die zit er toch niet in he?
quote:Van elk land zitten de topclubs erin. Je hebt dus niet zoals bij FIFA dat je van elk land de nationale competitie kan spelen
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het valt me een beetje tegen, ik mis de NL competitie...
Dat de namen niet kloppen boeit niet, die verander ik wel..
quote:Ik heb hem hier in Hellevoetsluis al bij de FRS en Intertoys gezien
Op maandag 24 november 2003 22:05 schreef Vrieskist het volgende:
Wanneer komt de pc versie in de winkels? Had een keer iets van 26 November gelezen.
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/pro_evolution_soccer_3_edit.txt
quote:die heeft er nog nooit ingezeten........... sterker........ zit geen 1 nationale competitie in...... heeft er nooit in gezeten en zal d'r hoogstwaarschijnlijk ook nooit inkomen.......... mis ze ook niet eigenlijk....... masterleague is ruim voldoende!!
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het valt me een beetje tegen, ik mis de NL competitie...
Dat de namen niet kloppen boeit niet, die verander ik wel..
quote:Fifa 2003 was nog speelbaar, maar 2004 is echt janken met de pet op ... Vooral na het spelen van de PES3 demo
Op maandag 24 november 2003 22:27 schreef BaBy-G het volgende:
echt een top spel!
onbegrijpelijk dat sommige mensen nog FIFA spelen...
Geef mij maar PES Zit nog wat te oefenen op de 3 sterren
..
quote:je moet een videokaart hebben met minimaal DirectX8 functies, dus minimaal een Ati Radeon 8500 of nVidia GeForce 4200
Op maandag 24 november 2003 22:30 schreef Armin het volgende:
het werkt niet met mn videokaart... Krijg een logo en daarna een zwart scherm ipv een intro. geforce2 nog maar alle games kunnen er gewoon op draaien. Ook na update installeren werkt t niet
bij mij, met mijn Ati Radeon 7200 draait het, de demo dan, wel, in de laagste instelling natuurlijk, maar af en toe heb ik wel eens een foutmelding, al is dat gelukkig zelden
quote:ja maar zeg ik draai alles nog goed, Halo, Fifa2004, Generals, Hit and Run, alles draait perfect... Lekker compatible zeg
Op maandag 24 november 2003 22:37 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
je moet een videokaart hebben met minimaal DirectX8 functies, dus minimaal een Ati Radeon 8500 of nVidia GeForce 4200
bij mij, met mijn Ati Radeon 7200 draait het, de demo dan, wel, in de laagste instelling natuurlijk, maar af en toe heb ik wel eens een foutmelding, al is dat gelukkig zelden
quote:dat slowmotion probleem is op te lossen las ik ergens, maar dan kan je geloof ik geen geluid meer horen ofzo... Oftewel het is voor de pc gewoon een oncompatible zuigspel. ff snel overgezet ofzo.
Op donderdag 27 november 2003 20:44 schreef halleekes het volgende:
ik heb het spel bij verschillende mensen zien draaien....bij allemaal (ook p4 2.4 ghz) draait het spel heel sloom als de mensen in de buurt van het strafschopgebied komen......ik vind dit heel slordig van de pc versie....het spel lijkt me geweldig, maar is gewoon niet te spelen op de pc....ik hoop dat er een oplossing is/komt!
Jammer toch wel een interessant spel.. hopelijk komt er nog een patch of wat. Tenslotte is het ook maar net uit voor de pc.
Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.
PES3 is een blijvertje
Jammer alleen dat alle clubs en namen zo bout zijn...psv = stadhuisplein
quote:Van fnoord hebben ze wel een licentie kunnen krijgen
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Cart_man het volgende:
Er is al een patch uit voor PES3.Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.
PES3 is een blijvertje
quote:Alleen klopt daar weer geen tyfus van...team met kalou, bosvelt, van hooijdonk, emerton
Op vrijdag 28 november 2003 22:19 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Van fnoord hebben ze wel een licentie kunnen krijgen
quote:die patch leidt niet tot een betere compatibiliteit, althans hier heeft het geen effect.
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Cart_man het volgende:
Er is al een patch uit voor PES3.Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.
PES3 is een blijvertje
have found the way. Around there is a patch that give you 10.000.000 credits and other stuff. Install this patch and go to PES-Shop (in game). Here buy the game speed hidden feature. now go to the match. start it and in the menu you can see there is game speed. change to double speed ... enjoy!
MGT :: 28-11-2003 08:46 :: ip: logged
the site for the patch is:
http://www.socceraccess.com/
in the main page go to....
"Want 10 Million PES? Unlock everything with this patch!"
download and install the patch...
enjoy!
ik heb het nog nie geprobeerd...maar er zijn naar het schijnt echt bizar veel mensen die het spel niet goed draaiende krijgen...misschien dat dit helpt!
quote:Ja die is er al...kan je vinden op www.proevolutionline.com
Op zondag 30 november 2003 11:01 schreef Truck het volgende:
Heeft iemand reeds een PES3 option file geinstalleerd voor PC? ...zodat we alle juiste namen etc hebben?
quote:Thx!
Op zondag 30 november 2003 23:49 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ja die is er al...kan je vinden op www.proevolutionline.com
Ook al aardig wat shirts van clubs gedownload...en de manual is ook wel handig. Tering wat zijn er veel verschillende opties
quote:Dit worden weer lange nachten
Op dinsdag 2 december 2003 08:32 schreef Truck het volgende:[..]
Thx!
Kunnen we eindelijk beginnen met de master league!
Dit omdat ik hem wil kopen omdat ik de review had gelezen in de PU, daar had ie een 9.5(voor zowel de PC als de PS2)
quote:Dat met die knoppen klopt wel. Maar ik heb ze zo veranderd als met fifa. Ik speel die reeks al vanaf 97 en ben eraan gewent. Maar 2004 was zo belchelijk slecht en ik had al wat gehoord over de pes2 op de ps2 dat die zo goed was enzo, dat ik d8 laat ik pes3 voor de pc kopen. Totaal geen spijt! Je kan lekkere combinaties maken, na een paas kan je gelijk doorlopen(en niet 10 min stilstaan als bij fifa) en dat idols voor voetballers is cker ook wel lache
Op dinsdag 9 december 2003 11:16 schreef yakuza het volgende:
Ik heb een vraagje aan de PC'ers hier. Is het t waard om em te kopen en is het waar wat Remcow zegt over de PS2-controler-knoppen-dinges?
Kortom: zijn de PC spelers tevreden met het spel?Dit omdat ik hem wil kopen omdat ik de review had gelezen in de PU, daar had ie een 9.5(voor zowel de PC als de PS2)
quote:1.De jeugdspelers kan je vinden in het 'other' team, gewoon naar het negotiations scherm en dan select by team kiezen en dan een paar keer R1 of L1 drukken.
Op dinsdag 9 december 2003 20:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ja hallo ik had een vraagje ik heb pes 3 nu zo 5 dagen en ik wil een jeugd speler kopen om te trainen maar ik kan er geen 1 vinden waar moet ik naar kijkenen nog een vraag master league had toch 4 divisies maar waarom zie ik er maar 2
en of the ball control was van pes gejat? maar in pes zit niet zo dergelijke modeen nog iets dit spel ownt zwaaaaaaaaaaar vandaag een f*cking mooie goal gemaakt met henry ik kopte de bal weg uit een corner ik met henry in me eentje 4 verdedigers uitgespeeld en de bal in de kruising geplaats _0_
hoe is dat mogelijk?
quote:Wat moeten we ons hoerbij voorstellen?
Op dinsdag 9 december 2003 11:49 schreef Loonies het volgende:[..]
en dat idols voor voetballers is cker ook wel lache.
quote:Geforce 2 is tegenwoordig niet zo hele snel meer ...
Op donderdag 18 december 2003 17:14 schreef giovan het volgende:
Bij mij is PES 3 nog steeds traag, zelfs na de patch nog trager geworden.
Zodra je op het middenveld komt - veel spelers - wordt de gameplay enorm traag. Ik snap niet hoe dit komt, 2.0 ghz processor, 512 mb geheugen en een geforce 2 pro videokaart....
heeft iemand dit al op weten te lossen?
Begrijp alleen nog niet zoveel van het negotiations scherm. Je kan onderhandelen met spelers maar maakt het aantal punten dat je hebt wat uit bij de onderhandelingen en als je in de min gaat ken je dan failliet gaan?
quote:Als je in de min komt is het Game over. Als je begint kan je het best Promising players kopen.
Op zondag 28 december 2003 16:34 schreef Cart_man het volgende:
Masterleague is lastig...speel met *** sterren en heb tot nu toe 1 wedstrijd weten te winnen dankzij een mooie volley op 20 meter van het doelpunt. Kansen krijg ik wel maar ze afmaken, lijkt Feijenoord welBegrijp alleen nog niet zoveel van het negotiations scherm. Je kan onderhandelen met spelers maar maakt het aantal punten dat je hebt wat uit bij de onderhandelingen en als je in de min gaat ken je dan failliet gaan?
quote:Waar achterin? En hoe kan ik al hun stats bekijken?
Op zondag 28 december 2003 16:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als je in de min komt is het Game over. Als je begint kan je het best Promising players kopen.
Deze staan allemaal achterin, het zijn allemaal jonge speler, als je ze koopt en ze elke wedstrijd een tijdje mee laat doen krijg je een X aantal punten om hun skills omhoog te krikken.
Maar klopt het dat de namen tijdens de Master League niet meer kloppen?
Want tijdens normale wedstrijden kloppen alle namen wel, maar tijdens de Master League heb ik allemaal spelers in mijn team die ik niet ken?
En het is irritant dat het menu niet fatsoenlijk reageert.
De ene keer moet je 10x op een knop drukken voordat het werkt, en de andere keer verspringt de balk 35x als je 1x gedrukt hebt
quote:Die menu's werken idd klote, ik vind het spel qua interface te Konami-achtig, meer voor de spelautomatenhandel.
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:De ene keer moet je 10x op een knop drukken voordat het werkt, en de andere keer verspringt de balk 35x als je 1x gedrukt hebt
![]()
quote:het idee van de master league is dat je een goed team opbouwt, je begint dus ongeacht welk team je kiest met dezelfde slechte spelers.
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
Maar klopt het dat de namen tijdens de Master League niet meer kloppen?
Want tijdens normale wedstrijden kloppen alle namen wel, maar tijdens de Master League heb ik allemaal spelers in mijn team die ik niet ken?
promising players zijn te vinden onder het team 'other' dat je kan vinden als je nieuwe spelers wilt kopen -> select by team.
quote:En al die spelers zijn promising...waar ken ik hun leeftijd zien?
Op dinsdag 30 december 2003 00:13 schreef jimjim1983 het volgende:promising players zijn te vinden onder het team 'other' dat je kan vinden als je nieuwe spelers wilt kopen -> select by team.
Gisteren Aghahowa kunnen kopen. En Cellini naar Benfica...
quote:kan je niet zien volgens mij maar dat maakt ook niks uit want je kunt ze 'trainen' voor een bepaald aantal wedstrijden ongeacht hun leeftijd.
Op dinsdag 30 december 2003 10:33 schreef Cart_man het volgende:[..]
En al die spelers zijn promising...waar ken ik hun leeftijd zien?
Gisteren Aghahowa kunnen kopen. En Cellini naar Benfica...
en nee PES3 kan niet online op de ps2
Maar het menu loopt echt vaag, soms reageert ie gewoon niet en soms raast hij hele menu door achterelkaar
ik hoorde ook van de verkoper dat er een cd zou uitkomen met de goede namen en clubs enzo.......
weet iemand hier meer over.....ik bedoel dus niet de PC versie maar voor de PS2!!!!
kijk ik kan wel alles veranderen maar uit oude ervaringen weet je dat je dan 3 weken bezig ben om alles ala pietje precies in orde te krijgen.........
ik hoorde ook van de verkoper dat er een cd zou uitkomen met de goede namen en clubs enzo.......
weet iemand hier meer over.....ik bedoel dus niet de PC versie maar voor de PS2!!!!
kijk ik kan wel alles veranderen maar uit oude ervaringen weet je dat je dan 3 weken bezig ben om alles ala pietje precies in orde te krijgen.........
ALs ik de resolutie op 1024x768 zet en de detail op gemiddeld dan loopt ie gewoon té langzaam maar als ik detail op low zet dan loopt hij weer te snel
quote:ja het is veel te makkelijk. Ik ben net klaar met een master league seizoen(5 sterren): de 1e wedstrijd verloren van Bayern, 1x gelijk (finale WEFA league, nog wel gewonnen met penalty's) en alle overige wedstrijden gewonnen.
Op zondag 25 januari 2004 20:13 schreef jeremiah het volgende:
Zojuist weer ff mijn competetie met Rekormeister opgepakt, maar na 1,5 maand niet te hebben gespeeld win ik overduidelijk met 3-0 van Manchester. Dit op het niveau van 5 sterren en zonder een geblesseerd Makaay
[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 25-01-2004 20:31]
quote:Dan ben jij wel heel erg goed. Ik ben in de Master League aan het kwakkelen met 3 sterren
Op zondag 25 januari 2004 20:30 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
ja het is veel te makkelijk. Ik ben net klaar met een master league seizoen(5 sterren): de 1e wedstrijd verloren van Bayern, 1x gelijk (finale WEFA league, nog wel gewonnen met penalty's) en alle overige wedstrijden gewonnen.
Ik hoop dat ze de volgende versie moeilijker maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Sjorssie op 25-01-2004 23:56]
quote:Same here, totdat ik er achter kwam dat je ook wat minder snel kan rennen en dus de bal beter kan beschermen
Op zondag 25 januari 2004 20:46 schreef Enchanter het volgende:
welke versie spelen jullie , ik heb de PS2 versie , en ik heb met 3 sterren al moeite
Ja, ik ben geen held in het lezen van handleidingen , ik heb ook de PS2 versie, en dit is de eerste PES voor mij
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 25-01-2004 23:18]
quote:ik ben ook goed
Op zondag 25 januari 2004 21:48 schreef Sjorssie het volgende:[..]
Dan ben jij wel heel erg goed. Ik ben in de Master League aan het kwakkelen met 3 sterren
quote:er zitten nog wel meer vette moves in het spel.
Op zondag 25 januari 2004 23:11 schreef Kremers het volgende:[..]
Same here, totdat ik er achter kwam dat je ook wat minder snel kan rennen en dus de bal beter kan beschermen
, nu gaat het een stuk beter, maar vaak verlies ik nog steeds
Ja, ik ben geen held in het lezen van handleidingen
, ik heb ook de PS2 versie, en dit is de eerste PES voor mij
quote:
360 turn
to do a 360 turn simply rotate the right analog stick clockwise 360 degreesTricks and Moves with the right-analog stick
Multi Stepovers Push right stick twice in the direction you are going.Single Stepover Push the right stick twice in the opposite direction to which you are going.
"The Flick" Push the right stick up and then down.
Shot fakes If you are running from left to right, with a right-footed player, pushing the stick twice down will result in a shot fake with the outside of the players boot.
In the same situation, pushing the right stick twice up will perform a shot fake with the inside of the players boot.
The Del Piero Special Shot!
The Del Piero Special Shot can only be performed using the great Italian himself.When facing with your left hand side to the goal, run just outside the box going up -> down, press L1 and while keeping L1 pressed, shoot with [ ] . Del Piero will then try shoot with the inside of his right foot, executing a superb lob/shot hopefully towards the far top corner of the net!
The Single and Double Shot Feint!
The Single Shot feint is mostly used to fool defenders and/or the keeper as you are about to shoot. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you have released, press X , to effectively cancel the shot and perform the feint.The Double Shot feint can be even more confusing for opponents. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] X , to perform the double feint.
The Triple shot feint!
The Triple shot feint is similar to the Double shot. It is performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] [ ] X to execute the triple feint.Flick over player
This seams to work best when on the attack, but as you are running towards goal at normal pace (finger off R1) as the defender approaches pull down on the right analouge stick and then push it right up, causing you to chip the ball in the air over the defender, then hold R1 and run like hell onto the ball, shoot and GOALLLL!Sidesteps and Dragbacks!
The Sidestep allows you to run sideways with the ball, and is executed by holding R2 and tapping the d-pad to the side.The Sidestep feint allows the player to pretend to run in one direction, but actually go another, after the sidestep has been executed. It is performed by pressing R1 + R2 while sidestepping , then press the d-pad diagonally forwards.
The Dragback allows the player to drag the ball backwards after sidestepping. When sidestepping, simply press the d-pad in the backwards direction.
Super Dummy (met aanname iemand passeren)
Hold R1 and R2 , then press direction!
quote:Homer, ik heb ook nog steeds snelheidsproblemen ondanks dat ik de laatste patch heb geinstalleerd. Ik heb het spel voor 59.95 aangeschaft (zo heel af en toe koop ik een game) en heb een 2,0 ghz 512 mb systeem draaiend op winxp. Aan de computer kan het niet liggen (met een geforce 2 pro grafische kaart, 2 jaartjes oud destijd 699 gulden).
Op dinsdag 20 januari 2004 20:26 schreef HomerJ het volgende:
Heel irritant voor de PCALs ik de resolutie op 1024x768 zet en de detail op gemiddeld dan loopt ie gewoon té langzaam maar als ik detail op low zet dan loopt hij weer te snel
Als Konami dadelijk gaat zeggen koop maar een andere kaart dan mogen ze die dokken van mij. Het spel is qua simulatie gewoon heel goed maar de mannen moeten niet ineens beretraag gaan lopen.
Wat voor systeem heb jij?
Onze wedstrijden eindigen tussen de 0 - 0 en de 2 - 2 Wat op zich natuurlijk beter is dan de 8 - 6 scoren die we haalden met Fifa
quote:je moet een directX8-kaart minimaal hebben, dus een GeForce4 of Ati Radeon 8500 dacht ik, maar lager doet het het ook, blijkbaar (ik heb Ati Radeon 7200, een DirectX7-kaart, en hij doet het redelijk, ook wel snelheidsproblemen, vooral als er commentaar een wissel aankondigt oid (dit is de demo dan)
Op donderdag 29 januari 2004 00:23 schreef giovan het volgende:[..]
Homer, ik heb ook nog steeds snelheidsproblemen ondanks dat ik de laatste patch heb geinstalleerd. Ik heb het spel voor 59.95 aangeschaft (zo heel af en toe koop ik een game) en heb een 2,0 ghz 512 mb systeem draaiend op winxp. Aan de computer kan het niet liggen (met een geforce 2 pro grafische kaart, 2 jaartjes oud destijd 699 gulden).
Als Konami dadelijk gaat zeggen koop maar een andere kaart dan mogen ze die dokken van mij. Het spel is qua simulatie gewoon heel goed maar de mannen moeten niet ineens beretraag gaan lopen.
quote:Mijn creative geforce 2 pro geeft aan:
Op donderdag 29 januari 2004 00:46 schreef zakjapannertje het volgende:
je moet een directX8-kaart minimaal hebben, dus een GeForce4 of Ati Radeon 8500 dacht ik,
quote:het moet DirectX8 hardwarematig ondersteunen, een GeForce2 doet dat niet, GeForce4 wel, en ook trouwens de Geforce3, zie ook de Konami-site:
Op donderdag 29 januari 2004 01:24 schreef giovan het volgende:[..]
Mijn creative geforce 2 pro geeft aan:
4*AGP/Direct X 9 / 64 mb videogeheugen (ddr400mhz)
Die kaart was 2 jaar terug top of the line en heeft een nvidia chipset
quote:
05.12.03 - Geforce 4/technical problemsDear PES-Fans,
we heard that some players are experiencing technical problems with Pro Evolution Soccer 3, especially when using a Geforce 4 MX Graphics Card.
We would like to point out that a Geforce 4 MX does not match our minimum system requirements for the game, which is apperently a Geforce 3. Unfortunately, the specs of a Geforce 4 MX are below the specs of a Geforce 3, which is a bit irritating due to the naming of the product.
If you want to have a smoother game performance, we suggest to upgrade your graphics card.
More information:
[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 29-01-2004 02:18]
quote:Ik heb 2,6 GHZ 512 MB Ram, (Tijdelijke)Radeon 9200 128 mb. Maar ik heb nu een oplossing: Ik zet hem op 1024 resolutie en settings op low. Dan Gooi ik veel progamma's aan zodat hij sloomer word dan is het de perfecte snelheid
Op donderdag 29 januari 2004 00:23 schreef giovan het volgende:[..]
Homer, ik heb ook nog steeds snelheidsproblemen ondanks dat ik de laatste patch heb geinstalleerd. Ik heb het spel voor 59.95 aangeschaft (zo heel af en toe koop ik een game) en heb een 2,0 ghz 512 mb systeem draaiend op winxp. Aan de computer kan het niet liggen (met een geforce 2 pro grafische kaart, 2 jaartjes oud destijd 699 gulden).
quote:Blijkbaar wel.
Op zondag 18 januari 2004 13:18 schreef HomerJ het volgende:
zo moeilijk kan het toch niet zijn om een goede PC-versie te maken in plaats van een half brakke port
quote:Koop een X-port, down de laatste option file en heb de juiste namen..etc..etc..etc...
Op dinsdag 20 januari 2004 13:55 schreef twieter het volgende:
ik heb hem gister in de winkel gekocht (ps2.....logisch)
1 woord geweldig......mensen die zelf op voetbal zitten merken meteen dat dit de ultieme simulatie is......ik hoorde ook van de verkoper dat er een cd zou uitkomen met de goede namen en clubs enzo.......
quote:Wat is die X-port precies en wat doet die en wat kost die ??
Op vrijdag 30 januari 2004 10:53 schreef landmark_tower het volgende:[..]
Koop een X-port, down de laatste option file en heb de juiste namen..etc..etc..etc...
quote:check op www.datel.co.uk
Op vrijdag 30 januari 2004 11:26 schreef Marla_Singer het volgende:[..]
Wat is die X-port precies en wat doet die en wat kost die ??
quote:hmm, misschien dat je driehoekje per ongeluk indrukt? hierdoor komt je keeper uit.
Op vrijdag 30 januari 2004 19:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een vaag probleem met PES 3 op de PS2.
Als ik een paar potjes tegen een vriend van me speel , dan gaat op een gegeven moment de keeper van een van ons , raar doen , komt heel ver z'n goal uit (af en toe tot de middellijn) , het rare is dat ik dit probleem ook met PES2 had.
Iemand een idee of is m'n PS2 niet helemaal lekker
Ben gepromoveerd met 5 overwinningen en 9 gelijke spelen in het tweede seizoen
Ik heb nu in elke linie een goede voetballer staan namelijk
Sol Campbell, Fredrik Ljungberg en John Hartson en dat werkt best goed. Ik sta verdedigend dus heel goed omdat ik nog niet heb verloren maar vaak scoor ik maar 1 a 2 keer per wedstrijd.
quote:moet je eens proberen om met 3 spitsen te spelen, dan scoor je vanzelf wel meer.
Op zondag 1 februari 2004 14:09 schreef Keano het volgende:
sta verdedigend dus heel goed omdat ik nog niet heb verloren maar vaak scoor ik maar 1 a 2 keer per wedstrijd.
quote:
Op zondag 1 februari 2004 00:35 schreef majestik1 het volgende:
ben beetje in de war
Welke file moet ik nou precies hebben voor de echte player names op http://www.proevolutionline.com/?
quote:Dit is beter....www.pes3.tk
Op zondag 1 februari 2004 00:35 schreef majestik1 het volgende:
ben beetje in de war
Welke file moet ik nou precies hebben voor de echte player names op http://www.proevolutionline.com/?
Enjoy
quote:op de 1e pagina van die site die jij gepost heb zie ik staan:
Op donderdag 5 februari 2004 07:33 schreef majestik1 het volgende:
Dan moet je dus alles handmatig invoeren, er bestaat geen file die het automatisch doet?
Voor de pc dan
quote:dat is toch wat je zoekt??????????
We have released the second official Superpatch that updates: rosters, kits, badges, flags and boots. It is really a must for every PES3 for PC player
http://wendetta.weforever.net/download.html
Aub allemaal..
(komt zeer binnenkort uit voor de PC hoor )
Voor de pc zijn er patches zat, gewoon ff goed zoeken...
Ben al bij Replay in Eindhoven geweest en die hadden hem niet...
quote:yup, heb het op de pc nu hier, heb zo een gravis gamepad pro en het speelt allemaal lekker maar toch niet zo een beleving als op de PS2 helaas
Op donderdag 5 februari 2004 12:20 schreef landmark_tower het volgende:
mijn visie;
PES3 hoor je gewoon op de PS2 te spelen..Voor de pc zijn er patches zat, gewoon ff goed zoeken...
quote:idd met de PS2 is het wat lekkerder.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:29 schreef planethugo het volgende:[..]
yup, heb het op de pc nu hier, heb zo een gravis gamepad pro en het speelt allemaal lekker maar toch niet zo een beleving als op de PS2 helaas
Maar net echt geweldige wedstrijden gehad met een vriend(hij gravis gamepad ik toetsenbord)
quote:Niemand een idee, ik heb echt geen zin om dat allemaal met de hand te gaan doe...
Op dinsdag 10 februari 2004 10:33 schreef Marla_Singer het volgende:
Weet er toevallig iemand waar ze ergen die Ultimate Update for Pro Evolution Soccer 3 verkopen... Of zou dat alleen via internet kunnen...? IK heb geen creditdard en het zou wel makkelijk zijn als ik die gewoon ergens kon kopen...Ben al bij Replay in Eindhoven geweest en die hadden hem niet...
Met echte namen, echte shirtsponsors e.d....dat was wel vet
quote:www.thewolfpespc.com
Op woensdag 11 februari 2004 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Hmm..jammer dat er nog geen patches zijn voor PES3 zoals bij WE6FE...Met echte namen, echte shirtsponsors e.d....dat was wel vet
quote:Thanks
Op woensdag 11 februari 2004 14:40 schreef HomerJ het volgende:[..]
quote:da's alleen voor WE7 toch?
Op donderdag 5 februari 2004 11:51 schreef pris-fan het volgende:
Wendetta patch is uit !http://wendetta.weforever.net/download.html
Aub allemaal..
(komt zeer binnenkort uit voor de PC hoor)
quote:w8ff....
Op woensdag 11 februari 2004 14:47 schreef jpg97 het volgende:[..]
Thanks
maar ik was vergeten erbij te zetten dat het om de PS2 versie ging![]()
Misschien dat je dit zoekt, maar je hebt wel een Xport nodig...
http://www.issextreme.com/forums/index.php?showtopic=6914&st=90
Het aanpassen van de keepershirts.quote:Op woensdag 14 april 2004 03:01 schreef HAL9000S het volgende:
Met 2 tegen 2 raak je nooit uitgespeeld. Ben ook benieuwd wat ze nog willen verbeteren aan PES4 trouwens, ik denk dat het in de kleine dingen gaat zitten zoals tenu's die vies worden tijdens de wedstrijd of strepen op het veld van slidings...of wie weet een keer fatsoenlijk commentaar....
De handsballen me anders vaak genoeg een pingel opgeleverd.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik kan voor het 4e deel nog wel wat aanpassingen bedenken.
-De keepers moeten beter zijn, vooral bij makkelijke ballen gaan ze nu vaak de fout in.
-De verdedigers moeten slimmer zijn (dus niet automatisch weglopen, mannetjes vrij laten).
-Je moet van grotere afstanden kunnen scoren.
-De hands ballen moeten weg of zwaar verbeterd worden, net als de voordeel regel. 9 van de 10 keer heb je er geen voordeel bij.
verder is het spel natuurlijk fantastisch.
hmmm...de meeste ballen die ik vanaf 25 meter schiet die worden gepakt door de keeper. speel je wel op 5 sterren?quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:36 schreef HAL9000S het volgende:
ik scoor regelmatig van best grote afstanden 20/25 meter.
mij nog nooit.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De handsballen me anders vaak genoeg een pingel opgeleverd..
het is iig al zeker dat de handsballen drastisch verminderd worden in de nieuwe versie. dat is wel goed nieuws.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:42 schreef HAL9000S het volgende:
Tuurlijk speel ik op 5 sterren, ik heb echter ook nog nooit een penalty overgehouden aan een handsbal ook alleen de aanvallende partij.
Nou, dan heb ik geluk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:42 schreef HAL9000S het volgende:
Tuurlijk speel ik op 5 sterren, ik heb echter ook nog nooit een penalty overgehouden aan een handsbal ook alleen de aanvallende partij.
je moet je talenten natuurlijk wel opstellen, dan krijg je iets van 4x zoveel punten, alleen als je ze opstelt kunnen ze zo goed worden.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:29 schreef the-innocent het volgende:
hoe krijgen jullie zoveel punten voor je jeugd speler? ik koop ze wel maar stel ze nooit op, als ik dan een wedstrijd win krijg ik als ik het goed herinneren iets van 10 punten per gewonnen wedstrijd. klopt dit?
half, dacht ikquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:50 schreef Marla_Singer het volgende:
Due for release on 29/10/2004
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=165636
Dat duurt nog lang, maar ik ga zeker wel aftellen.. zou ie network compatible zijn ?????
Had op een Franse site gelezen van welquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:50 schreef Marla_Singer het volgende:
Due for release on 29/10/2004
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=165636
Dat duurt nog lang, maar ik ga zeker wel aftellen.. zou ie network compatible zijn ?????
Godver dan baal ik echt... Ik wil het online spelenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
half, dacht ik
je kan niet tegen elkaar spelen maar je kan wel updates downloaden ofzo![]()
ja ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:00 schreef Marla_Singer het volgende:
[..]
Godver dan baal ik echt... Ik wil het online spelen![]()
Hahaha, daar ben ik ook wel een beetje bang voor...quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik ookvolgens mij kom ik dan nooit meer m'n huis uit.
Heb ik ook... 2 vrienden waar het leuk tegen is...quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
jawel maar dat kan ook niet altijd. en ik heb maar 2 vrienden die ongeveer even goed zijn als ik, ik wil me wel eens meten met anderen.
het maakt niet uit hoe oud een jeugdspeler is, er zitten er zelfs bij van 30quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:49 schreef Marla_Singer het volgende:
die jeugdspelers he... doen jullie dan gewoon zoeken op leeftijd tussen 15 en 18 oid ?
en ik lees hier ook iets van: die jeugdspelers trainen, doen jullie dat gewoon in de free training.. of is dit een kwestie van gewoon af en toe opstellen ??
ik begrijp het nu pasquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:49 schreef Marla_Singer het volgende:
die jeugdspelers he... doen jullie dan gewoon zoeken op leeftijd tussen 15 en 18 oid ?
Kopen!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:38 schreef DaMayan het volgende:
2vs2 lijkt me ook wel vet ja. Maargoed heb geen multitap of 4 controllers.
Master Leaguequote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:30 schreef Praag het volgende:
ik speel dit nu alweer 3 maanden en ik heb nog nooit iets anders gedaan dan international cup gespeeld.![]()
en ik ben het nog niet zat en geneigd om andere opties te spelen...
Zie hier de lijst.quote:Op woensdag 28 januari 2004 19:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zitten nog wel meer vette moves in het spel.
als je op [ ] drukt en dan voordat je hebt geschoten op X drukt dan kap je, dit is heel handig als je 1 op 1 komt met de keeper. Met naar boven of naar beneden drukken kan je naar binnen of naar buiten kappen.
hier een oude post van mij:
[..]
ik had ook gehoord dat er een wachtlijst is waar je je alsnog kan inschrijven maar de site (nkpes3.nl) is tijdelijk verwijderd. weet iemand hier meer over? wil wel mee doen namelijk.quote:Pro Evolution Soccer in Pathé Arena
AMSTERDAM - Pathé Arena in Amsterdam organiseert in samenwerking met Konami op 22 mei de Nederlandse kampioenschappen voor het playstation 2 spel 'Pro Evolution Soccer'. Het zal de eerste keer zijn dat dit toernooi in Nederland wordt georganiseerd. De 192 spelers zullen op dit knock-out tournament strijden voor een deelname aan het Europese Kampioenschappen in Corsica.
Het spel is zo realistisch dat je er bijna zelf spierpijn van krijgt
Naast het knock-out tournament zullen er bekende voetballers van Nederlandse bodem aanwezig zijn, zoals: Nigel de Jong, Steven Pienaar (Ajax), Stefano Seedorf (NAC), Reginald Faria (FC Volendam), Steve Olfers (RKC Waalwijk) en nog velen anderen. De voetballers zullen onderling een wedstrijd Pro Evolution Soccer 3 op de playstation spelen.
Spelers die zich willen inschrijven of informatie willen voor dit knock-out tournament, kunnen op de website http://www.nkpes3.nl terrecht. Deelname kost ¬ 12,- per speler
vast welquote:Op zondag 23 mei 2004 03:09 schreef HAL9000S het volgende:
KUT! Dan had ik zeker kunnen winnen, als ik in Nederland was geweest...
tja, ik denk wel dat je dan wel mee zou kunnen doen met zo'n toernooi maar die gasten die daar komen zijn ook niet zomaar mensen die het soms ff spelen.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:20 schreef HAL9000S het volgende:
ff zonder dollen, ik speel het al vanaf ISS pro evolution deeltje 1. We hebben tijden gehad dat we 2 jaar lang dagelijks minstens 3 uur per dag 2 tegen 2 speeldendus ik heb wel wat skills in huis....
Op het forum van de Nkpes wordt het toernooi door zowat iedereen afgekraakt. Vond jij het ook zo slecht georganiseerd?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
kom net terug van dat toernooi.
je had iets van 5 verschillende poules, ieder met zo'n 40 deelnemers.
ik was in mijn poule tot de halve finale gekomen, toen verloor ik met penalty's omdat Nesta op de paal schoot![]()
maar het niveau viel me mee, een paar mensen waren gewoon echt slecht en waren snel uitgeschakeld maar de meesten waren wel aan elkaar gewaagd.
Heb je meer info hierover?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:00 schreef jimjim1983 het volgende:
maar ik had gehoord dat er over 2 weken weer een toernooi was in Amsterdam, moet je mee komen doen![]()
de wachttijden waren lang maar dat kwam doordat veel mensen vertraging hadden met de trein dacht ik, daar konden ze niks aan doen. De controllers waren ook niet altijd helemaal goed, en de tv's waren soms wat klein maar dat was geen probleem.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:37 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Op het forum van de Nkpes wordt het toernooi door zowat iedereen afgekraakt. Vond jij het ook zo slecht georganiseerd?
enne Nesta, was je Ac Milan of Italie?
Wat waren verder de meeste? Frankrijk zeker of niet?
nee helaas, ik hoorde het ook maar van een paar gasten die daar rondliepen. hou die site in de gaten zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:38 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Heb je meer info hierover?![]()
ja dan moet je zeker geen pes3 kopenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:12 schreef speert.flies het volgende:
ja, voor ps2.. ik denk dat ik beter nog paar weekjes kan wachten.. niet normaal druk nu met school.. en ik ken mezelf, hupla , 24 uur per dag achter dat ding... fock de deadline van het project, fock de tentames, fock sociaal leven.. ik ga lekker gamen..
ik wacht dus nog maar ff
moet vanavond de stad, mijn moeder en mijn zus ophalen,,quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan moet je zeker geen pes3 kopen
kopen op eigen risicoquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:21 schreef speert.flies het volgende:
[..]
moet vanavond de stad, mijn moeder en mijn zus ophalen,,
denk dat ik toch maar kwartiertje eerder die kant op ga,,
ff langs intertoys..
Daarom koop ik m pas volgende week na mn examensquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kopen op eigen risico![]()
Had wel hierover gelezen ooit, toen ik het zelf installeerde. Je moet een of ander klein bestandje deleten of verplaatsen is misschien slimmer. Vooral omdat ik niet meer precies weet welke.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:40 schreef Dr_Evil het volgende:
Hmm ik heb een probleem. De demo werkt bij mij prima, het orginele spel niet.
Na de Konami credits aan het begin blijft ie in een zwart scherm hangen. Heb het hele internet afgezocht, maar ik heb er geen oplossing voor kunnen vinden...
Heb een GeForce FX 5200 P4 2,66 Ghz. en 512 MB intern...
Iemand?
Je hoort er pas echt bij als je ook Hyper Soccer op de NES hebt gespeeldquote:Op maandag 24 mei 2004 11:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tja, ik denk wel dat je dan wel mee zou kunnen doen met zo'n toernooi maar die gasten die daar komen zijn ook niet zomaar mensen die het soms ff spelen.
ikzelf speel al ISS vanaf de Super Nintendo en speel iedere dag wel ff, ook bijna iedere dag wel tegen anderen. maar ik had gehoord dat er over 2 weken weer een toernooi was in Amsterdam, moet je mee komen doen![]()
hyper soccer ken ik niet, speelde toen wel World Cup, met die superomhaal die alle speler knock out joeg als ze de bal aanraaktenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:59 schreef BGN het volgende:
[..]
Je hoort er pas echt bij als je ook Hyper Soccer op de NES hebt gespeeld![]()
Net als bij de ISS'jes op de SNES was het daar bijna onmogelijk om met een normaal schot te scoren. Alleen maar met lobjes, kopballen, omhalen en afstandsschoten.
Mijn PES3 wondergoal:
http://www.trydoingthisin(...)tion=movieview&id=59
Ownedquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:59 schreef BGN het volgende:
[..]
Mijn PES3 wondergoal:
Dat zijn de betere volleys!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:59 schreef BGN het volgende:
Mijn PES3 wondergoal:
wtf pes3 voor de ps2 30 euro dan ga ik er ook heenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:44 schreef speert.flies het volgende:
hijs nu derig eurootjes bij intertoys..
maybe ga ik em nog kopen..
L1 + X dan speel je in en loopt die speler door, als je vervolgens op X drukt dan heb je 1-2tjequote:Op maandag 31 mei 2004 16:08 schreef mordradead het volgende:
ik ga hem binnenkort halen, trouwens hoe doe ik bij pes1 een 1/2tje bij iss pro evolution was het erg makkelijk maar nu
Laudrup heb ik gecreerd, als 20 jarig ventjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:08 schreef jpg97 het volgende:
Witsche?
Laudrup?
man die zijn bejaard...geen wonder dat ze niet willen lopen
ze moeten natuurlijk wel een goede snelheid hebben anders wordt je eruit gerend.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laudrup heb ik gecreerd, als 20 jarig ventje
Maar geef nou FF serieuze antwoorden
Ik doe niks andersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze moeten natuurlijk wel een goede snelheid hebben anders wordt je eruit gerend.
en je moet ook R1 indrukken![]()
![]()
als de rest van de verdediging niks doet dan moet je vierkantje drukken dan komt de dichtsbijzijnde verdediger naar de bal toe. zo kan je ook gaten dichten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik doe niks anders![]()
M'n pes3 schijfje heeft het nog net van de binnenkant van een prullenbak gered. Zwaar frustrerend.
- Elke afvallende bal is altijd voor de computer
- Verdedigen is tyfus moeilijk omdat geen enkele verdediger moeite doet om de bal af te pakken
- Een opening door je verdediging is zo gemaakt
- Zwakke keeper
- Ballen die van je voet af springen
- Snelle rode kaarten
enz
Ik ga dit spel zeker nog een kans geven, hopelijk komt er dan nog verbetering in.
nog korter op vierkantje drukken. gewoon veel oefenen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef M.M het volgende:
Hoe moet je in hemelsnaam fatsoenlijk op goal schieten?...90% van de doelpogingen gaan bij mij over...al sta ik bij wijze van spreke voor een open doel
Oww. haha.. das dom..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:45 schreef mordradead het volgende:
ik ben vet slecht op de ps2, pas 2 wedstrijden gewonnen... ik sta dan ook dik laatste maar het gaat de laatste tijd al wel wat beter (niet gelijk op 5 sterren had moeten beginnen)
maak je geen zorgen, jouw probleem is zoooo typerend voor de beginnende PES-speler.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef M.M het volgende:
Hoe moet je in hemelsnaam fatsoenlijk op goal schieten?...90% van de doelpogingen gaan bij mij over...al sta ik bij wijze van spreke voor een open doel
Beter leren koppenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik doe niks anders![]()
M'n pes3 schijfje heeft het nog net van de binnenkant van een prullenbak gered. Zwaar frustrerend.
- Elke afvallende bal is altijd voor de computer
Beter leren verdedigenquote:- Verdedigen is tyfus moeilijk omdat geen enkele verdediger moeite doet om de bal af te pakken
- Een opening door je verdediging is zo gemaakt
Beter leren aannemenquote:- Ballen die van je voet af springen
Beter leren verdedigen ipv lomp gaan lopen hakkenquote:- Snelle rode kaarten
Conclusie alle bovenstaande kritieken liggen aan jouw gebrekkige speelstijl ipv aan het spel zelf. Ja! dit spel is moeilijk en ja, je zult nou eenmaal wat moeite moeten doen om deze fantastische game onder de knie te krijgen. Als je het allemaal niet aankan ga dan snel de nieuwste FIFA halen want dan ben je PES duidelijk niet waard.quote:Ik ga dit spel zeker nog een kans geven, hopelijk komt er dan nog verbetering in.
maar ik vind mezelf nu wel een doorzetter, normaal was ik allang opgehouden.... blijkbaar heb ik het niet meer echt over van iss pro evolution 2 want de 1/2tjes lopen voor geen meterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Oww. haha.. das dom..
Jah, en download ook meteen patch voor alle namen etcquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:56 schreef BMWM3 het volgende:
Had je nou voor PES3 een patch voor de PC?
De menu loopt bij mij echt klote.![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 05:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Beter leren koppen
[..]
Beter leren verdedigen
[..]
Beter leren aannemen
[..]
Beter leren verdedigen ipv lomp gaan lopen hakken
[..]
Conclusie alle bovenstaande kritieken liggen aan jouw gebrekkige speelstijl ipv aan het spel zelf. Ja! dit spel is moeilijk en ja, je zult nou eenmaal wat moeite moeten doen om deze fantastische game onder de knie te krijgen. Als je het allemaal niet aankan ga dan snel de nieuwste FIFA halen want dan ben je PES duidelijk niet waard.
Ow heb je die dan ook?quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah, en download ook meteen patch voor alle namen etc
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:32 schreef StarGazer het volgende:
[..], normaal antwoorden heb je nooit van gehoord zeker he
Neem een voorbeeld aan jimjim ofzo, en ga niet meteen lopen janken als iemand wat kritiek levert op je fav spelletje
Ja? Ook als je Ajax kiest??quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:35 schreef jpg97 het volgende:
Master league begin je met een baggerteam.Als je wint krijg je PES, en daar kun je spelers mee kopen
is half waar, maar de keepers zijn wel bagger, vooral van de computer dan aangezien ze nooit in mijn doelgebied komen. ook als je met z'n 2en of meer speelt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:12 schreef HAL9000S het volgende:
Kritiek heb ik geen problemen mee overigens, maar zoals ik al aangaf zijn jouw zogenaamde punten van kritiek directe resultaten van jouw gebrekkige speelstijl dus bekritiseer je jezelf ipv PES.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]wie loop er nou te huilen omdat het spelletje te moeilijk voor hem is? Ga in het vervolg eerst oefenen voordat je huilend om advies vraagt aan de grote jongens, lozer!
moet je bij negotiations kijken, als je daar op select (dacht ik) drukt dan kan je de help lezen, dan kan je zien wanneer de transferperiodes zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef BMWM3 het volgende:
Ben nu 2 wedstrijden ver met ajax allebei gewonnen met 5-0
Hoe kan ik spelers kopen? Heb 4500 ptn
Oh nee nou heb je me echt te pakken hoor, dat ik zoo stom kon zijn om loser met een z te schrijvenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
, een grote jongen die loser met een z schrijft
Rot toch op, stokertje
Ik heb ook niet gezegt dat Pes slecht is, er vielen mij een aantal zaken op waar ik kritiek op heb. Als jij meteen roept dat ik er geen kont van kan, klopt ook, heb het spel net 3 dagen, dan zegt dat meer over jou dan over mij. Zelfs jimjim had op sommige punten dezelfde kritiek als ik, en als jij daar niet tegen kan, is dat jou zaak. Wat ben jij snel over de zeik zegquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oh nee nou heb je me echt te pakken hoor, dat ik zoo stom kon zijn om loser met een z te schrijvenAls ik zo vrij mag zijn te concluderen dat je niks fatoenlijks meer zeggen hebt nadat ik je gewezen hebt op het feit dat niet PES slechts is maar jouw speelstijl (zolang je daar uberhaupt over mag spreken in jouw geval) wil ik je aanraden dat jij lekker oprot en gaat oefenen of voor altijd hier wegblijft en lekker FIFA gaat spelen, dat past waarschijnlijk beter bij je
jij was namelijk hier degene die PES hier volkomen onterecht komt afzeiken omdat het allemaal een nivo'tje te hoog voor is terwijl je zelf een lame gamer bent.
PS2?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:30 schreef valek het volgende:
hoe doe ik nu een laag schot?
klopt, want FIFA is voor necrofielen en voetbalhatersquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
De PES3 vs. FIFA discussie is zinloos.
op de ps2 ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
PS2?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
klopt, want FIFA is voor necrofielen en voetbalhaters
Gewoon je vierkantje niet te lang ingedrukt houden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:35 schreef valek het volgende:
[..]
op de ps2 ja.
Ik krijg dat niet voor elkaar
Als dat jouw visie is: prima. Maar ik heb me meestal prima vermaakt met de FIFA spellen, 2004 heb ik tot voor kort (tot ik WE7I ging spelen) heel vaak gespeeld. De speelbaarheid was prima en ook grafisch mag het spel er wezen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:46 schreef HAL9000S het volgende:
vanaf het moment dat die game uitkwam was FIFA al zwaar inferieur, een uitgemolken wanproduct dat louter nog op naamsbekendheid, leuke muziekhitjes in de menu's, officiele licenties en scherpere graphics draait.
my point is made.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
(tot ik WE7I ging spelen)
Wat niet wil zeggen dat FIFA per definitie bagger isquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:56 schreef HAL9000S het volgende:
my point is made.
Heel kort schieten in drukken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:30 schreef valek het volgende:
hoe doe ik nu een laag schot?
Je kan tegen de computer alleen schieten als je vrij staat anders haakt ie snel de bal weg en lig je op je bek. En sliding takle moet je alleen maken als je zeker weet dat je de bal hebt of van voren want alleen van achter krijg je rood (helaas draait de computer zich bijna altijd om als jij van voren aankomt rennen maar moet je maar eens bij een vriend proberen vol van voren neer takelen en dan niets of geel krijgenquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:11 schreef HomerJ het volgende:
Net is aan de masterleuge begonne, en jezus wat is die scheids partijdig zeg
Ik maak mooie aanvallen maar net als ik wil schieten word ik gehaakt, commetator zegt: " Im sure that was a foul! " en dat gaat zo 5 x per wedstrijd. Als ik met X een schouderduw maak word ik meteen afgevloten en elke block takle is rood
de teams zijn nog niet bekend helaas, nog ff wachtenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
138 master league teams? is al bekend wie dat dan zijn? ben wel benieuwd.
voor de rest klinkt het allemaal wel leuk maar het gaat vooral om de gameplay, wil weten wat ze daar aan gaan veranderen.
Om eerlijk te zien. Viel me helemaal niet op dat ik de scheids mistequote:Op donderdag 3 juni 2004 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Yes eindelijk shirtjes die vies worden en een zichtbare scheids...slechts kleine details maar ze doen wel goed voor de geloofwaardigheid van het spel
same here, maar eigenlijk heb je ook geen tijd om op de scheids te lettenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef BMWM3 het volgende:
Om eerlijk te zien. Viel me helemaal niet op dat ik de scheids misteTotdat jullie dat vertelden
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:00 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
same here, maar eigenlijk heb je ook geen tijd om op de scheids te letten
ik zie het dan ook wel gebeuren dat het zo vaak gebeurt dat het irritant wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:11 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zie het dan weer gebeuren dat Konami het zo realistisch wilt hebben dat de spelers/bal tegen de scheids aan kunnen lopen of geschoten kan worden.
http://files.filefront.com/2231818quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:49 schreef BMWM3 het volgende:
Geweldig doelpunt HomerJ... Waar heb je die kits vandaan?
Bedankt. Ik heb ook een PCquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
http://files.filefront.com/2231818
Voor PC hoorMooiste van die patch is dat je CL muziek-je hoort als de spelers opkomen
Met X-ploser ofzow zat USB aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb ook een PCHoe moest ik anders die screenshot geplaatst hebben
![]()
ow. niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Met X-ploser ofzow zat USB aan.
![]()
hoe wat hoeveel??? ik zal zo weer verder gaan, best vaag eerst gingen er 30 punten af na het seizoen de 2e keer kreeg ik er juist 3 bijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Met X-ploser ofzow zat USB aan.
![]()
installeren?? misschien alle bestanden in de juiste mappen zettenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:05 schreef BMWM3 het volgende:
Wat moet ik met de patch doen? Uitpakken en dan?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoe wat hoeveel??? ik zal zo weer verder gaan, best vaag eerst gingen er 30 punten af na het seizoen de 2e keer kreeg ik er juist 3 bij
Waar moeten ze dan gezet worden? Gewoon in de PES hoofd directory?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
installeren?? misschien alle bestanden in de juiste mappen zetten
Lees de readme isquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:49 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan gezet worden? Gewoon in de PES hoofd directory?
Die zit IN de patch zelfquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:53 schreef BMWM3 het volgende:
Ow laatmaar. Heb dat AS explorer niet...
Dan maar standaard
yup. Ik heb de Map van The_Wolf_EPL&CL_Final_PES3_PC_Patch. in de PES3 hoofddirectory gezet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:01 schreef HomerJ het volgende:
Heb je wel de Data_e geopend?
Dat hoeft niet eensquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
yup. Ik heb de Map van The_Wolf_EPL&CL_Final_PES3_PC_Patch. in de PES3 hoofddirectory gezet.
In je 2e seizoen al ronaldo? Das vrij snel?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:30 schreef mordradead het volgende:
ik ben in mijn 2e seizoen bezig, heb ik ronaldo gekocht.... na 2 wedstrijden alweer zwaar geblesseerd gelukkig heb ik ook nog olisadebe gehaald zeg.....
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:32 schreef Afunados het volgende:
Winning Eleven 8:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het leukste vind ik ook het zoeken naar goede maar goedkope/onbekende spelers. Zo heb ik een Engelsman genaamd Dunn gevonden wat een super degelijke middenvelder is die op veel gele stats heeft en op heel veel plekken kan spelen. Nihat en Chiesa zijn 2 spelers die ik bv. als spits heb gehaald. Torres heb ik ook een keer gehad. En een duitse middenvelder genaamd Scholl is ook bere goed.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik haal ook nooit dure spitsen, vind ik niet leuk. Haal liever wat onbekendere speleres en op een of andere manier speel ik ook nooit zo goed met een beckham, figo of zidane. De beste spitsen uit het spel zijn IMHO idd sjevchenko en owen.
Ik edit de meeste spelers zelf, zoals Ronaldinho, V.d.Vaart enz. zodat het (voor mij dan) overeenkomt met de werkelijkheid.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:46 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Hoop dat bij de PES4 de jonge Nederlanders wat beter worden zoals Sneijder en vd Vaart enzo.
't zou hier in moeten staan:quote:Op zondag 6 juni 2004 17:06 schreef Kremers het volgende:
Heb die transfer mode unlockt, maar hoe verander ik nou bijv. het NL elftal, er is een optie Register Player en dan National team selection, maar ik snap er geen bal van
Geeft echt een kick met die Champions leauge muziekje hé?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:35 schreef BMWM3 het volgende:
Hey bedankt, het is gelukt met die patch
ohquote:Op zondag 6 juni 2004 17:52 schreef Kremers het volgende:
In die guide staan alleen de transfers zelf, niet hoe je een speler naar het nationale elftal moet halen.
Even je orgineele PES3.exe weer terugzetten, kan welquote:Op zondag 6 juni 2004 19:57 schreef BMWM3 het volgende:
Oh niet eens opgelet
1 probleem. Als ik het spel opstart dan loopt het menu bagger
quote:In an interview granted to the Japanese magazine Famitsu, the producer of the Winning Eleven series, Shingo 'Seabass' Takatsuka indicated that there would be no online option present in Winning Eleven 8. However, he also stated that the development team have been working extremely hard on trying to include online play, and that it should not be too long before it appears in a Winning Eleven game.
Another small piece of information concerned the high-through pass (L1 + Triangle). It will now apparently have a power bar, or meter, which means the pass will also depend on the length of time you hold down the triangle button. Seabass also commented that a large amount of work was required on the AI to accomodate the on-screen referee who now appears during the game.
quote:A quick translation of the Press Release by Konami made earlier today reveals nothing much new. Primarily the article tells us that once again Zico, the Japanese coach, will be the leading PR figure... and will no doubt feature on the cover of Winning Eleven 8.
One big point to mention is that Winning Eleven 8 will be on DVD-Rom. This is big news for anyone involved in the patching scene. The Press Release also states that almost all clubteams will have their real names in the game, in addition to almost all player names being real. New stadiums will be added to the game too, but no details are mentioned at this time.
het zijn eigenlijk eerder geruchten dus.. maarja, for the time beingquote:The following features were mentioned in the latest edition of the Japanese magazine Famitsu. They are however unconfirmed, as they come from a Spanish forum... so they have been translated twice... and obviously some mistakes may have been made.
- No online play
- High through-pass ( L1 + /\ ) now has a power bar
- Post-tackle brawl animation in which the referee gets involved
- Linesman animation, seen after a player is given offside
- 5 new abilities: Keep Dribble, Line Positioning, Side Player, Centre Player, Sliding
- New passing system. You can now choose the distance of the pass and more accuratley select the player you want to pass too
- More dribbling movements
- New types of Penalty and Free Kicks
- Increase in the AI of the CPU
- The referee will not issue a yellow card for the first average tackle, but if a player continues to commit average fouls, a card will be given
- Winning a game in Master League will raise the abilities of your players
In addition there is this, again unconfirmed, list of new stadiums:
Bologna
Perugia
Brescia
Sampdoria
Newcastle
Leeds
Fullham
Tottenham
Middlesbrough
Real Madrid
Valencia
Deportivo La Coruna
France (Stade de France)
Marseille's velodrome is confirmed to be in the game, however.
[afbeelding]quote:The referee will not issue a yellow card for the first average tackle, but if a player continues to commit average fouls, a card will be given
Ow, dan ga ik dat maar weer proberen...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Even je orgineele PES3.exe weer terugzetten, kan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |