Ik denk vanwege de mondkapjes en pakken dat het om een moord/afrekening gaat. Deze mensen doen vaak sporenonderzoek en bij een zelfmoord is de toedracht vaak wel duidelijk.
- Het moment dat hij valt en denkt, shit tis te laag
- Of het moment dat hij op de grond ligt en de bevestiging krijgt van het hiervoorgenoemde
quote:en daarna verlamd in een rolstoel beland en alleen nog maar kan eten en drinken met een rietje
Op vrijdag 28 november 2003 13:23 schreef Jesuz het volgende:
Welk moment zou meer klote zijn...- Het moment dat hij valt en denkt, shit tis te laag
- Of het moment dat hij op de grond ligt en de bevestiging krijgt van het hiervoorgenoemde
quote:Kandie altijd nog het rietje proberen in te slikken
Op vrijdag 28 november 2003 13:25 schreef rwr-xr-x het volgende:[..]
en daarna verlamd in een rolstoel beland en alleen nog maar kan eten en drinken met een rietje
quote:lijkt me ook, als je zelfmoord wil plegen spring je niet van zo'n dergelijke "hoogte" af...
Op vrijdag 28 november 2003 13:22 schreef Sinat het volgende:
Ik denk vanwege de mondkapjes en pakken dat het om een moord/afrekening gaat. Deze mensen doen vaak sporenonderzoek en bij een zelfmoord is de toedracht vaak wel duidelijk.
quote:Zelfmoord denk ik ook niet. Want ik zag ze binnen lopen in witte stoffen pakken met mondkapjes (kijk maar op de foto). Dus er moet binnen ook iets gebeurd zijn.
Op vrijdag 28 november 2003 13:21 schreef Conflict het volgende:
Zelfmoord van 3 hoog
quote:De daken kun je als het goed is niet meer op. Doordat mijn buurkinderen daar laatst gevoetbald hebben :S Dus nu is alles op slot....vreemd trouwens dat dat eerst niet was.
Op vrijdag 28 november 2003 13:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Dan was het iig iemand van de bovenstre of het dak, anders heeft het weinig zin denk ik.
quote:-> GC
We realiseren ons dat veel mensen graag willen 'keuvelen' over wat in onze ogen onder het kopje 'overig en divers nieuws' valt. Bijvoorbeeld: "Een brand in Amsterdam", "Auto-ongeluk op het kruispunt" of "Ik hoor sirenes!!". En hoewel dit ook nieuws is, hoort dit niet in OOG. Dit soort topics horen thuis in een ander subforum op FOK! (bijvoorbeeld General Chat of Slowchat).De huisregels/FAQ van 'Met het Oog op het Nieuws'.
quote:Nou ja 10 meter komt hard aan. Maar de waslijnen van de flat onder hun zijn kapot...dus dat heeft haar (schijnt een haar te zijn) val een beetje gebroken.
Dat overleef je toch wel? Wat zal het zijn 10 meter?Ik denk vanwege de mondkapjes en pakken dat het om een moord/afrekening gaat. Deze mensen doen vaak sporenonderzoek en bij een zelfmoord is de toedracht vaak wel duidelijk.
quote:Ja, idd, zag hier allemaal politie ook net. Maar als je van hier naar beneden springt ben je echt niet dood hoor.
Op vrijdag 28 november 2003 13:20 schreef K3 het volgende:
Hee, jij woont vlak bij QyRoZ!
quote:Nee de gelderlandstraat...in mijn flatgebouw op de hoek.
Op vrijdag 28 november 2003 13:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Is dat bij de Belgielaan?
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:40 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Nee de gelderlandstraat...in mijn flatgebouw op de hoek. Kotmanlaan kruist het.
quote:Klopt maar wist niet waar wel..deze leek me het meest voor de hand liggend.
Op vrijdag 28 november 2003 13:39 schreef Kozzmic het volgende:
Topic is geen discussie over nieuws...
[..]-> GC
Staat nog 1 politieauto, net waren het er een stuk meer en een flink oploop net. Nu niets meer.
quote:Ja klopt dat is boswinkel. De meeste politie vertrekt alweer. Linten zijn ook weg.
Op vrijdag 28 november 2003 13:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar dat is wel bij Boswinkel of niet?
quote:Wat een kutwijk is het ook. Zelfs nieuws is net-niet-nieuws.
Op vrijdag 28 november 2003 13:43 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Ja klopt dat is boswinkel. De meeste politie vertrekt alweer. Linten zijn ook weg.
quote:Haha woon je daar. Das aan de overkant
Op vrijdag 28 november 2003 13:42 schreef QyRoZ het volgende:Staat nog 1 politieauto, net waren het er een stuk meer en een flink oploop net. Nu niets meer.
quote:Net niet nieuws?
Op vrijdag 28 november 2003 13:44 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wat een kutwijk is het ook. Zelfs nieuws is net-niet-nieuws.
quote:Gefeliciteerd, je bent gepromoveerd tot meest in de buurt wonende Fokker. Maar es een foto van mijn flat.
Op vrijdag 28 november 2003 13:44 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Haha woon je daar. Das aan de overkant
quote:Damn, dat is ECHT tegenover.
Op vrijdag 28 november 2003 13:49 schreef Nasawingman het volgende:
Thats your flat!!
quote:Hahaha wat kan de wereld klein zijn...of wat kan FOK klein zijn...of boswinkel
Op vrijdag 28 november 2003 13:50 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Damn, dat is ECHT tegenover.
quote:Daar moet ik je gelijk in geven. Tschijnt de armste/ergste buurt van Nederland te zijn..serieus hoor. Alleen merk ik er niet veel van i.v.m criminaliteit enzo....tot nu toe dan misschien.
Op vrijdag 28 november 2003 13:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een trieste wijk is dat, allemaal allochtonen en wat studenten
quote:Die flat hier is ook lekker. Maar ik ga er niet teveel over zeggen, ik weet niet wie er allemaal meelezen.
Op vrijdag 28 november 2003 13:52 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Tschijnt de armste/ergste buurt van Nederland te zijn..serieus hoor. Alleen merk ik er niet veel van i.v.m criminaliteit enzo....tot nu toe dan misschien.
quote:Ergste buurt kan het bijna niet zijn, je kunt er redelijk veilig door fietsen ook snachts wel... nooit problemen gehad
Op vrijdag 28 november 2003 13:52 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Tschijnt de armste/ergste buurt van Nederland te zijn..serieus hoor. Alleen merk ik er niet veel van i.v.m criminaliteit enzo....tot nu toe dan misschien.
quote:Head first? Echt niet
Dat overleef je toch wel? Wat zal het zijn 10 meter?
quote:Theeft ergens in gestaan. Kzal ff rondvragen wie het nou zei.
Op vrijdag 28 november 2003 13:55 schreef Ronaldsen het volgende:[..]
Ergste buurt kan het bijna niet zijn, je kunt er redelijk veilig door fietsen ook snachts wel... nooit problemen gehad
quote:Qyroz kan je die boom niet ff omleggen? We willen natuurlijk wel goed zicht op het rampgebied
Op vrijdag 28 november 2003 13:57 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
quote:D't schijnt wel eens een bepaalde lucht gehangen te hebben in jullie portiek of niet
Op vrijdag 28 november 2003 13:55 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Die flat hier is ook lekker. Maar ik ga er niet teveel over zeggen, ik weet niet wie er allemaal meelezen.
quote:Pleur op, dat scheelt mij in de zomer een boel zon 's ochtends.
Op vrijdag 28 november 2003 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Qyroz kan je die boom niet ff omleggen? We willen natuurlijk wel goed zicht op het rampgebied
quote:Wel eens?
Op vrijdag 28 november 2003 14:02 schreef Nasawingman het volgende:[..]
D't schijnt wel eens een bepaalde lucht gehangen te hebben in jullie portiek of niet
![]()
quote:Hahaha...sorry mag niet lachen...maar beter als die pislucht hier naast alle andere zooi. Maar misschien is dat binnenkort voorgoed weg
Op vrijdag 28 november 2003 14:03 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wel eens?
![]()
![]()
quote:Volgens mij is het in al die portieken hier zo'n teringzooi.
Op vrijdag 28 november 2003 14:05 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Hahaha...sorry mag niet lachen...maar beter als die pislucht hier naast alle andere zooi. Maar misschien is dat binnenkort voorgoed weg
![]()
-------
Verdachte val vrouw van balkon
ENSCHEDE De 22-jarige bewoonster van een van de woningen van een flat op aan de Gelderlandstraat in Enschede is vrijdagmorgen onder verdachte omstandigheden vanaf haar balkon vanaf haar balkon op de derde etage naar beneden gevallen. Ze is met ernstige verwondingen opgenomen in het ziekenhuis.
Rond 10.45 uur werden problemen gemeld bij het flatgebouw. In de woning waren op dat moment meerdere personen aanwezig, waaronder de 24 jarige echtgenoot van het slachtoffer. Het werd niet duidelijk wat zich in de woning had afgespeeld, omdat de aanwezigen tegenstrijdige verklaringen afgaven.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:44 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Haha woon je daar. Das aan de overkant
quote:Je valt niet spontaan van het balkon in ieder geval..... Boswinkel, waar zat dat ook alweer? Zuid?
Op vrijdag 28 november 2003 15:44 schreef Nasawingman het volgende:
Ik lees net dit op www.tubantia.nl-------
Verdachte val vrouw van balkon
ENSCHEDE De 22-jarige bewoonster van een van de woningen van een flat op aan de Gelderlandstraat in Enschede is vrijdagmorgen onder verdachte omstandigheden vanaf haar balkon vanaf haar balkon op de derde etage naar beneden gevallen. Ze is met ernstige verwondingen opgenomen in het ziekenhuis.Rond 10.45 uur werden problemen gemeld bij het flatgebouw. In de woning waren op dat moment meerdere personen aanwezig, waaronder de 24 jarige echtgenoot van het slachtoffer. Het werd niet duidelijk wat zich in de woning had afgespeeld, omdat de aanwezigen tegenstrijdige verklaringen afgaven.
quote:Ja zuid klopt.
Op vrijdag 28 november 2003 18:42 schreef Qarinx het volgende:[..]
Je valt niet spontaan van het balkon in ieder geval..... Boswinkel, waar zat dat ook alweer? Zuid?
quote:Ja.
Op maandag 1 december 2003 21:14 schreef qyn het volgende:
Stond dit vandaag niet in de Telegraaf? (voorpagina)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |