quote:Chibi
Op dinsdag 25 november 2003 08:39 schreef chibibo het volgende:
quote:Sjooki!
Op dinsdag 25 november 2003 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Chibi
Moet weer werken.
quote:Das geen spoiler joh cunt
Op dinsdag 25 november 2003 08:39 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Niet spoilen Cunt!
Maar ik ging er al een beetje vanuit dat ik Jedi kon worden hoor.
Wanneer komt die downloadable content eraan? Ik las dat de PC-versie van KOTOR allerlei extra shit had?
Ik vraag voor kerst trouwens zon Live Kit, PGR2 en Rainbow 6. Deze games Multiplayer met de Gijsjes spelen lijkt me erg praat, zeker als slurfer ook een kruisdoos gaat halen! En ik kan wel met die trial version van Live gaan klooien maar ik doe het liever in een keer goed (dus met permanent account en koptelefoon). Kan ik meteen Splinter Cell kopen (ik wil die extra missies gamen).
Het worden weer drukke maanden, gelukkig verschijnt er voorlopig niks bijzonders op de PS2 en GC.
RS3 is zooooo cool,... ik weet niet wat de pc versie voor een game is maar je voelt hier console over druipen... tis briljant
quote:done
Op dinsdag 25 november 2003 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Hier verder dan maar.
quote:Ik heb hem op de PC gespeeld Gijs, is volgens mij de mooiste versie, maar ook de makkelijkste (quick save en load). Dat laatste is denk ik meteen het nadeel van de PC-versie, haalt meteen veel van de spanning weg. Maar ik ga hem zeker even opnieuw spelen om er weer in te komen, die extra missies zijn zeker een bitch of niet? Hoeveel extra missie kun je intussen eigenlijk downloaden?
Op dinsdag 25 november 2003 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell kan je opnieuw gaan gamen zodat je die op Xbox ziet,.. check anders voor de grap de video head to head van IGN,.. dan gil je echt![]()
quote:Ik ga echt puur voor de multiplayer (samen met de Gijsjes). Lieten ze afgelopen weekend een stukje van zien in Gammo en het zag er wel praat uit....en ik wil flashbangs op slurfer gooien.
RS3 is zooooo cool,... ik weet niet wat de pc versie voor een game is maar je voelt hier console over druipen... tis briljant
quote:RS3 IS ook praat Gijs
Op dinsdag 25 november 2003 08:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb hem op de PC gespeeld Gijs, is volgens mij de mooiste versie, maar ook de makkelijkste (quick save en load). Dat laatste is denk ik meteen het nadeel van de PC-versie, haalt meteen veel van de spanning weg. Maar ik ga hem zeker even opnieuw spelen om er weer in te komen, die extra missies zijn zeker een bitch of niet? Hoeveel extra missie kun je intussen eigenlijk downloaden?
[..]Ik ga echt puur voor de multiplayer (samen met de Gijsjes). Lieten ze afgelopen weekend een stukje van zien in Gammo en het zag er wel praat uit....en ik wil flashbangs op slurfer gooien.
Er zijn nu inmiddels 3 downloadable levels,... heel cool
Houdoe, wa ?
quote:Kun je de SP in co-op mode spelen? Lijkt me ook wel praat.
Op dinsdag 25 november 2003 08:51 schreef Chocobo het volgende:
RS3 IS ook praat GijsPrachtig, maar ook Singleplayer kan spannend zijn. Klopt,.. de Xbox versie van SC is wat moeilijker door de checkpoint maar de spanning stijgt daar idd door.
quote:Zijn het bitchen?
Er zijn nu inmiddels 3 downloadable levels,... heel cool
ja weer games, je weet toch dat we geen leven hebben...
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh Tiggy![]()
ja weer games, je weet toch dat we geen leven hebben...
Gisteren ff lekker met je kuiken zitten kleppen ....lekker kunnen roddelen over jou
Ik heb ook geen leven....zelfs geen games
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:07 schreef Tigress74 het volgende:
Gisteren ff lekker met je kuiken zitten kleppen ....lekker kunnen roddelen over jou
*teruglezen gaat*
quote:Daarom ben je ook een Gijsje! En je speelt toch Backgammon?
Ik heb ook geen leven....zelfs geen games
quote:Ach
Op dinsdag 25 november 2003 09:07 schreef Tigress74 het volgende:zelfs geen games
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*teruglezen gaat*
![]()
[..]Daarom ben je ook een Gijsje! En je speelt toch Backgammon?
quote:Hey Sjoo
Op dinsdag 25 november 2003 09:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ach
Niemand is perfect
quote:Ja vrij genomen. Daantje krijgt zo zijn eerste prikje
Op dinsdag 25 november 2003 09:18 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Hey Sjoo
Jij bent vrij vandaag he mazzelaar !
quote:Spuiten
Op dinsdag 25 november 2003 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Ja vrij genomen. Daantje krijgt zo zijn eerste prikjeWeet niet of hij dat cool gaat vinden
*medelijden met Daantje heeft*
Je stopt toch wel even langs de speelgoedwinkel nadat hij die prik heeft gehad hé?
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja vrij genomen. Daantje krijgt zo zijn eerste prikje
Weet niet of hij dat cool gaat vinden
Tuurlijk zal Daan het niet leuk vinden maar prikje op zich zal maar ff last zijn. Hopelijk heeft hij er later (dagen erna) geen last van...dan valt alles mee..
Succes in ieder geval alvast en we horen wel hoe het is gegaan he !
quote:Ja,...
Op dinsdag 25 november 2003 09:24 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Spuiten
![]()
![]()
![]()
![]()
Je stopt toch wel even langs de speelgoedwinkel nadat hij die prik heeft gehad hé?
quote:ik vind hem nu al een sielepietje
Op dinsdag 25 november 2003 09:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja vrij genomen. Daantje krijgt zo zijn eerste prikje
Weet niet of hij dat cool gaat vinden
quote:Wat zijn "mannen" toch watjes als het op naalden aankomt zeg !!
Op dinsdag 25 november 2003 09:24 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Spuiten
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh Daan is nog veel te jong om dan te troosten met speelgoed...trouwens volgens mij komt Daan geen speelgoed tekort
Alhoewel...baby kan nooit teveel speelgoed hebben
quote:Iedere baby is anders. Zijn hielprik boeide hem geen hol,...
Op dinsdag 25 november 2003 09:26 schreef Tigress74 het volgende:Tuurlijk zal Daan het niet leuk vinden maar prikje op zich zal maar ff last zijn.
quote:Maar goed, die ziektes klinken ook niet gezellig.
Op dinsdag 25 november 2003 09:26 schreef Chocobo het volgende:
Ja,...Tis een DKTP Dyfterie, Kinkhoest, Tuberculose en Pokken prik
en dat laatste letterlijk,... pokkeprik
quote:Gijsje
Op dinsdag 25 november 2003 09:28 schreef Magneet het volgende:ow ja ik ben er
quote:Ja hij moet ze krijgen Gijs
Op dinsdag 25 november 2003 09:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maar goed, die ziektes klinken ook niet gezellig.
quote:Da's waar....ik heb recentelijk ook nog een rits van die dingen gekregen..
Op dinsdag 25 november 2003 09:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...
Tis een DKTP Dyfterie, Kinkhoest, Tuberculose en Pokken prik
en dat laatste letterlijk,... pokkeprik
quote:Da's waar....maar dagen erna als zijn er last van krijgen is meestal het vervelendste gedeelte...prik op zich zijn ze vrij rap vergeten..toch ?
Op dinsdag 25 november 2003 09:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iedere baby is anders. Zijn hielprik boeide hem geen hol,...
quote:ik ben best wel bikkel....maar met naalden moet je niet aankomen.
Op dinsdag 25 november 2003 09:27 schreef Tigress74 het volgende:
Wat zijn "mannen" toch watjes als het op naalden aankomt zeg !!
quote:Het is denk ik meer om het schuldgevoel van papa af te kopen.
Joh Daan is nog veel te jong om dan te troosten met speelgoed...trouwens volgens mij komt Daan geen speelgoed tekort
quote:Volwassenen ook niet...
Alhoewel...baby kan nooit teveel speelgoed hebben
*denkt aan consoles en gamesverzameling*
quote:Dat was je DTP prik, aangezien het meer als 15 jaar geleden is dat je die hebt gekregen.
Op dinsdag 25 november 2003 09:29 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Da's waar....ik heb recentelijk ook nog een rits van die dingen gekregen..
Volgens mij DTP ... maar zeker weten doe ik het niet meer....
of was het DKT
Nou ja...zijn inderdaad geen toffe prikken
quote:Niet krijgen bedoel je hopelijk.
Op dinsdag 25 november 2003 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja hij moet ze krijgen Gijs
quote:De prik jij cunt
Op dinsdag 25 november 2003 09:32 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Niet krijgen bedoel je hopelijk.
quote:Nou volgens mij krijg je iedere keer dat je Europe verlaat een zooi van die rommel binnen
Op dinsdag 25 november 2003 09:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat was je DTP prik, aangezien het meer als 15 jaar geleden is dat je die hebt gekregen.
quote:Prik krijgen
Op dinsdag 25 november 2003 09:32 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Niet krijgen bedoel je hopelijk.
quote:Ben al 5 keer buiten Europa geweest en nog nooit zo'n prik gehad cunt
Op dinsdag 25 november 2003 09:34 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Nou volgens mij krijg je iedere keer dat je Europe verlaat een zooi van die rommel binnen
quote:Wat is er nou zo eng aan naalden
Op dinsdag 25 november 2003 09:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
ik ben best wel bikkel....maar met naalden moet je niet aankomen.
[..]Het is denk ik meer om het schuldgevoel van papa af te kopen.
[..]Volwassenen ook niet...
*denkt aan consoles en gamesverzameling*
ja boys will be boys he als het aankomt op "speelgoed"
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:35 schreef ChOas het volgende:[..]
Prik krijgen
Ziektes niet krijgen
quote:Maar je schreef het wel als een Josti
Op dinsdag 25 november 2003 09:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Open jij je nachtkastje eens ?
Op dinsdag 25 november 2003 09:35 schreef Tigress74 het volgende:
ja boys will be boys he als het aankomt op "speelgoed"
quote:OK en dan niet naar USA
Op dinsdag 25 november 2003 09:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben al 5 keer buiten Europa geweest en nog nooit zo'n prik gehad cunt
Als je richting Midden/Zuid Amerika gaat, Afrika of naar het Oosten dan krijg je echt wel de nodige van die zooi
quote:OMG
Op dinsdag 25 november 2003 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.goudschecourant.nl/regioportal/GC/1,3112,13085-Gouda-Regionieuws!!__1883603_,00.html
quote:3x Amerika en 2 keer noord Afrika
Op dinsdag 25 november 2003 09:36 schreef Tigress74 het volgende:[..]
OK en dan niet naar USA
Als je richting Midden/Zuid Amerika gaat, Afrika of naar het Oosten dan krijg je echt wel de nodige van die zooi
quote:we sucken Gijs
Op dinsdag 25 november 2003 09:37 schreef Magneet het volgende:
fuck zit ik 5 minuten te overleggen met een collega over een schijt user hier zijn jullie weer 30 posts verder
quote:Kan niet...heb geen deurtjes in mijn nachtkastje dus kan niets opendoen
Op dinsdag 25 november 2003 09:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Open jij je nachtkastje eens ?
quote:Lange nachten zeker
Op dinsdag 25 november 2003 09:40 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Kan niet...heb geen deurtjes in mijn nachtkastje dus kan niets opendoen
quote:Dat bedoel ik......ga jij eens niet de steden in maar de natuur in buiten Noord Amerika en kijk dan eens wat voor heerlijke prikken je dan mag halen
Op dinsdag 25 november 2003 09:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
3x Amerika en 2 keer noord Afrika
quote:Lange hete nachten
Op dinsdag 25 november 2003 09:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Lange nachten zeker
woon nu niet alleen he!
quote:Hand in eigen boezen, hulde!
Op dinsdag 25 november 2003 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.goudschecourant.nl/regioportal/GC/1,3112,13085-Gouda-Regionieuws!!__1883603_,00.html
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:36 schreef ChOas het volgende:
Maar je schreef het wel als een Josti
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Iets voor jou Noot ?http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35302
quote:WHOEHAHAHAHAHAHAHA
quote:BoezeN
Op dinsdag 25 november 2003 09:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hand in eigen boezen, hulde!
Je zou toch denken dat juist mannen deze uitspraak zouden moeten kennen..
BoezeM is tenslotte een ander woord voor tieten
quote:ach zolang we aan de goede dingen sucken boeit dat niet
Op dinsdag 25 november 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
we sucken Gijs
quote:Pijpen mag wel?
Op dinsdag 25 november 2003 11:02 schreef chibibo het volgende:
Vriendin heeft koortslip, nu mag er niet meer gezoend worden.
quote:Liever niet, heb geen zin in een koortseikel.
Op dinsdag 25 november 2003 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Pijpen mag wel?
quote:Ik hoop niet dat ze daar ook een koortslip heeft.
Op dinsdag 25 november 2003 11:16 schreef Magneet het volgende:
ach dan maar simpel vaginaal bungeejumpen hé
quote:LOL
Op dinsdag 25 november 2003 11:24 schreef chibibo het volgende:[..]
Ik hoop niet dat ze daar ook een koortslip heeft.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:52 schreef Tigress74 het volgende:[..]
blablabla tieten
quote:Wheheeheehe
Op dinsdag 25 november 2003 11:24 schreef chibibo het volgende:[..]
Ik hoop niet dat ze daar ook een koortslip heeft.
quote:
En het is meteen tijd voor lunch
quote:Tiggy
Op dinsdag 25 november 2003 12:06 schreef Tigress74 het volgende:[..]
![]()
waar is iedereen? Ik ga nu lunchen, maar als ik terug kom verwacht ik iedereen weer present natuurlijk
quote:Smakelijk
Op dinsdag 25 november 2003 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
!
En het is meteen tijd voor lunch
De beeld FAQ
Aangezien er een hoop vragen komen over wat het beste beeld is voor je console en hoe je dat voor elkaar krijgt heb ik de onderstaande FAQ in elkaar geknutseld. Het is niet al te technisch want:
a. Dat weet ik ook niet allemaal
b. Het moet wel leuk en simpel blijven
Ik bespreek de diverse beelden voor gebruik van de PS2, Cube en Xbox, maar dit geldt uiteraard ook voor andere consoles of zelfs dvd's Klaar ? Mooi,... dan gaan we starten.
Wat voor soort kabels heb je nou precies?
Composite
Nou om te beginnen krijg je bijna altijd gewoon een standaard composite kabel bij je console. Dat zijn vaak van die tulip kabels die in een scartstekkertje gaan. (vroeger kreeg je vaak RF switches wat in principe gewoon antenne signaal is). Het signaal wat zo'n kabel doorgeeft is composite. Composite ? Ja,... dat is een video signaal die alles over 1 kabel gooit. Vaak zie je dit aan het gele stekkertje. Dit is tevens het minste beeld wat je kan krijgen. Vaak noem ik dit trapgraphics. Characters en of huizen in een spel kunnen hoeken en trap effecten krijgen. Het is gewoon niet mooi strak. Mijn persoonlijke mening is dat je dit zo snel mogelijk moet weggooien
Hoe krijg ik dit dan mooier ? Nou je koop bv een S-video kabel of een RGB kabel (mits je tv dit ondersteunt)
S-video
Dit wordt ook wel "Seperate video" genoemd en het staat ook bekend als het Y/C signaal op je tv. Dit is een stap omhoog wat je beeldkwaliteit betreft. Het beeld gaat via een speciale 4 pins kabel je tv in. Let er wel op dat je tv deze ingang heeft voordat je deze kabel aanschaft. Het signaal zou in principe twee maal ze sterk moeten zijn als een composite signaal. Kan het nog beter dan ? Jazeker,... dan moet je een RGB kabel gaan aanschaffen.
RGB kabel
Om het beste uit je console te halen raad ik altijd de RGB kabel aan. Beter beeld kun je voor je console niet krijgen. Een RGB kabel stuurt alles kleurcomponenten apart naar je tv. Vandaar de naam RGB (Rood, groen en blauw) Dit beeld is in principe weer beter dan de S-video optie. Let er wel op dat je tv een scartaansluiting heeft die het RGB signaal ondersteunt. Vaak is dit scart 1 die verbonden wordt met de 21 pins RGB scart. Kan het nog beter ? Nou beter bijna niet maar voor de extremen onder ons zou je het kunnen aansluiten via progressive scan.
Progressive scan
Ik weet er niet veel vanaf maar deze optie wordt vaak gebruikt bij beamers of HD tv's. Het stuurt je beeldlijnen van boven naar onder apart weg. Vaak heb je hier geen speciale kabel voor nodig. Je kan het gewoon uitsturen met een goede S-video of RGB kabel maar je tv en het spel moeten wel beiden de optie hebben om het respectievelijk te kunnen ontvangen en uit te sturen.
Wat zijn de kosten eigenlijk?
Nou dat verschilt. Een goede third party ontwikkelaar is Blaze. Die leveren prima scartkabels, maar persoonlijk zou ik voor de originele gaan. Die zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Zo is bv de Microsoft Advanced Scartkabel voor de Xbox zo'n 30 Euro's. Kost wel wat maar tis het waard. Je wilt je games immers op de beste manier weergeven toch ? Vaak hebben third party bedrijven wel een optie om de audio te splitten. Je kan het geluidsignaal dan bv op je versterker aansluiten.
Hoe zien ze er uit dan?
Nou zoals je ze hieronder ziet. Hier staan pics van RGB kabels. De S-video staat er niet bij maar die zijn ook overal verkrijgbaar. De composite kabel is standaard en zit dus bij je aangekochte console. Veel plezier met jullie consoles en games
Microsoft Advanced Scartcable (RGB)
PS2 RGB cable
Gamecube RGB cable
quote:Een korsteikel zal je bedoelen!
Op dinsdag 25 november 2003 11:05 schreef chibibo het volgende:
Liever niet, heb geen zin in een koortseikel.
(eet smakelijk)
quote:Hulde
Op dinsdag 25 november 2003 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Nootje,.. hier heb je de Faq die je wilde. Heb even wat in elkaar geknutseld voor je![]()
De beeld FAQ
Aangezien er een hoop vragen komen over wat het beste beeld is voor je console en hoe je dat voor elkaar krijgt heb ik de onderstaande FAQ in elkaar geknutseld. Het is niet al te technisch want:
a. Dat weet ik ook niet allemaal
b. Het moet wel leuk en simpel blijvenIk bespreek de diverse beelden voor gebruik van de PS2, Cube en Xbox, maar dit geldt uiteraard ook voor andere consoles of zelfs dvd's
Klaar ? Mooi,... dan gaan we starten.
Wat voor soort kabels heb je nou precies?
Composite
Nou om te beginnen krijg je bijna altijd gewoon een standaard composite kabel bij je console. Dat zijn vaak van die tulip kabels die in een scartstekkertje gaan. (vroeger kreeg je vaak RF switches wat in principe gewoon antenne signaal is). Het signaal wat zo'n kabel doorgeeft is composite. Composite ? Ja,... dat is een video signaal die alles over 1 kabel gooit. Vaak zie je dit aan het gele stekkertje. Dit is tevens het minste beeld wat je kan krijgen. Vaak noem ik dit trapgraphics. Characters en of huizen in een spel kunnen hoeken en trap effecten krijgen. Het is gewoon niet mooi strak. Mijn persoonlijke mening is dat je dit zo snel mogelijk moet weggooien![]()
Hoe krijg ik dit dan mooier ? Nou je koop bv een S-video kabel of een RGB kabel (mits je tv dit ondersteunt)
S-video
Dit wordt ook wel "Seperate video" genoemd en het staat ook bekend als het Y/C signaal op je tv. Dit is een stap omhoog wat je beeldkwaliteit betreft. Het beeld gaat via een speciale 4 pins kabel je tv in. Let er wel op dat je tv deze ingang heeft voordat je deze kabel aanschaft. Het signaal zou in principe twee maal ze sterk moeten zijn als een composite signaal. Kan het nog beter dan ? Jazeker,... dan moet je een RGB kabel gaan aanschaffen.RGB kabel
Om het beste uit je console te halen raad ik altijd de RGB kabel aan. Beter beeld kun je voor je console niet krijgen. Een RGB kabel stuurt alles kleurcomponenten apart naar je tv. Vandaar de naam RGB (Rood, groen en blauw) Dit beeld is in principe weer beter dan de S-video optie. Let er wel op dat je tv een scartaansluiting heeft die het RGB signaal ondersteunt. Vaak is dit scart 1 die verbonden wordt met de 21 pins RGB scart.Kan het nog beter ? Nou beter bijna niet maar voor de extremen onder ons zou je het kunnen aansluiten via progressive scan.
Progressive scan
Ik weet er niet veel vanaf maar deze optie wordt vaak gebruikt bij beamers of HD tv's. Het stuurt je beeldlijnen van boven naar onder apart weg. Vaak heb je hier geen speciale kabel voor nodig. Je kan het gewoon uitsturen met een goede S-video of RGB kabel maar je tv en het spel moeten wel beiden de optie hebben om het respectievelijk te kunnen ontvangen en uit te sturen.Wat zijn de kosten eigenlijk?
Nou dat verschilt. Een goede third party ontwikkelaar is Blaze. Die leveren prima scartkabels, maar persoonlijk zou ik voor de originele gaan. Die zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Zo is bv de Microsoft Advanced Scartkabel voor de Xbox zo'n 30 Euro's. Kost wel wat maar tis het waard. Je wilt je games immers op de beste manier weergeven toch ? Vaak hebben third party bedrijven wel een optie om de audio te splitten. Je kan het geluidsignaal dan bv op je versterker aansluiten.
Hoe zien ze er uit dan?
Nou zoals je ze hieronder ziet. Hier staan pics van RGB kabels. De S-video staat er niet bij maar die zijn ook overal verkrijgbaar. De composite kabel is standaard en zit dus bij je aangekochte console. Veel plezier met jullie consoles en games
![]()
Microsoft Advanced Scartcable (RGB)
[afbeelding]PS2 RGB cable
[afbeelding]Gamecube RGB cable
[afbeelding]
Nu het aansluiten v/d audio
Bij mij loopt het via een optische kabel, maar ik heb in m`n versterker ook een aansluiting voor coax. Kan dat en is dat beter?
quote:Zelf zou ik gebruik maken (mits je een versterker hebt) om een RGB kabel te kopen met externe audio tulips om die vervolgens weer in je versterker te plaatsen.
Op dinsdag 25 november 2003 12:50 schreef Gaaaast het volgende:[..]
Hulde
Nu het aansluiten v/d audio
Bij mij loopt het via een optische kabel, maar ik heb in m`n versterker ook een aansluiting voor coax. Kan dat en is dat beter?
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zelf zou ik gebruik maken (mits je een versterker hebt) om een RGB kabel te kopen met externe audio tulips om die vervolgens weer in je versterker te plaatsen.
Coax aansluiten voor audio ? Je bedoeld gewoon je radioingang
? Kan volgens mij niet
maar weet ik niet zeker
Is een RGB kabel beter dan een optische (glasvezel). Xbox heeft een optische uitgang en die loopt nu naar mijn optische ingang van mijn 5.1 versterker
quote:enne ik heb niet eens een composite ingang op mijn tv
Op dinsdag 25 november 2003 12:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zelf zou ik gebruik maken (mits je een versterker hebt) om een RGB kabel te kopen met externe audio tulips om die vervolgens weer in je versterker te plaatsen.
Coax aansluiten voor audio ? Je bedoeld gewoon je radioingang
? Kan volgens mij niet
maar weet ik niet zeker
quote:whahaha newbie
Op dinsdag 25 november 2003 13:01 schreef Gaaaast het volgende:[..]
quote:De composite stekkers gaan altijd in een scartstekkertje dus je kan altijd gamen
Op dinsdag 25 november 2003 13:03 schreef kepler het volgende:[..]
enne ik heb niet eens een composite ingang op mijn tv
alleen een scart
maar RGB-scart werkt toch ook op een gewone scart ingang?
quote:Cable guy
Op dinsdag 25 november 2003 13:06 schreef Tigress74 het volgende:
Zeg Cable Guy...hoe is het gegaan met de prik van Daan ?
Of is dat later vandaag ??
Ben net terug met die pik. Was wel lachen,.. tijdens het prikje zag je ze ogen groter en groter worden. Helemaal verbaasd, maar hij ging niet huilen. Nu is die stoned en moe en slaapt ie
quote:Ik zou optisch altijd voor geluid gebruiken waar mogelijk. Is prachtig.
Op dinsdag 25 november 2003 13:01 schreef Gaaaast het volgende:[..]
quote:Kijk dat is belangrijke info ! Wat kunnen al de touwtjes mij nou schelen !
Op dinsdag 25 november 2003 13:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cable guy
Whahahaha...
Ben net terug met die pik. Was wel lachen,.. tijdens het prikje zag je ze ogen groter en groter worden. Helemaal verbaasd, maar hij ging niet huilen. Nu is die stoned en moe en slaapt ie
![]()
Dus viel mee voor zowel de ouders als voor Daan
Mooi zo !!
quote:Blijft een ranzig gezicht om die naald in dat kleine beentje te zien verdwijnen
Op dinsdag 25 november 2003 13:09 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Kijk dat is belangrijke info ! Wat kunnen al de touwtjes mij nou schelen !
Dus viel mee voor zowel de ouders als voor Daan
Mooi zo !!
quote:Ja dan lijkt die naald opeens erg groot denk ik..
Op dinsdag 25 november 2003 13:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Blijft een ranzig gezicht om die naald in dat kleine beentje te zien verdwijnen
![]()
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cable guy
Whahahaha...
![]()
quote:beter dan dat tie 1 van die ranzige ziektes krijgt!
Op dinsdag 25 november 2003 13:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Blijft een ranzig gezicht om die naald in dat kleine beentje te zien verdwijnen
![]()
quote:Uiteraard
Op dinsdag 25 november 2003 13:14 schreef kepler het volgende:[..]
beter dan dat tie 1 van die ranzige ziektes krijgt!
quote:Volgens mij was het voor mij wat zwaarder ja
Op dinsdag 25 november 2003 13:12 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ja dan lijkt die naald opeens erg groot denk ik..
Maar kop op...zowel zoon als vader zijn er goed doorheen gekomen
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver Choco
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens mij was het voor mij wat zwaarder ja
quote:Ik zie Kep altijd posten dat hij gaat studeren..
Op dinsdag 25 november 2003 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamen
quote:Kwestie van knopen....je hebt vroeger op school toch wel eens moeten punniken
Op dinsdag 25 november 2003 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Choco, kun je me eens vertellen hoe ik een TV, 3 consoles, een DVD-speler, een video-recorder en een receiver zo goed mogelijk op elkaar kan aansluiten.
quote:Roy is een luie aarsch!
Op dinsdag 25 november 2003 13:27 schreef Tigress74 het volgende:
Ik zie Kep altijd posten dat hij gaat studeren..
Bij jou is het eten, slapen of gamen
God wat heerst hij!
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:27 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ik zie Kep altijd posten dat hij gaat studeren..
Bij jou is het eten, slapen of gamen
Ik leer tijdens het fokken een beetje, boeken lezen bijvoorbeeld Die kunnen hier naast me liggen. Gamen soms ook tijdens het fokken, Mario Kart bijvoorbeeld, na elke race wat posten.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik leer tijdens het fokken een beetje, boeken lezen bijvoorbeeld
Die kunnen hier naast me liggen. Gamen soms ook tijdens het fokken, Mario Kart bijvoorbeeld, na elke race wat posten.
quote:It's me feminin side
Op dinsdag 25 november 2003 13:33 schreef Tigress74 het volgende:[..]
multi-tasking
quote:je kan ook gewoon gelijk zeggen dat je homo bent
Op dinsdag 25 november 2003 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
It's me feminin side
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:49 schreef kepler het volgende:
je kan ook gewoon gelijk zeggen dat je homo bent
quote:Verwijfd !!
Op dinsdag 25 november 2003 13:49 schreef kepler het volgende:[..]
je kan ook gewoon gelijk zeggen dat je homo bent
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:52 schreef Gaaaast het volgende:[..]
Verwijfd !!
( of is dat homo eigen)
quote:nog met de Twin Towers
Op dinsdag 25 november 2003 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
http://dvd.ign.com/articles/442/442003p1.html![]()
![]()
![]()
quote:Ben je blond
Op dinsdag 25 november 2003 13:55 schreef kepler het volgende:[..]
quote:daarom was dat ding toch ook uitgesteld, was toch in 2001 al klaar?
Op dinsdag 25 november 2003 13:59 schreef kepler het volgende:[..]
nog met de Twin Towers
quote:Daar landt hij met dat zweefvliegtuig op!
Op dinsdag 25 november 2003 13:59 schreef kepler het volgende:
nog met de Twin Towers
Over Twin Towers gesproken...benieuwd of The Two Towers vandaag in de brievenbus ligt...zoniet gaat er een pissige mail naar play.
quote:nope, maar ik snapte je niet...
Op dinsdag 25 november 2003 14:00 schreef Gaaaast het volgende:[..]
Ben je blond
quote:ff tussendoor.
Op dinsdag 25 november 2003 14:02 schreef kepler het volgende:[..]
nope, maar ik snapte je niet...
(newbie ja )
quote:We zijn nooit weggeweest
Op dinsdag 25 november 2003 14:01 schreef Tigress74 het volgende:
En we zijn weer terug op het onderwerp games
quote:van een bruine boterham met kaas, totaan een complete maaltijd zoals hutspot of een hamburger. De maaltijd verschilt wel, weet niet wat nu de maaltijd van de dag is
Op dinsdag 25 november 2003 14:05 schreef Gaaaast het volgende:[..]
ff tussendoor.
Wart kan je allemaal voor etenkrijgen bij jullie in die aula 9~
quote:intranet helpt meestal in dat soort situatie's althans bij bedrijven wel
Op dinsdag 25 november 2003 14:07 schreef kepler het volgende:[..]
van een bruine boterham met kaas, totaan een complete maaltijd zoals hutspot of een hamburger. De maaltijd verschilt wel, weet niet wat nu de maaltijd van de dag is
quote:ach jah, tis ook weer niet zo nodig...
Op dinsdag 25 november 2003 14:15 schreef Magneet het volgende:[..]
intranet helpt meestal in dat soort situatie's althans bij bedrijven wel
quote:12:30 toch?
Op dinsdag 25 november 2003 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat moet ik er zijn Gaaaast?
quote:Rond 12.30 ?
Op dinsdag 25 november 2003 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat moet ik er zijn Gaaaast?
Kunnen dit soort dingen niet via mail En Gaaast, Roy maakt vast wel even een tosti voor je na het neuken hoor.
quote:Nope
Op dinsdag 25 november 2003 14:28 schreef Strolie75 het volgende:Kunnen dit soort dingen niet via mail
![]()
quote:Ja, precies, eerst zijn kuiken, dan de tosti's
En Gaaast, Roy maakt vast wel even een tosti voor je na het neuken hoor.
quote:Over de weg
Op dinsdag 25 november 2003 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij de aula dusWeet je al hoe je moet rijden Gaaast?
quote:Godver
Op dinsdag 25 november 2003 14:29 schreef Nadientje het volgende:
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:29 schreef Nadientje het volgende:
quote:Hoi Nadine, alles goed babe?
Op dinsdag 25 november 2003 14:34 schreef Nadientje het volgende:
Hai
quote:Ja hallo
Op dinsdag 25 november 2003 14:34 schreef Nadientje het volgende:
Hai
quote:jups.. we gaan zo de nieuwe pc halen en verf voor de muur
Op dinsdag 25 november 2003 14:35 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hoi Nadine, alles goed babe?
en met jullie?
quote:waarom zo boos
Op dinsdag 25 november 2003 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja hallo
quote:Tosti
Op dinsdag 25 november 2003 14:28 schreef Strolie75 het volgende:Kunnen dit soort dingen niet via mail
En Gaaast, Roy maakt vast wel even een tosti voor je na het neuken hoor.
quote:Je komt altijd als ik net wil gaan
Op dinsdag 25 november 2003 14:36 schreef Nadientje het volgende:[..]
waarom zo boos
quote:whahhahahha
Op dinsdag 25 november 2003 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Je komt altijd als ik net wil gaan
quote:Is een gave
quote:
quote:Mij niet.
Op dinsdag 25 november 2003 14:39 schreef Nadientje het volgende:maar ik ga zo ook weer dus dat troost je misschien
![]()
![]()
quote:Ja
Op dinsdag 25 november 2003 14:39 schreef Nadientje het volgende:[..]
maar ik ga zo ook weer dus dat troost je misschien
![]()
![]()
quote:ja sorry.. ik kan niet overal tegelijk zijn
Op dinsdag 25 november 2003 14:39 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mij niet.
quote:mij ook niet
Op dinsdag 25 november 2003 14:39 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mij niet.
quote:de sint over 10 dagen
Op dinsdag 25 november 2003 14:40 schreef D-Devil het volgende:
Wie komt.
quote:Nadine, naar mij, ofzo
Wie komt.
quote:Wie komt waar?
Wie komt.
quote:sint is er al hoor
Op dinsdag 25 november 2003 14:40 schreef kepler het volgende:[..]
de sint over 10 dagen
quote:garpje.
Op dinsdag 25 november 2003 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nadine, naar mij, ofzo
quote:Ik zou haar meerdere keren laten komen.
Op dinsdag 25 november 2003 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadine, naar mij, ofzo
quote:Been there, done that.
Op dinsdag 25 november 2003 14:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zou haar meerdere keren laten komen.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zou haar meerdere keren laten komen.
quote:got a t-shirt?
Op dinsdag 25 november 2003 14:44 schreef D-Devil het volgende:
Been there, done that.
quote:maar ik heb nog niks in mijn schoen gehad!
Op dinsdag 25 november 2003 14:42 schreef Gaaaast het volgende:[..]
sint is er al hoor
inkoppertje...
quote:Nah, I'm a stud of myself.
Op dinsdag 25 november 2003 14:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
got a t-shirt?
quote:*in schoenen van kepler poept*
Op dinsdag 25 november 2003 14:45 schreef kepler het volgende:
maar ik heb nog niks in mijn schoen gehad!inkoppertje...
quote:Daar past een kruisdoos toch niet in
Op dinsdag 25 november 2003 14:45 schreef kepler het volgende:[..]
maar ik heb nog niks in mijn schoen gehad!
inkoppertje...
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*in schoenen van kepler poept*
quote:Heb je maar 1 paar
Op dinsdag 25 november 2003 14:48 schreef kepler het volgende:[..]
en ik heb ze nog aan... GADVERDAMME
quote:ow jah, ik heb nog werkschoenen...
Op dinsdag 25 november 2003 14:49 schreef D-Devil het volgende:[..]
Heb je maar 1 paar
. Ben ik dan de enige die op een vrouw lijkt wat dat betreft
.
ps: ik ben student en heb maar geld voor 1 paar
pps: jah je lijkt op een vrouw!
quote:moet jij niet es in de auto stappen
Op dinsdag 25 november 2003 14:49 schreef D-Devil het volgende:[..]
Heb je maar 1 paar
. Ben ik dan de enige die op een vrouw lijkt wat dat betreft
.
quote:nee
Op dinsdag 25 november 2003 14:53 schreef Tigress74 het volgende:
Zeg Slurfer ga je mee ff bakkie doen ?
quote:hahaha JEP!!
Op dinsdag 25 november 2003 14:53 schreef Tigress74 het volgende:
Zeg Slurfer ga je mee ff bakkie doen ?
Gijsjes!!
Nadien... hoe gaat het met je huis?
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:57 schreef kepler het volgende:[..]
nee
quote:Ik vroeg jou niets want op jouw leeftijd mag je helemaal nog geen koffie drinken
Op dinsdag 25 november 2003 14:57 schreef kepler het volgende:[..]
nee
quote:in de tijd dat jij nodig had om te antwoorden, heeft tiggy al 2 bakkies gedaan
Op dinsdag 25 november 2003 14:57 schreef silver-surfer het volgende:[..]
quote:ik lus ook helemaal geen koffie
Op dinsdag 25 november 2003 14:58 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ik vroeg jou niets want op jouw leeftijd mag je helemaal nog geen koffie drinken
quote:watje
Op dinsdag 25 november 2003 14:59 schreef kepler het volgende:[..]
ik lus ook helemaal geen koffie
quote:dat er nu mensen zijn die koffie nodig hebben om wakker te blijven kan ik ook niks aan doen. Dat heb ik niet nodig, en vind het ranzig! Dus geen reden om het te drinken!
Op dinsdag 25 november 2003 15:05 schreef Magneet het volgende:[..]
watje
quote:mijn visie op jouw verhaal: WKJW!
Op dinsdag 25 november 2003 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat niet eerlijk isDat je 2,5 rondje lang eerste rijd, en er dan een bliksem komt, zodat je uit de baan vliegt, daarna word je beschoten met een schild, en uiteindelijk komt er iemand met een sterretje, zodat je als 7e eindigt
Do mario kart na project?
quote:LOL
Op dinsdag 25 november 2003 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat niet eerlijk isDat je 2,5 rondje lang eerste rijd, en er dan een bliksem komt, zodat je uit de baan vliegt, daarna word je beschoten met een schild, en uiteindelijk komt er iemand met een sterretje, zodat je als 7e eindigt
quote:Is goed... Je raakt serieus soms echt gefrusteerd
Op dinsdag 25 november 2003 15:15 schreef kepler het volgende:[..]
mijn visie op jouw verhaal: WKJW!
Do mario kart na project?
quote:Maakt niet uit hoor schat....
Op dinsdag 25 november 2003 14:59 schreef kepler het volgende:[..]
ik lus ook helemaal geen koffie
quote:Koffie is gewoon lekker...en zonder dat spul duurt het uren voordat ik aanspreekbaar ben..
Op dinsdag 25 november 2003 15:10 schreef kepler het volgende:[..]
dat er nu mensen zijn die koffie nodig hebben om wakker te blijven kan ik ook niks aan doen. Dat heb ik niet nodig, en vind het ranzig! Dus geen reden om het te drinken!
Drink wel bier ofzo
quote:* Hakkert zet hele lekkere koffie
Op dinsdag 25 november 2003 15:28 schreef Magneet het volgende:
ik zeg niet dat ik vaak koffiedrink, amper zelfs maar vind het niet vies mits het goed gezette koffie is
quote:ow
Op dinsdag 25 november 2003 15:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
* Hakkert zet hele lekkere koffie
quote:Telefoon gehad?
Op dinsdag 25 november 2003 15:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
* Hakkert zet hele lekkere koffie
quote:Neej
Op dinsdag 25 november 2003 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Telefoon gehad?
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:37 schreef Hakkert het volgende:[..]
Neej
Wtf
quote:2 water en 1 lepel koffiebonentroep..
Op dinsdag 25 november 2003 15:32 schreef Magneet het volgende:[..]
ow
quote:Zal wel morgen worden.. trage lui van de post
Op dinsdag 25 november 2003 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
!
Wtf
quote:Ik hoop het wel ja
Op dinsdag 25 november 2003 15:38 schreef Hakkert het volgende:[..]
Zal wel morgen worden.. trage lui van de post
"Nee meneer, dat kan morgen pas "
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik hoop het wel ja
Ben er niet voor nix gister al voor naar het PKantoor gegaan... Had dan net zo goed vandaag kunnen gaan omdat ik gister mijn OV nog niet kon ophalen
Wilde dat in een keer doen
quote:wat een hoer zeg
Op dinsdag 25 november 2003 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik hoop het wel ja
Ben er niet voor nix gister al voor naar het PKantoor gegaan... Had dan net zo goed vandaag kunnen gaan omdat ik gister mijn OV nog niet kon ophalen
Wilde dat in een keer doen
quote:ik raak nooit gefrusteerd van games....
Op dinsdag 25 november 2003 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Is goed... Je raakt serieus soms echt gefrusteerd
Maar damn
![]()
![]()
Tis echt mijn favoriet van het jaar op de Cube
quote:wie wie wie
Op dinsdag 25 november 2003 15:42 schreef Magneet het volgende:[..]
wat een hoer zeg
quote:Weet je nog, Soul Calibur 2, in 30 seconden 4 mannetjes verslaan?
Op dinsdag 25 november 2003 15:43 schreef kepler het volgende:[..]
ik raak nooit gefrusteerd van games....
quote:was me niet gelukt toch uiteindelijk?
Op dinsdag 25 november 2003 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Weet je nog, Soul Calibur 2, in 30 seconden 4 mannetjes verslaan?
quote:is Daan nog steeds stoned?
Op dinsdag 25 november 2003 15:46 schreef Quinny het volgende:
hai
quote:dktp prik voor daan
Op dinsdag 25 november 2003 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ik iets gemist?
quote:owwwwwwwwwwww
Op dinsdag 25 november 2003 15:52 schreef Quinny het volgende:
Daan ligt half te slapen en te kreunen van de pijn. Echt een heel zielig gezicht is het. Maar ja het hoort erbij. We hebben hem ook steeds bij ons, lekker behagelijk en veilig bij papa of mama.
quote:Agossie heeft hij er zo'n last van joh ?
Daan ligt half te slapen en te kreunen van de pijn. Echt een heel zielig gezicht is het. Maar ja het hoort erbij. We hebben hem ook steeds bij ons, lekker behagelijk en veilig bij papa of mama.
op het voorhoofd van Daan
quote:gelukkig is dat meestal maar voor een dag of 1/2
quote:ook voor Quinny
Op dinsdag 25 november 2003 15:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
quote:En een kus op z'n been graag. Sjo haalde net het pleistertje weg, maar dacht dat het kinderpleisters waren. We weten in ieder geval dat zijn stembanden nog werken
Op dinsdag 25 november 2003 15:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Agossie heeft hij er zo'n last van joh ?
Maar ja ij mag nu wel lekker de rest van de dag in de armen van pappa of mamma liggen...da's dan wel weer lekker voor hem ..
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:00 schreef Quinny het volgende:[..]
En een kus op z'n been graag. Sjo haalde net het pleistertje weg, maar dacht dat het kinderpleisters waren. We weten in ieder geval dat zijn stembanden nog werken
een op het beentje van Daan
en een *PETS* op het achterhoofd van Sjoo
quote:Ik vind het ook niet erg hoor. Moet soms ook wel even een beetje lachen om hem, want dan komt er opeens een kreuntje uit het niets.
Op dinsdag 25 november 2003 15:56 schreef kepler het volgende:[..]
gelukkig is dat meestal maar voor een dag of 1/2
Zo'n ziekte duurt meestal iets langer...
quote:Is die dan niet aant poepuh?
Op dinsdag 25 november 2003 16:02 schreef Quinny het volgende:[..]
Ik vind het ook niet erg hoor. Moet soms ook wel even een beetje lachen om hem, want dan komt er opeens een kreuntje uit het niets.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:57 schreef kepler het volgende:[..]
ook voor Quinny
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:00 schreef Quinny het volgende:[..]
En een kus op z'n been graag. Sjo haalde net het pleistertje weg, maar dacht dat het kinderpleisters waren. We weten in ieder geval dat zijn stembanden nog werken
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Usuals![]()
.. jep zeker weten
![]()
quote:
Usuals![]()
.. jep zeker weten
![]()
LD
quote:Tijd voor een dokter?
Op dinsdag 25 november 2003 16:11 schreef Chocobo het volgende:
39.5 koorts
quote:Nee joh oen,... das heel normaal... gun het hem alleen niet
Op dinsdag 25 november 2003 16:12 schreef Hakkert het volgende:[..]
Tijd voor een dokter?
quote:oei, nu heb je een kruik...
39.5 koorts
hoort dit bij de bijwerkingen?
quote:
39.5 koorts
Jij of Daan?
quote:Normaal bij zo'n prik? ik d8 altijd dat 40 graden koorts een gevaarlijke hoogte was.. kdenk hij is nog baby dus dan zal dit wel gevaarlijk zijn
Op dinsdag 25 november 2003 16:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee joh oen,... das heel normaal... gun het hem alleen niet
Sorry hoor maar ik heb er ook geen verstand van
quote:kheb ooit wel eens de 41,5 gehaald, incl ijlen enzo...
Op dinsdag 25 november 2003 16:16 schreef Hakkert het volgende:[..]
Normaal bij zo'n prik? ik d8 altijd dat 40 graden koorts een gevaarlijke hoogte was.. kdenk hij is nog baby dus dan zal dit wel gevaarlijk zijn
![]()
quote:LD zout asjeblieft op en blijf weg. Dat jij niks meer van de Gijzen moeten hebben kunnen wij ook niks aan doen.
Usuals![]()
.. jep zeker weten
![]()
quote:Beste post in dit hele topic
Op dinsdag 25 november 2003 16:18 schreef Magneet het volgende:[..]
LD zout asjeblieft op en blijf weg. Dat jij niks meer van de Gijzen moeten hebben kunnen wij ook niks aan doen.
quote:*zak chips pakt
Op dinsdag 25 november 2003 16:18 schreef Magneet het volgende:[..]
LD zout asjeblieft op en blijf weg. Dat jij niks meer van de Gijzen moeten hebben kunnen wij ook niks aan doen.
*bitch-fight verwacht
quote:Gewoon een reeks hier in Onzin waar wij lekker lullen, lees maar eens een hoop topics terug dan kom je te weten hoe het er hier aan toe gaat.
Op dinsdag 25 november 2003 16:13 schreef DIA het volgende:
misch een stupid question.........maar wat zijn dat die Gijsjes topics?
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Beste post in dit hele topic
quote:Thanx cho
*zak chips pakt
*bitch-fight verwacht
niet nodig kep ik maar er niet meer woorden aan vuil
edit zagert vervangen door kep
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 25-11-2003 16:22]
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:17 schreef kepler het volgende:[..]
kheb ooit wel eens de 41,5 gehaald, incl ijlen enzo...
Maar zolang het geen dagen lang aanhoudt is het niet zo heel erg.
quote:om precies te zijn 469 Gijsjes topics
Op dinsdag 25 november 2003 16:20 schreef Magneet het volgende:[..]
Gewoon een reeks hier in Onzin waar wij lekker lullen, lees maar eens een hoop topics terug dan kom je te weten hoe het er hier aan toe gaat.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:21 schreef Magneet het volgende:[..]
[..]Thanx cho
niet nodig kep ik maar er niet meer woorden aan vuil
edit zagert vervangen door kep
!@$!@%@@!$! je was me voor
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 25-11-2003 16:23]
quote:zei weinig, maar was een beetje aan het zweven en draaien. En dromen terwijl ik wakker was, best weird. Maar opzich wel leuk
Op dinsdag 25 november 2003 16:21 schreef Hakkert het volgende:[..]
.. wat zei je tijdens het ijlen? "Ik wil een gijsjes orgie" zeker
quote:De 500 komt er aan
Op dinsdag 25 november 2003 16:22 schreef kepler het volgende:[..]
om precies te zijn 469 Gijsjes topics
quote:Had je niet gewoon een joint gerookt?
Op dinsdag 25 november 2003 16:23 schreef kepler het volgende:[..]
zei weinig, maar was een beetje aan het zweven en draaien. En dromen terwijl ik wakker was, best weird. Maar opzich wel leuk
quote:duh ff slecht onthouden wie dat ook weer zei
Op dinsdag 25 november 2003 16:22 schreef Hakkert het volgende:[..]
wat heb ik er mee te maken
!@$!@%@@!$! je was me voor
edit : jij mij ook
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 25-11-2003 16:26]
quote:Gaaf Gewichtloosheid
Op dinsdag 25 november 2003 16:23 schreef kepler het volgende:
beetje aan het zweven en draaien
quote:Je hebt gewoon teveel gezopen
Op dinsdag 25 november 2003 16:24 schreef Magneet het volgende:[..]
duh ff slecht onthouden wie dat ook weer zei
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:23 schreef Hakkert het volgende:[..]
Had je niet gewoon een joint gerookt?
nee, voelt helemaal niet zo, ook niet alsof je dronken bent. Zorg maar dat je een zwaar griepje krijgt, dan mag je het ook meemaken!
quote:Nee dank je
Op dinsdag 25 november 2003 16:26 schreef kepler het volgende:[..]
nee, voelt helemaal niet zo, ook niet alsof je dronken bent. Zorg maar dat je een zwaar griepje krijgt, dan mag je het ook meemaken!
quote:op me werk zeker, water misschien
Op dinsdag 25 november 2003 16:25 schreef Hakkert het volgende:[..]
Je hebt gewoon teveel gezopen
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:16 schreef Hakkert het volgende:Sorry hoor maar ik heb er ook geen verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |