bekijk deze link eens en zie die gast super mario bros 3 in maar liefst 11 minuten uitspelen :|
echt ongelofelijk ik dacht dat ik goed was destijds maar dit slaat echt alles !
quote:Dan heb je je NES ook een week aan laten staan aangezien je niet kan saven.
Op vrijdag 28 november 2003 11:20 schreef Meurby het volgende:
Gekke Gaste.. ik heb er ooit 1 week over gedaan.. btw was toen nog wel maar 10 jaar of zo ~!
quote:lol !!
Op vrijdag 28 november 2003 11:36 schreef sj0erd666 het volgende:
en dan zeggen dat de spellen van tegenwoordig kort zijn
heb dat spelletje ook eens geprobeerd normaal uit te spelen toen ik na een paar uur spelen en 2 pijnlijke duimen game over ging op wereld 6 had ik het wel gezien..
Heb echt met open mond van verbazing zitten kijken.
Echt gaaf dit. Respect voor die gast!!
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 28-11-2003 11:58]
quote:Beetje onwaarschijnlijk
Op vrijdag 28 november 2003 11:58 schreef beta-1986 het volgende:
hmmm lijkt me btje onwaarschijnlijk
Je ziet het toch!!!!!!!!!!!!!
quote:Ja, maar twijfel er aan of er echt iemand aan het spelen is op dat filmpje.. snapje?
Op vrijdag 28 november 2003 11:59 schreef Hare het volgende:[..]
Beetje onwaarschijnlijk
Je ziet het toch!!!!!!!!!!!!!
quote:Wie moet het dan doen? Een computer bedoel je?
Op vrijdag 28 november 2003 12:02 schreef beta-1986 het volgende:[..]
Ja, maar twijfel er aan of er echt iemand aan het spelen is op dat filmpje.. snapje?
Enneh...hebben jullie dat tetris filmpje gezien. Dat is echt niet normaal meer!
quote:Sommige dingen zijn veel leuker als je het gewoon gelooft.
Op vrijdag 28 november 2003 12:02 schreef beta-1986 het volgende:[..]
Ja, maar twijfel er aan of er echt iemand aan het spelen is op dat filmpje.. snapje?
want ik snap echt niet hoe je zo'n snelle oog hand coordinatie kan hebben :S
quote:idd volgens mij is het ook versneld...
Op vrijdag 28 november 2003 12:16 schreef solidslayer het volgende:
OMG dat tetris filmpje
is dat spelleje zelf niet versneld afgespeeld en dan het linker stukje war die persoon die knoppen bedient op normaal tempo?want ik snap echt niet hoe je zo'n snelle oog hand coordinatie kan hebben :S
quote:Wat? Aansluiten in 11 minuten
Op vrijdag 28 november 2003 12:23 schreef martijnisgek het volgende:
Zit nu op school maar als ik straks thuis ben meteen maar even me NES aansluiten
Kan ik ook..
Maar, echt knap, die gozer heeft het denk ik al zeker 2 keer eerder gepseeld
quote:mar wat heb je eraan om er jaren op te oefenen en nou anno 2003 het spel in 11 minuten uit te kunnen spelen met blindelings te weten wat er komt waar de vijanden staan want die gast weet duidelijk precies waar alles staat hoe snel de kannonen vuren hoe groot de jumps zijn enz..
Op vrijdag 28 november 2003 12:27 schreef Party_P het volgende:
hij hefet er ook jaren over gedaan, met zo'n oud spel, maar toch: retesnel
quote:Nou, je kunt er een filmpje van maken en op internet zetten bijvoorbeeld. Met eeuwig respect als gevolg
Op vrijdag 28 november 2003 12:33 schreef solidslayer het volgende:[..]
mar wat heb je eraan om er jaren op te oefenen en nou anno 2003 het spel in 11 minuten uit te kunnen spelen met blindelings te weten wat er komt waar de vijanden staan want die gast weet duidelijk precies waar alles staat hoe snel de kannonen vuren hoe groot de jumps zijn enz..
SMB 1 op de Gameboy speelde ik ook uit binnen 10 minuten ofzo, maar die was dan ook wel erg makkelijk... kzal mijn SMB 1 weer eens onder het stof vandaan halen, kijken of ik het nog kan...
Maar hij kan zo'n filmpje heel simpel laten versnellen dus of het echt is.. weet ik nog niet
quote:dan klopt het geluid enzo niet meer he
Op vrijdag 28 november 2003 13:03 schreef Guusie het volgende:
Jezus dat gaat fucking snel joh!!Maar hij kan zo'n filmpje heel simpel laten versnellen dus of het echt is.. weet ik nog niet
edit:
die had ik hier gevonden bij het kopje Die Hard maar dat filmpje is inmiddels helaas offline..
edit 2:
hier staat ie nog
http://www.xmission.com/~pashdown/kusos.com.12.22.mpeg
maximum respect
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 28-11-2003 13:33]
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:16 schreef BdR het volgende:
zo was dr ook een filmpje van een jappaner die in een speelhal "beat mania" (ofzo) speelt, zo'n muziek spel. Die is ook gaaf, staat ie als een gek op die knoppen te rammen en speelt ook het hele spel uitedit:
die had ik hier gevonden bij het kopje Die Hard maar dat filmpje is inmiddels helaas offline..edit 2:
hier staat ie nog
maximum respect
Zo niet dan is die japanner gek
Hij is dus ook echt gek al die filmpjes, en hij heeft 1 miljoen potjes gespeeld
Ik kon ook wel een paar truukjes om veel levens verzamelen, maar via die bommen vind ik wel briljant.
quote:OMG
zo was dr ook een filmpje van een jappaner die in een speelhal "beat mania" (ofzo) speelt, zo'n muziek spel. Die is ook gaaf, staat ie als een gek op die knoppen te rammen en speelt ook het hele spel uit
Ohja, heeft iemand misschien filmpjes van die dansmachines?
quote:kunnen we geluid niet meer versnellen?
Op vrijdag 28 november 2003 13:06 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
dan klopt het geluid enzo niet meer he
Dan maar een algemeen topic er van maken Dus ook andere filmpjes over goede prestaties mogen hier
(
quote:Vast wel, maar japanners kunnen dit soort dingen gewoon goed dus ik geloof het wel
Op vrijdag 28 november 2003 15:25 schreef Guusie het volgende:[..]
kunnen we geluid niet meer versnellen?
nooit getwijfeld eigenlijk
quote:Idd. met een emulator zou het kunnen. Hoe komen die kleuren zo slecht btw?
Op vrijdag 28 november 2003 14:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is echt master! Maar ik denk wel dat het met een emulator is gedaan dan kun je gewoon saven tussendoor.Zo niet dan is die japanner gek
quote:Heb precies hetzelfde idee. Ik heb die Japanners wel eens bezig gezien in die speelhallen. Nou, dan twijfel je dus echt niet meer hoor!!
Op vrijdag 28 november 2003 15:52 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Vast wel, maar japanners kunnen dit soort dingen gewoon goed dus ik geloof het wel
nooit getwijfeld eigenlijk
http://batman.jypoly.fi/~c2236/mock.wmv
Dat spel vond ik vroeger ZO moeilijk, weken over gedaan om m uit te spelen...
quote:Dat heet sneller dan het licht
Op vrijdag 28 november 2003 20:34 schreef Cybraxxx het volgende:
Over dat tetris filmpje, bij 1 minuut 55 draait hij dat blauwe blokje (deze ongeveer . : . ) op een hele vreemde manier volgens mij....eerst staat dat uitstekende puntje naar rechts, en dan draait hij die steen zo dat dat puntje naar links staat. Maar dat blokje hoort toch niet op die manier te kunnen draaien? Je kunt dat blokje toch niet in één keer kantelen, maar je draait 'm toch telkens een kwart slag?
quote:brrr, inloggen
Op zondag 30 november 2003 16:00 schreef MassimO het volgende:
Quake 1 in 12.23 minuten.http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?qdq/qdqdivx.avi
Je kan um beter hier downloaden: Finishing Quake 1 in 666secs movie - 128MB
http://www.lyska.vaasa.fi/~valtteri/
verkapte terugvindpost
[Dit bericht is gewijzigd door GHansVI op 30-11-2003 23:46]
quote:kheb het nog ff opgezocht, dat spel heet Pop'n Music. Ik weet alleen niet welk deel, Konami is inmiddels bij deel 10
edit 2:
hier staat ie nog
maximum respect
quote:Hier gevonden:
Op vrijdag 28 november 2003 15:33 schreef solidslayer het volgende:
heeft er ook iemand een filmpje van die gene die metriod prime zo snel uitspeelde ? want ik kan daar echt nie snappen hoe...
1:37 uur op normal met 100% items.
.. denk ik.
quote:
Op zondag 30 november 2003 16:00 schreef MassimO het volgende:
Quake 1 in 12.23 minuten.http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?qdq/qdqdivx.avi
quote:Je hebt 't hier over dat SMB3 filmpje?
Op woensdag 3 december 2003 16:05 schreef C2000 het volgende:
Ok game over: Hij geeft toe dat ie heeft gecheat. Het spel liep op de Famtasia emulator (JAP NES EMU dus) en hij heeft laden en saven plus een slomo functie van 30=1 gebruikt..maar goed toch een leuk filmpje geworden desalniettemin..
quote:bron?
Op woensdag 3 december 2003 16:05 schreef C2000 het volgende:
Ok game over: Hij geeft toe dat ie heeft gecheat. Het spel liep op de Famtasia emulator (JAP NES EMU dus) en hij heeft laden en saven plus een slomo functie van 30=1 gebruikt..maar goed toch een leuk filmpje geworden desalniettemin..
quote:geef dan meteen ff een linkje ..
Op woensdag 3 december 2003 19:25 schreef C2000 het volgende:
Jep. 3drealms forums. Lees daar maar. General gaming forum.
quote:Er zijn ook mensen die zelf kunnen zoeken, wist je dat? Maar geen dank joh zal nog eens wat melden..
Op woensdag 3 december 2003 19:48 schreef BdR het volgende:[..]
geef dan meteen ff een linkje ..
hier dus
quote:Lekker lichtgeraakt
Op woensdag 3 december 2003 22:32 schreef C2000 het volgende:[..]
Er zijn ook mensen die zelf kunnen zoeken, wist je dat? Maar geen dank joh zal nog eens wat melden..
quote:en nu verder uithulen bij je moeder
Op woensdag 3 december 2003 22:32 schreef C2000 het volgende:[..]
Er zijn ook mensen die zelf kunnen zoeken, wist je dat? Maar geen dank joh zal nog eens wat melden..
quote:bij deze dan nog: thanks
Op woensdag 3 december 2003 22:32 schreef C2000 het volgende:
Donald dick; get a life.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:12 schreef Lexie het volgende:
http://batman.jypoly.fi/~c2236/mock.wmvMegaman 2 kampioen
.
quote:ja iemand een mirror, ik kan m niet downloaden (ben wel geregistreerd maar downloaden wil ie niet
Op dinsdag 16 december 2003 22:07 schreef BdR het volgende:
van Super Mario World van de SNES (niet te verwarren met Super Mario 3 van de NES) is nu ook een filmpje, echter hij is alleen te downloaden via fileplanet(iemand een mirror?)
Super Mario World uitgespeeld in 12 minuten
Zo kunnen we zelf wedstrijdjes houden wie het snelst een spel uitspeelt!!
Vaak worden simulators gebruikt voor console games. Voor games als Quake, unreal en dat soort shooters kun je wel demo's in-game maken en die met BmptoAvi of met Premiere omzetten tot een .avi.
quote:LOL! Als je niet snel genoeg het spel uitspeelt dan zit je harddisk vol met BMP bestanden
Op dinsdag 6 januari 2004 21:36 schreef MaZz_ het volgende:
Kun je misschien beter in 'DIG' vragen. Maar om terug te komen op je vraag; volgens mij is er géén algemeen 'programmatje' voor.Vaak worden simulators gebruikt voor console games. Voor games als Quake, unreal en dat soort shooters kun je wel demo's in-game maken en die met BmptoAvi of met Premiere omzetten tot een .avi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |