abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14901232
Het spel is tot nu toe verrekte moeilijk.
Ik was zo dom om aan het begin van het seizoen geen talenten te kopen.

[PS2, PC] Pro evolution soccer III

pi_14901656
Wanneer komt de pc versie in de winkels? Had een keer iets van 26 November gelezen.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_14901742
Het valt me een beetje tegen, ik mis de NL competitie...
Dat de namen niet kloppen boeit niet, die verander ik wel..

die zit er toch niet in he?

pi_14901840
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:

Van elk land zitten de topclubs erin. Je hebt dus niet zoals bij FIFA dat je van elk land de nationale competitie kan spelen
  maandag 24 november 2003 @ 22:12:02 #5
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_14901898
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:05 schreef Vrieskist het volgende:
Wanneer komt de pc versie in de winkels? Had een keer iets van 26 November gelezen.
Ik heb hem hier in Hellevoetsluis al bij de FRS en Intertoys gezien
Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
  maandag 24 november 2003 @ 22:12:04 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_14901901
Alle namen, clubnamen en andere edit info vindt je hier:

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/pro_evolution_soccer_3_edit.txt

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_14901944
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:

die heeft er nog nooit ingezeten........... sterker........ zit geen 1 nationale competitie in...... heeft er nooit in gezeten en zal d'r hoogstwaarschijnlijk ook nooit inkomen.......... mis ze ook niet eigenlijk....... masterleague is ruim voldoende!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_14902561
echt een top spel!
onbegrijpelijk dat sommige mensen nog FIFA spelen...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_14902697
het werkt niet met mn videokaart... Krijg een logo en daarna een zwart scherm ipv een intro. geforce2 nog maar alle games kunnen er gewoon op draaien. Ook na update installeren werkt t niet
pi_14902720
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:27 schreef BaBy-G het volgende:
echt een top spel!
onbegrijpelijk dat sommige mensen nog FIFA spelen...
Fifa 2003 was nog speelbaar, maar 2004 is echt janken met de pet op ... Vooral na het spelen van de PES3 demo In FIFA loopt alles zo houterig, bewegingen niet lekker soepel.

Geef mij maar PES Zit nog wat te oefenen op de 3 sterren ..

pi_14903001
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:30 schreef Armin het volgende:
het werkt niet met mn videokaart... Krijg een logo en daarna een zwart scherm ipv een intro. geforce2 nog maar alle games kunnen er gewoon op draaien. Ook na update installeren werkt t niet
je moet een videokaart hebben met minimaal DirectX8 functies, dus minimaal een Ati Radeon 8500 of nVidia GeForce 4200

bij mij, met mijn Ati Radeon 7200 draait het, de demo dan, wel, in de laagste instelling natuurlijk, maar af en toe heb ik wel eens een foutmelding, al is dat gelukkig zelden

pi_14903868
*vastgeroest in mijn PS2*

Speel inmiddels ook op vijf sterren

pi_14957499
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:37 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

je moet een videokaart hebben met minimaal DirectX8 functies, dus minimaal een Ati Radeon 8500 of nVidia GeForce 4200

bij mij, met mijn Ati Radeon 7200 draait het, de demo dan, wel, in de laagste instelling natuurlijk, maar af en toe heb ik wel eens een foutmelding, al is dat gelukkig zelden

ja maar zeg ik draai alles nog goed, Halo, Fifa2004, Generals, Hit and Run, alles draait perfect... Lekker compatible zeg
gaat daar nog een patch voor komen?
pi_14982774
ik heb het spel bij verschillende mensen zien draaien....bij allemaal (ook p4 2.4 ghz) draait het spel heel sloom als de mensen in de buurt van het strafschopgebied komen......ik vind dit heel slordig van de pc versie....het spel lijkt me geweldig, maar is gewoon niet te spelen op de pc....ik hoop dat er een oplossing is/komt!
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_14990833
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:44 schreef halleekes het volgende:
ik heb het spel bij verschillende mensen zien draaien....bij allemaal (ook p4 2.4 ghz) draait het spel heel sloom als de mensen in de buurt van het strafschopgebied komen......ik vind dit heel slordig van de pc versie....het spel lijkt me geweldig, maar is gewoon niet te spelen op de pc....ik hoop dat er een oplossing is/komt!
dat slowmotion probleem is op te lossen las ik ergens, maar dan kan je geloof ik geen geluid meer horen ofzo... Oftewel het is voor de pc gewoon een oncompatible zuigspel. ff snel overgezet ofzo.

Jammer toch wel een interessant spel.. hopelijk komt er nog een patch of wat. Tenslotte is het ook maar net uit voor de pc.

vrijdag 28 november 2003 @ 21:44:40 #16
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15011369
Er is al een patch uit voor PES3.

Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.

PES3 is een blijvertje

Jammer alleen dat alle clubs en namen zo bout zijn...psv = stadhuisplein

A.M.A.B
pi_15012224
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Cart_man het volgende:

Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.

PES3 is een blijvertje

Van fnoord hebben ze wel een licentie kunnen krijgen
  zaterdag 29 november 2003 @ 00:32:18 #18
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15014889
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:19 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Van fnoord hebben ze wel een licentie kunnen krijgen

Alleen klopt daar weer geen tyfus van...team met kalou, bosvelt, van hooijdonk, emerton
A.M.A.B
  FOK!fossiel zaterdag 29 november 2003 @ 00:38:41 #19
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15015007
De demo vind ik best wel kut eigenlijk.
Waardeloos dat de knopinstellingen er een PS2-controller staat en dat je die knoppen moet mappen naar het keyboard. Is dat ook zo met de retail versie?
Ben niet erg weg van de demo iig .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15015406
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Cart_man het volgende:

PES3 is een blijvertje

die patch leidt niet tot een betere compatibiliteit, althans hier heeft het geen effect.
pi_15030180
ik lees net iets op een site:

have found the way. Around there is a patch that give you 10.000.000 credits and other stuff. Install this patch and go to PES-Shop (in game). Here buy the game speed hidden feature. now go to the match. start it and in the menu you can see there is game speed. change to double speed ... enjoy!
MGT :: 28-11-2003 08:46 :: ip: logged
the site for the patch is:
http://www.socceraccess.com/
in the main page go to....
"Want 10 Million PES? Unlock everything with this patch!"

download and install the patch...
enjoy!

ik heb het nog nie geprobeerd...maar er zijn naar het schijnt echt bizar veel mensen die het spel niet goed draaiende krijgen...misschien dat dit helpt!

hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_15033476
Heeft iemand reeds een PES3 option file geinstalleerd voor PC? ...zodat we alle juiste namen etc hebben?
pi_15041980
een wedstrijd spelen op double speeld is wel geinig voor ff maar het gaat zo belachelijk snel dat je het snel weer uitzet.
  zondag 30 november 2003 @ 23:49:27 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15050180
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:01 schreef Truck het volgende:
Heeft iemand reeds een PES3 option file geinstalleerd voor PC? ...zodat we alle juiste namen etc hebben?
Ja die is er al...kan je vinden op www.proevolutionline.com
Ook al aardig wat shirts van clubs gedownload...en de manual is ook wel handig. Tering wat zijn er veel verschillende opties
A.M.A.B
pi_15080676
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:49 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ja die is er al...kan je vinden op www.proevolutionline.com
Ook al aardig wat shirts van clubs gedownload...en de manual is ook wel handig. Tering wat zijn er veel verschillende opties

Thx!
Kunnen we eindelijk beginnen met de master league!
  vrijdag 5 december 2003 @ 00:28:59 #26
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_15162830
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 08:32 schreef Truck het volgende:

[..]

Thx!
Kunnen we eindelijk beginnen met de master league!

Dit worden weer lange nachten
Alleen heb ik het vermoeden dat ik na het installeren van deze patch weer opnieuw moet beginnen met de masterleague
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_15215083
Heeft er iemand de no-dvd fix? Al die links zijn dood waarop ik m kan downloaden...steeds die dvd erin doen is zo vermoeiend :p
pi_15269879
Ik heb een vraagje aan de PC'ers hier. Is het t waard om em te kopen en is het waar wat Remcow zegt over de PS2-controler-knoppen-dinges?
Kortom: zijn de PC spelers tevreden met het spel?

Dit omdat ik hem wil kopen omdat ik de review had gelezen in de PU, daar had ie een 9.5(voor zowel de PC als de PS2)

dinsdag 9 december 2003 @ 11:49:12 #29
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_15270716
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:16 schreef yakuza het volgende:
Ik heb een vraagje aan de PC'ers hier. Is het t waard om em te kopen en is het waar wat Remcow zegt over de PS2-controler-knoppen-dinges?
Kortom: zijn de PC spelers tevreden met het spel?

Dit omdat ik hem wil kopen omdat ik de review had gelezen in de PU, daar had ie een 9.5(voor zowel de PC als de PS2)

Dat met die knoppen klopt wel. Maar ik heb ze zo veranderd als met fifa. Ik speel die reeks al vanaf 97 en ben eraan gewent. Maar 2004 was zo belchelijk slecht en ik had al wat gehoord over de pes2 op de ps2 dat die zo goed was enzo, dat ik d8 laat ik pes3 voor de pc kopen. Totaal geen spijt! Je kan lekkere combinaties maken, na een paas kan je gelijk doorlopen(en niet 10 min stilstaan als bij fifa) en dat idols voor voetballers is cker ook wel lache . Het enige nadeel isdat wel altijd de ps2 knoppen gebuikt worden om bijvoordbeeld moves uit te drukken, ten eerste wen je hier wel aan en ten 2e alle ps2 moves kan je lekker makkelijk converteren naar pc. Ik vind het een super spel (doet me om de een of andere reden denken aan een gameboy voetbalspel uit 1992) en die 9,5 is terecht. En dat van versloomde shit bij strafschop gebied ik he book een 2,4 maar nooit prblemen mee gehad. Heb ook de patch geinstalled, en eigenlijk geen idee wat het verbeterde. Maar een patch is meestal beter, dus zal wel.
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:21:25 #30
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_15283641
ja hallo ik had een vraagje ik heb pes 3 nu zo 5 dagen en ik wil een jeugd speler kopen om te trainen maar ik kan er geen 1 vinden waar moet ik naar kijken en nog een vraag master league had toch 4 divisies maar waarom zie ik er maar 2
en of the ball control was van pes gejat? maar in pes zit niet zo dergelijke mode en nog iets dit spel ownt zwaaaaaaaaaaar vandaag een f*cking mooie goal gemaakt met henry ik kopte de bal weg uit een corner ik met henry in me eentje 4 verdedigers uitgespeeld en de bal in de kruising geplaats _0_
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_15296552
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ja hallo ik had een vraagje ik heb pes 3 nu zo 5 dagen en ik wil een jeugd speler kopen om te trainen maar ik kan er geen 1 vinden waar moet ik naar kijken en nog een vraag master league had toch 4 divisies maar waarom zie ik er maar 2
en of the ball control was van pes gejat? maar in pes zit niet zo dergelijke mode en nog iets dit spel ownt zwaaaaaaaaaaar vandaag een f*cking mooie goal gemaakt met henry ik kopte de bal weg uit een corner ik met henry in me eentje 4 verdedigers uitgespeeld en de bal in de kruising geplaats _0_
1.De jeugdspelers kan je vinden in het 'other' team, gewoon naar het negotiations scherm en dan select by team kiezen en dan een paar keer R1 of L1 drukken.
2.Er zijn niet 4 divisies maar 4 competities met ieder 2 divisies.
3.Off the ball control is niet gejat van PES
4.Ja dit spel ownt zwaaaaaaaaaar
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:43:49 #32
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15362152
Ik dacht dat het 'slome' onderdeel was van de gameplay, des te verder ik kom des te sneller de mannen lopen.
Weet iemand hoe je de herhalingen sneller krijgt? dit blijft wel constant sloom gaan, vooral de close-ups
  zaterdag 13 december 2003 @ 00:14:25 #33
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15370927
Hmmmzzzz.de patch geinstalleerd maar de gameplay wordt alleen maar trager vooral rond de penaltystip.
Heb een P4 2.0 ghz, 512mb, geforce 2 pro, xp

hoe is dat mogelijk?

pi_15501721
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:49 schreef Loonies het volgende:

[..]
en dat idols voor voetballers is cker ook wel lache .

Wat moeten we ons hoerbij voorstellen?
pi_15512330
Gisteren gekocht. Wederom tof spel. Spelers bewegen natuurlijk en reageren natuurlijk. De gameplay blijft verassen dit in tegenstelling tot fifa. Het enige wat ik soms mis is het overzicht als je vanaf het middenveld je spitsen probeert te bereiken.
  donderdag 18 december 2003 @ 17:14:32 #36
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15518113
Bij mij is PES 3 nog steeds traag, zelfs na de patch nog trager geworden.
Zodra je op het middenveld komt - veel spelers - wordt de gameplay enorm traag. Ik snap niet hoe dit komt, 2.0 ghz processor, 512 mb geheugen en een geforce 2 pro videokaart....
heeft iemand dit al op weten te lossen?
pi_15561187
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:14 schreef giovan het volgende:
Bij mij is PES 3 nog steeds traag, zelfs na de patch nog trager geworden.
Zodra je op het middenveld komt - veel spelers - wordt de gameplay enorm traag. Ik snap niet hoe dit komt, 2.0 ghz processor, 512 mb geheugen en een geforce 2 pro videokaart....
heeft iemand dit al op weten te lossen?
Geforce 2 is tegenwoordig niet zo hele snel meer ...
  zaterdag 20 december 2003 @ 14:59:47 #38
32089 AliaS_
Dain bramaged
pi_15564280
ik heb zelf een P3 933mhz, 128mb, geforce2 ultra.
en na de patch trekt het spel het best. Dus dat van die geforce2 hoeft niet zoveel uit te maken.
  zondag 28 december 2003 @ 16:34:24 #39
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15767833
Masterleague is lastig...speel met *** sterren en heb tot nu toe 1 wedstrijd weten te winnen dankzij een mooie volley op 20 meter van het doelpunt. Kansen krijg ik wel maar ze afmaken, lijkt Feijenoord wel

Begrijp alleen nog niet zoveel van het negotiations scherm. Je kan onderhandelen met spelers maar maakt het aantal punten dat je hebt wat uit bij de onderhandelingen en als je in de min gaat ken je dan failliet gaan?

A.M.A.B
pi_15767997
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:34 schreef Cart_man het volgende:
Masterleague is lastig...speel met *** sterren en heb tot nu toe 1 wedstrijd weten te winnen dankzij een mooie volley op 20 meter van het doelpunt. Kansen krijg ik wel maar ze afmaken, lijkt Feijenoord wel

Begrijp alleen nog niet zoveel van het negotiations scherm. Je kan onderhandelen met spelers maar maakt het aantal punten dat je hebt wat uit bij de onderhandelingen en als je in de min gaat ken je dan failliet gaan?

Als je in de min komt is het Game over. Als je begint kan je het best Promising players kopen.
Deze staan allemaal achterin, het zijn allemaal jonge speler, als je ze koopt en ze elke wedstrijd een tijdje mee laat doen krijg je een X aantal punten om hun skills omhoog te krikken.
  zondag 28 december 2003 @ 18:02:24 #41
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15770436
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je in de min komt is het Game over. Als je begint kan je het best Promising players kopen.
Deze staan allemaal achterin, het zijn allemaal jonge speler, als je ze koopt en ze elke wedstrijd een tijdje mee laat doen krijg je een X aantal punten om hun skills omhoog te krikken.

Waar achterin? En hoe kan ik al hun stats bekijken?
A.M.A.B
  zondag 28 december 2003 @ 20:18:11 #42
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15774661
Vandaag voor het eerst PES 3 gedaan(mijn eerste PES ooit)
God, dit is echt geweldig zo veel beter dan fifa
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_15795621
Ik heb net PES eens opnieuw geinstalleerd, omdat ik net las dat je nieuwe kits, en alle correcte namen kan downloaden!
Het spel vind ik eigenlijk best wel OK.

Maar klopt het dat de namen tijdens de Master League niet meer kloppen?
Want tijdens normale wedstrijden kloppen alle namen wel, maar tijdens de Master League heb ik allemaal spelers in mijn team die ik niet ken?

En het is irritant dat het menu niet fatsoenlijk reageert.
De ene keer moet je 10x op een knop drukken voordat het werkt, en de andere keer verspringt de balk 35x als je 1x gedrukt hebt

pi_15797577
Dat van de masterleage namen klopt. Dat van het menu heb ik geen last van ik heb de ps 2 versie
  maandag 29 december 2003 @ 16:44:22 #45
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15799060
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:

De ene keer moet je 10x op een knop drukken voordat het werkt, en de andere keer verspringt de balk 35x als je 1x gedrukt hebt

Die menu's werken idd klote, ik vind het spel qua interface te Konami-achtig, meer voor de spelautomatenhandel.
Daar mogen ze weleens opnieuw aandacht aan besteden, en die gekke achtergronden v/h menu, ik denk dat menig voetbalfan liever een rustige achtergrond heeft anders heb je het idee van een shooter game.
  maandag 29 december 2003 @ 20:33:51 #46
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15805795
De promising players, in welke lijst staan ze achterin. Begrijp er de balluh van...
A.M.A.B
pi_15808524
Heb ik ook nog niet gevonden...
Ik heb bij de training mode alles op 5 behalve dribbelen (jezus wat zuigt dat!) en vrije trappen nemen (4 sterren)
pi_15811969
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
Maar klopt het dat de namen tijdens de Master League niet meer kloppen?
Want tijdens normale wedstrijden kloppen alle namen wel, maar tijdens de Master League heb ik allemaal spelers in mijn team die ik niet ken?
het idee van de master league is dat je een goed team opbouwt, je begint dus ongeacht welk team je kiest met dezelfde slechte spelers.

promising players zijn te vinden onder het team 'other' dat je kan vinden als je nieuwe spelers wilt kopen -> select by team.

dinsdag 30 december 2003 @ 10:33:12 #49
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15818418
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:13 schreef jimjim1983 het volgende:promising players zijn te vinden onder het team 'other' dat je kan vinden als je nieuwe spelers wilt kopen -> select by team.
En al die spelers zijn promising...waar ken ik hun leeftijd zien?

Gisteren Aghahowa kunnen kopen. En Cellini naar Benfica...

A.M.A.B
pi_15818737
is et mogelijk om met pes3 op de ps2 online te spelen eigenlijk??
pi_15819160
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 10:33 schreef Cart_man het volgende:

[..]

En al die spelers zijn promising...waar ken ik hun leeftijd zien?

Gisteren Aghahowa kunnen kopen. En Cellini naar Benfica...

kan je niet zien volgens mij maar dat maakt ook niks uit want je kunt ze 'trainen' voor een bepaald aantal wedstrijden ongeacht hun leeftijd.

en nee PES3 kan niet online op de ps2

zondag 18 januari 2004 @ 13:07:29 #52
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16363885
Ik heb hem nu ook voor de PC

Maar het menu loopt echt vaag, soms reageert ie gewoon niet en soms raast hij hele menu door achterelkaar

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 18 januari 2004 @ 13:18:59 #53
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16364205
zo moeilijk kan het toch niet zijn om een goede PC-versie te maken in plaats van een half brakke port
pi_16425887
ik heb hem gister in de winkel gekocht (ps2.....logisch)
1 woord geweldig......mensen die zelf op voetbal zitten merken meteen dat dit de ultieme simulatie is......
ik had 1 en 2 ook maar sinds 1 jaar was deel 2 kapot gegaan en moest ik weer 1 spelen.....deze stap van 1 naar 3 is een hele mooie gebeurtenis.....
ik moet echt weer wennen aan de gevoeligheid van de looprichting en ballen schieten enz enz

ik hoorde ook van de verkoper dat er een cd zou uitkomen met de goede namen en clubs enzo.......

weet iemand hier meer over.....ik bedoel dus niet de PC versie maar voor de PS2!!!!
kijk ik kan wel alles veranderen maar uit oude ervaringen weet je dat je dan 3 weken bezig ben om alles ala pietje precies in orde te krijgen.........

twietwietwiet
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:43:35 #55
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_16426255
als je er ff goed voor gaat zitten heb je alles binnen 2 uurtjes verandert. tenminste dat was bij mij het geval.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_16426596
1 woord geweldig......mensen die zelf op voetbal zitten merken meteen dat dit de ultieme simulatie is......

ik hoorde ook van de verkoper dat er een cd zou uitkomen met de goede namen en clubs enzo.......

weet iemand hier meer over.....ik bedoel dus niet de PC versie maar voor de PS2!!!!
kijk ik kan wel alles veranderen maar uit oude ervaringen weet je dat je dan 3 weken bezig ben om alles ala pietje precies in orde te krijgen.........

twietwietwiet
pi_16426609
er waren dacht ik wel wat cd's te koop waarmee je de namen kon veranderen en de teams e.d. goede shirts kregen maar ik heb ze nog nooit in Nederland in de winkel zien liggen.
zouden ze eigenlijk wel legaal zijn, want waarom mogen die cd's de licenties wel gebruiken?
  dinsdag 20 januari 2004 @ 20:26:13 #59
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16438947
Heel irritant voor de PC

ALs ik de resolutie op 1024x768 zet en de detail op gemiddeld dan loopt ie gewoon té langzaam maar als ik detail op low zet dan loopt hij weer te snel

pi_16459893
het is echt jammer dat ze die PC versie zo verneukt hebben
maar gelukkig heb ik een ps2
  zondag 25 januari 2004 @ 20:13:57 #61
56260 jeremiah
Cameron Diazzzz
pi_16576152
Zojuist weer ff mijn competetie met Rekormeister opgepakt, maar na 1,5 maand niet te hebben gespeeld win ik overduidelijk met 3-0 van Manchester. Dit op het niveau van 5 sterren en zonder een geblesseerd Makaay
pi_16576570
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:13 schreef jeremiah het volgende:
Zojuist weer ff mijn competetie met Rekormeister opgepakt, maar na 1,5 maand niet te hebben gespeeld win ik overduidelijk met 3-0 van Manchester. Dit op het niveau van 5 sterren en zonder een geblesseerd Makaay
ja het is veel te makkelijk. Ik ben net klaar met een master league seizoen(5 sterren): de 1e wedstrijd verloren van Bayern, 1x gelijk (finale WEFA league, nog wel gewonnen met penalty's) en alle overige wedstrijden gewonnen.
Ik hoop dat ze de volgende versie moeilijker maken.

[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 25-01-2004 20:31]

zondag 25 januari 2004 @ 20:46:52 #63
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16576997
welke versie spelen jullie , ik heb de PS2 versie , en ik heb met 3 sterren al moeite
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 25 januari 2004 @ 21:48:36 #64
21783 Sjorssie
Shit happens, so why bother...
pi_16578849
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja het is veel te makkelijk. Ik ben net klaar met een master league seizoen(5 sterren): de 1e wedstrijd verloren van Bayern, 1x gelijk (finale WEFA league, nog wel gewonnen met penalty's) en alle overige wedstrijden gewonnen.
Ik hoop dat ze de volgende versie moeilijker maken.

Dan ben jij wel heel erg goed. Ik ben in de Master League aan het kwakkelen met 3 sterren

[Dit bericht is gewijzigd door Sjorssie op 25-01-2004 23:56]

Blaat
pi_16581607
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:46 schreef Enchanter het volgende:
welke versie spelen jullie , ik heb de PS2 versie , en ik heb met 3 sterren al moeite
Same here, totdat ik er achter kwam dat je ook wat minder snel kan rennen en dus de bal beter kan beschermen , nu gaat het een stuk beter, maar vaak verlies ik nog steeds

Ja, ik ben geen held in het lezen van handleidingen , ik heb ook de PS2 versie, en dit is de eerste PES voor mij

[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 25-01-2004 23:18]

pi_16665496
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:48 schreef Sjorssie het volgende:

[..]

Dan ben jij wel heel erg goed. Ik ben in de Master League aan het kwakkelen met 3 sterren

ik ben ook goed
maar ik ben dan ook een echte ISS junkie, ik speel deze serie al vanaf de Snes.
probeer eens met 3 verdedigers, 3 middenvelders en 4 aanvallers op rij te spelen, misschien scoor je zo makkelijker.
pi_16665589
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:11 schreef Kremers het volgende:

[..]

Same here, totdat ik er achter kwam dat je ook wat minder snel kan rennen en dus de bal beter kan beschermen , nu gaat het een stuk beter, maar vaak verlies ik nog steeds

Ja, ik ben geen held in het lezen van handleidingen , ik heb ook de PS2 versie, en dit is de eerste PES voor mij

er zitten nog wel meer vette moves in het spel.
als je op [ ] drukt en dan voordat je hebt geschoten op X drukt dan kap je, dit is heel handig als je 1 op 1 komt met de keeper. Met naar boven of naar beneden drukken kan je naar binnen of naar buiten kappen.
hier een oude post van mij:
quote:
360 turn
to do a 360 turn simply rotate the right analog stick clockwise 360 degrees

Tricks and Moves with the right-analog stick
Multi Stepovers Push right stick twice in the direction you are going.

Single Stepover Push the right stick twice in the opposite direction to which you are going.

"The Flick" Push the right stick up and then down.

Shot fakes If you are running from left to right, with a right-footed player, pushing the stick twice down will result in a shot fake with the outside of the players boot.

In the same situation, pushing the right stick twice up will perform a shot fake with the inside of the players boot.

The Del Piero Special Shot!
The Del Piero Special Shot can only be performed using the great Italian himself.

When facing with your left hand side to the goal, run just outside the box going up -> down, press L1 and while keeping L1 pressed, shoot with [ ] . Del Piero will then try shoot with the inside of his right foot, executing a superb lob/shot hopefully towards the far top corner of the net!

The Single and Double Shot Feint!
The Single Shot feint is mostly used to fool defenders and/or the keeper as you are about to shoot. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you have released, press X , to effectively cancel the shot and perform the feint.

The Double Shot feint can be even more confusing for opponents. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] X , to perform the double feint.

The Triple shot feint!
The Triple shot feint is similar to the Double shot. It is performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] [ ] X to execute the triple feint.

Flick over player
This seams to work best when on the attack, but as you are running towards goal at normal pace (finger off R1) as the defender approaches pull down on the right analouge stick and then push it right up, causing you to chip the ball in the air over the defender, then hold R1 and run like hell onto the ball, shoot and GOALLLL!

Sidesteps and Dragbacks!
The Sidestep allows you to run sideways with the ball, and is executed by holding R2 and tapping the d-pad to the side.

The Sidestep feint allows the player to pretend to run in one direction, but actually go another, after the sidestep has been executed. It is performed by pressing R1 + R2 while sidestepping , then press the d-pad diagonally forwards.

The Dragback allows the player to drag the ball backwards after sidestepping. When sidestepping, simply press the d-pad in the backwards direction.

Super Dummy (met aanname iemand passeren)
Hold R1 and R2 , then press direction!

donderdag 29 januari 2004 @ 00:23:14 #68
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16674919
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:26 schreef HomerJ het volgende:
Heel irritant voor de PC

ALs ik de resolutie op 1024x768 zet en de detail op gemiddeld dan loopt ie gewoon té langzaam maar als ik detail op low zet dan loopt hij weer te snel

Homer, ik heb ook nog steeds snelheidsproblemen ondanks dat ik de laatste patch heb geinstalleerd. Ik heb het spel voor 59.95 aangeschaft (zo heel af en toe koop ik een game) en heb een 2,0 ghz 512 mb systeem draaiend op winxp. Aan de computer kan het niet liggen (met een geforce 2 pro grafische kaart, 2 jaartjes oud destijd 699 gulden).

Als Konami dadelijk gaat zeggen koop maar een andere kaart dan mogen ze die dokken van mij. Het spel is qua simulatie gewoon heel goed maar de mannen moeten niet ineens beretraag gaan lopen.

Wat voor systeem heb jij?

donderdag 29 januari 2004 @ 00:25:35 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16674967
Ik heb deeltje 1 weer opgepakt met een huisgenoot van me. Ik vind het echt een supercool spel, alleen is scoren wat moeilijk. (Moeilijker dan Fifa)

Onze wedstrijden eindigen tussen de 0 - 0 en de 2 - 2 Wat op zich natuurlijk beter is dan de 8 - 6 scoren die we haalden met Fifa

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_16675348
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:23 schreef giovan het volgende:

[..]

Homer, ik heb ook nog steeds snelheidsproblemen ondanks dat ik de laatste patch heb geinstalleerd. Ik heb het spel voor 59.95 aangeschaft (zo heel af en toe koop ik een game) en heb een 2,0 ghz 512 mb systeem draaiend op winxp. Aan de computer kan het niet liggen (met een geforce 2 pro grafische kaart, 2 jaartjes oud destijd 699 gulden).

Als Konami dadelijk gaat zeggen koop maar een andere kaart dan mogen ze die dokken van mij. Het spel is qua simulatie gewoon heel goed maar de mannen moeten niet ineens beretraag gaan lopen.

je moet een directX8-kaart minimaal hebben, dus een GeForce4 of Ati Radeon 8500 dacht ik, maar lager doet het het ook, blijkbaar (ik heb Ati Radeon 7200, een DirectX7-kaart, en hij doet het redelijk, ook wel snelheidsproblemen, vooral als er commentaar een wissel aankondigt oid (dit is de demo dan) )
  donderdag 29 januari 2004 @ 01:24:15 #71
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16675985
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:46 schreef zakjapannertje het volgende:
je moet een directX8-kaart minimaal hebben, dus een GeForce4 of Ati Radeon 8500 dacht ik,
Mijn creative geforce 2 pro geeft aan:
4*AGP/Direct X 9 / 64 mb videogeheugen (ddr400mhz)
Die kaart was 2 jaar terug top of the line en heeft een nvidia chipset
pi_16676287
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 01:24 schreef giovan het volgende:

[..]

Mijn creative geforce 2 pro geeft aan:
4*AGP/Direct X 9 / 64 mb videogeheugen (ddr400mhz)
Die kaart was 2 jaar terug top of the line en heeft een nvidia chipset

het moet DirectX8 hardwarematig ondersteunen, een GeForce2 doet dat niet, GeForce4 wel, en ook trouwens de Geforce3, zie ook de Konami-site:
quote:
05.12.03 - Geforce 4/technical problems

Dear PES-Fans,

we heard that some players are experiencing technical problems with Pro Evolution Soccer 3, especially when using a Geforce 4 MX Graphics Card.

We would like to point out that a Geforce 4 MX does not match our minimum system requirements for the game, which is apperently a Geforce 3. Unfortunately, the specs of a Geforce 4 MX are below the specs of a Geforce 3, which is a bit irritating due to the naming of the product.

If you want to have a smoother game performance, we suggest to upgrade your graphics card.

More information:

http://www.nvidia.com

[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 29-01-2004 02:18]

donderdag 29 januari 2004 @ 08:37:27 #73
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16677611
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:23 schreef giovan het volgende:

[..]

Ik heb 2,6 GHZ 512 MB Ram, (Tijdelijke)Radeon 9200 128 mb. Maar ik heb nu een oplossing: Ik zet hem op 1024 resolutie en settings op low. Dan Gooi ik veel progamma's aan zodat hij sloomer word dan is het de perfecte snelheid
  donderdag 29 januari 2004 @ 08:48:47 #74
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_16677703
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:18 schreef HomerJ het volgende:
zo moeilijk kan het toch niet zijn om een goede PC-versie te maken in plaats van een half brakke port
Blijkbaar wel.
1 tip: Speel het in Window mode. Dan reageert ie veel beter en is het zowaar speelbaar.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 10:53:06 #75
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_16709865
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:55 schreef twieter het volgende:

Koop een X-port, down de laatste option file en heb de juiste namen..etc..etc..etc...
Não julgues as pessoas pela aparência!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:26:44 #76
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_16710649
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:53 schreef landmark_tower het volgende:

[..]

Koop een X-port, down de laatste option file en heb de juiste namen..etc..etc..etc...

Wat is die X-port precies en wat doet die en wat kost die ??
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  vrijdag 30 januari 2004 @ 13:53:31 #77
82944 landmark_tower
pi_16714416
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:26 schreef Marla_Singer het volgende:

[..]

Wat is die X-port precies en wat doet die en wat kost die ??

check op www.datel.co.uk
Je kan em in NL volgens mij bij www.psxshop.nl hale..
  vrijdag 30 januari 2004 @ 19:33:26 #78
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16722971
Ik heb een vaag probleem met PES 3 op de PS2.
Als ik een paar potjes tegen een vriend van me speel , dan gaat op een gegeven moment de keeper van een van ons , raar doen , komt heel ver z'n goal uit (af en toe tot de middellijn) , het rare is dat ik dit probleem ook met PES2 had.
Iemand een idee of is m'n PS2 niet helemaal lekker
Ik ben inmiddels overleden
pi_16723551
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een vaag probleem met PES 3 op de PS2.
Als ik een paar potjes tegen een vriend van me speel , dan gaat op een gegeven moment de keeper van een van ons , raar doen , komt heel ver z'n goal uit (af en toe tot de middellijn) , het rare is dat ik dit probleem ook met PES2 had.
Iemand een idee of is m'n PS2 niet helemaal lekker
hmm, misschien dat je driehoekje per ongeluk indrukt? hierdoor komt je keeper uit.
Ik heb ook wel eens, met een doeltrap, dat de keeper dan tot halverwege de helft mee rent. maar hier heb ik niet echt veel last van.
pi_16760087
ben beetje in de war
Welke file moet ik nou precies hebben voor de echte player names op http://www.proevolutionline.com/?
  zondag 1 februari 2004 @ 14:09:22 #81
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_16773763
Vandaag mijn Master League team (4 sterren weer opgepakt)

Ben gepromoveerd met 5 overwinningen en 9 gelijke spelen in het tweede seizoen

Ik heb nu in elke linie een goede voetballer staan namelijk
Sol Campbell, Fredrik Ljungberg en John Hartson en dat werkt best goed. Ik sta verdedigend dus heel goed omdat ik nog niet heb verloren maar vaak scoor ik maar 1 a 2 keer per wedstrijd.

pi_16786134
quote:
Op zondag 1 februari 2004 14:09 schreef Keano het volgende:
sta verdedigend dus heel goed omdat ik nog niet heb verloren maar vaak scoor ik maar 1 a 2 keer per wedstrijd.
moet je eens proberen om met 3 spitsen te spelen, dan scoor je vanzelf wel meer.
Leid je ook al je eigen talentjes op?
pi_16818434
quote:
Op zondag 1 februari 2004 00:35 schreef majestik1 het volgende:
ben beetje in de war
Welke file moet ik nou precies hebben voor de echte player names op http://www.proevolutionline.com/?
  woensdag 4 februari 2004 @ 09:59:46 #84
82944 landmark_tower
pi_16872583
quote:
Op zondag 1 februari 2004 00:35 schreef majestik1 het volgende:
ben beetje in de war
Dit is beter....www.pes3.tk

Enjoy

pi_16903014
Dan moet je dus alles handmatig invoeren, er bestaat geen file die het automatisch doet?
Voor de pc dan
pi_16906592
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 07:33 schreef majestik1 het volgende:
Dan moet je dus alles handmatig invoeren, er bestaat geen file die het automatisch doet?
Voor de pc dan
op de 1e pagina van die site die jij gepost heb zie ik staan:
quote:
We have released the second official Superpatch that updates: rosters, kits, badges, flags and boots. It is really a must for every PES3 for PC player
dat is toch wat je zoekt??????????
  donderdag 5 februari 2004 @ 11:51:46 #87
17278 pris-fan
Eigenlijk Ymmud..
pi_16907014
Wendetta patch is uit !

http://wendetta.weforever.net/download.html

Aub allemaal..

(komt zeer binnenkort uit voor de PC hoor )

Bzz!
  donderdag 5 februari 2004 @ 12:20:19 #88
82944 landmark_tower
pi_16907802
mijn visie;
PES3 hoor je gewoon op de PS2 te spelen..

Voor de pc zijn er patches zat, gewoon ff goed zoeken...

dinsdag 10 februari 2004 @ 10:33:05 #89
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_17052228
Weet er toevallig iemand waar ze ergen die Ultimate Update for Pro Evolution Soccer 3 verkopen... Of zou dat alleen via internet kunnen...? IK heb geen creditdard en het zou wel makkelijk zijn als ik die gewoon ergens kon kopen...

Ben al bij Replay in Eindhoven geweest en die hadden hem niet...

pi_17064525
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:20 schreef landmark_tower het volgende:
mijn visie;
PES3 hoor je gewoon op de PS2 te spelen..

Voor de pc zijn er patches zat, gewoon ff goed zoeken...

yup, heb het op de pc nu hier, heb zo een gravis gamepad pro en het speelt allemaal lekker maar toch niet zo een beleving als op de PS2 helaas
  dinsdag 10 februari 2004 @ 17:53:42 #91
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_17065277
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:29 schreef planethugo het volgende:

[..]

yup, heb het op de pc nu hier, heb zo een gravis gamepad pro en het speelt allemaal lekker maar toch niet zo een beleving als op de PS2 helaas

idd met de PS2 is het wat lekkerder.

Maar net echt geweldige wedstrijden gehad met een vriend(hij gravis gamepad ik toetsenbord)

woensdag 11 februari 2004 @ 09:07:09 #92
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_17079836
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 10:33 schreef Marla_Singer het volgende:
Weet er toevallig iemand waar ze ergen die Ultimate Update for Pro Evolution Soccer 3 verkopen... Of zou dat alleen via internet kunnen...? IK heb geen creditdard en het zou wel makkelijk zijn als ik die gewoon ergens kon kopen...

Ben al bij Replay in Eindhoven geweest en die hadden hem niet...

Niemand een idee, ik heb echt geen zin om dat allemaal met de hand te gaan doe...
  woensdag 11 februari 2004 @ 11:10:05 #93
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_17082177
Hmm..jammer dat er nog geen patches zijn voor PES3 zoals bij WE6FE...

Met echte namen, echte shirtsponsors e.d....dat was wel vet

PieAir
  woensdag 11 februari 2004 @ 14:40:07 #94
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_17088076
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Hmm..jammer dat er nog geen patches zijn voor PES3 zoals bij WE6FE...

