Helaasch.... Was er heel graag heen gegaan maar de kroeg in Limburg doen ze in America (van de ene kant wel logisch natuurlijk) maar dat ga ik dus niet doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:46 schreef Da hopman het volgende:
Enne gaat er nog iemand naar de kroegentocht? Ik wel!
mooie avater, van bestel marquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:08 schreef Da hopman het volgende:
Zow, kroegenconcert was echt super. Inieminiezaaltje, supersfeer.
Ik ben daar!! Heb er al zin in. In juli ook naar de Roda Hal in Kerkrade en uiteraard ook naar het Slotconcert!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef DjinN het volgende:
*Schopt topic even omhoog!*
Zijn er nog meer mensen die vrijdag naar de Jubileumtour in Laar gaan ??
Raahhh...Slotconcert was ik helaas al te laat voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik ben daar!! Heb er al zin in. In juli ook naar de Roda Hal in Kerkrade en uiteraard ook naar het Slotconcert!
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef theKiD het volgende:
Slotconcert hoorde ik toevallig van dat die vvk aan de gang was.. Gelukkig nog 10 kaarten kunnen bestellen voor vrijdag![]()
En @ Djinn, heeeeel mss houden we nog 2 of 3 van die 10 kaarten over. Ik zal iig aan je denken als ik er meer over hoor..
Komt voor mekaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je bent geweldig!Let me know als je meer weet
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef DjinN het volgende:![]()
De sfeer van dit nummer, zo mooi! Echt geweldig hoe ze bij 2:5045 helemaal los gaan!
quote:
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe single. Heb 'm meteen even aangeschaft
Nou op naar het Slotconcert hequote:
zeker wetenquote:
Met jou zekerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:35 schreef Tha_PietJuH het volgende:
[..]
zeker wetenword echt supergezellig!
![]()
!!
Dude! Bij Rowwen Hèze is het traditie om bier te gooien!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:26 schreef theKiD het volgende:
Bier gooien is een kwalijke zaakeen echte vent en een echte vrouw, zoept het op
Tradities zijn er om gebroken te wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dude! Bij Rowwen Hèze is het traditie om bier te gooien!![]()
Ik drink mn glas bijna leeg, en de rest gaat de lucht inAls ik geen zin meer heb in bier maar nog wel muntjes over heb gaat de rest ook de lucht in
Ik moet wel eerlijk zeggen: Kheb ook wel wat gewoon netjes opgedronken hoor
quote:In de lente van 2009 schreef Jack Poels zijn eerste gedicht in Dagblad de Limburger. Al snel bestond het idee om deze als songteksten geschreven gedichten op muziek te zetten. Hiervoor werden twee Limburgse muzikanten gevraagd. Aangevuld met nieuwe melodieën van Poels levert dit nu een zeer sfeervolle eerste CD op.
De pennenvruchten verschenen onder de naam Herberg de Troost. Onder dezelfde naam opereert het collectief, onder muzikale leiding van Rowwen Hèze compaan Tren van Enckevort. Hij bespeelt tevens de toetsen.
De band bestaat verder uit: Skinnie (gitaar en zang), Mo Jones (basgitaar en zang), Sjoerd Rutten (drums) en uiteraard Jack Poels zelf (zang en gitaar).
De Nederlandstalige plaat draagt als titel “Langs de weg”. Na al die jaren op de twee-baans weg van de muziek te hebben gereden is de blik verlegd naar de berm, naar hetgeen zich naast de drukte afspeelt: de toeristische route. Vergeet vooral niet om te stoppen bij Herberg de Troost, waar de geur van warme soep u tegemoet komt. Waar hoge open haardvlammen weerkaatsen op de houten vloer. Kom thuis in Herberg de Troost.
1 van de mooiste cd's van afgelopen jaar!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:09 schreef Frenkel het volgende:
Ik ben nu de cd van Herberg de Troost aan het luisteren, ook mooi zeg!
[..]
Ik heb nog 2 kaartjes voor Vrijdag over, als er door degene waaraan ik ze heb beloofd, niet meer gereageerd word..quote:Op maandag 1 november 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
Uitverkocht zeker?
edit: Dit topic loopt al 7 jaar trouwens, vrij brak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |