abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14903562
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:49 schreef karoltje het volgende:
Wtf? Sophia terug???

Kan iemand mij even inlichten .

Ludo wil weten of Niek of Nick of hoe heet die gluipert echt zijn kind is

[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 24-11-2003 22:52]

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_14903592
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:45 schreef mr.marcus het volgende:
Milan schopt ff in 30 sec huize Fischer/Alberts helemaal in de war
Jammer dat die 'cokesnuivende lanterfanter' er niet bij was.

Ik ben benieuwd wat Wout de komende weken nog gaat doen. Ik hoop dat hij Barbara gaat stalken en net zo gaat flippen als in Goudkust. Robert redt Barbara, maar raakt levensgevaarlijk gewond. Als het er op lijkt dat Robert het waarschijnlijk niet gaat overleven vertelt Laura haar grote geheim aan Robert: "Sil is jouw zoon!"

[Dit bericht is gewijzigd door Iwan1976 op 24-11-2003 23:30]

pi_14904212
milan is wederom de held van de show!!! geniaal ventje is het toch

Die barbar.. zomaar onze vriend Wout het huis uit gooien ik had echt minstens dierlijke sex op de keukentafel verwacht... is ze blijkbaar toch minder slet dan verwacht

pi_14904269
Sophia: 'Loedo, bien jij et?'
Prachtig
  maandag 24 november 2003 @ 23:54:05 #30
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_14905534
Dat van Bar en Wout komt heus nog wel 'goed', ze kan echt nog geen afscheid van hem nemen.

Het wordt wel weer tijd voor wat Janine en Ray actie nu...

Nulla verba sed acta
pi_14907256
Ik heb het 2e deel niet gezien? Wat heb ik gemist? Waarom ging Milang los en hoe komt Sophia ineens terug?
Back in business.
pi_14908215
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 01:22 schreef Shirley het volgende:
Ik heb het 2e deel niet gezien? Wat heb ik gemist? Waarom ging Milang los en hoe komt Sophia ineens terug?
Milan ging los omdat Barb en Jeff zo'n ruzie maakte en omdat dat Roberts schuld was. Dat van sophia heb ik al paar post eerder uitgelegd.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_14908676
Volgens mij heb ik dat van die Nick gemist............. hoe kan hij de zoon van Ludo zijn??
pi_14911579
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 08:41 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij heb ik dat van die Nick gemist............. hoe kan hij de zoon van Ludo zijn??
24 jaar geleden stond Sophia Sanders met een baby op de stoep bij haar achternicht, Ella van der Heyde. Awel zeg, die heeft hem grootgebracht.

Die Nick is geen lieverdje als we zijn pleegmoeder moeten geloven. Het zou me niks verbazen als hij het inwoneraantal van Meerdijk laat dalen. Om de een of andere reden doet hij me een beetje denken aan het karakter Serge van Mieghem uit Onderweg naar Morgen. Die kwam ook wraak nemen op zijn vader, omdat zijn moeder hem ter adoptie had opgegeven.

Ludo kan wel een bodyguard gebruiken, of een goede waakhond. Misschien iets voor onze Vlaamse viervoeter Samson?

pi_14911664
Joepie Sophia is terug, die vond ik altijd cool hehe

Vandaag weer voor het eerst gekeken sinds weken, en het is alweer een stuk leuker dan de afgelopen tijd, en die nieuwe Harmsen is ook wel oke.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14913161
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Vandaag weer voor het eerst gekeken sinds weken, en het is alweer een stuk leuker dan de afgelopen tijd, en die nieuwe Harmsen is ook wel oke.
Ik dacht eerst dat het Johnny Jordaan was. Wat een vervelende, knorrige man.
Daar steekt zelfs Tracey heel sympathiek bij af.
pi_14913667
Ouwe meneen Harmsen... sympathieke, rustige vriendelijke man, met een rustige stem en een vriendelijk gezicht en zònder bril en voor zijn leeftijd nog aardig wat (wit) licht krullend haar op zijn hoofd.

Nieuwe Harmsen: irritante, drukke chagrijnige vent, met een vervelende bromstem, een lomp gezicht... mèt bril en een kalende kop!

Totáál andere vent geworden dus! Die nieuwe Charlie is een véél betere vervanging van een acteur/actrice! (Charlie is nu sowieso verbeterd met Lieke! )

[Dit bericht is gewijzigd door P-Style op 25-11-2003 14:21]

dinsdag 25 november 2003 @ 13:04:49 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14913816
Ik vind de nieuwe Harmsen dus absoluut géén Oom Govert maar een Opa Govert. Slecht gecast en de ouwe baas kan nog slechter acteren.

Ik wil Wik!!!

Hoe is het eigenlijk met zijn gezondheid???

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14915166
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 08:41 schreef Koningin het volgende:
is ie niet hoor, kijk maar hoe veel problemen hij had met die 2e DNA test....
Life sucks
pi_14915315
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:54 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Ze zullen wel weer op zijn geld uit zijn....
  dinsdag 25 november 2003 @ 15:05:45 #41
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_14916994
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:54 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Ja,maar aan de andere kant snap ik dat ook wel, hoe makkelijk is het voor Ludo om zijn eigen dokter te laten sjoemelen met de uitslag? En dan heeft 'ie geen poot meer om op te staan.

Maar ik denk ook niet dat het een zoon van Ludo is. Hij ging zijn 'moeder' niet voor niets zo uitkafferen in de Rozenboom omdat ze hem in de weg zou lopen bij zijn geniale plannetje...

Nulla verba sed acta
  dinsdag 25 november 2003 @ 15:52:13 #42
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14918486
Weet iemand eigenlijk wanneer Stefano nou eindelijk terugkomt?? En waarom wordt die Robin "kroketjes bakken met Benjamin" Borges om de zoveel tijd weer tevoorschijn gehaald en daarna is ie weer weken buiten beeld
Robin is toch cool?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_14918637
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:52 schreef Bupatih het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer Stefano nou eindelijk terugkomt?? En waarom wordt die Robin "kroketjes bakken met Benjamin" Borges om de zoveel tijd weer tevoorschijn gehaald en daarna is ie weer weken buiten beeld
Robin is toch cool?
Hier kan ik één eenvoudig antwoord op geven. Stefano komt nog in het begin voor (met die foto'tjes), Robin is nog nooit in het begin voorgekomen.

(Ofwel... Stefano zal wel terug komen, want oom Govert kwam ook nog steeds in het begin voor tot hij terugkwam, nu weliswaar in een gemuteerde vorm En Robin heeft gewoon een bijrol. Hij is dus geen hoofdrolspeler en hoeft niet zo vaak zijn hoofd te laten zien)

dinsdag 25 november 2003 @ 16:16:57 #44
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_14919255
Robin is er alleen als Benjamin en Pascalle weer even ruzie moeten krijgen ofzo, dan heeft hij weer een functie.

En Stefano schijnt alweer bezig te zijn met opnames, dus die zal er ook binnenkort wel weer aankomen.

Nulla verba sed acta
pi_14919836
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:52 schreef Bupatih het volgende:
Robin is toch cool?
Bas Muijs (Stefano Sanders) schijnt sindskort weer begonnen te zijn met opnames, dus die zal over een maandje wel weer te zien zijn.

Robin heet trouwens Visser met de achternaam en is inderdaad een cool karakter. Ik denk dat de schrijvers Robin bewust gedoseerd inzetten. Het lijkt me niet eenvoudig om steeds weer wat nieuws voor Robin te bedenken...... en het lijkt me voor acteur Rop Verheijen ook vermoeiend om fulltime Robin te spelen...... en je loopt als acteur het risico dat je alleen nog maar voor dat soort rollen gevraagd word.

Ik vind het sowieso verstandig om castleden om de zoveel tijd uit de serie te schrijven om een paar maanden later weer terug te laten keren. Dat houdt de karakters fris. Acteurs/actrices krijgen zo de kans om naast GTST ook andere dingen te doen. Dit leidt tot een lager verloop en een betere continuiteit in de serie.

Dit seizoen hangen de karakters een beetje als los zand aan elkaar. De serie moet meer een afspiegeling van de maatschappij worden. Dus: meer ouderen, meer mensen van allochtone afkomst en meer actuele thema's..... en dan bedoel ik niet het laatste nieuwe mobieltje, zoutje of snack.

pi_14921394
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind het sowieso verstandig om castleden om de zoveel tijd uit de serie te schrijven om een paar maanden later weer terug te laten keren. Dat houdt de karakters fris. Acteurs/actrices krijgen zo de kans om naast GTST ook andere dingen te doen. Dit leidt tot een lager verloop en een betere continuiteit in de serie.

Dit seizoen hangen de karakters een beetje als los zand aan elkaar. De serie moet meer een afspiegeling van de maatschappij worden. Dus: meer ouderen, meer mensen van allochtone afkomst en meer actuele thema's..... en dan bedoel ik niet het laatste nieuwe mobieltje, zoutje of snack.

Er is het laatste jaar zoveel gewisseld dat het nu een tijdje stabiel moet blijven. Laat de huidige karakters eerst eens wat door ontwikkelen alvorens weer nieuwe mensen in te brengen, anders weet op het laatst niemand meer wie wie nou precies is.
Ik vind wel wel dat er te weinig variatie in de leeftijden zit: geen kinderen, slechts een tiener (sjors), slechts een bejaarde (harmsen) en veel te veel twintigers.
  dinsdag 25 november 2003 @ 17:31:52 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14921439
Wil trouwens even zeggen dat ik de topictitel erg leuk gevonden vind!
  dinsdag 25 november 2003 @ 17:42:01 #48
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_14921748
Ik moest wel weer lachen om Sophia. Gewoon weer als binnenkomer: "Loedo bien jij et?"
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
  dinsdag 25 november 2003 @ 17:43:34 #49
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14921799
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:31 schreef Copycat het volgende:
Wil trouwens even zeggen dat ik de topictitel erg leuk gevonden vind!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 25 november 2003 @ 17:49:32 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14922003
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:43 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Credit where credit is due! Dus:

Om het OT gehalte wat op te krikken:
Zal Barb er vanavond ook achterkomen dat haar dochter dankzij Robbert in een rolstoel zit?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')