Ik:
-Blokfluit (ik was een jaar of 10 en dat zagen ze bij ons op de muziekschool als muzikale basis)
-Accordeon (jaartje gespeeld)
-Drums (jaartje gespeeld)
Ik vond het altijd maar een paar maanden leuk, heb nooit noten leren lezen.
Heel graag zou ik weer gaan drummen.
quote:Dat vind ik juist erg leuk!
Op donderdag 27 november 2003 20:05 schreef Offy het volgende:
Tijdens mijn identiteitscirsis ben ik ooit eens begonnen aan vioollesNiet erg lang volgehouden...haha.
Niet zo afgezaagd en erg vet in wat extremere muziek
quote:Tjah, veel verder dan Vader Jacob ben ik niet gekomen
Op donderdag 27 november 2003 20:06 schreef Conflict het volgende:[..]
Dat vind ik juist erg leuk!
Niet zo afgezaagd en erg vet in wat extremere muziek
quote:Drummen
Op donderdag 27 november 2003 20:00 schreef Conflict het volgende:
-Drums (jaartje gespeeld)Heel graag zou ik weer gaan drummen.
Echt vett is dat! ben er ook aan begonnen, ik vind het echt super! net een maand mijn eigen drumstel! en dat maakt het gelijk stukken leuker!!
Zit er nu ongeveer 8 maanden op! en raag het iedereen aan
Ben 9 maanden geleden begonnen met gitaarspelen, en het gaat best oke. Tegelijkertijd ook begonnen met piano spelen. Heb in geen van beide les maar door mijn achtergrond lukt het me aardig om het zelf allemaal uit te vogelen.
quote:Trompet, toetsen (keyboard, synth), akoustisch & elektrisch gitaar en
Op donderdag 27 november 2003 20:00 schreef Conflict het volgende:
Welke muziekinstrumenten heb jij willen leren bespelen en ben je ook echt aan begonnen?
quote:Ik kan het allemaal nog wel, al heb ik al zeker 5 jaar geen trompet meer aangeraakt. Kheb daar wel les in gehad van mn 7e t/m m'n 16e, dus daar is genoeg van blijven hangen. De rest speel ik bijna dagelijks.
En kan je het nu of ben je er snel weer mee gestopt?
toen ik 9 (of 10) was begonnen met trommelen, later drummen. Ook kan ik een stel kleine (niet zo boeiende) percussie instrumenten bespelen en conga's een beetje.
tussendoor nog een tijdje piano gespeeld, beetje blokfluit en mondharmonica () ook nog.
En nog gitaar (vooral elektrisch) vanaf m'n 14e.
GITAAR
10 jaar klassiek
sinds september lichte muziek (jazz)
en ik wil gaan drummen
(klarinet nog steeds btw..)
En ik ga binnenkort een ukelele kopen
Vanaf mn 14e ging ik via pc "trackers" gebruiken
" " " 16e kwamen de eerste simpele softsynths (soundcanvas etc)
met midi keyboard en later zo'n PSR keyboard heb ik mn pianistische knobbel tot uiting laten komen.
" " " 17e mn eerste synth apparatuur (mc303/mc505/psr600/mt32/sp202)
tot mn18e hield ik het nog ff vol, en aant einde van dat jaar heb ik alles verkocht voor een pc voor school.
tussen die tijd en midden dit jaar ben ik voornamelijk met softsynths bezig en sinds ik weer een goeie baan heb ben ik weer spul aan't kopen.. het is een verslaving..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |