abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15300444
Harde dikke buik? Wormpjes?
Ik was in zekere zin best een sfeerbepalende user. Ooit. Ergens is het echter misgegaan.
  woensdag 10 december 2003 @ 14:07:37 #52
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_15301737
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
*Zucht*
het plasgedrag is terug
Weer op dezelfde plek in de kamer, op de laminaatvloer en zelfs over het speelgoed van de kindjes heen
Polle is zenuwachtig, drinkt weer veel, gaat niet meer relaxed op 't plekje voor 't raam liggen. Aandacht geven helpt niet.
Ik vermoed dat er weer iets lichamelijks aan de hand is, maar snappen doe ik 't niet. Ze heeft net een kuur tegen blaasonsteking achter de rug en dat had toch moeten helpen, lijkt me.
ik denk dat ik de dierenarts maar ga bellen, want het is 2 weken lang echt prima gegaan en afgelopen weekend ineens weer begonnen.
(ze drinkt nu ineens ook weer uit de WC en de laatste tijd heeft ze ineens een hele dikke, harde buik gekregen.. )

*Baal*
De dierenarts bellen is inderdaad het beste wat je kan doen, het klinkt namelijk inderdaad of er iets aan de hand is. Het kan ook zijn dat ze ergens stress om heeft, is er recentelijk iets verandert in jullie huisje? Of is ze geplaagd door de kindjes? Ik hoop dat de dierenarts je in elk geval wat wijzer maakt.

En dat van die buik... kan ze niet zwanger zijn??
(kittens... )

† In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 14:50:02 #53
43556 miss_dynastie
pi_15303050
Kattenbakvraagje... ons katertje Yian is een klein wit beestje.. vroeger, voor onze oude kater Floris, hadden we kattenbakvulling van Foetsie-ba, rood spul en heel geweldig. Alleen Yian begraaft zijn behoeften wel (Floris deed dat al tijden niet meer) en komt er knalrood uit. Nu ben ik bezig aan mijn vierde grootverpakking van Kitty Friend, dat is dus wel wit en de kat ziet er schoon uit, maar hij is zelf niet blij met zijn bak: het stinkt zo dat hij na een keer plassen al een schone bak wil!!! Kent iemand een merk kattenbakvulling die wit is en niet te gauw gaat stinken??
  woensdag 10 december 2003 @ 14:53:33 #54
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15303161
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Kent iemand een merk kattenbakvulling die wit is en niet te gauw gaat stinken??
Catsan. Is per verpakking best prijzig maar gaat behoorlijk lang mee en je ruikt niks.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 14:56:34 #55
43556 miss_dynastie
pi_15303247
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:53 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Catsan. Is per verpakking best prijzig maar gaat behoorlijk lang mee en je ruikt niks.

Hoi Spindizzy , jij bent snel Wat is best prijzig, maar vooral: waar is het te koop?
  FOK!fotograaf woensdag 10 december 2003 @ 15:03:06 #56
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15303387
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:53 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Valt mee! Het is ongeveer 75% duurder dan de huis-tuin en keukenmerk, maar je ruikt daarentegen niets, schept veel minder uit (geen grote klonten bij urine) en het absorbeert de luchtjes erg goed. Bij ons kunnen we voor 2 katten met iets meer dan de hrlft van de zak af. Een alternatief zijn litterpearls, een soort silica korrels. Dit zijn pas DUUR (18 euro voor een grote zak waar je met 2 katten 2 weken mee doet).

We hebben een hoop dingen getest, en catsan bevalt bij ons het beste.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 10 december 2003 @ 15:05:09 #57
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15303440
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoi Spindizzy , jij bent snel Wat is best prijzig, maar vooral: waar is het te koop?

Hoi miss_dynastie

Bij de Appie betaal ik €4.69 voor een kleine verpakking. Daar vul ik twee kattenbakken mee. Ik denk dat de meeste supermarkten het verkopen, anders de dierenwinkel wel.

pi_15303467
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:

Kent iemand een merk kattenbakvulling die wit is en niet te gauw gaat stinken??

. Litters Pearls! . Top spul!
Ik was in zekere zin best een sfeerbepalende user. Ooit. Ergens is het echter misgegaan.
  woensdag 10 december 2003 @ 17:49:55 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15307464
quote:
Op woensdag 10 december 2003 12:36 schreef Shaitan het volgende:
Sterkte Semtex ... Ik hoop dat Pol zich toch snel weer beter gaat voelen ... gek idee misschien, maart asl je nu eens een bak zet exact op de plaats waar er geplast wordt?
Sorry dat ik je advies in de wind sla, maar die bak wilde ik daar juist weg. De bak stond in de buurt van die plek en daar is ws alle ellende mee begonnen. Ik heb eigk het idee dat ze weer ziek is, omdat ze ook ineens weer dronk uit de WC.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 10 december 2003 @ 17:51:44 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15307500
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:07 schreef Christine het volgende:

[..]

De dierenarts bellen is inderdaad het beste wat je kan doen, het klinkt namelijk inderdaad of er iets aan de hand is. Het kan ook zijn dat ze ergens stress om heeft, is er recentelijk iets verandert in jullie huisje? Of is ze geplaagd door de kindjes? Ik hoop dat de dierenarts je in elk geval wat wijzer maakt.

Dat hoop ik ook
Dat door de kindjes geplaagd worden weet ik niet. Zo zijn ze niet. Al merkte ik wel dat ze gisteren ineens de rust had opgezocht en op een plek was gaan slapen waar ze anders niet ligt. Maar waarom zou ze dan nog vandaag, terwijl de kindjes weg zijn, plassen?
quote:
En dat van die buik... kan ze niet zwanger zijn??
(kittens... )
Ze is gesteriliseerd door het asiel waar ze vandaan komt
Bovendien komt ze nooit buiten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 10 december 2003 @ 18:09:48 #61
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15308033
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:51 schreef SEMTEX het volgende:

Maar waarom zou ze dan nog vandaag, terwijl de kindjes weg zijn, plassen?

Zou ze niet van slag zijn doordat de kindjes er niet altijd zijn?
pi_15308171
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
Sorry dat ik je advies in de wind sla, maar die bak wilde ik daar juist weg. De bak stond in de buurt van die plek en daar is ws alle ellende mee begonnen. Ik heb eigk het idee dat ze weer ziek is, omdat ze ook ineens weer dronk uit de WC.
Dat wijst volgens mij op nierziekte (mogelijk) en dan moet je snel naar de arts !! Sterkte met alles, maar doe even een arts aan alsjeblieft.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 10 december 2003 @ 18:39:16 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15308760
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:09 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Zou ze niet van slag zijn doordat de kindjes er niet altijd zijn?

Daar heeft ze normaal ook niet zo'n moeite mee. Ze is eerder van slag als wij beiden er niet zijn of als ik wegga (ben 2 dagen weggeweest). Dan plast ze meestal meteen als we thuiskomen.
  woensdag 10 december 2003 @ 18:40:00 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15308775
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:15 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat wijst volgens mij op nierziekte (mogelijk) en dan moet je snel naar de arts !! Sterkte met alles, maar doe even een arts aan alsjeblieft.

Dat las ik ook al op het linkje wat Bluezz gaf, daarom maakte ik me al zorgen. ik ga zo snel mogelijk bellen
pi_15310170
Iemand ervaring met een kat die chronische bronchitus heeft?

Ik maakte me al zorgen om Eva, die rochelde ineens heel veel en leek af en toe aan te lopen. Vandaag moesten we naar de dierenarts en idd heeft ze dus chronische bronchitus.

Maandag wordt er een longfoto gemaakt om uit te sluiten dat er andere oorzaken kunnen zijn.

Maar het gaat dus niet over gezien haar verleden is dat wel zeker. Enige wat we kunnen doen is, als het te erg wordt, ontsekingsremmers geven en anti biotica.

Iemand ervaring met een chronische bronchitus?

verder had ze wéér twee onstoken oren, die worden maandag onder narcoese gespoeld, en heeft ze weer een tandvlees ontsteking. Maar verder was ze helemaal gezond hoor

Maak me wel zorgen om mijn moppie

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_15310452
Weet iemand of magere melk goed voor een kat van 6 maanden is?

btw: darkelf, heel veel sterkte, ik heb geen flauw idee wat dat is....

God s(h)ave the queen
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 19:48:26 #67
43556 miss_dynastie
pi_15310996
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:34 schreef Yssej het volgende:
Weet iemand of magere melk goed voor een kat van 6 maanden is?

btw: darkelf, heel veel sterkte, ik heb geen flauw idee wat dat is....

Heel erg kwaad kan het niet, die van mij zat met een half jaar ook al met zijn snuitje in het melkglas Als ze het per ongeluk binnenkrijgen is het niet zo erg, maar als je hem melk wil voeren zou ik je kattenmelk aanraden!
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 19:50:12 #68
43556 miss_dynastie
pi_15311066
Spindizzy, freud en kapoentje: bedankt Ik probeer eerst de wat goedkopere catsan en als dat nog niet perfect is voor het mannetje, probeer ik die pearls wel... het geld vind ik niet zo heel belangrijk, maar toch maar eerst ff de goedkopere optie proberen !!!
pi_15311101
*spam*

Ik heb een sticky topicje gemaakt waar je je waardevolle linkjes m.b. tot je huisdier kwijt kunt.

*/spam*

pi_15312107
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oh Semtex
Heb je de dokter inmiddels al te pakken gehad?
#geen
pi_15312171
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:26 schreef DarkElf het volgende:

Ik maakte me al zorgen om Eva, die rochelde ineens heel veel en leek af en toe aan te lopen. Vandaag moesten we naar de dierenarts en idd heeft ze dus chronische bronchitus.

Maandag wordt er een longfoto gemaakt om uit te sluiten dat er andere oorzaken kunnen zijn.

Maar het gaat dus niet over gezien haar verleden is dat wel zeker. Enige wat we kunnen doen is, als het te erg wordt, ontsekingsremmers geven en anti biotica.

verder had ze wéér twee onstoken oren, die worden maandag onder narcoese gespoeld, en heeft ze weer een tandvlees ontsteking. Maar verder was ze helemaal gezond hoor

Die arme Eef !
Toch geen dramaqueen dan hé? Arme poes
#geen
pi_15314019
Ho wacht eens even...als een kat uit de wc drinkt kan het duiden op nierproblemen? Waar moet ik dan aan denken? Mijn poes doet dit al jaren! Ze plast trouwens niet meer op het laminaat, nog voordat ik met haar naar de dierenarts kon is het opgehouden. Ook het jammeren wordt gelukkig minder, ik ga er dan voorlopig maar vanuit dat het pure verdriet was dat janken en plassen. Alhoewel ik die keer met bloed niet kan plaatsen. ik houd het nu goed in de gaten en zal wat vaker dit topic gaan bezoeken. Semtex veel sterkte met Polle, hopenlijk gaat het snel weer beter!
pi_15320891
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, freud en kapoentje: bedankt Ik probeer eerst de wat goedkopere catsan en als dat nog niet perfect is voor het mannetje, probeer ik die pearls wel... het geld vind ik niet zo heel belangrijk, maar toch maar eerst ff de goedkopere optie proberen !!!
Wij gebruiken Biocats Fresh. Echt perfecte klontvormende korrels. Absoluut geen geurtjes na het gebruik van de bak.
We hebben 2 katten en scheppen elke dag uit, met een zak van 10 kilo doen we ongeveer 2 a 2,5 weken.
Gewoon elke dag alle klonten eruit scheppen, zonodig bijvullen met wat nieuwe korrels en het gaat heel lang mee.
Bij ons kost een 10 kilo zak 7,40 euro en een 20 kilozak 11,90 euro. Het is gewoon verkrijgbaar bij de dierenwinkel of tuincentra.
  donderdag 11 december 2003 @ 01:31:39 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15321178
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:21 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oh Semtex
Heb je de dokter inmiddels al te pakken gehad?

Nee, ik twijfel idd nog sterk. Ze ziet er nl. weer eens totaal niet ziek uit.
We hebben haar vanavond even uit haar hok gelaten om aan de kerstboom te snuffelen en dat heeft ze meteen misbruikt door opnieuw een plas te doen op het laminaat, weer in de hoek waar de fisher price van de zoontjes van mijn vriendje lagen. Ik snap er geen hol van, maar ik heb geen zin om weer feromonenspray te kopen, omdat ik het idee heb dat mijn hevige niesbuien 2 weken geleden werden uitgelokt door dat spul (bovendien stinkt die spray zo mogelijk nog erger..)
pi_15360719
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:26 schreef DarkElf het volgende:

Niemand ervaring?

Anyway ik maak me wel erge zorgen om mijn moppie. Maandag moet ze dus onder narcose en de dierenarts zei dat ze een licht roesje zouden geven want narcose met luchtweg problemen kan problemen opleveren

Tevens ben ik toch wel bang voor de uitslag van die foto.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')