Ja dat ben ik wel met je eens ik ben ABSOLUUT geen utrecht fan. Maar wat ze tegen douglas doen slaat nergens opquote:Op donderdag 25 november 2004 21:11 schreef SCH het volgende:
Wat een ontiegelijk kutpubliek zeg
Ik kon me de ergernis nog herinneren toen dat vorig jaar werd gedaan.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:25 schreef twi het volgende:
Joh, dacht dat ik de enige was die eraan zou denken om deze omhoog te kicken
Ik dacht direct na de goal, die ga ik omhoog halenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kon me de ergernis nog herinneren toen dat vorig jaar werd gedaan.
Ooit geopend omdat ie ajax in de CL hield door een doelpunt tegen Celta en deze zelfde jongen knikkerde ajax een paar weken later de CL uitquote:Op donderdag 25 november 2004 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft deze lompe beer ook al een eigen topic? Waar gaat dat heen...
Wat DG zegt.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft deze lompe beer ook al een eigen topic? Waar gaat dat heen...
Jammer dat je niet direct een grote tattoo van hem genomen hebtquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik was iets te voorbarig..
Maar ze hielpen wel hun eigen club over het dooie punt heen, goeie 12e man (in de 2e helft 11e man) gisteravond.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:11 schreef SCH het volgende:
Wat een ontiegelijk kutpubliek zeg
Nou op die manier heb ik er geen enkel respect voor en ik hoop dat Brugge een enorme boete krijgt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar ze hielpen wel hun eigen club over het dooie punt heen, goeie 12e man (in de 2e helft 11e man) gisteravond.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:29 schreef DIGGER het volgende:
Hij flikte het weer, gisteren diep in de blessuretijd de 1-1 in Wenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |