Natuurlijk is er 'iets' na de dood: de wereld gaat gewoon door. Het is niet zo dat als ik dood ga, dat dan helemaal niks meer bestaat. Wat men bedoelt met 'iets' na de dood, is zoiets als de hemel of reincarnatie of iets dergelijks. Dat moet dan wel herkenbaar zijn, waar praat je anders over?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:48 schreef ElPatrico2002 het volgende:
sir_Tachyon LKegt uit dat energie datgene is wat er overblijft. Hij verteld verder niets over herkenbaarheid. En daar ging het ook niet om. Het ging erom of er íets'is na de dood. of dat nou herkenbaar is of niet.
Sommige mensen zeggen dat er niets is. In dat geval is herkenbaarheid niet ter sprake.
Verhaaltje:
Je bent dood, op het gras.
Je rot weg (lullig gezegt dan maar)
Door jouw heeft het gras meer voeding.
Gras word gegeten door koe.
Melk van de koe word gedronken door vrouw.
Melk van vrouw is energie voor ongebore baby.
Reincarnatie in mijn theorie. Energie. Check mijn vorige theorie-post.
OK ja nou ik geloof dat ik andere energie bedoel. Een hogere energie. Je lichaam is ook energie maar meer in vorm van een voertuig. En de energie van je ziel/geest wordt gereincarneerd in een ongeboren kind (in de embryo-fase). Maar wat er dan met die energie van je dooie lichaam gebeurt weet ik niet maar ikzelf richt me meer op de energie van je ziel enzooo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:48 schreef ElPatrico2002 het volgende:
sir_Tachyon Legt uit dat energie datgene is wat er overblijft. Hij verteld verder niets over herkenbaarheid. En daar ging het ook niet om. Het ging erom of er íets' is na de dood. of dat nou herkenbaar is of niet.
Sommige mensen zeggen dat er niets is. In dat geval is herkenbaarheid niet ter sprake.
Verhaaltje:
Je bent dood, op het gras.
Je rot weg (lullig gezegt dan maar)
Door jouw heeft het gras meer voeding.
Gras word gegeten door 'n koe.
Melk van de koe word gedronken door een vrouw.
Melk voor die vrouw is energie voor ongebore baby.
Deze dus...
Oeps, dit ontsiert dan weer mijn 'niets-theorie'quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:54 schreef Rasing het volgende:
[..]
@verhaaltje: klopt wel, tot ik 'reincarnatie' lees. Zou de baby niet hetzelfde zijn als er heel iemand anders begraven had gelegen op de plek waar de koe eet?
Dan zijn we het eensquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef ElPatrico2002 het volgende:
[..]
Oeps, dit ontsiert dan weer mijn 'niets-theorie'
Die energie waarmee de baby word gevoed zijn normale koolhydraten, aangemaakt door het gras, die de koe heeft verteert, gegeven door je moeder. (pff)
Dit is in mijn woord de enige vorm van reincarnatie, jouw energie word ge resycled. Maar de baby blijft hetzelfde.
En jij bent/blijft weg
Waren mensen maar als pc's, dan wist ik er wel een paar die wat nieuwe software geïnstalleerd kregen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:18 schreef G-Mart het volgende:
Als je doodgaat is er niks meer. Je valt gewoon uit, net zoiets als dat je je pc uitzet.
Of gewoon een keer geformateerd werden...quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waren mensen maar als pc's, dan wist ik er wel een paar die wat nieuwe software geïnstalleerd kregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |