quote:www.dot.tk doet het nog wel..
Op maandag 15 december 2003 02:34 schreef Fidje het volgende:
M'n site is UP.staat nu nog even op:
http://members.chello.nl/~e.devries82/TK/Maar het is de bedoeling dat er ooit een mooi adresje voor komt. In the good old days had je nog van die gratis dingen zoals come.to/blabla, ik weet niet of die er nog zijn en heb nu ook geen zin om te zoeken dus dat komt wel.
Gegroet

dat met die lucifer in water is erg interessant en erg zwaar mij lukt het om er piepklein beetje beweging in te brengen ik houd me handen er naast en voel een soort stroom erdoor heen lopen en in me rechtr duim voel ik het helemaal
[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 15-12-2003 11:51]

quote:Gat ik ff kieken, .TK is wel toepasselijk
Op maandag 15 december 2003 07:37 schreef qu63 het volgende:[..]
www.dot.tk doet het nog wel..
//edit
Joepie het werkt ook nog, bedankt qu63. Nieuwe adres is TELEKINESE.TK
[Dit bericht is gewijzigd door Fidje op 15-12-2003 12:40]

quote:Is niet helemaal waar. een persoon kan zich ervoor afsluiten door middel van zn natuurlijk magnetisch schild dat is waar. Maar geloof is totaal geen vereiste, behalve als je het die persoon gaat vertellen dat je een psiball wilt sturen.
Op maandag 15 december 2003 05:02 schreef Phreak het volgende:
Het kan wel. Je kan altijd een Psiball naar iemand sturen, maar als iemand er niet in geloofd, dan zal die persoon hem waarschijnlijk niet ontvangen, zodanig dat hij/zij er werkelijk iets van voelt.Onderbewust sluit deze persoon zich ervoor af...
Daarbij hoeft een psiball ook bij lange na niet altijd gevoelt te worden, 
. dat is slechts 1 van de tientallen/honderden effecten.

quote:Poe, das een moeilijke. Je zou kunen zeggen dat het een psiball was, maar je zou ook kunnen zeggen dat je vingers nog niet 'wakker' waren.
Op maandag 15 december 2003 00:47 schreef Fidje het volgende:
Misschien dat een van jullie me kan helpen.
Als kind had ik altijd een vage ervaring (wel meerdere). Maargoed, dit is er 1 van. Ik vraag me af of het met psi energie te maken kan hebben.
Toen ik nog een klein Fidje was (8 tot 11 jaar ofzo) werd ik vaak wakker met het gevoel dat ik iets in m'n hand had. Alsof ik een bal vast had waarvan ik ook weerstand voelde als ik er in kneep zegmaar. Maar dat was tussen wakker en slapen in, als ik eenmaal echt helemaal wakker werd verdween het langzaam. Ik probeerde mezelf altijd half slapende te houden om te voelen wat het zou kunnen zijn, maar het lukte nooit echt lang om in die 'half-slaapfase' te blijven. Zou dit ook iets als een soort onbewust gemaakte psi-ball kunnen zijn?
quote:shall do.
Oja, ik wil ook wel graag met mensen ervaringen delen. Kom ze niet vaak tegen, de 'gelovigen'. Dus zijn er nog gezellige TK-ers en dergelijke: mijn MSN adres is fidex apestaartje punkass.com

quote:hmm.. dat wist ik dus niet.. dacht dat iemand die er niet in "geloofd" zich automatisch zou afsluiten...
Op maandag 15 december 2003 13:15 schreef Choices het volgende:[..]
Is niet helemaal waar. een persoon kan zich ervoor afsluiten door middel van zn natuurlijk magnetisch schild dat is waar. Maar geloof is totaal geen vereiste, behalve als je het die persoon gaat vertellen dat je een psiball wilt sturen.
Er zijn ieder geval zat gevallen bekend waarin een persoon een psiball naar vriend of vriendin stuurde, op een zodanige manier dat de psiball netjes zijn opdracht uitvoerde.
maar niet dus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |