abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14917250
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:43 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Tja, over de inhoud wil ik het niet hebben aangezien ik geen Offspring fan-boy ben (hoewel ik wel een tijd met dat flamedingetje rondliep als avatar, waarom weet ik ook niet... ) maar de lengte, mja zolang het goeie nummers zijn maakt de lengte niet uit. Maar zoals je al zegt, als het kutnummers zijn telt de lengte zwaarder...

quote:
[..]

Ik denk niet dat dat zo snel gebeurd. Eerder de singles ofzo... Hit that, Da Hui. Vind je vast ook bagger.

Da Hui vind ik cool. Hit That heeft gewoon een te irritant deuntje
quote:
[..]

Ligt er aan wanneer je hem wilt hebben? Nu of over 8 jaar?

Ergens in Nijmegen had je zo'n zaak toch; Kroese ofzo? Daar kon je ze idd voor 15 euro krijgen. Wellicht met wat korting erbij minder. Of Boudisque in Amsterdam (hoewel ik die ook best duur vind met nieuw spul).

Ik denk dat dat pilsje er niet in zit, maar ok, 21,99 was een beetje overdreven; hoewel, er zijn wel zaken die die prijs hanteren...

15 euro is vaak nog wel te doen, veel lager gaan ze niet. Ook kleine vage zaakjes willen winst maken
En 15 vind ik dus te veel voor een nummertje of 10
  dinsdag 25 november 2003 @ 18:01:52 #27
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14922340
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:53 schreef iDex het volgende:
ik heb wel de st.anger cd + dvd van metallica 2 dagen na de release voor 14,99 gekocht bij de media markt in rotterdam.

dus er is wel een kans dat je hem onder de 15 kan krijgen.

Metallica zou je uit principe gewoon moeten downloaden.
En dan ook nog eens van Nappie, jammer dat het niet meer bestaat.
pi_14927796
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:53 schreef iDex het volgende:
ik heb wel de st.anger cd + dvd van metallica 2 dagen na de release voor 14,99 gekocht bij de media markt in rotterdam.

dus er is wel een kans dat je hem onder de 15 kan krijgen.

ja maar jij hebt het nu over een cd waar ze niet eens boven de 15 euro voor mogen vragen, zo bagger dat hij is
That's The Way Things Go
pi_14930746
Kep net ff bij de Large Limited CD/DVD gekocht, van 22,95. Bij FRS en Van Leest staat er nog niets in hun PC, zelfs van Hit That niet.
pi_14931259
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:54 schreef NRK het volgende:
Kep net ff bij de Large Limited CD/DVD gekocht, van 22,95. Bij FRS en Van Leest staat er nog niets in hun PC, zelfs van Hit That niet.
Is dat de 'Clean' versie of de normale?
Blackball, the new disease!
pi_14931797
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:54 schreef NRK het volgende:
o dan zal ik hem ook maar bestellen bij de Large want ik hoef hem iig niet in Roosendaal te verwachten, duurt wel weer langer zo maar ja het is ook een speciale versie.
en Jassie ik neem aan dat je de clean-version niet gaat bestellen, of is al dat ge-fuck tegen je geloof
That's The Way Things Go
pi_14932766
Ik denk niet dat er een clean versie is?
Ze lieten op de sony site alleen clean samples horen lijkt me
pi_14933126
er is wel een clean versie van Splinter hoor
That's The Way Things Go
  woensdag 26 november 2003 @ 08:05:24 #34
43172 crN
The Excessum
pi_14934791
Clean versie wil zeggen geen schelden? Of zit er dan geen DVD bij?
pi_14942870
Clean wil in principe zeggen dat er niet op gescholden wordt. (Speciaal voor uitzendingen op de radio e.d.) Kan goed zijn dat die ook geen dvd heeft want dat is voor die doelgroep ook niet zo interessant.

Naja ik heb hem net helemaal gehoord en ik vind het uiteindelijk toch wat tegenvallen. Niet dat het slecht is, maar met Da Hui leek het een geweldig album te worden. Maar helaas is een groot deel van de andere nummers nogal een eindje onder dat niveau. Een beetje een wisselvallig album dus. Eigenlijk net als Conspiracy. Persoonlijk denk ik trouwens dat dit het laatste album van The Offspring is. De tijd zal leren of ik gelijk heb...

pi_14943737
Nou ik heb Splinter ook, en hij valt mij mee. Ik vind het allemaal best leuk klinken. Doet me weer erg denken aan Americana zoals ik al zei.

En meer kan ik er ook niet over kwijt, ik ben niet echt lyrisch ofzo.

pi_14945337
update www.offspring.com

11.24.03 - Lyrics to the New Album Splinter!
Every day we will be posting lyrics to a new song from Splinter. Click here for the New Lyrics!

staat er heel sneaky bij zodat je het niet meteen ziet

That's The Way Things Go
pi_14945463
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:32 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

o dan zal ik hem ook maar bestellen bij de Large want ik hoef hem iig niet in Roosendaal te verwachten, duurt wel weer langer zo maar ja het is ook een speciale versie.
en Jassie ik neem aan dat je de clean-version niet gaat bestellen, of is al dat ge-fuck tegen je geloof

Haha, nee, ik wil juist dat ge-fuck! Ik heb geen geloof dus ook nix wat er tegen in kan gaan.

Dat van die lyrics staat er idd erg sneaky bij, ff naar onderen scrollen.
The Noose kan je nu al meezingen.

woensdag 26 november 2003 @ 19:22:54 #39
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14951314
Bij Satisfaction in Heerlen staan 3 versies van Splinter in de computer.
Clean, gewoon, en met DVD.
pi_14951926
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:42 schreef Nitro_YE het volgende:
update www.offspring.com

11.24.03 - Lyrics to the New Album Splinter!
Every day we will be posting lyrics to a new song from Splinter. Click here for the New Lyrics!

staat er heel sneaky bij zodat je het niet meteen ziet

Op www.theoffspring.com had iemand al alle lyrics, maar dan wel zelf geschreven dus misschien nog met fouten.
pi_14952283
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:22 schreef Ixnay het volgende:
Bij Satisfaction in Heerlen staan 3 versies van Splinter in de computer.
Clean, gewoon, en met DVD.
Goody, ik krijg dus DVD met gescheld (waarschijnlijk )
Ik denk dat ze bij de DVD het gescheld erbij doen...
pi_14952370
met de DVD erbij is zoiezo al limited dus daar zullen ze geen clean versie van hebben gemaakt, en een echte fan koopt waarschijnlijk de DVD versie en uiteraard wil die echte fan ook wil een non-clean versie hebben.
That's The Way Things Go
  woensdag 26 november 2003 @ 21:48:12 #43
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14955851
Ik hoef geen clean versie.

Gewoon de scheld-versie met DVD.

Zullen ze hem vrijdag/zaterdag al hebben?

pi_14956023
Ik hoop het! Misschien zaterdag, volgende week iig wel.
  woensdag 26 november 2003 @ 21:57:22 #45
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14956130
In de computer bij Satisfaction stond bij releasedatum 1/12/03

Dus maandag ligt ie zeker in de rekken.

Vrijdag ga ik toch maar ff kijken of ze hem al hebben.

pi_14958015
ik hou hier de local shops ook ff in de gate of ze hem al hebben maar ja ik koop de non-DVD versie toch niet dus ik zal hem de eerste dagen nog niet hebben
That's The Way Things Go
  woensdag 26 november 2003 @ 23:04:58 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14958387
Ik ga morgen ff kijken bij mijn zaakje

Maar die hebben waarschijnlijk dan nog niet... Hooguit zaterdag. Maar goed, ff kijken kan geen kwaad

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 26 november 2003 @ 23:07:44 #48
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14958468
Ja, bij die zaak in Heerlen stond ie in de computer dus incl. DVD.

Dus denk ik dat ze hem vrijdag/zaterdag ook wel hebben met die DVD.

Ik blijf een klein beetje teleurgesteld in Splinter, had echt gedacht dat het Smash-niveau ging worden, maar ik vind het nog altijd een erg goed album.

pi_14958484
Wat is dat nr Spare me the details een ontzettend radio-vriendelijk nummer zeg. Makes me all warm and fuzzy van binnen.
  woensdag 26 november 2003 @ 23:10:33 #50
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14958565
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:08 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is dat nr Spare me the details een ontzettend radio-vriendelijk nummer zeg. Makes me all warm and fuzzy van binnen.
Hoop niet dat ze hem als single uitbrengen.
Lyrics liggen ver beneden Offspring niveau.
Dat acoustische gitaar gedoe klinkt wel lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')