quote:moet dat?
Op donderdag 27 november 2003 18:34 schreef Spartak het volgende:
Hier verder
quote:ter vergelijking
Op donderdag 27 november 2003 18:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
vanaf welke (vrouwen)maat noem jij iemand \"dik\"?
(keuze uit 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50)
http://www.old-computers.com/fun/stupid_scans/stupid_osborne1-woman.jpg
http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=53912
http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=53035
maat 40
http://www.intandem.com/NewPrideSite/MD/Lesson16/woman.jpg
http://www.overflow.net.au/~nedwood/fat.jpg
maat 44
http://www.theskippedbreath.com/images/sheryl3.jpg
maat 46-48
http://news.bbc.co.uk/olmedia/1145000/images/_1149876_fat150.jpg
maat 50+
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 27-11-2003 18:43]
jezelf in strakke leggings hijsen met truitjes van 3 maten te klein, dat kan niet.
maarja, als je gewoon leuke kleren aan hebt, is er toch niks aan de hand?
Het heeft lang geduurd, maar de tijd van de graadmagere vrouw die het modebeeld bepaalt, lijkt voorbij te zijn.
Mollige vrouwen zijn in. Zowel in Hollywood als in Parijs.
Steeds vaker komen we op het scherm en in tijdschriften vrouwen tegen die juist geen maatje 34 hebben.
Wulpse, ronde vormen mogen weer. Om een paar voorbeelden te noemen: op het witte doek worden de buikjes Kate Winslet en Drew Barrymore niet langer wegwerkt en in de muziekwereld voeren.Ook op televisie scoren dikke vrouwen goed. Presentatrice Queen Latifah en natuurlijk Kelly Osbourne (de dochter van..) hebben zeer hoge kijkcijfers. Al deze dames met een maatje meer zijn de sterren van dit moment en ook de mannen geven toe graag naar dit soort vrouwen te kijken.
In de modewereld lijkt men ook gezwicht te zijn voor de stevige vrouw. Steeds meer ontwerpers huren plus modellen in om hun collectie te showen. Belangrijke voorbeelden zijn Sophie Dahl, Mia Tyler en Kate Dillon.
Deze volle dames lopen de ene modeshow na de andere en zelfs de toonaangevende modebladen als de Elle en de Vogue hebben het aangedurfd om hen in te huren voor een fotoreportage. Dat het voorbij is met de anorexia-look, komt niet zozeer omdat de trend is veranderd, maar meer omdat de modeontwerpers en eindredacteuren van de glossys realistisch zijn geworden.
Uit cijfers blijkt nou eenmaal dat we met zn allen dikker worden. Een kwart van de wereldbevolking lijdt aan overgewicht. En in het westen is dat percentage nog veel groter. In de VS hebben drie op de vijf personen overgewicht en in Nederland was in 1990 30 procent van de vrouwen te zwaar en 2000 maar liefst 40 procent.
De markt voor grote maten is steeds groter aan het worden. Jonge, stevige vrouwen willen er ook graag leuk en hip uitzien, zeker nu de beroemdheden van tegenwoordig laten zien dat ook dikke billen en vetkwabbeltjes getoond mogen worden. En mollige tieners willen er ook net zo uit kunnen zien als hun idolen en heupbroeken kunnen dragen.
Steeds minder vrouwen zijn in staat om maatje 36 te kopen, dus modebranch moet hier wel op inspringen. Het ziet er naar uit dat de stevige vrouw als model, actrice of zangeres dus geen trend is, maar blijvend modebeeld, zoals het ook in de realiteit is. De bladen, muziekbranch en ontwerpers moeten wel, omdat ze anders een hele grote doelgroep mislopen.
quote:Da's niet dik
Op donderdag 27 november 2003 18:46 schreef speedfreaxs het volgende:
Mag maat 36 ook?
http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=37011
zoiets, als ze niet te lang is.
quote:Ik dacht dat vrouwen een moord deden voor die maat?
Op donderdag 27 november 2003 18:46 schreef speedfreaxs het volgende:
Mag maat 36 ook?
quote:wat een fantastische pagina
Op donderdag 27 november 2003 18:50 schreef Sessy het volgende:
Maat 36 is het standaard tienermeisje van een jaar of 15http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=37011
zoiets, als ze niet te lang is.
quote:Dat roepen ze ook al vijftig jaar.
Op donderdag 27 november 2003 18:42 schreef Naughtygirl het volgende:
!!! Is niet van mezelf, maar eerlijk gevonden op het net!!Het heeft lang geduurd, maar de tijd van de graadmagere vrouw die het modebeeld bepaalt, lijkt voorbij te zijn.
Mollige vrouwen zijn in. Zowel in Hollywood als in Parijs.
Vind dat ze zo'n mensen er echt op moeten aanspreken. Als je jezelf zo kleed bederf je toch het uitgaansplezier van anderen?
quote:Ik vind wel dat mensen zelf moeten weten wat ze voor kleren dragen maar... soms is het echt te erg! Veel te strak, te kort en te klein. Toppunt is als zo'n persoon ook nog eens een paar hamburgers naar binnen zit te werken in een rotgang
Op donderdag 27 november 2003 18:57 schreef djdano het volgende:
Ik kan daar nu zo ziek van worden. Zaterdag zag ik ook weer zo'n monster dansen met echt een veel te dikke vette buik in een topje met rokje eronder. Zag er echt niet uit! Kon me avondeten nog maar net binnen houden....Vind dat ze zo'n mensen er echt op moeten aanspreken. Als je jezelf zo kleed bederf je toch het uitgaansplezier van anderen?
quote:Ja ach kijk je dan andere kant op opgelost
Op donderdag 27 november 2003 18:57 schreef djdano het volgende:
Ik kan daar nu zo ziek van worden. Zaterdag zag ik ook weer zo'n monster dansen met echt een veel te dikke vette buik in een topje met rokje eronder. Zag er echt niet uit! Kon me avondeten nog maar net binnen houden....Vind dat ze zo'n mensen er echt op moeten aanspreken. Als je jezelf zo kleed bederf je toch het uitgaansplezier van anderen?
daarbij als je een grafharses hebt zeg ik toch ook niet die moeten ze eraf halen? of moet je een bivak muts overheen doen? vind het een beetje zielig gedrag van mensen die zich eraan "storen" storen er zich zo aan dat ze er wel naar kijken
heerlijk hoor Volslank! tenminste wat vast te houden!
quote:Volslank is wat anders dan een gigantische buik die je constant op en neer ziet vliegen (ja ze ging nog springen ook!
Op donderdag 27 november 2003 19:02 schreef 6666 het volgende:[..]
Ja ach kijk je dan andere kant op opgelost
daarbij als je een grafharses hebt zeg ik toch ook niet die moeten ze eraf halen? of moet je een bivak muts overheen doen? vind het een beetje zielig gedrag van mensen die zich eraan "storen" storen er zich zo aan dat ze er wel naar kijken
heerlijk hoor Volslank!
tenminste wat vast te houden!
Dat je de andere kant maar op moet kijken is echt onzin. Als mensen seks gaan hebben in de disco zeg je toch ook niet kijk maar de andere kant in?
Iedereen heeft daar zijn eigen mening over!
quote:maar ze was wel happy..
Op donderdag 27 november 2003 19:05 schreef djdano het volgende:[..]
Volslank is wat anders dan een gigantische buik die je constant op en neer ziet vliegen (ja ze ging nog springen ook!
)
Dat je de andere kant maar op moet kijken is echt onzin. Als mensen seks gaan hebben in de disco zeg je toch ook niet kijk maar de andere kant in?
quote:Ach ze had zo'n neplol. Op zo'n manier van ik weet wel dat ik dik ben maar ik geef er niets om. Maarja stiekem keek ze wel constant rond of mensen haar niet raar aankeken (en dat deden veeeel mensen...)
Op donderdag 27 november 2003 19:11 schreef AngelWings het volgende:[..]
maar ze was wel happy..
en jij nie?
Dus kies maar zelf?
Daarbij wat maakt het nu toch uit hoe mensen eruit zien?
Je ligt er toch niet mee in bed?
Elk mens heeft wel iets moois..
misschien was zij wel enorm aardig?
hm denk dat meneer God zijn hoofd schudt als hij ziet hoe jij react op een dikke dame...
Het is niet erg dat ze lelijk is maar doe er dan iets overheen!
quote:Dat is zeker weten geen maat 38. Eerder een 40 of misschien zelfs 42.
Op donderdag 27 november 2003 18:36 schreef Sessy het volgende:
http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=54252
maat 38
quote:www.promotiedikkedames.com ?
Op donderdag 27 november 2003 18:42 schreef Naughtygirl het volgende:
!!! Is niet van mezelf, maar eerlijk gevonden op het net!!
quote:Zoiets als dit?
Volslank is wat anders dan een gigantische buik die je constant op en neer ziet vliegen (ja ze ging nog springen ook!
)
http://www.garrettwalker.com/today_at/content/movies/chickendance.wmv
quote:Hoe lang heeft die man in het ziekenhuis gelegen ?
Op donderdag 27 november 2003 19:58 schreef redted het volgende:[..]
Zoiets als dit?
http://www.garrettwalker.com/today_at/content/movies/chickendance.wmv
quote:niet als ze een meter 60 zou zijn, geloof me.
Op donderdag 27 november 2003 19:24 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Dat is zeker weten geen maat 38. Eerder een 40 of misschien zelfs 42.
http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=54017
deze heeft ook 36 waarschijnlijk, maar alleen door haar lengte.
als ze een 1.65 was, was dit een 34
http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=54242
dit is ook in die richting.
(maar 34 hebben zoiezo alleen korte meisjes... want boven de 1.70 heb je anorexia als je die maat hebt)
http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=54497
dit is zo'n beetje standaard 36
quote:PROBLEEM!!! Jongen er staan dan nog een hoop te wachten in de wereld als je je hier al druk om maakt. Denk om je rikketik... Dit is nog maar het puntje van de ijsberg
)
Get a life, ga je druk maken om serieuze dingen... Amerika is bezig met de 3de wereld oorlog kan je je daar niet beter tegen afzetten?
Lijkt me nuttiger...
Dat meisje heeft zichzelf ook niet gemaakt, en misschien heeft ze wel een ziekte weet jij veel. Maar als je hier al druk om maakt wil ik niet weten hoe het verder in je leven gaat...
quote:ben het hier gewoon mee eens
Op donderdag 27 november 2003 20:14 schreef 6666 het volgende:[..]
PROBLEEM!!! Jongen er staan dan nog een hoop te wachten in de wereld als je je hier al druk om maakt. Denk om je rikketik... Dit is nog maar het puntje van de ijsberg
of zou ik zeggen puntje van der buik?
Get a life, ga je druk maken om serieuze dingen... Amerika is bezig met de 3de wereld oorlog kan je je daar niet beter tegen afzetten?
Lijkt me nuttiger...Dat meisje heeft zichzelf ook niet gemaakt, en misschien heeft ze wel een ziekte weet jij veel. Maar als je hier al druk om maakt wil ik niet weten hoe het verder in je leven gaat...
quote:Klets!!
Op donderdag 27 november 2003 20:10 schreef Sessy het volgende:
maar 34 hebben zoiezo alleen korte meisjes... want boven de 1.70 heb je anorexia als je die maat hebt
* ParanoidEv draagt met 40/42 ook 'strakke' dingen.
Als ik loszittende dingen ging dragen, DAN zie ik er pas als een jutenzak uit. (hangt dan vanaf tieten recht omlaag zeg maar)
En meerdere vrouwen met mij
quote:Link graag.
Op donderdag 27 november 2003 18:36 schreef ChimeraOffline het volgende:
waar begon het dan?
quote:Als het goed past is er niks mis mee maar als iemand met maat 42 met alle geweld iets in maat 38 aantrekt vind ik dat er behoorlijk "vies" uitzien.
Op donderdag 27 november 2003 21:39 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah ach je kan ook een beetje kleding dragen die strak is op je eigen maat (en die je dus nog geen rollade maakt)* ParanoidEv draagt met 40/42 ook 'strakke' dingen.
Als ik loszittende dingen ging dragen, DAN zie ik er pas als een jutenzak uit. (hangt dan vanaf tieten recht omlaag zeg maar)
quote:Inderdaad. Maar iemand die 42 of meer heeft (naja 42 vind ik wel meevallen dan) en die dan zo'n superwijd shirt aandoet waar heel het figuur in wegvalt is ook niets. Alle kenmerken waaraan je nog kon zien dat het een vrouw was weg
Op donderdag 27 november 2003 21:49 schreef Vava het volgende:[..]
Als het goed past is er niks mis mee maar als iemand met maat 42 met alle geweld iets in maat 38 aantrekt vind ik dat er behoorlijk "vies" uitzien.
quote:niet volgens de dokters...
Op donderdag 27 november 2003 21:35 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Klets!!
M'n ex was 1.75-1.76 en had maatje 34
Sommige dingen 36 en ze had dus geen anorexia, ze was gewoon lekker slank (strak kontje, strak buikje, 70D)
ik weet natuurlijk niet wat voor botten je ex had, misschien van lood of zo...
quote:Het gaat er niet om dat ze dik is. Sterker nog dat maakt niks uit. Maar kleed je er dan ook naar. Maar trek jij kleding aan waar door je net een rolade bent. Dat echt aan alle kanten het vet er uit komt. Kan je dit soort dingen verwachten.
Op donderdag 27 november 2003 20:14 schreef 6666 het volgende:Dat meisje heeft zichzelf ook niet gemaakt, en misschien heeft ze wel een ziekte weet jij veel. Maar als je hier al druk om maakt wil ik niet weten hoe het verder in je leven gaat...
Je kan dat soort kleding niet dragen als je zo dik ben. Is dat zo moeilijk om te begrijpen
quote:Dat heeft niets te maken met "dat soort kleding" maar alles met iets in de juiste maat kopen.
Op donderdag 27 november 2003 22:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je kan dat soort kleding niet dragen als je zo dik ben. Is dat zo moeilijk om te begrijpen
quote:zelfde stad he
Op donderdag 27 november 2003 20:20 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ben het hier gewoon mee eens
quote:Nee hoor. Als vetklomp zijnde moet je gewoon geen kort rokje aan doen.
Op donderdag 27 november 2003 22:38 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Dat heeft niets te maken met "dat soort kleding" maar alles met iets in de juiste maat kopen.
quote:ligt zeker aan je bouw..
Op donderdag 27 november 2003 22:45 schreef Killah_Priest het volgende:
dat is bij iedereen anders ik ben 1m58 en weeg 48 kilo als ik 58 kilo weeg ben ik al stevig is idd bij iedereen anders de 1 heeft 34 (zoals ik ) de ander 36 en de ander weer 38 of 40 ligt ook een beetje aan je bouw vindt je niet
als ik hierzo op t forum zeg dat ik 1m90 ben en 122 kilo weeg, dan zou je denken dat ik een fat bastard was (zou ik zelf ook denken)
ik had 2,5 jaar geleden hetzelfde figuur.. naja niet exact maar ik kon dezelfde kledingmaat aan... alleen woog ik 90 kilo
als ik nu een t-shirt niet pas, is t niet omdat ik m niet om me pens heen krijg, maar omdat mijn schouders te breed zijn... (wil niet zeggen dat ik supergespierd ben geworden ofzow.. ben nog wel te zwaar maar ik ben niet dik, mensen schatten mij altijd op 90-100 kilo in)
quote:Is maar net hoe je het wil noemen
Op donderdag 27 november 2003 22:38 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Dat heeft niets te maken met "dat soort kleding" maar alles met iets in de juiste maat kopen.
quote:Anders trek je het ff in 't belachelijke.
Op donderdag 27 november 2003 20:14 schreef 6666 het volgende:
PROBLEEM!!! Jongen er staan dan nog een hoop te wachten in de wereld als je je hier al druk om maakt. Denk om je rikketik... Dit is nog maar het puntje van de ijsbergof zou ik zeggen puntje van der buik?
Lijkt me nuttiger...Dat meisje heeft zichzelf ook niet gemaakt, en misschien heeft ze wel een ziekte weet jij veel. Maar als je hier al druk om maakt wil ik niet weten hoe het verder in je leven gaat...
quote:Een stretch broek in de goede maat ziet er gewoon normaal uit bij een "volslank" iemand, terwijl dezelfde broek, maar dan 2 maten kleiner een rollade effect geeft.
Op donderdag 27 november 2003 22:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Is maar net hoe je het wil noemen
De bekrompen en denigrerende reacties van sommige posters in deze topics storen me meer dan welke slechtgeklede dikke/dunne man/vrouw dan ook.
een andere kwestie is of zij er mooier door wordt, maar als ze dat zelf niet snapt, tja d'r is een mooi gezegde in het russisch voor: "je kunt haar jouw eigen kop niet opzetten", betekent dat jij niet voor haar kunt gaan denken.
quote:eej same here
Op donderdag 27 november 2003 21:39 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah ach je kan ook een beetje kleding dragen die strak is op je eigen maat (en die je dus nog geen rollade maakt)* ParanoidEv draagt met 40/42 ook 'strakke' dingen.
38 vind ik een mooie maat, maar ben niet super ontevreden met mn 40, wel dat et allemaal strakker kan (toonen).
Ik kan dr nix aan doen, maar een dikke(dus vet banden) man of vrouw vind ik zeer onaantrekkelijk. Mollig heb ik niet zo problemen mee.
Maar ja... met een banana(rolletjes enzo) buik en dan iets dragen waar dat bloot staat. ARG doe dat AUB niet. beetje zelf respect en respect tegen over anderen. Dat wil je toch niet zien.
quote:Bah bah. Ik vind dat kroegen en discotheken dat soort onsmakelijke vertoningen maar lekker buiten moeten laten staan!
Op donderdag 27 november 2003 22:59 schreef Sessy het volgende:
zolang ze van de dikheid geen wonden op haar benen krijgt mag ze van mij een rokje aantrekken zo kort als zij dat wil...een andere kwestie is of zij er mooier door wordt, maar als ze dat zelf niet snapt, tja d'r is een mooi gezegde in het russisch voor: "je kunt haar jouw eigen kop niet opzetten", betekent dat jij niet voor haar kunt gaan denken.
(maar ik pas zoiezo in geen conventionele maat, als ik me volgens "standaard"maten nameet heb ik buik maat 38 en kont maat 42
danku joodse oma, had u de gen voor een dikke achterzijde niet bij zich kunnen houden?
ahhh het voordeel van standaardmaten!
en zelfs de burda heeft geen tijdschrift voor vrouwen met een dikke reet.
voor kinderen, voor mannen, voor kleine vrouwen, voor normale vrouwen, maar niet voor vrouwen met een groot zitvlak.
fijn
quote:I hear ya, *schudt met haar booty*
Op donderdag 27 november 2003 23:09 schreef Sessy het volgende:
ik draag soms ook iets straks, maar dan voornamelijk broeken.
(maar ik pas zoiezo in geen conventionele maat, als ik me volgens "standaard"maten nameet heb ik buik maat 38 en kont maat 42
danku joodse oma, had u de gen voor een dikke achterzijde niet bij zich kunnen houden?ahhh het voordeel van standaardmaten!
![]()
![]()
en zelfs de burda heeft geen tijdschrift voor vrouwen met een dikke reet.voor kinderen, voor mannen, voor kleine vrouwen, voor normale vrouwen, maar niet voor vrouwen met een groot zitvlak.
fijn
knoem et altijd zo'n neger kontje hehe
trouwens als ze genmanipulatie technologieen veilig en goedkoop maken
zou je je kind laten manipuleren, dat het geen walvis wordt?
ik wel
quote:Ja te erg voor woorden dit
Op donderdag 27 november 2003 23:31 schreef Roellie80 het volgende:deel 3
quote:Die dikke teven ook. Kan er geen aparte kroeg komen voor onsmakelijke en dikke mensen?
Op donderdag 27 november 2003 23:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja te erg voor woorden dit
quote:Je bent lekker bezich he
Op donderdag 27 november 2003 23:35 schreef Spartak het volgende:[..]
Die dikke teven ook. Kan er geen aparte kroeg komen voor onsmakelijke en dikke mensen?
quote:Nog beter: een aparte kroeg voor jou.
Die dikke teven ook. Kan er geen aparte kroeg komen voor onsmakelijke en dikke mensen?
quote:De stam kroeg van de jostiband
Op donderdag 27 november 2003 23:46 schreef Ines het volgende:[..]
Nog beter: een aparte kroeg voor jou.
quote:
Op donderdag 27 november 2003 18:36 schreef Sessy het volgende:[..]
http://www.russianbrides.com/asp/page.asp?mode=0&id=53912
maat 40
quote:Al ben je nog zo licht, het wil nog niet zeggen dat je anorexia hebt. Anorexia is jezelf uithongeren. Als je superslank bent kan dat ook je bouw zijn. Al ben je 1.80 en heb je maat 34, dat wil dus nog niet zeggen dat je anorexia hebt, hooguit misschien ondergewicht.
Op donderdag 27 november 2003 21:59 schreef Sessy het volgende:niet volgens de dokters...
Ik ken iemand van 1.74 die maat 36 was waarvan ze volgens de dokters dus al veel te licht was. daarom zei ik dat dus.ik weet natuurlijk niet wat voor botten je ex had, misschien van lood of zo...
quote:Nee eentje voor jou. Of misschien wel twee. Dan pas je er misschien in!
Op donderdag 27 november 2003 23:46 schreef Ines het volgende:[..]
Nog beter: een aparte kroeg voor jou.
quote:Pas jij prima in met je jostiband avatar en je zeer intellectuele onderschrift
Op donderdag 27 november 2003 23:48 schreef ook_gek het volgende:[..]
De stam kroeg van de jostiband
quote:-10 ongewenst.
En wat vind je dan weer dik? Lyv Tyler heeft maat 40 Marilyn Monroe had maat 40 nou sorry hoor dat vind ik toch echt niet dik maar wel weer volslank. En dat het in is, waarom moet Lyv Tyler dan afvallen om een baan te krijgen? Echt in hoor :S
En als je maat 40 hebt (wel een strakke maat 40 niet met onwijze cellulitus) kun je prima strakke kleding dragen. 42 denk ik ook nog wel. Zolang je niets draagt wat te klein is zodat je buik over je broek heen komt (DIT GELDT OOK VOOR MANNEN!!!!) moet dat toch prima kunnen.
(ik heb overigens maat 38/40 en draag af en toe ook wel strakke kleding maar ben niet zo'n anita met strakke minirokjes en naveltruitjes dat moet je zelfs niet dragen met maat 36 yuk)
quote:Vind dat er zat vrouwen zijn die dat goed staat, mits met zorg uitgekozen
Op vrijdag 28 november 2003 07:15 schreef Silmarwen het volgende:(ik heb overigens maat 38/40 en draag af en toe ook wel strakke kleding maar ben niet zo'n anita met strakke minirokjes en naveltruitjes dat moet je zelfs niet dragen met maat 36 yuk)
En verders, lekker boeie, slanke mensen die zich beroerd kleden zijn ook geen plaatje om te zien, so who cares, kijk je lekker naar iets wat je wel leuk vind om naar te kijken.
quote:Beetje hypocriet dit.
Op donderdag 27 november 2003 23:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je bent lekker bezich he
quote:Ooooh geweldig. Al die nieuwe mensen hier op fok kijken altijd naar een plaatje en onderschrift. En denken je dan te kennen.
Op vrijdag 28 november 2003 00:17 schreef Dreambox2k het volgende:[..]
Pas jij prima in met je jostiband avatar en je zeer intellectuele onderschrift
Zegt meer over die persoon dan over mijn plaatje en onderschrijft
quote:Gezien de omstandigheden. Gezien de plaats van de vraag tegen over de rest van dit topic. Kunnen we na lang vergaderen tot 1 antwoord komen. Die gezien deze situatie perfect gebruikt kan worden. Namelijk.
Op vrijdag 28 november 2003 12:35 schreef Goodluck het volgende:[..]
Beetje hypocriet dit.
Vind je zelf ook niet ?
Nee eigelijk niet
quote:Je kunt natuurlijk uit je nek gaan kletsen. Feit blijft dat je in vorige topics niet vies was van een flink potje ketteren en schelden. Nu vind ik dit niet erg, maar spreek er dan nu ook niet anderen op aan.
Op vrijdag 28 november 2003 16:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
Gezien de omstandigheden. Gezien de plaats van de vraag tegen over de rest van dit topic. Kunnen we na lang vergaderen tot 1 antwoord komen. Die gezien deze situatie perfect gebruikt kan worden. Namelijk.
Nee eigelijk niet
quote:Dat doet ie anders nooit
Op vrijdag 28 november 2003 17:03 schreef Goodluck het volgende:[..]
Je kunt natuurlijk uit je nek gaan kletsen. Feit blijft dat je in vorige topics niet vies was van een flink potje ketteren en schelden. Nu vind ik dit niet erg, maar spreek er dan nu ook niet anderen op aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 28-11-2003 18:30]
quote:de verhoudingen lijken wat scheef...
Op vrijdag 28 november 2003 17:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
en wat vinden jullie van zoiets dan (maat 42/44)
Maar niet lelijk, ofzo...
quote:Geen mening dit is in de efteling en dus een nederlander. Dus grote kans dat jij het bent of een bekende van je is.
Op vrijdag 28 november 2003 17:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
en wat vinden jullie van zoiets dan (maat 42/44)
volslank? dik?
Maar ze is niet mager. Maar wel goed gekleed gezien haar omvang. Die overgens niet eens dik is hoor. Net even iets meer dan gezet
quote:Jij begrijpt het
Op vrijdag 28 november 2003 17:23 schreef Halinalle het volgende:[..]
Dat doet ie anders nooit
quote:En ik had het over verschillende topic waar hij in reageerde. Sterker nog die waren 3X erger dan mij
Op vrijdag 28 november 2003 17:03 schreef Goodluck het volgende:[..]
Je kunt natuurlijk uit je nek gaan kletsen. Feit blijft dat je in vorige topics niet vies was van een flink potje ketteren en schelden. Nu vind ik dit niet erg, maar spreek er dan nu ook niet anderen op aan.
En sinds wanneer ga JIJ bepalen voor mij wat ik mag zeggen.
Want dan zal ik je in het vervolg in 10 fout om toe stemming vragen.
quote:\
Op vrijdag 28 november 2003 18:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar ze is niet mager. Maar wel goed gekleed gezien haar omvang. Die overgens niet eens dik is hoor. Net even iets meer dan gezet
Da's doorgaans toch net wat teveel van het goede.
quote:Laat ik het zo zeggen. Ik kan er niet warm van worden
Op vrijdag 28 november 2003 20:29 schreef Spartak het volgende:[..]
\
Da's doorgaans toch net wat teveel van het goede.
quote:Dan denk ik dat wij er hetzelfde over denken
Op vrijdag 28 november 2003 20:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik kan er niet warm van worden
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:35 schreef Spartak het volgende:[..]
Dan denk ik dat wij er hetzelfde over denken
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
Goeie smaak heb je
Wel jammer dat dit "geweldig omvangrijk" onderwerp al voor de helft van deeltje 3 doodloopt.
quote:Blijft staan dat je geen recht van spreken hebt.
Op vrijdag 28 november 2003 20:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jij begrijpt het
[..]En ik had het over verschillende topic waar hij in reageerde. Sterker nog die waren 3X erger dan mij
quote:Prima.
En sinds wanneer ga JIJ bepalen voor mij wat ik mag zeggen.
Want dan zal ik je in het vervolg in 10 fout om toe stemming vragen.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:23 schreef Hanneke1983 het volgende:
mensen die iemand oordelen op alleen hem of haar uiterlijk zijn dom bezig. een persoon bestaat meer uit alleen een uiterlijk. men heeft ook een innerlijk! en met dat innerlijk moet je leven als je bijv. een relatie met die persoon krijgt, het uiterlijk vervaagt in de loop der tijd
Dat zijn van die lelijke mensen uitspraken. Iedereen weet dat er eerst naar het uiterlijk wordt gekeken...
quote:Och god!
mensen die iemand oordelen op alleen hem of haar uiterlijk zijn dom bezig. een persoon bestaat meer uit alleen een uiterlijk. men heeft ook een innerlijk! en met dat innerlijk moet je leven als je bijv. een relatie met die persoon krijgt, het uiterlijk vervaagt in de loop der tijd
Jij bent er dus zo een die alleen naar het innerlijk kijkt en waarbij het uiterlijk geen enkele rol speelt.
Geloof je het zelf ?
quote:Hahaha precies. Zo eentje die in de dancing afstapt op een lelijke puistenkop omdat ze vermoed dat hij een leuk karakter heeft!
Op vrijdag 28 november 2003 21:32 schreef Goodluck het volgende:[..]
Och god!
Jij bent er dus zo een die alleen naar het innerlijk kijkt en waarbij het uiterlijk geen enkele rol speelt.
Geloof je het zelf ?
quote:dat zijn zeker geen lelijke mensen uitspraken. natuurlijk wordt bij de eerste ontmoeting tussen mensen naar het uiterlijk gekeken, dat kan niemand ontkennen, maar als het gaat om een langere relatie (even over een liefdesrelatie te spreken) gaat de omgang toch voornamelijk om het innerlijk. want zeg nou zelf, zou jij bij een mooie vrouw die een ongelijfelijk kut karakter heeft lang blijven? dacht het niet (anders ben je echt goed stom)
Op vrijdag 28 november 2003 21:28 schreef Spartak het volgende:[..]
Dat zijn van die lelijke mensen uitspraken. Iedereen weet dat er eerst naar het uiterlijk wordt gekeken...
quote:Ooooh doe me een lol zeg. En kom uit je droom wereld
Kom op zeg. Als je sex hebt wil je ook tegen iets lekkers aan kijken of niet soms. Dit zijn van die nette antwoorden.
Zelfde als iemand tegen je zegt. Je bent niet lelijk je bent leuk juist. Je verdient hem niet. Je kan beter krijgen. Ja vast en waarom wil die gene die dat tegen je zegt dan niet
Politiek juist antwoord is dit.
Zo achterbaks
quote:Als het uiterlijk je niet aanstaat dan komt het hoofdstukje karakter uberhaupt nooit aan bod
Op vrijdag 28 november 2003 21:36 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
dat zijn zeker geen lelijke mensen uitspraken. natuurlijk wordt bij de eerste ontmoeting tussen mensen naar het uiterlijk gekeken, dat kan niemand ontkennen, maar als het gaat om een langere relatie (even over een liefdesrelatie te spreken) gaat de omgang toch voornamelijk om het innerlijk. want zeg nou zelf, zou jij bij een mooie vrouw die een ongelijfelijk kut karakter heeft lang blijven? dacht het niet (anders ben je echt goed stom)
quote:Nou dit zijn wel lelijke mensen uitspraken. Want het eerste wat je doet is kijken naar het uiterlijk. En dat moet je de rest van je leven doen dus wil je ook iets leuks hebben om naar te kijken
dat zijn zeker geen lelijke mensen uitspraken. natuurlijk wordt bij de eerste ontmoeting tussen mensen naar het uiterlijk gekeken, dat kan niemand ontkennen, maar als het gaat om een langere relatie (even over een liefdesrelatie te spreken) gaat de omgang toch voornamelijk om het innerlijk. want zeg nou zelf, zou jij bij een mooie vrouw die een ongelijfelijk kut karakter heeft lang blijven? dacht het niet (anders ben je echt goed stom)
quote:Bij "de eerste ontmoeting" kijk ik wel degelijk naar uiterlijk en ben ik helemaal niet bezig met wat er eventueel op "de lange termijn" zou kunnen gebeuren. Bij de eerste ontmoeting ben ik voornamelijk bezig met hoe ik haar het hof kan maken en in bed kan krijgen.
quote:Neuken en dan weg er mee. Kan ze goed zuigen mag ze nog een keer
Op vrijdag 28 november 2003 21:42 schreef Goodluck het volgende:[..]
Bij "de eerste ontmoeting" kijk ik wel degelijk naar uiterlijk en ben ik helemaal niet bezig met wat er eventueel op "de lange termijn" zou kunnen gebeuren. Bij de eerste ontmoeting ben ik voornamelijk bezig met hoe ik haar het hof kan maken en in bed kan krijgen.
quote:Idd
Op vrijdag 28 november 2003 21:42 schreef Goodluck het volgende:[..]
Bij "de eerste ontmoeting" kijk ik wel degelijk naar uiterlijk en ben ik helemaal niet bezig met wat er eventueel op "de lange termijn" zou kunnen gebeuren. Bij de eerste ontmoeting ben ik voornamelijk bezig met hoe ik haar het hof kan maken en in bed kan krijgen.
Zal me dan een worst wezen wat voor karakter ze heeft!
quote:dat heb ik nooit gezegd, dat maak jij ervan
Op vrijdag 28 november 2003 21:38 schreef ook_gek het volgende:Als of jij op de meest lelijke jongen af stapt in een kroeg
quote:heb ik dat ontkend? nee dus. beter lezen dus
Op vrijdag 28 november 2003 21:39 schreef Spartak het volgende:
Als het uiterlijk je niet aanstaat dan komt het hoofdstukje karakter uberhaupt nooit aan bod
quote:heb ik dat ontkend? nee dus. beter lezen dus
Op vrijdag 28 november 2003 21:39 schreef ook_gek het volgende:
Want het eerste wat je doet is kijken naar het uiterlijk.
quote:Niet direct.
Op vrijdag 28 november 2003 21:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Neuken en dan weg er mee. Kan ze goed zuigen mag ze nog een keer
quote:Gewoon eerst een leuke avond en dat karakter komt dan later eventueel nog wel aan bod!
Op vrijdag 28 november 2003 21:45 schreef Goodluck het volgende:[..]
Niet direct.
Als ze echt cool is en karakter heeft zie ik wel wat in wat meer serieus. Maar ik denk voornamelijk aan iets anders als ik een leuk meisje in de kroeg zie.
quote:Oh je kruipt nu opeens terug
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Hanneke1983 het volgende:
BETER LEZEN!!!!!!!!!!!
omdat....
[..]dat heb ik nooit gezegd, dat maak jij ervan
[..]heb ik dat ontkend? nee dus. beter lezen dus
[..]heb ik dat ontkend? nee dus. beter lezen dus
quote:Daar staat duidelijk dat je NIET op uiterlijk mag oordelen
mensen die iemand oordelen op alleen hem of haar uiterlijk zijn dom bezig.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:42 schreef Goodluck het volgende:Bij de eerste ontmoeting ben ik voornamelijk bezig met hoe ik haar het hof kan maken en in bed kan krijgen.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:43 schreef ook_gek het volgende:
Neuken en dan weg er mee. Kan ze goed zuigen mag ze nog een keer
quote:dit zegt meer over jullie dan mij:
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Spartak het volgende:
Zal me dan een worst wezen wat voor karakter ze heeft!
daaaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:Jij weegt zeker wat pondjes teveel?
Op vrijdag 28 november 2003 21:47 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
[..]
[..]dit zegt meer over jullie dan mij:
OPPERVLAKKIGEN MENSEN
daaaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:Karakter speelt natuurlijk wel een heel klein beetje een rol. Ik heb bijvoorbeeld geen zin in domme Hema worstverkoopsters die hun eigen veters nog niet kunnen strikken.
Op vrijdag 28 november 2003 21:46 schreef Spartak het volgende:[..]
Gewoon eerst een leuke avond en dat karakter komt dan later eventueel nog wel aan bod!
quote:Ag ben je nu boos
[..]
OPPERVLAKKIGEN MENSEN
daaaaaaaaaaaaaaaaaag
Je moet niet zo correct proberen te lullen. Want je bent precies het zelfde. Ook jij oordeeld mensen als eerst op het uiterlijk. En dat is iets wat dom is volgens je zelf. Dus wie is hier nu lekker slim bezich
quote:Jij kijkt dus alleen maar naar innerlijk ?
[..]
OPPERVLAKKIGEN MENSEN
daaaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:jij haalt 2 dingen door elkaar
Op vrijdag 28 november 2003 21:48 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ag ben je nu boos
Zegt meer over jou. Jij spreekt je zelf tegen.
Maar je fotoboek spreekt voor zichJe moet niet zo correct proberen te lullen. Want je bent precies het zelfde. Ook jij oordeeld mensen als eerst op het uiterlijk. En dat is iets wat dom is volgens je zelf. Dus wie is hier nu lekker slim bezich
maargoed, ik zie wel dat jullie niks uit valt te leggen. zielig zooitje oppervlakkige rotte appels van de samenleving.
meer woorden verspil ik niet meer aan jullie.
Dus jij laat je gewoon palen door die dikke nerd met z'n puisten en jampotjes omdat hij wellicht een leuk innerlijk heeft?
quote:Sucses met een vriend te vinden via msn
Op vrijdag 28 november 2003 21:53 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
jij haalt 2 dingen door elkaar
ik heb het over oordelen, je weet wel over het uiterlijk. voorbeeld voor de dommeren onder ons: je ziet iemand die bijvoorbeeld volslank is, en je denkt meteen wat een stom wijf
ik zeg wel dat je op het uiterlijk let als je iemand voor de 1ste keer ontmoet, maar het speelt geen mega rolmaargoed, ik zie wel dat jullie niks uit valt te leggen. zielig zooitje oppervlakkige rotte appels van de samenleving.
![]()
quote:Ben je een beetje gefrustreerd ofzo ?
Op vrijdag 28 november 2003 21:53 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
jij haalt 2 dingen door elkaar
ik heb het over oordelen, je weet wel over het uiterlijk. voorbeeld voor de dommeren onder ons: je ziet iemand die bijvoorbeeld volslank is, en je denkt meteen wat een stom wijf
ik zeg wel dat je op het uiterlijk let als je iemand voor de 1ste keer ontmoet, maar het speelt geen mega rolmaargoed, ik zie wel dat jullie niks uit valt te leggen. zielig zooitje oppervlakkige rotte appels van de samenleving.
![]()
Je maakt mij echt niet wijs dat jij op een of andere "Steve Urkel" valt alleen maar omdat hij zo'n mooi, begripvol innerlijk heeft.
quote:Hoe zijn die Belgische meisjes eigenlijk spartak ?
Op vrijdag 28 november 2003 21:54 schreef Spartak het volgende:
Het speelt geen mega rol?Dus jij laat je gewoon palen door die dikke nerd met z'n puisten en jampotjes omdat hij wellicht een leuk innerlijk heeft?
quote:Dat zal dan elke keer hard aankomen die klap voor d'r als die gast de Mont Blanc niet wil beklimmen in bed!
Op vrijdag 28 november 2003 21:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
Sucses met een vriend te vinden via msn
quote:Heb het idee dat het niet veel uitmaakt met de Nederlandse meisjes. Misschien wat minder mondig, maar dat gaat sowieso op voor de doorsnee Belg in vergelijking met z'n Nederlandse collega.
Op vrijdag 28 november 2003 21:57 schreef Goodluck het volgende:[..]
Hoe zijn die Belgische meisjes eigenlijk spartak ?
Ik vind wel dat ze zich beter kleden.
quote:Je bent dus een import Belg ?
Op vrijdag 28 november 2003 21:59 schreef Spartak het volgende:[..]
Heb het idee dat het niet veel uitmaakt met de Nederlandse meisjes. Misschien wat minder mondig, maar dat gaat sowieso op voor de doorsnee Belg in vergelijking met z'n Nederlandse collega.
Ik vind wel dat ze zich beter kleden.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:00 schreef Goodluck het volgende:[..]
Je bent dus een import Belg ?
quote:Dat van dat beter kleden daar blijf ik wel bij. Het is wel zo dat je de Nederlandse meiden er hier zo uitpikt.
Op vrijdag 28 november 2003 22:01 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik schrok al
quote:Vergeet de opengesprongen puisten niet
Op vrijdag 28 november 2003 22:05 schreef Goodluck het volgende:
Zijn er nog meer mensen aanwezig die doen alsof ze alleen op innerlijk en brilmontuur letten ?
quote:Hoe meer opengesprongen puisten, hoe mooier het karakter
Op vrijdag 28 november 2003 22:07 schreef Spartak het volgende:[..]
Vergeet de opengesprongen puisten niet
Dus in die zin is karakter belangrijker denk ik.
quote:100% mee mee eens
Op vrijdag 28 november 2003 22:11 schreef nozem het volgende:
Een beetje van beide. Maar een meisje past veel eerder qua uiterlijk bij me dan qua innerlijk. Met andere woorden, ze moet er gewoon leuk uitzien, maar qua karakter moet ze wel meer zijn dan gewoon zomaar 'leuk' of 'aardig'..Dus in die zin is karakter belangrijker denk ik.
Dus geen fotomodel met een kutkarakter (al wil ik daar best voor een avondje op klimmen) maar zeker ook een dikke trol met een goed karakter.
quote:Precies. Dan ga ik wel naar de Efteling.
Op vrijdag 28 november 2003 22:15 schreef Spartak het volgende:
maar zeker ook een dikke trol met een goed karakter.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:16 schreef Goodluck het volgende:[..]
Precies. Dan ga ik wel naar de Efteling.
Misschien kun je dan meteen Hanneke1983 koppelen aan Holle Bolle Gijs
quote:Heeft die wel een goed karakter dan ?
Op vrijdag 28 november 2003 22:17 schreef Spartak het volgende:[..]
Misschien kun je dan meteen Hanneke1983 koppelen aan Holle Bolle Gijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |