quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:43 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Tja, over de inhoud wil ik het niet hebben aangezien ik geen Offspring fan-boy ben (hoewel ik wel een tijd met dat flamedingetje rondliep als avatar, waarom weet ik ook niet...
) maar de lengte, mja zolang het goeie nummers zijn maakt de lengte niet uit. Maar zoals je al zegt, als het kutnummers zijn telt de lengte zwaarder...
quote:Da Hui vind ik cool. Hit That heeft gewoon een te irritant deuntje
[..]Ik denk niet dat dat zo snel gebeurd. Eerder de singles ofzo... Hit that, Da Hui. Vind je vast ook bagger.
quote:15 euro is vaak nog wel te doen, veel lager gaan ze niet. Ook kleine vage zaakjes willen winst maken
[..]Ligt er aan wanneer je hem wilt hebben? Nu of over 8 jaar?
Ergens in Nijmegen had je zo'n zaak toch; Kroese ofzo? Daar kon je ze idd voor 15 euro krijgen. Wellicht met wat korting erbij minder. Of Boudisque in Amsterdam (hoewel ik die ook best duur vind met nieuw spul).
Ik denk dat dat pilsje er niet in zit, maar ok, 21,99 was een beetje overdreven; hoewel, er zijn wel zaken die die prijs hanteren...

quote:Metallica zou je uit principe gewoon moeten downloaden.
Op dinsdag 25 november 2003 14:53 schreef iDex het volgende:
ik heb wel de st.anger cd + dvd van metallica 2 dagen na de release voor 14,99 gekocht bij de media markt in rotterdam.dus er is wel een kans dat je hem onder de 15 kan krijgen.

quote:ja maar jij hebt het nu over een cd waar ze niet eens boven de 15 euro voor mogen vragen, zo bagger dat hij is
Op dinsdag 25 november 2003 14:53 schreef iDex het volgende:
ik heb wel de st.anger cd + dvd van metallica 2 dagen na de release voor 14,99 gekocht bij de media markt in rotterdam.dus er is wel een kans dat je hem onder de 15 kan krijgen.

quote:Is dat de 'Clean' versie of de normale?
Op dinsdag 25 november 2003 22:54 schreef NRK het volgende:
Kep net ff bij de Large Limited CD/DVD gekocht, van 22,95. Bij FRS en Van Leest staat er nog niets in hun PC, zelfs van Hit That niet.

quote:o dan zal ik hem ook maar bestellen bij de Large want ik hoef hem iig niet in Roosendaal te verwachten, duurt wel weer langer zo maar ja het is ook een speciale versie.
Op dinsdag 25 november 2003 22:54 schreef NRK het volgende:
Kep net ff bij de Large Limited CD/DVD gekocht, van 22,95. Bij FRS en Van Leest staat er nog niets in hun PC, zelfs van Hit That niet.

Naja ik heb hem net helemaal gehoord en ik vind het uiteindelijk toch wat tegenvallen. Niet dat het slecht is, maar met Da Hui leek het een geweldig album te worden. Maar helaas is een groot deel van de andere nummers nogal een eindje onder dat niveau. Een beetje een wisselvallig album dus. Eigenlijk net als Conspiracy. Persoonlijk denk ik trouwens dat dit het laatste album van The Offspring is. De tijd zal leren of ik gelijk heb... 

En meer kan ik er ook niet over kwijt, ik ben niet echt lyrisch ofzo. 

11.24.03 - Lyrics to the New Album Splinter! 
Every day we will be posting lyrics to a new song from Splinter. Click here for the New Lyrics! 
staat er heel sneaky bij zodat je het niet meteen ziet

quote:Haha, nee, ik wil juist dat ge-fuck!
Op dinsdag 25 november 2003 23:32 schreef Nitro_YE het volgende:[..]
o dan zal ik hem ook maar bestellen bij de Large want ik hoef hem iig niet in Roosendaal te verwachten, duurt wel weer langer zo maar ja het is ook een speciale versie.
en Jassie ik neem aan dat je de clean-version niet gaat bestellen, of is al dat ge-fuck tegen je geloof
Dat van die lyrics staat er idd erg sneaky bij, ff naar onderen scrollen.
The Noose kan je nu al meezingen. 

quote:Op www.theoffspring.com had iemand al alle lyrics, maar dan wel zelf geschreven dus misschien nog met fouten.
Op woensdag 26 november 2003 15:42 schreef Nitro_YE het volgende:
update www.offspring.com11.24.03 - Lyrics to the New Album Splinter!
Every day we will be posting lyrics to a new song from Splinter. Click here for the New Lyrics!staat er heel sneaky bij zodat je het niet meteen ziet

quote:Goody, ik krijg dus DVD met gescheld (waarschijnlijk
Op woensdag 26 november 2003 19:22 schreef Ixnay het volgende:
Bij Satisfaction in Heerlen staan 3 versies van Splinter in de computer.
Clean, gewoon, en met DVD.

Gewoon de scheld-versie met DVD. ![]()
Zullen ze hem vrijdag/zaterdag al hebben? 

Dus maandag ligt ie zeker in de rekken.
Vrijdag ga ik toch maar ff kijken of ze hem al hebben.

Maar die hebben waarschijnlijk dan nog niet... Hooguit zaterdag. Maar goed, ff kijken kan geen kwaad 

Dus denk ik dat ze hem vrijdag/zaterdag ook wel hebben met die DVD.
Ik blijf een klein beetje teleurgesteld in Splinter, had echt gedacht dat het Smash-niveau ging worden, maar ik vind het nog altijd een erg goed album.

quote:Hoop niet dat ze hem als single uitbrengen.
Op woensdag 26 november 2003 23:08 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is dat nr Spare me the details een ontzettend radio-vriendelijk nummer zeg. Makes me all warm and fuzzy van binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |