Volgens mij is het enige wat je daaraan kunt doen het beestje zo'n lampekapje omdoen of sokjes om zijn pootjes. Twee van mijn katten hebben huidproblemen en die krijgen van de dierenarts prikken tegen de jeuk die erg goed helpen. Misschien dat dat bij het zwerfkatje ook kan helpen?quote:Op zondag 14 maart 2004 10:42 schreef Frezer het volgende:
Probleem is dat hij die plek telkens weer open krabt, zodat het niet kan genezen. Heeft iemand een idee?
Wij hebben sinds dinsdag ook een zwerfkatje binnen. Gisteren hebben we hem voor hem eerst ook vlees met de andere katten meegegeven. Hebben jullie verder eigenlijk nog actie ondernomen?quote:Op zondag 14 maart 2004 10:42 schreef Frezer het volgende:
Een vraagje van mij dan. Sinds een maandje woont er een zwerkat bij ons, hij is welkom en lijkt het hier prima naar zijn zin te hebben, allemaal oke dus
Onze kat krabt ook regelmatig een wondje open bij zijn oor, na verloop van tijd liet hij het meestal toch met rust. Verder weet ik ook niet wat je eraan kunt doen.quote:Probleem is dat hij die plek telkens weer open krabt, zodat het niet kan genezen. Heeft iemand een idee? Als er over een weekje nog geen verbetering is gaan we maar naar de dierenarts met hem.
Geen idee eigenlijk, een ruwe schatting: 1 liter per 4 dagen per kat en volgens mij gaan ze iets van 2 keer naar de kattenbak voor plasjes in 24 uur.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier mijn vraag maar even posten, want om er nou een nieuw topic voor te openen
Hoeveel drinkt en plast een gemiddelde kat? Mijn vorige kat, die ik pas op latere leeftijd kreeg, had namelijk een nierprobleem en dronk en plaste de hele dag door. Nu maak ik me over Yian weer zorgen dat hij te weinig zou plassen. Niet dat hij ongezond oogt of zo, maar ik ben gewoon benieuwd
Leuk verhaaltje! Inderdaat wel apart ja, tis inderdaat zo dat het ooit meteen goed klikt tussen ze. Met onze aanloop kat gaat het ook meteen prima, maar hij is ook een echte goed-zak. Hij krijgt wel af en toe een tik, maar daar geeft i niks om. Hij doet ook niks terug, terwijl hij toch veel groter en sterker is als de andere katten. Weert, das nie zo ver weg, ik woon bij eindhoven. Katten observeren is altijd leukquote:Op zondag 14 maart 2004 13:36 schreef Randa_v het volgende:
...
Ai... vervelende situatie. Ik hoop dat het uiteindelijk niks ernstigs blijkt te zijn.quote:Op maandag 15 maart 2004 01:29 schreef schatje het volgende:
....
Een kat van mijn oma heeft een paar keer hetzelfde gehad. Een bloeding in z'n oog (die overigens heel langzaam wel weer wegtrok). Wat het precies was hebben ze nooit gevonden, wisten ze op de Uithof niet eens! Het was geen tumor, geen aids. Hij ging wel moeilijk naar de bak dus ze hebben zelfs gedacht dat het van het harde persen kwam! Wel hebben ze een paar jaar later geconstateert dat het diertje kanker had bij o.a. de darmen. Maar of dat nou in verband stond met die oogbloedingen...quote:Op maandag 15 maart 2004 01:29 schreef schatje het volgende:
Onze poes Sammy Jo heeft van de ene op de andere dag een veel donkerder oog gekregen. Dus ik en Luc naar de dierenarts en die constateerde een bloeding in haar oog. Vervolgens heeft ie er wat druppels op gedaan om de bloeding te stoppen en we kregen Cavasan zalf mee om aan te brengen voor 14 dagen. Hij kon niet direct vertellen waar het aan lag, noemde wel 4 dingen op; o.a. kattenaids en tumor. Dan moet er een ego enzo worden gemaakt.
Wij hebben een keer een konijn te logeren gehad, en je kan wel zeggen dat hij juist de kat aan viel (seksueelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:31 schreef NRK het volgende:
Vallen katten konijnen aan? Ik heb namelijk 'n konijn, en dan laat ik op de plaats hier rennen (hij kan niet weg ofzo), maar straks zag ik een kat rennen, die later wel weer weg was (over de schuur weg), maar vallen katten echt altijd konijnen aan?
het is nog niet gebeurd ofzo, maar ik wil ook niet dat 't gebeurd enzo =(
Serieuze reacties please
Thanks, maar het ziet er nu naar uit dat het wegtrekt. Dus ik ben ontzettend opgeluchtquote:Op maandag 15 maart 2004 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Dank jullie wel, ik was gewoon benieuwd of Yian zich een beetje aan de normen houdt, en dat doet hij keurig dus
Schatje, wat een schrik. Sterkte met afwachten
We hebben hem face genoemd als in gezicht.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:52 schreef sinemet het volgende:
vanwaar de naam face?
Het ziet er zieliger uit als dat ze zich voelt, volgens mijquote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:28 schreef beefcake het volgende:
Agossie, LadyS, wat ziet dat er zielig uit!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |