Ik sliep altijd bij haar op de kamer, maar op een dag had ze gewoon niks aan, zij was toen 13 ofzo en ik 11 denk ik. Toen dacht je nog niet over geslachtsdelen na dus daar stond ik dus ook niet bij stil.
Toen zij ze dat ik het ook maar eens moest proberen, nadat ze me na een halfuur had omgepraat gingen mijn kleertjes dus ook uit, wel effe wennen natuurlijk en bang dat ik was dat die moeder naar binnen kwam.
Maar ze stelde me gerust en ging het tegen haar moeder zeggen dat ik dus ook die nacht naakt sliep.
Leuke ervaring.
Dat was ook de laatste keer dat ik naakt heb geslapen, op een of andere manier voel ik me niet daar niet in thuis, je voelt jezelf als een net uitgekomen vogeltje wat zit te wachten op zijn veren.
Wie slaapt er van jullie wel eens naakt?
voorderest heb ik altijd me boxer aan in bed!
[Dit bericht is gewijzigd door rival op 28-11-2003 16:35]
quote:Ben je zo moe op dat moment?
Op vrijdag 28 november 2003 16:35 schreef honesty het volgende:
Ik slaap als ik bij mijn vriendin slaap meestal ook slaap, vind het wel lekkerder maar als ik alleen in mijn bed lig meestal met wat aan.
Mijn vriendin vindt het trouwens lekkerder slapen met wat aan
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 28-11-2003 16:39]
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:36 schreef ParanoidEv het volgende:
altijd
Hoewel als ik met mn vriendin slaap laat ik wel mn boxershort aan, mag zij uittrekken en ik wil niet desperate overkomen
Waarom zou je jezelf niet happy voelen als je naakt in bed ligt? Dat is de enige kleding die echt op maat is, one of a kind (of je moet nu net zo'n 1-eiige tweelig zijn) en het past als gegoten...
quote:spreek voor jezelf
zij was toen 13 ofzo en ik 11 denk ik. Toen dacht je nog niet over geslachtsdelen na dus daar stond ik dus ook niet bij stil.
maarre k slaap altijd naakt
k zie niet veel reden om nog kleren aan te hebben onder m'n dekbed, k vind et wel lekker zo
Snap alleen niet wat dit topic in SEX doet...
Heb geen zin in vreemde situaties thuis als myn ma me wilt wakker maken en ik heb een ochtend-fluit.
Ik draai minstens 1000 keer per nacht om en zonder onderbroek wil er dan wel eens wat klem komen te zitten waar ik dan wakker van wordt .
Maar ok, soms slaap ik wel naakt, maar het bevalt me nooit echt zo.
Vroeger toen ik klein was wilde ik altijd 'papa' worden. Toen moest mijn (nogal preutse) oma een keer vragen 'waarom?'. Toen zei ik dat ik dan ook lekker in mijn nakie mocht slapen zoals papa . Nou, mijn moeder heeft het er NOG over hoe mijn oma tegen haar uitviel dat mijn papa zich in zijn nakie aan mij had laten zien, hahahaha
.
quote:Vanwege dat verhaal over zijn buurmeisje
Op vrijdag 28 november 2003 16:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik slaap altijd naakt.Snap alleen niet wat dit topic in SEX doet...
quote:geldt ook voor mij
Op vrijdag 28 november 2003 16:53 schreef Kapmes het volgende:
Heel wisselend
quote:Nee ik niet.
Op vrijdag 28 november 2003 16:33 schreef PhreaK- het volgende:(geil verhaal)
Wie slaapt er van jullie wel eens naakt?
quote:Bijna altijd om eerlijk te zijn, heel soms niet.. Ligt er een beetje aan...
Op vrijdag 28 november 2003 16:33 schreef PhreaK- het volgende:
Vroeger had ik een buurmeisje waar ik geregeld wel eens bij bleef slapen, moeder moest werken en ik moest bij iemand ondergebracht worden.Ik sliep altijd bij haar op de kamer, maar op een dag had ze gewoon niks aan, zij was toen 13 ofzo en ik 11 denk ik. Toen dacht je nog niet over geslachtsdelen na dus daar stond ik dus ook niet bij stil.
Toen zij ze dat ik het ook maar eens moest proberen, nadat ze me na een halfuur had omgepraat gingen mijn kleertjes dus ook uit, wel effe wennen natuurlijk en bang dat ik was dat die moeder naar binnen kwam.
Maar ze stelde me gerust en ging het tegen haar moeder zeggen dat ik dus ook die nacht naakt sliep.
Leuke ervaring.
Dat was ook de laatste keer dat ik naakt heb geslapen, op een of andere manier voel ik me niet daar niet in thuis, je voelt jezelf als een net uitgekomen vogeltje wat zit te wachten op zijn veren.
[afbeelding]Wie slaapt er van jullie wel eens naakt?
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 17:26 schreef Sylvana het volgende:
ik slaap altijd naakt, vind het juist lekker om in bed niks aan te hebben
En gelukkig mijn vriendje ook
quote:Ik sluit me bij bovenstaande opmerking aan.
Op vrijdag 28 november 2003 16:37 schreef Manji het volgende:
Als de temperatuur het toelaat slaap ik bij voorkeur naakt.
quote:psies
Op vrijdag 28 november 2003 17:35 schreef FFRRAANNSS het volgende:
Ik slaap altijd lekker in m'n blote reet.HEEEERLIJK
maar als het goed is slaap ik meestal naakt ja
quote:En als ik er ben, natuurlijk
Op vrijdag 28 november 2003 18:53 schreef ToBe het volgende:
Ik slaap op de winter na (niet zo gek, temp van -35 enzo) altijd naakt. Veel lekkerder.
(verder niks dus, en in de zomer ook geen sokken ofzo)
Als ik een boxer ofr shirt aanheb, zitten ze de volgende morgen 20 x om me heengedraaid, en dus niet echt comfortabel nee....
Naakt slapen is gewoon lekker.... net als naakt zwemen!
verder ligt het veeeeeeel fijner als met kleren aan, maar ja het is af en toe een btje te koud zonder iets aan
quote:Ik slaap altijd naakt, maar hoort dit niet meer in lifestyle dan in sex?
Op vrijdag 28 november 2003 16:33 schreef PhreaK- het volgende: Wie slaapt er van jullie wel eens naakt?
quote:Of neem een waterbed... probleem opgelost
Op zaterdag 29 november 2003 01:52 schreef Mobster273 het volgende:
wat zit iedereen hier toch te zeuren over winter? ik heb ook liever zomer, overdag, maar 's nachts maakt dat toch niet uit? dan moet je een warmer bed nemen als je het koud hebt, of de kachel aanzetten.....
quote:Koop een boxer ipv die stringetjes.
Op zaterdag 29 november 2003 21:01 schreef DubbelFrisss het volgende:
Altijd naakt. Als het te koud is doe ik een pyjamabroek plus een hemd aan. Maar nooit ondergoed. Dat knelt alleen geef alles lekker de ruimte..
quote:Ik heb alleen boxers
Op zaterdag 29 november 2003 21:08 schreef Varr het volgende:[..]
Koop een boxer ipv die stringetjes.
![]()
quote:Dat bepaal jij niet mag ik hopen
Op zaterdag 29 november 2003 21:22 schreef Vlerq het volgende:
Je loopt buiten toch ook niet naakt als het warm weer is!??!
Dat hoor je ook niet te doen als je naar bedje gaat. Dat jullie het liefst naakt slapen zit echt tussen jullie oortjes. Als je slaapt slaap je.. naakt of met kleertjes aan. Doe gewoon normaal en trek fatsoenlijk wat kleertjes aan in bed, dan doe je al gek genoeg.
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 29-11-2003 21:44]
quote:Nee, maar ik bepaal ook niet of jij een winkeldiefstal moet plegen. Maar je hebt zelf toch wel het fatsoen om dat soort dingen niet te doen !!?
Op zaterdag 29 november 2003 21:42 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
Dat bepaal jij niet mag ik hopen
Trek dan ook gewoon even wat aan voor je gaat slapen.
quote:Je probeert te rellen neem ik aan, of ben je echt geindoctrineerd door Balkenende & co...
Op zaterdag 29 november 2003 21:46 schreef Vlerq het volgende:[..]
Nee, maar ik bepaal ook niet of jij een winkeldiefstal moet plegen. Maar je hebt zelf toch wel het fatsoen om dat soort dingen niet te doen !!?
quote:Winkeldiefstal is verboden
Nee, maar ik bepaal ook niet of jij een winkeldiefstal moet plegen. Maar je hebt zelf toch wel het fatsoen om dat soort dingen niet te doen !!?
quote:Niks van dat. Ik geef gewoon mijn mening. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen liever naakt slapen dan met kleren aan. Dat moet tussen de oortjes zitten, kan niet anders.
Op zaterdag 29 november 2003 21:47 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
Je probeert te rellen neem ik aan, of ben je echt geindoctrineerd door Balkenende & co...
quote:Ja, van mij mag dat ook ingevoerd worden voor naaktslapen. Wat heeft naaktslapen nou voor een toegevoegde waarde?
Op zaterdag 29 november 2003 21:51 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Winkeldiefstal is verboden
quote:wat is er in hemelsnaam onfatsoenlijk aan naakt slapen? komen de buren bij jou in je kamer kijken ofzo?
Dat hoor je ook niet te doen als je naar bedje gaat. Dat jullie het liefst naakt slapen zit echt tussen jullie oortjes. Als je slaapt slaap je.. naakt of met kleertjes aan. Doe gewoon normaal en trek fatsoenlijk wat kleertjes aan in bed, dan doe je al gek genoeg.
quote:Wat heeft jouw posting nou voor toegevoegde waarde?
Op zaterdag 29 november 2003 21:56 schreef Vlerq het volgende:[..]
Ja, van mij mag dat ook ingevoerd worden voor naaktslapen. Wat heeft naaktslapen nou voor een toegevoegde waarde?
En ik wens je een prettig sexleven met je kleding aan in bed trouwens .
quote:Heej dat is wat anders. We hebben het hier over het " slapen " Niet over het sexleven! Wel even ontopic blijven aub.
Op zaterdag 29 november 2003 21:58 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Wat heeft jouw posting nou voor toegevoegde waarde?
En ik wens je een prettig sexleven met je kleding aan in bed trouwens
.
quote:Damn, slapen moet dus met kleren aan, maar zo iets als sex, dat mag wel zonder kleren? En als je klaar bent doe je netjes je pyama aan?
Op zaterdag 29 november 2003 21:59 schreef Vlerq het volgende:[..]
Heej dat is wat anders. We hebben het hier over het " slapen " Niet over het sexleven! Wel even ontopic blijven aub.
quote:Precies, ga jij na de sex gelijk slapen dan?
Op zaterdag 29 november 2003 22:01 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Damn, slapen moet dus met kleren aan, maar zo iets als sex, dat mag wel zonder kleren? En als je klaar bent doe je netjes je pyama aan?
quote:Ik heb niet echt sex ofzo...
Op zaterdag 29 november 2003 22:03 schreef Vlerq het volgende:[..]
Precies, ga jij na de sex gelijk slapen dan?
Je wast je pielemuis toch wel eventjes voordat je daadwerkelijk gaat slapen? Nou, dan doe je daarna gelijk even je boxertje aan.
quote:Wat een nonses...
Als jij graag kleren draagt in bed, be my guest, maar ik vind het gewoon niet lekker zitten.
Heb een gruwelijke hekel aan iets om mijn nek als ik slaap, heb ook een hekel aan iets om mijn buik als ik slaap.
Hou gewoon niet van dingen om me heen als ik slaap, alleen mijn deken ligt om me heen tot over mijn oren...
Ik slaap al ontzettend lang naakt, al vanaf een jaar of 11/12
Ik slaap dus gewoon lekker naakt, de buren wil ik niet op mijn slaapkamer zien, dus met dat onfatsoenlijik valt het wel mee wat dit betrefd
Ik zie niet in wat er onfatsoenlijk aan zou moeten zijn, dat het een persoonlijke voorkeur is, ja, onfatsoenlijk, die vat ik gewoon niet...
quote:ja tuurlijk wij gaan uitgebreid onder de douche poetsen onze tanden weer flossen ook , verschonen dan het bed, trekken onze nachtkleding aan tot op de polsen en enkels want stel je voor dat wij een stukje van elkaars lichaam zien of voelen als wij niet de liefde aan het bedrijven zijn. Ga bij de Amish wonen ofzo!
Op zaterdag 29 november 2003 22:03 schreef Vlerq het volgende:[..]
Precies, ga jij na de sex gelijk slapen dan?
Je wast je pielemuis toch wel eventjes voordat je daadwerkelijk gaat slapen? Nou, dan doe je daarna gelijk even je boxertje aan.
quote:Ja, daar kan ik met mijn pet niet bij. Je hebt een hekel eraan om iets aan te hebben tot aan je nek. Maar je deken rijkt wel zover. Je loopt de hele dag met iets tot aan je nek en als het op slapen aankomt moet het opeens uit?!
Op zaterdag 29 november 2003 22:11 schreef erodome het volgende:[..]
Wat een nonses...
Als jij graag kleren draagt in bed, be my guest, maar ik vind het gewoon niet lekker zitten.
Heb een gruwelijke hekel aan iets om mijn nek als ik slaap, heb ook een hekel aan iets om mijn buik als ik slaap.
Hou gewoon niet van dingen om me heen als ik slaap, alleen mijn deken ligt om me heen tot over mijn oren...Ik slaap al ontzettend lang naakt, al vanaf een jaar of 11/12
Ik slaap dus gewoon lekker naakt, de buren wil ik niet op mijn slaapkamer zien, dus met dat onfatsoenlijik valt het wel mee wat dit betrefd
Ik zie niet in wat er onfatsoenlijk aan zou moeten zijn, dat het een persoonlijke voorkeur is, ja, onfatsoenlijk, die vat ik gewoon niet...
quote:Trek nou toch gewoon wat aan als je gaat slapen. Als je dan toch geen kleren nodig hebt om te slapen dan heb je ook geen deken nodig.
Op zaterdag 29 november 2003 22:12 schreef Jelief het volgende:[..]
ja tuurlijk wij gaan uitgebreid onder de douche poetsen onze tanden weer flossen ook , verschonen dan het bed, trekken onze nachtkleding aan tot op de polsen en enkels want stel je voor dat wij een stukje van elkaars lichaam zien of voelen als wij niet de liefde aan het bedrijven zijn. Ga bij de Amish wonen ofzo!
quote:Ik probeer alleen maar mensen te wijzen op hun rariteiten.
Op zaterdag 29 november 2003 22:20 schreef ThE_ED het volgende:
Wat een lekkere rellerd is het toch ook heh![]()
quote:Want?
Op zaterdag 29 november 2003 22:23 schreef Vlerq het volgende:[..]
Ik probeer alleen maar mensen te wijzen op hun rariteiten.
En dan nog wijs je er ons niet alleen op, je veroordeelt het ook. En ik vraag me af of het wel echt inconsistent en raar is, want je houdt het wel in de privesfeer, dus het is niet zo van "ga dan ook naaktlopen" ofzo.
quote:he ja lekker rellen!
Op zaterdag 29 november 2003 22:21 schreef Vlerq het volgende:[..]
Trek nou toch gewoon wat aan als je gaat slapen. Als je dan toch geen kleren nodig hebt om te slapen dan heb je ook geen deken nodig.
quote:Nee, daar gaat het niet om. Naakt lopen.... ik loop ook wel eens. Maar dat is onbewust. Ik loop dan naakt om naar mijn klerenkast te lopen om daar mijn onderbroek uit de lade te halen. Maar het bewust je kleren uit te doen om te gaan slapen omdat je een pyama niet lekker vindt zitten, dat kan ik niet vatten.
Op zaterdag 29 november 2003 22:28 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Want?
En dan nog wijs je er ons niet alleen op, je veroordeelt het ook. En ik vraag me af of het wel echt inconsistent en raar is, want je houdt het wel in de privesfeer, dus het is niet zo van "ga dan ook naaktlopen" ofzo.
quote:Hee psssssssssssst ik loop zelfs wel eens naakt in huis
quote:Ja, om je schone onderbroek te halen uit de lade! Maar dat toe ik ook dus dat is goedgekeurd. Het moet wel een reden hebben natuurlijk. Vergeten is menselijk.
Op zaterdag 29 november 2003 22:36 schreef toska het volgende:[..]
Hee psssssssssssst ik loop zelfs wel eens naakt in huis
quote:Nee, hoor gewoon omdat dat lekker is , maar das ook wel een goede reden
Op zaterdag 29 november 2003 22:38 schreef Vlerq het volgende:[..]
Ja, om je schone onderbroek te halen uit de lade! Maar dat toe ik ook dus dat is goedgekeurd. Het moet wel een reden hebben natuurlijk. Vergeten is menselijk.
quote:Mijn deken ligt zo dat hij over mijn oor valt, lekker bovenin mijn nek ligt en aan de voorkant wat naar beneden ligt en openligt zodat mijn keel en ademweg vrij zijn
Op zaterdag 29 november 2003 22:19 schreef Vlerq het volgende:[..]
Ja, daar kan ik met mijn pet niet bij. Je hebt een hekel eraan om iets aan te hebben tot aan je nek. Maar je deken rijkt wel zover. Je loopt de hele dag met iets tot aan je nek en als het op slapen aankomt moet het opeens uit?!
Zo slaap ik gewoon lekker, tjeempig....
Het is maar een lichaam hoor.
Is niets gevaarlijks of engs aan, heeft iedereen....
quote:Dat zou voor mij een reden zijn om me tussen mijn oortjes na te laten kijken
Op zaterdag 29 november 2003 22:40 schreef toska het volgende:[..]
Nee, hoor gewoon omdat dat lekker is , maar das ook wel een goede reden
quote:Nee, alleen een onderbroek aan volstaat al hoor. Naakt is immers naakt.
Op zaterdag 29 november 2003 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
Onderbroek?
Je wilt toch niet zeggen dat je 2 broeken aanhebt heh?
quote:Ze zien me aankomen
Op zaterdag 29 november 2003 22:49 schreef Vlerq het volgende:[..]
Dat zou voor mij een reden zijn om me tussen mijn oortjes na te laten kijken
quote:Ja maar jij bent een vrouw. Als wij mannen vrouwen moeten leren begrijpen...... dan zijn gelijk alle problemen uit de wereld :p
Op zaterdag 29 november 2003 22:44 schreef erodome het volgende:[..]
Mijn deken ligt zo dat hij over mijn oor valt, lekker bovenin mijn nek ligt en aan de voorkant wat naar beneden ligt en openligt zodat mijn keel en ademweg vrij zijn
Behalve wanneer het erg warm is...Zo slaap ik gewoon lekker, tjeempig....
Het is maar een lichaam hoor.
Is niets gevaarlijks of engs aan, heeft iedereen....
quote:Haha, precies... waarom denk je dat zoveel mensen aan die stoornis lijden?! Ze druven er niet mee naar de dokter
Op zaterdag 29 november 2003 22:50 schreef toska het volgende:[..]
Ze zien me aankomen
Wat denk je aan welke stoornis lijdt ik?
quote:Pyama-angst !!
Op zaterdag 29 november 2003 22:55 schreef toska het volgende:
Wat voor stoornis heb ik nu?????????? *dram dram*
quote:dan vergeet ik gewoon regelmatig om iets aan te trekken voor ik in bed stap.
Op zaterdag 29 november 2003 22:38 schreef Vlerq het volgende:[..]
Ja, om je schone onderbroek te halen uit de lade! Maar dat toe ik ook dus dat is goedgekeurd. Het moet wel een reden hebben natuurlijk. Vergeten is menselijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Jelief op 29-11-2003 22:58]
quote:Jammer ik dacht iets heel ernstigs, nou druip ik maar af , ajuus
Op zaterdag 29 november 2003 22:57 schreef Vlerq het volgende:[..]
Pyama-angst !!
quote:Ik zou dan eens beginnen om 'savonds wat minder alcohol te nuttigen.. want van alcohol wordt je vergeetachtig
Op zaterdag 29 november 2003 22:57 schreef Jelief het volgende:[..]
dan vergeet ik gewoon regelmatig om iets aan te trekken voor ik in bed stap.
quote:Vergeet je je pyama niet aan te trekken
Op zaterdag 29 november 2003 22:58 schreef toska het volgende:[..]
Jammer ik dacht iets heel ernstigs, nou druip ik maar af , ajuus
quote:jij gaat in je onderbroek de stad in? Met dit weer?
Op zaterdag 29 november 2003 22:49 schreef Vlerq het volgende:[..]
Nee, alleen een onderbroek aan volstaat al hoor. Naakt is immers naakt.
quote:We hebben het niet over stadten.. we hebben het over slapen.
Op zaterdag 29 november 2003 23:00 schreef ThE_ED het volgende:[..]
jij gaat in je onderbroek de stad in? Met dit weer?
quote:lol ow ligt het daar aan! vandaar dat ik het in het weekend altijd zo koud heb in bed.
Op zaterdag 29 november 2003 22:59 schreef Vlerq het volgende:[..]
Ik zou dan eens beginnen om 'savonds wat minder alcohol te nuttigen.. want van alcohol wordt je vergeetachtig
quote:Oh, ok, ik dacht ff dat je ging vertellen dat je 2 broeken aandeed als je niet in bed lag
Op zaterdag 29 november 2003 23:02 schreef Vlerq het volgende:[..]
We hebben het niet over stadten.. we hebben het over slapen.
quote:Hahaha, maar als mensen daar last van hebben dan vind ik dat wel een goede reden om je onderbroekje uit te laten. Want ik heb een hekel aan stank
Op zaterdag 29 november 2003 23:03 schreef Jelief het volgende:[..]
lol ow ligt het daar aan! vandaar dat ik het in het weekend altijd zo koud heb in bed.
ontopic: het is overigens zeker voor vrouwen verstandiger om geen onderbroek/slipje/string oid aan te hebben in bed dan kan de boel nog eens luchten....
quote:Neezeg, dat is weer overdreven hoor. Ik heb trouwens weer heerlijk geslapen in mijn nachtkleding
Op zaterdag 29 november 2003 23:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Oh, ok, ik dacht ff dat je ging vertellen dat je 2 broeken aandeed als je niet in bed lag
quote:En als je ongesteld bent?
Op zondag 30 november 2003 07:18 schreef Megumi het volgende:
Ik slaap altijd naakt. Lekker onder een dekbed.
quote:Wat loop jij nou te doen???
Op zondag 30 november 2003 06:54 schreef aquablauw het volgende:
---Edit: Spam verwijderd---[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-11-2003 15:15]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |