Het is een Jackass meets Steve Erwin
Hier een quote van de MTV site:
quote:http://www.mtv.com/onair/wildboyz/ voor meer informatie
From the creators of MTVs Jackass comes Wildboyz, an action/adventure show spearheaded by its two stars of low moral caliber, Chris Pontius and Steve-O. In each episode, the boys travel afar to exotic lands of wonder, mystery and intrigue as Americas foremost ambassadors of absurd goodwill. Engaging in close cultural encounters with a diversity of dangerous wildlife and native peoples, Chris and Steve-O discover just how far off the evolutionary mark they may actually be.
mag van mij wel van de buis gehaald worden
quote:Wie zeg je?
Op woensdag 26 november 2003 09:01 schreef Vampier het volgende:
bu op de Amerikaanse MTV te zien Wildboyz. Ik moet zeggen dat jack ass grappiger is maar ik geloof dat na de ruzie met Johnnie Knocksvile het geen Jack Ass meer mocht heten.
quote:hehehehe ja die ja
Op woensdag 26 november 2003 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Wie zeg je?
quote:Ik tegen verwachting in ook.
Op donderdag 8 januari 2004 22:05 schreef Steve-O het volgende:
Vindt Bam zijn show leuker
quote:joh, het is op MTV. Dan weet je zeker dat het nog 430482x voorbij komt in de komende 2 maanden.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:59 schreef teknomist het volgende:
Komt er ook een keer een DVD van uit? Ik heb een aantal afleveringen al moeten missen...
plus daarna een heel weekend lang alle afleveringen achter elkaar, 7x.
quote:Ruzie met knoxville? waar verzin je dat dan? Johnny komt ook nog paar keer in de show voor.
Op woensdag 26 november 2003 09:01 schreef Vampier het volgende:
bu op de Amerikaanse MTV te zien Wildboyz. Ik moet zeggen dat jack ass grappiger is maar ik geloof dat na de ruzie met Johnnie Knocksvile het geen Jack Ass meer mocht heten.Het is een Jackass meets Steve Erwin
Hier een quote van de MTV site:
[..]http://www.mtv.com/onair/wildboyz/ voor meer informatie
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef pekel het volgende:
Tering, in die tussentijd geen enkele Wildboyz topic geweest.
Vanmiddag was er weer wat op, herhalingen, maar wel fantastisch om te zien.. Heb weer heerlijk zitten lachen.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |