Binnen een half uur je pizza's thuis bezorgd.
Ben benieuwd hoe ze dat klaarkrijgen met de dichtstbijzijnde vestiging op minstens 3 kwartier afstand.
Als dit Amerika was zou ik ze kunnen aanklagen omdat ze dingen aanbieden die ze niet waar kunnen maken.
Tele2 had ook reclame die niet klopte. Remember wat er mee gebeurt is? Stond vandaag op de FP.
quote:te laat bezorgen is niet hoeven te betalen? en opwarmen in de magnetron
Op dinsdag 25 november 2003 21:52 schreef D.Rose het volgende:
Iemand die reclame ook gezien?Binnen een half uur je pizza's thuis bezorgd.
Ben benieuwd hoe ze dat klaarkrijgen met de dichtstbijzijnde vestiging op minstens 3 kwartier afstand.Als dit Amerika was zou ik ze kunnen aanklagen omdat ze dingen aanbieden die ze niet waar kunnen maken.
quote:Yeah, right... Te laat bezorgen is 1,5 euro korting en opwarmen in de magnetron...
Op dinsdag 25 november 2003 21:54 schreef Roxxy het volgende:[..]
te laat bezorgen is niet hoeven te betalen? en opwarmen in de magnetron
quote:Dan mogen ze 'm inbrengen in hun aars.
Op dinsdag 25 november 2003 21:56 schreef Chevalric het volgende:[..]
Yeah, right... Te laat bezorgen is 1,5 euro korting en opwarmen in de magnetron...
quote:Als het normaal niet binnen een half uur kan willen ze waarschijnlijk niet eens bij je bezorgen.
Ben benieuwd hoe ze dat klaarkrijgen met de dichtstbijzijnde vestiging op minstens 3 kwartier afstand.Als dit Amerika was zou ik ze kunnen aanklagen omdat ze dingen aanbieden die ze niet waar kunnen maken.
quote:Daar zal het waarschijnlijk op uitdraaien, maar dat zeggen ze niet in hun reclame
Op dinsdag 25 november 2003 21:58 schreef 700MB het volgende:[..]
Als het normaal niet binnen een half uur kan willen ze waarschijnlijk niet eens bij je bezorgen.
quote:Bel er eentje en zorg dat ie te laat komt
Op dinsdag 25 november 2003 21:57 schreef veldmuis het volgende:[..]
Dan mogen ze 'm inbrengen in hun aars.
Suits him right!
quote:jij doet die kwartier erover jah ..ik weet toch
Donnie op die bromme is der voor je 1 woord turks kan spreken weetje..
peace out
donnie
quote:Werkt niet meer.
Op dinsdag 25 november 2003 22:01 schreef Blipjah het volgende:[..]
Bel er eentje en zorg dat ie te laat komt
Suits him right!
quote:Spreek je ook abn?
Op dinsdag 25 november 2003 22:02 schreef Bendeleider het volgende:[..]
jij doet die kwartier erover jah ..ik weet toch
Donnie op die bromme is der voor je 1 woord turks kan spreken weetje..
peace out
donnie
quote:Niks tegen mah bro he!
Op dinsdag 25 november 2003 22:04 schreef D.Rose het volgende:[..]
Spreek je ook abn?
Jij zoek problemen zoeken? .
quote:als het nog bestond wel jah..
Op dinsdag 25 november 2003 22:04 schreef D.Rose het volgende:[..]
Spreek je ook abn?
quote:Dat er nog Nederlanders zijn die op meer dan drie kwartier van een Dominos wonen.
quote:Bij ons zitten ze op nog geen 20 minuten afstand, maar ze komen niet eens. Omdat we toevallig niet in dezelfde plaats zitten als zij. De Treesjes (met hoofdletter
KnippieBinnen een half uur je pizza's thuis bezorgd.
Ben benieuwd hoe ze dat klaarkrijgen met de dichtstbijzijnde vestiging op minstens 3 kwartier afstand.Knippie
quote:zoveel zijn er nou ook weer niet
Op dinsdag 25 november 2003 22:08 schreef sooty het volgende:[..]
Dat er nog Nederlanders zijn die op meer dan drie kwartier van een Dominos wonen.
Been there....done that
ik weet ook niet hoe ze het doen, maar waarschijnlijk bestellen ze zoveel pizza's dat ze er op voorhand al kunnen klaarmaken
quote:Dus je doet er 13 minuten over om naar beneden te gaan. Of ben je zo traag met je schoenen aan doen.
Op dinsdag 25 november 2003 23:18 schreef def het volgende:
domino's bij mij in de buurt zijn echt SUPER snel, na 15min heb ik mijn pizza..
ik bestel telefonisch, doe mijn schoenen aan, ga naar beneden en 2min later heb ik een heerlijke pizza in mijn handenik weet ook niet hoe ze het doen, maar waarschijnlijk bestellen ze zoveel pizza's dat ze er op voorhand al kunnen klaarmaken
quote:Ik woon drie hoog, zonder lift, maar ze komen mijn pizza altijd naar boven brengen hoor. Je doet vast iets niet helemaal goed
Op dinsdag 25 november 2003 23:18 schreef def het volgende:
doe mijn schoenen aan, ga naar beneden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |