abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2003 @ 00:28:59 #26
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_15162830
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 08:32 schreef Truck het volgende:

[..]

Thx!
Kunnen we eindelijk beginnen met de master league!

Dit worden weer lange nachten
Alleen heb ik het vermoeden dat ik na het installeren van deze patch weer opnieuw moet beginnen met de masterleague
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_15215083
Heeft er iemand de no-dvd fix? Al die links zijn dood waarop ik m kan downloaden...steeds die dvd erin doen is zo vermoeiend :p
pi_15269879
Ik heb een vraagje aan de PC'ers hier. Is het t waard om em te kopen en is het waar wat Remcow zegt over de PS2-controler-knoppen-dinges?
Kortom: zijn de PC spelers tevreden met het spel?

Dit omdat ik hem wil kopen omdat ik de review had gelezen in de PU, daar had ie een 9.5(voor zowel de PC als de PS2)

dinsdag 9 december 2003 @ 11:49:12 #29
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_15270716
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:16 schreef yakuza het volgende:
Ik heb een vraagje aan de PC'ers hier. Is het t waard om em te kopen en is het waar wat Remcow zegt over de PS2-controler-knoppen-dinges?
Kortom: zijn de PC spelers tevreden met het spel?

Dit omdat ik hem wil kopen omdat ik de review had gelezen in de PU, daar had ie een 9.5(voor zowel de PC als de PS2)

Dat met die knoppen klopt wel. Maar ik heb ze zo veranderd als met fifa. Ik speel die reeks al vanaf 97 en ben eraan gewent. Maar 2004 was zo belchelijk slecht en ik had al wat gehoord over de pes2 op de ps2 dat die zo goed was enzo, dat ik d8 laat ik pes3 voor de pc kopen. Totaal geen spijt! Je kan lekkere combinaties maken, na een paas kan je gelijk doorlopen(en niet 10 min stilstaan als bij fifa) en dat idols voor voetballers is cker ook wel lache . Het enige nadeel isdat wel altijd de ps2 knoppen gebuikt worden om bijvoordbeeld moves uit te drukken, ten eerste wen je hier wel aan en ten 2e alle ps2 moves kan je lekker makkelijk converteren naar pc. Ik vind het een super spel (doet me om de een of andere reden denken aan een gameboy voetbalspel uit 1992) en die 9,5 is terecht. En dat van versloomde shit bij strafschop gebied ik he book een 2,4 maar nooit prblemen mee gehad. Heb ook de patch geinstalled, en eigenlijk geen idee wat het verbeterde. Maar een patch is meestal beter, dus zal wel.
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:21:25 #30
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_15283641
ja hallo ik had een vraagje ik heb pes 3 nu zo 5 dagen en ik wil een jeugd speler kopen om te trainen maar ik kan er geen 1 vinden waar moet ik naar kijken en nog een vraag master league had toch 4 divisies maar waarom zie ik er maar 2
en of the ball control was van pes gejat? maar in pes zit niet zo dergelijke mode en nog iets dit spel ownt zwaaaaaaaaaaar vandaag een f*cking mooie goal gemaakt met henry ik kopte de bal weg uit een corner ik met henry in me eentje 4 verdedigers uitgespeeld en de bal in de kruising geplaats _0_
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_15296552
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ja hallo ik had een vraagje ik heb pes 3 nu zo 5 dagen en ik wil een jeugd speler kopen om te trainen maar ik kan er geen 1 vinden waar moet ik naar kijken en nog een vraag master league had toch 4 divisies maar waarom zie ik er maar 2
en of the ball control was van pes gejat? maar in pes zit niet zo dergelijke mode en nog iets dit spel ownt zwaaaaaaaaaaar vandaag een f*cking mooie goal gemaakt met henry ik kopte de bal weg uit een corner ik met henry in me eentje 4 verdedigers uitgespeeld en de bal in de kruising geplaats _0_
1.De jeugdspelers kan je vinden in het 'other' team, gewoon naar het negotiations scherm en dan select by team kiezen en dan een paar keer R1 of L1 drukken.
2.Er zijn niet 4 divisies maar 4 competities met ieder 2 divisies.
3.Off the ball control is niet gejat van PES
4.Ja dit spel ownt zwaaaaaaaaaar
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:43:49 #32
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15362152
Ik dacht dat het 'slome' onderdeel was van de gameplay, des te verder ik kom des te sneller de mannen lopen.
Weet iemand hoe je de herhalingen sneller krijgt? dit blijft wel constant sloom gaan, vooral de close-ups
  zaterdag 13 december 2003 @ 00:14:25 #33
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15370927
Hmmmzzzz.de patch geinstalleerd maar de gameplay wordt alleen maar trager vooral rond de penaltystip.
Heb een P4 2.0 ghz, 512mb, geforce 2 pro, xp

hoe is dat mogelijk?

pi_15501721
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:49 schreef Loonies het volgende:

[..]
en dat idols voor voetballers is cker ook wel lache .

Wat moeten we ons hoerbij voorstellen?
pi_15512330
Gisteren gekocht. Wederom tof spel. Spelers bewegen natuurlijk en reageren natuurlijk. De gameplay blijft verassen dit in tegenstelling tot fifa. Het enige wat ik soms mis is het overzicht als je vanaf het middenveld je spitsen probeert te bereiken.
  donderdag 18 december 2003 @ 17:14:32 #36
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15518113
Bij mij is PES 3 nog steeds traag, zelfs na de patch nog trager geworden.
Zodra je op het middenveld komt - veel spelers - wordt de gameplay enorm traag. Ik snap niet hoe dit komt, 2.0 ghz processor, 512 mb geheugen en een geforce 2 pro videokaart....
heeft iemand dit al op weten te lossen?
pi_15561187
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:14 schreef giovan het volgende:
Bij mij is PES 3 nog steeds traag, zelfs na de patch nog trager geworden.
Zodra je op het middenveld komt - veel spelers - wordt de gameplay enorm traag. Ik snap niet hoe dit komt, 2.0 ghz processor, 512 mb geheugen en een geforce 2 pro videokaart....
heeft iemand dit al op weten te lossen?
Geforce 2 is tegenwoordig niet zo hele snel meer ...
There's a frood who really knows where his towel is.
  zaterdag 20 december 2003 @ 14:59:47 #38
32089 AliaS_
Dain bramaged
pi_15564280
ik heb zelf een P3 933mhz, 128mb, geforce2 ultra.
en na de patch trekt het spel het best. Dus dat van die geforce2 hoeft niet zoveel uit te maken.
  zondag 28 december 2003 @ 16:34:24 #39
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15767833
Masterleague is lastig...speel met *** sterren en heb tot nu toe 1 wedstrijd weten te winnen dankzij een mooie volley op 20 meter van het doelpunt. Kansen krijg ik wel maar ze afmaken, lijkt Feijenoord wel

Begrijp alleen nog niet zoveel van het negotiations scherm. Je kan onderhandelen met spelers maar maakt het aantal punten dat je hebt wat uit bij de onderhandelingen en als je in de min gaat ken je dan failliet gaan?

A.M.A.B
pi_15767997
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:34 schreef Cart_man het volgende:
Masterleague is lastig...speel met *** sterren en heb tot nu toe 1 wedstrijd weten te winnen dankzij een mooie volley op 20 meter van het doelpunt. Kansen krijg ik wel maar ze afmaken, lijkt Feijenoord wel

Begrijp alleen nog niet zoveel van het negotiations scherm. Je kan onderhandelen met spelers maar maakt het aantal punten dat je hebt wat uit bij de onderhandelingen en als je in de min gaat ken je dan failliet gaan?

Als je in de min komt is het Game over. Als je begint kan je het best Promising players kopen.
Deze staan allemaal achterin, het zijn allemaal jonge speler, als je ze koopt en ze elke wedstrijd een tijdje mee laat doen krijg je een X aantal punten om hun skills omhoog te krikken.
  zondag 28 december 2003 @ 18:02:24 #41
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15770436
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je in de min komt is het Game over. Als je begint kan je het best Promising players kopen.
Deze staan allemaal achterin, het zijn allemaal jonge speler, als je ze koopt en ze elke wedstrijd een tijdje mee laat doen krijg je een X aantal punten om hun skills omhoog te krikken.

Waar achterin? En hoe kan ik al hun stats bekijken?
A.M.A.B
  zondag 28 december 2003 @ 20:18:11 #42
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15774661
Vandaag voor het eerst PES 3 gedaan(mijn eerste PES ooit)
God, dit is echt geweldig zo veel beter dan fifa
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_15795621
Ik heb net PES eens opnieuw geinstalleerd, omdat ik net las dat je nieuwe kits, en alle correcte namen kan downloaden!
Het spel vind ik eigenlijk best wel OK.

Maar klopt het dat de namen tijdens de Master League niet meer kloppen?
Want tijdens normale wedstrijden kloppen alle namen wel, maar tijdens de Master League heb ik allemaal spelers in mijn team die ik niet ken?

En het is irritant dat het menu niet fatsoenlijk reageert.
De ene keer moet je 10x op een knop drukken voordat het werkt, en de andere keer verspringt de balk 35x als je 1x gedrukt hebt

pi_15797577
Dat van de masterleage namen klopt. Dat van het menu heb ik geen last van ik heb de ps 2 versie
  maandag 29 december 2003 @ 16:44:22 #45
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15799060
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:

De ene keer moet je 10x op een knop drukken voordat het werkt, en de andere keer verspringt de balk 35x als je 1x gedrukt hebt

Die menu's werken idd klote, ik vind het spel qua interface te Konami-achtig, meer voor de spelautomatenhandel.
Daar mogen ze weleens opnieuw aandacht aan besteden, en die gekke achtergronden v/h menu, ik denk dat menig voetbalfan liever een rustige achtergrond heeft anders heb je het idee van een shooter game.
  maandag 29 december 2003 @ 20:33:51 #46
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15805795
De promising players, in welke lijst staan ze achterin. Begrijp er de balluh van...
A.M.A.B
pi_15808524
Heb ik ook nog niet gevonden...
Ik heb bij de training mode alles op 5 behalve dribbelen (jezus wat zuigt dat!) en vrije trappen nemen (4 sterren)
pi_15811969
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
Maar klopt het dat de namen tijdens de Master League niet meer kloppen?
Want tijdens normale wedstrijden kloppen alle namen wel, maar tijdens de Master League heb ik allemaal spelers in mijn team die ik niet ken?
het idee van de master league is dat je een goed team opbouwt, je begint dus ongeacht welk team je kiest met dezelfde slechte spelers.

promising players zijn te vinden onder het team 'other' dat je kan vinden als je nieuwe spelers wilt kopen -> select by team.

dinsdag 30 december 2003 @ 10:33:12 #49
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15818418
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:13 schreef jimjim1983 het volgende:promising players zijn te vinden onder het team 'other' dat je kan vinden als je nieuwe spelers wilt kopen -> select by team.
En al die spelers zijn promising...waar ken ik hun leeftijd zien?

Gisteren Aghahowa kunnen kopen. En Cellini naar Benfica...

A.M.A.B
pi_15818737
is et mogelijk om met pes3 op de ps2 online te spelen eigenlijk??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')