abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18346726
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Lullo's DVD

Debiteuren/Crediteuren

Bedankt, ga ze gelijk bestellen .
  zondag 11 april 2004 @ 15:49:09 #102
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18346763

Johnny & Willie drinken een biertje en lachen wat voor de caravan op de camping. Een campinggast loopt voorbij.

Johnny: He, kom eens hier! Ga eens zitten! Ja, kom maar over dat drempeltje heen! Zet maar neer hoor! Ga jij eens zitten! Doe maar of je thuis bent! Wij zijn hele normale mensen. Wij vroegen ons alleen af of jij enig fatsoen in je sodemieter had?

De campinggast kijkt verbaasd.

Johnny: 't Is niet zo leuk he? Ook niet voor andere mensen... om naar jou te moeten kijken. We zijn allemaal mensen die proberen d'r iets van te maken, maar ik heb d'r godverdomme bij jou nog nooit helemaal iets van gezien. Jij loopt hier maar als een klodder mayonaise met slasausbenen als of er niks aan de hand is over de camping. Ik snap dat niet... dat jij d'r niet iets aan ken doen. Hij was vroeger helemaal niks, hij heb d'r ook aan gewerkt. We willen d'r allemaal leuk uit zien. Kijk, dat lichaam gaat wel en ik kan niet in je hoofd kijken... maar ik kan er wel op kijken... uuuhh!! Het is godverdomme of ik zit te kijken naar een maanlanding. En tegenwoordig is er wel spul dat je d'r heel wat aan ken doen hoor.

Johnny & Willie: Jaaah!

Johnny: Dat kan best. Je hoeft de bladen maar open te slaan en je ziet opeens zo'n kale schedel en een maand later zie je weer een hele woekerende haardos. Nee, maar meneer verdomt het. Die kinderen van mij die worden 's nachts gillend wakker. En dan hebben ze het over een man met een blauw shirtje en het zou mij niet verbazen als die kinderen als de dood zijn voor jou. En dat is niet leuk voor ons en dat is helemaal niet leuk voor de camping. Dus wat gaan we er aan doen?

De campinggast mompelt wat.

Johnny: En jij weet verdomd goed waar ik het over heb. Ik weet niet, heb jij een vriendin? Het lijkt me van niet hoor... lijkt mij... want als jij op die dot schuift, lijkt mij het geen lekker gezicht om die afgetrapte heidebrand te moeten aanschouwen. Misschien heb jij de ziekte van hedel!

De campinggast kijkt opnieuw niet begrijpend.

Johnny: Van hedel, de ziekte! De ziekte van Hedel! Het is meer haar op je lul dan op je schedel.

Johnny & Willie: Jaaah!

Johnny: Nee dat is allemaal dol, dat is allemaal gekheid. He, even iets anders. Heel persoonlijk hoor, als je het niet wil doe je het niet, ga eens staan!

Willie: Staan!

Johnny: 't Gaat alleen om kijken. Ik doe niks. Torre! Torre! Doortorre!

Willie lacht terwijl de campinggast zich ronddraait.

Johnny: Kom op nou Willie. Ga maar zitten! Dat heeft geen zin. Hou op met lachen. Ik ga toch om jou ook niet lachen man. Nou goed als hij lacht al, kun je nagaan hoe de hele camping om jou gaat lachen. 't Is nou wel bewezen, is 't niet? Leg mij nou eens uit, wie d'r geholpen is met die kop van jou? Weet jij het? Weet ik het? Maar je kan d'r wel wat aan doen! En daar gaat het om.

Johnny begint het haar van de campinggast te wassen.

Johnny: He, kom op zo. Lekker nat. Shampoo d'r op. Gaat die lekker, he. Kijk es. Begin al weer een beetje aan te stijven. Kijk es. Spoelen, nog effe doorspoelen. En daar gaan we weer. En hier effe lekker achter die oortjes. Nou jongen, ik zou zeggen, laat het effe inwerken. Morgenochtend terugkomen! Ja, en nou wegwezen! Schiet op! Morgen terugkomen. Avondje in laten weken.

De campinggast rent weg. Willie lacht opnieuw.

Johnny: Nee, daar gaat het niet om. Je kan als gezond mens ken je mensen helpen. En dat is een taak die ik mezelf heb opgelegd. Daar kan je om lachen of niet.

Willie: Ja, ik begrijp het wel.

Een volgende campinggast loopt voorbij.

Johnny: He, du dar! Mit dat bein! Hier kommens! Reden! Sitzen! Daro!
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zondag 11 april 2004 @ 15:49:27 #103
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_18346772
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:46 schreef Robert_Jensen het volgende:
Is die DVD met die gestreepte voorkant niet te bestellen? Daar had ik vroeger ooit een video van met dezelfde voorkant. Daar stonden die asos, humor op het platteland niet nodig, de emergindyzer etc allemaal op. Toen waren ze ECHT goed.

Als die DVD ergens te koop is bestel ik em nu!
Ik zag laatst in de winkel liggen:
1 pak Jiskefet (die bedoel jij denk ik, heb ik ook thuis liggen op VHS)
2 pak Jiskefet
3 pak Jiskefet
Debiteuren/Crediteuren
Lullo's
Heren van de Bruyne Ster

Allemaal op DVD.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 11 april 2004 @ 15:51:01 #104
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18346807

Op de achtergrond horen we de originele amerikaanse stemmen met er overheen de slecht nagesynchroniseerde nederlandse.

Brad: Hallo alweer en welkom bij wonderbaarlijke ontdekkingen. En wij hebben iets voor u, wat u waarschijnlijk nog nooit gezien heeft. Wat zeg ik? Ik weet wel zeker dat u 't nog nooit gezien heeft. Ik heb de assistentie nodig van iemand uit het publiek. Wie? U meneer, ja. U met dat blauwe jasje. Komt u maar naar voren. Hallo. Wat is uw naam?

Een man komt van de tribune

Gary: Mijn naam is Gary, ha ha ha.

Brad: Hallo Gary, leuk dat je me komt assisteren.

Gary: Mijn vrouw zit op de eerste rij, ze zwaait even naar me, ha ha ha ha.

Brad: Dat zal best. Kijk. Heb je ooit iets zoals dit gezien?

Brad toont een vreemd, nietszeggend stukje plastic

Gary: Nou, 's even kijken. Doet me denken aan een ouwe pennelikker, of zoiets, ha ha ha ha.

Brad: Ha ha ha, nee, dat is het zeker niet Gary. Dit is namelijk de Emergendizer, een heel sterk dingetje.

Brad pakt een hamer

Brad: Ken je deze hamer?

Brad maakt slaanbewegingen naar Gary

Gary: Hé hé hé hé, ik ben geen zondagochtend-eitje, ha ha ha ha.

Brad: Nee natuurlijk niet. Om te laten zien dat dit een echte hamer is...

Gary: Nou laat maar 's zien.

Brad: ...zou ik je willen vragen, ga jij nou 's met die hamer op dat glas slaan.

Gary: Ik op dat glas slaan? Wat denk je wel? Ik, ik, ik?

Gary maakt een slaanbeweging naar Brad

Gary: Op jouw zondagochtend-eitje, ha ha ha ha ha.

Brad: Niet op mijn hoofd. Toe maar ga je gang.

Brad slaat met de hamer het plastic bekertje kapot

Gary: Ha ha ha ha, PANG! Oh, nou.

Brad: Zo, dat glas is in tweeen. Om u te bewijzen dat het een echte hamer is. Maar nu gaan we de Emergendizer hier neer leggen, op het plateau hier voor me. Pak jij nou eens deze hamer vast en sla zo hard mogelijk op de Emergendizer.

Gary: Dezelfde hamer?

Brad: Ja.

Gary: Op dezelfde plek?

Brad: Ja toe maar, ga je gang.

Gary slaat op de Emergendizer

Brad: Harder slaan.

Gary: Ja zeg, ha ha.

Gary slaat een aantal keer hard op de Emergendizer

Brad: Ja echt slaan.

Gary: 'T is je schoonmoeder niet, zou je zeggen. Nee. Hij doet 't niet, ha ha.

Brad: Toe maar. Sla maar. En nu, kijk nu eens met mij mee, Gary.

Gary: Ja, ik kijk.

Brad: Wat is er nu gebeurd met de Emergendizer?

Gary: Niks!

Brad: Helemaal niets!! Het is nog net zo sterk als dat het was. Hier.

Gary: Ongelofelijk Brad!

Gary bijt op de Emergendizer

Brad: Kijk maar eens. Ja, test het maar.

Gary: En kei en keihard. Ha ha ha ha.

Brad: Geef het maar weer terug. Ja dames en heren, zo sterk is de Emergendizer.

Brad pakt een bak en schenkt er water in

Brad: En hier, wat denk je van een bak met water? Hou je van water, Gary?

Gary: Nou, geef mij maar een gin o.. o.. o.. op de rocks. Ha ha ha ha.

Brad: Nee, dat water doen we hierin. En wat gebeurt er als we de Emergendizer, die ik hier bij me heb...

Gary: Nee nee nee, niet doen.

Brad: ...als ik die in het water... Waarom niet? Nou, let maar eens op wat er gebeurt.

Gary: Wat gaat er gebeuren?

Brad gooit de Emergendizer in het water

Brad: Kijk maar es, er gebeurt he-le-maal niets.

Gary: ...niets ha ha ha ha

Brad: Ongelofelijk, zie je het?

Gary: Ongelofelijk Brad, ha ha ha.

Brad: En nu, kijk! Ik haal hem eruit, en er is niets mee gebeurd.

Gary: Ongelofelijk Brad! Dat zou mijn vrouw 's moeten zien.

Brad legt nu de Emergendizer in de magnetron

Brad: Ja, maar je hebt nog niet alles gezien. Want nu leggen we hem in de magnetron...

Gary: 'T is ongelofelijk, Brad.

Brad: .. en we gaan gewoon twee minuten wachten.

Gary: Nee?! Twee minuten?!

Gary: Oh la la. Ha ha ha.

Brad: Dat waren die twee minuten. En nu gaan we 's kijken wat er mee gebeurt is.

Gary: Ohhh!!!!! Brad!

Brad: Kijk, hij is helemaal niet warm geworden.

Brad pakt een papieren bord en smeert er wat schoonmaakmiddel op

Brad: En nemen we een gewoon papieren bord en gewoon wat schoonmaakmiddel wat iedereen in huis heeft...

Brad roert nu met de Emergendizer door het schoonmaakmiddel

Gary: Nee nee nee, dat kan niet!

Brad: Ja, we gaan gewoon met de Emergendizer der doorheen.

Gary: Ha ha ha. Ik hoop dat mijn vrouw zit op te letten. Ha ha ha.

Brad schuurt met de Emergendizer langs de muur

Brad: Ja, dat hoop ik ook. Maar, kijk! Als we 't gewoon nog 's langs de muur halen...

Gary: Jeetjemina zeg, gewoon over een muur heen? Ha ha ha ha.

Brad: En controleer het maar weer es, Gary.

Gary: 'T is ongelofelijk Brad.

Gary houdt nu de Emergendizer met een tang boven een gasbrandertje

Brad: En hier! Als we 't in 't vuur houden, denk je dat 't warm wordt?

Gary: Nou, ik denk 't niet.

Gary pakt de Emergendizer met zijn blote handen vast en brand zijn vingers waardoor de Emergendizer op de grond valt

Gary: Aaaauw!!!!!! Ha ha ha ha.

Brad: Dat wordt inderdaad warm, Gary, ha ha ha. Daarom heb ik altijd een handschoen bij me.

Gary: Dat kan ik me voorstellen zeg, ha ha ha ha.

Brad pakt met de handschoen de Emergendizer van de grond en dompelt hem in het water

Brad: Ja, precies. Zo kan ik hem even oppakken, gewoon in een beetje koud water en dan wordt ie vanzelf weer koud. Hier, pak hem maar vast, en kijk eens hoe sterk.

Gary: Ja zeg, jou vertrouw ik niet meer hoor, ha ha ha ha.

Brad: Nee, pak hem maar vast. Nee, toe maar Gary.

Gary: Nee nee nee nee. Nou, vooruit dan maar.

Brad houdt de Emergendizer tegen zijn wang om te bewijzen dat hij afgekoeld is

Brad: Hij is echt koud, kijk maar.

Gary: Ongelofelijk Brad!

Brad: Ja dames en heren, dat is wat de Emergendizer u allemaal kan brengen. Ook op vakantie natuurlijk. En Gary, nu voor de laatste test, doe jij je broek 's naar beneden.

Gary: Wat? Ik? Ik mijn broek naar beneden? Ja nee zeg, ik ben gekke Lowietje niet. En mijn vrouw zit... Nou ja, vooruit dan maar. Ha ha ha.

Gary verdwijnt achter het decor om zijn broek naar beneden te doen

Brad: Ach, kom Bert, ha ha ha.

Gary: Ik hoop dat ze 't leuk vindt.

Brad: Ja natuurlijk.

Gary verschijnt weer en heeft nu zijn broek omlaag

Brad: Zo, kom der maar weer uit Bert. Heb je je broek naar beneden?

Gary: Ha ha ha. Nou en of. Ha ha ha.

Brad: Ja, Bert die is er helemaal klaar voor. Toe maar Bert, ga maar op de tafel.

Gary: Wat? Ik op de tafel?

Gary: Ja zeg, en de kinderen zitten ook te kijken voor de televisie, ha ha.

Brad: Ja Bert?

Gary kruipt nu op de tafel en knielt voorover

Gary: Oh oh oh. Ik heb...

Brad: Zo! En buig nu maar 's goed voorover, Bert...

Gary: Ik naar voren?

Brad: ...en kijk wat de Emergendizer nog meer kan.

Gary: Nou ik ben heel benieuwd, Brad, ha ha ha.

Brad: Ben je der klaar voor?

Gary: Nou, absoluut.

Brad steekt nu met een grote zwaai de Emergendizer in de reet van Gary

Gary: Ongelofelijk Brad!!
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zondag 11 april 2004 @ 15:53:56 #105
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18346866
EN DE BESTE!

Johnny & Willie komen aanrijden met een foute terreinwagen en springen er na scheurend tot stilstand gekomen te zijn 'soepeltjes' uit... Ze lopen de boekenwinkel binnen en hebben al snel de brave, wat tuttige winkeljuffrouw in 't vizier. Johnny rammelt demonstratief met zijn gouden rolex en spreekt de historische woorden:
Johnny: Jij verkoopt boeken?

Winkeljuf: Ja.

Johnny: Ja? Ik zoek een boek voor mijn vriendin.

Winkeljuf: Dat kan.

Johnny: Wat kost dat?

Winkeljuf: Dat hangt ervan af wat voor boek U wilt hebben.

Johnny: Wat heb jij d'r mee te maken wat voor boek ik wil hebben?

Winkeljuf: Zodat ik de prijs kan bepalen...

Johnny: Bepaal jij dat!?

Winkeljuf: Nee, dat staat in 't boek.

Johnny kijkt Willie aan...

Johnny: NOU DAN !!!
Winkeljuf: Misschien dat U even.. anders rond kunt kijken?

Johnny: ANDERS RONDKIJKEN? En jij maar op je luie krent blijven zitten, en wij maar rond gaan kijken...Dat zou helemaal mooi worden! En jij ma..en jij maar vangen en wij betalen heh!

Winkeljuf: Wat wilt U dan?

Johnny: Wat ik da.. Ik wil uh-uh een boek voor mijn vriendin. En dat ga jij voor me zoeken in die ouwe rotzooi hier! Ja? Da's heel belangrijk voor mijn want ik ben tien jaar met mijn vriendin. Ja? En jij gaat een boek zoeken, dat ga je hier uit die rotzooi trekken, dan ga je dat boek hier voor mijn op de toonbank leggen, en dan ga ik wel eens kijken of ik dat wil betalen! Ja?

Winkeljuf: Zoals U wilt...

Johnny: Goedso! Dan begrijpen we elkaar heh! Mamma Loe! Kijk. 'T moet een boek zijn dat iemand op zoek is ergens naar toe. Ja? Maar of ie 't vindt dat is vraag twee... Ja? Nou, nou ga je mee met die man, of vrouw dat maakt niks uit, en die thematiek die ga je volgen tot halverwege 't boek en dan raak je in verwarring, dat je als 't ware op twee benen gezet wordt. Ja?

Willie kijkt ondertussen steeds moeilijker, omdat hij niet helemaal kan volgen waar Johnny 't toch in godsnaam over heeft...

En daar in dat middenstuk motten twee lagen zitten, dat mogen d'r ook drie zijn dat maakt niet zo heel veel uit, maar wat wel een heleboel uitmaakt, dat is dat d'r een open einde aanzit. Een ópen einde! Ja?

KIJKEN! Ja? Da's wel beleefd heh, als mensen tegen elkaar praten, dat je blijft kijken! Ja? Een ópen einde! Ja?

GAAT 'T LUKKEN???

Winkeljuf: Ik zal m'n best doen.

Johnny: Het gaat wel lukken?

Winkeljuf: Ja, dat denk ik, ja!

Johnny: Goedzo!

De winkeljuf haalt een boek uit het rek en Johnny bekijkt haar van top tot teen terwijl ze op het trapladdertje staat...

Winkeljuf: Dit, dit is een vrij aardig boek, ik denk dat Uw vriendin hier wel blij mee zal zijn.

Johnny: Is 't echt geschikt, want het is heel belangrijk voor me.

Winkeljuf: Ja.

Johnny: Ja?

Winkeljuf: Ja, want ik...

Johnny: Ja???

Winkeljuf: Ja want in dit boek heeft de schrijver geprobeerd om...

Johnny: Ja? Zit d'r een open einde aan?

Winkeljuf: Ja, absoluut!

Johnny: Zeker weten, zeker weten, open einde, ja? Wat kost dat?

De winkeljuf bladert in het boek...

Winkeljuf: Dat is ehh...Zevenendertig vijftig...
Johnny: Zeven... GODVERDOMME!! ha ha ha , je durft wel heh? Nou hiero! Laat maar zitten!

Hij geeft de winkeljuf twee briefjes van 25 en loopt nonchalant weg met Willie.

Winkeljuf: Moet U geen bon?

Johnny: Nee, stop maar in die stoffige doos van je!

De winkeljuf blijft verwonderd achter...

TWEE WEKEN LATER

Johnny & Willie komen weer de straat inscheuren met hun terreinwagen. Nu stormt Johnny echter met wat meer haast de winkel binnen en gaat direct naar de winkeljuf toe die op een trapladdertje staat om boeken in te ruimen...

Johnny: Noem jij dat een open einde? Noem jij dat een open einde? M'n vriendin zegt dat ze elkaar aan 't einde vinden, ja? Dus geen open einde heh?

Winkeljuf: Ik denk dat Uw vriendin 't misschien verkeerd heeft begrepen...

Johnny gooit het boek achteloos op de grond. Willie loopt ondertussen met een zelfvoldane blik in zijn ogen met de sleepkabel van de terreinwagen door de winkel en zoekt een goed aanknopingspunt voor de haak die eraan zit. Dat vindt hij uiteindelijk in een kast met kunstboeken...

Johnny: Wat hep mijn vriendin? WAT HEP MIJN VRIENDIN!!! WAT HEP MIJN VRIENDIN!!!! Godverdomme hier mijn vriendin een beetje de schuld gaan ...gaan geven terwijl je zelf hier die rotzooi staat te verkopen! Je moest je schamen! Een verrotte ouwe doos als jij hier een beetje, een beetje de ..de ..de lakens gaat uitdelen, terwijl je zelf....

Willie loopt terug naar de terreinwagen en geeft aan dat hij klaar is...

Willie: JOHNNY!!!
Johnny loopt nu snel ook naar buiten en ze kijken geamuseerd toe als de staalkabel zich automatisch oprolt om een rol aan de wagen en het hele boekenrek omver trekt. Het komt met een luide knal op de grond neer en de winkeljuf roept hysterisch om hulp.

Johnny & Willie schateren het uit van het lachen en stappen snel in hun proletenbak en verdwijnen in het straatgewoel...
  zondag 11 april 2004 @ 15:54:42 #106
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_18346879
Hou je van water, Gary?

Schitterende vraag!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 11 april 2004 @ 15:56:50 #107
9713 Eightball
In control.
pi_18346919
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
EN DE BESTE!
Yep.
  zondag 11 april 2004 @ 16:00:10 #108
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18346989

1 pak jiskefet is dat degene waar de camping, boekenwinkel, oebema, dierenwinkel etc op staan. Dezelfde als die oude VHS dus?
  zondag 11 april 2004 @ 16:02:44 #109
9713 Eightball
In control.
pi_18347056
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:00 schreef Robert_Jensen het volgende:
dierenwinkel
Daar was een aparte VHS van. Die heb ik.
  zondag 11 april 2004 @ 16:10:24 #110
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18347255
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:02 schreef Eightball het volgende:

[..]

Daar was een aparte VHS van. Die heb ik.
Ja maar ik had een VHS waar oa een dierenwinkel op stond, die asos met wesp en boekewinkel en camping, Ubema, Wiedergumtmachingssnitzchel, emergendizer etc .

Die wil ik graag weer in DVD hebben.
  zondag 11 april 2004 @ 16:12:20 #111
9713 Eightball
In control.
pi_18347306
Briljant... :')

Papa spreekt een nog zeer jeugdige voetballer in ajax-tenue vermanend toe:

Wie was dat dan? Wie heb je gesproken dan, binnen? Wie was dat dan? Was het een meneer met blond haar? Met een snor? Met een snor, een meneer? Ben? Heette die meneer Ben?

Maar wat hebben ze dan gezegd dan? Weet jij dat jij papa heel verdrietig heb gemaakt? Ja, je hebt papa heel erg verdrietig gemaakt! Weet jij wat jij papa gekost hebt? Weet je waarom papa elke avond weg moest? Om bij te werken! Voor jou! Weet je dat papa z'n auto heb moeten verkopen, voor jou? Om dat papa van z'n zoon een grote voetballer wilde maken, ja? Ja!

En wat gaat meneer doen? Meneer gaat tegen ome Ben Haverkamp zeggen dat meneer last van z'n enkels heb. Dat had je toch niet kunnen zeggen?

Heb oom Ben nog gezegd dat je terug mag komen, dan? Nee! Weet je dat papa bijna moet huilen van jou? Ja.. ja.. en hoe gaat papa zich hier weer uit werken? Weet je dat Tante Annegien en Oom Ben wel twee duizend gulden hebben gegeven om jou vandaag deze kans te gunnen? Papa weet niet hoe die het moet gaan zeggen tegen Oom Ben en Tante Annegien. Nee, papa die staat zogezegd voor lul.. ja..

Godverdomme! Nee, nou mag papa het proberen bij Go Ahead Eagles voor elkaar te krijgen, omdat papa ome Henk daar nog kent, maar o-la-la misschien gaat het helemaal niet door.. nee.. want meneer moest zonodig een grote mond hier opzetten. Je moest je schamen. Schamen moest je je!

Weet jij wel wat de reden is geweest dat mama weggelopen is? Waarom hadden papa en mama altijd ruzie? He? Waarom kwam je altijd huilend je bedje uit, als papa en mama ruzie hadden? Omdat papa van jou een grote voetballer wilde maken en omdat mama dat niet zo zag zitten. Nee.. maar papa heb wel gevochten en z'n handen voor jou in het vuur gestoken.. godverdomme!

Ja, nou is mama weg en nou woont papa alleen met jou.. he.. en hoe moeten wij vanavond aan tafel zitten met z'n tweeen? Papa kan wel janken.. ja.. godverdomme!
pi_18348307
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:10 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ja maar ik had een VHS waar oa een dierenwinkel op stond, die asos met wesp en boekewinkel en camping, Ubema, Wiedergumtmachingssnitzchel, emergendizer etc .

Die wil ik graag weer in DVD hebben.
Ja, dat is gewoon Jiskefet - een pak (dvd)
En die is o.a. bij de FRS of bol.com te koop.

* UFOtje trotse bezitter van al de 9 dvd's van Jiskefet!
Geweldig dat er steeds meer fans in dit topic komen!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  zondag 11 april 2004 @ 17:01:14 #113
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_18348434
wat hep suliman nou gesegt?? je moet luistere naar je sensei!!....dat als er een lawine komp, dat je meeee ken buige...
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_18349182
Welke is ook erg goed vind is een sketch, nog niet zo lang geleden op tv.

Michiel zie je fietsen en stopt dan ergen bij een carvantje, maakt een praatje met die persoon daar en gaat evenlater de carvan binnen.
Gaat op een hometrainer zitten, start een video en kijkt dan naar een video van fietsende dames en gaat zelf dan op die hometrainer keihard fietsen.
Wat ie dan allemaal voor taal uitspreekt, gewelidg

Beetje lastig uit te leggen, je moet het gezien hebben
  maandag 12 april 2004 @ 09:59:42 #115
91639 Proleet
Geld, dat speelt geen rolex.
pi_18363999
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:56 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Ja, dat is gewoon Jiskefet - een pak (dvd)
En die is o.a. bij de FRS of bol.com te koop.

* Proleet trotse bezitter van al de 9 dvd's van Jiskefet!
Geweldig dat er steeds meer fans in dit topic komen!
dus je hebt de oboema video niet? mwoehahahaha, dan heb je ook niets om trots op te zijn.

Kakkers roeleren in 2004
pi_18365351
quote:
Op maandag 12 april 2004 09:59 schreef Proleet het volgende:

[..]

dus je hebt de oboema video niet? mwoehahahaha, dan heb je ook niets om trots op te zijn.

Ik had het nu alleen over de dvd's.
Jiskefet - Bull (cd) is b.v. ook erg aan te raden.
  maandag 12 april 2004 @ 11:57:05 #117
91639 Proleet
pi_18365451
quote:
Op maandag 12 april 2004 11:52 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Ik had het nu alleen over de dvd's.
Jiskefet - Bull (cd) is b.v. ook erg aan te raden.
idd

ik hoop dat oboema ook nog op dvd komt 'mijn club' hebben ze wel na de video ook op dvd gedaan, maar waarom oboema dan niet ook gelijk?
Kakkers roeleren in 2004
  maandag 12 april 2004 @ 12:04:02 #118
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_18365571
Oboema Sesetokoe - Stil staan bij een standbeeld

Kandi? Kandi? Kandi.....
  maandag 12 april 2004 @ 12:40:14 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_18366180

Over 30 minuten ga ik naar de videotheek om alle Jiskefet dvd's te huren

Ben benieuwd
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 12 april 2004 @ 14:33:27 #120
62964 Little_Acorn
You would know
pi_18368164
Die sketch van Oboema met Jose is ook geweldig, Jose heeft een japanse maaltijd klaargemaakt, maar Oboema snapt er natuurlijk weer niets van. Hij komt binnen en struikelt over zo'n laag japans tafeltje, roeptie keihard K*NKER, k*nker, wat moet dit voorstellen, een japans tafereeltje? Krijgen ze weer ruzie, maar uiteindelijk komt het natuurlijk weer goed, want het draait allemaal om de lichaamstaal.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  maandag 12 april 2004 @ 14:48:30 #121
91639 Proleet
pi_18368510
brood in kleine stukjes gesneden met spek, maar eten met stokjes. Vind je het leuk? ja behoorlijk.

Hoe gaat het nou? Nou formidabel.
Kakkers roeleren in 2004
  maandag 12 april 2004 @ 15:16:10 #122
62964 Little_Acorn
You would know
pi_18369081
Ik lijk wel een paard godverdomme!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  maandag 12 april 2004 @ 15:19:06 #123
91639 Proleet
pi_18369146
burgermannetje!
Kakkers roeleren in 2004
pi_18384973
quote:
Op maandag 12 april 2004 14:33 schreef Little_Acorn het volgende:
Die sketch van Oboema met Jose is ook geweldig, Jose heeft een japanse maaltijd klaargemaakt, maar Oboema snapt er natuurlijk weer niets van. Hij komt binnen en struikelt over zo'n laag japans tafeltje, roeptie keihard K*NKER, k*nker, wat moet dit voorstellen, een japans tafereeltje? Krijgen ze weer ruzie, maar uiteindelijk komt het natuurlijk weer goed, want het draait allemaal om de lichaamstaal.
Prachtige sketch inderdaad!
En die reactie van Jose.... "Is dat nou leuk?....."
  woensdag 14 april 2004 @ 15:21:42 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_18417367
Gisteren weer een dvd van debiteuren en crediteuren gezien

Sinterklaas aflevering was...
De aflevering "Feestje" waar Edgar een kwaaie dronk krijgt was ook...
Die ene aflevering van rampenplan was ook wel okey

Vandaag de dvd " Dierenwinkel" gekocht Dat wordt weer lachen vanavond of morgen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 14 april 2004 @ 21:15:21 #126
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_18426598
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:04 schreef MallePall het volgende:
Oboema Sesetokoe - Stil staan bij een standbeeld

Kandi? Kandi? Kandi.....
Kan die? Kan die?........Ghandi!!!!!!

Multatuliiiiiiiiiii!!!!!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_18560659
Ik vind hopsa hopsa hopsa hopsa hopsa ook wel leuk. Weet iemand hoe de begeleidende muziek heet?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:18:13 #128
70604 De_Kakker
pi_19730464
ja zeker lache!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:30:43 #129
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_19730783
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 16:10 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tis ws. ook waarmee je bent grootgebracht. Als je ouders alleen maar naar ron brandsteder keken of rudi carrel en dat hebben overgebracht, vind je ab normaal nu ook top, denk ik...
Of juist niet. Dat je er tegen af wil zetten.
"Yo man, die Jiskefet van pa is vet saai, ik ga lekker Ab Normaal kijken, die is eeeecht grappig"
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:33:14 #130
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_19730848
quote:
Op woensdag 14 april 2004 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Gisteren weer een dvd van debiteuren en crediteuren gezien

Sinterklaas aflevering was...
Ik vind de Sinterklaas aflevering helemaal niet leuk en zwaar overschat. Als je het een paar keer gezien hebt weet je het hoogtepunt ("nou moet je de sint even troosten ... ") al, en is het niks meer aan.
pi_19731117
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:51 schreef Robert_Jensen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Gary: Ongelofelijk Brad!!
Juustem, dat is dé scketch
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 9 juni 2004 @ 02:53:41 #132
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_19744843
Jack in de box, terugnemen op de 5 en dubbelstift!

I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_19750352
debiteuren crediteuren!
There's a frood who really knows where his towel is.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:08:58 #134
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_19751806
Ik moet altijd erg lachen om die verhalen van Edgar; "Zeker wel 2, 3 nee, wel 4 uur staan wachten op de bus joh! En die kwam helemaal niet! Lachen joh".

En het 'toetst jij die file 's even in" is ook lachen
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:42:59 #135
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_19756475
Er zaten in het eerste seizoen een aantal klassieke momenten.
Jammer dat die niet allemaal op dvd zijn gezet....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:45:24 #136
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_19756562
Redelijk geniaal:

Hier volgt informatie voor de vissers...

Bij de pier van Breskens zit een makreel echt op een heel vervelende manier rond te zieken...

Aan alle trollers: probeer deze makreel zoveel mogelijk te negeren, dan houdt-ie d'r van zelf wel mee op, want d'r zit een hoop aandachttrekkerij bij...

Dat was het!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:46:17 #137
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_19756593
Oew zoveel! Een van de allerleukste vind ik:

"Jij verkoopt boeken?"
"Ja."
"Ja? Ik zoek een boek voor m'n vriendin. Wat kost dat?"
"Dat ligt eraan wat voor boek u wilt."
"Wat gaat jou dat aan wat voor boek ik wil!"
"Zodat ik de prijs kan bepalen."
"... Bepaal jij dat?!"
"N..nee, dat staat in het boek."
"Oh, zo kennen we elkaar weer hè, Mammaloe!"

Bril-jant stukje!

Edit: Ow, hij was al in al z'n volledigheid in 't topic geplaatst zie ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ceriel op 09-06-2004 15:55:44 ]
Every Not Is Truething
pi_19757726
Engelse Sporten vind ik ook nog steeds geniaal. :
  woensdag 9 juni 2004 @ 16:38:28 #139
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_19758096
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 16:22 schreef DJ_Robbie het volgende:
Engelse Sporten vind ik ook nog steeds geniaal. :
Oh ja, die waren ook geweldig! Was ik alweer helemaal vergeten.

Of dat stukje in die kroeg met een typetje van Michiel Romeijn:

Zijn we geil? Of we geil zijn!
Ik ben gewoon geil... 'k doe er niemand kwaad mee hoor. Ik heb twee schatten van kinderen, daar ligt het helemaal niet aan. 'k ben gewoon geil. Gewoon een geile ouwe lul. that's it.
Every Not Is Truething
  woensdag 4 augustus 2004 @ 00:13:04 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21043798
Ik heb een aantal favorieten.

Maar een van de beste is zeker weten "Stiften" uit de Debiteuren/Crediteuren serie.
Net heb ik er het laatste stukje gezien bij een herhaling op tv.

Weet iemand waar ik em kan downloaden? Op de VPRO site staat ie niet meer, logisch ook hij is uit 1995.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 00:14:33 #141
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_21043835
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 00:13 schreef Ixnay het volgende:
Ik nheb een aantal favorieten.

Maar een van de beste is zeker weten "Stiften" uit de Debiteuren/Crediteuren serie.
Net heb ik er het laatste stukje gezien bij een herhaling op tv.

Weet iemand waar ik em kan downloaden? Op de VPRO site staat ie niet meer, logisch ook hij is uit 1995.
Ik kan er wel aankomme, moet je me er ff bijgooien op MSN of zo ....

Is ook een van mijn persoonlijke favorieten, samen met de lullo's
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_21053463
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
Welke is ook erg goed vind is een sketch, nog niet zo lang geleden op tv.

Michiel zie je fietsen en stopt dan ergen bij een carvantje, maakt een praatje met die persoon daar en gaat evenlater de carvan binnen.
Gaat op een hometrainer zitten, start een video en kijkt dan naar een video van fietsende dames en gaat zelf dan op die hometrainer keihard fietsen.
Wat ie dan allemaal voor taal uitspreekt, gewelidg

Beetje lastig uit te leggen, je moet het gezien hebben

“Zoo.. goedemiddag meneer van Wensel, leuk dat u er bent!”
“Ja… hoe heet het, het regent daar verderop heel erg.”
“Ohjah? Veel regen?”
“Ja”
“Nou bedankt voor een het belletje, ik heb hem net nog even vrij kunnen houden.”
“Uh… alles goed thuis verder, met de kinderen en alles….”
“Ja, alles goed verder……”

Bla…. Bla…. Bla…. Bla…. (Geweldig stukje, maar te lang om helemaal uit te typen! )

“Ik denk ik kom even langs…..”
“Dusss….”
“Nou goed zo, u weet de weg he?”
“Ja!”
“Zie ik u straks wel weer! Veel plezier!”
“Dank je!”

(Michiel stapt caravan in….. en stapt daarna op een fiets, waar een tv voor staat.)

“Kom maar over het bruggetje…..”
“Kijk es…. Ga maar naar rechts…”
“Met je lekkere billetjes, glij maar over het zadel… GVD!”
“Vuile hoere kutje…..”
“JA… jij durft he!? Jij met je G-string die door je kut in je reet…..”
“Voel je hem? Wordt het al zout tussen je bilnaad?”
“OOH!! Ik kan je niet bijhouden???”
“Ooh…. Dat zullen we wel zien!”
“Kom dan hier! BAH! BAH!”

“Die verdomde zoutlaag tussen die gestampte billetje……”
“Met dat touwtje tussen je reet, die helemaal bezweet is als je thuis komt. BAH!”
“Je zet lekker over het zadel heen te glijden, terwijl je aan een of andere jonge vent of wijf denkt die in je KUT ziet te roeren.”
“Met dr vingers….”
“Met die clit die helemaal bedekt is met zweet!”

“Met die vieze poepresten die allemaal in je broekje komen, zodat je het s’nachts moet uitwassen! En dat al die resten op je G-string zitten geplakt en dat ik het er af kan knartsen met m’n eigen tanden!”
“En wie is hier nou gek?”
”Wie loopt hier wie nu gek te maken?”
“Doe er maar een toutje door!”
”Nee, pappa vindt het GVD niet erg!”
“Maak ik het dan te nat voor je?”

“Spuug ik op je REET? “
“VUIL…… VUIL…… tif*s…. tering… kanker…. Vuil vuil”

* BOEM *

(Michael loopt heel rustig de caravan weer uit….)

“Zo….
“Zo!”
“Nou….”
”Hij was weer fantastisch jongen!”
“Doe je de groeten aan je vrouw?”
“Ja, doe ik!”
“Nou…. Ik geef wel even een belletje!”
“Is goed…. Eind van de week…. Gewoon even babbelen!”

Zelfs na tientallen keren gezien te hebben, blijf ik er om lachen.
Staat op de dvd "Een zomer met Jiskefet 2003" kopen!

[ Bericht 0% gewijzigd door UFOtje op 04-08-2004 14:11:26 ]
pi_21055455
De geniale uitspraken bij de Lullo's altijd.

"Ja, daaag! Kurk in je reet wie niet meedeed."

offe

Met hoer:
Hoer: "Knippen en scheren, 250 gulden."
Kerstens: "Wacht eeeeeeeven, van Binsbergen, LUL!"
Kerstens: "Ja, da's goed! 250 gulden, da's voor niks!"

Ook Debiteuren Crediteuren zijn meestal wel okay.
  Moderator woensdag 4 augustus 2004 @ 22:10:14 #144
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_21062087
Vergeten huizen. (Camera draait weg, Koch blijft huizen opnoemen en dus keert camera toch maar weer terug.)
Dierenwinkel. (Anton )
Miesemeisje (Argusogen )
Warme lul, waterbuik en Ik praat te hard.
Stemmen van overleden personen uit de radio.
Interview met boer over prostitutie.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_21062344
een muskieten pak, liedje op de wijs van ne me quitte pas

heel veel van die tv-show persiflages. de kunstenaar als gast die verteld dat hij het louvre in wil pakken. Kees Prins, als presentator "Maar eh...dat is toch al gedaan ?"

En Herman Koch als controleur, relatiecontrole en controle van schrijvers.
"Zoooo, we kwamen eens even kijken hoe het ermee gaat" (zachte g)
fokschaap
pi_21062578
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:20 schreef Viola_Holt het volgende:
En Herman Koch als controleur, relatiecontrole en controle van schrijvers.
"Zoooo, we kwamen eens even kijken hoe het ermee gaat" (zachte g)
"Het is toch zo jammer dat we nu wederom moeten constateren dat u drinkt....... *fles wijn leegspoeld* .
pi_21062699
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:28 schreef UFOtje het volgende:

[..]

"Het is toch zo jammer dat we nu wederom moeten constateren dat u drinkt....... *fles wijn leegspoeld* .
en dat hij dan de eerste paar regels dicteert !
fokschaap
pi_21081789
Nog 1 lullo

"Ik ben mijn sokken kwijt. En wie van jullie twee heeft die gezien?"

De manier waarop gewoon
  donderdag 5 augustus 2004 @ 18:39:28 #149
80732 Xternal
Say Hé! Say Ho!
pi_21082339
quote:
Op donderdag 27 november 2003 19:44 schreef Trainspotting95 het volgende:
Johnny en Willy op de camping: ""leg mijn nous uit..wier dr gehollepe is met die kop van jouw...""
Ja ja ja!!! Dat is echt een fantastische sketch!
pi_21098775
Verschoor!!!!!!

Haha, wanneer hij die corner in zijn tuin neemt, of die aflevering met Bep in de Arena, waarin hij naar een quiz belt.

Wat is volgens jou het antwoord?
- Struisvogeleieren

Hahaha ik moest gewoon janken van het lachen van dat telefoongesprek. Hij staat op de DVD Mijn Club Toen en Nu
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')