Met echte namen, echte shirtsponsors e.d....dat was wel vet

www.thewolfpespc.com
  woensdag 11 februari 2004 @ 14:47:32 #95
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_17088304
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 14:40 schreef HomerJ het volgende:

[..]

www.thewolfpespc.com

Thanks
maar ik was vergeten erbij te zetten dat het om de PS2 versie ging
PieAir
  woensdag 11 februari 2004 @ 14:49:17 #96
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_17088364
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:51 schreef pris-fan het volgende:
Wendetta patch is uit !

http://wendetta.weforever.net/download.html

Aub allemaal..

(komt zeer binnenkort uit voor de PC hoor )

da's alleen voor WE7 toch?
PieAir
  woensdag 18 februari 2004 @ 10:00:02 #97
82944 landmark_tower
pi_17278244
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 14:47 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Thanks
maar ik was vergeten erbij te zetten dat het om de PS2 versie ging

w8ff....

Misschien dat je dit zoekt, maar je hebt wel een Xport nodig...
http://www.issextreme.com/forums/index.php?showtopic=6914&st=90

pi_17438118
IK heb hier al geruimte tijd PES 3 liggen dus tijd om ff te proberen... echter bij het opstarten krijg ik na enkele leuke adidas zooi een zwart scherm .

Wat doe ik fout .
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:36:58 #99
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_17914595
Weet er iemand wanneer PES 4 ofzo uitkomt... En of deze netwerk compatible is op de PS2 ???
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:46:55 #100
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_17914872
Voor PC gebruikers:
De ultimate patch voor PES 3. Met alle transfers, kits en veel meer. Nu makkelijk te patchen:
http://files.filefront.com/2231818
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:36:27 #101
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_17916119
Zijn jullie ook allemaal zo ongeveer uitgespeeld?
Een aantal 5ster ML met alle sterrenspelers.
Heb ook 1 ML team gemaakt met alle classic sterspelers. Met dus Rijkaard, Gullit, Maradonna, Pele etc. etc. Ook wel lachen.
Wordt tijd voor PES4 idd.
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:44:17 #102
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18406197
He balen, over mijn savegame heen gesaved.

Terwijl ik net de treble ging halen met Blackburn Rovers. .
The Most Incredible, Baby
  woensdag 14 april 2004 @ 03:01:23 #103
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18408621
Met 2 tegen 2 raak je nooit uitgespeeld. Ben ook benieuwd wat ze nog willen verbeteren aan PES4 trouwens, ik denk dat het in de kleine dingen gaat zitten zoals tenu's die vies worden tijdens de wedstrijd of strepen op het veld van slidings...of wie weet een keer fatsoenlijk commentaar....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 14 april 2004 @ 08:44:29 #104
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18410091
Wanneer komt PES4 uit of is dit nog niet bekend ? En gaat hij netwerk-compatible worden... Ik heb het spelen tegen de computer wel gehad zo onderhand...
  woensdag 14 april 2004 @ 09:06:41 #105
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18410277
quote:
Op woensdag 14 april 2004 03:01 schreef HAL9000S het volgende:
Met 2 tegen 2 raak je nooit uitgespeeld. Ben ook benieuwd wat ze nog willen verbeteren aan PES4 trouwens, ik denk dat het in de kleine dingen gaat zitten zoals tenu's die vies worden tijdens de wedstrijd of strepen op het veld van slidings...of wie weet een keer fatsoenlijk commentaar....
Het aanpassen van de keepershirts.
pi_18447835
Ik kan voor het 4e deel nog wel wat aanpassingen bedenken.
-De keepers moeten beter zijn, vooral bij makkelijke ballen gaan ze nu vaak de fout in.
-De verdedigers moeten slimmer zijn (dus niet automatisch weglopen, mannetjes vrij laten).
-Je moet van grotere afstanden kunnen scoren.
-De hands ballen moeten weg of zwaar verbeterd worden, net als de voordeel regel. 9 van de 10 keer heb je er geen voordeel bij.

verder is het spel natuurlijk fantastisch.
pi_18448967
Goed spel absoluut (mijn eerste PES) ik speel nu op 3 sterren en wat me opvalt is dat wanneer je een spits aanspeelt en je sprint met deze de ruimte in, dat vrijwel altijd een andere speler met je meeloopt (in de weg zeg maar) waardoor het gat wat je trekt helemaal niet benut wordt. Erg irritant...
  vrijdag 16 april 2004 @ 08:36:43 #108
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18461359
ik scoor regelmatig van best grote afstanden 20/25 meter.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 16 april 2004 @ 09:56:24 #109
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18462405
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik kan voor het 4e deel nog wel wat aanpassingen bedenken.
-De keepers moeten beter zijn, vooral bij makkelijke ballen gaan ze nu vaak de fout in.
-De verdedigers moeten slimmer zijn (dus niet automatisch weglopen, mannetjes vrij laten).
-Je moet van grotere afstanden kunnen scoren.
-De hands ballen moeten weg of zwaar verbeterd worden, net als de voordeel regel. 9 van de 10 keer heb je er geen voordeel bij.

verder is het spel natuurlijk fantastisch.
De handsballen me anders vaak genoeg een pingel opgeleverd. .
pi_18464714
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 08:36 schreef HAL9000S het volgende:
ik scoor regelmatig van best grote afstanden 20/25 meter.
hmmm...de meeste ballen die ik vanaf 25 meter schiet die worden gepakt door de keeper. speel je wel op 5 sterren?
Ik vind ook dat ze het hele spel heel wat moeilijker mogen maken, als je tegen de computer speelt dan kunnen ze niet aanvallen (rustig blijven lopen terwijl ze door kunnen rennen bijv.) en verdedigen ook niet echt goed (wegrennen van de bal bijv.)
pi_18464740
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:56 schreef RedGuy het volgende:

[..]

De handsballen me anders vaak genoeg een pingel opgeleverd. .
mij nog nooit.
Ik heb sowieso nog nooit meegemaakt dat er gefloten werd voor hands van de verdedigende partij terwijl het soms toch echt zo is.
  vrijdag 16 april 2004 @ 15:42:59 #112
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18469727
Tuurlijk speel ik op 5 sterren, ik heb echter ook nog nooit een penalty overgehouden aan een handsbal ook alleen de aanvallende partij.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18470196
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 15:42 schreef HAL9000S het volgende:
Tuurlijk speel ik op 5 sterren, ik heb echter ook nog nooit een penalty overgehouden aan een handsbal ook alleen de aanvallende partij.
het is iig al zeker dat de handsballen drastisch verminderd worden in de nieuwe versie. dat is wel goed nieuws.
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:16:34 #114
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18472663
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 15:42 schreef HAL9000S het volgende:
Nou, dan heb ik geluk.

Vaak staan ze dan op de lijn en houden ze een bal per ongeluk tegen met een hands bal, die er normaal in had gezeten.
  zaterdag 17 april 2004 @ 20:44:56 #115
92418 BGN
Sunrise
pi_18497350
Mijn youth player stopte gisteren(nadat youth keeper flink miszat) een bal op de lijn met zijn hand, waarna hij eerst nog even mistrapte voordat hij de bal via een instormende tegenstander half wegwerkte.

Ben begonnen met een ML met 6 youths
Leibniz
Raimondi Vornander Stanley
Maupassant Cellini
Strauss Miranda Melo
Huylens Castillo

Na 10 wedstrijden 3 gewonnen, 3 gelijk. En sta nu in de min. Zal Miranda moeten verkopen om nog verder te mogen!
pi_18511739
Van de jeugdspelers heb ik Piliniak en Melo het verst kunnen 'trainen', vooral Piliniak is goed hij heeft voor bijna alles 99 punten.
Welke talenten hebben jullie ver door kunnen trainen?
pi_18590167
hoe krijgen jullie zoveel punten voor je jeugd speler? ik koop ze wel maar stel ze nooit op, als ik dan een wedstrijd win krijg ik als ik het goed herinneren iets van 10 punten per gewonnen wedstrijd. klopt dit?
pi_18591015
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:29 schreef the-innocent het volgende:
hoe krijgen jullie zoveel punten voor je jeugd speler? ik koop ze wel maar stel ze nooit op, als ik dan een wedstrijd win krijg ik als ik het goed herinneren iets van 10 punten per gewonnen wedstrijd. klopt dit?
je moet je talenten natuurlijk wel opstellen, dan krijg je iets van 4x zoveel punten, alleen als je ze opstelt kunnen ze zo goed worden.
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:50:38 #119
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18635229
Due for release on 29/10/2004

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=165636

Dat duurt nog lang, maar ik ga zeker wel aftellen.. zou ie network compatible zijn ?????
pi_18637587
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:50 schreef Marla_Singer het volgende:

Dat duurt nog lang, maar ik ga zeker wel aftellen.. zou ie network compatible zijn ?????
half, dacht ik
je kan niet tegen elkaar spelen maar je kan wel updates downloaden ofzo
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:03:47 #121
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18637825
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:50 schreef Marla_Singer het volgende:

Had op een Franse site gelezen van wel
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:10:08 #122
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18637912
Die bug he, als je een Master Leauge begint in Western Division, is irritant.

Je weet wel, dat er maar 1 team in de tunnel staat.
  vrijdag 23 april 2004 @ 19:58:02 #123
92418 BGN
Sunrise
pi_18639958
Ik kijk nooit naar de introscene. Standaard op ''nee'' gezet
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:00:11 #124
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18639998
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

half, dacht ik
je kan niet tegen elkaar spelen maar je kan wel updates downloaden ofzo
Godver dan baal ik echt... Ik wil het online spelen
pi_18640064
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 20:00 schreef Marla_Singer het volgende:

[..]

Godver dan baal ik echt... Ik wil het online spelen
ja ik ook volgens mij kom ik dan nooit meer m'n huis uit.
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:20:08 #126
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18640407
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 20:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja ik ook volgens mij kom ik dan nooit meer m'n huis uit.
Hahaha, daar ben ik ook wel een beetje bang voor...

Het spel is zooooveel leuker om tegen een "echt" iemand te spelen ipv tegen de ps2...
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:28:15 #127
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18640551
spelen jullie nooit tegen vrienden?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18641272
jawel maar dat kan ook niet altijd. en ik heb maar 2 vrienden die ongeveer even goed zijn als ik, ik wil me wel eens meten met anderen.
  vrijdag 23 april 2004 @ 21:46:32 #129
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18642068
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
jawel maar dat kan ook niet altijd. en ik heb maar 2 vrienden die ongeveer even goed zijn als ik, ik wil me wel eens meten met anderen.
Heb ik ook... 2 vrienden waar het leuk tegen is...
  vrijdag 23 april 2004 @ 21:49:55 #130
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18642126
die jeugdspelers he... doen jullie dan gewoon zoeken op leeftijd tussen 15 en 18 oid ?

en ik lees hier ook iets van: die jeugdspelers trainen, doen jullie dat gewoon in de free training.. of is dit een kwestie van gewoon af en toe opstellen ??
pi_18650249
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 21:49 schreef Marla_Singer het volgende:
die jeugdspelers he... doen jullie dan gewoon zoeken op leeftijd tussen 15 en 18 oid ?

en ik lees hier ook iets van: die jeugdspelers trainen, doen jullie dat gewoon in de free training.. of is dit een kwestie van gewoon af en toe opstellen ??
het maakt niet uit hoe oud een jeugdspeler is, er zitten er zelfs bij van 30 maar dat is niet van invloed op hoe lang je ze kan trainen, je kan ze trainen door ze op te stellen, dan krijg je de meeste punten, je kan ze het beste rechtsback ofzo neerzetten in het begin want dan zijn ze nog slecht. Na een paar wedstrijden zal je zien dat ze al moe worden, je moet dan gewoon steeds iets van 7 punten ofzo bij 'stamina' erbij doen, dan houden ze het langer vol. Als je scoort met je talent dan krijg je meer punten dus penalty's door je talent laten nemen.
  zaterdag 24 april 2004 @ 12:02:14 #132
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18650275
Maar hoe zoek je die dan ?
pi_18650283
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 21:49 schreef Marla_Singer het volgende:
ik begrijp het nu pas
de jeugdspelers zitten in een apart team dat 'youth' heet, gewoon zoeken op team dus.
  zaterdag 24 april 2004 @ 12:04:04 #134
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18650294
Ahha ik zal zo eens ff kijken dan... bedankt
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:36:49 #135
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18651773
Wij spelen altijd 2 tegen 2, dat zijn echte bruute wedstrijden..bloed, zweet en tranen...
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 28 april 2004 @ 15:38:27 #136
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_18746462
2vs2 lijkt me ook wel vet ja. Maargoed heb geen multitap of 4 controllers.
pi_18748229
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:38 schreef DaMayan het volgende:
2vs2 lijkt me ook wel vet ja. Maargoed heb geen multitap of 4 controllers.
Kopen!
  donderdag 29 april 2004 @ 21:57:44 #138
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18780969
Zeker kopen, 2 tegen 2 is echt eindeloos veel leuker
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:27:40 #139
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_18885808
heb net m'n beste seizoen tot nu toe gehad, alle wedstrijden gewonnen in de competitie, cup en wefa. In de competitie 104 doelpunten voor en 8 tegen. PES4 mogen ze wat mij betreft heel wat moeilijker maken.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:30:57 #140
44620 Praag
pi_18885884
ik speel dit nu alweer 3 maanden en ik heb nog nooit iets anders gedaan dan international cup gespeeld.

en ik ben het nog niet zat en geneigd om andere opties te spelen...
All good things must come to an end...
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:32:05 #141
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_18885922
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:30 schreef Praag het volgende:
ik speel dit nu alweer 3 maanden en ik heb nog nooit iets anders gedaan dan international cup gespeeld.

en ik ben het nog niet zat en geneigd om andere opties te spelen...
Master League
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:32:45 #142
84048 NvM
Nevermind
pi_18927804
Is er al nieuws over PES4 dan?

Ik heb het spel nu ook een tijdje en begin het langzamerhand onder de knie te krijgen. Weet iemand waar je een lijst met alle moves beschikbaar in PES3 kan vinden?
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:55:42 #143
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18928370
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

er zitten nog wel meer vette moves in het spel.
als je op [ ] drukt en dan voordat je hebt geschoten op X drukt dan kap je, dit is heel handig als je 1 op 1 komt met de keeper. Met naar boven of naar beneden drukken kan je naar binnen of naar buiten kappen.
hier een oude post van mij:
[..]
Zie hier de lijst. .
pi_19266951
Gisteren hoorde ik hier over:
quote:
Pro Evolution Soccer in Pathé Arena
AMSTERDAM - Pathé Arena in Amsterdam organiseert in samenwerking met Konami op 22 mei de Nederlandse kampioenschappen voor het playstation 2 spel 'Pro Evolution Soccer'. Het zal de eerste keer zijn dat dit toernooi in Nederland wordt georganiseerd. De 192 spelers zullen op dit knock-out tournament strijden voor een deelname aan het Europese Kampioenschappen in Corsica.

Het spel is zo realistisch dat je er bijna zelf spierpijn van krijgt

Naast het knock-out tournament zullen er bekende voetballers van Nederlandse bodem aanwezig zijn, zoals: Nigel de Jong, Steven Pienaar (Ajax), Stefano Seedorf (NAC), Reginald Faria (FC Volendam), Steve Olfers (RKC Waalwijk) en nog velen anderen. De voetballers zullen onderling een wedstrijd Pro Evolution Soccer 3 op de playstation spelen.

Spelers die zich willen inschrijven of informatie willen voor dit knock-out tournament, kunnen op de website http://www.nkpes3.nl terrecht. Deelname kost ¬ 12,- per speler
ik had ook gehoord dat er een wachtlijst is waar je je alsnog kan inschrijven maar de site (nkpes3.nl) is tijdelijk verwijderd. weet iemand hier meer over? wil wel mee doen namelijk.
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:41:12 #145
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19271908
Ik zou ook wel mee willen doen. Niet dat ik denk dat ik zo goed ben maar lijkt me wel leuk om met andere mensen te spelen waar je niet al 1000x tegen gespeeld heb.

Vraag me trouwens ook af hoe dat werkt. Welke teams je mag kiezen, of je je opstelling mag aanpassen of tacktieken enzo.
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:55:02 #146
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19273613
Ik heb geen zin om finaal afgeslacht te worde
pi_19286172
Hij is trouwens net Platinum. Nu jullie allemaal zo enthousiast zijn heb ik hem ook maar ff besteld.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:45:27 #148
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_19290308
Voor mensen die veel PES spelen is www.soccergaming.tv wel een goeie tip. Dit is een groot Voetbalspellenforum waar ook al veel dingen over PES4 enzo opstaan.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:04:40 #149
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_19293428
Jammer dat dat toernooi in amsterdam is...ik heb geen zin om daarheen te reizen met de kennis dat ik toch dik ga winnen
PieAir
pi_19319035
kom net terug van dat toernooi.

je had iets van 5 verschillende poules, ieder met zo'n 40 deelnemers.
ik was in mijn poule tot de halve finale gekomen, toen verloor ik met penalty's omdat Nesta op de paal schoot
maar het niveau viel me mee, een paar mensen waren gewoon echt slecht en waren snel uitgeschakeld maar de meesten waren wel aan elkaar gewaagd.
  zondag 23 mei 2004 @ 03:09:28 #151
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19329875
KUT! Dan had ik zeker kunnen winnen, als ik in Nederland was geweest...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19332586
Ik was zeker afgeslacht. Ik heb het al een tijdje niet gespeeld
  zondag 23 mei 2004 @ 13:20:44 #153
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19334460
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:09 schreef HAL9000S het volgende:
KUT! Dan had ik zeker kunnen winnen, als ik in Nederland was geweest...
vast wel
  zondag 23 mei 2004 @ 15:20:59 #154
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19337044
ff zonder dollen, ik speel het al vanaf ISS pro evolution deeltje 1. We hebben tijden gehad dat we 2 jaar lang dagelijks minstens 3 uur per dag 2 tegen 2 speelden dus ik heb wel wat skills in huis....
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 24 mei 2004 @ 11:00:10 #155
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19357675
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:20 schreef HAL9000S het volgende:
ff zonder dollen, ik speel het al vanaf ISS pro evolution deeltje 1. We hebben tijden gehad dat we 2 jaar lang dagelijks minstens 3 uur per dag 2 tegen 2 speelden dus ik heb wel wat skills in huis....
tja, ik denk wel dat je dan wel mee zou kunnen doen met zo'n toernooi maar die gasten die daar komen zijn ook niet zomaar mensen die het soms ff spelen.
ikzelf speel al ISS vanaf de Super Nintendo en speel iedere dag wel ff, ook bijna iedere dag wel tegen anderen. maar ik had gehoord dat er over 2 weken weer een toernooi was in Amsterdam, moet je mee komen doen
  maandag 24 mei 2004 @ 11:03:09 #156
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19357716
Ik ben 25 Juli pas weer thuis, en ISS op de SNES is niet echt vergelijkbaar met de psx Pro.
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 24 mei 2004 @ 11:11:25 #157
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19357843
nee maar dat geeft wel aan hoe lang ik het al speel

er komt ook nog een toernooi in groningen ergens, misschien ben je er dal wel. moet je ff rondkijken op die nkpes3 site daar vond ik een link naar die groningse site. daar worden best vaak toernooien gehouden.
  maandag 24 mei 2004 @ 18:37:51 #158
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19369636
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
kom net terug van dat toernooi.

je had iets van 5 verschillende poules, ieder met zo'n 40 deelnemers.
ik was in mijn poule tot de halve finale gekomen, toen verloor ik met penalty's omdat Nesta op de paal schoot
maar het niveau viel me mee, een paar mensen waren gewoon echt slecht en waren snel uitgeschakeld maar de meesten waren wel aan elkaar gewaagd.
Op het forum van de Nkpes wordt het toernooi door zowat iedereen afgekraakt. Vond jij het ook zo slecht georganiseerd?
enne Nesta, was je Ac Milan of Italie?
Wat waren verder de meeste? Frankrijk zeker of niet?
  maandag 24 mei 2004 @ 18:38:39 #159
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19369657
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:00 schreef jimjim1983 het volgende:
maar ik had gehoord dat er over 2 weken weer een toernooi was in Amsterdam, moet je mee komen doen
Heb je meer info hierover?
  maandag 24 mei 2004 @ 18:56:26 #160
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19370134
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:37 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Op het forum van de Nkpes wordt het toernooi door zowat iedereen afgekraakt. Vond jij het ook zo slecht georganiseerd?
enne Nesta, was je Ac Milan of Italie?
Wat waren verder de meeste? Frankrijk zeker of niet?
de wachttijden waren lang maar dat kwam doordat veel mensen vertraging hadden met de trein dacht ik, daar konden ze niks aan doen. De controllers waren ook niet altijd helemaal goed, en de tv's waren soms wat klein maar dat was geen probleem.
ik heb geen andere toernooien meegemaakt dus ik kan het niet vergelijken met andere.
Enne..ik was AC Milan. Veel mensen hadden AC Milan, Frankrijk of Nederland. heb er een paar met manchester gezien en eentje met duitsland
  maandag 24 mei 2004 @ 18:57:34 #161
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19370159
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:38 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Heb je meer info hierover?
nee helaas, ik hoorde het ook maar van een paar gasten die daar rondliepen. hou die site in de gaten zou ik zeggen.
pi_19426904
Hmm ik heb een probleem. De demo werkt bij mij prima, het orginele spel niet.

Na de Konami credits aan het begin blijft ie in een zwart scherm hangen. Heb het hele internet afgezocht, maar ik heb er geen oplossing voor kunnen vinden...

Heb een GeForce FX 5200 P4 2,66 Ghz. en 512 MB intern...

Iemand?
Victory is mine!!
pi_19439325
hijs nu derig eurootjes bij intertoys..
maybe ga ik em nog kopen..
pi_19440671
voor de ps2? dan moet je 'm nu meteen kopen!
pi_19441372
ja, voor ps2.. ik denk dat ik beter nog paar weekjes kan wachten.. niet normaal druk nu met school.. en ik ken mezelf, hupla , 24 uur per dag achter dat ding... fock de deadline van het project, fock de tentames, fock sociaal leven.. ik ga lekker gamen..

ik wacht dus nog maar ff
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:24:25 #166
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19445072
Jah hoor, de computer loopt me weer flink te naaien, 2 maal in blessuretijd toch nog FF snel de winnende maken. En dan meteen affluiten Kutzooi, nog geen wedstrijd gewonnen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_19450133
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:12 schreef speert.flies het volgende:
ja, voor ps2.. ik denk dat ik beter nog paar weekjes kan wachten.. niet normaal druk nu met school.. en ik ken mezelf, hupla , 24 uur per dag achter dat ding... fock de deadline van het project, fock de tentames, fock sociaal leven.. ik ga lekker gamen..

ik wacht dus nog maar ff
ja dan moet je zeker geen pes3 kopen
pi_19451301
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:39 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja dan moet je zeker geen pes3 kopen
moet vanavond de stad, mijn moeder en mijn zus ophalen,,
denk dat ik toch maar kwartiertje eerder die kant op ga,,
ff langs intertoys..
pi_19451864
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:21 schreef speert.flies het volgende:

[..]

moet vanavond de stad, mijn moeder en mijn zus ophalen,,
denk dat ik toch maar kwartiertje eerder die kant op ga,,
ff langs intertoys..
kopen op eigen risico
pi_19453131
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

kopen op eigen risico
Daarom koop ik m pas volgende week na mn examens
pi_19464400
ik heb em.. gisteravond meteen ff gespeeld.. wel ff wennen. heb de afgelopen 8 jaar alleen maar fifa gespeeld.. begon met fifa96 op de ps1..
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:55:42 #172
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19474650
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 18:40 schreef Dr_Evil het volgende:
Hmm ik heb een probleem. De demo werkt bij mij prima, het orginele spel niet.

Na de Konami credits aan het begin blijft ie in een zwart scherm hangen. Heb het hele internet afgezocht, maar ik heb er geen oplossing voor kunnen vinden...

Heb een GeForce FX 5200 P4 2,66 Ghz. en 512 MB intern...

Iemand?
Had wel hierover gelezen ooit, toen ik het zelf installeerde. Je moet een of ander klein bestandje deleten of verplaatsen is misschien slimmer. Vooral omdat ik niet meer precies weet welke.
Misschien option.dat of misschien ergens in de dat directory. Iets van Cafetest ofzo misschien was dat het.

En als het niet goed reageert zelfs in de menus etc. Dan moet je het in window mode spelen. Op een of andere manier gaat het dan wel goed.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 16:59:09 #173
92418 BGN
Sunrise
pi_19495675
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

tja, ik denk wel dat je dan wel mee zou kunnen doen met zo'n toernooi maar die gasten die daar komen zijn ook niet zomaar mensen die het soms ff spelen.
ikzelf speel al ISS vanaf de Super Nintendo en speel iedere dag wel ff, ook bijna iedere dag wel tegen anderen. maar ik had gehoord dat er over 2 weken weer een toernooi was in Amsterdam, moet je mee komen doen
Je hoort er pas echt bij als je ook Hyper Soccer op de NES hebt gespeeld
Net als bij de ISS'jes op de SNES was het daar bijna onmogelijk om met een normaal schot te scoren. Alleen maar met lobjes, kopballen, omhalen en afstandsschoten.

Mijn PES3 wondergoal:
http://www.trydoingthisin(...)tion=movieview&id=59
pi_19498576
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:59 schreef BGN het volgende:

[..]

Je hoort er pas echt bij als je ook Hyper Soccer op de NES hebt gespeeld
Net als bij de ISS'jes op de SNES was het daar bijna onmogelijk om met een normaal schot te scoren. Alleen maar met lobjes, kopballen, omhalen en afstandsschoten.

Mijn PES3 wondergoal:
hyper soccer ken ik niet, speelde toen wel World Cup, met die superomhaal die alle speler knock out joeg als ze de bal aanraakten

mooie goal btw
pi_19499066
quote:

[..]

Mijn PES3 wondergoal:
Owned

Erg vet
pi_19504631
quote:
Mijn PES3 wondergoal:
Dat zijn de betere volleys!
.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:15:28 #177
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19517142
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:44 schreef speert.flies het volgende:
hijs nu derig eurootjes bij intertoys..
maybe ga ik em nog kopen..
wtf pes3 voor de ps2 30 euro dan ga ik er ook heen (speelt vanaf iss pro evolution 2)
Bernie en ik zijn tof.
pi_19519647
Ook bij alle andere winkels hoor!
pi_19536612
Had gisteren ook een lekker afstandschot. Ik wist dat de keeper nogal ver uit z'n goal stond, dus probeerde het vanaf de middenlijn (ongeveer).... En ik scoorde ook nog!
.
  maandag 31 mei 2004 @ 16:08:17 #180
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19537165
ik ga hem binnenkort halen, trouwens hoe doe ik bij pes1 een 1/2tje bij iss pro evolution was het erg makkelijk maar nu
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 31 mei 2004 @ 17:41:27 #181
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19539885
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:08 schreef mordradead het volgende:
ik ga hem binnenkort halen, trouwens hoe doe ik bij pes1 een 1/2tje bij iss pro evolution was het erg makkelijk maar nu
L1 + X dan speel je in en loopt die speler door, als je vervolgens op X drukt dan heb je 1-2tje
  maandag 31 mei 2004 @ 17:46:22 #182
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19540146
Is er ergens een site te vinden waarop alle "moves" staan die je kan doen?
  maandag 31 mei 2004 @ 17:55:52 #184
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19540236
de meeste heb ik al eens hier gepost, veel meer zijn er volgens mij niet.
pi_19540319
K ik zal ff in de vorige topiques neuzen

Volgend jaar maar een FOK! delegatie naar dat toernooi sturen?
  maandag 31 mei 2004 @ 18:07:28 #186
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19540505
het staat in dit topic op de 2e pagina.
  maandag 31 mei 2004 @ 20:12:00 #187
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19543695
aah, ik zat al te kloten bij iss was het gewoon L1+x maarja het wil nog niet echt vlotten (pes1 speelt) ik heb dit seizoen (ik begin gelijk 5 sterren) 1x gewonnen, 4x verloren en 9x gelijk gespeeld 1 speler erbij gehaald.... marc overmars lekker snel
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:54:38 #188
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19560560
FF vraagjes

- Waarom zijn mijn spelers zo traag? Ik word er continu uitgelopen door de computer (speel nog met 3 sterren, heb het spel pas net) Vreemd want met spelers als Gronkjaer, Sneijder, Litmanen, WItschge, Laudrup mag je toch verwachten dat je enige snelheid hebt...

- Hoe doe je een wat langzamere dribbel, dus dat je de bal beter beschermt?
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 1 juni 2004 @ 15:08:59 #189
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_19562500
Witsche?
Laudrup?

man die zijn bejaard...geen wonder dat ze niet willen lopen
PieAir
  dinsdag 1 juni 2004 @ 15:40:05 #190
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19563245
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 15:08 schreef jpg97 het volgende:
Witsche?
Laudrup?

man die zijn bejaard...geen wonder dat ze niet willen lopen
Laudrup heb ik gecreerd, als 20 jarig ventje

Maar geef nou FF serieuze antwoorden
Porcupine Tee - Normal
pi_19566535
Gaaf spel! Net gekocht, speelt erg lekker. Wel een tyfuswerk om al die namen te veranderen zeg
  dinsdag 1 juni 2004 @ 18:02:36 #192
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19567066
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 15:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Laudrup heb ik gecreerd, als 20 jarig ventje

Maar geef nou FF serieuze antwoorden
ze moeten natuurlijk wel een goede snelheid hebben anders wordt je eruit gerend.
en je moet ook R1 indrukken

met R2 en dan een kant op drukken kan je dribbelen, als je stil staat en je drukt R1 dan kan je de bal afschermen.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 18:21:01 #193
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19567477
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ze moeten natuurlijk wel een goede snelheid hebben anders wordt je eruit gerend.
en je moet ook R1 indrukken
Ik doe niks anders

M'n pes3 schijfje heeft het nog net van de binnenkant van een prullenbak gered. Zwaar frustrerend.

- Elke afvallende bal is altijd voor de computer
- Verdedigen is tyfus moeilijk omdat geen enkele verdediger moeite doet om de bal af te pakken
- Een opening door je verdediging is zo gemaakt
- Zwakke keeper
- Ballen die van je voet af springen
- Snelle rode kaarten

enz

Ik ga dit spel zeker nog een kans geven, hopelijk komt er dan nog verbetering in.
Porcupine Tee - Normal
pi_19568270
Had je nou voor PES3 een patch voor de PC?

De menu loopt bij mij echt klote.
pi_19572194
Hoe moet je in hemelsnaam fatsoenlijk op goal schieten?...90% van de doelpogingen gaan bij mij over...al sta ik bij wijze van spreke voor een open doel
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:38:54 #196
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19575271
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:21 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik doe niks anders

M'n pes3 schijfje heeft het nog net van de binnenkant van een prullenbak gered. Zwaar frustrerend.

- Verdedigen is tyfus moeilijk omdat geen enkele verdediger moeite doet om de bal af te pakken
- Zwakke keeper
- Snelle rode kaarten

enz
Ik ga dit spel zeker nog een kans geven, hopelijk komt er dan nog verbetering in.
als de rest van de verdediging niks doet dan moet je vierkantje drukken dan komt de dichtsbijzijnde verdediger naar de bal toe. zo kan je ook gaten dichten.

ballen die van je voet afspringen zijn ook heel irritant, maar als je spelers een hoog cijfer voor techniek hebben dan gebeurt het minder.

Snelle rode kaarten heb ik geen last van, je moet je slidings gewoon heel goed timen dan komt het wel goed.

De keeper is wel zwak, erg jammer maar de echt goede keepers zoals Kahn,V.d.Sar etc. zijn stukken beter dan keepers zoals Ivanov.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:39:40 #197
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19575287
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef M.M het volgende:
Hoe moet je in hemelsnaam fatsoenlijk op goal schieten?...90% van de doelpogingen gaan bij mij over...al sta ik bij wijze van spreke voor een open doel
nog korter op vierkantje drukken. gewoon veel oefenen.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:45:07 #198
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19575474
ik ben vet slecht op de ps2, pas 2 wedstrijden gewonnen... ik sta dan ook dik laatste maar het gaat de laatste tijd al wel wat beter (niet gelijk op 5 sterren had moeten beginnen )
Bernie en ik zijn tof.
pi_19576612
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:45 schreef mordradead het volgende:
ik ben vet slecht op de ps2, pas 2 wedstrijden gewonnen... ik sta dan ook dik laatste maar het gaat de laatste tijd al wel wat beter (niet gelijk op 5 sterren had moeten beginnen )
Oww. haha.. das dom..
  woensdag 2 juni 2004 @ 05:51:59 #200
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19579811
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef M.M het volgende:
maak je geen zorgen, jouw probleem is zoooo typerend voor de beginnende PES-speler.
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 2 juni 2004 @ 05:56:33 #201
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19579813
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:21 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik doe niks anders

Beter leren koppen
quote:
Beter leren verdedigen
quote:
Beter leren aannemen
quote:
- Snelle rode kaarten
Beter leren verdedigen ipv lomp gaan lopen hakken
quote:
Conclusie alle bovenstaande kritieken liggen aan jouw gebrekkige speelstijl ipv aan het spel zelf. Ja! dit spel is moeilijk en ja, je zult nou eenmaal wat moeite moeten doen om deze fantastische game onder de knie te krijgen. Als je het allemaal niet aankan ga dan snel de nieuwste FIFA halen want dan ben je PES duidelijk niet waard.
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 2 juni 2004 @ 08:33:56 #202
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19580315
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Oww. haha.. das dom..
maar ik vind mezelf nu wel een doorzetter, normaal was ik allang opgehouden.... blijkbaar heb ik het niet meer echt over van iss pro evolution 2 want de 1/2tjes lopen voor geen meter
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 2 juni 2004 @ 08:35:01 #203
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19580322
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:56 schreef BMWM3 het volgende:
Had je nou voor PES3 een patch voor de PC?

De menu loopt bij mij echt klote.
Jah, en download ook meteen patch voor alle namen etc
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:32:14 #204
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19581949
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 05:56 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Beter leren koppen
[..]

Beter leren verdedigen
[..]

Beter leren aannemen
[..]

Beter leren verdedigen ipv lomp gaan lopen hakken
[..]

Conclusie alle bovenstaande kritieken liggen aan jouw gebrekkige speelstijl ipv aan het spel zelf. Ja! dit spel is moeilijk en ja, je zult nou eenmaal wat moeite moeten doen om deze fantastische game onder de knie te krijgen. Als je het allemaal niet aankan ga dan snel de nieuwste FIFA halen want dan ben je PES duidelijk niet waard.
, normaal antwoorden heb je nooit van gehoord zeker he Neem een voorbeeld aan jimjim ofzo, en ga niet meteen lopen janken als iemand wat kritiek levert op je fav spelletje
Porcupine Tee - Normal
pi_19582762
anders moet je gewoon ff de training mode spelen voor een half uurtje, gewoon free training doen en gaan afmaken op doel, kan je ook 1-2tjes oefenen enzo.
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:23:00 #206
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19583130
Free training is wel een goed idee jah, en ik moet gewoon wat betere spelers aankopen. Die in ieder geval wat meer snelheid hebben. Verder is het gewoon veel oefenen.
Porcupine Tee - Normal
pi_19583386
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 08:35 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Jah, en download ook meteen patch voor alle namen etc
Ow heb je die dan ook?
pi_19585261
Waar staat de patch (PES3 PC) dat Ajax, Nederland (namen,clubs) alles wordt geupdate:?
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:08:47 #209
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19587740
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:32 schreef StarGazer het volgende:

[..]

, normaal antwoorden heb je nooit van gehoord zeker he Neem een voorbeeld aan jimjim ofzo, en ga niet meteen lopen janken als iemand wat kritiek levert op je fav spelletje
wie loop er nou te huilen omdat het spelletje te moeilijk voor hem is? Ga in het vervolg eerst oefenen voordat je huilend om advies vraagt aan de grote jongens, lozer!
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:12:03 #210
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19587837
Kritiek heb ik geen problemen mee overigens, maar zoals ik al aangaf zijn jouw zogenaamde punten van kritiek directe resultaten van jouw gebrekkige speelstijl dus bekritiseer je jezelf ipv PES.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19587988
Weet je wat ik niet snap?

Ik heb een ploeg (Ajax) helemaal zelf (handmatig) aangepast. Nu doe ik master league en dan krijg ik hele andere namen te zien... (Ivanov, Petooo enz)

Hoe dat zo?
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:35:41 #212
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_19588438
Master league begin je met een baggerteam.Als je wint krijg je PES, en daar kun je spelers mee kopen
PieAir
pi_19588549
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:35 schreef jpg97 het volgende:
Master league begin je met een baggerteam.Als je wint krijg je PES, en daar kun je spelers mee kopen
Ja? Ook als je Ajax kiest??
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:01:19 #214
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19589081
yup
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:04:37 #215
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_19589172
JUIST als je ajax kiest
PieAir
pi_19589388
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:12 schreef HAL9000S het volgende:
Kritiek heb ik geen problemen mee overigens, maar zoals ik al aangaf zijn jouw zogenaamde punten van kritiek directe resultaten van jouw gebrekkige speelstijl dus bekritiseer je jezelf ipv PES.
is half waar, maar de keepers zijn wel bagger, vooral van de computer dan aangezien ze nooit in mijn doelgebied komen. ook als je met z'n 2en of meer speelt.
en soms zijn de aannames ook volkomen kut.
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:16:21 #217
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19589447
Nee, je kunt aannames gewoon oefenen, met R2 aannemen en tegelijkertijd de tegengestelde richting indrukken.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19589527
maar dan nog nemen ze de bal niet altijd goed aan, bij mij dan.
pi_19589795
Ben nu 2 wedstrijden ver met ajax allebei gewonnen met 5-0

Hoe kan ik spelers kopen? Heb 4500 ptn
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:41:10 #220
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19590177
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:08 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

wie loop er nou te huilen omdat het spelletje te moeilijk voor hem is? Ga in het vervolg eerst oefenen voordat je huilend om advies vraagt aan de grote jongens, lozer!
, een grote jongen die loser met een z schrijft

Rot toch op, stokertje
Porcupine Tee - Normal
pi_19590583
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef BMWM3 het volgende:
Ben nu 2 wedstrijden ver met ajax allebei gewonnen met 5-0

Hoe kan ik spelers kopen? Heb 4500 ptn
moet je bij negotiations kijken, als je daar op select (dacht ik) drukt dan kan je de help lezen, dan kan je zien wanneer de transferperiodes zijn.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:03:11 #222
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19590778
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:41 schreef StarGazer het volgende:

[..]

, een grote jongen die loser met een z schrijft

Rot toch op, stokertje
Oh nee nou heb je me echt te pakken hoor, dat ik zoo stom kon zijn om loser met een z te schrijven Als ik zo vrij mag zijn te concluderen dat je niks fatoenlijks meer zeggen hebt nadat ik je gewezen hebt op het feit dat niet PES slechts is maar jouw speelstijl (zolang je daar uberhaupt over mag spreken in jouw geval) wil ik je aanraden dat jij lekker oprot en gaat oefenen of voor altijd hier wegblijft en lekker FIFA gaat spelen, dat past waarschijnlijk beter bij je jij was namelijk hier degene die PES hier volkomen onterecht komt afzeiken omdat het allemaal een nivo'tje te hoog voor is terwijl je zelf een lame gamer bent.

[ Bericht 6% gewijzigd door HAL9000S op 02-06-2004 16:10:38 ]
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:41:59 #223
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19591768
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:03 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Oh nee nou heb je me echt te pakken hoor, dat ik zoo stom kon zijn om loser met een z te schrijven Als ik zo vrij mag zijn te concluderen dat je niks fatoenlijks meer zeggen hebt nadat ik je gewezen hebt op het feit dat niet PES slechts is maar jouw speelstijl (zolang je daar uberhaupt over mag spreken in jouw geval) wil ik je aanraden dat jij lekker oprot en gaat oefenen of voor altijd hier wegblijft en lekker FIFA gaat spelen, dat past waarschijnlijk beter bij je jij was namelijk hier degene die PES hier volkomen onterecht komt afzeiken omdat het allemaal een nivo'tje te hoog voor is terwijl je zelf een lame gamer bent.
Ik heb ook niet gezegt dat Pes slecht is, er vielen mij een aantal zaken op waar ik kritiek op heb. Als jij meteen roept dat ik er geen kont van kan, klopt ook, heb het spel net 3 dagen, dan zegt dat meer over jou dan over mij. Zelfs jimjim had op sommige punten dezelfde kritiek als ik, en als jij daar niet tegen kan, is dat jou zaak. Wat ben jij snel over de zeik zeg
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:05:06 #224
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19595361
PES 3 is echt veel beter dan Fifa, geloof me
pi_19595414
De PES3 vs. FIFA discussie is zinloos.
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:09:28 #226
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19595480
weet iemand ook waar de non-platinum versie nog te koop is??
Bernie en ik zijn tof.
pi_19595994
ik ben de training aan het doen.
Ik moet een laag schot op doel doen.
Maar dit lukt me niet. De schoten gaan niet laag.
Hoe doe ik dit?
Het is trouwens de ps2 versie.
History became legend, legend became myth.
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:11:41 #228
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19597335
Net is aan de masterleuge begonne, en jezus wat is die scheids partijdig zeg

Ik maak mooie aanvallen maar net als ik wil schieten word ik gehaakt, commetator zegt: " Im sure that was a foul! " en dat gaat zo 5 x per wedstrijd. Als ik met X een schouderduw maak word ik meteen afgevloten en elke block takle is rood
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:26:56 #229
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19597792
ik ben net game over gegaan, eindresultaat -13, dat is me nog nooit overkomen mijn laatste 5 wedstrijden maar 1 verloren, rest gewonnen dat was best goed
Bernie en ik zijn tof.
pi_19599639
hoe doe ik nu een laag schot?
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:01:40 #231
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19600721
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:30 schreef valek het volgende:
PS2?
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:10:59 #232
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19601060
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
De PES3 vs. FIFA discussie is zinloos.
klopt, want FIFA is voor necrofielen en voetbalhaters
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19603870
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:01 schreef RedGuy het volgende:

[..]

PS2?
op de ps2 ja.
Ik krijg dat niet voor elkaar
pi_19604071
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

klopt, want FIFA is voor necrofielen en voetbalhaters

FIFA was jaaaaren een topper. Niemand klaagde toen...
Sinds PES3 uitkwam voor PC was het opeens blablablabla
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:43:46 #235
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19604120
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:35 schreef valek het volgende:

[..]

op de ps2 ja.
Ik krijg dat niet voor elkaar
Gewoon je vierkantje niet te lang ingedrukt houden.
Het is een feeling, je krijgt het wel door.
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:44:24 #236
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19604142
Ik speelde Iss pro evolution soccer al op de PS1, de laatste FIFA editie die ik speelde was FIFA 98
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19604159
Ik raak af en toe heerlijk geïrriteerd met WE7I... Staan er twee spelers lekker inactief op het veld terwijl je aan het counteren bent. Ge-wel-dig hoor... Zelfs als je van speler wisselt zijn ze bijna niet vooruit te branden.

Maar verder vermaak ik me prima, zeker tegen elkaar is het heerlijk om je flink af te reageren.
.
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:46:25 #238
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19604201
vanaf het moment dat die game uitkwam was FIFA al zwaar inferieur, een uitgemolken wanproduct dat louter nog op naamsbekendheid, leuke muziekhitjes in de menu's, officiele licenties en scherpere graphics draait.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19604387
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:46 schreef HAL9000S het volgende:
vanaf het moment dat die game uitkwam was FIFA al zwaar inferieur, een uitgemolken wanproduct dat louter nog op naamsbekendheid, leuke muziekhitjes in de menu's, officiele licenties en scherpere graphics draait.
Als dat jouw visie is: prima. Maar ik heb me meestal prima vermaakt met de FIFA spellen, 2004 heb ik tot voor kort (tot ik WE7I ging spelen) heel vaak gespeeld. De speelbaarheid was prima en ook grafisch mag het spel er wezen.

Eigenlijk is het appels met peren vergelijken; FIFA is meer arcade en PES is meer simulatie.
.
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:56:36 #240
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19604428
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:54 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

(tot ik WE7I ging spelen)
my point is made.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19605452
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:56 schreef HAL9000S het volgende:
my point is made.
Wat niet wil zeggen dat FIFA per definitie bagger is
.
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:39:04 #242
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19605472
Nee tuurlijk niet, ik geloof je hoor... je beseft je iig dat FIFA voor de wat oppervlakkigere gamer bedoelt is en PES voor de die-hards
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 3 juni 2004 @ 03:43:53 #243
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19607380
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:30 schreef valek het volgende:
Heel kort schieten in drukken.
Je moet de balkje wat je ziet onderaan niet zien als een hardheids meter maar als een hoogte meter. Dus een tap is genoeg voor een laag shot en ongeveer halverwege voor een normaal/hoog schot. Eigenlijk moet je nooit meer dan een klein beetje boven de helft komen want anders schiet je geheid over. Te kort is dan ook beter dan te lang.
Bij vrije trappen en corners is een heel klein beetje boven helft perfect.
  donderdag 3 juni 2004 @ 03:50:10 #244
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19607386
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:11 schreef HomerJ het volgende:
Net is aan de masterleuge begonne, en jezus wat is die scheids partijdig zeg

Ik maak mooie aanvallen maar net als ik wil schieten word ik gehaakt, commetator zegt: " Im sure that was a foul! " en dat gaat zo 5 x per wedstrijd. Als ik met X een schouderduw maak word ik meteen afgevloten en elke block takle is rood
Je kan tegen de computer alleen schieten als je vrij staat anders haakt ie snel de bal weg en lig je op je bek. En sliding takle moet je alleen maken als je zeker weet dat je de bal hebt of van voren want alleen van achter krijg je rood (helaas draait de computer zich bijna altijd om als jij van voren aankomt rennen maar moet je maar eens bij een vriend proberen vol van voren neer takelen en dan niets of geel krijgen )
Verder kan je schieten inhouden als je verdedigd, dan gaat er een andere verdediger (ook) op de bal jagen.
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:28:47 #245
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19611171
er zijn maar een paar minpunten bij Pes 3 waaronder het feit dat er hands gemaakt kan worden. Dat is natuurlijk wel realistisch maar het gebeurt me net iets te vaak.
En het commentaar is helemaal klote, maar voor de rest is dat spel helemaal te gek.

In fifa 2004 daarentegen waren de bugs & voetbalkundige fouten zo ernstig dat ik nooit meer terug ga naar Fifa

Nu alleen nog maar ff wachten op We8 in augustus & Pes 4 in October
pi_19614334
dat hands is klote, gebeurt bijna alleen maar bij de aanvallende partij en bijna nooit bij de verdedigende. bij de nieuwe is dit al zwaar verminderd hebben ze gezegd.
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:55:35 #247
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19614782
ik heb nog wat nieuws over Pes4.. is wel al van een maand geleden, maarja kan geen kwaad

Winning Eleven 8 is set to hit stores in Japan on August 5th. But European gamers do not have to miss out thanks to our associates at Play-Asia. For just $59.90 (Approximatley £33) you too can get the game shipped to your door direct from Japan. You will need a modified Playstation 2 which can play imported games in order to play Winning Eleven 8. Details on this can be found in the editing section of the forum.

Winning Eleven 8, which will become Pro Evolution Soccer 4 when released in Europe, so far features the following:

- 138 master league teams available
- More than 200 teams planned
- Player names should be accurate for teams from Germany, Spain, Italy, France, England and the Netherlands
- Free kicks can be played with one or two players
- Jerseys get dirty during gameplay
- Improved control of players
- New Help screens
- Referee is visible on the field

For all the latest news on the games features, keep your eyes on PESInsight.com.
pi_19614844
138 master league teams? is al bekend wie dat dan zijn? ben wel benieuwd.
voor de rest klinkt het allemaal wel leuk maar het gaat vooral om de gameplay, wil weten wat ze daar aan gaan veranderen.
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:31:27 #249
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19615641
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
138 master league teams? is al bekend wie dat dan zijn? ben wel benieuwd.
voor de rest klinkt het allemaal wel leuk maar het gaat vooral om de gameplay, wil weten wat ze daar aan gaan veranderen.
de teams zijn nog niet bekend helaas, nog ff wachten
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:26:18 #250
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19621381
Yes eindelijk shirtjes die vies worden en een zichtbare scheids...slechts kleine details maar ze doen wel goed voor de geloofwaardigheid van het spel
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19621421
Hopelijk ook de lijnrechters
pi_19621446
ja allemaal leuk en aardig, zolang de gameplay maar goed is. want daar gaat het om bij dit spel.
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:31:20 #253
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19621466
Gameplay is al bijna perfect en kan alleen nog maar beter worden, lijkt me sterk dat ze ineens from scratch een totaal nieuwe engine gaan opbouwen die ook nog eens suckt ook.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19621893
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Yes eindelijk shirtjes die vies worden en een zichtbare scheids...slechts kleine details maar ze doen wel goed voor de geloofwaardigheid van het spel
Om eerlijk te zien. Viel me helemaal niet op dat ik de scheids miste Totdat jullie dat vertelden
pi_19622035
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef BMWM3 het volgende:
Om eerlijk te zien. Viel me helemaal niet op dat ik de scheids miste Totdat jullie dat vertelden
same here, maar eigenlijk heb je ook geen tijd om op de scheids te letten
.
pi_19622069
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:00 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

same here, maar eigenlijk heb je ook geen tijd om op de scheids te letten

Nee ik ook niet. We kopen het spel niet voor de scheids
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:11:17 #257
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19622242
Ik zie het dan weer gebeuren dat Konami het zo realistisch wilt hebben dat de spelers/bal tegen de scheids aan kunnen lopen of geschoten kan worden.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19622917
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:11 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zie het dan weer gebeuren dat Konami het zo realistisch wilt hebben dat de spelers/bal tegen de scheids aan kunnen lopen of geschoten kan worden.
ik zie het dan ook wel gebeuren dat het zo vaak gebeurt dat het irritant wordt.
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:11:28 #259
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19623498
net als de handsbal
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19648580
Even een screenshot

Replay van een doelpunt en dan een actie foto

Schitterende flank pass van Sonck, over Zlatan heen. Uiteindelijk scoorde ik met 2 man om mij heen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:51:12 #261
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19651642
Ik had laast ook een prachtig doelpunt. Ik kwam aanlopen vanaf rechts met man, ik kap hem uit, en ik wil een hele scherpe voorzet met D(rondje) doen. Hij was alleen een beetje te scherp want hij kruld prachtig over de keeper in de verre kruising

edit: wat screens

Hier loop ik aan de rechterkant

schieten, eigenlijk voorzet

GOAL!

[ Bericht 28% gewijzigd door HomerJ op 04-06-2004 23:02:14 ]
pi_19653350
Geweldig doelpunt HomerJ... Waar heb je die kits vandaan?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:09:39 #263
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19655745
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:49 schreef BMWM3 het volgende:
Geweldig doelpunt HomerJ... Waar heb je die kits vandaan?

Voor PC hoor Mooiste van die patch is dat je CL muziek-je hoort als de spelers opkomen
pi_19656090
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:09 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Voor PC hoor Mooiste van die patch is dat je CL muziek-je hoort als de spelers opkomen
Bedankt. Ik heb ook een PC Hoe moest ik anders die screenshot geplaatst hebben
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:33:22 #265
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19656195
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:27 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Bedankt. Ik heb ook een PC Hoe moest ik anders die screenshot geplaatst hebben
Met X-ploser ofzow zat USB aan.
pi_19656386
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:33 schreef HomerJ het volgende:

[..]

ow. niet aan gedacht
pi_19656596
Wat moet ik met de patch doen? Uitpakken en dan?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 08:56:34 #268
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19657552
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:33 schreef HomerJ het volgende:

[..]

hoe wat hoeveel??? ik zal zo weer verder gaan, best vaag eerst gingen er 30 punten af na het seizoen de 2e keer kreeg ik er juist 3 bij
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 08:57:54 #269
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19657556
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 02:05 schreef BMWM3 het volgende:
Wat moet ik met de patch doen? Uitpakken en dan?
installeren?? misschien alle bestanden in de juiste mappen zetten
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:47:13 #270
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19659087
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 08:56 schreef mordradead het volgende:

[..]

hoe wat hoeveel??? ik zal zo weer verder gaan, best vaag eerst gingen er 30 punten af na het seizoen de 2e keer kreeg ik er juist 3 bij

An X-port is a USB device that enables you to hook up your PS2 to your PC.
With X-port you can transfer files from your PC and from PESFan to your PS2 memory card. This includes files such as updated roster lists, formations, hidden teams, goal replays. Also you can upload files from your PS2 memory card to PESFan to share and even to enter our goal of the month competition. It can also be used in conjuntion with an Action Replay to download codes.

It is made by Datel and costs £16.99 it is available from Amazon

For more x-port details visit http://www.codejunkies.com

Note: In the USA it is known as the Shark-port

Dus kan je alle namen, teams, stadios, scheidsrechters etc. Goed krijgen

Verder staat er in die patch voor PC een readme, lees die is
pi_19659112
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 08:57 schreef mordradead het volgende:

[..]

installeren?? misschien alle bestanden in de juiste mappen zetten
Waar moeten ze dan gezet worden? Gewoon in de PES hoofd directory?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:51:01 #272
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19659132
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:49 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Waar moeten ze dan gezet worden? Gewoon in de PES hoofd directory?
Lees de readme is
pi_19659171
Ow laatmaar. Heb dat AS explorer niet...

Dan maar standaard
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:59:25 #274
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19659255
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:53 schreef BMWM3 het volgende:
Ow laatmaar. Heb dat AS explorer niet...

Dan maar standaard
Die zit IN de patch zelf
pi_19659264
Heb AFS nu gedownload en selecteer de "The Wolf EPL&CL Final PES3 PC Patch" en als ik eenmaal op JA druk, als hij zegt of ik de patch inderdaad wil installeren zegt hij: File not Found. Cant Apply Patch.

Iemand?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:01:50 #276
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19659286
Heb je wel de Data_e geopend?
pi_19659323
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:01 schreef HomerJ het volgende:
Heb je wel de Data_e geopend?
yup. Ik heb de Map van The_Wolf_EPL&CL_Final_PES3_PC_Patch. in de PES3 hoofddirectory gezet.
pi_19661946
Pi-air
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:32:12 #279
43497 Afunados
Get Therapy
pi_19662186
Winning Eleven 8 :

zaterdag 5 juni 2004 @ 20:01:23 #280
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19667900
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:03 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

yup. Ik heb de Map van The_Wolf_EPL&CL_Final_PES3_PC_Patch. in de PES3 hoofddirectory gezet.
Dat hoeft niet eens

JE moet ASE expoler openen en dan linksboven open file doen. Dan Data_E ergens in je PES 3 map openen. Dan Import patch, dan selecteer je The_Wolf_EPL&CL_Final_PES3_PC_Patch file en doe apply patch. En nog even de Map in Save kopieren en PES 3.exe vervangen
  zaterdag 5 juni 2004 @ 22:30:09 #281
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_19672255
ik ben in mijn 2e seizoen bezig, heb ik ronaldo gekocht.... na 2 wedstrijden alweer zwaar geblesseerd gelukkig heb ik ook nog olisadebe gehaald zeg.....
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:46:15 #282
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19674177
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 22:30 schreef mordradead het volgende:
ik ben in mijn 2e seizoen bezig, heb ik ronaldo gekocht.... na 2 wedstrijden alweer zwaar geblesseerd gelukkig heb ik ook nog olisadebe gehaald zeg.....
In je 2e seizoen al ronaldo? Das vrij snel?
Meestal ga ik eerst in de breedte uitbreiden en een goede maar goedkope spits halen.

Maarja Ronaldo is eigenlijk wel een prutser hoor! Shevchenko is de man!
  zondag 6 juni 2004 @ 12:53:01 #283
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19681019
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:32 schreef Afunados het volgende:
Winning Eleven 8 :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

opstootjes, vrijetrappen in 2en nemen, een nog uitgebreidere editor.
kan er niet op wachten.
  zondag 6 juni 2004 @ 12:59:17 #284
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19681119
Ik haal ook nooit dure spitsen, vind ik niet leuk. Haal liever wat onbekendere speleres en op een of andere manier speel ik ook nooit zo goed met een beckham, figo of zidane. De beste spitsen uit het spel zijn IMHO idd sjevchenko en owen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 6 juni 2004 @ 16:46:51 #285
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19685505
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik haal ook nooit dure spitsen, vind ik niet leuk. Haal liever wat onbekendere speleres en op een of andere manier speel ik ook nooit zo goed met een beckham, figo of zidane. De beste spitsen uit het spel zijn IMHO idd sjevchenko en owen.
Het leukste vind ik ook het zoeken naar goede maar goedkope/onbekende spelers. Zo heb ik een Engelsman genaamd Dunn gevonden wat een super degelijke middenvelder is die op veel gele stats heeft en op heel veel plekken kan spelen. Nihat en Chiesa zijn 2 spelers die ik bv. als spits heb gehaald. Torres heb ik ook een keer gehad. En een duitse middenvelder genaamd Scholl is ook bere goed.
Hoop dat bij de PES4 de jonge Nederlanders wat beter worden zoals Sneijder en vd Vaart enzo.
pi_19685913
Heb die transfer mode unlockt, maar hoe verander ik nou bijv. het NL elftal , er is een optie Register Player en dan National team selection, maar ik snap er geen bal van
  zondag 6 juni 2004 @ 17:16:10 #287
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19686093
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:46 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Hoop dat bij de PES4 de jonge Nederlanders wat beter worden zoals Sneijder en vd Vaart enzo.
Ik edit de meeste spelers zelf, zoals Ronaldinho, V.d.Vaart enz. zodat het (voor mij dan) overeenkomt met de werkelijkheid.
  zondag 6 juni 2004 @ 17:17:50 #288
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19686144
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:06 schreef Kremers het volgende:
Heb die transfer mode unlockt, maar hoe verander ik nou bijv. het NL elftal , er is een optie Register Player en dan National team selection, maar ik snap er geen bal van
't zou hier in moeten staan:
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/winning_eleven_7_edit.txt
pi_19686887
In die guide staan alleen de transfers zelf, niet hoe je een speler naar het nationale elftal moet halen.
pi_19687780
Hey bedankt, het is gelukt met die patch
  zondag 6 juni 2004 @ 19:40:25 #291
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19689107
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:35 schreef BMWM3 het volgende:
Hey bedankt, het is gelukt met die patch
Geeft echt een kick met die Champions leauge muziekje hé?
pi_19689436
Oh niet eens opgelet

1 probleem. Als ik het spel opstart dan loopt het menu bagger
pi_19690072
Zo, ik heb net het NL elftal ff op orde gemaakt, Bergkamp uiteraard terug gehaald

Tegen DLD maakt ie meteen een dijk van een doelpunt Vanaf 18 meter een schot hoog in het doel
  zondag 6 juni 2004 @ 21:09:32 #294
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19690973
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:52 schreef Kremers het volgende:
In die guide staan alleen de transfers zelf, niet hoe je een speler naar het nationale elftal moet halen.
oh
dan moet je ff bij die andere guides daar kijken. volgens mij stond het er wel bij.
  zondag 6 juni 2004 @ 21:16:28 #295
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19691122
quote:
Op zondag 6 juni 2004 19:57 schreef BMWM3 het volgende:
Oh niet eens opgelet

1 probleem. Als ik het spel opstart dan loopt het menu bagger
Even je orgineele PES3.exe weer terugzetten, kan wel
  maandag 7 juni 2004 @ 10:03:47 #296
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19698842
Nog ff wat niewtjes posten..
quote:
In an interview granted to the Japanese magazine Famitsu, the producer of the Winning Eleven series, Shingo 'Seabass' Takatsuka indicated that there would be no online option present in Winning Eleven 8. However, he also stated that the development team have been working extremely hard on trying to include online play, and that it should not be too long before it appears in a Winning Eleven game.

Another small piece of information concerned the high-through pass (L1 + Triangle). It will now apparently have a power bar, or meter, which means the pass will also depend on the length of time you hold down the triangle button. Seabass also commented that a large amount of work was required on the AI to accomodate the on-screen referee who now appears during the game.
quote:
A quick translation of the Press Release by Konami made earlier today reveals nothing much new. Primarily the article tells us that once again Zico, the Japanese coach, will be the leading PR figure... and will no doubt feature on the cover of Winning Eleven 8.

One big point to mention is that Winning Eleven 8 will be on DVD-Rom. This is big news for anyone involved in the patching scene. The Press Release also states that almost all clubteams will have their real names in the game, in addition to almost all player names being real. New stadiums will be added to the game too, but no details are mentioned at this time.
  maandag 7 juni 2004 @ 10:06:13 #297
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19698886
quote:
The following features were mentioned in the latest edition of the Japanese magazine Famitsu. They are however unconfirmed, as they come from a Spanish forum... so they have been translated twice... and obviously some mistakes may have been made.

- No online play
- High through-pass ( L1 + /\ ) now has a power bar
- Post-tackle brawl animation in which the referee gets involved
- Linesman animation, seen after a player is given offside
- 5 new abilities: Keep Dribble, Line Positioning, Side Player, Centre Player, Sliding
- New passing system. You can now choose the distance of the pass and more accuratley select the player you want to pass too
- More dribbling movements
- New types of Penalty and Free Kicks
- Increase in the AI of the CPU
- The referee will not issue a yellow card for the first average tackle, but if a player continues to commit average fouls, a card will be given
- Winning a game in Master League will raise the abilities of your players

In addition there is this, again unconfirmed, list of new stadiums:

Bologna
Perugia
Brescia
Sampdoria
Newcastle
Leeds
Fullham
Tottenham
Middlesbrough
Real Madrid
Valencia
Deportivo La Coruna
France (Stade de France)

Marseille's velodrome is confirmed to be in the game, however.
het zijn eigenlijk eerder geruchten dus.. maarja, for the time being
  maandag 7 juni 2004 @ 10:30:43 #298
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19699411
dit komt van het forum van soccergaming.tv
quote:
The referee will not issue a yellow card for the first average tackle, but if a player continues to commit average fouls, a card will be given
[afbeelding]

ik weet nog niet of het allemaal klopt.. klinkt op sommige punten te mooi om waar te zijn
pi_19699547
quote:
Op zondag 6 juni 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Even je orgineele PES3.exe weer terugzetten, kan wel
Ow, dan ga ik dat maar weer proberen...
  maandag 7 juni 2004 @ 13:21:31 #300
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19703392
klinkt allemaal erg goed.
vooral dat er nu een balkje is voor L1+driehoekje is echt goed, in PES3 zijn die passes vaak kut.
  maandag 7 juni 2004 @ 13:42:24 #301
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19703936
Psv - AJAX 4-1 op 3 sterren ... maar goed, ik heb ook al een paar wedstrijden gewonnen, en krijg het spel beter onder controle. Nog een goede middenvelder, 2 goede verdedigers en een fatsoenlijke keeper en het komt nog wel goed met mij.
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')