quote:In * grote lijnen: Het gaat over de moord op een meisje in een op het oog rustig stadje. Een agent van de FBI wordt samen met de plaatselijke sheriff belast met het onderzoek. Samen ontdekken ze al snel dat het stadje lang zo rustig niet is als het lijkt. Intriges in overvloed. Er zitten heel wat occulte, paranormale of hoe je het ook wilt noemen trekjes in. Zeker naarmate het einde van de serie (29 afleveringen) vordert, neemt het zweefgehalte toe. Storend is dat niet, daarvoor is het verhaal (én de ontknoping) te meeslepend.
Op donderdag 14 juni 2001 00:20 schreef Acathla het volgende:
Kan iemand me even het plot in rode lijnen uitleggen? Het gaat over een moord toch?Het was toch ook met wat paranormale trekjes?
Bah, balen dat ik deze cult tv-serie gemist heb zeg
quote:Is nog steeds m'n favoriet en een van de mooiste vrouwen die ik ken. Jammer dat je haar nog zo weinig ziet...
Op woensdag 13 juni 2001 21:48 schreef PingPong het volgende:
En wie was jullie favoriet? De mijne Audrey Horne (Sherilyn Fenn).
Mocht deze serie nog eens herhaald worden, dan zal ik 'em vast en zeker volgen!
Het Twin Peaks Theme is me nog wel altijd bijgebleven. Erg mooi theme!
Cooper was een favorietje van mij, maar deze rol is later over genomen door die lompe FBI-agent (die later toch de beste maatjes werd met de sheriff).
Hoe heette die hombre ook alweer?
J.
P.s. De kolonel had natuurlijk ook een prima rol : "The owls are not what they seem..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |