Het gaat wel om vreemde klussen, bijvoorbeeld bijbanen waarvoor je bijvoorbeeld 24 uur achter elkaar moest werken en ook lekker mee verdiende of om een koelkast die je in je eentje naar drie hoog moest sjouwen etc. Gewoon wat bizarre ervaringen waar je geld mee verdiende...
Dus wie heeft er wat vreemde zaken te melden?
quote:Nah ik moet het nog doen maar ik ga 3 x per week 1 uur fitnessen (8 weken) en krijg daar 250,- voor.
Op dinsdag 25 november 2003 00:45 schreef wingerd het volgende:
Veel mensen zullen natuurlijk een 9-5 job hebben, maar daar gaat het nu even niet om...Het gaat wel om vreemde klussen, bijvoorbeeld bijbanen waarvoor je bijvoorbeeld 24 uur achter elkaar moest werken en ook lekker mee verdiende of om een koelkast die je in je eentje naar drie hoog moest sjouwen etc. Gewoon wat bizarre ervaringen waar je geld mee verdiende...
Dus wie heeft er wat vreemde zaken te melden?
Maar ontopic...
Heb een keer bij een vriend, met 4 mensen een complete caravan op een verhoging in de garage getild, want nee er waren geen planken oid aanwezig
Toch nog 25 gulden voor gehad
[Dit bericht is gewijzigd door Dennis121 op 25-11-2003 00:55]
Reden was dat het die zaterdag superdruk was (Zo'n beetje elke 5 min wel een klant die wat vroeg) en dr waren veel collega's ziek...
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 25-11-2003 00:55]
quote:Betaald krijgen voor fitnessen
Op dinsdag 25 november 2003 00:47 schreef Fixxxer het volgende:[..]
Nah ik moet het nog doen maar ik ga 3 x per week 1 uur fitnessen (8 weken) en krijg daar 250,- voor.
Easy money.
Voor de rest wel eens klussen gedaan in het licht en geluid, groot feest opgebouwd, veel zieken, mensen niet op komen dagen... gevolg 20 uur achter elkaar werken 4 uurtjes slapen daarna weer 16 uur werken, en dat voor freelance tarief en dus 4 x dagprijs... was helemaal kapot, maar daarna wel even dikke flappen
quote:Instructeur?
Op dinsdag 25 november 2003 00:55 schreef excalibee het volgende:[..]
Betaald krijgen voor fitnessen
Leg dat eens uit hoe dat kan
quote:ik ook.. maar dan van 18:00 tot 6:00
12 uur achter elkaar in een supermarkt werken, (van 08:00 tot 20:00) nou ik werd GEK aan t eind, echt waar, kon bijna geen stap meer verzetten .
quote:Van 06:00 tot 18:00 ?
Op dinsdag 25 november 2003 00:56 schreef Raptor2096 het volgende:[..]
ik ook.. maar dan van 18:00 tot 6:00
quote:3 x per week 1 uur
Op dinsdag 25 november 2003 00:56 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Instructeur?
quote:Ja die probeert iedereen als ik dat zeg.. maar nee van 18:00 tot 6:00
Op dinsdag 25 november 2003 00:58 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Van 06:00 tot 18:00 ?
.
quote:Winkel opbouwen dan ofzo? Ik neem aan dat je niet hoefde te vullen?
Op dinsdag 25 november 2003 00:59 schreef Raptor2096 het volgende:[..]
Ja die probeert iedereen als ik dat zeg.. maar nee van 18:00 tot 6:00
quote:Onderzoek van Bewegingswetenschappen faculteit in opdracht van de landmacht. Krijg een test waarbij ze alles meten en dan een trainingsschema samenstellen.
Op dinsdag 25 november 2003 00:55 schreef excalibee het volgende:[..]
Betaald krijgen voor fitnessen
Leg dat eens uit hoe dat kan
quote:Kijk dat zijn nog eens leuke onderzoeken
Op dinsdag 25 november 2003 01:02 schreef Fixxxer het volgende:[..]
Onderzoek van Bewegingswetenschappen faculteit in opdracht van de landmacht. Krijg een test waarbij ze alles meten en dan een trainingsschema samenstellen.
Na die 8 weken meten ze de vooruitgang.
Eerste dagen was het erg druk en hadden we ERG veel vulling achter staan wat gecontroleerd en gesorteerd moest worden. Dus ik heb heb een keer of 3 van 18:00 tot 6:00 gewerkt.
Opzich nog best relaxt.. paar blikkies bullit erbij en het is om voor je het door hebt. Ok.. je droomt dan wel van containers en vulling maarja voor 200% over 9 uur hoor je mij niet klagen.
Had wel standbye kunnen bellen maar dan had ik de fooi moeten delen, vaak rond de 40.- E. op het al ruime salaris van 10.- E. per uur...
quote:Ja. Ik ga trucktrial straks arresteren...
Op dinsdag 25 november 2003 01:18 schreef TruckTrial het volgende:
En denk je nou echt dat ik hier mijn grote klussen ga melden? Ben je van de politie ofzo?
je hebt je bij dezen als enige zeer verdacht opgesteld
je bent erbij
hou je ook niet vaak vol hoor!
Cijferadministratie van mijn oude school reconstrueren. Ze konden me alleen betalen uit het potje voor gastdocenten (en die vingen dus ƒ 55 per uur).
Voor een circus alle toegangskaarten (datum, rij en stoelnummer) voor een periode van vier maanden met de hand ingevuld
Wat een idiote dingen heb ik eigenlijk gedaan
quote:Viel mij ook al op
Op dinsdag 25 november 2003 01:24 schreef ElisaB het volgende:Wat een idiote dingen heb ik eigenlijk gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |