quote:Dat hangt af van de sterkte van de Poule. AEK doet voor spek en bonen mee, alhoewel ze minder slecht zijn dan dat de stand doet vermoeden.
Op woensdag 26 november 2003 00:38 schreef Frenkie het volgende:Tien is normaal gesproken genoeg om door te gaan. (Ajax had er aan 8 voldoende, maar dat lukt ook verder niemand twee keer in een seizoen)
quote:Euforie is een groot woord, maar het resultaat is vele malen positiever dan verwacht. Er bestaat nu nog een kans op het behalen van de 2e ronde, iets waar niemand na de 1e 2 wedstrijden op gerekend had. PSV deed dit seizoen zeker niet voor spek en bonen mee zoals vorig jaar
Op woensdag 26 november 2003 00:41 schreef tong80 het volgende:
Ik weet enkel dat PSV waarschijnlijk is uitgeschakeld.2-0 moeten winnen en dan moet Monaco niet verliezen.
Ik snap de euforie niet.
quote:Ze hadden moeten winnen om echt kans te maken.
Op woensdag 26 november 2003 00:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Euforie is een groot woord, maar het resultaat is vele malen positiever dan verwacht. Er bestaat nu nog een kans op het behalen van de 2e ronde, iets waar niemand na de 1e 2 wedstrijden op gerekend had. PSV deed dit seizoen zeker niet voor spek en bonen mee zoals vorig jaar
Als dit Ajax was overkomen had ik goed gebaald en gvd een kutdag gehad.
quote:Kan vanavond altijd nog komen
Op woensdag 26 november 2003 00:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Ze hadden moeten winnen om echt kans te maken.
HUPPPPP!!!!
quote:Ik denk dat je achteraf heel blij geweest zou zijn als je diep in de 2e helft nog een gelijkmaker maakt als je al bijna 40 minuten met 10 man staat en er een aantal spelers aan het eind van hun latijn zijn
Op woensdag 26 november 2003 00:47 schreef tong80 het volgende:Ze hadden moeten winnen om echt kans te maken.
quote:Waarom ?
Op woensdag 26 november 2003 00:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik denk dat je achteraf heel blij geweest zou zijn als je diep in de 2e helft nog een gelijkmaker maakt als je al bijna 40 minuten met 10 man staat en er een aantal spelers aan het eind van hun latijn zijn
Daar komt dus de term lucky Ajax vandaan.
Bij ons duurt een wedstrijd 90 minuten.
PSV had zelfs de kans om tegen 9 spelers alsnog te winnen. Maar ze gaan de bal achterin naar elkaar toeschuiven omdat ze blij zijn met één puntje.
quote:Dat was omdat het merendeel er doorheen zat. Ze hebben een kans gehad op de 1-2, maar die ging er helaas niet in. Dat is de realiteit en je kan altijd wel hopen op wonderen, maar dat was geheel onterecht geweest
Op woensdag 26 november 2003 00:52 schreef tong80 het volgende:[..]
Waarom ?
Daar komt dus de term lucky Ajax vandaan.
Bij ons duurt een wedstrijd 90 minuten.
PSV had zelfs de kans om tegen 9 spelers alsnog te winnen. Maar ze gaan de bal achterin naar elkaar toeschuiven omdat ze blij zijn met één puntje.
quote:Schandalig toch ?
Op woensdag 26 november 2003 01:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat was omdat het merendeel er doorheen zat.
Vette miljonairs die geen 90 minuten kunnen spelen.
quote:Als je een uur lang compleet weggetikt wordt vind ik het niet vreemd. Ik ben happy met het resultaat, normaal gesproken had dit 3-0 moeten worden reeël gezien
Op woensdag 26 november 2003 01:05 schreef tong80 het volgende:Schandalig toch ?
Vette miljonairs die geen 90 minuten kunnen spelen.
quote:Dat maakt het nog triester.
Op woensdag 26 november 2003 01:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:normaal gesproken had dit 3-0 moeten worden reeël gezien
quote:hoe bedoel je? Met keihard knokken hebben ze een prima resultaat gehaald, iets wat zeer weinig mensen verwacht hadden.
Op woensdag 26 november 2003 01:09 schreef tong80 het volgende:Dat maakt het nog triester.
Als Ajax morgen op dezelfde manier alsnog een punt haalt zou je er toch ook niet ongelukkig mee zijn
quote:Ajax heeft waarschijnlijk aan een punt morgen genoeg.
Op woensdag 26 november 2003 01:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
hoe bedoel je? Met keihard knokken hebben ze een prima resultaat gehaald, iets wat zeer weinig mensen verwacht hadden.
Als Ajax morgen op dezelfde manier alsnog een punt haalt zou je er toch ook niet ongelukkig mee zijn
PSV moest winnen.
quote:Een punt is zeker nog niet genoeg, Brugge uit moet je niet onderschatten. Belgen willen altijd van Nederlanders winnen en ik denk dat de wedstrijd van vanavond minder lastig is dan die van 9 december
Op woensdag 26 november 2003 01:17 schreef tong80 het volgende:
Ajax heeft waarschijnlijk aan een punt morgen genoeg.PSV moest winnen.
quote:Ajax heeft het met een gelijkspel nog in eigen hand.
Op woensdag 26 november 2003 01:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een punt is zeker nog niet genoeg, Brugge uit moet je niet onderschatten. Belgen willen altijd van Nederlanders winnen en ik denk dat de wedstrijd van vanavond minder lastig is dan die van 9 december
PSV niet.
quote:Als ze met 2-0 winnen van Depor zijn ze zo goed als door. Je mag er vanuit gaan dat Monaco minimaal een punt pakt in Athene, dus dat is toch redelijk in eigen hand
Op woensdag 26 november 2003 01:24 schreef tong80 het volgende:
Ajax heeft het met een gelijkspel nog in eigen hand.PSV niet.
quote:Tony zal ik je maar een hand geven ?
Op woensdag 26 november 2003 01:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Als ze met 2-0 winnen van Depor zijn ze zo goed als door. Je mag er vanuit gaan dat Monaco minimaal een punt pakt in Athene, dus dat is toch redelijk in eigen hand
Maar dan moet je wel voor Ajax zijn morgen. ![]()
quote:Is goed, maar tijdens de wedstrijd wil ik de vervelende passanten wel lekker kunnen pesten, maar ik ben morgen wel voor Ajax
Op woensdag 26 november 2003 01:27 schreef tong80 het volgende:
Tony zal ik je maar een hand geven ?Maar dan moet je wel voor Ajax zijn morgen.
quote:Pesten is goed mate.
Op woensdag 26 november 2003 01:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Is goed, maar tijdens de wedstrijd wil ik de vervelende passanten wel lekker kunnen pesten, maar ik ben morgen wel voor Ajax
Anders zou het saai worden.
quote:mooi, dan kan ik nu rustig gaan slapen
Op woensdag 26 november 2003 01:30 schreef tong80 het volgende:Pesten is goed mate.
Anders zou het saai worden.
Weltrusten
quote:
Op woensdag 26 november 2003 01:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is goed, maar tijdens de wedstrijd wil ik de vervelende passanten wel lekker kunnen pesten, maar ik ben morgen wel voor Ajax

Ik heb al zin in straks, als we Milan even wegvegen met ons B-elftal.
quote:
Op woensdag 26 november 2003 01:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Als ze met 2-0 winnen van Depor zijn ze zo goed als door. Je mag er vanuit gaan dat Monaco minimaal een punt pakt in Athene, dus dat is toch redelijk in eigen hand
quote:Juist als Monaco verliest.
Op woensdag 26 november 2003 01:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Zelfs als Monaco verliest is psv met een 2-0 door, toch?
Na onderling resultaat telt doelsaldo en Deportivo staat er slechter voor..
quote:Nu begrijp ik het helemaal niet meer..
Op woensdag 26 november 2003 01:36 schreef tong80 het volgende:[..]
Juist als Monaco verliest.
quote:Dan mag Monaco niet verliezen.
Op woensdag 26 november 2003 01:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nu begrijp ik het helemaal niet meer..
Als psv met 2-0 wint, blijven ze Depor voor, dus zijn ze sowieso toch 2de?
Dan maakt het toch niet uit wat Monaco doet.?.
Vraag me niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |