Hallo,
Misschien niet echt regelrechte merchandise, maar probeer het toch.
Ik heb in "een" tijdschrift gezien dat de schoenen die Uma Thurman in Kill Bill aan heeft te koop zijn. Weet zelfs nog dat ze 109,95 kosten, maar niet meer in welke winkel(keten) ze te krijgen zijn.
Iemand anders die dat blad (welke het ook mag zijn) toevallig ook gelezen heeft en weet waar ik die fantastisch gave schoenen (naar mijn mening) kan krijgen? Thanks.
quote:www.asseenonscreen.com ?
Op dinsdag 25 november 2003 19:21 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hier maar verder?Hallo,
Misschien niet echt regelrechte merchandise, maar probeer het toch.
Ik heb in "een" tijdschrift gezien dat de schoenen die Uma Thurman in Kill Bill aan heeft te koop zijn. Weet zelfs nog dat ze 109,95 kosten, maar niet meer in welke winkel(keten) ze te krijgen zijn.
Iemand anders die dat blad (welke het ook mag zijn) toevallig ook gelezen heeft en weet waar ik die fantastisch gave schoenen (naar mijn mening) kan krijgen? Thanks.
ze zijn wel vet
quote:Nope.
Op dinsdag 25 november 2003 19:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
http://www.netalsindefilm.nl/index.php?site=homepage ?
quote:Ik weet het; echt heel gaaf.
Op dinsdag 25 november 2003 19:26 schreef ChimeraOffline het volgende:
Die schoenen zijn Asics (Onitsuka Tiger's - Tai Chi model)ze zijn wel vet
quote:Je kan de 'gewone' wel bij de normale dealers kopen, die gele geloof ik niet
Op dinsdag 25 november 2003 19:28 schreef Miss_MacPhisto het volgende:[..]
Ik weet het; echt heel gaaf.
als je het weet, laat het hier weten
quote:Ja, maar ik weet het juist niet!
Op dinsdag 25 november 2003 19:33 schreef ChimeraOffline het volgende:[..]
Je kan de 'gewone' wel bij de normale dealers kopen, die gele geloof ik niet
als je het weet, laat het hier weten
Staat me bij dat ik het in de Veronica gids gelezen heb (moet dan die van vorige week geweest zijn) of in de ID&T Magazine (heet dat zo?).....iemand die het voor me wil na kijken?!
quote:Jahjahjah, heb de magazine hier naast me liggen over kill bill
Op dinsdag 25 november 2003 19:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:[..]
Ja, maar ik weet het juist niet!
![]()
Staat me bij dat ik het in de Veronica gids gelezen heb (moet dan die van vorige week geweest zijn) of in de ID&T Magazine (heet dat zo?).....iemand die het voor me wil na kijken?!
-edit-
damn, staat niks over in, behalve dat ze te winnen zijn en in de Benelux maar 100 paar verkocht worden
[Dit bericht is gewijzigd door ChimeraOffline op 25-11-2003 20:22]
quote:Damn, weer niet verder.
Op dinsdag 25 november 2003 19:52 schreef ChimeraOffline het volgende:[..]
Jahjahjah, heb de magazine hier naast me liggen over kill bill
-edit-
damn, staat niks over in, behalve dat ze te winnen zijn en in de Benelux maar 100 paar verkocht worden
Maar bedankt!
Voor degenen met schoenmaat 45.
Maar ik moet ze in 42 hebben!
Maar ik wil vragen of iemand weet waar ik deze nog kan krijgen binnen nederland:
De stealth predator van mc farelane!! Deze is doorzichtig en te bezichtigen op o.a.:
http://collectiblestime.safeshopper.com/63/631.htm?78
Gaarne een reaktie!!
quote:Jaaaaaaah, ik heb ze!
Op dinsdag 25 november 2003 20:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3442834498&category=1262&tc=photoVoor degenen met schoenmaat 45.
Maar ik moet ze in 42 hebben!
Gewoon bij de Bart Smit, langzamerhand komen daar nu nieuwere figuren binnen, ik heb Trap Jaw, Mech-a-neck en Ramman al gezien. Nou Teela en Adam nog, want die heb ik nog niet.
Overigens zitten in deze serie ook: Orko, Syclone, Tri-klops e.a.
verder is het een waanzinnig topding natuurlijk!
dus dan: foto's!
Plaatjes kunnen wel he, in het echt is hij ook best groot
quote:http://www.outpost-berlin.de/Web_Shop/web_shop.html
Op donderdag 11 december 2003 19:16 schreef MikeyMo het volgende:
waar heb je die vandaan?
Niet echt goedkoop, maar hij is vrij moeilijk te vinden nog.
Op Ebay kun je hem met geluk wat goedkoper krijgen, maar vaak gaan ze daar ook voor echt absurde prijzen weg.
De 18 inch Freddy wil ik eigenlijk ook nog wel (Ash of Antichrist heeft die geloof ik ook), maar als je de prijzen ziet die daar al voor betaald worden...
Van de 18 inchers van McFarlane heb ik nu Leatherface en Michael Myers dus.
Binnenkort ga ik nog de 18 inch Jason van Neca aanschaffen in elk geval, ook erg mooi en gelukkig nog niet zo heel duur.
quote:Leatherface, di eis nog makkelijk te krijgen, mestal voor rond de 60 euro
Op donderdag 11 december 2003 20:18 schreef StrayDog het volgende:[..]
http://www.outpost-berlin.de/Web_Shop/web_shop.html
Niet echt goedkoop, maar hij is vrij moeilijk te vinden nog.
Op Ebay kun je hem met geluk wat goedkoper krijgen, maar vaak gaan ze daar ook voor echt absurde prijzen weg.De 18 inch Freddy wil ik eigenlijk ook nog wel (Ash of Antichrist heeft die geloof ik ook), maar als je de prijzen ziet die daar al voor betaald worden...
Van de 18 inchers van McFarlane heb ik nu Leatherface en Michael Myers dus.
Binnenkort ga ik nog de 18 inch Jason van Neca aanschaffen in elk geval, ook erg mooi en gelukkig nog niet zo heel duur.
Die 18" Jason is wat dat betreft makkelijker, meestal voor zo'n 50 a 55,- Ik moet hem binnenkort even aanschaffen.
vandaag wel deze gehaald, geinig dingetje:
quote:ben benieuwd, er zijn genoeg zaakjes waar je wat kunt halen
Op zondag 21 december 2003 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgen in Amsterdam, dus jah, zal wel met IETS terugkomen denk ik zo
Endoskeletal Terminator, ben dit niet zelf ofzo om reclame te maken (als ik die had had ik hem niet weggedaan) maar dacht dat jullie misschien geinteresseerd zouden zijn.
quote:Volgens mij staat op de volgende site een lijst met dealers http://www.asics.nl/ot/ lekker snelle reactie na bijna een maand...
Op dinsdag 25 november 2003 19:21 schreef Miss_MacPhisto het volgende:<Knipje>
quote:Bel me over een jaar of 2 nog maar eens terug
Op maandag 22 december 2003 11:54 schreef Shogo het volgende:
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=36899Endoskeletal Terminator, ben dit niet zelf ofzo om reclame te maken (als ik die had had ik hem niet weggedaan) maar dacht dat jullie misschien geinteresseerd zouden zijn.
Vandaag helaas geen Sentinel kunnen vinden in Amsterdam, wel een kleine versie van de Independence Day Alien, cuuuute
quote:ik herinner me dat bij Com-X daar een levensgrote van stond, een paar jaar terug.
Op dinsdag 23 december 2003 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:Vandaag helaas geen Sentinel kunnen vinden in Amsterdam, wel een kleine versie van de Independence Day Alien, cuuuute
quote:Die bivakeert daar nog immer
Op dinsdag 23 december 2003 00:55 schreef Tokus het volgende:[..]
ik herinner me dat bij Com-X daar een levensgrote van stond, een paar jaar terug.
quote:1. Heb je telefoonnummer niet.
Op dinsdag 23 december 2003 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Bel me over een jaar of 2 nog maar eens terug
de andere 5 zijn onderweg
zodra ik weer geld is het tijd voor Tortured souls
quote:2- omdat ik dan pas weer geld daarvoor heb, gok ik
Op dinsdag 23 december 2003 12:50 schreef Shogo het volgende:[..]
1. Heb je telefoonnummer niet.
2. Waarom eigenlijk?
quote:hey die heb ik ook
Op zaterdag 10 januari 2004 12:00 schreef dapluiz het volgende:
Dat Freddy Vs. Jason masker/hand ding is wel errug kewl
Zelf paar weken geleden me eerste mcfarlane merchandise gekocht, die kerst-spawn
Freddy VS. Jason
Action Figure Set
Volledig beweegbaar en zeer gedetalieerd
18cm Action Figures
Ze kunnen afzonderlijk van elkaar gezet worden of tegen elkaar om de actie scene na te creeren.
Ook inclusief afgehakt Freddy Head die Jason vast kan houden en een alternatieve Demon Freddy Head en verwijderbare hoed.
Jason heeft een Removable Mask and Machete
quote:Sentinel stond gewoon in Utrecht bij zo'n winkel, ik heb hem btw ook bij Space Oddity gezien
Op dinsdag 23 december 2003 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Bel me over een jaar of 2 nog maar eens terug
Vandaag helaas geen Sentinel kunnen vinden in Amsterdam, wel een kleine versie van de Independence Day Alien, cuuuute
quote:Waar kan je die kopen met dat rooie haar en uit welke film?
Op woensdag 4 februari 2004 16:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Got myself a new girlfriend:
-De Delorean uit Back To The Future Part II
-Een pluchen Gizmo uit Gremlins
-Een filmcell van Spider-Man
-En de officiele One Ring uit The Lord of the Rings
uiteraard moet er nog veel meer bij komen, maar het is allemaal zo duur.
waar hij nu reeds ook staatquote:Op zondag 6 juni 2004 21:02 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
vandaag gehad van mijn lieve vriendinnetje, die komt op de schoorsteenmantel
ik denk ook niet dat mijn ma het goed vind als ik posters in de huiskamer op ga hangenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
heb er 4 in de slaapkamer, 7 in de huiskamer
mijne heeft daar niets over te zeggen in mijn huiskamerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:18 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat mijn ma het goed vind als ik posters in de huiskamer op ga hangenik heb jammer genoeg maar 1 rechte muur van 3x5 meter waar ik eventueel posters op kan hangen, maar die hangen al vol met kalenders van Friends etc...
Helaas weet je vantevoren niet welke je koopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:00 schreef Retarded het volgende:
Ik heb 2 kleine (6cm) Alien-poppetjes gekocht voor 5 euro per stuk. ZIjn gemaakt door Konami.... je moet ze zelf een beetje in elkaar klikken. Gelukkig lijkt het net 1 geheel als ie af is.
Echt mooie pop, alleen zit ik wel hoe kun je in een serie die Movie Maniacs heet een pop van robocop doen :S past er helemaal niet bij net als dat ze Billy the kid in een serie stoppen die 6 Faces of Maddnes heet, maar verderquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
deze staat dus eind dit jaar in mijn kast:
[afbeelding]
En nu nog ED-209
in de eerste series waren het echt allemaal maniacs ja (Freddy, Jason), daarna kreeg je toch echt langzamerhand wat meer casual figuren zoals dus die robocop, maar ook naast leatherface nog andere figuren uit Texas Chainsaw Massacre, ene Hicks uit Aliens etc etcquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Echt mooie pop, alleen zit ik wel hoe kun je in een serie die Movie Maniacs heet een pop van robocop doen :S past er helemaal niet bij net als dat ze Billy the kid in een serie stoppen die 6 Faces of Maddnes heet, maar verder![]()
Jammer dat er nog geen 18 of 21 inch Robo is aangekondigd, dat zou echtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
deze staat dus eind dit jaar in mijn kast:
[afbeelding]
Losse Movie Maniacs 5 Alien en Alien Warrior? Ik haal alleen die laatste...quote:Op maandag 2 augustus 2004 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga volgende week denk maar eens die 2 nieuwe aliens scoren die uitgebracht zijn
Ik dit weekend ook gedaan, McFarlanes foutquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
IK heb vandaag de staartr afgebroken van de alien uit aliens
gelukkig heb ik speciale lijm in huis voor rubber, plastic hout en metaal...
hij staat nu weer
Dat zijn postcards.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:03 schreef Snok het volgende:
Die kleine postertjes zijn cool! Waar heb je die vandaan?
haha, coolquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn postcards.Gewoon van die kaarten in 13x18 lijstjes van de Hema. Die lijstjes worden ook bij de Marskramer verkocht voor 3 per 1,- (al was dat volgens mij een tijdelijke aanbieding).
Niet echt. Er was een site (funquest.nl) maar die is falliet gegaan, daar heb ik weleens 100 kaarten tegelijk besteld. Maar je kan ze ook vinden bij de Expo en in sommige stripwinkels. Met een beetje geluk kom je ook gratis kaarten tegen die leuk genoeg zijn (Boomerang).quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:25 schreef Snok het volgende:
[..]
haha, coolenig idee waar je die cards ook los kan bestellen?!
Gator.nl maar op collectiblez.nl kunnen ze je beter helpen.quote:Op zondag 5 december 2004 11:15 schreef Tokus het volgende:
Mijn nieuwste aanwinsten, ook al is het al een paar weken terug (en niet helemaal movie merchandise):
[afbeelding]
[afbeelding]
Batman en the Joker uit de Dark Knight Returns serie.
Nu nog eens die Batman: Hush figuren ergens vinden. Weet iemand een leuk adresje?
daarvan wil ik Superman nog erg graag hebben! Er is dit jaar al een andere uitvoering van Superman uitgekomen, maar die vind ik toch een stuk minder...quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:42 schreef Tokus het volgende:
yes, ze zijn binnen!
m'n Batman: Hush serie 2!
[afbeelding]
Harley Quinn, Catwoman, The Riddler, Nightwing en Superman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |