abonnement Unibet Coolblue
pi_15017933
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 09:48 schreef pluisje het volgende:
Zo, dat wordt me wat vandaag. Vriendlief viert zijn verjaardag, en dat betekent dus heel de dag taart en koekjes zien en ruiken, jottem

Om meteen goed te beginnen kreeg ik net een lading Smarties bezorgd, die ik in mijn kinder/kerstartikel op de FP moet verwerken. Lekkere verrassing zo op de nuchtere maag

Ik ga vandaag weer eens turven hoeveel mensen zeggen dat ik vast al zo'n grote buik heb omdat ik zo veel snoep. Voor de algehele feestvreugde hoop ik dat het er niet al te veel zijn


Maar dat was nog op bankje nummer 15
pi_15017979
Gefeliciteerd met Rickmans, pluisje
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_15017990
pluisje ,
wanneer kom je nog eens langs op Fok!Eiland
pi_15022893
Proficiat Pluis met je Rickmans

Hebben al veel mensen gevraagd of je buik van het snoepen was?

Pff, ik heb net Harry P. deel 5 uit. Kan ik weer met een gerust hart aan de scriptie

Volgende week mag ik hopelijk de broodbakmachine lenen van mijn oom. Hij moest alleen de gebruiksaanwijzing nog zoeken.

Hij heeft zo'n superding, daar kun je kennelijk ook deeg voor slagroomtaarten mee maken, en stokbrood en pizza enzo.

Nou ja, ik zie 'm wel komen.

* Syrena gaat er weer vandoor, om 8 uur naar de film Finding Nemo !!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_15023390
Zow, evn bijkomen op het bankje... Vandaag zijn we even het dorp in geweest om nog wat cadeautjes te kopen voor kerst en oma's verjaardag, maar wat was het ellendig druk zeg! Mensen die geen rkening met je houden als je met de kinderwagen langs loopt, mensen die je omver lopen, omdat de winkel vol staat met goederen en kooplustige mensen. Sta je daar in een warme winkel, in je warme winterjas je overhit te worden van ellende... WHAAAAAH, daar kan ik dus niet tegen en zijn we dus maar snel verder gegaan.
Voor oma zijn we op zoek naar een leuk cadeautje voor de kerst, maar deze vrouw heeft echt alles al!!!!!!!!! Erg vermoeiend om daar iets leuks, passends en betaalbaars voor te vinden.
Tot slot hebben we nog even gekeken naar een mooie fiets voor mij, waar ik met kind op kan fietsen, we kwamen de sparta Amazone tegen en die lijkt ons wel wat, heeft iemand hier ervaring mee?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15023497
Melonovy, volgens mij hebben rewimo en lois die fiets.
Waarom geen foto voor oma van je kleine meid. (zie topic babietjes, daar heeft lois die van haar voor de opa's en oma's staan)Oma's vinden dat altijd wel leuk.

Wat ben ik blij dat Gerard onregelmatig werkt en wij altijd doordeweeks boodschappen kunnen doen. We reden vanmiddag naar mijn schoonouders en die wonen vlakbij het alexandrium. Er stond gewoon file.

Janneke draaide vanmiddag een paar keer ineens bijna om. Ze ging van haar rug tot net over haar zij en vond het wel leuk. Ook blijft ze maar naar haar handjes staren. Echt grappig. ook leuk dat ik het nu allemaal herkent. Zo zit ik al te wachten tot de tijd komt van naar de voetjes kijken en pakken. Dat vond ik met Bo altijd zo grappig. Dan had ze ineens een teen in haar mond

O en het meergranenbrood van koopmans was jammie jammie

Ik ga nu de spaghetti maar eens maken, anders word het wel weer erg laat.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15027305
Melonovy, ikke heb de sparta amazone. Ik ben er elke dag nog ontzettend blij mee. Hij voelt heerlijk veilig en stabiel, en nu ik er fietstassen op heb kan ik er echt alles mee doen. Je moet wel even wennen aan het grote stuur en het feit dat ie behoorlijk zwaar is, ik zou je aanraden ergens even een proefritje te maken. Op http://www.moederfiets.nl staan alle soorten "mammafietsen" omschreven, maar toen ik me erin verdiepte en her en der wat ervaringen heb gelezen, ontdekte ik al snel dat de Amazone toch wel de meest populaire (en ook de duurste) is. Lois, Rewimo en CarOnline hebben 'm trouwens ook.

Als aanvulling op dat foto-kado: mijn zus heeft voor mijn ouders een keer een kalender gemaakt met allemaal foto's van haar dochtertje erop, en dan een leuke tekst erbij (in dit geval citaten van haar dochtertje, maar dat kan bij Chiara natuurlijk nog niet). Bij hobbywinkels kun je "kale" kalenders kopen. En mijn moeder maakte voor mijn oma elk jaar een wissellijst met allemaal foto's van mijn zus en mij, dat viel ook altijd erg goed.

Jessie: leuk he die ontwikkelingen. Isa heeft nu ook steeds vaker haar voeten te pakken (en bij verschonen sabbelt ze al op haar tenen), prachtig gezicht!

Ik werd vanochtend wakker met de geur van mijn verse brood, heerlijk! Heb dit keer de brood-met-pitjes mix van soezie gebruikt en die vind ik echt een groot succes. Het mag van mij iets zouter, maar verder heerlijk. Ga binnenkort ook eens een molen zoeken, of anders bij de horeca-groothandel kijken.
Wie heeft dat befaamde recept van bananenbrood voor me, waar ik zoveel over lees?

[Dit bericht is gewijzigd door phileine op 29-11-2003 21:31]

mooi he, alles
pi_15027584
Dat recept heeft Moussy (en ik inmiddels ook)
Ik zal het je zo proberen te sturen.
Heb ik jou emailadres?

Bij mij zit er nu weer koopmans meergranen in en daar ga ik zo rozijnen en zonnenpitten en pijnboompitten doorheen doen.

Wij hebben in rotterdam een hele uitgebreiden molen gevonden op internet. Ik heb er nu al zin in om daar te gaan neuzen. Die verkopen echt van alles kant en klaar. Van pannekoekenmeel tot eierkoekenmeel. En die wil ook wel maken.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 29 november 2003 @ 21:48:25 #9
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15027626
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:30 schreef phileine het volgende:

Wie heeft dat befaamde recept van bananenbrood voor me, waar ik zoveel over lees?


5 gram verse gist (maar ik doe 1 zakje instantgist, 7 gram, van Oetker)
500 gram bloem
8 gram zout
8 gram suiker
320 ml water
25 gram boter
1 geprakte banaan
En gewoon op 'snel' bakken. Ik heb deze 1 keer gebakken, heerlijk inderdaad met chocoladepasta zoals Moussy al eens zei, maar hij is niet erg banaanachtig. Ik ga 'm de volgende keer met 2 bananen proberen! Als je de banaan weglaat, heb je gewoon witbrood. Een superrecept, dat heb ik al heel vaak gemaakt, mislukt nooit.
pi_15027898
O Phileine ik heb je net een mail gestuurd met het recept
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 29 november 2003 @ 22:04:59 #11
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_15027914
Melonovy, zelf heb ik de Batavus Personal Bike. Die voldoet naar mijn mening ook perfect als moederfiets. Hij is erg stabiel en hardstikke stevig (en daarbij ook anti-diefstal). Mijn vriend had het snel gezien met zijn eigen fiets en stapt nu op mijn fiets als hij met Katja gaat fietsen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_15032886
Hallo, ben er effe niet geweest, zat beke in de put door bezoekrecht

Aan de lieve mama's hier heb ik 1 vraagje , mijn dochter is nu 22 maanden en heeft s'morgens en s'avonds nog een flesje nodig jaja een echt vreetballeke zou het niet tijd worden om het af te nemen???? of gewoon laten doen

  zondag 30 november 2003 @ 11:35:53 #13
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15033797
Nou, de verjaardag viel mee, en niemand heeft gevraagd of die buik van het snoepen kwam, ik heb gewoon om ze voor te zijn de video van de echo aangezet, konden ze zelf zien waar die buik door kwam

Ik merk wel dat zo'n dagje bezoek zwaar valt: ben gisteravond na het eten in slaap gevallen op de bank, en heb vannacht meer dan 12 uur achter elkaar liggen slapen. De enige reden dat ik wakker werd is omdat ik moest plassen

Zo, ik blijf lekker een dagje rustig hier op het bankje zitten, even bijkomen

  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 november 2003 @ 12:45:49 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15034873
Pluisje, nog gefeliciteerd met Rickmans! Enne, als je nog Smarties kwijt moet, we hebben hier een Smartiemonstertje rondlopen

Hoe reageerde je bezoek op de echo?

Wij hadden het erg druk gisteren met de laatste Sintcadeautjes kopen (inderdaad fotolijstjes voor de foto's die de opa's en oma's krijgen ), kijken naar een paar Zwarte Pieten die de winkeliers hier in de buurt hadden laten optrommelen, naar een kringloopwinkel die dicht was en tot slot een grote discoparty waar we Mai Tai hebben zien optreden

Straks gaan we Christan ophalen bij oma en dan naar het Sinterklaasfeest op mijn werk Ik heb er zo'n zin in!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 november 2003 @ 15:11:10 #15
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15037478
Het bezoek vond de echo wel schattig, vooral de wat ouderen, die hadden zoiets nog nooit gezien (hadden ze 40 jaar geleden nog niet, zo'n echo )
pi_15037480
O heerlijk pluisje zo lang achter elkaar slapen

Rewimo heel veel plezier vandaag.

Mijn meiden liggen even heerlijk te slapen sst niet te hard praten hoor. Gerard is wekren en nu dus ff lekker voor mezelf. En vanavond leuk expeditie Robinson op tv en de meiden van de wit er achter aan. Mijn daggie vandaag. Sjit Janneke huilt. FF speen in dr mond doen

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15037536
Zo hopelijk slaapt ze door. De droger staat aan dus wie weet helpt dat mee

Ik heb weer zin in de kerst jullie ook? Lekker gezellig de kerstboom op en lichtjes enzo. Dit jaar kan Bo helpen de boom op te tuigen (alhoewel ze aftuigen letterlijk leuker zal vinden ) Dan moet ik weer denken aan de geboorte van Bo. Toen kwamen we met zijn drietjes een dag voor kerst thuis uit het kraamhotel. Gek hoor, maar zo'n eerste bevalling blijftgewoon speciaal.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 30 november 2003 @ 16:07:50 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_15038467
Jessie, zonnepitten kan je niet zo maar in je deeg gooien. Op 1 of andere manier haalt dat de verhoudingen vaak uit elkaar en zo mislukt een broodje vaak waar even snel zonnepitjes bij gegooid worden. *afklopt* ik heb het nog maar 1x gehad.

Dat bananenrecept, ik vond het net even te klef en te weinig bananensmaak. Ik denk dat ik eens ga klooien met meer banaan en minder water. Of nog van die tuttie frutti stukjes banaan, die halve zachte gedroogde gevallen. Dus niet de hélé harde.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 30 november 2003 @ 19:10:38 #19
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15041855
hoi!
patat ftw :)
pi_15041922
Nou Moussy hij was gelukt hoor. Alleen had ik het dit keer met olijfolie gedaan en dat had een beetje een gore bijsmaak. De volgende keer gewoon weer met margarine dus.

Heb vanmiddag een witbrood gemaakt en die is ht best gelukt van alles wat ik tot nu toe gemaakt heb. Deze heeft ook maar een klein deukje van boven. De rest hadden echt kraters

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 november 2003 @ 19:45:06 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15042680
Ik heb inderdaad de Amazone en het is een heerlijke fiets. Wel zwaar maar oerdegelijk. Fietstassen, buggydrager plus kind en hij loopt als een trein
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 november 2003 @ 19:47:14 #22
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15042738
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb inderdaad de Amazone en het is een heerlijke fiets. Wel zwaar maar oerdegelijk. Fietstassen, buggydrager plus kind en hij loopt als een trein
waar is dit nou een reactie op?

gerelateerde post niet ziet in dit topic

-edit-
laat maar, al gevonden

patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 november 2003 @ 19:50:34 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15042816
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:47 schreef daniman het volgende:

[..]

waar is dit nou een reactie op?

gerelateerde post niet ziet in dit topic

-edit-
laat maar, al gevonden


'

Hee zeg, ik reageer altijd on-topic

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15042821
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:11 schreef jessie het volgende:
. En vanavond leuk expeditie Robinson op tv en de meiden van de wit er achter aan. Mijn daggie vandaag.
Lekker altijd he, die zondagavond. Alleen is ER volgende week alweer voor het laatst
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 30 november 2003 @ 19:52:20 #25
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15042867
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

'

Hee zeg, ik reageer altijd on-topic


een hele geruststelling
patat ftw :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')