Katten kunnen goed vooruit met wijnig tonden, onze kat heeft nog 3 slagtanden en een paar kleine voortandjes, hij kan zowel brokjes als paté voer eten, dus dat zal niet zo gauw een probleem worden, al is 2 jaar wel erg snel om al tanden kwijt te raken lijkt me.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:46 schreef SEMTEX het volgende:
verhaal
Idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:06 schreef DarkElf het volgende:
geld moet er altijd zijn als je een dier hebt, zo simpel denk ik altijd.
beter dan dat ze doorloopt met een ontsteking bijv...
Kattenluikje. Werkte bij ons heel goedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Hoe kan ik dit ontmoedigen/afleren?
Post onder dienie omdat m'n eigen pc uitstaat: polle krijgt al alleen maar droogvoer eigkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Over de tandjes van Polle... ik heb op advies van de D.A. Xena helemaal op droogvoer om deze redenen!! Geen tandsteen, betere darmflora en het water wat ze drinkt ipv het zachte voer met vloeistof erin..
Ik heb een tijd geleden een offerte aangevraagd voor zo'n verzekering, maar je moet eerst een soort formuliertje invullen over de 'staat' van je beestje. Ik neem aan dat ze niet zomaar zonder morren een beestje verzekeren tegen ziektenkosten die aan chronische blaasgruis lijdt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Idd.
Wij hebben een verzekering voor al onze dieren, dan lopen de kosten ook niet snel uit de hand. We betalen zo'n 50 euro per maand voor 5 dieren. Voor zo'n 5 euro pm verzeker je een kat tegen heel veel dingen. Mss de moeite van het overwegen waard
Dienie, kindquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:24 schreef hoe-die-nie het volgende:
Post onder dienie
Bedankt voor de tip, maar dat lukt niet, hij kan er alleen via het keukenraam uit en dan via een trappetje naar beneden. Dat raam laat ik 's nachts niet openstaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Kattenluikje. Werkte bij ons heel goed
Wilde ik ook net zeggen. Maar bij onze Snuggles helpt het niet echt, dat is een echte drammerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:11 schreef DarkElf het volgende:
negeren.
Ach jeetje was ze nog maar zo jong? Wat stom ik heb altijd gedacht dat ze elf was ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:24 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Post onder dienie omdat m'n eigen pc uitstaat: polle krijgt al alleen maar droogvoer eigk
En Duchess: nee, ze was 9 maanden toen ze uit het asiel kwam, in maart 2003
Oh ja Polle heeft blaasgruis...dan kan het zijn dat de premie iets verhoogd wordt. Mss kan je informeren met hoeveel? Als het om een euro gaat valt dat ook weer mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden een offerte aangevraagd voor zo'n verzekering, maar je moet eerst een soort formuliertje invullen over de 'staat' van je beestje. Ik neem aan dat ze niet zomaar zonder morren een beestje verzekeren tegen ziektenkosten die aan chronische blaasgruis lijdt.
Bovendien heb ik over het algemeen weinig kosten en had ik het idee dat het toch goedkoper
was om het zonder te doen.
Ik zit momenteel gewoon erg krap, dat komt vanzelf goed en dan ga ik meteen met haar langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |