Zou dat betekenen dat iemand nu seizoen 3 aan het kijken is terwijl ie seizoen 1 en 2 heeft gekocht?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:48 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik heb eindelijk dan een dvdbox aangeschaft. Ik kocht seizoen drie (box 1 en 2 hadden ze niet meer hmpf)
Thuisgekomen bleek dat ze me de verkeerde dvd's hadden gegeven, van seizoen 1 en 2 dus! Volgende week effe ruilen, maar eerst effe allemaal kijken!
Vind vooral het jacket wat vaak terugkomt erg leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
"You just need a nosejob"
Prachtige aflevering weer
Vooral de scenes waarin ze alleen samen spelen zijn echt super!quote:
The nose job volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Welke aflevering was gisteren op tv?
Heb je naar het bandje geluisterd ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:23 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Ik ben smoorverliefd op Elaine!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:23 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Ik ben smoorverliefd op Elaine!
Just what I need.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Euhm.. Elaine heeft een vrije nare persoonlijkheid![]()
Flikker op, niets fouts over haar haar...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind haar er nu beter uitzien dan in de serie. Dat lompe kapsel![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Sorry een goedmakertje dan:
[afbeelding]
Wacht maar tot de laatste seizoenen van de serie, dan wordt ze echt met de keer lekkerderquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind haar er nu beter uitzien dan in de serie. Dat lompe kapsel![]()
Maar die krijgen we nooit te zienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En zelfs een aflevering waarin ze met een ontblote tepel op een kerstkaart staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |