Mijn buurman van ik denk zo rond de 70 jaar is een gluurder.(hij is getrouwd)
Ik woon hier nu zo een 2 maanden, heb mijn 13 jaar oude hond al naar het asiel moeten brengen door die vent, omdat hij had geklaagd dat mijn hond blafte als ik ging werken.
Maar nu kan ik niet buiten komen of hij staat wel te gluren. Ook als ik hem vuil aan blijf kijken blijft hij kijken en durft dan ook nog wel eens zo een kusje in de lucht naar me te geven, walchelijke vent gewoon.
Waar ik nu bang voor ben is dat als het straks weer lente word dat ik dan niet meer fatsoenlijk in de tuin kan zitten/liggen.
Nu is mijn vraag: als je naar de politie zou bellen voor gluurderij van je buurman zouden ze daar dan ook daadwerkelijk wat aan doen.
Of misschien weten jullie wel andere oplossingen hier voor.
Dan hoor ik dat heeeeeel graag.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:15 schreef Manji het volgende:
Gewoon even je borsten flashen. Hartaanval, probleem opgelost.
Tsja dat jij dan toevallig langsloopt als hij net kijkt is dat jammer.
quote:
Zijn natuurlijk de mooiere acties. Die vent heeft al 40 jaar geen behoorlijke borsten meer gezien natuurlijk
quote:Troll. Wie gelooft dat je je hond, die je vast al wat jaartjes hebt, zomaar naar het asiel brengt? Ik zou eerder verhuizen dan mijn trouwste vriend wegdoen.
Op vrijdag 28 november 2003 16:13 schreef Naughtygirl het volgende:
Graag jullie advies gevraagd over het volgende!Mijn buurman van ik denk zo rond de 70 jaar is een gluurder.(hij is getrouwd)
Ik woon hier nu zo een 2 maanden, heb mijn 13 jaar oude hond al naar het asiel moeten brengen door die vent, omdat hij had geklaagd dat mijn hond blafte als ik ging werken.Maar nu kan ik niet buiten komen of hij staat wel te gluren. Ook als ik hem vuil aan blijf kijken blijft hij kijken en durft dan ook nog wel eens zo een kusje in de lucht naar me te geven, walchelijke vent gewoon.
Waar ik nu bang voor ben is dat als het straks weer lente word dat ik dan niet meer fatsoenlijk in de tuin kan zitten/liggen.Nu is mijn vraag: als je naar de politie zou bellen voor gluurderij van je buurman zouden ze daar dan ook daadwerkelijk wat aan doen.
kijken of het werkt
quote:Aan deze oplossing had ik zelf ook al gedacht, maar ben bang dat hij zich daar niets van aantrekt.
en nee, het is niet verboden om te kijken, kijk, als 'ie het nou zou doen met een kijker of een camera, dan is het nog wat anders. Voortaan dus gewoon de gordijnen dicht, en wijde sloeberkleding aan, als je je make-up ook laat zitten gaat z'n interesse vanzelf over...
waar mensen zich al niet druk over maken
quote:dag buurmeisje
Graag jullie advies gevraagd over het volgende!Mijn buurman van ik denk zo rond de 70 jaar is een gluurder.(hij is getrouwd)
Ik woon hier nu zo een 2 maanden, heb mijn 13 jaar oude hond al naar het asiel moeten brengen door die vent, omdat hij had geklaagd dat mijn hond blafte als ik ging werken.Maar nu kan ik niet buiten komen of hij staat wel te gluren. Ook als ik hem vuil aan blijf kijken blijft hij kijken en durft dan ook nog wel eens zo een kusje in de lucht naar me te geven, walchelijke vent gewoon.
Waar ik nu bang voor ben is dat als het straks weer lente word dat ik dan niet meer fatsoenlijk in de tuin kan zitten/liggen.Nu is mijn vraag: als je naar de politie zou bellen voor gluurderij van je buurman zouden ze daar dan ook daadwerkelijk wat aan doen.
zoals je ziet heb ik nu ook internet !
quote:als ik zo naar je fotoboek kijk lijkt het me dat ja daar niet echt problemen mee hebt
edit: iemand was me weer voor...
[Dit bericht is gewijzigd door Pasl2001 op 28-11-2003 16:20]
quote:
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:17 schreef Naughtygirl het volgende:
Het is zo een soort van dominant/nazi type.
quote:De politie bellen en aan aanklacht indienen. Wij hebben hier ook zo'n buurvrouw wonen, die volgde elke stap die je zette. Stond ze heel stiekem in het hoekje van dr raam onder het gordijn onze kamer in te kijken.
Graag jullie advies gevraagd over het volgende!<knip>
Nu is mijn vraag: als je naar de politie zou bellen voor gluurderij van je buurman zouden ze daar dan ook daadwerkelijk wat aan doen.
We hebben eerste bordjes opgehangen, met grote middelvinger erop, maar dat hielp niet, ze begon alleen maar meer te kijken.
Het gluren werdt steeds erger, totdat wij de politie hadden gebeld en een aanklacht in hadden gediend. Ook haar buren, waar ze dus de hele dag in de tuin keek, hebben een aanklacht ingediend. De politie is bij haar langs geweest, en nu kijkt ze nooit meer.
Ze kijkt ons geeneens meer aan!
quote:Heeft geen zin, gaat ie terug staan kijken.
Op vrijdag 28 november 2003 16:18 schreef Flierp het volgende:
draai het om . .. ga overmatig naar hem staan te gluren . .waar en wanneer je maar kunt (tot vervelends toe dus). .. laat hem maar merken wat hij jou aandoet !
quote:Kijk hier heb ik wat aan.
Op vrijdag 28 november 2003 16:21 schreef Webcrowler het volgende:[..]
De politie bellen en aan aanklacht indienen. Wij hebben hier ook zo'n buurvrouw wonen, die volgde elke stap die je zette. Stond ze heel stiekem in het hoekje van dr raam onder het gordijn onze kamer in te kijken.
We hebben eerste bordjes opgehangen, met grote middelvinger erop, maar dat hielp niet, ze begon alleen maar meer te kijken.
Het gluren werdt steeds erger, totdat wij de politie hadden gebeld en een aanklacht in hadden gediend. Ook haar buren, waar ze dus de hele dag in de tuin keek, hebben een aanklacht ingediend. De politie is bij haar langs geweest, en nu kijkt ze nooit meer.
quote:Cool, laat een zien...
Op vrijdag 28 november 2003 16:13 schreef Naughtygirl het volgende:Mijn buurman van ik denk zo rond de 70 jaar is een gluurder.(hij is getrouwd)
[Dit bericht is gewijzigd door Gigantisch op 28-11-2003 16:25]
quote:Even goed lezen!!!!!!
Op vrijdag 28 november 2003 16:17 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Troll. Wie gelooft dat je je hond, die je vast al wat jaartjes hebt, zomaar naar het asiel brengt? Ik zou eerder verhuizen dan mijn trouwste vriend wegdoen.
Ontopic --> Ik denk dat je er weinig aan kunt doen. Een keer bij de politie langsgaan lijkt me een goed plan. Mogelijk kunnen zij een keer een gesprek aangaan. Hebben jullie een wijkagent? Misschien dat ie dar van schrikt.
Volgens mij heeft die man de grootste lol om zijn buurmeisje.
quote:wat is het volgende? een proces aanspannen tegen iedereen die op je fotoboek klikt?
Op vrijdag 28 november 2003 16:22 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Kijk hier heb ik wat aan.
Blijkt dat de politie dan wel wat doet.
Dank je.
huilie..
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:25 schreef extreme het volgende:[..]
wat is het volgende? een proces aanspannen tegen iedereen die op je fotoboek klikt?
huilie..
quote:keuzes zijn er altijd....
Op vrijdag 28 november 2003 16:23 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
ik had geen andere keus.
quote:Dat ziet die nooit zonder bril
Op vrijdag 28 november 2003 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
heb je geen vrienden van 2 meter breed en 2,40 hoog? alstie je een keer met hem langs ziet lopen pieptie wel anders, vooral als hij hem even strak aankijkt.
[Dit bericht is gewijzigd door toska op 28-11-2003 16:27]
quote:Ik heb een houten schutting. Hij kijkt juist van boven uit het raam op me neer. Als ik wegga gaat hij in zijn poort staan kijken hoe ik wegrij, als ik de post moet pakken gluurt hij uit zijn voorraam etc etc, je kan het zo gek niet bedenken.
Op vrijdag 28 november 2003 16:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een houten schutting in je tuin zetten?
Of gewoon samen met je vriend bij hem aanbellen en de kwestie voor leggen, kijken hoe ie reageert...
quote:Volgens mij is dat wel totaal iets anders!!!!!!!!!!
Op vrijdag 28 november 2003 16:25 schreef extreme het volgende:[..]
wat is het volgende? een proces aanspannen tegen iedereen die op je fotoboek klikt?
huilie..
quote:ff serieus , waarom heb je daar zo'n last van?
Op vrijdag 28 november 2003 16:27 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Ik heb een houten schutting. Hij kijkt juist van boven uit het raam op me neer. Als ik wegga gaat hij in zijn poort staan kijken hoe ik wegrij, als ik de post moet pakken gluurt hij uit zijn voorraam etc etc, je kan het zo gek niet bedenken.
In je fotoboek kijken ook vieze oude mannetjes hoor
quote:Euh, ben je dan zo onzelfverzekerd? Of gewoon naief? Of vind je jezelf zo lelijk?
Maar nu kan ik niet buiten komen of hij staat wel te gluren. Ook als ik hem vuil aan blijf kijken blijft hij kijken en durft dan ook nog wel eens zo een kusje in de lucht naar me te geven, walchelijke vent gewoon.
Waar ik nu bang voor ben is dat als het straks weer lente word dat ik dan niet meer fatsoenlijk in de tuin kan zitten/liggen.
Ik bedoel: als jij in de tuin ligt en iemand zit met een verrekijker naar je te kijken weet je dat niet en zit je er niet mee. Toch wordt je bekeken. En misschien neemt 'ie alles wel op video op.
Ik zou er niet mee zitten, er zijn wel ergere dingen om je woonplezier/leven mee te vergallen.
Tenzij die kerel nogal onbeschoft doet, maar dan kun je gewoon de politie op hem afsturen. Of eens aanbellen en een goed woordje met hem hebben, dat is wat volwassenen doen.
Wees blij dat je buurman geen psychopaat is of een schizofrene alcoholist zoals de mijne. Als het straks zomer is belt ze vast wel weer een paar keer midden in de nacht aan om me te vertellen dat ze het zo erg vindt dat ze bij me aanbelt .
quote:Waarom????
Op vrijdag 28 november 2003 16:28 schreef toska het volgende:[..]
ff serieus , waarom heb je daar zo'n last van?
quote:Heel maf, ik vond het wel gek
Op vrijdag 28 november 2003 16:20 schreef PhreaK- het volgende:
Als ik naar die fotos van je kijk in het fotoboek vind ik het niet gek dat die af en toe zit te gluren.
quote:newsflash:
Op vrijdag 28 november 2003 16:27 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Ik heb een houten schutting. Hij kijkt juist van boven uit het raam op me neer. Als ik wegga gaat hij in zijn poort staan kijken hoe ik wegrij, als ik de post moet pakken gluurt hij uit zijn voorraam etc etc, je kan het zo gek niet bedenken.
Why on earth doe je je hond weg voor zo'n klootzak als die buurman? Voor mij is dit een reden om te denken dat je openingspost niet helemaal de waarheid bevat.
Echt NIEMAND doet zijn hond zomaar weg. Zeker niet na twee maanden ofzo.
Dus verklaar je nader.
quote:Je woont daar pas twee maanden, de man doet niks anders dan kijken , nou en?
Op vrijdag 28 november 2003 16:30 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Waarom????
Ik vind het gewoon eng worden, voel me er niet prettig bij als ik buiten loop.
Straks durf ik van de zomer niet eens meer in mijn te liggen zonnen.
Het is gewoon een hele enge man
En dit meen ik serieus!!!
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:19 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:
Aan jou fotoboek te zien vind je het niet zo erg om begluurd te worden, die foto's zeggen al voldoende denk ik.
quote:Nee ik ben niet onzelfverzekerd, naief.....mwah, vind mezelf ook niet lelijk.
Op vrijdag 28 november 2003 16:30 schreef RetepV_kloon het volgende:[..]
Euh, ben je dan zo onzelfverzekerd? Of gewoon naief? Of vind je jezelf zo lelijk?
Ik bedoel: als jij in de tuin ligt en iemand zit met een verrekijker naar je te kijken weet je dat niet en zit je er niet mee. Toch wordt je bekeken. En misschien neemt 'ie alles wel op video op.
Ik zou er niet mee zitten, er zijn wel ergere dingen om je woonplezier/leven mee te vergallen.
Tenzij die kerel nogal onbeschoft doet, maar dan kun je gewoon de politie op hem afsturen. Of eens aanbellen en een goed woordje met hem hebben, dat is wat volwassenen doen.
Wees blij dat je buurman geen psychopaat is of een schizofrene alcoholist zoals de mijne. Als het straks zomer is belt ze vast wel weer een paar keer midden in de nacht aan om me te vertellen dat ze het zo erg vindt dat ze bij me aanbelt
.
kom op zeg, alsof er copyrights op jouw hoofd zitten.
Als je eens op vakantie gaat, bel bij de buurman aan, en vraag of hij in jouw afwezigheid je huis net zo goed in de gaten wil houden als hij normaliter ook al doet.
Of geef hem op bij een hobby-club.
De hele wereldbevolking kan zich vergapen aan je tieten op het net.
Je houdt ervan dat mannen en vrouwen naar je lichaam kijken en van de aandacht.
Deze man vind je aantrekkelijk en kijkt graag naar je blijkbaar.. maar dan is de aandacht niet goed?
Dat kan, maar is wel typisch.. no offence verder
quote:Het bevat zeer degelijk wel de waarheid.
Op vrijdag 28 november 2003 16:31 schreef Spotmatic het volgende:
Blijft de vraag:Why on earth doe je je hond weg voor zo'n klootzak als die buurman? Voor mij is dit een reden om te denken dat je openingspost niet helemaal de waarheid bevat.
Echt NIEMAND doet zijn hond zomaar weg. Zeker niet na twee maanden ofzo.
Dus verklaar je nader.
quote:Dus jij was hier degene die asociaal was
Op vrijdag 28 november 2003 16:39 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Het bevat zeer degelijk wel de waarheid.
Politie is op een gegeven moment bij hem binnnen staan luisteren, en zij vonden het geluid niet om te harden
Ook mijn buren aan mijn andere kant hadden al gebeld wegens overlast van mijn hond.
En ja ik weet dat hij dat doet maar mijn vorige buren hadden er geen problemen mee, dat geblaf is gekomen omdat zijn vriendje mijn andere hond 2 jaar geleden op 13 jarige leeftijd is overleden.
Hij is daardoor erg onzeker geworden, en dat krijg je er niet uit.
quote:Allereerst: fout dat je je oude hond naar het asiel hebt gebracht voor zoiets onbenulligs
Ten 2e denk ik dat je het uitlokt door er zo ongelovelijk gretig op in te gaan. Als hij zwaait zwaai dan terug. Als hij staat te gluren gluur dan terug. Die vent vind het heerlijk om je te provoceren en het lukt hem nog aardig ook.
Iemand de politie gebeld, blijkt dat politie niets mag doen, omdat het in de aard van een hond zit te blaffen, en honden toegestaan zijn, ergo....
Wel werd er een tijdslimiet bijverteld, doordeweeks vanaf 08:00 tot 21:00 uur vond de politie geen reden om in te grijpen, daarna werd het een ander verhaal.
Dusseh, zou lekker de hond terughalen uit het assiel, eerst zijn maatje overleden, dan hij gedumpt, wat zal die janken in zijn kooi zeg, nooit iets misdaan en dan 'uit de roedel' gezet worden.
Enneh...je kunt er natuurlijk een nieuw maatje voor hem bij uitzoeken...!
quote:Als dat niet werkt, dan moet ze zoiets doen als in Scary Movie 1... truitje omhoog en dan zo'n blubberlichaam tevoorschijn toveren.
quote:Hij valt haar toch niet lastig hij staat gewoon voor/achter zijn eigen raam te kijken?
Op vrijdag 28 november 2003 16:46 schreef Brennie het volgende:
Ik geloof je dat die man eng is en dat het niet prettig kan voelen als iemand je min of meer stalkt.
Het kan ook echter de keerzijde zijn van naaktfoto's op het net.
Het hoeft niet zo te zijn.. maar voor hetzelfde geld heeft hij jouw foto's ergens gezien..
Voor sommige enge mannetjes is dat een vrijbrief om je lastig te vallen.
In zijn ogen ben je misschien daardoor een lustobject die altijd wel in is voor een verzetje. ( je staat immers niet voor niks zo op het net)
Zo denk ik niet.. maar er zijn er genoeg die wel zo denken.
Je op bepaalde wijze profileren kan dit teweeg brengen.. hoe triest het ook is.
en ik snap niet waarom je 13e jarige hond naar het asiel brengt ,alleen omdat de buurman er last van heeft
quote:Zij ervaart het dus wel als lastigvallen.
Op vrijdag 28 november 2003 16:47 schreef toska het volgende:[..]
Hij valt haar toch niet lastig hij staat gewoon voor/achter zijn eigen raam te kijken?
quote:Snap ik ook niet. Want die word best snel af gemaakt. Die hond kunnen ze nergens maar plaatsen
Op vrijdag 28 november 2003 16:48 schreef Jan-jaap het volgende:
tsss wat een buurman zegen ik snap niet waarom je 13e jarige hond naar het asiel brengt ,alleen omdat de buurman er last van heeft
quote:Nee kreeg de mededeling op een dinsdag van de politie dat hij voor het weekend nog weg moest zijn, anders zouden er sancties volgen, boete, en bij langer aan blijven houden uithuiszetting.
Op vrijdag 28 november 2003 16:48 schreef Jan-jaap het volgende:
tsss wat een buurman zegen ik snap niet waarom je 13e jarige hond naar het asiel brengt ,alleen omdat de buurman er last van heeft
quote:ja die hond heeft mischien nog maar een jaar te leven dus die wilt niemand hebben.echt zielig voor die hond
Op vrijdag 28 november 2003 16:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
Snap ik ook niet. Want die word best snel af gemaakt. Die hond kunnen ze nergens maar plaatsen
Dat zijn 48 ramen met geraniums en oudjes er achter...
In de zomer worden al die oudjes elke dag voor tegen de gevel gezet om te luchten in de schaduw...
Ze weten ALLES wat er in en rond alle huizen gebeurd.., toen we een nieuwe kat hadden, kregen we daar nog geen 2 dagen later aanspraak op..
'T is ook maar waar je mee zit, ons kan het geen ene reet boeien, ze houden de boel mooi wel in de gaten als er weer eens gajes aan het klieren is
[Dit bericht is gewijzigd door Wunk op 28-11-2003 16:52]
quote:jajajajajaaaaaaaaaa geloof je het zelf?? alsof de politie jou uit je huis mag zetten WOEHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op vrijdag 28 november 2003 16:50 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Nee kreeg de mededeling op een dinsdag van de politie dat hij voor het weekend nog weg moest zijn, anders zouden er sancties volgen, boete, en bij langer aan blijven houden uithuiszetting.
quote:Jeetje stel je toch niet zo aan,...........die man heeft ook een verzetje nodig, die zit de hele dag voor zijn raam en eindelijk kijkt er iemand naar em (want je kan het allen maar gezien hebben als je naar em keek). De politie doet hier echt helemaal niets aan. Jij staat buiten en iedereen heeft dan toch het recht om naar iemand te kijken of niet dan. En dat ie een kushandje blaast,...........LB...........blaas terug.
quote:Hij heeft echt mijn foto's niet gezien hoor, heeft zelfs geen tv thuis is gereformeerd.
Op vrijdag 28 november 2003 16:46 schreef Brennie het volgende:
Ik geloof je dat die man eng is en dat het niet prettig kan voelen als iemand je min of meer stalkt.
Het kan ook echter de keerzijde zijn van naaktfoto's op het net.
Het hoeft niet zo te zijn.. maar voor hetzelfde geld heeft hij jouw foto's ergens gezien..
Voor sommige enge mannetjes is dat een vrijbrief om je lastig te vallen.
In zijn ogen ben je misschien daardoor een lustobject die altijd wel in is voor een verzetje. ( je staat immers niet voor niks zo op het net)
Zo denk ik niet.. maar er zijn er genoeg die wel zo denken.
Je op bepaalde wijze profileren kan dit teweeg brengen.. hoe triest het ook is.
quote:+10
Op vrijdag 28 november 2003 16:45 schreef RednaZ het volgende:
Volgens mij vind je het helemaal niet erg dat die vent je begluurt. Je geeft je eigen bloot op het net en hier ga je huilen omdat je buurman je begluurt.
Zinvol
Ik vind bovendien als iemand gewaagde foto's op internet zet, geen geldige reden om iemand lomp te behandelen. Dat lijkt op het "kort rokje, ze vraagt erom om aangerand te worden"-argument. Bovendien heeft die oude knakker vast geen internet.
Niets van aantrekken is misschien de beste optie, of anders hem erop aan te (laten) spreken.
quote:Oh, het is zo'n gereformeerde ouwe viezerik.
Op vrijdag 28 november 2003 16:52 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Hij heeft echt mijn foto's niet gezien hoor, heeft zelfs geen tv thuis is gereformeerd.
quote:Ze weet al wel veel van hem in twe maanden tijd
Op vrijdag 28 november 2003 16:55 schreef Halinalle het volgende:[..]
Oh, het is zo'n gereformeerde ouwe viezerik.
quote:Sommige mensen voelen zich nou eenmaal altijd aangesproken bij het minste of geringste. Ik heb sterk de indruk dat dit bij de topicstartster ook een beetje speelt gezien de ongekend velle reakties in een eerder topic.
Op vrijdag 28 november 2003 16:53 schreef Halinalle het volgende:
Tja, vooral in dorpen heb je van die mensen, die echt alles moeten weten.
Vooral als je er geen bent van dertien in een dozijn, heb je het dan slecht.Ik vind bovendien als iemand gewaagde foto's op internet zet, geen geldige reden om iemand lomp te behandelen. Dat lijkt op het "kort rokje, ze vraagt erom om aangerand te worden"-argument. Bovendien heeft die oude knakker vast geen internet.
Niets van aantrekken is misschien de beste optie, of anders hem erop aan te (laten) spreken.
betreffende je hond, het kan een behoorlijke overlast geven als iemand overdag gaat werken en zijn hond alleen opgesloten laat zitten,
veel honden hebben dan de neiging te gaan janken.
In die zin kan ik me voorstellen dat die keuze van de buurman mogelijk gerechtvaardig zou kunnen zijn:
mensen die geen hond kunnen hebben, bv doordat ze de hele dag wegzijn van huis, en de hond dan oplsuiten in hun woning, moeten beter geen hond nemen.
quote:Er op aanspreken heeft geen zin, krijg je als antwoord hou je bek trut!!!!
Op vrijdag 28 november 2003 16:53 schreef Halinalle het volgende:
quote:Ik geloof je werkelijk niet meer
Op vrijdag 28 november 2003 16:57 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Er op aanspreken heeft geen zin, krijg je als antwoord hou je bek trut!!!!
En om eerlijk te zijn, ben ik bang dat ik het zo alleen maar van kwaad tot erger maak.
Maar in ieder geval bedankt voor je tip!!
quote:Ik zeg niet dat jij er aanstoot toe geeft.. ik zeg dat er veel enge mensen zijn op het net, waar je daadwerkelijk last van kunt krijgen.
Op vrijdag 28 november 2003 16:52 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Hij heeft echt mijn foto's niet gezien hoor, heeft zelfs geen tv thuis is gereformeerd.
En nee ik geef ook geen aanstoot hiertoe.
Hallo ik probeer hier serieus te zijn, want ik zit er echt mee.
Ok:
-Aanbellen en confronteren, het liefst in aanwezigheid van vrouw.
-Dreigen de politie te bellen
-Brief in de bus gooien en hierin schrijven dat je niet gediend bent van zijn gedrag..
-Gooi een bijbel in de brievenbus.. met een briefje:" jij bent zwaar gereformeerd, leef daar dan ook naar! "
-Tenslotte volkomen negeren..
-Neem een gewone vriend mee naar huis en doe zogenaamd innig.. zodat hij het ziet. ( wie weet schrikt dat af)
quote:Heb je geen groot en sterk lijkende kennis, die dat voor je zou kunnen doen?
En om eerlijk te zijn, ben ik bang dat ik het zo alleen maar van kwaad tot erger maak.
Maar in ieder geval bedankt voor je tip!!
Of je laat de playboy bij hem thuis bezorgen, met een briefje, dat hij nu niet meer naar zijn buren hoeft te gluren.
quote:En net was "ie nog gereformeerd
quote:Schijnheiligheid en gereformeerd zijn gaan uitstekend samen.
Op vrijdag 28 november 2003 17:01 schreef Goodluck het volgende:[..]
En net was "ie nog gereformeerd
![]()
quote:Die van die brief vind ik een hele goede tip!!!
Op vrijdag 28 november 2003 16:59 schreef Brennie het volgende:[..]
Ok:-Aanbellen en confronteren, het liefst in aanwezigheid van vrouw.
-Dreigen de politie te bellen
-Brief in de bus gooien en hierin schrijven dat je niet gediend bent van zijn gedrag..
-Gooi een bijbel in de brievenbus.. met een briefje:" jij bent zwaar gereformeerd, leef daar dan ook naar! "
-Tenslotte volkomen negeren..
-Neem een gewone vriend mee naar huis en doe zogenaamd innig.. zodat hij het ziet. ( wie weet schrikt dat af)
Jammer dat de TS meteen spoken ziet.
quote:Hahahahahaha, dit is echt een hele goeie, die bewaar ik voor als hij van de zomer nog zo bezig is.
Op vrijdag 28 november 2003 17:00 schreef Halinalle het volgende:[..]
Of je laat de playboy bij hem thuis bezorgen, met een briefje, dat hij nu niet meer naar zijn buren hoeft te gluren.
quote:De topicstartster lijkt een beetje haar eigen (ram)koers te varen en staat niet open voor mensen die het anders zien. Toch jammer.
Op vrijdag 28 november 2003 17:02 schreef TalkShowHost het volgende:
Wat een drama wordt er gemaakt van iemand die uit zijn eigen raam naar buiten kijkt. Hallo mensen we leven in een vrij land en iedereen mag vanuit zijn eigen raam naar buiten kijken. Iedereen doet dit (vooral ouderen), ik heb ze ook wel in de straat wonen, een keertje zwaaien helpt altijd wel goed en ik vind het wel lachen.Jammer dat de TS meteen spoken ziet.
quote:Buiten dat. Hoe kun je nou van je overbuurman die pas kort tegenover je woond al weten dat "ie gereformeerd is terwijl je hem mijd als de pest ?
Op vrijdag 28 november 2003 17:02 schreef Halinalle het volgende:[..]
Schijnheiligheid en gereformeerd zijn gaan uitstekend samen.
quote:Bodyguard nodig?
quote:Ik hoopte op serieuze reacties, omdat het voor mij wel degelijk een probleem is.
Op vrijdag 28 november 2003 17:05 schreef Goodluck het volgende:[..]
De topicstartster lijkt een beetje haar eigen (ram)koers te varen en staat niet open voor mensen die het anders zien. Toch jammer.
En hoe ik aan die info kom???
De buurvrouw weer naast hem had mij al gewaarschuwd!!
quote:Hahahahhahah JA!!!
Op vrijdag 28 november 2003 17:08 schreef evil_cupido het volgende:[..]
Bodyguard nodig?
quote:Zeeland en klein dorpje....
Op vrijdag 28 november 2003 17:07 schreef Goodluck het volgende:[..]
Buiten dat. Hoe kun je nou van je overbuurman die pas kort tegenover je woond al weten dat "ie gereformeerd is terwijl je hem mijd als de pest ?
quote:Nee is geen klein dorpje!!
Op vrijdag 28 november 2003 17:10 schreef Halinalle het volgende:[..]
Zeeland en klein dorpje....
quote:What's the reward
Op vrijdag 28 november 2003 17:10 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Hahahahhahah JA!!!
quote:Mischien dat mensen je proberen te laten inzien dat het probleem ook weleens bij jezelf zou kunnen liggen ?
Op vrijdag 28 november 2003 17:09 schreef Naughtygirl het volgende:En wat moet ik met reacties die het anders zien, jullie zitten niet in mijn situatie dan zouden jullie denk ik wel anders piepen.
quote:Roddel en achterklap dus.
En hoe ik aan die info kom???
De buurvrouw weer naast hem had mij al gewaarschuwd!!
Echt, mischien moet je je niet zo snel aangevallen voelen en wat minder spoken zien. Vaak zijn dit soort dingen gebaseerd op gewoon angst.
quote:Ja, je heb gelijk het is angst ja, die man is echt heel eng.
Op vrijdag 28 november 2003 17:15 schreef Goodluck het volgende:[..]
[..]Roddel en achterklap dus.
Echt, mischien moet je je niet zo snel aangevallen voelen en wat minder spoken zien. Vaak zijn dit soort dingen gebaseerd op gewoon angst.
Wij hadden ook zo'n buurman (we zijn inmiddels verhuisd, vanwege werk, niet om hem ) en die stond dus ook altijd te kijken wat wij deden.
We hebben aan zijn kant de schutting op maximale hoogte laten bouwen (1,80m in onze gemeente) en zo'n enorme party-parasol gekocht bij de Kwantum. Twee van die dingen naast elkaar en je hele tuin is bedekt en toch zonnig, want die dingen laten genoeg licht door. Dan kan 'ie dus in ieder geval niet meer zien wat je in de tuin doet.
Verder hebben we hem in zijn sop laten gaar koken... elke keer duidelijk aangeven dat je hem ziet staan (ff zwaaien ofzo, en dan je middelvinger opsteken...) en elke keer als je hem buiten ziet vragen waar ie nou naar staat te kijken...
De politie heeft bij ons trouwens geen flikker gedaan! Die buurman sloeg ook wel eens met knuppels op ons raam, als we in zijn ogen teveel herrie maakten ofzo... maar daar kwamen ze alleen even van zeggen 'niet doen hoor, meneer'.
Voor mij is het dus een beetje 'oog om oog'-principe geworden... gewoon leven zuur maken die man!!!
quote:Nee dat is absurd en eng. Dit is het begin van stalken dat alleen erger zal worden. Je buurvrouw heeft je al gewaarschuwd. Waarvoor heeft ze je gewaarschuwd? Is dat die buurvrouw die ook over de hond klaagde? Misschien spannen ze zelfs samen en verkondigd zij rare praatjes over jou.
Op vrijdag 28 november 2003 16:34 schreef Naughtygirl het volgende:
Wil ik mijn ventje uit de auto pakken staat hij expres voor die deur , vraag hem opzij te gaan, blijft ie staan, ik duw door en dan krijg ik een por, sorry maar is dat normaal dan??????
Ik zou mn hond ophalen en verhuizen. Erg veel woongenot verwacht ik daar niet als ik dit zo hoor. Je hebt al 1 keer toegegeven: door je hond weg te brengen. Dit is het begin van hun macht over je leven.
quote:Heb je er al eens aan gedacht om gewoon eens met die mijnheer te gaan babbelen ?
Op vrijdag 28 november 2003 17:21 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Ja, je heb gelijk het is angst ja, die man is echt heel eng.
Hij doet echt heel raar!!
Kan het niet uitleggen , je moet hem gezien hebben.
Vergeet niet ik heb ook nog een zoontje van 2 en een half en daar doet ie ook raar tegen. Wie weet tot wat die vent in staat is.
Normaal ben ik niet zo een scheiterd!!! Werk met daklozen en verslaafden dus ben wel wat gewend!!
Maar heb hier wel een ventje bij me en dat heb ik op mijn werk niet, dus dat maakt de situatie wel wat anders.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 28-11-2003 17:42]
quote:Ja het is vast allemaal een groot vooropgezet complot!
Op vrijdag 28 november 2003 17:27 schreef barman het volgende:
Nee dat is absurd en eng. Dit is het begin van stalken dat alleen erger zal worden. Je buurvrouw heeft je al gewaarschuwd. Waarvoor heeft ze je gewaarschuwd? Is dat die buurvrouw die ook over de hond klaagde? Misschien spannen ze zelfs samen en verkondigd zij rare praatjes over jou.Ik zou mn hond ophalen en verhuizen. Erg veel woongenot verwacht ik daar niet als ik dit zo hoor. Je hebt al 1 keer toegegeven: door je hond weg te brengen. Dit is het begin van hun macht over je leven.
Ondertussen viert de angst hoogtij en is er concreet helemaal niks gebeurd.
quote:wat doet 'ie dan precies? iemand die kijkt vind ik namelijk niet zo wereldschokkend.
Op vrijdag 28 november 2003 17:21 schreef Naughtygirl het volgende:
quote:wederom, wat doet 'ie dan precies? mes op z'n keeltje zetten? onzedelijk betasten? of vind je het al 'eng' als iemand hem een aai over z'n bolletje geeft en 'm een boterbabbelaar aanbied?
Vergeet niet ik heb ook nog een zoontje van 2 en een half en daar doet ie ook raar tegen. Wie weet tot wat die vent in staat is.
quote:en omdat je buurman z'n tijd vult met naar buiten kijken, waar jij affentoe ook in z'n blikveld voorbij loopt, issie enger dan een dakloze verslaafde...
Normaal ben ik niet zo een scheiterd!!! Werk met daklozen en verslaafden dus ben wel wat gewend!!
quote:verbaast me niks want je hele verhaal stinkt aan alle kanten.
Kan het niet uitleggen
quote:Niks gebeurd?
Op vrijdag 28 november 2003 17:45 schreef Goodluck het volgende:
Ondertussen viert de angst hoogtij en is er concreet helemaal niks gebeurd.
quote:Meestal is 'direkt verhuizen' en nogal extreme oplossing, die erg kostbaar kan zijn, en wel enige tijd duurt.
Op vrijdag 28 november 2003 17:27 schreef barman het volgende:
Willen jullie beweren dat dit 'zijn eigen raam' is of ook maar iets met webfoto's te maken heeft?
[..]Nee dat is absurd en eng. Dit is het begin van stalken dat alleen erger zal worden. Je buurvrouw heeft je al gewaarschuwd. Waarvoor heeft ze je gewaarschuwd? Is dat die buurvrouw die ook over de hond klaagde? Misschien spannen ze zelfs samen en verkondigd zij rare praatjes over jou.
Ik zou mn hond ophalen en verhuizen. Erg veel woongenot verwacht ik daar niet als ik dit zo hoor. Je hebt al 1 keer toegegeven: door je hond weg te brengen. Dit is het begin van hun macht over je leven.
'Stalken' komt meestal door mensen die eerst een relatie hebben gehad, of in geval van bekende personen die door een 'fan' achterna gezeten worden.
Alhoewel 'burenruzie's' enorm ergerlijk kunnen zijn, en een betrokkene hierbij misschien 'stalken' als (onjuiste) term gebruikt, is dat meestal zeker niet het geval. Is het gewoon een conflict tussen twee mensen dat meestal ergerlijker wordt doordat de personen elkaar regelmatig tegenkomen en op elkaars 'lip zitten'.
Het is goed om te bedenken dat er geen enkele 'makkelijke' manier is om de man weg te krijgen, zolang hij geen duidelijke wetsovertredingen maakt is er niks tegen te doen.
de beste oplossing is juist om de zaak niet op drijven en het conflict groter te maken, ga niet over tot terreur terug, want daarmee lok je weer terreur terug uit en daarmee veroorzaak je enkel meer overlast, voor je buurman, maar ook voor jezelf.
Wat er nu voorligt is waarschijnlijk een al gedeeltelijk te ver uit de hand gelopen burenconflict, waarin de Topicstarter zelf ook niet geheel onschuldig was (kennelijk veroorzaakte het gejank van haar hond terwijl zij er niet was duidelijke geluidsoverlast).
Het slimste wat je kunt doen is dan zelf ook te streven naar een verzoening en je niet in te graven in je boosheid, hiermee heb je voornamelijk jezelf.
Maar je hebt wel het recht de domste oplossing te kiezen, jezelf voor te houden dat de buurman een 'voyeur' is en een slechte gereformeerde engerd, hiermee zal het conflict enkel stijgen en je jezelf ergernis aandoen.
[Dit bericht is gewijzigd door RM-rf op 28-11-2003 18:12]
quote:volgens haar woorden stond 'ie tegen het portier van zijn eigen auto, en pas toen ze hem zo ongeveer omver duwde (een behoorlijk stevige dame tegen een oude man van 70) kreeg ze een 'por'
Op vrijdag 28 november 2003 18:02 schreef barman het volgende:[..]
Niks gebeurd?
Die man is tegen haar autoportier gaan staan toen zij erbij wou.
Hij duwt haar als ze haar kind wil pakken.
Hij heeft al gezorgd dat haar hond weg moet.
Hij volgt haar waar hij maar kan met zijn ogen.
Een buurvrouw heeft haar voor hem gewaarschuwd.
bovendien komt het uit de mond van iemand die vertelt dat ze haar hond weg moest doen van de politie omdat ze anders uit haar huis gezet zou worden? puh-leeeeeze....
quote:Of de buurvrouw werd jaloers
Op vrijdag 28 november 2003 19:02 schreef Goodluck het volgende:
De topicstartster reageert niet meer..
Zou de buurman dan toch.............
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:07 schreef Helioz het volgende:
70 jarige mensen hebben ook rukvoer nodig.
quote:Ik kan me goed voorstellen dat je het vervelend vindt om begluurd te worden.
Op vrijdag 28 november 2003 17:21 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Kan het niet uitleggen , je moet hem gezien hebben.
Maar heb hier wel een ventje bij me en dat heb ik op mijn werk niet, dus dat maakt de situatie wel wat anders.
Lijkt me het beste dat je die brief schrijft en bij hem door de bus gooit,
niet vergeten erin te zetten dat je bij herhaling de politie inschakeld.
Mocht het zich herhalen, ook *daadwerkelijk* de politie inschakelen.
Mocht zelfs dat niet werken, mag je me mailen. Mensen zeggen dat
ik, als het echt nodig is, grote overredingskrachten bezit.
p.s
excuses voor evt typo's, heb er net 15 uur werk opzitten
quote:En toen heeft ze de poedel op de topicstarter afgestuurd.... ?
Op vrijdag 28 november 2003 19:05 schreef toska het volgende:[..]
Of de buurvrouw werd jaloers
quote:Hier moet ik toch wel hartelijk om lachen
Op vrijdag 28 november 2003 19:18 schreef Sinner_CRX het volgende:[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je het vervelend vindt om begluurd te worden.
p.s
excuses voor evt typo's, heb er net 15 uur werk opzitten![]()
quote:Oh please.
Op vrijdag 28 november 2003 19:18 schreef Sinner_CRX het volgende:[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je het vervelend vindt om begluurd te worden.
p.s
excuses voor evt typo's, heb er net 15 uur werk opzitten![]()
Geachte mijnheer de overbuurman,
Naar meerdere malen geconstateerd te hebben dat u naar mijn huis staarde is de maat vol. OF u kijkt de andere kant uit, OF ik waarschuw de politie, die u ongetwijfeld voor langere tijd achter de tralies zal zetten.
quote:oh please please
Op vrijdag 28 november 2003 19:25 schreef Goodluck het volgende:[..]
Oh please.
Geachte mijnheer de overbuurman,
Naar meerdere malen geconstateerd te hebben dat u naar mijn huis staarde is de maat vol. OF u kijkt de andere kant uit, OF ik waarschuw de politie, die u ongetwijfeld voor langere tijd achter de tralies zal zetten.
![]()
![]()
Naar iemands huis kijken, en iemand constant begluren zijn 2
verschillende dingen. En ik kan me goed voorstellen dat een
vrouw met een 2-jarig kind zich daar niet veilig bij voelt.
quote:Het gaat hier om een oude bejaarde man van 70 die tot nu toe geen vlieg heeft kwaad gedaan en zijn laatste dagen eenzaam voor zijn raam achter de geraniums uitzit. Dat de topicopenster vervolgens in hem meteen een potentiele verkrachter, kindermoordenaar en weet ik veel wat allemaal nog niet meer ziet, vind ik van een dermate Hema-kassiere niveau dat ik er alleen maar hartelijk om kan lachen.
Op vrijdag 28 november 2003 19:32 schreef Sinner_CRX het volgende:[..]
oh please please
Naar iemands huis kijken, en iemand constant begluren zijn 2
verschillende dingen. En ik kan me goed voorstellen dat een
vrouw met een 2-jarig kind zich daar niet veilig bij voelt.
quote:Misschien dat je zelf eerst eens beter gaat lezen!!
Op vrijdag 28 november 2003 18:12 schreef extreme het volgende:[..]
volgens haar woorden stond 'ie tegen het portier van zijn eigen auto, en pas toen ze hem zo ongeveer omver duwde (een behoorlijk stevige dame tegen een oude man van 70) kreeg ze een 'por'
bovendien komt het uit de mond van iemand die vertelt dat ze haar hond weg moest doen van de politie omdat ze anders uit haar huis gezet zou worden? puh-leeeeeze....
En ja, ik reageer effe niet terug, zal toch ook het één en ander hier moeten doen.
En nee ik heb het niet zelf uitgelokt.
Eerste nacht hier, volgende ochtend nog spulletjes halen in het andere huis, hond 1 uurtje alleen, bij terug komst stond buurman al te wachten en kreeg gelijk een hele scheldpartij over mij heen, gevraagd of hij misschien begrip op kon brengen dat die hond hier net nieuw was en nog moest wennen, maar dat kon meneer niet. En toen heb ik alleen maar gezegd dat ik dat heel jammer vond, en dat ik het niet wenste dat hij zo een toon tegen mij aansloeg, waarop hijj weer begon.
Ik zei toen: dacht hier in een fatsoenlijke buurt te komen wonen waarop hij antwoorde nou daar kom je nog wel achter.
Ja, toen heb ik maar gezegd dat ik niet met domme mensen in discussie ga, en ben er vandoor gegaan. And that's it!
quote:Juist! Ik ga echt niet m'n hond wegdoen (als ik een hond had) als een buurman dat me vraagt omdat zijn rikketik het niet goed doet. Is toch zijn probleem.
Op vrijdag 28 november 2003 16:17 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Troll. Wie gelooft dat je je hond, die je vast al wat jaartjes hebt, zomaar naar het asiel brengt? Ik zou eerder verhuizen dan mijn trouwste vriend wegdoen.
En wat dat gluren betreft, ga met zijn vrouw over praten en schakel anders de polizei in. Als die niks doen (gebeurt vaker dan je denkt), dan roep je wat hulp van vrienden in.
quote:En nou ben je bang dat hij je huis binnendringt ?
Op vrijdag 28 november 2003 19:44 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Misschien dat je zelf eerst eens beter gaat lezen!!
En ja, ik reageer effe niet terug, zal toch ook het één en ander hier moeten doen.
En nee ik heb het niet zelf uitgelokt.
Eerste nacht hier, volgende ochtend nog spulletjes halen in het andere huis, hond 1 uurtje alleen, bij terug komst stond buurman al te wachten en kreeg gelijk een hele scheldpartij over mij heen, gevraagd of hij misschien begrip op kon brengen dat die hond hier net nieuw was en nog moest wennen, maar dat kon meneer niet. En toen heb ik alleen maar gezegd dat ik dat heel jammer vond, en dat ik het niet wenste dat hij zo een toon tegen mij aansloeg, waarop hijj weer begon.
Ik zei toen: dacht hier in een fatsoenlijke buurt te komen wonen waarop hij antwoorde nou daar kom je nog wel achter.
Ja, toen heb ik maar gezegd dat ik niet met domme mensen in discussie ga, en ben er vandoor gegaan. And that's it!
quote:Nee omdat de politie dat eiste!!
Op vrijdag 28 november 2003 19:58 schreef Samson het volgende:
O ja, dat van die hond dat vind ik ook een sterk verhaal, die doe je toch niet weg omdat de buurman dat wil.... zielig hoor....
quote:Geef eens antwoord a.u.b
Op vrijdag 28 november 2003 20:00 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Nee omdat de politie dat eiste!!
quote:OK dat wist ik niet, tja dat doet de politie heus niet zomaar dus er zal toch de nodige overlast geweest zijn, maar ja, ik heb mijn tips al gegeven, succes ermee
quote:*LOL*
Op vrijdag 28 november 2003 20:39 schreef BladE-l----- het volgende:
*Kijkt in fotoboek*
* BladE-l----- denkt dat je gewoon lekker in je niksje in de tuin moet gaan liggen deze zomer.
Als mevrouw buurman er iets van zegt, dan vertel je haar gewoon dat het op verzoek is van haar man, waar je al een half jaar een affaire mee hebt als zij naar klaverjassen is.
quote:Wij hebben ook een getrouwde glurende buurman. Ik huppel toch gewoon vrolijk in mijn nachtjapponetje door de achtertuin, hij kan kijken wat hij wil mij stoort het absoluut niet.
Dat van de hond zou ik echter niet gepikt hebben
quote:Ik zou niet bellen, maar meteen aangifte doen. Wat die man doet valt in de categorie stalking en dat is in Nederland strafbaar.
Verder wat je zou kunnen doen is een video camera pakken en filmen wat je ziet. Dus als je thuis komt iemand vanuit de eerste verdieping laten filmen wat hij tegen jou doet. Daarmee naar het politie gaan en vragen wat zij voor advis over de situatie kunnen geven.
quote:Oh ja.. Politie mag alleen eisen in m'n eigen huis met een dwangbevel, getekend door de officier van justitie als ik me niet vergis. Zonder dat doe ik m'n hond niet zomaar weg.
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 00:46 schreef NewOrder het volgende:[..]
Ik zou niet bellen, maar meteen aangifte doen. Wat die man doet valt in de categorie stalking en dat is in Nederland strafbaar.
heb je het topic uberhaubt wel gelezen? we hebben het over een buurman (je weet wel, iemand die in het huis naast je woont.
wat was je van plan? 'm een straatverbod geven voor het kijken naar z'n exhibitionistische buurvrouw?
stalking.. djeeeez... als je niks zinnigs weet post dan niks.
quote:Extreme niet om het één of ander hoor, maar als ik jou homepage aanklik hier in de topic, geloof ik toch echt dat ik mijn profiel in beeld krijg, is dat de bedoeling?
Op zaterdag 29 november 2003 14:20 schreef extreme het volgende:[..]
![]()
![]()
heb je het topic uberhaubt wel gelezen? we hebben het over een buurman (je weet wel, iemand die in het huis naast je woont.
wat was je van plan? 'm een straatverbod geven voor het kijken naar z'n exhibitionistische buurvrouw?
stalking.. djeeeez... als je niks zinnigs weet post dan niks.
quote:ja dat is de bedoeling.
Op zaterdag 29 november 2003 14:38 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Extreme niet om het één of ander hoor, maar als ik jou homepage aanklik hier in de topic, geloof ik toch echt dat ik mijn profiel in beeld krijg, is dat de bedoeling?
quote:duurde effe maar nu snap ik het eindelijk, he he, schrok al.
Op zaterdag 29 november 2003 15:01 schreef damster het volgende:[..]
ja dat is de bedoeling.
kijk maar eens in de statusbar wat de link is.
edit: deze link dus: http://forum.fok.nl/profile.php
Zoals onderstaande.....toch nog niet vergeten hé manwetz???????
Tof van je!!
Open ik mijn outlook en tot mijn verrassing een mailtje van jou met daarin je excuses.
Had niet gehoeven hoor.
En beloof je dat ik op het Fok niet verder zal vertellen dat je me gemaild heb dat je me eigenlijk wel heel erg leuk vond.
Maar het spijt me maar ik heb geen interesse in jou.
Hoop dat je in ieder geval snel de pubertijd ontgroeit bent.
En joh, nu ik je foto heb gezien die je als bijlage heb meegestuurd moet ik je zeggen het valt best wel mee hoor met je pukkels, oke ze zijn vrij groot maar zo superveel zijn het er nou toch ook weer niet, ook die ontgroei je wel.
Ja, en dat je klein geschapen bent is natuurlijk heel vervelend, daar kun je nou eenmaal niet zo heel veel aandoen op een operatie na dan.
Persoonlijk hou ik niet zo van kleine pikkies!
Nou, ik hoop dat je
hhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllll erg blij bent met mijn berichtje terug.
DIKKE KUS.
quote:Waar gaat dit hele topic nou nog over, persoonlijke vetes kun je beter persoonlijk afwikkelen, als je je beledigd voelt stuur je hem toch een mailtje terug, als je niet tegen flauwe opmerkingen van andere fokkers kunt moet je ook geen topic plaatsen, dat is altijd het risico.......
Op zaterdag 29 november 2003 15:26 schreef Naughtygirl het volgende:
Geloof dat manweth en mugielz weer solliciteren naar een leuk berichtje in hun fotoboek...........is het niet???Zoals onderstaande.....toch nog niet vergeten hé manwetz???????
Tof van je!!
Open ik mijn outlook en tot mijn verrassing een mailtje van jou met daarin je excuses.
Had niet gehoeven hoor.
En beloof je dat ik op het Fok niet verder zal vertellen dat je me gemaild heb dat je me eigenlijk wel heel erg leuk vond.
Maar het spijt me maar ik heb geen interesse in jou.
Hoop dat je in ieder geval snel de pubertijd ontgroeit bent.
En joh, nu ik je foto heb gezien die je als bijlage heb meegestuurd moet ik je zeggen het valt best wel mee hoor met je pukkels, oke ze zijn vrij groot maar zo superveel zijn het er nou toch ook weer niet, ook die ontgroei je wel.
Ja, en dat je klein geschapen bent is natuurlijk heel vervelend, daar kun je nou eenmaal niet zo heel veel aandoen op een operatie na dan.
Persoonlijk hou ik niet zo van kleine pikkies!
Nou, ik hoop dat je
hhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllll erg blij bent met mijn berichtje terug.DIKKE KUS.
quote:Ik vraag me af waar jij nou eigenlijk helemaal mee bezig bent.
Op zaterdag 29 november 2003 15:26 schreef Naughtygirl het volgende:
[knip] warrig verhaal[/knip]
quote:Daar sluit ik me helemaal bij aan
Op zaterdag 29 november 2003 18:15 schreef mazaru het volgende:[..]
Ik vraag me af waar jij nou eigenlijk helemaal mee bezig bent.
Ik geloofde al geen bal van je verhaal, en hoewel het haast onmogelijk is, kom je nu nog dommer over.
quote:Dankjewel!
Op vrijdag 28 november 2003 16:21 schreef Webcrowler het volgende:[..]
De politie bellen en aan aanklacht indienen. Wij hebben hier ook zo'n buurvrouw wonen, die volgde elke stap die je zette. Stond ze heel stiekem in het hoekje van dr raam onder het gordijn onze kamer in te kijken.
quote:En dat is dat niet webcrowler's probleem. Hij is niet de paus of zo, om alle eenzame omas te gaan helpen.
Op zondag 30 november 2003 00:00 schreef Dodec het volgende:[..]
Dankjewel!
Nu is oma nog steeds eenzaam, maar nu met gordijnen dicht.
laat ze zichzelf helpen, door bij een breiclub te gaan of zo
quote:Ik zeg niet dat het zijn probleem is. Maar het is wel iets om over na te denken.
Op zondag 30 november 2003 00:27 schreef Sessy het volgende:[..]
En dat is dat niet webcrowler's probleem. Hij is niet de paus of zo, om alle eenzame omas te gaan helpen.
laat ze zichzelf helpen, door bij een breiclub te gaan of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |