Dit is de site van Mallorca, het kan geen kwaad om hem effe hier neer te zetten hè?
quote:Ja ik heb net even gekeken daar, maar ik wil ook persoonlijke ervaringen horen!!!
Op woensdag 13 juni 2001 17:40 schreef Kielef het volgende:
MallorcaDit is de site van Mallorca, het kan geen kwaad om hem effe hier neer te zetten hè?
quote:Ga je naar El Alrenal in Mallorca? Wel dat is toppie. Ben er zelf 2 jaar geleden geweest en het waren 2 , feestweken. Waar je beslist niet naar toe moet gaan is de Duitse-wijk, hebben ze allemaal van die Bierstubes en hoor je alleen maar van de Duitse Schlagers, af en toe zit er wel een aardig nummertje bij
Op woensdag 13 juni 2001 17:43 schreef Tania18 het volgende:[..]
Ja ik heb net even gekeken daar, maar ik wil ook persoonlijke ervaringen horen!!!
waarschijnlijk zit Mental Theo ook in Mallorca als wij er zitten
Kan ik nog niet rustig uitgaan..zit je de hele tijd te kijken of die gek er niet aankomt
Maare; is er ook een internetcafé in El Arenal?
Of moet ik daarvoor naar Playa de Palma?
En hardrock-café's; hoe zat het daar mee?
er is een internetcafé
Ik hoefde er niet eens naar te zoeken: liep er op de boulevard tegenaan.
Groetjes uit Mallorca!
quote:Hee daar heb ik ook gezeten
Op maandag 25 juni 2001 22:46 schreef Sanne het volgende:
Update uit El Arenal;
er is een internetcafé
Ik hoefde er niet eens naar te zoeken: liep er op de boulevard tegenaan.
Groetjes uit Mallorca!
quote:Dan heb ik je misschien wel gezien
Op woensdag 01 augustus 2001 13:15 schreef Underground het volgende:
El Arenal is de BOM! Was er van 4 tot 12 juli en heb het erg naar mijn zin gehad.
Magaluf - BCM (zeer duurrrrrrr)
Riu Palace - Soul Suite
Scorpio
Feestpaleis, M Theo draaide (veel nederlanders, tof)
Joy Palace
Veronica
538
Hotel was goed, vluchten waren goed, weer was goed, zeer veel gedronken, toffe tijd gehad.
Alleen ga ik naar Cala D'or toe, is wat rustiger
Iemand die daar naar toe is geweest???? Het moet er heel mooi zijn, met allemaal kleine strandjes tussen de rotsen in
quote:Ik wil terug!!!!!!
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:45 schreef JollyBlaze het volgende:
El Arenal was tof, elke avond 1 of 2 discotheken gehad:Magaluf - BCM (zeer duurrrrrrr)
Riu Palace - Soul Suite
Scorpio
Feestpaleis, M Theo draaide (veel nederlanders, tof)
Joy Palace
Veronica
538Hotel was goed, vluchten waren goed, weer was goed, zeer veel gedronken, toffe tijd gehad.
quote:In welk hotel zat je meid?
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:38 schreef Tania18 het volgende:[..]
Ik wil terug!!!!!!
![]()
Doei!
ik was met een grote groep mensen van mijn klas erheen gegaan....in de tussenperiode(examens/resultaten)
Joy's was leuk alleen vond ik een van de proppers toen wel erg dat ik er na 1x niet ben geweest....die zat dus een andere tent af te kraken en zei dingen als bouwvallig, vies enzo. terwijl het er juist goed onderhouden en schoon was
Zorba's vond ik ook wel leuk.....alleen geluid stond af en toe toch net ietsjes te hard...doffe geluid hield 3dgn aan bij mij.
Wat ik wel een toffe cafe'tje vond was de Cha Cha's
Ging er elke avond van te voren drinken en daarna door naar de disco's
Wel voordat je weggaat ff een stempel vragen als je die nog niet heb gekregen toen je wat bestelde
Kan je later op de avond dan gratis binnenlopen
Je kan er doorzakken tot een uur of 7
Veel plezier daaro....
Al moet ik zeggen dat ik het zand van het strand wat minder vond....heb lensen dus das irri zand dan
quote:Ik ga volgende week voor een weekje... Hoe is het water daar? Oh ja, en hoe
Op zondag 11 augustus 2002 15:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Leuk om te horen dit allemaal, ik wil meer![]()
Ik ga 25 aug naar Mallorca en tis maar voor 1 week dus ik moet mn tijd goed besteden(lees:feest,bier,vrouwen)
Bedankt voor de info allemaal
quote:ga je via GOGO of SUNWEB >>>>?????
Op maandag 6 januari 2003 16:05 schreef Boomlaars het volgende:
Ik ben van plan volgend jaar in het hoogseizoen naar Mallorca te gaan, bij gebrek aan beter (Salou + Lloret =) ..maar nu vroeg ik me af hoe de prijzen daar lagen voor wat betreft eten/drank in de supermarkt, avondeten in de restaurants...wat je gemiddeld kwijt bent bij het stappen (+ / - 50 euro? ) ...en welke cafe's / disco's je gezien móet hebben
...We gaan verblijven in het app. complex Solimar..iemand ervaringen?
quote:Hotel solimar ben ik geweest 2 jaar geleden, was een aardig hotelletje en een lekkere lounge room beneden, zit ook heel dicht op het strand en uitgaansleven. Als je uitgaat in mallorca ben je niet superveel kwijt, als je bijv joy gaat ofzo, dan betaal je intree niet echt veel en mag je heel de avond drinken wat je wilt(wel nepdrank, maar er zit alcohol in) en 538 enzo, daar moet je wel dokken offcourse
Ik ben van plan volgend jaar in het hoogseizoen naar Mallorca te gaan, bij gebrek aan beter (Salou + Lloret =) ..maar nu vroeg ik me af hoe de prijzen daar lagen voor wat betreft eten/drank in de supermarkt, avondeten in de restaurants...wat je gemiddeld kwijt bent bij het stappen (+ / - 50 euro? ) ...en welke cafe's / disco's je gezien móet hebben
quote:JAH! Ik ben 2 jaar terug in Solimar geweest,best mooi opzich, alleen hadden ik en de buren in de kamer naast mij last van kakkerlakken!!! Errug ranzig,na veel ruzie met de baas daar,kregen we een andere kamer,veel kleiner
quote:ik denk gogo..maakt dat iets uit dan?
Op maandag 6 januari 2003 20:07 schreef JollyBlaze het volgende:[..]
ga je via GOGO of SUNWEB >>>>?????
quote:We hebben al een appartement geboekt in El Arenal. Ik ben afgelopen keren naar Noordwijk, Texel, Lloret de Mar, Salou en Kos geweest, dus dan blijft er niet zo heel veel meer over als je niet naar Turkije wilt.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:41 schreef karoltje het volgende:
Ik ga donderdag boekenIk had al van mensen opgepikt dat ik bij El Arenal moet zijn...Nog meer tips?
Hoe zit het eigenlijk met de verhouding duitsers, engelsen en nederlanders?
quote:In El Arenal zitten bijna alleen maar Duitsers en Nederlanders. Ongeveer fifty-fifty verdeeld denk ik. Er is een duits deel (richting Playa de Palma) en een Nederlands deel (midden van El Arenal)
Op woensdag 22 januari 2003 17:02 schreef mr.vulcano het volgende:[..]
Hoe zit het eigenlijk met de verhouding duitsers, engelsen en nederlanders?
De Engelsen zitten bijna allemaal in Magaluf. Trouwens wel leuk om een keer heen te gaan (half uurtje met de taxi), vooral BCM is een coole tent .
Ik ben vorig jaar naar Mallorca - El Arenal geweest. Hotel San Diego om precies te zijn. Als je je vakantie goedkoop wilt houden ga je naar een van de volgende tenten:
- RIU Palace
- JOY Palace
- Nog een (naam vergeten)
Deze tenten zaten in het Duitse gedeelte en je moest er 12 -18 euro entree betalen. Dan had je de hele avond vrij drinken en kreeg je nog cadeautjes mee ook.
Voor de gezelligheid moest je in het Nederlandse gedeelte zijn. Het Feestpaleis, Veronica, 538, Shooters (vond ik een heel leuke kroeg) zijn echte aanraders.
BCM in Magaluf was ook helemaal top, maar wel erg duur. Ook zijn er wel waterparken. Als je met Gogo gaat en je boekt een beachparty dan bestaat het 1e deel uit een bezoek aan een waterpark. Daarna kun je voor niks zoveel eten en drinken als je wilt bij een privestrandje. Heerlijk is dat!
MALLORCA ROELEERT!
quote:Daar zijn we vorig jaar geweest en hebben ons prima vermaakt daar.
Op vrijdag 3 augustus 2001 11:49 schreef Deepad het volgende:
Ik vertrek 19 augustus ook naar Mallorca toeAlleen ga ik naar Cala D'or toe, is wat rustiger
Iemand die daar naar toe is geweest???? Het moet er heel mooi zijn, met allemaal kleine strandjes tussen de rotsen in
-edit-
zit ff op een bericht te reageren terwijl het niet meer nodig is.
maar moraal van het verhaal MALLORCA IS GOED
[Dit bericht is gewijzigd door Subtitle op 21-04-2003 23:47]
Als jullie ook gaan ik ga werken voor Het Feestpaleis
dus spreek jullie zekker aan
groeten jamal
maar ik kom zeker nog een keer langs ff kijken naar mental theo. die gast is echt gek!!!!
quote:Hee dat hotel, San Diego, is dat wat? Daar ga ik namelijk heen deze zomer.
Op maandag 21 april 2003 17:49 schreef tukkeronline het volgende:
*schop*Ik ben vorig jaar naar Mallorca - El Arenal geweest. Hotel San Diego om precies te zijn. Als je je vakantie goedkoop wilt houden ga je naar een van de volgende tenten:
- RIU Palace
- JOY Palace
- Nog een (naam vergeten)
Deze tenten zaten in het Duitse gedeelte en je moest er 12 -18 euro entree betalen. Dan had je de hele avond vrij drinken en kreeg je nog cadeautjes mee ook.
Voor de gezelligheid moest je in het Nederlandse gedeelte zijn. Het Feestpaleis, Veronica, 538, Shooters (vond ik een heel leuke kroeg) zijn echte aanraders.
BCM in Magaluf was ook helemaal top, maar wel erg duur. Ook zijn er wel waterparken. Als je met Gogo gaat en je boekt een beachparty dan bestaat het 1e deel uit een bezoek aan een waterpark. Daarna kun je voor niks zoveel eten en drinken als je wilt bij een privestrandje. Heerlijk is dat!MALLORCA ROELEERT!
quote:AEEAAAAAAAAAAAAAAAAY! jij werkt in de beachhouse in Mallorca! ahaha,
Op woensdag 4 juni 2003 14:54 schreef DruDragon het volgende:
Zo zo zo 29-06-2003 Vertrek ik eindelijk weer naar mallorcaAls jullie ook gaan ik ga werken voor Het Feestpaleis
dus spreek jullie zekker aangroeten jamal
quote:Theo heeft heerlijke biefstuk damn
Op maandag 6 januari 2003 23:13 schreef Shirley het volgende:[..]
JAH! Ik ben 2 jaar terug in Solimar geweest,best mooi opzich, alleen hadden ik en de buren in de kamer naast mij last van kakkerlakken!!! Errug ranzig,na veel ruzie met de baas daar,kregen we een andere kamer,veel kleiner
Ik vond ut dus niet zo'n goed hotel,en ga zeker es zwemmen bij het zwembad van San diego hotel,daat mag je ook in,das op het dak,prachtig uitzicht over El Arenal en omstreken. Om de hoek van Solimar zit ook nog een lekkere Hollandse tent, Theo...errug goed en goedkoop eten! Veel plezier nog!
maar ja over kleine 3 weken kan ik ze weer eten
en het uitzicht is echt mooi in solimar damn wat heb ik daar genoten
ik ben een nieuwe hier op deze site maar ik zag dat dit de enige nederlande site is waar gezellig word gebabbeld over MALLORCA!jaja wij gaan daar met een groep van 6 jongens van rond de 19 jaar ook heen op 31 juli voor 12 dagen!we zitten in de appartementen solimar!nu is onze vraag wie kan ons vertellen of die appartementen wat zijn of juist niet?en wij zijn een echte brabantse groep die wel van een stamcafe houden. welk cafe is in mallorca financieel en qua gezelligheid zeker de moeite waard om vaker dan 1 maal heen te gaan om flink zat te worden voor we naar een discotheek gaan!en jah dan de volgende vraag: welke discotheek is een toppertje????het zijn heel wat vragen maar hopelijk komt er snel reactie op!!!thanx anyway
mzzl fes
[Dit bericht is gewijzigd door feskens op 12-06-2003 15:05]
ps als jullie maar niet teveel lawaai maken want ik zit in Hotel Solimar
quote:Ik heb vorig jaar in Solimar gezeten. Perfect gelegen aan het breedste gedeelte van het strand, je hoeft alleen de boulevard over te steken en je bent er. Het appartement waar wij in zaten was erg ruim en we hadden een supergroot balkon waar we elke avond met 8 tot 10 mensen hebben kunnen indrinken. Er zijn echter maar een paar appartementen die zo'n groot balkon hebben, als je aan de kant van het zwembad zit (of in het hotel) heb je een kleiner balkon. Ze zeuren daar niet snel over geluidsoverlast of iets dergelijks.
Op woensdag 11 juni 2003 20:15 schreef feskens het volgende:hey mensuh
ik ben een nieuwe hier op deze site maar ik zag dat dit de enige nederlande site is waar gezellig word gebabbeld over MALLORCA!jaja wij gaan daar met een groep van 6 jongens van rond de 19 jaar ook heen op 31 juli voor 12 dagen!we zitten in de appartementen solimar!nu is onze vraag wie kan ons vertellen of die appartementen wat zijn of juist niet?en wij zijn een echte brabantse groep die wel van een stamcafe houden. welk cafe is in mallorca financieel en qua gezelligheid zeker de moeite waard om vaker dan 1 maal heen te gaan om flink zat te worden voor we naar een discotheek gaan!en jah dan de volgende vraag: welke discotheek is een toppertje????het zijn heel wat vragen maar hopelijk komt er snel reactie op!!!thanx anyway
mzzl fes
Eten zou ik buiten de deur doen bij bijvoorbeeld Del Sol (boven heb je een terras met uitzicht op de boulevard) of TexMex (bij texmex kan ik de mexicaanse balletjes en de hamburger aanraden, die laatste is echt megagroot en lekker). Aanraders voor in de ochtenduren zijn Theo's, om de hoek bij solimar en aan de boulevard zit een winkeltje waar ze vers stokbrood belegd met ham en kaas etc. verkopen, erg lekker en goedkoop!
Qua indrink-café is voor jullie Shooters wel een aanrader! De gasten die hier achter de bar staan zijn helemaal leip en maken er in deze gezellige kroeg een gekkenhuis van. Hier krijg je ook regelmatig gratis shooters en dergelijke, waarbij ze er zelf ook graag eentje nemen. Hier houden ze ook weleens een pullenavond en dat soort dingen. De andere Nederlandse kroegen vond ik zelf een stuk minder.
Komen we bij de discotheken. Feestpaleis kan leuk zijn, maar dan vooral als er een goeie DJ komt (Marcel Woods draaide keihard vorig jaar), anders is het hoog top40-gehalte. BCM uiteraard in Magaluf, ben zelf naar Tiësto geweest daar, maar ook toen gewoon de huis DJ er was, was het erg relaxed. Verder in El Arenal zijn die tentjes als Veronica enzo alleen leuk als je erg bezopen bent. Voor het betere stampwerk kun je je verplaatsen richting het Duitse gedeelte, bijvoorbeeld in de Joy waar o.a. DJ Sammy vorig jaar draaide.
quote:Dan moet je het toch wel heel bont maken hoor, voordat ze dat doen.
Op donderdag 12 juni 2003 16:33 schreef Tempest het volgende:
jep yoy palace is idd een goede discotheek alleen de drank is in alle discotheken wel nep daar, dus er zit wel echt alcohol in maar de bacardi is nep en de rest dus ook. En jullie zitten in solimar, heb ik ook gezeten en toen waren ze niet vies van de politie erbij te roepen als er teveel lawaai was
Ik ga van 23 Juli tot 6 aug.
quote:Gezellig Uier, misschien kom ik je nog ns tegen
Op dinsdag 17 juni 2003 16:43 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben vorig jaar in Kreta geweest en dit jaar ga ik naar El Arsenal. Kreta was echt ge-wel-dig. Ik verwacht niet dat Mallorca daaraan kan tippen.Ik ga van 23 Juli tot 6 aug.
30 juli/12 augustus, Playa de Palma .
quote:We spreken gewoon eens af.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:51 schreef karoltje het volgende:[..]
Gezellig Uier, misschien kom ik je nog ns tegen
30 juli/12 augustus, Playa de Palma
.
quote:Ik ga dit jaar het omgekeerde uitproberen, heb me de afgelopen 2 vakanties prima vermaakt op Mallorca, maar Kreta wordt het dit jaar dus
Op dinsdag 17 juni 2003 16:43 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben vorig jaar in Kreta geweest en dit jaar ga ik naar El Arsenal. Kreta was echt ge-wel-dig. Ik verwacht niet dat Mallorca daaraan kan tippen.
quote:Je bent niet de enig. Veel bekenden van me zijn op Mallorca geweest en gaan dit jaar naar Kreta.
Op donderdag 19 juni 2003 22:37 schreef Jape het volgende:[..]
Ik ga dit jaar het omgekeerde uitproberen, heb me de afgelopen 2 vakanties prima vermaakt op Mallorca, maar Kreta wordt het dit jaar dus
quote:Ik heb precies hetzelfde, een vriendin van me die ik vorig jaar op Mallorca tegenkwam zit nu in ongeveer dezelfde periode op Kreta..
Op vrijdag 20 juni 2003 10:44 schreef U-lerZzZ het volgende:Je bent niet de enig. Veel bekenden van me zijn op Mallorca geweest en gaan dit jaar naar Kreta.
Is het gewoon de trend ofzo qua populaire bestemmingen?
btw,...ik ben ook dit jaar weer te vinden in Solimar alleen nu zijn we met een groep van 8 (29 juni tm 13 juli) nog minder dan een weekje dus!!!!
nog meer mensen die rond deze tijd in Arenal zitten?
de slaapkamer
het balkon
een stukje strand
wij 4'en met de feestcrew van Shooters
meer strand (mooi he)
stukje boulevard en hotel san diego op de achtergrond
morgen doe ik er nog een paar
[Dit bericht is gewijzigd door refresh op 23-06-2003 18:11]
bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door DC op 23-06-2003 18:16]
quote:dan zullen er vanaf zaterdag vor het eerst Belgen zitten ook ! >:?
Op woensdag 22 januari 2003 18:55 schreef Plexor het volgende:[..]
In El Arenal zitten bijna alleen maar Duitsers en Nederlanders. Ongeveer fifty-fifty verdeeld denk ik. Er is een duits deel (richting Playa de Palma) en een Nederlands deel (midden van El Arenal)
quote:Ik zei ook BIJNA alleen maar
Op maandag 23 juni 2003 21:32 schreef BramK het volgende:[..]
dan zullen er vanaf zaterdag vor het eerst Belgen zitten ook ! >:?
Maar vanaf 29 juni ben ik ook weer van de partij.
We zitten in Hotel Marina, ben benieuwd of het wat is. Normaal gesproken zitten we altijd in appartementen maar we waren te laat met boeken dus bijna alles zat al vol
quote:wel dan zul je nu waarschijnlijk wel weer Belgen tegen het lijf lopen, want ik ga vanaf 28 juni . Waar ben je zoal te vinden?
Op dinsdag 24 juni 2003 22:46 schreef Plexor het volgende:[..]
Ik zei ook BIJNA alleen maar
Vorig jaar wel een paar Belgen tegengekomen
Maar vanaf 29 juni ben ik ook weer van de partij.
We zitten in Hotel Marina, ben benieuwd of het wat is. Normaal gesproken zitten we altijd in appartementen maar we waren te laat met boeken dus bijna alles zat al vol
quote:Verschilt, we proberen het een beetje af te wisselen maar we komen wel regelmatig in Veronica, De Zaak, 538, Joy Palace en uiteraard ook weer in BCM ^0^
Op dinsdag 24 juni 2003 23:15 schreef BramK het volgende:[..]
wel dan zul je nu waarschijnlijk wel weer Belgen tegen het lijf lopen, want ik ga vanaf 28 juni . Waar ben je zoal te vinden?
quote:een uur of 2 als ik me niet vergis, hangt van de wind af
Op woensdag 2 juli 2003 19:35 schreef Toeps het volgende:
Weet iemand hoe lang het vliegen is naar Mallorca?
Ben er vorig jaar geweest met GoGo, organiseerden kei-veel. Ben ook naar de BCM geweest (grote discotheek in Magaluf) waar Tiësto draaide met GoGo, was echt vet!! Verder zijn er in El Arenal leuke kroegjes/terrasjes. Onze stamkroeg daar was de heeren van amstel...erg leuk personeel ook! Een afrader is de bierexpress, daar hebben ze ons een keer een shooter afgepakt dit omdat 1 van ons niet wou, hadden we er dus 1 over die iemand anders wel wou opdrinken maar dat mocht niet echt superstom! We werden toen ff op ons nummer gezet dat ze geen filotropische instelling (heeft geloof ik te maken met iets voor niets weggeven ofzo) waren. Vaak waren we ook te vinden in de Coco Rico, klein barretje onder de grond, niet veel aan maar had een erg leuke propper die het elke keer lukte ons toch naar binnen te lokken! Mocht je hem (Mike heet die) nog zien doe hem de groeten (hahaha)! Als je wil stappen kun je naar MTV The Beachouse gaan of het Feestpaleis. Dit zit allemaal aan de 'Hollandse' kant. Aan de 'Duitse' zitten ook nog een boel discotheken maar daar zijn wij niet geweest. Leuke tip; vaak worden er in 't Feestpaleis opnames gemaakt door Mental Theo en tevens is hij dan zelf ook van de partij. Hoop dat je iets hebt aan deze tips. Ik wens iedereen een toffe vakantie toe! Het plaatsje zelf zal daar ook vast aan meehelpen.
Bye Bye
ik ga samen met mijn vriend naar mallorca naar el arenal zijn er mensen die ervaring hebben met het hotel dunas blancas??? en zijn er mensen die wel eens eerder in oktober (herfstvakantie) naar mallorca zijn geweest?? hoe is het weer enzo dan in die tijd? je kan me ook op msn bereiken op eveline410@hotmail.com, zou ik wel tof vinden aangezien ik niet altijd tijd heb om hier op het forum te kijken!
nou iedereen fijne vakantie en ik hoop een reactie te krijgen!
Alvast veel plezier!
Over minder dan 2 weekjes gaan wel al!!!! :D:D:D:D:D
quote:ja das altijd klote he als je weer thuis bent!
Op woensdag 9 juli 2003 23:22 schreef BramK het volgende:
ben vandaag terug van El Arenal, het was gewoonweg SUPER !! Fantastisch om uit te gaan, echt super goed geamuseerd. Alleen nu watomdat het voorbij is.
Zie zo ook mijn ondertitel en dat andere dinge, serieus ik heb nog steeds heimwee naar dat land, ik ga eind september gewoon weer!!!!!
Alles is daar ontzettend bruut vooral BCM, Riu palace (je betaald €15 en je mag 4 verschillende discotheken binnen (waaronder Riu Palace, die andere ken ik nie) en zuipt gewoon de gehele avond GRATIS.
Het weer is daaar altijd goed, vrouwen, mannen , HOR-DES
Kortom... HEMEL OP AARDE
quote:Ben.....net....terug....EN DOE DIT DUS NIET! Ik heb al heel wat discotheken gezien en nog nooit ben ik in zoiets slechts binnengestapt. De drank is zwaar B-merk (want dat is goedkoop inkopen voor duizenden liters) en daardoor regelrecht bocht waar je nog na een half jaar drinken nog niet dronken van kan worden. Verder is het gewoon een discotheek die volgestopt is met Duitsers. Tenzij je vreselijk dol bent op het zitten in een kroeg ter grote van een kleine fabriekshal met lallende Duitsers die met z'n allen hossen op duffe house terwijl in de showbar fitness-slaafjes proberen zo geil mogelijk te doen (lees: goochelen met slagroom die ongetwijfeld ook een B-merk is) dan zit je precies goed. Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.
Op donderdag 10 juli 2003 16:05 schreef Nyles het volgende:
Alles is daar ontzettend bruut vooral BCM, Riu palace (je betaald €15 en je mag 4 verschillende discotheken binnen (waaronder Riu Palace, die andere ken ik nie) en zuipt gewoon de gehele avond GRATIS.
quote:Top. Hotelkamers is hopeloos ouderwets en klein, maar de appartementen zijn super. Wij zaten op de zevende in kamer 724. Zeezicht en uitzicht over de complete baai. Beter kan bijna niet. Alleen het zwembad is superklein en leent zich alleen even voor een opfrisduik. Maar het strand is ook maar 50 meter lopen, dus dat maakte niets uit.
Op donderdag 19 juni 2003 16:53 schreef Mr_Knoxville het volgende:
wij gaan ook 31 Juli voor 10 dagen naar El Arenal, Appartementen Complex San Diego!!
meer ervaringen met dir complex zijn welkom
quote:Ben ook net woensdag teruggekomen en t was idd geweldig!!!!!
Op donderdag 10 juli 2003 18:33 schreef MrPresident het volgende:[..]
....Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.
quote:Wat een onzin, gewoon omdat NL de Duitsers niet kunnen uitstaan zeg je dat. Riu Palace en de andere 2, Paradies en Megarena zijn juist erg goed ! Het is Veronica bijlange niet kan tippen aan die duitse disco's ! Je betaalt er redelijk veel voor drank en de sfeer komaan hé ... eerst viel het wel mee, maar na een tijdje stonden al die hollanders te hakken op één of andere vent, starkoo genaamd, die enkele vage covers bracht in houseversie
Op donderdag 10 juli 2003 18:33 schreef MrPresident het volgende:[..]
Ben.....net....terug....EN DOE DIT DUS NIET! Ik heb al heel wat discotheken gezien en nog nooit ben ik in zoiets slechts binnengestapt. De drank is zwaar B-merk (want dat is goedkoop inkopen voor duizenden liters) en daardoor regelrecht bocht waar je nog na een half jaar drinken nog niet dronken van kan worden. Verder is het gewoon een discotheek die volgestopt is met Duitsers. Tenzij je vreselijk dol bent op het zitten in een kroeg ter grote van een kleine fabriekshal met lallende Duitsers die met z'n allen hossen op duffe house terwijl in de showbar fitness-slaafjes proberen zo geil mogelijk te doen (lees: goochelen met slagroom die ongetwijfeld ook een B-merk is) dan zit je precies goed. Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.
Mijn hotel heette trouwens Lunapark-Tropical Park en het was er super !
quote:Was het dus toch een Duitse vlag.
Op donderdag 10 juli 2003 23:42 schreef BramK het volgende:
wat me ook opviel is dat sommige nederlanders er niet goed tegen konden dat we met een belgische vlag rond liepen...
quote:ons gezien misschien?
Op donderdag 10 juli 2003 23:50 schreef sooty het volgende:[..]
Was het dus toch een Duitse vlag.
quote:He DC, ik zag dat je eerder in ´t topic vroeg of Hotel San Diego wat is:
Geplaatst door DC op donderdag 10 juli 2003 16:01quote:
--------------------------------------------------------------------------------
ben vandaag terug van El Arenal, het was gewoonweg SUPER !! Fantastisch om uit te gaan, echt super goed geamuseerd. Alleen nu wat omdat het voorbij is.
--------------------------------------------------------------------------------ja das altijd klote he als je weer thuis bent!
welk hotel zat je eigenlijk?
quote:Heey!
Op vrijdag 11 juli 2003 12:56 schreef Caramelo het volgende:
heey,, ik ga misschien over 2 weken ook naar Mallorca met mn vriend, we gaan waarschijnlijk met GOGO.. en zitten in El Arenal..in et hotel Salpi.. op de site van GOGO staat alleen een plaatje van het hotel..
mijn vraag is,.. heeft iemand ook in dat hotel gezeten..of gaat er zelf ook heen..??
ben benieuwd..
quote:Ik kan er zowieso niet tegen als mensen met vlaggen gaan lopen. Ook de Nederlandse niet. Je bent te gast in Spanje en daar heb je je naar te gedragen.
Op donderdag 10 juli 2003 23:42 schreef BramK het volgende:
wat me ook opviel is dat sommige nederlanders er niet goed tegen konden dat we met een belgische vlag rond liepen...
quote:Klinkt wel overtuigend goed....vannacht vetrekken wij naar Mallorca ok naar El Arenal !!
ben vandaag terug van El Arenal, het was gewoonweg SUPER !! Fantastisch om uit te gaan, echt super goed geamuseerd. Alleen nu watomdat het voorbij is.
quote:ach komaan hé als er een volk is die zich op reis gedraagt zullen het wel de Belgen zijn zeker ....
Op zaterdag 12 juli 2003 10:45 schreef Robino het volgende:[..]
Ik kan er zowieso niet tegen als mensen met vlaggen gaan lopen. Ook de Nederlandse niet. Je bent te gast in Spanje en daar heb je je naar te gedragen.
quote:Het zal me echt een worst wezen of je een Belg bent hoor. Daar gaat het niet om. Maar hoe zou jij het vinden als er in Blankenberge of Oostende van die idioten met Nederlandse, Duitse of Spaanse vlaggen stonden te wapperen?
Op zaterdag 12 juli 2003 21:17 schreef BramK het volgende:
ach komaan hé als er een volk is die zich op reis gedraagt zullen het wel de Belgen zijn zeker ....
quote:is het daarom dat alle nederlanders (of toch velen) zo graag tonen dat ze nederlanders zijn op reis??
Op zaterdag 12 juli 2003 22:56 schreef Robino het volgende:[..]
(in Nederland word je trouwens al in elkaar gemept als je zelfs met de Nederlandse vlag rondloopt
)
quote:Op zo'n generaliserende opmerking ga ik niet in hoor
Op zondag 13 juli 2003 13:10 schreef BramK het volgende:
is het daarom dat alle nederlanders (of toch velen) zo graag tonen dat ze nederlanders zijn op reis??
On-topic: weet er iemand wat websites van mooie, grote discotheken aldaar?
quote:als je naar Palma gaat vast wel maar daar had bij ons weer niemand zin voor natuurlijk ...
Op zondag 13 juli 2003 14:07 schreef DancePlaza het volgende:
zijn er nog meer dingen te doen dan alleen strand liggen en zuipen
quote:taxi's zijn vrij makkelijk te vinden en zijn heus niet zo duur.
Op maandag 14 juli 2003 14:10 schreef Tinuske het volgende:
En dan de laatste vraag, hoe is het met de taxi's gesteld. Zijn ze makkelijk te vinden en ook betaalbaar of juist niet ?
Mallorca is verder erg tof, maar daar heb ik in dit topic al op gereageerd.
Veel plezier iedereen die gaat.
quote:Hey Jutte, even een vraagje voor m'n nichtje die over een paar dagen naar Hotel Salpi gaat. Zijn er handdoeken en lakens aanwezig? lakens neem ik aan van wel, handdoeken zijn er niet altijd overal. Antwoord van iemand anders die er geweest is is ook prima. En ook extra informatie over het hotel is nooit slecht
Op zaterdag 12 juli 2003 00:16 schreef Jutte het volgende:[..]
Heey!
Ik ben net n paar daagjes terug en heb in Hotel Salpi gezeten.. Het hotel is op zich wel schoon enzo, maar het eten was er dus absoluut niet lekker..Het kan er gewoon mee door het hotel... Je ligt ook behoorlijk dicht bij het strand enzo dus dat is ook wel fijn.. Veel plezier alvast!!
quote:Ik vlieg ook de 23ste. Om 19:00, via Oostende (B) om daar vervolgens een dik uur stil te staan, om vervolgens weer door te vliegen naar Mallorca, waar we om 23:00 aankomen.
Op dinsdag 15 juli 2003 09:14 schreef richsli het volgende:
ik moet 23 juli al om 06:40 vliegen. dat zijn toch geen tijden meer!!!!!
maarja dan ben ik iig optijd om lekker te feesten!!!!
quote:kom er ene drinken bij mij ! ik woon op 5 min van de luchthaven van Oostende
Op dinsdag 15 juli 2003 09:16 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik vlieg ook de 23ste. Om 19:00, via Oostende (B) om daar vervolgens een dik uur stil te staan, om vervolgens weer door te vliegen naar Mallorca, waar we om 23:00 aankomen.
.
ik hoop volgend jaar weer te kunnen gaan! ik vind het daar echt superrrrr
quote:was daar dan al volk 6 wk geleden? bij ons begon het volk wat toe te stromen begin juli zo, de 1e dagen was het op sommige plaatsen wel leeg.
Op dinsdag 15 juli 2003 17:20 schreef Evaatje het volgende:
Mallorca is echt heerlijk, nu zes weken geleden ongeveer.
Heeren van Amstel is echt super! lekker gezellig!!!
Beach house vond ik persoonlijk wat minder. Niet echt mijn plekkie zeg maar, ieder zijn eigen gelukkig
quote:Ik vertrek ook de 23e, om 20:05. Ben er dus ook om een uurtje of elf. Zit ik voor 3 weken in hotel Iris recht boven veronica... PARTY!!!!
Op dinsdag 15 juli 2003 09:16 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik vlieg ook de 23ste. Om 19:00, via Oostende (B) om daar vervolgens een dik uur stil te staan, om vervolgens weer door te vliegen naar Mallorca, waar we om 23:00 aankomen.
.
quote:welke disco dan?
Op woensdag 16 juli 2003 01:58 schreef rutger_t het volgende:
ik ga er morgen naar toe. ga daar werken in een discotheek. schijnt de mooiste daar te zijn. mischien zie ik een van jullie daar wel!
quote:Hoelaat en vanuit waar?
Op dinsdag 15 juli 2003 23:32 schreef KolNedra het volgende:
Ik vertrek volgende week woensdag (23 juli) voor 12 dagen naar mallorca
quote:Sabientje, in Don Juan heb ik vorig jaar gezeten. Prima appartementen, gewoon lekker gezellig met bijna alleen maar Nederlanders. Naar het strand is het zo'n 4 minuten lopen en ook t.o.v. het Nederlandse uitgaansgedeelte zit je goed. Alleen hebben we wat last gehad van kakkerlakken, maar niet veel. Tip: als je er tegenkomt, ga er niet op staan om hem te doden, want kakkerlakken planten zich zelf voort op het moment dat je er op gaat staan, met het gevolg dat je schoenen onder de eitjes komen, die je dan mee naar huis neemt. Dit is geen grap.
Op dinsdag 8 juli 2003 21:46 schreef sabientje het volgende:
niemand zit of heeft gezeten in Don Juan, in El Arenal???Over minder dan 2 weekjes gaan wel al!!!!
:D:D:D:D:D
Veel plezier in Arenal!
quote:Snap ik dat de huisdj van BCM goed is, dit is namelijk DJ Des Mitchel, 4 keer wereldkampioen. Ik heb hem een keer zien draaien in Feest Paleis, die kerel is echt geweldig!
Op donderdag 12 juni 2003 16:37 schreef raregek het volgende:[..]
Ik heb vorig jaar in Solimar gezeten. Perfect gelegen aan het breedste gedeelte van het strand, je hoeft alleen de boulevard over te steken en je bent er. Het appartement waar wij in zaten was erg ruim en we hadden een supergroot balkon waar we elke avond met 8 tot 10 mensen hebben kunnen indrinken. Er zijn echter maar een paar appartementen die zo'n groot balkon hebben, als je aan de kant van het zwembad zit (of in het hotel) heb je een kleiner balkon. Ze zeuren daar niet snel over geluidsoverlast of iets dergelijks.
Eten zou ik buiten de deur doen bij bijvoorbeeld Del Sol (boven heb je een terras met uitzicht op de boulevard) of TexMex (bij texmex kan ik de mexicaanse balletjes en de hamburger aanraden, die laatste is echt megagroot en lekker). Aanraders voor in de ochtenduren zijn Theo's, om de hoek bij solimar en aan de boulevard zit een winkeltje waar ze vers stokbrood belegd met ham en kaas etc. verkopen, erg lekker en goedkoop!
Qua indrink-café is voor jullie Shooters wel een aanrader! De gasten die hier achter de bar staan zijn helemaal leip en maken er in deze gezellige kroeg een gekkenhuis van. Hier krijg je ook regelmatig gratis shooters en dergelijke, waarbij ze er zelf ook graag eentje nemen. Hier houden ze ook weleens een pullenavond en dat soort dingen. De andere Nederlandse kroegen vond ik zelf een stuk minder.
Komen we bij de discotheken. Feestpaleis kan leuk zijn, maar dan vooral als er een goeie DJ komt (Marcel Woods draaide keihard vorig jaar), anders is het hoog top40-gehalte. BCM uiteraard in Magaluf, ben zelf naar Tiësto geweest daar, maar ook toen gewoon de huis DJ er was, was het erg relaxed. Verder in El Arenal zijn die tentjes als Veronica enzo alleen leuk als je erg bezopen bent. Voor het betere stampwerk kun je je verplaatsen richting het Duitse gedeelte, bijvoorbeeld in de Joy waar o.a. DJ Sammy vorig jaar draaide.
quote:ik OOK
Op dinsdag 15 juli 2003 09:14 schreef richsli het volgende:
ik moet 23 juli al om 06:40 vliegen. dat zijn toch geen tijden meer!!!!!
maarja dan ben ik iig optijd om lekker te feesten!!!!
Is me op zich erg goed bevallen daar. Zat in Appartementencomplex Orlando, op zo'n 100 meter van het strand, bij strandhuis Balneario 7, dus mooi in het midden van de boulevard. Goeie appartementen, elke dag schoongemaakt.
Helaas zijn de "grote" vier disco's waar heel veel reclame voor wordt gemaakt zwaar onder de maat. Voor 15 euro kun je de hele avond "gratis" drinken en krijg je nog cadeautjes ook. Maar de drank is gewoon nep. Er zit gewoon water ofzo doorheen. Dat zou ik op zich niet erg vinden (want dan bestel je gewoon ff wat meer), maar feit is gewoon dat het niet te zuipen is. Ik ging haast over me nek van een drankje dat voor bacardi-cola door moest gaan . En ook de bier smaakt niet echt lekker. Maar als je gewoon een avondje wilt feesten, is het best te doen. Voor een keertje is het wel leuk, maar verwacht dus niet dat je in die disco's gezellig dronken kunt worden
Ze proppen ook veel voor de Joy. Dat zou ik dus helemaal niet doen. Zelfde als bovenstaande, en bovendien arrogant en chago barpersoneel.
Als je echt van een leip café houdt, dan moet je eens in de Shooters gaan kijken, tussen Balneario 0 en 1. Het personeel is echt zwaar leip en gezelllig Dat café is echt meesterlijk
En als je goed en goedkoop wilt eten, kijk dan eens bij Tony's Bar, in de straat achter de boulevard, bij Balneario 10 ongeveer.
Maar Mallorca is alles bij mekaar dus wel hartstikke gezellig
quote:Tsja dat vind jij, maar ik vond de drank dus echt niet te drinken. Dan betaal ik liever gewoon apart voor me drankjes zodat ik echte drank krijg dan dit. Maar idd, het is wel gezellig in de disco's
Op zondag 20 juli 2003 22:01 schreef BramK het volgende:
Die discotheken, en dan vooral Riu Palace en Paradies waren wel de beste disco's qua uitgaan en sfeer hoor ! Ik heb me super goed geamuseerd daar.
En de drank, ok het is wel geen Smirnoff en Bacardi enzo, maar het viel best mee. Voor 15 euro komaan zeg, je kunt daarover toch niet klagen. En alsof Heineken wel goed bier is bvb ....
En vele mensen willen zat zijn voor ze weg gaan, misschien eens nadenken over hotel all inclusive dan?? Ik doe dit nu reeds 2 jaar na elkaar en dat is echt de beste formule die er is voor jonge mensen vind ik.
En verder is Mallorca inderdaad TOP
we gaan ook naar Mallorca
we willen tussen de 26ste en 30ste vertrekken, maar waarschijnelijk word het de 30ste naar Hotel Salpi..
ik heb nu al zin..in Feest !!!
trouwens hoe ver ligt Santa Ponsa van El Arena af?
quote:Santa Ponça ligt nog een aardig endje van El Arenal af. El Arenal ligt helemaal aan het begin van de boulevard, Santa Ponca ligt als ik het goed heb ten westen van de hoofdstad Palma. Dat stukje loop je niet zomaar ff.
Op maandag 21 juli 2003 09:55 schreef DancePlaza het volgende:trouwens hoe ver ligt Santa Ponsa van El Arena af?
quote:Dan moet je naar JoyPalace. draaien veel duitse DJ's (hardstyle ed)
Op zondag 20 juli 2003 21:21 schreef naaktslak het volgende:
Ik ga 10 augustus naar Mallorca, nou vroeg ik me af
of er ook leuke techno-avonden zijn? Niet van die
Mental Theo skihut rotzooi. Ben vorig jaar naar Ibiza
geweest, en ben zeker aan m'n trekken gekomen qua
house/techno. Waar moet ik wezen, en is het betaalbaar?
(als je naar Ibiza ben geweest is alles betaalbaar)
quote:toen ik er was, draaiden er in the IT (International Tranceclub) veel dj's die hardstyle draaiden (Lady Dana, DJ jean, Johan Gielen, Klubheadz,...) niet echt mijn genre maar ja .
Op maandag 21 juli 2003 13:51 schreef richsli het volgende:[..]
Dan moet je naar JoyPalace. draaien veel duitse DJ's (hardstyle ed)
quote:*meldt
Op maandag 21 juli 2003 18:42 schreef Caramelo het volgende:
Nog meer mensen die de 30e naar Mallorca gaan..??
quote:YooHOO... 30ste Mallorca
Op maandag 21 juli 2003 20:58 schreef karoltje het volgende:[..]
*meldt
* DancePlaza en Caramelo zitten in Hotel Iris
quote:HardStyle
Op maandag 21 juli 2003 17:23 schreef BramK het volgende:[..]
toen ik er was, draaiden er in the IT (International Tranceclub) veel dj's die hardstyle draaiden (Lady Dana, DJ jean, Johan Gielen, Klubheadz,...) niet echt mijn genre maar ja .
Twee uur vliegen .
quote:2 uur vliegen is altijd nog beter dan 24 uur in de bus zitten naar spanje..
Op dinsdag 22 juli 2003 21:36 schreef TC03 het volgende:
27 juli vertrek ik ook, met als eindbestemming Playa Ferrera te Cala d'Or.Twee uur vliegen
.
nu heb ik helemaal zin om weg te gaan..
Tot in Mallorca
quote:Daar zaten wij vorig jaar. Leuk hotel! Dat jaar daarvoor zaten we in Don Juan, was ook erg leuk (omdat we niet op de begane grond zaten, want daar zat het vol met kakkerlakken)
Op dinsdag 22 juli 2003 19:06 schreef DancePlaza het volgende:[..]
YooHOO... 30ste Mallorca
* DancePlaza en Caramelo zitten in Hotel Iris
Mallorca is echt
quote:Je gaat ons toch niet vertellen dat je het erg vindt om slechts 2 uur in het vliegtuig te zitten. Luier moeten de mensen niet worden hoor
Op dinsdag 22 juli 2003 21:36 schreef TC03 het volgende:
Twee uur vliegen.
quote:Het gaat meer om het vliegen zelf eigenlijk. Auto- en busritten van 5+ uur vind ik totaal niet erg enzo, eerder leuk. Alleen ik zie een beetje tegen het vliegen op
Op woensdag 23 juli 2003 19:21 schreef Robino het volgende:[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat je het erg vindt om slechts 2 uur in het vliegtuig te zitten. Luier moeten de mensen niet worden hoor
quote:Ach je moet maar zo denken: voor je het weet zit je er al.
Op donderdag 24 juli 2003 15:28 schreef TC03 het volgende:[..]
Het gaat meer om het vliegen zelf eigenlijk. Auto- en busritten van 5+ uur vind ik totaal niet erg enzo, eerder leuk. Alleen ik zie een beetje tegen het vliegen op
.
quote:We vliegen om 11.45, maar oké
Op donderdag 24 juli 2003 22:06 schreef Robino het volgende:[..]
Ach je moet maar zo denken: voor je het weet zit je er al.
Om 20:00 eet je een hamburger op Schiphol en om 23:00 smijt je je koffer op je hotelbed!
Het vreemde is er dat er toch een soort duistere kant in mij zit die deze angst wel kan waarderen, en het meer als een uitdaing ziet.
Naja, zondag om 11.45 ga ik de lucht in, naar het heerlijke Mallorca .
quote:* TC03 aangekomen is (gister al, maargoed)
Op vrijdag 25 juli 2003 00:11 schreef TC03 het volgende:[..]
Naja, zondag om 11.45 ga ik de lucht in, naar het heerlijke Mallorca
.
Maar verder super vet, elke dag bijna dezelfde routine gehad, maar het ging niet vervelen:
Strand > eten > Heeren van amstel > 538 > Veronica
Riu palace (in het duitse gedeelte) is zeker ook om te doen, goeie muziek.
BCM vond ik zelf iets minder, te softe trance draaide ze 'r
Verder heb ik een mega vakantie gehad, maar ben blij dat ik over een uurtje naar me girl kan
quote:Toen ik 6 jaar geleden met mijn ouders meeging, hebben we het hele eiland rondgereden, dus kon ik 2 jaar geleden genoegen nemen met zwembad, strand en horecagelegenheden
Op zondag 3 augustus 2003 20:29 schreef Dezz het volgende:
En niemand ziet iets van het eiland, behalve strand, disco's en kroegen.....
quote:Oh das beter bekeken
Op zondag 3 augustus 2003 20:31 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Toen ik 6 jaar geleden met mijn ouders meeging, hebben we het hele eiland rondgereden, dus kon ik 2 jaar geleden genoegen nemen met zwembad, strand en horecagelegenheden
Huur een auto of scooter en trek er op uit, zoek naar een mooi afgelegen strandje, ga naar Palma! In een week tour ik wel 1000 km op mijn mooie eilandje. Er is gewoon zoveel te zien en te doen...
Iedereen die er nu is, veel plezier! Iedereen die nog gaat, maak er wat moois van!
Groeten, Ferstappen! :p
quote:Hey, ik ben op dezelfde dag als jou aangekomen. Ben je ook om 8.15 's morgens met de HV 49nogwat naar Rotterdam vertrokken soms?
Op zondag 3 augustus 2003 16:08 schreef KolNedra het volgende:
Vandaag terug gekomen van Mallorca.
echt wel super vet, alleen iets minder als je geen vrijgezel ben![]()
Maar verder super vet, elke dag bijna dezelfde routine gehad, maar het ging niet vervelen:
Strand > eten > Heeren van amstel > 538 > Veronica
Riu palace (in het duitse gedeelte) is zeker ook om te doen, goeie muziek.
BCM vond ik zelf iets minder, te softe trance draaide ze 'rVerder heb ik een mega vakantie gehad, maar ben blij dat ik over een uurtje naar me girl kan
quote:Fijn dat je dat nog ff met ons deelt
Op maandag 11 augustus 2003 12:32 schreef Retro het volgende:
Geen idee, wij zitten in Jorbar, en vertrekken morgenavond, eindelijk
quote:Hier staan ze "allemaal":
Op maandag 11 augustus 2003 12:31 schreef katjaschuurman het volgende:
Wie weet trouwens wat het beste hotel is in El Arenal? Voor zover je daar van kunt spreken natuurlijk...
http://www.alpha-beds.com/El%20Arenalhotels.aspx
Ik word d'r niet vrolijk van
[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 11-08-2003 16:57]
quote:Ik heb samen met mn vriend in Hotel Iris gezeten .. was echt een goed hotel.. et eten was s'avonds wel te eten alleen s'ochtends niet
Op maandag 11 augustus 2003 12:31 schreef katjaschuurman het volgende:
Wie weet trouwens wat het beste hotel is in El Arenal? Voor zover je daar van kunt spreken natuurlijk...
En By the Way,, ik heb een super vakantie gehad..!!! whoeiii
Zijn er nog mensen die woensdag a.s. in het vliegtuig stappen naar Mallorca?
quote:Meld ff of die hoerentent daar nog steeds onder zit
Op maandag 11 augustus 2003 12:32 schreef Retro het volgende:
Geen idee, wij zitten in Jorbar, en vertrekken morgenavond, eindelijk
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:18 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Meld ff of die hoerentent daar nog steeds onder zit
quote:Whehe
Op woensdag 20 augustus 2003 18:26 schreef Retro het volgende:[..]
maar jorbar zit ook echt perfect, als je uitgaat eindig je toch meestal in Veronica, omdat dat gewoon de club is die t laatst open blijft [geloof ik?] en dan rol je zo je appartement binnen
we hadden alleen een keer mot met die huisbaas, we zouden zogenaamd een peukie op zn shirt hebben gegooid, wat helemaal niet t geval was, nahja als de schoonmakers onze koelkast opentrekken zullen ze wel weer schreeuen Ques Es DAS!! we hadden nl de groentela gesloopt...
anyhoo, we zaten helaas tegen t einde van t hoogseizoen, wat minder nederlanders betekende maar ook minder drukte/rijen
we hebben echt bij elke bar gratis shooters gehaald. we waren ook naar BCM geweest en dat was idd me! ga! tof! echt, gratis zuipen, lekkere muziek, gave lasershows. we zaten op een gegeven moment onder de schuimparty, vlak onder de koker waar dat schuim druit komt, nou dat hebben we geweten, je hoort nix meer, ziet nix meer, en bovendien ken je bijna niet meer ademen.in totale paniek beuk je dan een weg naar buiten. maarja achteraf ken je dr wel on lachen
nah ik kan zo nog wel ff doorgaan maar om t kort te houden... Mallorca, partyeiland nr 1 !!!
quote:Meeste Nederlanders naar El Arenal (of Playa de Palmas).. Magaluf zit vol met engelsen he...maar voor 1 of 2 avonden is dat wel leuk (BCM)
Op donderdag 4 september 2003 17:12 schreef kyra1974 het volgende:
misschien heel stom dit maar neem aan dat jullie naar shagaluf zijn gegeaan ..of naar een ander plaatsje??
quote:Het 2e seizoen van The Villa is inderdaad daar opgenomen. En ik heb ook gehoord dat 'Prickly heat' er ook opgenomen werd, maar dat weet ik niet zeker.
Op vrijdag 5 september 2003 12:31 schreef kyra1974 het volgende:
goed dat je dat zegt..dan ga ik naar magaluf volgend jaar..wotdt THE VILLA dar ook niet opgenomen...???
Als je van een neongeleurd dorp vol met Engelsen houdt is Magaluf wel leuk, ik denk toch dat ik het bij 1 of 2 avondjes BCM houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |