quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:
hoi allemaal
quote:is het niet, wij gaan gewoon naar school en kunnen dus niet de hele tijd naar dit dode topic staren
Op woensdag 26 november 2003 16:49 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
.. Ik vraag me nog steeds af, waarom dit topic eigenlijk bijna dood is?
Mooi dat je weer beter bent
quote:oehoeeh.. nou ik staar niet de hele tijd naar dit topic hoor, zit netjes aan mn wiskunde en CKV.. jawohl..
Op woensdag 26 november 2003 16:51 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
is het niet, wij gaan gewoon naar school en kunnen dus niet de hele tijd naar dit dode topic staren
Mooi dat je weer beter bent
quote:We gaan idd nog wel naar school ja, en komen thuis hebben dan af en toe iets om heen te gaan, doen wat huiswerk. We hebben eigenlijk nog wel een leven.... jahaa... toch wel...
Op woensdag 26 november 2003 16:49 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
.. Ik vraag me nog steeds af, waarom dit topic eigenlijk bijna dood is?
Ik ga verder aan mijn geschiedenis... yes!!!!
Oh suuz, ga je morgen naar Artis?
quote:Laatst heb ik ook een verhaal geschreven, maar daar kreeg ik geen antwoord op.. maargoed. Ik heb nog wel een verhaaltje.. maargoed die vertel ik later. want nu moet ik de tafel dekken
Op woensdag 26 november 2003 17:09 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
We gaan idd nog wel naar school ja, en komen thuis hebben dan af en toe iets om heen te gaan, doen wat huiswerk. We hebben eigenlijk nog wel een leven.... jahaa... toch wel...
Als je ook de hele tijd zeurt dat t een dode topic is ipv iets leuks te verzinnen waar we t over kunnen hebben dan wordt t al een stuk minder dood. Goed??Ik ga verder aan mijn geschiedenis... yes!!!!
Oh suuz, ga je morgen naar Artis?
Ja zoals het ernaar uitziet, dan kom ik morgen wel..
quote:Yay! das leuk!
Op woensdag 26 november 2003 17:22 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Laatst heb ik ook een verhaal geschreven, maar daar kreeg ik geen antwoord op.. maargoed. Ik heb nog wel een verhaaltje.. maargoed die vertel ik later. want nu moet ik de tafel dekken
Ja zoals het ernaar uitziet, dan kom ik morgen wel..
Eet ze alvast!
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:48 schreef -Mzraki- het volgende:
True Hardcore even een bijna 2 jaar oud topicje omhoog gekickt
quote:Sinds wanneer is je zusje lief?
Op woensdag 26 november 2003 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
*schop*Terror, Uppercut, Born From Pain, Shai Hulud, Boxcutter
mijn lieve zusje heeft mij kennis laten maken met al deze muziek, best vet
quote:zusJE???
Op woensdag 26 november 2003 17:57 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
[..]Sinds wanneer is je zusje lief?
quote:Je, precies.. hehe!
Op woensdag 26 november 2003 18:54 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
zusJE???
quote:2 jaar ouder, maar Ruben voelt zich ver boven haar verheven
Op woensdag 26 november 2003 19:14 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Je, precies.. hehe!
quote:Omdat iemand langer dan een ander is betekent nog niet dat ie ouder is... hmpf....
Op woensdag 26 november 2003 19:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
2 jaar ouder, maar Ruben voelt zich ver boven haar verheven
quote:Ik noem haar graag zusje omdat ik weet dat ze dat niet leuk vind
Op woensdag 26 november 2003 19:36 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Omdat iemand langer dan een ander is betekent nog niet dat ie ouder is... hmpf....
(en nee, ik weet dat je dat niet bedoelde met "verheven")
vandaar
quote:Duidelijk
Op woensdag 26 november 2003 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik noem haar graag zusje omdat ik weet dat ze dat niet leuk vind
vandaar
ze liep naar haar fiets en zag dat 5 bruggertjes een ander bruggertje in elkaar aan het trappen waren, mijn zus boos op hun af, dat ze op moesten flikkeren ofzo, zeiden ze dat mijn zus een trut was!
Echt totaal geen respect meer voor de ouderen, als ik erbij was had ik ingegrepen
Maar zus bleef rustig boos en joeg ze weg, daarmee redde ze het zielige slachtoffertje, die haar bedankte en toen snel naar huis fietste...
quote:Wat toch weer een criminaliteit daar in de Mars.
Op woensdag 26 november 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
mijn zus is trouwens echt geweldigze liep naar haar fiets en zag dat 5 bruggertjes een ander bruggertje in elkaar aan het trappen waren, mijn zus boos op hun af, dat ze op moesten flikkeren ofzo, zeiden ze dat mijn zus een trut was!
Echt totaal geen respect meer voor de ouderen, als ik erbij was had ik ingegrepen
Maar zus bleef rustig boos en joeg ze weg, daarmee redde ze het zielige slachtoffertje, die haar bedankte en toen snel naar huis fietste...
quote:ze bleef rustig boos??
Op woensdag 26 november 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
mijn zus is trouwens echt geweldigze liep naar haar fiets en zag dat 5 bruggertjes een ander bruggertje in elkaar aan het trappen waren, mijn zus boos op hun af, dat ze op moesten flikkeren ofzo, zeiden ze dat mijn zus een trut was!
Tja, ik denk dat ik toch ook wel zou ingrijpen... dat is mijn plicht als texelse burger!
rotzakken!!!! Durven ze wel met z'n 5en tegen 1! Grmbl....
quote:Ik zou die ventjes even uit elkaar hebben gehaald, zij deed niets, alleen praten, niets fysieks, dat bedoelde ik ermee
Op woensdag 26 november 2003 20:22 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
ze bleef rustig boos??
Tja, ik denk dat ik toch ook wel zou ingrijpen... dat is mijn plicht als texelse burger!
rotzakken!!!!
Durven ze wel met z'n 5en tegen 1! Grmbl....
quote:'T was bij School
Op woensdag 26 november 2003 20:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Wat toch weer een criminaliteit daar in de Mars.
quote:Nee, das wel t slimste ja, straks gaan ze jou ook proberen in elkaar te slaan, ze zijn immers toch met zn 5en dus moet je best wel oppassen voor die bruggers. Zou ook gaan praten, en als ze dan nog niet ophouden iemand erbij halen.
Op woensdag 26 november 2003 20:24 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik zou die ventjes even uit elkaar hebben gehaald, zij deed niets, alleen praten, niets fysieks, dat bedoelde ik ermee
Btw. kan iemand mij mss vertellen wat zij hebben bij Dossierbron 11, 13, 16, 17 en 18?? Of iig een aantal ervan...mijn hersenen zijn vol voor vandaag en ik kan niet meer zelfstandig denken. En morgen heb ik al zo weinig tijd. please??
quote:Ik zou die bruggertjes met z'n 5en tegelijk vermorzelen, maar dat terzijde, ik zal even kijken naar die bronnen
Op woensdag 26 november 2003 20:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Nee, das wel t slimste ja, straks gaan ze jou ook proberen in elkaar te slaan, ze zijn immers toch met zn 5en dus moet je best wel oppassen voor die bruggers. Zou ook gaan praten, en als ze dan nog niet ophouden iemand erbij halen.
Btw. kan iemand mij mss vertellen wat zij hebben bij Dossierbron 11, 13, 16, 17 en 18?? Of iig een aantal ervan...mijn hersenen zijn vol voor vandaag en ik kan niet meer zelfstandig denken. En morgen heb ik al zo weinig tijd. please??
quote:Bron 11: Hein Garritsen, werkloze uit Heerlen
Op woensdag 26 november 2003 20:30 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Oh, en ook 19 en 20
Bron 13: Willem de Jong, tuindersknecht, vertrok eind 1937 naar Spanje.
Motief: Tegen verspreiding fascisme
Verwachtingen: Veiligheid, geen moord gevoel
Bron 16: Arie van Poelgeest, werkloze matroos op de binnenvaart.
Motief: Antifascist, Spanje verdedigen
Verwachtingen: Bang aan front, hopeloze situatie
Bron 17: Toni Mulder, badmeester in Assen
Motief: de Spaanse regering helpen tegen fascisme
Verwachtingen: Oorlog was toch onvermijdelijk
Bron 18: Siep Adema, glazenwasser en orgeldraaier in de Jordaan in Amsterdam
Motief: De grote voorstelling van de Sovjetunie
Verwachtingen: niet in bron
Bron 19: Piet Maliepaard maakte de laatste fase van de stijd van de Internationale Brigade mee
Motief: Hij wou de Duitsers die hij kende die daar al zaten helpen
Verwachtingen: Hij had al van zijn vrienden gehoord hoe het was, maar het bleek toch nog erger te zijn aan het front.
Bron 20: Piet Laros, keerde terug naar Nederland
Motief: Antifascistisch
Verwachtingen: van de terugreis verwachtte hij dat hij als een held onthaald zou worden en dat het allemaal erg makkelijk zou gaan.
neem het aub niet regelrecht over, want dan zitten we allebij in de shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |