Bouwjaar: 8-1996
Motor: 1.4 ltr (60pk)
KM-stand: 145.000 km
Kleur: Donkerblauw metallic
Opties: Elektrische ramen, Centrale portiervergrendeling
APK: tot 5-2004
Vraagprijs: ¤5000,-
Er liggen net nieuwe velgen en banden op (185/45 R14), heeft 2 weken geleden een kleine beurt gehad.
Foto's volgen nog...
Ik wil GEEN gezeik dat de prijs te hoog is enzo. Als je serieus geinteresseerd bent doe je maar een tegenbod.
[Dit bericht is gewijzigd door erikvw op 26-11-2003 21:51]
quote:zie edit
Op woensdag 26 november 2003 21:48 schreef ID-Tweak het volgende:
richtprijs?
quote:benzine
Op donderdag 27 november 2003 00:39 schreef searchy het volgende:
domme vraag, is het diesel of benzine
Handige link met specificaties
[Dit bericht is gewijzigd door FunnyMuffin op 27-11-2003 00:42]
quote:Akkoord, intresse is al wat minder nu
Op donderdag 27 november 2003 00:40 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
benzine
quote:Dit lijkt me niet kloppen...185/55/14 moet het zijn denk ik
Er liggen net nieuwe velgen en banden op (185/45 R14),
Of heb je hem Duitse stijl getuned?
Heb je ook nog nieuwere foto's en waar staat ie?
quote:ik heb nog geen mooiere foto's...ga ik hopelijk vandaag maken. Heb inmiddels andere lichten (voor wit en achter donker) erop gezet en bredere, grotere en nieuwe banden erop gezet.
Op donderdag 27 november 2003 12:03 schreef DiMacho het volgende:
Als het die Polo is die op je site staat.... Hele mooie!!Heb je ook nog nieuwere foto's en waar staat ie?
Hij staat in de buurt van Nijmegen, Malden om precies te zijn.(Maar ik ben regelmatig in het westen en in Brabant)
quote:Met mijn rijstijl (ik rij niet zeikerig, maar ook niet asociaal) rijdt ie 1:14 a 15. Dus je met errug veel kilometers maken wil je het voordeel voor een diesel eruit halen.
Op donderdag 27 november 2003 00:41 schreef searchy het volgende:[..]
Akkoord, intresse is al wat minder nu
* searchy zoekt verder
Ik heb zo'n voorgevoel dat mijn budget iets te laag is (¤3950,-)
quote:ja sorry, heb te veel gewerkt afgelopen dagen....
Op zaterdag 29 november 2003 19:10 schreef DiMacho het volgende:
Ik wacht nog steeds vol 'smart' op de fotos van hoe ie er nu uitziet...Ik heb zo'n voorgevoel dat mijn budget iets te laag is (¤3950,-)
quote:En ik ben serieus (altijd de kleine lettertjes lezen
Ik wil GEEN gezeik dat de prijs te hoog is enzo. Als je serieus geinteresseerd bent doe je maar een tegenbod.
quote:ok ik ga hem ff wassen
Op maandag 1 december 2003 15:06 schreef DiMacho het volgende:
En er staat niet voor niets onder:
[..]En ik ben serieus (altijd de kleine lettertjes lezen
) Ik heb dit weekend al verscheindene Polo's gezien, maar geen één voldeed
Morgen ga ik wel bij daglicht foto's maken, misschien wel handiger...
[Dit bericht is gewijzigd door erikvw op 01-12-2003 17:38]
Ik denk niet dat we er ooit uit zouden kunnen komen voor 4000euro. Ik heb er over nagedacht. Bij een garage kan ik mijn oude Starlet nog inruilen... En dat is toch wel iets dat positiver is. Verder een mooie auto waar ik al enkele malen naar heb zitten staren.... Oeps?!
quote:tja als jij niet hoger komt dan die 40000 denk het niet, hij hoeft niet per se weg.....maar ik heb gewoon weer zin in een andere auto...
Op dinsdag 2 december 2003 09:18 schreef DiMacho het volgende:
Mooi gewassenIk denk niet dat we er ooit uit zouden kunnen komen voor 4000euro. Ik heb er over nagedacht. Bij een garage kan ik mijn oude Starlet nog inruilen... En dat is toch wel iets dat positiver is. Verder een mooie auto waar ik al enkele malen naar heb zitten staren.... Oeps?!
De onderste foto (donkere) is met andere wieldoppen, hoezo dat?
quote:@Roadster... lezen is een schone zaak.
Op woensdag 26 november 2003 21:48 schreef erikvw het volgende:
Er liggen net nieuwe velgen en banden op (185/45 R14), heeft 2 weken geleden een kleine beurt gehad.
@Erikvw Ik ga straks kijken bij een Seat Ibiza, als dat niets is dan neem ik wel contact met je op....
quote:als je het goed doet kan ie best rap zijn...(zit veel op de snelweg en accelereren van 100 naar 120 ofzo doet ie vrij rap...)
Op woensdag 3 december 2003 08:30 schreef Roadster het volgende:
Het zijn over t algemeen betrouwbare auto's en de 1.4 is best zuinig. Rap is een ander verhaal, maar daar neem je m niet voor als je deze koopt.De onderste foto (donkere) is met andere wieldoppen, hoezo dat?
quote:Ibiza? Een polo-kloon? Nou ik hoop dat je toch liever een échte auto wil (dus ik wacht op je bericht
Op woensdag 3 december 2003 08:44 schreef DiMacho het volgende:[..]
@Roadster... lezen is een schone zaak.
@Erikvw Ik ga straks kijken bij een Seat Ibiza, als dat niets is dan neem ik wel contact met je op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |