Omdat ik uit Groningen kom zijn dat er niet zo veel ....
*grijnst*
* Jaques d'ancona
* Hanneke Kappen (wie??)
* Bert Visser...
* Frank den Hollander van "de bende van Baflo Bill" maar die kennen jullie misschien helemaal niet......
Meer schiet me zo even niet te binnen...
Leuke vermelding:
Dat mijn vriend bij Endemol werkte heeft ie georgina verbaan aangestoten en zei "sorry" tegen haar.. (en nog een keer aanstoten --> "sorry...", en nog een keer aanstoten ---> "sorry...!"
) (wou die overigens wel mee in de bezemkast...)
~Llewella~
quote:
op 04-26-2000 om 01:00 PM schreef Sigmund het volgende:
[Sigmund komt nooit bij Appie H..]
Waar kunnen we Sigje dan wel eens tegenkomen??
quote:
op 04-26-2000 om 12:50 PM schreef Dinus het volgende:
Waar ik nu nieuwsgierig naar ben, welke bekende nederlanders komen jullie nou wel eens tegen bij Appie H????Omdat ik uit Groningen kom zijn dat er niet zo veel ....
*grijnst*
* Jaques d'ancona
* Hanneke Kappen (wie??)
* Bert Visser...
* Frank den Hollander van "de bende van Baflo Bill" maar die kennen jullie misschien helemaal niet......
Tuurlijk ken ik de Bende. Hoe is 't met Jammah Tammah?
Meer schiet me zo even niet te binnen...
Naar welke AH ga je dan?
Freerk "jij lekkere boerenzoon van me" uit sex voor de buch komt vaak in de Apppie op 't Kattendiep. Duss, als je hem eens wilt aanschouwen....Ook Nanne Tepper komt er.
Verder is Anton Corbijn nu natuurlijk met afstand de bekendste Groninger in Nederland, en daar gaat 't om; het gaat niet om de kwanti-, maar de kwaliteit van de bn-ers die je tegenkomt!
Nu in a'dam is het armoe troef; Katja Schuurmannen enzo.
Jammah Tammah zegt me vaag iets.. (??)
concerten enzo....
Bon Jovi, Clouseau, Take That, Marco B., Volumia, Blof.
En natuurlijk de Kast.
Wie ik wel eens "in het wild" heb zien lopen?
Albert Verlinde (die van SBS shownieuws) stond ooit voor me in de MacDonalds. Verder volgens mij niemand
He Fannetje, ik wist niet dat de jongens van Thake That ook bn'ers zijn...
Ik geef toe hij is best breed en lang,
maar om nou te zeggen dat is een gevaarlijke
man. Je kan beter hem tegenkomen dan Patrick Kluivert of Hans Kraay Jr.. Want ik zag Seki
wel lopend weggaan.
quote:
op 04-26-2000 om 02:09 PM schreef Kramer het volgende:
Je kan beter hem tegenkomen dan Patrick Kluivert of Hans Kraay Jr.. Want ik zag Seki
wel lopend weggaan.
quote:
op 04-26-2000 om 02:17 PM schreef CAYA het volgende:
Ik verdenk Herman Brood trouwens van het hebben van meerdere dubbelgangers. Ik kom die man werkelijk overal tegen. Of ben ik de enige en word ik gewoon gestalkt?
Als je een leuk, jong ietsje slonzig "chickje" bent, stalkt ie je...
Nu: sjokten beiden met een sjagrijnig gezicht achter een mega-grote kar met boodschappen... zij snauwde hem af en toe even lekker af.... en ik zag hem denken, was ik maar weer thuis..
oh ja en jennifer lopez woont in mijn mailbox.. geloof ik.. bb dan he! (bekende buitenlander)
quote:
op 04-26-2000 om 03:43 PM schreef Frenkie het volgende:oh ja en jennifer lopez woont in mijn mailbox.. geloof ik.. bb dan he! (bekende buitenlander)
Kijk, daar willen we nou wel eens wat meer over weten!!
quote:
op 04-26-2000 om 02:06 PM schreef Dinus het volgende:
Ik kwam Syb en Kees van de Kast tegen bij het concert van Youssou 'n Dour waar ik maandagavond was....
Mijn vriend zag ze..maar het leuke was dat ze mij groetten...![]()
(Een jaar of drie geleden was ik een fanatiek concertenbezoeker en had ik nog wel wat kontakt met de band... dat was voor ze publiek bezit werden)He Fannetje, ik wist niet dat de jongens van Thake That ook bn'ers zijn...
![]()
Oeps ja...okee...BN'ers..schrap TT, Clouseau en Bon Jovi dan maar
En leuk dat Syb en Kees je nog kenden!
Dat ze publiek bezit zijn geworden..tja..wat doe je eraan? Ik ben eigenlijk pas fan geworden na hun doorbraak (anders had ik, hier in het zuiden nooit van ze gehoord). Twee jaar geleden was mijn eerste concert. Toen konden we echter nog wel 's-middags rond een uur of vier gaan en de eersten zijn. Nu wordt het steeds vroeger voor de deuren zitten om op de 1e rij te staan! En natuurlijk ben ik weer zo gek om dat te doen! Maar overnachten (dat hadden er pas een paar gedaan)...nee..mij niet gezien
En die hassan uit sesamstraat heb ik meerdere malen gezien op personeelfeestjes (werd uitgenodigd als vermaak voor de kinderen...)
Verder bij voetbalwedstrijden, ja ook bij Den Haag, als ik een keertje op de hoofdtribune zit. Politici (Deetman) tot oud voetballers (Gullit) tot andere Bekende sporters (Van Barneveld)
Verder wel eens tegengekomen: Hans Kazan op Winkelcentrum Colmschate in Deventer (vraag Vixen maar), zelfs ook als klant in de winkel waar ik toen werkte (en tis echt een enorme arrogante eikel).
Persoonlijk ken ik Henk Bres en Raymond van Barneveld redelijk goed, die zie ik met enige regelmaat bij FC Den Haag en staan altijd open voor een babbeltje.
quote:
op 04-26-2000 om 04:33 PM schreef Bijou het volgende:
Peter Lusse woont hier in Geldrop, ik heb hem zelf nog nooit gezien, maar de rest van de familie wel
heeft ie geen leuke familie dan?
quote:
op 04-26-2000 om 01:53 PM schreef Frenkie het volgende:
Ik kom Robin rienstra (fort Alpha en nu westenwind (nancy)) en Tycho Gerbrands (die gast met dat lange haar uit Fort Alpha en nu de garage) wel eens tegen in de coffeeshop..
Das ruig, welke cofeeshop ga jij?
quote:
op 04-26-2000 om 04:33 PM schreef Bijou het volgende:
Peter Lusse woont hier in Geldrop, ik heb hem zelf nog nooit gezien, maar de rest van de familie wel
woon jij in Geldrop?!?
Ruig. Mijn vader lag 11 weken in het st. anna, met uitzicht op het huis van peter lusse, maar hij heeft hem nooit gezien.
quote:
op 04-26-2000 om 04:56 PM schreef bixister het volgende:
heeft ie geen leuke familie dan?
*zucht* herstel: de rest van MIJN familie (pappie mammie en zusje dus)
zijn vriendin of zus, geen idee, werkt trouwens bij ons bij de bakker op de hoek
quote:
op 04-26-2000 om 05:05 PM schreef Tha Poeroet het volgende:
woon jij in Geldrop?!?
Ruig. Mijn vader lag 11 weken in het st. anna, met uitzicht op het huis van peter lusse, maar hij heeft hem nooit gezien.
yep, daar woon ik...
en ik ben zelf ook vaak genoeg langs zn huis gefietst (wat een kast trouwens!), maar heb hem nooit gezien helaas...
En ik heb ooit chiel de la montagne gezien, daar staat mijn broertje mee op de foto omdat ie - in het Nederlands vertaald - hetzelfde heet.
Ik heb ook ooit Ankie v. Grunsven aangeraakt...
En Edwin van der Sar...
In het echt gezien: t-spoon, ik stond helemaal vooraan mee te kwekken met iedereen, terwijl hun nog achter het podium met mijn ouders en broertje stonden te kletsen!!!!
Ook gezien: Band Zonder Banaan, one two trio, blof.
En natuurlijk: Metallica. (DOA)
Eigenlijk meer gehoord dan gezien, Maar ik heb toch ff op iemand zijn nek gezeten om alles es ff goed te bekijken. Was kei gaaf!
ow ja ook de heideroosjes nog.
Genoeg?
quote:
op 04-26-2000 om 05:11 PM schreef Bijou het volgende:
yep, daar woon ik...en ik ben zelf ook vaak genoeg langs zn huis gefietst (wat een kast trouwens!), maar heb hem nooit gezien helaas...
Hij heeft 11 weken naar het huis liggen kijken, maar zag niemand. Dus zijn conclusie was: daar woont niet Peter Lusse. En mijn moeder en ik maar volhouden dat ie moest blijven kijken, tot op de laatste dag dat hij daar lag, een zuster helemaal wild over de afdeling liep te schreeuwen dat ze HEM had gezien.
en ik moet vetellen , ik Vind het allemaal verwaande klootzakken/bitches
Finidi George in de Kalverstraat
Jos Brink op de Wibautstraat
Don Diego Poeder op het Rokin
Fietsend:
Herman Brood met dochter Lola in het kinderzitje op de Roelof Hartstraat
Danielle Overgaag op de carrierebeurs (RAI)
quote:
op 04-26-2000 om 09:51 PM schreef F.K het volgende:
vind me zelf wel een bn'er en ik zie mezelf elke dag
heb jij een spiegel dan???
quote:
op 04-26-2000 om 05:46 PM schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik Vind het allemaal verwaande klootzakken/bitches![]()
![]()
daarom staat dat mediapark in Het Gooi
Johan Cruijff en Wim Jansen tijdens het skien ooit (direct handtekeningen gescoord, wist toen niet eens wie Wim Jansen was, maar goed... ),
Herman Brood in het centrum van Rotjeknor,
Jorien van de Herik op Schiphol.
Verder zie ik ome Deetman ongeveer iedere twee maanden.
En Anouk (DE, niet die BB-muts ) twee maanden geleden bij de kapper, mocht ik weer een keer naar haar optreden
).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |