dit is erg leuk
en ik ga erheen ;-))))
kraftwerk treedt op 29 maart 2004 in amsterdam ;-)
quote:Jij hebt niet het vereiste IQ om in dit topic te posten. Ga maar buiten spelen ofzo.
Op dinsdag 25 november 2003 11:34 schreef Blipjah het volgende:
WTF is kraftwerk?Is die van het lied Zombie Nation?
Of is dat weer iemand anders?
quote:Music Nonstop, trans europe express, the model zijn toch ook wel benoemenswaardig. Leuke duitse groep, voor die tijd erg wave-stijl, maar er voor de huidige muziek, zijn er wel invloeden van Kraftwerk`s werk. Neem bijvoorbeeld de stroom Drum `n Bass, en zo zijn er ook nog wel meer stromingen te noemen in de House-scene.
Op dinsdag 25 november 2003 11:38 schreef harrie1 het volgende:
autobahn blijft de beste
quote:Pepsi Stage heb ik afgelopen maand The Musical Box gezien. Prima geluid wat mij betreft, maar Paradiso of HMH had ik ook wel best gevonden ja.
Op dinsdag 25 november 2003 13:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Iemand ervaring met de Pepsi Stage? die naam...Waarom niet Paradiso of desnoods HMH...
En is er hier iemand die eerder een concert heeft meegemaakt?
Voor verdere zaalinfo: http://www.pepsistage.nl
quote:Ik vond het optreden bij de MTV awards juist fantastisch! Wat vond je er niet leuk aan dan?
Op dinsdag 25 november 2003 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Kraftwerk viel zwaar tegen tijdens de MTV Awards. De tracks zijn kikke, maar optreden is toch wat anders.
quote:Goed he
Op donderdag 27 november 2003 14:11 schreef Mr.Shankly het volgende:
Het is een vreselijk kitscherige zaal, heel erg nep, ziet er echt niet uit. Maar het geluid was verder wel goed, vond ik.
Bovendien is er niets zo verschrikkelijk als de buitenkant van dat gebouw. Als ik de gemeente Amsterdam was spande ik er landbouwplastic omheen om het stadsgezicht minder te verpesten.
quote:Precies!
Op donderdag 27 november 2003 14:16 schreef Litpho het volgende:[..]
Goed he
. De lichtpuntjes op het plafond maakten ook al zoveel indruk tijdens het binnenkomen in de verder verduisterde zaal.
Bovendien is er niets zo verschrikkelijk als de buitenkant van dat gebouw. Als ik de gemeente Amsterdam was spande ik er landbouwplastic omheen om het stadsgezicht minder te verpesten.
Costello sprak tijdens het optreden ook al de hoop uit dat ze er snel met bulldozers overheen zouden walsen...
Ik heb hun jaren oudere werk niet zelf meegemaakt maar na de Tour de France Soundtrack ben ik geïnteresseerd geraak. 29 maart is een maandag, dat komt in ieder geval goed uit Het zal niet echt een stormloop worden bij de postkantoren, wel? Ik wacht nog wel eventjes
quote:Ik denk juist wel, en veel ouwe lullen denk ik. En er zijn ook niet zo heel veel plaatsen in de Pepsi Stage geloof ik.
Op donderdag 27 november 2003 17:08 schreef RichardQuest het volgende:Krafwerk
![]()
Ik heb hun jaren oudere werk niet zelf meegemaakt maar na de Tour de France Soundtrack ben ik geïnteresseerd geraak. 29 maart is een maandag, dat komt in ieder geval goed uit
Het zal niet echt een stormloop worden bij de postkantoren, wel? Ik wacht nog wel eventjes
quote:K*t...ik heb geen vrienden die van dat soort muziek houden
Op donderdag 27 november 2003 17:10 schreef Z het volgende:[..]
Ik denk juist wel, en veel ouwe lullen denk ik. En er zijn ook niet zo heel veel plaatsen in de Pepsi Stage geloof ik.
Iemand die weet hoeveel het gaat kosten?
quote:¤32.50
Op donderdag 27 november 2003 17:18 schreef RichardQuest het volgende:[..]
K*t...ik heb geen vrienden die van dat soort muziek houden
![]()
Iemand die weet hoeveel het gaat kosten?
Heb ook inderdaad misschien een probleem qua metgezellen.
Het optreden op MTV vond ik zeker niet verkeerd. Vooral cool om die oude mannetjes zo te zien staan tussen het MTV-publiek. Die moeten ondertussen al flink over de 50 zijn, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |