Daarom dus ook geen screenshots... sorry
Reportages op MTV (Dynamo, Torhout-Werchter), tour Alanis, special Herman Brood (50) op TMF in de Bolland Studio, special BBC over de RHCP, Hootenanny (Jools Holland show) BBC met Alanis en Eric Clapton.
Die laatste heb ik nog ergens op video dacht ik.
Pff en nog ettelijke keren...
De eerste keer dat ik op tv was was bij het jeugdjournaal, in 1987 ofzo. We moesten drummen op pannen, verder weet ik niet meer waar dat over ging.
Vervolgens ben ik een aantal keer op regionale TV geweest om een toneelstuk te promoten.
Op TMF ben ik verschillende keren in beeld geweest tijdens een concert van de Kast (in o.a. Ahoy ,Gelredome en diverse festivals), op Nederland 2 hebben ze ook es een special uitgezonden over de Kast, daar kwam ik een beetje te vaak in beeld .
En ik heb een tijdje terug in het publiek gezeten van de TV show (ook weer voor de Kast ) en daar kwam ik ook een aantal keer in beeld. Hier een screenshot als bewijs
kwamen ze op de praktijk van ons pap filmen van teleac, en toen moest ik in de w8kamer zitten
toen wél duidelijk in beeld geweest
maar geen screenshot helaas
Heb trouwens de opnames op een cassettebandje staan. Kan ik daar een wavje van maken???
Sorry, maar dan nu weer ontopic. Het ging over de televisie
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 11:23 schreef Barb het volgende:
Liep daar rond in kleding uit de IJzertijd
quote:
Heb de video niet bewaard.
Band vanzelfsprekend bewaard, maar een screenshotje is toch echt een verkeerde inschatting van mijn technisch vermogen.
We hadden allemaal dingen opgebouwd voor de studio's daar en een kampvuur gemaakt
+ een paar jaar geleden, op school, school bestond 75 jaar en Felix Meurders kwam langs met z'n Kassa-team. Ik ben toen nog in beeld geweest terwijl ik net deed alsof de school ontzettend leuk was, moest van ze
[Dit bericht is gewijzigd door Thetallguy op 13-06-2001 13:36]
"Voetbalkrexx" Het werd gepresenteerd door Tom vh Hek.
Ben van m'n leven niet zo zenuwachtig geweest als toen.
Van tevoren ging het wel. Maar eenmaal op dat podium realiseer je je dat er een paar honderdduizend mensen getuigen zullen zijn van een totale afgang, de black-out van de eeuw.
1-2-3 en Actie. De lampen flitsen aan, en er is geen weg meer terug. Tong speelde de cool guy, maar ondertussen liep het zweet met emmers tegelijk langs m'n rug naar beneden. De regie-assistente kon de depdoekjes niet aanslepen, ook het dweilen van de vloer had geen enkel nut. Het water stond 2 meter boven NAP.
Na een tijdje echter was tong in zijn element, en ging linea recta richting finale.
Helaas tweede geworden. Maar wel een ervaring rijker.
Maar doe het noooooit weer.
Verder bij TMF in het programma Hakkeeh. Ik stond in het publiek bij een optreden van Leviathan op Digital Overdose. Gave performance was dat.
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Mike op 13-06-2001 12:59]
Verder ben ik BIJIJIJIJIJNA presentator geweest van dat internetrubriekje van 'effe wat anders' op de VARA. Op het laatste moment wilden ze mij niet hebben, maar twee meiden. Oh well.
En ik sta wel met 1 of twee streaming videoclipjes online, maar die bespaar ik jullie liever.
Heb het zelf echter niet op tv gezien
was m'n lieve vriendinnetje ook nog bij...
quote:Dat was dus met een vijgebladje?
Op woensdag 13 juni 2001 11:23 schreef Barb het volgende:
Liep daar rond in kleding uit de IJzertijd en moest graan malen op een steen. Heb de video niet bewaard.
-Onwijs vaak tijdens of rondom voetbalwedstrijden. Ook bij rellen wel eens met me snufferd op de TV te zien geweest
-Bij het EK Schaatsen in 1988 in de Uithof (Gustafson won toen)
-Bij de 25e editie van Pinkpop, bij met name de Levellers en bij RATM
-Bij alle beelden over de verslagenheid van de inwoners van Enschede, 13 mei vorige jaar en verder, ben ik een aantal malen in beeld geweest
-Een aantal maal bij het Alfred Vogel toernooi (RSG) in Beekbergen (tegenwoordig in de Scheg in D'ter)
-Bij de BUS vorig jaar tijdens een maandagavond live uitzending, in de studio. Kun nog lekker ongegeneerd bij Mariska tussen d'r benen naar binnen kijken zoals ze op die bank zat
Meer komt ff niet in me op, maar ik zal nog best wel bij meer evenementen op TV te zien geweest zijn.
Screenshots heb ik nergens van, ik zou niet eens weten hoe dat te maken (and I don't care) dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |