De FOK! Winterprijsvraag is net zoals vorig jaar voor de kleintjes onder ons. En wat een prijzenspectakel hebben we deze keer! Er zijn namelijk schitterende prijzen te winnen.
Ben je een Bob de Bouwer fan, dan zit je helemaal goed deze week op FOK! Er zijn leuke Bob de Bouwer spellen te winnen, zoals Verf met Bob Wiebelspel, Bob de Bouwer Electro en het Help Bob Eruit-spel! Ook geven we leuke Bob de Bouwer DVD's weg; Speurneus Vlekkie, Bob's Nieuwe Vrienden en Titus Steelt de Show.
Ook voor de Winnie de Poeh fanaten hebben we leuke prijzen. Zo hebben we Winnie de Poeh Electro en leuke Winnie de Poeh video's zoals De Meest Verre Tocht van Winnie de Poeh en de leerzame video's Plezier met Goede Manieren en Plezier met Fantasie.
Voor de wat oudere kinderen hebben we leuke Schippers van de Kameleon prijzen, namelijk een leuk jack (maat 128/134), een cap en natuurlijk de DVD van De Schippers van de Kameleon.
Kortom, veel leuke prijzen te winnen, dus een goede rede om extra je best te doen. Deze keer dan ook geen vragen, maar een kleurplaat waar je je op uit mag leven. Klik op deze link en print de kleurplaat uit.
Kleur deze in, scan hem (of maak er een digitale foto van als je geen scanner hebt) en mail deze naar prijsvragen@fok.nl
en vergeet niet het volgende te vermelden:
-je naam
-je username (of die van je papa of mama)
-je leeftijd (maximaal 12 jaar!)
-je adres
-de prijs waar je voorkeur naar uit gaat (wij proberen hier zo veel mogelijk rekening mee te houden, maar het kan zijn dat je wat anders ontvangt!)
Je kan je kleurplaat inzenden tot 15 december a.s. Je ontvangt je prijs dan nog voor de kerstvakantie! Doe je best!
Met dank aan Bridge Entertainment, Jumbo Nederland en Disney Nederland voor het beschikbaar stellen van de prijzen.
Ik ben denk ik niet klein genoeg om hieraan mee te mogen doen, helaas
quote:Graag gedaan! Ik doe het met liefde
Op donderdag 27 november 2003 12:25 schreef Brad het volgende:
Angelic1, ik heb geen zin om een topicje voor je te openen. Maar ik vind dat je echt geweldig werk doet met die prijsvragen
quote:Als je niet kan scannen, stuur me dan even een mailtje. Dan lossen we het anders op
Op donderdag 27 november 2003 20:06 schreef Angel22 het volgende:
argghhh.... Damey zou het ook wel geweldig vinden maar ik heb hier geen scanner en alleen een webcam die blauwefoto's maakt... ook de printer heeft het opgegeven maar die zou ik nog wel bij een van de grootouders kunnen uitprinten...
la maar heb um al gevonden... mail is onderweg.....
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil kleuren!
Kunnen wij het kleuren?
Nou en of!
ik had het natuurlijk dubbelzijdig af moeten drukken
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:12 schreef Grijs het volgende:
Daan heeft de achterkant al gekleurd, nu de voorkant nog...ik had het natuurlijk dubbelzijdig af moeten drukken
Verder wil ze niet, ze vind de kleurplaat niet leuk...
Dus das niet echt iets om in te sturen
Het was een hele kluif om al die mooie kleurplaten te bekijken en de mooisten uit te zoeken. Onze jury kwam er niet uit en daarom hebben wij de zak van Sinterklaas geleend, alle kleurplaten er in gedaan en met de ogen dicht er een aantal winnaars uit gepakt. Dit zijn geworden:
Christan (3 jaar)
Amber (5 jaar, dochter van RMSAPPL)
Eevie (9 jaar)
Duco (2 jaar)
Annelies (8 jaar, dochter van Kweenie911)
Thomas (2 jaar, zoon van techy)
Loislane (10 jaar)
Femke/Okzel (3 jaar)
Githa (10 jaar, zusje van JeFFJuH)
Louella/loudor2001 (5 jaar geworden vandaag! Dubbel gefeliciteerd!)
Jelle/jellepelle (bijna 3)
Allemaal van harte gefeliciteerd! De door jullie gewonnen prijzen gaan begin volgende week op de post. Alvast heel veel (speel)plezier er mee!
Hartstikke leuk voor jullie!
En voor de kindertjes die niet gewonnen hebben, volgende keer weer een kans!
Namens Jelle: jippiiieeeeee!
Alle winnaars van harte gefeliciteerd!
quote:Ik heb mijn mail gelezen
Op dinsdag 16 december 2003 11:22 schreef Angelic1 het volgende:
Rewimo, check Christans mailbox even![]()
quote:Ja Annelies heeft gewonnen, zal ze leuk vinden! Ze komt zo uit school
Op dinsdag 16 december 2003 14:59 schreef Marjan1985 het volgende:
Jeeeej!! Annelies is een dochter van Kweenie een goede bekende van mij, wat leukk
quote:En mijn prijs is binnen
Op dinsdag 16 december 2003 12:38 schreef Duco het volgende:
YIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!GEWIIIIIIINT!!!
DAKKEEEEEEEEEEEEEL!!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 12:45 schreef Eevie het volgende:
Jah! Yihaaaa!!
Ook gewonnenGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!
Dan moet je maar met mij meekijkuh
quote:Nu wel
Op zaterdag 27 december 2003 12:21 schreef Duco het volgende:
Maar jou prijs is er nog niet
Toch maar Bob met mijn broertje meekijken dan
quote:Herstel: de buurvrouw komt het net brengen
Op dinsdag 30 december 2003 17:38 schreef Christan het volgende:
Ik heb mijn prijs nog niet, kan dat kloppen?
veel meer dan vingerverven kan Saskia nog niet hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:13 schreef Angelic1 het volgende:
Ik denk dat we er deze keer maar iets anders van maken dan een kleurwedstrijdWat weet ik nog niet, ga ik nog even over nadenken...
Rondje Trivial Pursuit of zo?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:13 schreef Angelic1 het volgende:
Ik denk dat we er deze keer maar iets anders van maken dan een kleurwedstrijdWat weet ik nog niet, ga ik nog even over nadenken...
Christan welquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:48 schreef Rewimo het volgende:
Ow... dan mag ik niet meedoen
O, gelukkig maarquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:50 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Christan wel
*aan het lezen slaat*quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:48 schreef Angelic1 het volgende:
Kinderspecial: Peuter-DVD's en Zomertips
Succes dames!
Hallo hee, ik hoop toch wel dat ie er niet meteen als dreumes uitkomt hoor, een baby is al groot genoeg om er uit te persenquote:Onze kinderspecial-reviewster Lyndsey (pluisje) zit momenteel met een dikke buik te wachten op haar eigen dreumesje.
Leuk leuk leukquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:48 schreef Angelic1 het volgende:
Kinderspecial: Peuter-DVD's en Zomertips
Succes dames!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:52 schreef melonovy het volgende:
Wie wil me helpen met vraag 1?
google heeft me al geholpen iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, de tweenies vind ik leuk! Vaak zit ik langer dan Chiara naar de Tweenies te kijken...quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:58 schreef Rewimo het volgende:
Wist je vraag 2 wel dan?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:35 schreef Angelic1 het volgende:
Ik heb een aantal winnaartjes voor jullieDe gelukkigen zijn geworden:
Jessicaa
Meaghan
Bibikuif22
Spuuglokje
melonovy
coolbabe
beefcake
Quinny
corvada
luckepuk
Gefeliciteerd! Jullie kunnen de DVD in de loop van de komende week verwachten. Heel veel kijkplezier toegewenst!
Ik dus ook nie! Ik zat hier zo hard te juichen dat hubbielief even dacht dat het voetballen nog bezig was!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:25 schreef beefcake het volgende:We hebben gewonnen
![]()
En normaal win ik nooit iets, bedankt Fok!![]()
Ik heb geen feestmuts, wel sinds vrijdag een blijedoosquote:Op zondag 20 juni 2004 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
een feestmuts dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |