quote:Dit worden weer lange nachten
Op dinsdag 2 december 2003 08:32 schreef Truck het volgende:[..]
Thx!
Kunnen we eindelijk beginnen met de master league!
Dit omdat ik hem wil kopen omdat ik de review had gelezen in de PU, daar had ie een 9.5(voor zowel de PC als de PS2)
quote:Dat met die knoppen klopt wel. Maar ik heb ze zo veranderd als met fifa. Ik speel die reeks al vanaf 97 en ben eraan gewent. Maar 2004 was zo belchelijk slecht en ik had al wat gehoord over de pes2 op de ps2 dat die zo goed was enzo, dat ik d8 laat ik pes3 voor de pc kopen. Totaal geen spijt! Je kan lekkere combinaties maken, na een paas kan je gelijk doorlopen(en niet 10 min stilstaan als bij fifa) en dat idols voor voetballers is cker ook wel lache
Op dinsdag 9 december 2003 11:16 schreef yakuza het volgende:
Ik heb een vraagje aan de PC'ers hier. Is het t waard om em te kopen en is het waar wat Remcow zegt over de PS2-controler-knoppen-dinges?
Kortom: zijn de PC spelers tevreden met het spel?Dit omdat ik hem wil kopen omdat ik de review had gelezen in de PU, daar had ie een 9.5(voor zowel de PC als de PS2)
quote:1.De jeugdspelers kan je vinden in het 'other' team, gewoon naar het negotiations scherm en dan select by team kiezen en dan een paar keer R1 of L1 drukken.
Op dinsdag 9 december 2003 20:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ja hallo ik had een vraagje ik heb pes 3 nu zo 5 dagen en ik wil een jeugd speler kopen om te trainen maar ik kan er geen 1 vinden waar moet ik naar kijkenen nog een vraag master league had toch 4 divisies maar waarom zie ik er maar 2
en of the ball control was van pes gejat? maar in pes zit niet zo dergelijke modeen nog iets dit spel ownt zwaaaaaaaaaaar vandaag een f*cking mooie goal gemaakt met henry ik kopte de bal weg uit een corner ik met henry in me eentje 4 verdedigers uitgespeeld en de bal in de kruising geplaats _0_
hoe is dat mogelijk?
quote:Wat moeten we ons hoerbij voorstellen?
Op dinsdag 9 december 2003 11:49 schreef Loonies het volgende:[..]
en dat idols voor voetballers is cker ook wel lache.
quote:Geforce 2 is tegenwoordig niet zo hele snel meer ...
Op donderdag 18 december 2003 17:14 schreef giovan het volgende:
Bij mij is PES 3 nog steeds traag, zelfs na de patch nog trager geworden.
Zodra je op het middenveld komt - veel spelers - wordt de gameplay enorm traag. Ik snap niet hoe dit komt, 2.0 ghz processor, 512 mb geheugen en een geforce 2 pro videokaart....
heeft iemand dit al op weten te lossen?
Begrijp alleen nog niet zoveel van het negotiations scherm. Je kan onderhandelen met spelers maar maakt het aantal punten dat je hebt wat uit bij de onderhandelingen en als je in de min gaat ken je dan failliet gaan?
quote:Als je in de min komt is het Game over. Als je begint kan je het best Promising players kopen.
Op zondag 28 december 2003 16:34 schreef Cart_man het volgende:
Masterleague is lastig...speel met *** sterren en heb tot nu toe 1 wedstrijd weten te winnen dankzij een mooie volley op 20 meter van het doelpunt. Kansen krijg ik wel maar ze afmaken, lijkt Feijenoord welBegrijp alleen nog niet zoveel van het negotiations scherm. Je kan onderhandelen met spelers maar maakt het aantal punten dat je hebt wat uit bij de onderhandelingen en als je in de min gaat ken je dan failliet gaan?
quote:Waar achterin? En hoe kan ik al hun stats bekijken?
Op zondag 28 december 2003 16:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als je in de min komt is het Game over. Als je begint kan je het best Promising players kopen.
Deze staan allemaal achterin, het zijn allemaal jonge speler, als je ze koopt en ze elke wedstrijd een tijdje mee laat doen krijg je een X aantal punten om hun skills omhoog te krikken.
Maar klopt het dat de namen tijdens de Master League niet meer kloppen?
Want tijdens normale wedstrijden kloppen alle namen wel, maar tijdens de Master League heb ik allemaal spelers in mijn team die ik niet ken?
En het is irritant dat het menu niet fatsoenlijk reageert.
De ene keer moet je 10x op een knop drukken voordat het werkt, en de andere keer verspringt de balk 35x als je 1x gedrukt hebt
quote:Die menu's werken idd klote, ik vind het spel qua interface te Konami-achtig, meer voor de spelautomatenhandel.
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:De ene keer moet je 10x op een knop drukken voordat het werkt, en de andere keer verspringt de balk 35x als je 1x gedrukt hebt
![]()
quote:het idee van de master league is dat je een goed team opbouwt, je begint dus ongeacht welk team je kiest met dezelfde slechte spelers.
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
Maar klopt het dat de namen tijdens de Master League niet meer kloppen?
Want tijdens normale wedstrijden kloppen alle namen wel, maar tijdens de Master League heb ik allemaal spelers in mijn team die ik niet ken?
promising players zijn te vinden onder het team 'other' dat je kan vinden als je nieuwe spelers wilt kopen -> select by team.
quote:En al die spelers zijn promising...waar ken ik hun leeftijd zien?
Op dinsdag 30 december 2003 00:13 schreef jimjim1983 het volgende:promising players zijn te vinden onder het team 'other' dat je kan vinden als je nieuwe spelers wilt kopen -> select by team.
Gisteren Aghahowa kunnen kopen. En Cellini naar Benfica...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |