abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14968297
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:57 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik ga idd vaak naar 'foute' tenten, da's dan misschien het enige dat ik fout doe. Ik houd niet van standaard jeuk-uitgaansgelegenheden, daar gebeurt dan weer te weinig.

Ik heb mensen in mekaar gebeukt zien worden, omdat ze geen fooitje gaven . Niet ikzelf of iemand die ik kende, maar ik vond het absoluut geen leuke afsluiter van de avond.

hehe voor die jongens bij de deur heb ik een vast recept, je moet dan allemaal eurocenten aan ze geven.
Ik moet toegeven dat toen ik klein was ook altijd wel wat geld gaf aan de uitsmijter.
Hoe verrotter de uitsmijter uit ze melis naar me kijkt hoe minder die kerel krijgt.
Uitsmijter is altijd in het nadeel, hij staat iedere week bij de zelfde deur en jij niet
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 27 november 2003 @ 12:50:58 #52
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14968885
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:29 schreef JohnDope het volgende:
Ik moet toegeven dat toen ik klein was ook altijd wel wat geld gaf aan de uitsmijter.
Ik ben dan ook niet 'klein' meer en heb ook zo m'n eigen truukjes. Ik betaal in elk geval nooit aan zo'n gast, tenzij hij specifiek voor mij wat heeft kunnen betekenen. Zeker niet alstie z'n handje op staat te houden als een bedelaar
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 27 november 2003 @ 12:52:27 #53
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14968921
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:26 schreef Mr.J het volgende:
En toen gingen ze maar mensen op straat lastig vallen?

Beetje verschuiven van de problemen als je 't mij vraagt.

Je zou ze idd beter meteen kunnen oppakken, maar dat is de volgende stap
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 27 november 2003 @ 13:47:14 #54
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14970340
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je zou ze idd beter meteen kunnen oppakken, maar dat is de volgende stap

Yep.

En dan 12 man op 1 cel, met 1 TV, die geen sateliet ontvangst heeft!

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_14983690
quote:
Op woensdag 26 november 2003 17:50 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

kijk dat bedoel ik nou. we moeten onze energie gaan richten op het samenwerken in plaats van het steeds maar verder stigmatiseren. ik doe nu een mediaproject in amsterdam met en voor marokkanen. werkt heel goed. wij een biertje na 5en, zij een goede riffer soms, en dan bedenken we mooie dingen samen. (ook voor 5en).
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_14985654
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:26 schreef Mr.J het volgende:
En toen gingen ze maar mensen op straat lastig vallen?
En dat lees je waar?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 28 november 2003 @ 11:14:48 #57
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14996003
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:13 schreef keeper het volgende:

[..]

En dat lees je waar?

Nergens.

't Was een vraag.

Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 28 november 2003 @ 11:22:21 #58
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14996187
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:29 schreef JohnDope het volgende:
hehe voor die jongens bij de deur heb ik een vast recept, je moet dan allemaal eurocenten aan ze geven.
Hoe verrotter de uitsmijter uit ze melis naar me kijkt hoe minder die kerel krijgt.
Uitsmijter is altijd in het nadeel, hij staat iedere week bij de zelfde deur en jij niet
Bij sommige tenten zijn de uitsmijters echt mietjes en vuile ranzige schooiers... er zijn ook wel bruute gasten bij en die kunnen best wat van me krijgen hoor, kben echt niet moeilijk..
Maar als er dan van die "kereltjes" uitdagend in de weg gaan staan zodat je er langs moet als je naar huis gaat en dan kijken ze ook naar je van "als je geen fooi geef pomp ik mijn 25 centimeter lange en 8 centimeter breede snikkel in je aars"
Stelletje achterlijke domme uitsmijtertjes (er zijn ook goeie trouwens)...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_14996362
ja klopt heb je gelijk in, ik geef soms ook wel eens wat aan uitsmijters, er zitten ook hele relaxte normale gasten tussen.
Maar als het inderdaad zo`n opgefokte gek is, dan krijg ik ook de neiging om een beetje de boel te fokken en dan geef ik of niks of wat eurocenten en dat laatste is het leukste, want als je niks geeft dan kan de uitsmijter nog de illusie hebben dat je geen geld meer hebt en bij het laatste weet hij dat je hem in de maling zit te nemen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')