abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14982115
tralalla, ben vandaag gestopt
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 november 2003 @ 20:33:28 #27
22592 crew  Ole
pi_14982435
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:21 schreef ransbal het volgende:

[..]

Ik ben nu ruim drie weken gestopt, en in het vorig topic heb ik dezelfde vragen ook een beetje gesteld. Bij mij is het hoesten nu bijna voorbij. Waar ik nog wel last van heb, is dat ik onregelmatig slaap en vaak ook kort slaap. Het lijkt er wel op dat dit nu minder gaat worden
Tis even een zure appel waar je doorheen moet, maar het duurt maar even, gaat steeds beter en je zult merken dat je al snel beter gaat voelen ondanks het hoesten en het onrustige slapen
Oja, ik was van de week ook nog even bij de tandarts en die vroeg mij wat ik had gedaan om mijn tanden een stuk lichter te krijgen, nog een positief neveneffect van het niet roken

Ik heb geen ervaring met pleisters, ben zelf kouwe turk gestopt na 12 jaar 25 sigaretten per dag

dat van die tanden vind ik ook wel een leuke bijkomstigheid! Sinds mijn moeder is gestopt (alweer meer dan 2 jaar nu) zijn haar tanden ook veeeel witter!

Ik moet toch binnenkort naar de tandarts.. maar wacht nog even paar weekjes! Kijken of hij het ziet!

Ook nog handig: mijn werk gaat verhuizen.. en dan mag er niet meer gerookt worden binnen. Dat buiten staan roken vind ik zo stom! Bovendien word ik daar altijd strontverkouden van!

En: mijn vriend heeft nu ook gedreigd te gaan stoppen
maar dan alleen af en toe een blowtje

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_14985055
One day, 22 hours, 41 minutes and 35 seconds. 38 cigarettes not smoked, saving ¤ 6,42. Life saved: 3 hours, 10 minutes.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_14992289
Vanaf maandagavond ben ik helemaal gestopt. Ik heb het zwaar hoor... Na 10 jaar roken is het best moeilijk. Vanavond was ik op stap en ik had er moeite mee dat ik er geen opstak. Achteraf ben ik trots op mezelf dat ik het toch niet gedaan heb
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_14992875
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 04:24 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Vanaf maandagavond ben ik helemaal gestopt. Ik heb het zwaar hoor... Na 10 jaar roken is het best moeilijk. Vanavond was ik op stap en ik had er moeite mee dat ik er geen opstak. Achteraf ben ik trots op mezelf dat ik het toch niet gedaan heb
Goed van je!!!! Ga zo door!! Ik krijg vanavond m'n eerste beproeving... visite en alcohol...
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 november 2003 @ 11:16:38 #31
22592 crew  Ole
pi_14996045
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 08:15 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Goed van je!!!! Ga zo door!! Ik krijg vanavond m'n eerste beproeving... visite en alcohol...

vanavond meeting..
En idd voor het eerst weer alcohol.. daar word ik altijd lakonieker van..
Maar ja, we zitten midden in de frisse lucht! Daar ga ik eens goed van genieten!
  vrijdag 28 november 2003 @ 11:19:26 #32
19840 Libris
Live from Singapore
pi_14996114
Ik rook heel onregelmatig, soms dagen niet en dan een pakje in een paar uur, maar ik ga denk ik volgend jaar per 1 januari stoppen. Klinkt wel wat afgezaagd, maar rond de kerst zit ik in Nederland en wil ik van alles genieten.
Ben steeds meer gaan sporten het afgelopen half jaar en volgend jaar ga ik ook wedstrijden hardlopen doen. Een goed moment om te stoppen denk ik.
  vrijdag 28 november 2003 @ 11:20:23 #33
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_14996136
Ga maandag stoppen samen met vriendin. Hebben we steun aan elkaar!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_14997872
ik ben vergeten hoelang ik nou ook alweer gestopt ben
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 november 2003 @ 13:00:16 #35
22592 crew  Ole
pi_14998276
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:43 schreef syrek het volgende:
ik ben vergeten hoelang ik nou ook alweer gestopt ben
lijkt me een goed teken!

Ik vind het juist zo vervelend dat ik er bijna continu aan moet denken enzo

pi_15010142
quote:
Op donderdag 27 november 2003 09:19 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

http://www.silkquit.org/SilkQuit260.exe

Ik begin geen wartaal uit te slaan en nee mijn sigaretten zijn niet op!!!

het is punt is dat niet iedereen zijn mening moet opdringen een roker kiest ervoor om te roken en wil daarmee niet overtuigd/lastiggevallen worden om te stoppen door stoppers en niet rokers.

Ik houd rekening met stoppers en niet rokers vind het super dat er veel mensen stoppen en moedig dat ook aan maar als ik ervoor kies om te roken moet mijn mening ook gerespecteerd worden en moet ik dus niet steeds lastig gevallen worden met meestal goed bedoeld ongevraagd advies.

Het bed is een verzameling van tegenstrijdigheden: wij gaan er in met tegenzin, met spijt gaan wij er uit, en elke avond nemen wij ons voor het vroeg te verlaten, maar elke morgen richten wij het zo in, dat wij er zo lang mogelijk in kunnen blijven.
pi_15023181
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:57 schreef skippinggirl het volgende:

[..]

het is punt is dat niet iedereen zijn mening moet opdringen een roker kiest ervoor om te roken en wil daarmee niet overtuigd/lastiggevallen worden om te stoppen door stoppers en niet rokers.

Ik houd rekening met stoppers en niet rokers vind het super dat er veel mensen stoppen en moedig dat ook aan maar als ik ervoor kies om te roken moet mijn mening ook gerespecteerd worden en moet ik dus niet steeds lastig gevallen worden met meestal goed bedoeld ongevraagd advies.

Dan moet je ook niet in dit topic gaan zitten.

Three weeks, two days, 17 hours, 49 minutes and 40 seconds. 189 cigarettes not smoked, saving ¤ 37,99. Life saved: 15 hours, 45 minutes.

pi_15023382
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 17:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet in dit topic gaan zitten.

Three weeks, two days, 17 hours, 49 minutes and 40 seconds. 189 cigarettes not smoked, saving ¤ 37,99. Life saved: 15 hours, 45 minutes.

Precies, begin dan een eigen "Ik ben blij dat ik nog rook-topic!"
geniet nooit met mate
  zaterdag 29 november 2003 @ 17:25:27 #39
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_15023606
Vandaag de 13e dag dat ik geen peuk meer gerookt heb. Ik blow nog steeds wel, maar dat deed ik al voordat ik begon met het roken van peuken.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 29 november 2003 @ 22:24:44 #40
22592 crew  Ole
pi_15028225
Ben de eerste vrijdagavond doorgekomen..
Maja.. was geen kunst in the middle of nowhere met alleen niet-rokers
Goeie meevaller!
Morgen kan er weer niet gerookt, ivm kleine kinderen..
pi_15029030
Ik en miss Berkery nog steeds gestopt (8 maanden) nu. No problem. Gisteren en vandaag weer veel rokers over de vloer (verjaardag), en de hele woonkamer blauw van de rook. Ik ga rokers een beetje stakkers vinden (sorry)
No Dukes of Hazzard in the classroom
  zaterdag 29 november 2003 @ 23:20:16 #42
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_15029216
Ik ben in plaats van sigaretten nu verslaafd aan nicotinepleisters!! Had ze gekocht als sinterklaascadeautje voor een verstokt rokend familielid maar wilde ze vantevoren wel even testen: Ze werken idd maar hoe kom ik nu van DIE verslaving af??
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
  Moderator / Miss SHO zaterdag 29 november 2003 @ 23:20:35 #43
22592 crew  Ole
pi_15029226
quote:

[..]

dit is geen anti-rook topic hoor
Op dit moment zit er gewoon iemand te roken naast me.. daar zeg ik niets van hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 29-11-2003 23:22]

Moderator / Miss SHO zaterdag 29 november 2003 @ 23:22:03 #44
22592 crew  Ole
pi_15029252
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 23:20 schreef Natemy het volgende:
Ik ben in plaats van sigaretten nu verslaafd aan nicotinepleisters!! Had ze gekocht als sinterklaascadeautje voor een verstokt rokend familielid maar wilde ze vantevoren wel even testen: Ze werken idd maar hoe kom ik nu van DIE verslaving af??
dat meen je niet!!

oh... die gebruik ik nu een week...

Maar die pleisters zijn er ook in lagere dosis?
Misschien proberen minder vaak/lang een pleister op te doen???

zaterdag 29 november 2003 @ 23:49:42 #45
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_15029796
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 23:22 schreef Ole het volgende:

[..]

dat meen je niet!!

oh... die gebruik ik nu een week...

Maar die pleisters zijn er ook in lagere dosis?
Misschien proberen minder vaak/lang een pleister op te doen???

* Natemy is bang dan weer voor de sigaret te zwichten Eigenlijk raar want op zich vind ik roken niets aan, maar toch de angst dat het weer misgaat. Misschien omdat ik niet van plan was te stoppen en nu ineens niet meer rook door zo'n stomme pleister. Ik denk dat ik die kuur maar helemaal afmaak en dan zie ik wel verder.
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
  Moderator / Miss SHO zaterdag 29 november 2003 @ 23:53:06 #46
22592 crew  Ole
pi_15029857
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 23:49 schreef Natemy het volgende:

[..]

* Ole is bang dan weer voor de sigaret te zwichten Eigenlijk raar want op zich vind ik roken niets aan, maar toch de angst dat het weer misgaat. Misschien omdat ik niet van plan was te stoppen en nu ineens niet meer rook door zo'n stomme pleister. Ik denk dat ik die kuur maar helemaal afmaak en dan zie ik wel verder.

Hoe lang gebruik je die pleisters nu? en in welke dosis?

Ik 20 mg eentje per dag..

Mijn vorige stoppoging heb ik nl 4 weken volgehouden.. Ik dacht die pleisters niet meer nodig te hebben, maar ben idd weer gezwicht toen ik ze niet meer gebruikte

Ik ga nu dus maar wat langer door met die pleisters. Ondanks die pleisters vind ik het nog steeds niet altijd zo makkelijk hoor, dat stoppen! Ik heb echt al mijn motivatie nodig.

pi_15037961
uw ervaring gevraagd voor een goed doel

Vragen ivm. stoppen roken (profiel werkstuk)

bvd

pi_15044345
quote:

[..]

Lees dit topic dan gewoon niet

ik respecteer rokers hoor, bij mij mag gewoon thuis gerookt worden en in de auto ook ik weet tenslotte hoe het is om roker te zijn

maar ik ben wel blij dat ik gestopt ben, nog steeds en ik ben van plan om dat te blijven.

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_15054263
I have not smoked for Three months, two weeks, four days, 22 hours, 15 minutes and 16 seconds. 1663 cigarettes not smoked, saving ¤ 126,50. Life saved: 5 days, 18 hours, 35 minutes. I will keep it up, but i need your support to make it!!!!!
  maandag 1 december 2003 @ 12:16:25 #50
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15056890
Zo, nadat ik mezelf met succes al ruim 5 maanden rookvrij heb gemaakt en sinds 2 weken ook mijn schoonvader na 40 jaar kettingroker te zijn, heb laten stoppen is nu ook mijn schoonmoeder na 40 jaar gestopt (the cold turkey style)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')