abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1026607
Over 2 en een halve week ga ik lekker naar Mallorca!!!
Is er nog iemand die tips heeft, over het uitgaan, en plekken waar we beslist heen moeten gaan?!?
pi_1026960
Hey kewl! Ik ga ook die kant op, alleen begin augustus, dus voor mij ook erg interessant dit topic, laat maar komen die ervaringen!
pi_1027164
Nou ik zie geen kwallen in het water (vorig jaar in Lloret de Mar wel veel )

pi_1027167
Mallorca

Dit is de site van Mallorca, het kan geen kwaad om hem effe hier neer te zetten hè?

eigenlijk ben ik een straathond
pi_1027182
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 17:40 schreef Kielef het volgende:
Mallorca

Dit is de site van Mallorca, het kan geen kwaad om hem effe hier neer te zetten hè?

Ja ik heb net even gekeken daar, maar ik wil ook persoonlijke ervaringen horen!!!
waarschijnlijk zit Mental Theo ook in Mallorca als wij er zitten
Kan ik nog niet rustig uitgaan..zit je de hele tijd te kijken of die gek er niet aankomt
pi_1027564
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 17:43 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ja ik heb net even gekeken daar, maar ik wil ook persoonlijke ervaringen horen!!!
waarschijnlijk zit Mental Theo ook in Mallorca als wij er zitten
Kan ik nog niet rustig uitgaan..zit je de hele tijd te kijken of die gek er niet aankomt

Ga je naar El Alrenal in Mallorca? Wel dat is toppie. Ben er zelf 2 jaar geleden geweest en het waren 2 , feestweken. Waar je beslist niet naar toe moet gaan is de Duitse-wijk, hebben ze allemaal van die Bierstubes en hoor je alleen maar van de Duitse Schlagers, af en toe zit er wel een aardig nummertje bij . Wat je zeker moet doen is met een georganiseerde trip meegaan naar BCM http://www.bcm.as , één van de grootste discotheken in Europa, dat ligt in Magaluf, daar brengen ze je en halen ze je met de bus. In El Alrenal is er ook een discotheek dat heet RIU Palace http://www.mallorca-info.de/arenal/discotheken/maxims/maxims.htm en dat is ook gaaf. Hebben ze bijna elke avond een thema met optredens en danseressen en voor de rest vind je er genoeg kroegen
Ach zolang ik nog niet krols ben, gaat het wel............
  donderdag 14 juni 2001 @ 14:52:26 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1032366
Tx voor de info Catwoman!

Maare; is er ook een internetcafé in El Arenal?
Of moet ik daarvoor naar Playa de Palma?

En hardrock-café's; hoe zat het daar mee?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 25 juni 2001 @ 22:46:26 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1087221
Update uit El Arenal;

er is een internetcafé

Ik hoefde er niet eens naar te zoeken: liep er op de boulevard tegenaan.

Groetjes uit Mallorca!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1305627
quote:
Op maandag 25 juni 2001 22:46 schreef Sanne het volgende:
Update uit El Arenal;

er is een internetcafé

Ik hoefde er niet eens naar te zoeken: liep er op de boulevard tegenaan.

Groetjes uit Mallorca!

Hee daar heb ik ook gezeten
Die eigenaar lijkt een spanjaard maar als je in het engels tegen hem gaat praten, lacht ie je uit omdar ie gewoon nederlands is.
  woensdag 1 augustus 2001 @ 13:12:25 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_1310462
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_1310492
El Arenal is de BOM! Was er van 4 tot 12 juli en heb het erg naar mijn zin gehad.
pi_1312238
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 13:15 schreef Underground het volgende:
El Arenal is de BOM! Was er van 4 tot 12 juli en heb het erg naar mijn zin gehad.
Dan heb ik je misschien wel gezien
In welk appartementencomplex zat je??
pi_1323027
El Arenal was tof, elke avond 1 of 2 discotheken gehad:

Magaluf - BCM (zeer duurrrrrrr)
Riu Palace - Soul Suite
Scorpio
Feestpaleis, M Theo draaide (veel nederlanders, tof)
Joy Palace
Veronica
538

Hotel was goed, vluchten waren goed, weer was goed, zeer veel gedronken, toffe tijd gehad.

Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
pi_1323066
Ik vertrek 19 augustus ook naar Mallorca toe

Alleen ga ik naar Cala D'or toe, is wat rustiger

Iemand die daar naar toe is geweest???? Het moet er heel mooi zijn, met allemaal kleine strandjes tussen de rotsen in

pi_1326035
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:45 schreef JollyBlaze het volgende:
El Arenal was tof, elke avond 1 of 2 discotheken gehad:

Magaluf - BCM (zeer duurrrrrrr)
Riu Palace - Soul Suite
Scorpio
Feestpaleis, M Theo draaide (veel nederlanders, tof)
Joy Palace
Veronica
538

Hotel was goed, vluchten waren goed, weer was goed, zeer veel gedronken, toffe tijd gehad.

Ik wil terug!!!!!!
pi_1346131
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:38 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ik wil terug!!!!!!

In welk hotel zat je meid?

Doei!

Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
pi_1361106
Ik ga in Oktober naar Mallora toe. Weet iemand nog leuke dingen om overdag te doen/naar toe te gaan?? Ik ga naar Santa Ponsa, dus het liefst een beetje daar in de buurt.
pi_1388318
Ben zelf ook 2jaar terug geweest in El Arenal en ik kan je zeggen dat het er leuk was

ik was met een grote groep mensen van mijn klas erheen gegaan....in de tussenperiode(examens/resultaten)

Joy's was leuk alleen vond ik een van de proppers toen wel erg dat ik er na 1x niet ben geweest....die zat dus een andere tent af te kraken en zei dingen als bouwvallig, vies enzo. terwijl het er juist goed onderhouden en schoon was

Zorba's vond ik ook wel leuk.....alleen geluid stond af en toe toch net ietsjes te hard...doffe geluid hield 3dgn aan bij mij.

Wat ik wel een toffe cafe'tje vond was de Cha Cha's
Ging er elke avond van te voren drinken en daarna door naar de disco's
Wel voordat je weggaat ff een stempel vragen als je die nog niet heb gekregen toen je wat bestelde
Kan je later op de avond dan gratis binnenlopen
Je kan er doorzakken tot een uur of 7
Veel plezier daaro....

Al moet ik zeggen dat ik het zand van het strand wat minder vond....heb lensen dus das irri zand dan

pi_5339600
Leuk om te horen dit allemaal, ik wil meer
Ik ga 25 aug naar Mallorca en tis maar voor 1 week dus ik moet mn tijd goed besteden (lees:feest,bier,vrouwen)
Bedankt voor de info allemaal
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 23 september 2002 @ 10:42:48 #20
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_5929655
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 15:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Leuk om te horen dit allemaal, ik wil meer
Ik ga 25 aug naar Mallorca en tis maar voor 1 week dus ik moet mn tijd goed besteden (lees:feest,bier,vrouwen)
Bedankt voor de info allemaal
Ik ga volgende week voor een weekje... Hoe is het water daar? Oh ja, en hoe
zit het met de stranden/kust? Ik ga er voornl. om te snorkelen dus ik heb het liefst wat steile rotsen (en een strandje om ze makkelijk te bereiken )
Koffie, zwart, geen suiker
pi_5946777
Volgens mij hoort Mallorca bij Spanje
  maandag 6 januari 2003 @ 16:05:38 #22
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_7739488
Ik ben van plan volgend jaar in het hoogseizoen naar Mallorca te gaan, bij gebrek aan beter (Salou + Lloret = ) ..maar nu vroeg ik me af hoe de prijzen daar lagen voor wat betreft eten/drank in de supermarkt, avondeten in de restaurants...wat je gemiddeld kwijt bent bij het stappen (+ / - 50 euro? ) ...en welke cafe's / disco's je gezien móet hebben ...We gaan verblijven in het app. complex Solimar..iemand ervaringen?
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_7745346
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:05 schreef Boomlaars het volgende:
Ik ben van plan volgend jaar in het hoogseizoen naar Mallorca te gaan, bij gebrek aan beter (Salou + Lloret = ) ..maar nu vroeg ik me af hoe de prijzen daar lagen voor wat betreft eten/drank in de supermarkt, avondeten in de restaurants...wat je gemiddeld kwijt bent bij het stappen (+ / - 50 euro? ) ...en welke cafe's / disco's je gezien móet hebben ...We gaan verblijven in het app. complex Solimar..iemand ervaringen?
ga je via GOGO of SUNWEB >>>>?????
  maandag 6 januari 2003 @ 23:05:32 #24
17678 Tempest
Ah, Bijna weekend!!
pi_7749645
quote:
Hotel solimar ben ik geweest 2 jaar geleden, was een aardig hotelletje en een lekkere lounge room beneden, zit ook heel dicht op het strand en uitgaansleven. Als je uitgaat in mallorca ben je niet superveel kwijt, als je bijv joy gaat ofzo, dan betaal je intree niet echt veel en mag je heel de avond drinken wat je wilt(wel nepdrank, maar er zit alcohol in) en 538 enzo, daar moet je wel dokken offcourse
Lighten the f*ck up.
pi_7749839
quote:
JAH! Ik ben 2 jaar terug in Solimar geweest,best mooi opzich, alleen hadden ik en de buren in de kamer naast mij last van kakkerlakken!!! Errug ranzig,na veel ruzie met de baas daar,kregen we een andere kamer,veel kleiner Ik vond ut dus niet zo'n goed hotel,en ga zeker es zwemmen bij het zwembad van San diego hotel,daat mag je ook in,das op het dak,prachtig uitzicht over El Arenal en omstreken. Om de hoek van Solimar zit ook nog een lekkere Hollandse tent, Theo...errug goed en goedkoop eten! Veel plezier nog!
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')