quote:Wat is e.d.?
Op dinsdag 25 november 2003 14:46 schreef casper23 het volgende:
Je moet als buitenlander het land uit worden gezet als je binnen een jaar de wet overtreedt, m.u.v. verkeersovertredingen e.d.
quote:Kun je het beter op "niet in het bezit van een Nederlands paspoort" houden.
Op dinsdag 25 november 2003 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
, en GEEN autochtone Nederlander is
quote:Vind ik dus ook.
Niet mee eens. Ik vind dat als iemand een indrukwekkend strafblad opbouwt, en GEEN autochtone Nederlander is, ALTIJD de grens over gewipt moet worden, of het nou na een jaar of 5 jaar is.
Ze moeten zich maar gewoon normaal gedragen
ff voor Timmyasd :
IK vind dat : een Nederlander die zich misdraagt is een probleem van Nederland. een net geimporteerde buitenlander die hier komt met een zielig verhaal en vervolgens zich gaat misdragen mag je er van mij uitflikkeren. Ze moeten blij zijn dat ze hier mogen komen Gedraag je er dan ook naar!!
[Dit bericht is gewijzigd door CIXX op 25-11-2003 14:58]
quote:Dus als je hier geboren bent, mag je wel van alles flikken?
Op dinsdag 25 november 2003 14:50 schreef Vlindur het volgende:[..]
Vind ik dus ook.
Ze moeten zich maar gewoon normaal gedragen
quote:Helemaal Mee Eens
Niet mee eens. Ik vind dat als iemand een indrukwekkend strafblad opbouwt, en GEEN autochtone Nederlander is, ALTIJD de grens over gewipt moet worden, of het nou na een jaar of 5 jaar is.
Voorwaarde voor verblijfsvergunning:
Kiezen voor nationaliteit nl. Nederlander. Ik ben dan benieuwd hoeveel economische vluchtelingen hier dan nog willen blijven als ze alleen in hun geboorteland alleen op vakantie mogen met vakantievisum!!!
Dat is meten met twee maten, eenmaal in Nederland bén je in Nederland en heb je het recht om er te blijven, crimineel of geen crimineel.
quote:sorry: foutje ik had mezelf gequote terwijl ik een foutje wilde verwijderen....
Op dinsdag 25 november 2003 14:52 schreef joeplemmens het volgende:
ik zou dit een goede vinden (ook al een beetje onrealistisch maar ach):Voorwaarde voor verblijfsvergunning:
Kiezen voor nationaliteit nl. Nederlander. Ik ben dan benieuwd hoeveel economische vluchtelingen hier dan nog willen blijven als ze alleen in hun geboorteland op vakantie mogen met vakantievisum!!!
quote:Nee tuurlijk niet.
Op dinsdag 25 november 2003 14:52 schreef Greyfox het volgende:[..]
Dus als je hier geboren bent, mag je wel van alles flikken?
Maar die criminele buitenlander die je importeert wel. Logisch toch ? je mag hier komen wonen : ga je je misdragen : op donderen
Ze moeten het gewoon een proeftijd invoeren voor nieuwe "nederlanders"
en waarom dan alleen buitenlanders? Echte onzin dus... ik vind wel dat elke crimineel, allochtoon of niet, weg mag , maar ook daar hangt het af van de situatie, is het te verbeteren etc...
quote:Als je iemand een permanente verblijfsvergunning geeft, dan is het een Nederlander.
Op dinsdag 25 november 2003 14:55 schreef CIXX het volgende:
Maar die criminele buitenlander die je importeert wel. Logisch toch ? je mag hier komen wonen : ga je je misdragen : op donderen
quote:Economische vluchtelingen krijgen geen verblijfsvergunning. Veel politieke vluchtelingen, als ze definitief in Nederland blijven, kiezen al voor een Nederlands paspoort. Veel gastarbeiders ook. Turkije en Marokko kom je zonder visum ook wel in.
Op dinsdag 25 november 2003 14:52 schreef joeplemmens het volgende:
ik zou dit een goede vinden (ook al een beetje onrealistisch maar ach):Voorwaarde voor verblijfsvergunning:
Kiezen voor nationaliteit nl. Nederlander. Ik ben dan benieuwd hoeveel economische vluchtelingen hier dan nog willen blijven als ze alleen in hun geboorteland alleen op vakantie mogen met vakantievisum!!!
aju
quote:Nee, maar wij 'Nederlanders' gedragen zich zowizo beter dan dat tuig, dat denkt dat ze alles kunnen maken
Op dinsdag 25 november 2003 14:52 schreef Greyfox het volgende:[..]
Dus als je hier geboren bent, mag je wel van alles flikken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |