Wat ik wel heel raar vind is dat sinds ik gestopt ben met roken, ik heel erg aan het hoesten ben geslagen. Ik heb kriebelhoest, hoofdpijn en voel me gaar. Is dat normaal of heb ik gewoon griep?
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 01:15 schreef Stranger het volgende:
Ole toch!! Gestopt?? Goed hoor! Ik doe het je niet na, ook niet de behoefte aan trouwens
Maar iig geen peuk meer aangeraakt!!!
* ole is heel er trots op zichzelf.. en hoe langer, hoe meer het zonde is om nog een peuk aan te raken
quote:Heb ik ook hoor
Op dinsdag 9 december 2003 01:17 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Wat ik wel heel raar vind is dat sinds ik gestopt ben met roken, ik heel erg aan het hoesten ben geslagen. Ik heb kriebelhoest, hoofdpijn en voel me gaar. Is dat normaal of heb ik gewoon griep?
Doorzetten hoor!!
je loopt meer dan een dag voor op mij!
quote:maak je geen zorgen, bij mij thuis mag gewoon gerookt worden
Op dinsdag 9 december 2003 01:15 schreef Stranger het volgende:
Ole toch!! Gestopt?? Goed hoor! Ik doe het je niet na, ook niet de behoefte aan trouwens
quote:Ik hou het ook vol....
Op zaterdag 6 december 2003 11:31 schreef trekdrop het volgende:[..]
Hahaha, heel herkenbaar... maar je moet gewoon volhouden (Cliche allert!)
Stijn
quote:Nee hoor, er zijn er echt meer. Je houdt het toch wel vol he?
Op donderdag 11 december 2003 09:36 schreef snaakster het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die is gestopt met roken....
quote:Tuurlijk! Ik ben alleen wel ziek geworden. Ben benieuwd of dat verband heeft met elkaar...
Op donderdag 11 december 2003 10:11 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Nee hoor, er zijn er echt meer. Je houdt het toch wel vol he?
Stijn
quote:Hey schijnbaar zijn we allebei tegelijk gestopt..
Op woensdag 10 december 2003 09:53 schreef snaakster het volgende:
Dag 3... gisteren was het best moeilijk. Nu heb ik er niet zoveel problemen mee
quote:Nah, de griep heerscht atm
Op donderdag 11 december 2003 11:09 schreef snaakster het volgende:[..]
Tuurlijk! Ik ben alleen wel ziek geworden. Ben benieuwd of dat verband heeft met elkaar...
Stijn
maareh, tuurlijk ben je niet als enige gestopt ![]()
I have not smoked for 0 minutes and 0 seconds. 0 cigarettes not smoked, saving ¤ 0,00. Life saved: 0 minutes. I will keep it up, but i need your support to make it!!!!! ;)I will quit smoking in 0 minutes and 0 seconds.
![]()
I have not smoked for Three months, four weeks, 23 hours, 24 minutes and 49 seconds. 1829 cigarettes not smoked, saving ¤ 137,96. Life saved: 6 days, 8 hours, 25 minutes. I will keep it up, but i need your support to make it!!!!!
quote:Ik vind het gewoon leuk om te volgen....
Op donderdag 11 december 2003 11:46 schreef syrek het volgende:
Als ik dit topic tegen kom voel ik me verplicht nog ff te melden dat ik nog steeds succesvolg gestopt ben, aangezien mijn laatste post 28 nov is geweest, ben ik minimaal al zolang gestopt, terwijl het naar mijn weten al ergens in september was geloof ik
[eerlijkheidsmodus aan]
Heb woensdagavond met mijn dronken hoofd een paar peuken gerookt
Maar verder niet meer hoor!
[/eerlijkheidsmodus]
Baal als een stekker natuurlijk.. Maar ik zet toch door hoor!!!
quote:Dat zou ontzettend zonde zijn.. We gaan niet meteen bij de pakken neerzitten!!!
Op vrijdag 12 december 2003 17:44 schreef gimme.shelter het volgende:
Ole, same here. Had heel hard gewerkt en daarna een spannend gesprek met mun baas. Ben ook weer ff de mist in gegaan, maar we zetten gewoon door!! Laat me daardoor niet van de wijs brengen!!
Ik zat op zolder, kom de deur uit gelopen en ik rook dat mijn zus, die wel rookt, langsgeweest is. Rare gewaarwording, maar wel apart.
Mijn jas stinkt een uur in de wind naar de rook.
Hij hing op m'n werk aan de kapstok en er is vandaag echt veel gerookt
Ik kan hem gaan wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |