abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15003654
Graag jullie advies gevraagd over het volgende!

Mijn buurman van ik denk zo rond de 70 jaar is een gluurder.(hij is getrouwd)
Ik woon hier nu zo een 2 maanden, heb mijn 13 jaar oude hond al naar het asiel moeten brengen door die vent, omdat hij had geklaagd dat mijn hond blafte als ik ging werken.

Maar nu kan ik niet buiten komen of hij staat wel te gluren. Ook als ik hem vuil aan blijf kijken blijft hij kijken en durft dan ook nog wel eens zo een kusje in de lucht naar me te geven, walchelijke vent gewoon.
Waar ik nu bang voor ben is dat als het straks weer lente word dat ik dan niet meer fatsoenlijk in de tuin kan zitten/liggen.

Nu is mijn vraag: als je naar de politie zou bellen voor gluurderij van je buurman zouden ze daar dan ook daadwerkelijk wat aan doen.
Of misschien weten jullie wel andere oplossingen hier voor.
Dan hoor ik dat heeeeeel graag.

pi_15003686
zou zowiezo gewoon de politie bellen om raad te vragen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15003694
ik zou ten eerste met een vriend(een man) naar die kerel toe gaan en vragen waarom hij de hele tijd zit te gluren. Als hij het daarna nog steeds doet zou ik wel naar de "cops"gaan
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_15003699
off ff met zn vrouw praten
  vrijdag 28 november 2003 @ 16:15:30 #5
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_15003701
Gewoon even je borsten flashen. Hartaanval, probleem opgelost.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_15003727
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:15 schreef Manji het volgende:
(ik ben de buurman )
pi_15003729
Als die man voor zijn eigen raam naar buiten kijkt is er toch niets mis mee?

Tsja dat jij dan toevallig langsloopt als hij net kijkt is dat jammer.

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  vrijdag 28 november 2003 @ 16:17:00 #8
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_15003736
quote:

Zijn natuurlijk de mooiere acties. Die vent heeft al 40 jaar geen behoorlijke borsten meer gezien natuurlijk

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 28 november 2003 @ 16:17:01 #9
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_15003738
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:13 schreef Naughtygirl het volgende:

Ik woon hier nu zo een 2 maanden, heb mijn 13 jaar oude hond al naar het asiel moeten brengen door die vent, omdat hij had geklaagd dat mijn hond blafte als ik ging werken.

Maar nu kan ik niet buiten komen of hij staat wel te gluren. Ook als ik hem vuil aan blijf kijken blijft hij kijken en durft dan ook nog wel eens zo een kusje in de lucht naar me te geven, walchelijke vent gewoon.
Waar ik nu bang voor ben is dat als het straks weer lente word dat ik dan niet meer fatsoenlijk in de tuin kan zitten/liggen.

Nu is mijn vraag: als je naar de politie zou bellen voor gluurderij van je buurman zouden ze daar dan ook daadwerkelijk wat aan doen.

Troll. Wie gelooft dat je je hond, die je vast al wat jaartjes hebt, zomaar naar het asiel brengt? Ik zou eerder verhuizen dan mijn trouwste vriend wegdoen.
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
  vrijdag 28 november 2003 @ 16:17:15 #10
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_15003748
Als jij je bedreigd voelt door de buurman, kun je hem gewoon aangeven bij de politie. Of die er iets aan doen is een tweede, maar als het doorgaat kun je gewoon een procedure tegen hem starten bij de rechter...
Ach...
Your uppance will come!
pi_15003753
briefje op je ruit hangen met daarop in het groot:
"Mijn overbuurman is een gluurder!!! Ja, JIJ ja!"

kijken of het werkt

pi_15003757
quote:
Aan deze oplossing had ik zelf ook al gedacht, maar ben bang dat hij zich daar niets van aantrekt.
Heb al woorden hierover met hem gehad.
En er komt niet veel bijzonders uit bij hem.
Het is zo een soort van dominant/nazi type.
pi_15003788
draai het om . .. ga overmatig naar hem staan te gluren . .waar en wanneer je maar kunt (tot vervelends toe dus). .. laat hem maar merken wat hij jou aandoet !
Religion : Mankind's worst invention !
pi_15003793
Omg ik zou echt wel weer verhuizen als ik met 13 jarige hond moest wegbregen .
pi_15003796
verander je nick meteen even in 'preutsmeisje'

en nee, het is niet verboden om te kijken, kijk, als 'ie het nou zou doen met een kijker of een camera, dan is het nog wat anders. Voortaan dus gewoon de gordijnen dicht, en wijde sloeberkleding aan, als je je make-up ook laat zitten gaat z'n interesse vanzelf over...

waar mensen zich al niet druk over maken

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_15003810
Aan jou fotoboek te zien vind je het niet zo erg om begluurd te worden, die foto's zeggen al voldoende denk ik.
  vrijdag 28 november 2003 @ 16:19:47 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15003821
Laat hem je kont zien
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15003825
quote:

dag buurmeisje , je zag er weer lekker uit vanmorgen

zoals je ziet heb ik nu ook internet !

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_15003827
quote:
als ik zo naar je fotoboek kijk lijkt het me dat ja daar niet echt problemen mee hebt

edit: iemand was me weer voor...

[Dit bericht is gewijzigd door Pasl2001 op 28-11-2003 16:20]

vrijdag 28 november 2003 @ 16:20:32 #20
20762 MetalBat
fiat 127 driver
pi_15003841
quote:

Of gewoon iets heel aanstootgevends ophangen / neerzetten zodat hij het alleen kan zien ALS hij staat te gluren...
pi_15003842
Als ik naar die fotos van je kijk in het fotoboek vind ik het niet gek dat die af en toe zit te gluren.

pi_15003852
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:17 schreef Naughtygirl het volgende:
Het is zo een soort van dominant/nazi type.
Wat is een dominant nazi type? Is dat een algemene aanduiding qua persoonlijkheid?
yankee charlie dinges
pi_15003862
quote:

<knip>

De politie bellen en aan aanklacht indienen. Wij hebben hier ook zo'n buurvrouw wonen, die volgde elke stap die je zette. Stond ze heel stiekem in het hoekje van dr raam onder het gordijn onze kamer in te kijken.

We hebben eerste bordjes opgehangen, met grote middelvinger erop, maar dat hielp niet, ze begon alleen maar meer te kijken.

Het gluren werdt steeds erger, totdat wij de politie hadden gebeld en een aanklacht in hadden gediend. Ook haar buren, waar ze dus de hele dag in de tuin keek, hebben een aanklacht ingediend. De politie is bij haar langs geweest, en nu kijkt ze nooit meer.

Ze kijkt ons geeneens meer aan!

pi_15003868
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:18 schreef Flierp het volgende:
draai het om . .. ga overmatig naar hem staan te gluren . .waar en wanneer je maar kunt (tot vervelends toe dus). .. laat hem maar merken wat hij jou aandoet !
Heeft geen zin, gaat ie terug staan kijken.
En heb wel wat beters te doen dan heel de tijd terug te staren.
pi_15003897
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:21 schreef Webcrowler het volgende:

[..]

De politie bellen en aan aanklacht indienen. Wij hebben hier ook zo'n buurvrouw wonen, die volgde elke stap die je zette. Stond ze heel stiekem in het hoekje van dr raam onder het gordijn onze kamer in te kijken.

We hebben eerste bordjes opgehangen, met grote middelvinger erop, maar dat hielp niet, ze begon alleen maar meer te kijken.

Het gluren werdt steeds erger, totdat wij de politie hadden gebeld en een aanklacht in hadden gediend. Ook haar buren, waar ze dus de hele dag in de tuin keek, hebben een aanklacht ingediend. De politie is bij haar langs geweest, en nu kijkt ze nooit meer.

Ze kijkt ons geeneens meer aan!

Kijk hier heb ik wat aan.
Blijkt dat de politie dan wel wat doet.
Dank je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')