abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1023395
Welke fok!er is zelf wel is een keer op TV geweest en dan ook wel duidelijk herkenbaar in beeld. Wanneer en bij welk programma was dat? En het zou natuurlijk wel leuk zijn als je daar een screenshot ofzo van had.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_1023438
tijdens de uitzending van het conert van Underworld op Nld 3 een aantal jaar geleden ben ik regelmatig met m´n kop in beeld geweest (ettelijke seconden telkens).
NOT a pleasant sight

Daarom dus ook geen screenshots... sorry

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_1023638
Paar keer met tour de France goed in beeld geweest, 2keer precies op mij ingezoemt!
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1023668
op jeugdjournaal, interview afgegeven.
nee daar ga ik geen screenshot van maken, da's namelijk al 8 jaar geleden ofzo... 'k ga mezelf niet nogeens voor schut zetten.
  woensdag 13 juni 2001 @ 09:20:44 #5
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1023685
Meerdere keren...

Reportages op MTV (Dynamo, Torhout-Werchter), tour Alanis, special Herman Brood (50) op TMF in de Bolland Studio, special BBC over de RHCP, Hootenanny (Jools Holland show) BBC met Alanis en Eric Clapton.
Die laatste heb ik nog ergens op video dacht ik.

Pff en nog ettelijke keren...

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1023692
Meerdere keren

De eerste keer dat ik op tv was was bij het jeugdjournaal, in 1987 ofzo. We moesten drummen op pannen, verder weet ik niet meer waar dat over ging.
Vervolgens ben ik een aantal keer op regionale TV geweest om een toneelstuk te promoten.
Op TMF ben ik verschillende keren in beeld geweest tijdens een concert van de Kast (in o.a. Ahoy ,Gelredome en diverse festivals), op Nederland 2 hebben ze ook es een special uitgezonden over de Kast, daar kwam ik een beetje te vaak in beeld .
En ik heb een tijdje terug in het publiek gezeten van de TV show (ook weer voor de Kast ) en daar kwam ik ook een aantal keer in beeld. Hier een screenshot als bewijs

pi_1023734
Voor lokale zender gewerkt, aardig wat stand-upjes gedaan Geen screenshots, achter de schermen vind ik veel leuker.
the world is ours
  woensdag 13 juni 2001 @ 10:20:28 #8
1358 Xhorder
He's back...
pi_1023949
Bij Klokhuis.. tig jaar geleden toen ik nog op de basisschool zat. Ze filmden bij onze school een aflevering over inbreken en diefstal. Wij moesten figureren. niet eens geld voor gekregen
... na vijf jaar
  woensdag 13 juni 2001 @ 10:22:51 #9
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1023958
ehhhh ooit es toen ik 6 was ofzo...

kwamen ze op de praktijk van ons pap filmen van teleac, en toen moest ik in de w8kamer zitten

toen wél duidelijk in beeld geweest

maar geen screenshot helaas

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  woensdag 13 juni 2001 @ 10:25:57 #10
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_1023969
Niet op tv, wel op 538 te horen geweest. Maart 1997 mocht ik bij Rick van Velthuijzen de prijswinnaars bekend maken van de Rabo Top-40 Toto. Erik de Zwart was toen weer eens niet aanwezig, maar daar heb ik geen berouw om, want Rick was heel heel gezellig. Best nog lang daar in de studio gezeten. Kregen ook nog een rondleiding van Barry Paf die daar toen nog als 18-jarige een beetje vanalles en nogwat deed. Zijn toen ook nog in de studio van TMF geweest, want toen zaten ze nog in hetzelfde gebouw in Bussum (538 zit nu in H'sum).

Heb trouwens de opnames op een cassettebandje staan. Kan ik daar een wavje van maken???

Sorry, maar dan nu weer ontopic. Het ging over de televisie

pi_1023982
In de eighties ben ik op TV geweest , dat ging over schaken ( heb een paar jaar op een schaakclub gezeten). Ik was duidelijk MET Hans Bohm in beeld ( was toen 8 geloof ik).
  woensdag 13 juni 2001 @ 11:23:39 #12
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1024395
Twee jaar geleden bij (shit, hoe heet dat programma nou weer, bij de VPRO in ieder geval, soort Klokhuisachtig iets), een item over het Prehistorisch Openlucht Museum Eindhoven. Liep daar rond in kleding uit de IJzertijd en moest graan malen op een steen. Heb de video niet bewaard.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1024412
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 11:23 schreef Barb het volgende:
Liep daar rond in kleding uit de IJzertijd
quote:
Heb de video niet bewaard.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 13 juni 2001 @ 11:42:43 #14
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1024526
Ik ben regelmatig op tv geweest bij zowat alle grote wielerwedstrijden in binnen- en buitenland, maar dat heeft te maken met m'n werk. Als er een lading verslaggevers na de finish rond een wielrenner staan, dan staat PingPong daar meestal wel tussen. Op de regionale tv wandel ik ook af en toe met m'n kop door het beeld.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_1024557
Opnames van Pinkpop 1990 (?), boven menigte uitspringend bij concert Urban Dance Squad.

Band vanzelfsprekend bewaard, maar een screenshotje is toch echt een verkeerde inschatting van mijn technisch vermogen.

pi_1024789
Jaartje of 10 geleden, met de Scouting bij Avro's Service Salon

We hadden allemaal dingen opgebouwd voor de studio's daar en een kampvuur gemaakt

+ een paar jaar geleden, op school, school bestond 75 jaar en Felix Meurders kwam langs met z'n Kassa-team. Ik ben toen nog in beeld geweest terwijl ik net deed alsof de school ontzettend leuk was, moest van ze

[Dit bericht is gewijzigd door Thetallguy op 13-06-2001 13:36]

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_1024838
Ik trouwens zelf een keer bij Fort Alpha, was een serie
van de Tros die bij ons op school werd op genomen en ik en nog een paar hadden een figurantenrol , heb geen screenshots er van.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  Trouwste user 2022 woensdag 13 juni 2001 @ 12:26:12 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_1024872
4 jaar geleden bij de KRO op Ned-1 aan een sportkwis meegedaan.

"Voetbalkrexx" Het werd gepresenteerd door Tom vh Hek.

Ben van m'n leven niet zo zenuwachtig geweest als toen.

Van tevoren ging het wel. Maar eenmaal op dat podium realiseer je je dat er een paar honderdduizend mensen getuigen zullen zijn van een totale afgang, de black-out van de eeuw.

1-2-3 en Actie. De lampen flitsen aan, en er is geen weg meer terug. Tong speelde de cool guy, maar ondertussen liep het zweet met emmers tegelijk langs m'n rug naar beneden. De regie-assistente kon de depdoekjes niet aanslepen, ook het dweilen van de vloer had geen enkel nut. Het water stond 2 meter boven NAP.

Na een tijdje echter was tong in zijn element, en ging linea recta richting finale.

Helaas tweede geworden. Maar wel een ervaring rijker.

Maar doe het noooooit weer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 juni 2001 @ 12:36:35 #19
10852 Da_Mike
Sick 'n twisted
pi_1024931
Ben een keer geinterviewd door SBS6 voor een item... ik heb het zelf nooit teruggezien, anderen wel.

Verder bij TMF in het programma Hakkeeh. Ik stond in het publiek bij een optreden van Leviathan op Digital Overdose. Gave performance was dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Da_Mike op 13-06-2001 12:59]

A sick mind is a true delight
  woensdag 13 juni 2001 @ 12:37:19 #20
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1024935
Ik heb een keer meegedaan aan een marathon TV-uitzending van de Hoeksteen Live. (op lokale Amsterdamse zender Salto)
Was wel leuk, maar FUCKING vermoeiend!
Van tien 's avonds tot tien 's ochtends onafgebroken live TV.
Ik deed een verslag over dat programma voor mijn studie, maar ze lieten me op een gegeven moment gewoon meedoen. (het was een vrij open format)
Ben toen wel een paar keer met mijn bizarre smoel op TV verschenen.

Verder ben ik BIJIJIJIJIJNA presentator geweest van dat internetrubriekje van 'effe wat anders' op de VARA. Op het laatste moment wilden ze mij niet hebben, maar twee meiden. Oh well.

En ik sta wel met 1 of twee streaming videoclipjes online, maar die bespaar ik jullie liever.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 13 juni 2001 @ 12:40:02 #21
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_1024952
Ow wacht! Ik kreeg van de week te horen dat ik op de VPRO op een programma was geweest. Er waren beelden te zien van de open dag van het IIE (Instituut voor Information Engineering). Ik zat daar inderdaad op de voorste rij en er stond een camera vlakbij me.

Heb het zelf echter niet op tv gezien

was m'n lieve vriendinnetje ook nog bij...

pi_1024956
Ik ben drie keer op tv geweest. De 1e keer bij Lief en Leed in het publiek en gaf commentaar, de 2e keer was ik kandidaat in Denktank dat toen van start ging, haalde de 2e plaats . En de 3e, minder plezierige keer, met mijn moeder bij Peter R. de Vries. Helaas heb ik daar geen foto´s van...
Ach zolang ik nog niet krols ben, gaat het wel............
  woensdag 13 juni 2001 @ 12:58:25 #23
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1025069
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 11:23 schreef Barb het volgende:
Liep daar rond in kleding uit de IJzertijd en moest graan malen op een steen. Heb de video niet bewaard.
Dat was dus met een vijgebladje?
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1025150
Ik ben nooit op TV geweest in de zin van dat ik geinterviewed werd of zo (want daar heb ik ook totaal geen trek in) maar wel bij met name diverse evenementen of gebeurtenissen:

-Onwijs vaak tijdens of rondom voetbalwedstrijden. Ook bij rellen wel eens met me snufferd op de TV te zien geweest
-Bij het EK Schaatsen in 1988 in de Uithof (Gustafson won toen)
-Bij de 25e editie van Pinkpop, bij met name de Levellers en bij RATM
-Bij alle beelden over de verslagenheid van de inwoners van Enschede, 13 mei vorige jaar en verder, ben ik een aantal malen in beeld geweest
-Een aantal maal bij het Alfred Vogel toernooi (RSG) in Beekbergen (tegenwoordig in de Scheg in D'ter)
-Bij de BUS vorig jaar tijdens een maandagavond live uitzending, in de studio. Kun nog lekker ongegeneerd bij Mariska tussen d'r benen naar binnen kijken zoals ze op die bank zat

Meer komt ff niet in me op, maar ik zal nog best wel bij meer evenementen op TV te zien geweest zijn.

Screenshots heb ik nergens van, ik zou niet eens weten hoe dat te maken (and I don't care) dus.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 13 juni 2001 @ 13:24:00 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1025230
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')