quote:aan namen zou ik iets meer hebben
Op vrijdag 28 november 2003 09:36 schreef Deetch het volgende:
Ja hoor
Hier staat al wat meer info, helemaal onderaan de pagina ook wat soortgelijke bandjes qua stijl. wat ik zelf leuke soortgelijke bands vind zijn:
Hammerfall, Manowar, Dragonland, Ice Earth, Powerquest en zo zijn er nog veel meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Deetch op 28-11-2003 09:52]
quote:Die wordt vaak in 1 adem genoemd met Blind Gaurdian, maar ik zie de overeenkomsten niet zo.
Op vrijdag 28 november 2003 09:51 schreef MetalMessiah het volgende:
Niet te vergeten: iced earth
quote:dat kan komen doordat iced earth en blind guardian ook samen verschillende nummers hebben opgenomen
Op vrijdag 28 november 2003 09:55 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Die wordt vaak in 1 adem genoemd met Blind Gaurdian, maar ik zie de overeenkomsten niet zo.
quote:als je onder Blind Guardian alleen Hansi Kursch verstaat, en onder Iced Earth alleen Jon Schaffer (ok, dat laatste is wel ongeveer waar), dan klopt je verhaal.
Op vrijdag 28 november 2003 10:40 schreef BlindGuardian het volgende:
Blind Guardian en Iced Earth hebben samen ook een album gemaakt onder de naam 'Demons & Wizards' .
quote:Dat zijn toch wel de mensen die de 'sound' van iced earth en blind guardian grotendeels bepalen. Ik weet niet hoever TS in deze stof zit, dus noemde ik het maar iced earth en blind guardian.
Op vrijdag 28 november 2003 10:56 schreef Tokus het volgende:[..]
als je onder Blind Guardian alleen Hansi Kursch verstaat, en onder Iced Earth alleen Jon Schaffer (ok, dat laatste is wel ongeveer waar), dan klopt je verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |