Komt vanzelf zodra je het eerste biertje aan je mond zet..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben nog totaal niet in de mood om eerlijk te zijn
Goh, een jaar geleden en nog steeds dezelfde pagina...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:34 schreef hooibaal het volgende:
De kaartjes hangen op het prikbord
De ouwe, rotte, stinkende schoenen zijn weer uit de schuur gehaald
De touringcar is weer gereserveerd
We zijn er klaar voor!
Nog 4 nachten slapen![]()
Dat word door ons morgen in Horst wel gehaald.. Eerst maar eens zien voorbij Eindhoven te komen zonder teveel strubbelingen.. Maar zo rond 3 uur ongeveer hopen wij ons toch in te checken. En om 8u klokslag sta ik bij Mala Vitaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
Zojuist voor 50 euro aan bier (en chips) gehaald. Wat mij betreft kunnen we richting Park Loohorst! Ohnee... shit.... moet nog op de andere wachten tot morgenmiddag
Neterpop is zeker een gezellig feest met oa jan smit, miss montreal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:50 schreef rubje het volgende:
Gemert en neterpop... is dat echt wat of ga je er meer alleen maar heen omdat het toevallig daar is?
Helaasch.... Was er heel graag heen gegaan maar de kroeg in Limburg doen ze in America (van de ene kant wel logisch natuurlijk) maar dat ga ik dus niet doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:46 schreef Da hopman het volgende:
Enne gaat er nog iemand naar de kroegentocht? Ik wel!
mooie avater, van bestel marquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:08 schreef Da hopman het volgende:
Zow, kroegenconcert was echt super. Inieminiezaaltje, supersfeer.
Ik ben daar!! Heb er al zin in. In juli ook naar de Roda Hal in Kerkrade en uiteraard ook naar het Slotconcert!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef DjinN het volgende:
*Schopt topic even omhoog!*
Zijn er nog meer mensen die vrijdag naar de Jubileumtour in Laar gaan ??
Raahhh...Slotconcert was ik helaas al te laat voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik ben daar!! Heb er al zin in. In juli ook naar de Roda Hal in Kerkrade en uiteraard ook naar het Slotconcert!
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef theKiD het volgende:
Slotconcert hoorde ik toevallig van dat die vvk aan de gang was.. Gelukkig nog 10 kaarten kunnen bestellen voor vrijdag![]()
En @ Djinn, heeeeel mss houden we nog 2 of 3 van die 10 kaarten over. Ik zal iig aan je denken als ik er meer over hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |