abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94340
Waar ik nu nieuwsgierig naar ben, welke bekende nederlanders komen jullie nou wel eens tegen bij Appie H????

Omdat ik uit Groningen kom zijn dat er niet zo veel ....

*grijnst*

* Jaques d'ancona
* Hanneke Kappen (wie??)
* Bert Visser...
* Frank den Hollander van "de bende van Baflo Bill" maar die kennen jullie misschien helemaal niet......

Meer schiet me zo even niet te binnen...

Zolang er was is, is er leven.
pi_94341
.... en toen we laatst in A'dam waren kwamen we in een achterafstraatje Silvia Millecam tegen, die ons maar groette omdat we haar niet herkenden in haar ouwe tuinbroek ...
pi_94342
* Sigmund komt nooit bij Appie H...
pi_94343
Een oom van me is zelf een bn-er...
Ton Fagel van Tip-culiner en van die davitamon-reclame "Schat, je eten wordt koud!" (Dat is overigens mijn tante - zus van mijn vader-)
Laatst kwam ik die che uit goede tijden nog tegen, zat bij mij in de rokers-coupe.
Ik had mijn vriend aan de mob. en vroeg of hij nog bn-ers had gezien (werkte bij Endemol, zat 7 kamers van Carlo Boszhardt vandaan, oei, wat was die bang om de bezemkast ingetrokken te worden!) en die che keek me aan van "he, ik ben/was er ook een hoor!"
Voor de rest ben ik antonie kramerling op de dam tegengekomen, carrie tefsen en tatjana simic.

Leuke vermelding:
Dat mijn vriend bij Endemol werkte heeft ie georgina verbaan aangestoten en zei "sorry" tegen haar.. (en nog een keer aanstoten --> "sorry...", en nog een keer aanstoten ---> "sorry...!" ) (wou die overigens wel mee in de bezemkast...)

~Llewella~

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_94344
quote:
op 04-26-2000 om 01:00 PM schreef Sigmund het volgende:
[Sigmund komt nooit bij Appie H..]

Waar kunnen we Sigje dan wel eens tegenkomen??

woensdag 26 april 2000 @ 13:40:00 #6
3233 DrDoom
pantdropper
pi_94345
quote:
op 04-26-2000 om 12:50 PM schreef Dinus het volgende:
Waar ik nu nieuwsgierig naar ben, welke bekende nederlanders komen jullie nou wel eens tegen bij Appie H????

Omdat ik uit Groningen kom zijn dat er niet zo veel ....

*grijnst*

* Jaques d'ancona
* Hanneke Kappen (wie??)
* Bert Visser...
* Frank den Hollander van "de bende van Baflo Bill" maar die kennen jullie misschien helemaal niet......
Tuurlijk ken ik de Bende. Hoe is 't met Jammah Tammah?
Meer schiet me zo even niet te binnen...

Naar welke AH ga je dan?
Freerk "jij lekkere boerenzoon van me" uit sex voor de buch komt vaak in de Apppie op 't Kattendiep. Duss, als je hem eens wilt aanschouwen....Ook Nanne Tepper komt er.
Verder is Anton Corbijn nu natuurlijk met afstand de bekendste Groninger in Nederland, en daar gaat 't om; het gaat niet om de kwanti-, maar de kwaliteit van de bn-ers die je tegenkomt!
Nu in a'dam is het armoe troef; Katja Schuurmannen enzo.

Hindi ka nad adji

pi_94346
Brrr... bedankt voor de waarschuwing.... ik geloof niet dat ik die boerenzonen-fetisjist tegen wil komen...

Jammah Tammah zegt me vaag iets.. (??)

pi_94347
Ik kom Robin rienstra (fort Alpha en nu westenwind (nancy)) en Tycho Gerbrands (die gast met dat lange haar uit Fort Alpha en nu de garage) wel eens tegen in de coffeeshop..

pi_94348
* Fannetje komt vooral BN ers tegen bij georganiseerde evenementen.

concerten enzo....

Bon Jovi, Clouseau, Take That, Marco B., Volumia, Blof.
En natuurlijk de Kast.

Wie ik wel eens "in het wild" heb zien lopen?
Albert Verlinde (die van SBS shownieuws) stond ooit voor me in de MacDonalds. Verder volgens mij niemand

pi_94349
Elke keer als ik in het centrum van Amsterdam loop dan kom ik er wel eentje tegen.
Heb er al te veel gezien. Je komt ze zelfs in het buitenland tegen. Zo hebben we die Tycho (van de garage) in Thailand in een discotheek gezien.
pi_94350
Ik kwam Syb en Kees van de Kast tegen bij het concert van Youssou 'n Dour waar ik maandagavond was....
Mijn vriend zag ze..maar het leuke was dat ze mij groetten...
(Een jaar of drie geleden was ik een fanatiek concertenbezoeker en had ik nog wel wat kontakt met de band... dat was voor ze publiek bezit werden)

He Fannetje, ik wist niet dat de jongens van Thake That ook bn'ers zijn...

pi_94351
Ik zag Carolien Tensen laatst op een terras zitten met een aantal Leco-look-vrienden en ik werd vorige week bijna omvergefiest door Hans van Mierlo. Of telt die niet?
Ik kom hier voor m'n rust.
pi_94352
* Dinus vindt Tycho errug leuk, maar De Garage drie x nix!!.
  woensdag 26 april 2000 @ 14:09:00 #14
3416 Kramer
Heeft te weinig tijd
pi_94353
Ik ben 2 weken geleden Seki tegengekomen
in coffeeshop the Challenger in R'dam-Zuid.

Ik geef toe hij is best breed en lang,
maar om nou te zeggen dat is een gevaarlijke
man. Je kan beter hem tegenkomen dan Patrick Kluivert of Hans Kraay Jr.. Want ik zag Seki
wel lopend weggaan.

Iedereen liegt over seks. De meesten liegen tijdens de seks....

pi_94354
* Dinus vindt dat Van Mierlo abslouut telt....

pi_94355
quote:
op 04-26-2000 om 02:09 PM schreef Kramer het volgende:
Je kan beter hem tegenkomen dan Patrick Kluivert of Hans Kraay Jr.. Want ik zag Seki
wel lopend weggaan.

pi_94356
Ik verdenk Herman Brood trouwens van het hebben van meerdere dubbelgangers. Ik kom die man werkelijk overal tegen. Of ben ik de enige en word ik gewoon gestalkt?
pi_94357
quote:
op 04-26-2000 om 02:17 PM schreef CAYA het volgende:
Ik verdenk Herman Brood trouwens van het hebben van meerdere dubbelgangers. Ik kom die man werkelijk overal tegen. Of ben ik de enige en word ik gewoon gestalkt?

Als je een leuk, jong ietsje slonzig "chickje" bent, stalkt ie je...

pi_94358
Ben wel leuk, jong chickje, maar niet slonzig. Maar dat laatste kan hem natuurlijk ontgaan zijn door zijn algehele staat van zijn.
Gedoe ook altijd.
pi_94359
En omhoog!!
pi_94360
Ik kwam net toevallig in Appie H. een stel tegen dat laatst in All you need is love was.. zij (grote forse vrouw) werd verrast met haar chatlover uit Amerika..

Nu: sjokten beiden met een sjagrijnig gezicht achter een mega-grote kar met boodschappen... zij snauwde hem af en toe even lekker af.... en ik zag hem denken, was ik maar weer thuis..

woensdag 26 april 2000 @ 15:37:00 #22
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_94361
Henri van Cloppenburg uit Goudkust

De ouwe

woensdag 26 april 2000 @ 15:43:00 #23
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_94362
Zo ongeveer de hele selectie van de Fc Utreg en andere profvoetballers kom ik geregeld tegen als ik uitga en ook wel eens BB Anouk, maar die was altijd zo weer weg.. maar tegenwoordig wordt ze minder herkent.
Monique vd Ven kwam ik tegen op schiphol.

oh ja en jennifer lopez woont in mijn mailbox.. geloof ik.. bb dan he! (bekende buitenlander)

pi_94363
quote:
op 04-26-2000 om 03:43 PM schreef Frenkie het volgende:

oh ja en jennifer lopez woont in mijn mailbox.. geloof ik.. bb dan he! (bekende buitenlander)

Kijk, daar willen we nou wel eens wat meer over weten!!

pi_94364
quote:
op 04-26-2000 om 02:06 PM schreef Dinus het volgende:
Ik kwam Syb en Kees van de Kast tegen bij het concert van Youssou 'n Dour waar ik maandagavond was....
Mijn vriend zag ze..maar het leuke was dat ze mij groetten...
(Een jaar of drie geleden was ik een fanatiek concertenbezoeker en had ik nog wel wat kontakt met de band... dat was voor ze publiek bezit werden)

He Fannetje, ik wist niet dat de jongens van Thake That ook bn'ers zijn...

Oeps ja...okee...BN'ers..schrap TT, Clouseau en Bon Jovi dan maar
En leuk dat Syb en Kees je nog kenden!
Dat ze publiek bezit zijn geworden..tja..wat doe je eraan? Ik ben eigenlijk pas fan geworden na hun doorbraak (anders had ik, hier in het zuiden nooit van ze gehoord). Twee jaar geleden was mijn eerste concert. Toen konden we echter nog wel 's-middags rond een uur of vier gaan en de eersten zijn. Nu wordt het steeds vroeger voor de deuren zitten om op de 1e rij te staan! En natuurlijk ben ik weer zo gek om dat te doen! Maar overnachten (dat hadden er pas een paar gedaan)...nee..mij niet gezien

pi_94365
Oh enne... mijn vader heeft andre hazes geld afhandig gemaakt tijdens een poker-spelletje in de Talice...
Ik heb andre hazes zelf ook een keer gezien toen hij kwam optreden op de verjaardag van mijn baas...

En die hassan uit sesamstraat heb ik meerdere malen gezien op personeelfeestjes (werd uitgenodigd als vermaak voor de kinderen...)

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_94366
Peter Lusse woont hier in Geldrop, ik heb hem zelf nog nooit gezien, maar de rest van de familie wel
pi_94367
Mijn ouders wonen in de straat naast die van Tineke Netelenbos.
pi_94368
Op weg naar of bij Race evenementen op Zandvoort kom ik altijd eigenlijk wel BN'ers tegen. Laatst die Mario uit Spijkerhoek (die kleine pizzaboer) en ook Maarten Spanjer bv. Verder natuurlijk de BN'ers die meedoen met allerlei races (Mental Theo, Rob van Someren, Rintje Ritsma etc.).

Verder bij voetbalwedstrijden, ja ook bij Den Haag, als ik een keertje op de hoofdtribune zit. Politici (Deetman) tot oud voetballers (Gullit) tot andere Bekende sporters (Van Barneveld)

Verder wel eens tegengekomen: Hans Kazan op Winkelcentrum Colmschate in Deventer (vraag Vixen maar), zelfs ook als klant in de winkel waar ik toen werkte (en tis echt een enorme arrogante eikel).

Persoonlijk ken ik Henk Bres en Raymond van Barneveld redelijk goed, die zie ik met enige regelmaat bij FC Den Haag en staan altijd open voor een babbeltje.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_94369
Wel grappig....
Aantal kjaar geleden werkte ik in de bioscoop in Amersfoort. Was erg druk in de pauze, dus ik helpte bij de bar. Er gingen wat mensen weg bij de bar en daar achter stond opeens Bart 'BNN' De Graaff... Was effe schrikken. Dacht effe dat hij kwam vragen waar ik voor wakker gemaakt wilde worden, maar nee hoor hij alleen wat popcorn
pi_94370
quote:
op 04-26-2000 om 04:33 PM schreef Bijou het volgende:
Peter Lusse woont hier in Geldrop, ik heb hem zelf nog nooit gezien, maar de rest van de familie wel

heeft ie geen leuke familie dan?

woensdag 26 april 2000 @ 16:59:00 #32
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_94371
quote:
op 04-26-2000 om 01:53 PM schreef Frenkie het volgende:
Ik kom Robin rienstra (fort Alpha en nu westenwind (nancy)) en Tycho Gerbrands (die gast met dat lange haar uit Fort Alpha en nu de garage) wel eens tegen in de coffeeshop..

Das ruig, welke cofeeshop ga jij?

Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
  woensdag 26 april 2000 @ 17:05:00 #33
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_94372
quote:
op 04-26-2000 om 04:33 PM schreef Bijou het volgende:

woon jij in Geldrop?!?
Ruig. Mijn vader lag 11 weken in het st. anna, met uitzicht op het huis van peter lusse, maar hij heeft hem nooit gezien.

pi_94373
quote:
op 04-26-2000 om 04:56 PM schreef bixister het volgende:
heeft ie geen leuke familie dan?

*zucht* herstel: de rest van MIJN familie (pappie mammie en zusje dus)

zijn vriendin of zus, geen idee, werkt trouwens bij ons bij de bakker op de hoek

pi_94374
quote:
op 04-26-2000 om 05:05 PM schreef Tha Poeroet het volgende:
woon jij in Geldrop?!?
Ruig. Mijn vader lag 11 weken in het st. anna, met uitzicht op het huis van peter lusse, maar hij heeft hem nooit gezien.

yep, daar woon ik...

en ik ben zelf ook vaak genoeg langs zn huis gefietst (wat een kast trouwens!), maar heb hem nooit gezien helaas...

woensdag 26 april 2000 @ 17:14:00 #36
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_94375
Ik sta nog op de foto met martin (mickey uit gtst). Dat gaat nog een keer familie van me worden...Maar dan moet ie wel ff trouwen...

En ik heb ooit chiel de la montagne gezien, daar staat mijn broertje mee op de foto omdat ie - in het Nederlands vertaald - hetzelfde heet.

Ik heb ook ooit Ankie v. Grunsven aangeraakt...
En Edwin van der Sar...

In het echt gezien: t-spoon, ik stond helemaal vooraan mee te kwekken met iedereen, terwijl hun nog achter het podium met mijn ouders en broertje stonden te kletsen!!!!
Ook gezien: Band Zonder Banaan, one two trio, blof.
En natuurlijk: Metallica. (DOA)
Eigenlijk meer gehoord dan gezien, Maar ik heb toch ff op iemand zijn nek gezeten om alles es ff goed te bekijken. Was kei gaaf!

ow ja ook de heideroosjes nog.

Genoeg?

woensdag 26 april 2000 @ 17:16:00 #37
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_94376
quote:
op 04-26-2000 om 05:11 PM schreef Bijou het volgende:
yep, daar woon ik...

en ik ben zelf ook vaak genoeg langs zn huis gefietst (wat een kast trouwens!), maar heb hem nooit gezien helaas...

Hij heeft 11 weken naar het huis liggen kijken, maar zag niemand. Dus zijn conclusie was: daar woont niet Peter Lusse. En mijn moeder en ik maar volhouden dat ie moest blijven kijken, tot op de laatste dag dat hij daar lag, een zuster helemaal wild over de afdeling liep te schreeuwen dat ze HEM had gezien.

woensdag 26 april 2000 @ 17:46:00 #38
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94377
Wel aangezien ik in het gooi woon heb ik er wel een aantal gezien hier zijn er een paar :
*Linda de Mol *Caroline Tensen
*Rob Fruithof *Anita Meyer
*half TMF en Radio 538
*dat wijf van 2 brothers on the 4th floor
*Veel {ex-}GTST sterren
*Jan Des Bouvrie

en ik moet vetellen , ik Vind het allemaal verwaande klootzakken/bitches

woensdag 26 april 2000 @ 18:03:00 #39
374 beelzebub
master of disaster
pi_94378
(tenzij anders vermeld in Amsterdam)
Lopend:

Finidi George in de Kalverstraat
Jos Brink op de Wibautstraat
Don Diego Poeder op het Rokin

Fietsend:

Herman Brood met dochter Lola in het kinderzitje op de Roelof Hartstraat

Danielle Overgaag op de carrierebeurs (RAI)

pi_94379

nu nog de anders vermelden....
pi_94380
Nou????
pi_94381
vind me zelf wel een bn'er en ik zie mezelf elke dag

pi_94382
quote:
op 04-26-2000 om 09:51 PM schreef F.K het volgende:
vind me zelf wel een bn'er en ik zie mezelf elke dag

heb jij een spiegel dan???

FOK!fossiel woensdag 26 april 2000 @ 22:31:00 #44
2628 Karin
pi_94383
Wij (Lois en Clark en Peet en ik) gingen donderdagavond onze ouders van Schiphol halen daar stond Jan Vayne (of zoiets) ook te wachten op iemand. Toen liep Lois langs en deed een heel overdreven "haar-uit-je-nek/gezicht-gebaar"
Ik moest echt enorm lachen. Jan Vayne niet zo
pi_94384
Hahaha, ik zag Jan Vayne ook eens in het wild... (zwolle)ik stond m zeker aan te staren want mijn vriend reageerde wat pissig... (en die is wat kalend....)
Jan Vayne deed toen ook steeds van die "Pam je haar danst" gebaren....
  donderdag 27 april 2000 @ 07:44:00 #46
1542 Ludo
Still YF&S
pi_94385
quote:
op 04-26-2000 om 05:46 PM schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik Vind het allemaal verwaande klootzakken/bitches

daarom staat dat mediapark in Het Gooi

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  donderdag 27 april 2000 @ 08:53:00 #47
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_94386
Euh...

Johan Cruijff en Wim Jansen tijdens het skien ooit (direct handtekeningen gescoord, wist toen niet eens wie Wim Jansen was, maar goed... ),
Herman Brood in het centrum van Rotjeknor,
Jorien van de Herik op Schiphol.

Verder zie ik ome Deetman ongeveer iedere twee maanden.
En Anouk (DE, niet die BB-muts ) twee maanden geleden bij de kapper, mocht ik weer een keer naar haar optreden ).

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  donderdag 27 april 2000 @ 10:10:00 #48
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_94387
Chris zeegers,Prins Bernard,Jop uit de bus,allard kalf,olav mol,rene froger,wouter nicolaas,reinout oerlemans,jan lammers,angela schijf,wibi soerjadi,ferri somogi,prins pieter cristiaan,paskal van blof..ehr..moet ik doorgaan???
doei
pi_94388
quote:
[b]op 04-27-2000 om 10:10 AM schreef ehr..moet ik doorgaan???

ja vooral.

pi_94389
euhm, Marieke en Floris (oud GTST)(wat heeft die Marieke een KAPSONES)
enne die meid (euh Chris?) uit mijn dochter en ik...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 april 2000 @ 11:50:00 #51
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_94390
even voordat ik het op slot zet, ik heb 2x met G.B.J. Hiltermann gebeld
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_7244413
- jorgen rayman bij de gall en gall
- tellen mensen die je 'in het wild'ziet op de uitmarkt ook?! (marc marie H, richard groenedijk, jan jaap van der wal, lebbis, sander van opzeeland, plien van bennekom, peter heerschop, theo van gogh, marcel de groot, en zo kan k nog wel ff doorgaan)
- dat stelletje uit k-otic op t station in amsterdam ( geen idee hoe ze heten maar die 2 die wat met elkaar hebben dus)
- ernst van der pasch in de zaal bij 'niet schieten' maar ja die kennen jullie zeker allebei niet haha
- klaas wilting bij de pin automaat in almere
- lebbis die de eerste klas inrent in de trein (ook amsterdam)
- jack spijkerman, owen schumacher, mike bodde, paul groot, thomas van luyn, bij kopspijkers na afloop telt dat?
......k ga nog ff verder denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')