quote:Had je gewild
Op woensdag 26 november 2003 12:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nee, ik kan wel iets op de gastenlijst regelen
[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 26-11-2003 20:37]
quote:Ik ga er ook niet zelf om vragen
Op woensdag 26 november 2003 12:50 schreef Dissection het volgende:[..]
Had je gewild
Ik beheer de gastenlijst uiteraard
quote:
As previously reported, MAYHEM and DECAPITATED (as well as KRISIUN and ANAAL NATHRAKH) will be teaming up for a European tour beginning on April 8 and running through May 16. More details will be made available soon.
rest van het berichtje op blabbermouth:
quote:
MAYHEM Announce Release Date For 'Chimera' - Nov. 26, 2003
Norwegian black metallers MAYHEM have set a March 29, 2004 release date through Season Of Mist Records for their new full-length CD, "Chimera".The album, which is currently being recorded at a mobile studio in the mountains of Norway, will feature a musical direction that is being described by the band as "much more back to basics and much more brutal" than 2000's "Grand Declaration of War".
Among the tracks set to appear on "Chimera" are the following:
01. Rape Humanity With Pride
02. Chimera
03. Dark Night Of The Soul
04. Deathwhore
(Jammer eigenlijk dat ze niet verder gaan met experimenteren...)
quote:ik denk het wel.
Op donderdag 27 november 2003 00:39 schreef Tokus het volgende:
ik ben wel benieuwd haar dat album hoor. Zou je dan ook echt de geur van de bergen ruiken als je het cd-doosje opent?
quote:Ga je na Nargaroth toe
Op donderdag 27 november 2003 09:03 schreef OphiOn het volgende:[..]
ik denk het wel.
quote:Uiteraard.
Op donderdag 27 november 2003 12:07 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ga je na Nargaroth toe
quote:Ok.
Op donderdag 27 november 2003 13:12 schreef OphiOn het volgende:[..]
Uiteraard.
quote:Wat een package
As previously reported, MAYHEM and DECAPITATED (as well as KRISIUN and ANAAL NATHRAKH) will be teaming up for a European tour beginning on April 8 and running through May 16. More details will be made available soon.
Necrobutcher.
De tijd dat Mayhem naar mijn mening op z'n best was.
Deze foto staat ook een lp van mij (Projection of a Stained Mind), erg goed.
quote:Als ik naar Mayhem nu luister en ik luister naar de Deathcrush demo, dan hoor ik toch wel een verschil. De band van nu deelt naar mening niet echt de visie van Euronymous.
Op donderdag 27 november 2003 18:17 schreef Summoner het volgende:
Mayhem blijft 'true' aan z'n eigen visie, dus ja natuurlijk blijven ze The True MayheM.
quote:Natuurlijk hoor je verschil, dat komt omdat de band geėvolueerd is (gedevolueerd vanuit jouw perspectief). Ik vind dat "Grand Declaration of War" nog het meest blijk geeft van visie, het komt misschien wat pretentieus over maar het concept van dat album gaat wel degelijk een stukje verder dan de simpele, slaapverwekkende eendimensionale aanvallen op het Christendom van vele andere black metal bands.
Op donderdag 27 november 2003 18:20 schreef pro_jeex het volgende:
Als ik naar Mayhem nu luister en ik luister naar de Deathcrush demo, dan hoor ik toch wel een verschil. De band van nu deelt naar mening niet echt de visie van Euronymous.
("De Mysteriis dom Sathanas" is een geval apart, zo'n album maken ze nooit meer.)
quote:De Mysteriis dom Sathanas, die klinkt nog het beste met Varg op de bas. Ik vind De Mysteriis.. wel aardig, maar ik houd toch meer van de tijd met Dead en Culto Culus op de zang.
Op donderdag 27 november 2003 18:25 schreef Summoner het volgende:[..]
Natuurlijk hoor je verschil, dat komt omdat de band geėvolueerd is (gedevolueerd vanuit jouw perspectief). Ik vind dat "Grand Declaration of War" nog het meest blijk geeft van visie, het komt misschien wat pretentieus over maar het concept van dat album gaat wel degelijk een stukje verder dan de simpele, slaapverwekkende eendimensionale aanvallen op het Christendom van vele andere black metal bands.
("De Mysteriis dom Sathanas" is een geval apart, zo'n album maken ze nooit meer.)
quote:Dat was ook een mooie periode, mee eens. "Live in Leipzig" weet nog regelmatig de weg naar m'n cdspeler te vinden.
Op donderdag 27 november 2003 18:29 schreef pro_jeex het volgende:
De Mysteriis dom Sathanas, die klinkt nog het beste met Varg op de bas. Ik vind De Mysteriis.. wel aardig, maar ik houd toch meer van de tijd met Dead en Culto Culus op de zang.
quote:Het enige echte studio nummer met Dead, Carnage is toch wel zo vet. Dat is voor mij wel een mijlpaal in de Black Metal.
Op donderdag 27 november 2003 18:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat was ook een mooie periode, mee eens. "Live in Leipzig" weet nog regelmatig de weg naar m'n cdspeler te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |