Helaasch.... Was er heel graag heen gegaan maar de kroeg in Limburg doen ze in America (van de ene kant wel logisch natuurlijk) maar dat ga ik dus niet doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:46 schreef Da hopman het volgende:
Enne gaat er nog iemand naar de kroegentocht? Ik wel!
mooie avater, van bestel marquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:08 schreef Da hopman het volgende:
Zow, kroegenconcert was echt super. Inieminiezaaltje, supersfeer.
Ik ben daar!! Heb er al zin in. In juli ook naar de Roda Hal in Kerkrade en uiteraard ook naar het Slotconcert!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef DjinN het volgende:
*Schopt topic even omhoog!*
Zijn er nog meer mensen die vrijdag naar de Jubileumtour in Laar gaan ??
Raahhh...Slotconcert was ik helaas al te laat voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik ben daar!! Heb er al zin in. In juli ook naar de Roda Hal in Kerkrade en uiteraard ook naar het Slotconcert!
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef theKiD het volgende:
Slotconcert hoorde ik toevallig van dat die vvk aan de gang was.. Gelukkig nog 10 kaarten kunnen bestellen voor vrijdag![]()
En @ Djinn, heeeeel mss houden we nog 2 of 3 van die 10 kaarten over. Ik zal iig aan je denken als ik er meer over hoor..
Komt voor mekaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je bent geweldig!Let me know als je meer weet
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef DjinN het volgende:![]()
De sfeer van dit nummer, zo mooi! Echt geweldig hoe ze bij 2:5045 helemaal los gaan!
quote:
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe single. Heb 'm meteen even aangeschaft
Nou op naar het Slotconcert hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |