Fok had gewonnen van Nacda met 2-0
Proficiat en puike wedstrijd
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 24-11-2003 18:30]
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 24-11-2003 18:46]
quote:Je zocht een "mot"?
Op maandag 24 november 2003 18:29 schreef Bartoli het volgende:
kan een mot van 2003 ff 23 van makenen van topic titel ff on en rollin omdraaien
Sja... motjes zijn er niet zo veel in deze sportclub... hoor!
Maar gelukkig ben ik sportief genoeg om af en toe eens langs te fladderen!
quote:Wij jou eeuwig dankbaar zijn en bij deze bent u van harte uitgenodigd in de buissines lounge van de voetbalclub Fc Fok in de champions leaque wedstrijd van komende dinsdag geloof ik.
Op maandag 24 november 2003 19:25 schreef Phoenixx het volgende:[..]
Je zocht een "mot"?
Zo'n nachtvlindertje die je kleding verrot vreet?Sja... motjes zijn er niet zo veel in deze sportclub... hoor!
Maar gelukkig ben ik sportief genoeg om af en toe eens langs te fladderen!
Merci Beaucoup
quote:
Op maandag 24 november 2003 19:42 schreef Bartoli het volgende:[..]
Wij jou eeuwig dankbaar zijn en bij deze bent u van harte uitgenodigd in de buissines lounge van de voetbalclub Fc Fok in de champions leaque wedstrijd van komende dinsdag geloof ik.
Merci Beaucoup
quote:Buisiness Lounge is hetzelfde als VIP lounge zo niet dan maak ik dat ervan
Op maandag 24 november 2003 19:49 schreef pekel het volgende:[..]
.
Ben ik blij dat ik in de VIP lounge zit..
Trouwens hoef jij dan niet te trainen met Emmen? ih bedoel Nemme
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 24-11-2003 20:05]
* Met blosjes op haar wangen kijkt Phoenixx naar Bartoli
"Ehm... hoe laat begint de wedstrijd? En tegen wie spelen jullie eigenlijk?"
quote:Wedstrijd is a.s Woensdag om 20.45 tegen Marseille uit Frankrijk dacht ik
Op maandag 24 november 2003 20:07 schreef Phoenixx het volgende:
"De bussiness lounge zei u?"* Met blosjes op haar wangen kijkt Phoenixx naar Bartoli
"Ehm... hoe laat begint de wedstrijd? En tegen wie spelen jullie eigenlijk?"
maar de trainer mag me verbeteren als het fout is.
* Phoenixx is nu helemaal in de war.
"Eerst zei je 'aankomende dinsdag' en nu zeg je 'woensdag 20:45'... kan je niet iets duidelijker zijn? Alsjeblieft?"
quote:woensdag uit tegen Poorto
Op maandag 24 november 2003 20:16 schreef Bartoli het volgende:[..]
Wedstrijd is a.s Woensdag om 20.45 tegen Marseille uit Frankrijk dacht ik
maar de trainer mag me verbeteren als het fout is.
wat heb ik nu aan een speler die het schema niet kent
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 24-11-2003 22:59]
quote:ach we worden allemaal een beetje
Op maandag 24 november 2003 21:20 schreef Phoenixx het volgende:"Ja.... Maar...."
"Eerst zei je 'aankomende dinsdag' en nu zeg je 'woensdag 20:45'... kan je niet iets duidelijker zijn? Alsjeblieft?"
quote:Wij trainen tot 15.00
Op maandag 24 november 2003 20:01 schreef Bartoli het volgende:[..]
Buisiness Lounge is hetzelfde als VIP lounge zo niet dan maak ik dat ervan
Trouwens hoef jij dan niet te trainen met Emmen?
ih bedoel Nemme
quote:ik heb met je trainer gebeld en je kan als je wilt gewoon met ons mee
Op maandag 24 november 2003 22:59 schreef pekel het volgende:[..]
Wij trainen tot 15.00
.
.
quote:Als 3de keeper of als Assistent-trainer?
Op maandag 24 november 2003 23:01 schreef AirRaid het volgende:[..]
ik heb met je trainer gebeld en je kan als je wilt gewoon met ons mee
quote:ach ja ik dacht dinsdag maar blijkt dus woensdag te zijn, phoenixx niets vermoedend dat Airraid het ook niet wist en marseille zei
Op maandag 24 november 2003 21:20 schreef Phoenixx het volgende:"Ja.... Maar...."
Maar als je niet verhinderd bent woensdag kan je met het vliegtuig mee naar protugal naar Porto.
quote:ow okeej dan kan je mee
Op maandag 24 november 2003 22:59 schreef pekel het volgende:[..]
Wij trainen tot 15.00
.
.
quote:3de keeper/keeperstrainer
Op maandag 24 november 2003 23:02 schreef pekel het volgende:[..]
Als 3de keeper of als Assistent-trainer?
Portugal - here I come!
quote:vergeef je mijn lompheid
Op maandag 24 november 2003 23:44 schreef Phoenixx het volgende:
* Phoenixx is helemaal dolgelukkig en ze gaat meteen haar koffertje pakken.Portugal - here I come!
quote:* Atrimar heeft een shirtje laten maken voor onder zijn FC Fok shirt met Goal voor Phoenixx erop
Op maandag 24 november 2003 23:44 schreef Phoenixx het volgende:
* Phoenixx is helemaal dolgelukkig en ze gaat meteen haar koffertje pakken.Portugal - here I come!
quote:slijmbal
Op dinsdag 25 november 2003 16:49 schreef Atrimar het volgende:[..]
* Atrimar heeft een shirtje laten maken voor onder zijn FC Fok shirt met Goal voor Phoenixx erop
DM: Jan-jaap
RV: vinnyb
CV: Sitethief
CV: Bar_The_Grey
LV: Karrel_Laaglawaai
RM: AirRaid (c)
CM: Preliator
LM: Bartoli
AM: Atrimar
RA: Lelijke_Aap
LA: Forever
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:49 schreef Atrimar het volgende:[..]
* Atrimar heeft een shirtje laten maken voor onder zijn FC Fok shirt met Goal voor Phoenixx erop
Ow by the way dankjewel Karrel voor de steun
quote:Niks slijmbal ... pure liefde
Op dinsdag 25 november 2003 16:55 schreef AirRaid het volgende:[..]
slijmbal
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:31 schreef Atrimar het volgende:[..]
Niks slijmbal ... pure liefde
quote:Phoenixx wordt gebeld door iemand van Fc Fok door te zeggen dat ze nog op tijd is om de voetballers succes te wensen aangezien de spelers nog in het stadion moeten arriveren.
Op woensdag 26 november 2003 17:57 schreef Phoenixx het volgende:
* Phoenixx komt de vliegtuigtrap afrennen en vliegt in één lange run door naar het voetbalstadion. Zou ze op tijd zijn om de spelers ook nog even persoonlijk succes te kunnen wensen???
quote:wil je nu soms een lintje
Op woensdag 26 november 2003 18:23 schreef Bartoli het volgende:[..]
heb je ook weer aan mij te danke
quote:ja een lintje voor de liefdadigheid
Op woensdag 26 november 2003 18:38 schreef AirRaid het volgende:[..]
wil je nu soms een lintje
quote:ja was ik ook al van plan omdat aan phoenixx.
Op woensdag 26 november 2003 18:44 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]kussen doe ik niet, dat vraag je maar aan Phoenixx
phoenixx eens lief aankijkt als zei komt aanlopen
quote:* AirRaid noteerd 3 gewonde portugezen
Op woensdag 26 november 2003 19:11 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar is druk bezig de keeper aan het inschieten voor de wedstrijd ... enkele ballen vliegen huizenhoog in de tribunes
"Atrimar - lieverd - wil je wel een klein beetje voorzichtig doen met de fans?"
* Ze geeft Atrimar een dikke pakkerd - lang niet gezien, kanjer! - en zwaait vrolijk naar de andere spelers. Als haar oog op Bartoli valt (en die is moeilijk te missen met dat grote lint op zijn trainingspak gespeld) geeft ze hem ook een stevige klapzoen.
"Hartstikke fijn dat ik mee mocht, jongens. Maak er een mooie wedstrijd van, hè!!""
AUW welke **CENSUUR** zet hier nou een doelpaal neer
* Snel loopt Phoenixx met de ijszak naar AirRaid toe, als ze Werik in het oog krijgt.
"Hey - doe jij even gezellig!!! Ik snap best dat je kwaad bent dat je op de bank moet zitten met zo'n belangrijke wedstrijd, maar om dan meteen de doelpalen weg te zagen is een beetje overdone, huh?"
* Met een soepele beweging trekt ze aan de hals van het shirt van Werik en laat de ijszak op zijn rug glijden.
"Doe maar even lekker afkoelen jij!!
Uhm Phoenixx zou je Werik strax mee naar de tribunes kunnen nemen, hij mag helemaal niet op de bank zitten omdat hij geschorst is voor deze wedstrijd
Kom Werik, laten we naar de tribunes gaan. Volgens mij is er in de bussiness lounge wel een kop koffie te scoren!"
ZET 'M OP JONGENS!!
quote:whoeha een klapzoen van Phoenixx
Op woensdag 26 november 2003 19:55 schreef Phoenixx het volgende:* Ze Als haar oog op Bartoli valt (en die is moeilijk te missen met dat grote lint op zijn trainingspak gespeld) geeft ze hem ook een stevige klapzoen.
"Hartstikke fijn dat ik mee mocht, jongens. Maak er een mooie wedstrijd van, hè!!""
In een pittig duel verdienden beide ploegen eigenlijk te weinig. Zowel Poorto als Fok! hadden genoeg kansen om met de volle buit er van door te gaan, maar beide moesten het doen met 1 puntje
3 snel opgezette aanval van Poorto, Machine tikt de bal door aan MacKaartie die de bal net naast schiet
4 Een verre uittrap van Jan-jaap bereikt Lelijke_Aap, die de bal fijnloos aanneemt en terug legt op Atrimar die verwoestend uithaalt, maar de bal vliegt hoog over de tribunes in
13 Gele kaart Bartoli wegens tackelen Decoratie
25 Een vrije trap van Decoratie bereikt MacKaartie, die de bal onder doelman Jan-jaap heen tegen de netten schuifelt 1-0
43 Corner aan de kant van FC Fok!, de bal van AirRaid bereikt Bartoli die net over kopt
45 vinnyb eruit Preliator erin
47 AirRaid die door de wissel van vinnyb een plek naar achter is geschoven speelt de bal naar Preliator, die simpel zijn man uitspeelt en doorrent tot de achterlijn. Een geeft een hoge richting Forever, maar keeper, Vitor Bah onderschept de bal voordat Forever hem kan raken
50 Mackaartie wordt in het strafschop gebied vastgehouden door Bar_The_Grey, de scheids fluit voor een strafschop. Mackaartie neemt hem zelf en stuurt Jan-jaap de verkeerde kant op 2-0
57 Karrel_Laaglawaai eruit joda erin
65 Vrije trap voor FC Fok! op hun eigen helft, Bar_The_Grey rost de bal snel naar voren, Lelijke_Aap vangt de bal mooi met zijn borst op, neemt aan en schiet de bal langs de doelman 2-1
76 Bartoli eruit Goten SSJ erin
89 Wederom een corner voor FC Fok!. AirRaid trap de bal richting 2de paal en Bar_The_Grey die de bal inkopt. 2-2
is weer bijgewerkt, in de kerstvakantie ga ik de site maken
ik durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand het clublogo van FC Fok! nog? Ik ben het namelijk kwijt
quote:iedereen binnen FC Fok! kan er zelfs gratis eten
Op donderdag 27 november 2003 13:01 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Trouwens, krijgen wij eigenlijk korting bij sponsor de Bitterbal?
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:03 schreef AirRaid het volgende:[..]
iedereen binnen FC Fok! kan er zelfs gratis eten
quote:ach het europees avantuur duurt voort, we zijn in iedegeval al verzekerd van UEFA-CUP
Op vrijdag 28 november 2003 16:54 schreef Jan-jaap het volgende:
jammr dat ik er weer 2 heb doorgelaten
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 28-11-2003 20:39]
quote:dus we gaan voor CL ja dus minimaal 2e plek in Poule
Op zaterdag 29 november 2003 10:07 schreef Atrimar het volgende:
UEFA cup is voor mietjes en mensen uit Eindhoven
opstelling:
RV: Werik
LV: Karrel_Laaglawaai
RM: AirRaid (c)
AM: Atrimar
Trainer AirRaid had vooraf gewaarschuwd, om Vlooiendam niet te onderschatten, kleintjes bestaan niet meer in het hedendaagse voetbal. Vanavond was daar echter weinig van de merken, de Vlooiendamse goal leek een ware schiettent
5 Karrel_Laaglawaai speelt een hoge bal naar Atrimar, die zijn tegenstander door de benen speelt de ba mooi breed legt voor AirRaid die vanaf de zestien meter uithaalt, de bal spat op de lat uiteen
9 Aanval via de linkerkant, Bartoli geeft een hoge voorzet op Forever die de bal met een mooie volley tegen de netten ramt 0-1
13 De doorgebroken Atrimar wordt door Opkrassen, onderuit geschoffelt de scheids kan nix anders doen dan Opkrassen van het veld te sturen. Een vrije trap voor Fok! volgt, AirRaid schiet de bal keurig in de rechterbovenhoek 0-2
20 FC Fok! blijft doordrukken op de Vlooiendamse goal, Werik bereikt de vrijstaande Bartoli die keurig teruglegt op de aanstormende Kaarel_Laaglawaai, die schiet en keeper van Oosterop kansloos 0-3
36 Corner aan de kant van FC Fok! Werik legt hem voor en Bartoli kopt hem binnen 0-4
45 AirRaid eruit GotenSSJ erin
45 Meteen na de aftrap stormt de jonge aanvaller GotenSSJ naar voren, kapt op een fenomenale manier de verdediging uit, ook de doelman laat hij kansloos achter. 0-5
50 Het dreigt op een monsterscore af te stevenen. Vijf minuten na de rust wordt het 0-6 en Forever scoort zijn 2de van de avond, nadat hij een vrije trap genomen door Atrimar binnenkopt
60 Ook de ervaren Bar_The_Grey mag zijn goaltje meepikken. Een corner van Werik wordt nog door de doelman van Vlooiendam weggewerkt, maar is kansloos op de inzet van Bar_The_Grey 0-7
63 Forever eruit Joda erin
68 De 0-8 komt op naam van Lelijke_Aap, de aanvaller die het de laatste tijd uitstekend doet, kan simpel intikken nadat joda de bal op paal schoot.
73 0-9 wordt het door Bartoli die een corner van de uitstekend spelende Werik binnenknikt
79 Hij heeft er lang op moeten wachten maar eindelijk scoort ie weer, joda scoort de 0-10 door simpel doelman van van Oosterop door de benen te spelen.
80 De man van de wedstrijd Werik verlaat onder luidt applaus van de meegereisde fans het veld, hij wordt vervangen door Jelminho
84 Terwijl de Vlooiendam supporters geïrriteerd het stadion verlaten wordt het 0-11 voor FC Fok!. Wederom is Lelijke_Aap de gelukkige. Een drie-mans aanval, samen met Jelminho en joda wordt mooi afgerond.
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 30-11-2003 14:47]
Verder goede wedstrijd gespeeld mannen!!
permissie om een biertje te drinken coach?
kun je daarvoor iets regelen coach?
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 29-11-2003 23:27]
quote:man we gaan de kantine legzuipen
Op zaterdag 29 november 2003 23:25 schreef joda het volgende:
YES! hopelijk is eindelijk de paal-lat-hoog over vloek verbroken.Verder goede wedstrijd gespeeld mannen!!
permissie om een biertje te drinken coach?
quote:krijgen die het dan niet koud
Op zaterdag 29 november 2003 23:27 schreef joda het volgende:
overigens wouden deze club nog wel een oefenpotje tegen ons spelen in de winterstop...
kun je daarvoor iets regelen coach?
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 29-11-2003 23:33]
quote:dan gaan we ze toch even *opwarmen* ?
Op zaterdag 29 november 2003 23:27 schreef AirRaid het volgende:[..]
krijgen die het dan niet koud
overigens krijg ik net deze foto die schijnbaar nog niet in de persmap van hun zat
quote:voor meer info zie Waarom we allemaal van sport houden
Op zaterdag 29 november 2003 23:32 schreef joda het volgende:[..]
krijgen die het dan niet koud
dan gaan we ze toch even *opwarmen* ?
overigens krijg ik net deze foto die schijnbaar nog niet in de persmap van hun zat
nu maar hopen dat Advocado mij oproept voor het EK aangezien de duitsers eraan komen
quote:we moeten het EK we winnen he
Op zondag 30 november 2003 14:48 schreef Bartoli het volgende:
nu maar hopen dat Advocado mij oproept voor het EK aangezien de duitsers eraan komen![]()
quote:ja dat kunnen we ook met mij
Op zondag 30 november 2003 14:50 schreef AirRaid het volgende:[..]
we moeten het EK we winnen he
![]()
Maar goed reserve mag ook kan ik tenminste soms eens invallen
ook de American Football dames komen voetballen
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 30-11-2003 18:49]
quote:ze zijn bij de voorzitter de contracten aan het ondertekenen
Op zondag 30 november 2003 18:44 schreef Bartoli het volgende:
helemaal blij iswhoei
wanneer komen ze
?
quote:niks voor Partygurl of zo?
Op zondag 30 november 2003 18:51 schreef AirRaid het volgende:
een eigen damesteam, we zijn nu nog op zoek naar een trainer
en nee het kan niemand van jullie worden we hebben besloten om ruzie te voorkomen dat het een vrouwlijke tainer wordt
quote:volgens mij heeft die inmiddels alweer ontslag genomen en is ze van het eiland vertrokken
Op zondag 30 november 2003 18:53 schreef Bartoli het volgende:[..]
niks voor Partygurl of zo?
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:56 schreef AirRaid het volgende:[..]
volgens mij heeft die inmiddels alweer ontslag genomen en is ze van het eiland vertrokken
vraag Phoenixx of Mama Faat eens
* Gerritje wil ook bij FC Fok! voetballen!
quote:als je genoeg vriendjes bij elkaar weet te trommelen
Op maandag 1 december 2003 19:00 schreef Gerritje het volgende:
Wanneer komt het FC Fok! jeugdelftal?* Gerritje wil ook bij FC Fok! voetballen!
quote:Marlo wil vast wel meedoen!!
Op maandag 1 december 2003 19:02 schreef AirRaid het volgende:[..]
als je genoeg vriendjes bij elkaar weet te trommelen
Misschien kan joda ook wel meespelen, dat valt toch niemand op dat ie ouder is!
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:47 schreef Gerritje het volgende:[..]
Marlo wil vast wel meedoen!!
maar meer weet ik er eigenlijk niet...
ik wil wel coachen.
als het mag van de trainer en dan nog zo zien te regelen dat ik zelf nog aan spelen toe komen bij het *grote* elftal
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 01-12-2003 19:52]
quote:2 is nog niet echt veel, maar ik zal kijken wat ik kan doen
Op maandag 1 december 2003 19:47 schreef Gerritje het volgende:[..]
Marlo wil vast wel meedoen!!
maar meer weet ik er eigenlijk niet...
mocht dat niet lukken dan stuur je mama Faat maar effe op hem af
Bartoli: Goedeavond met Bartoli
Directeur Fokka Cola: Goedenavond met de directeur van Fokka Cola
Bartoli: Wat kan ik voor u doen?
Directeur Fokka Cola: Wij volgen u met belangstelling en willen u een contract aan bieden bij Fokka Cola?
Bartoli: Meent u dat serieus, wat te gek
Directeur Fokka: Ja dat menen wij serieus u voetbalt geweldig, we zouden airraid trouwens ook een sponsorcontract willen aanbieden is die toevallig ook in de buurt.
Bartoli: Uh das geweldig, Airraid is er ook w8 ff ik roep hem.............. Airraid kun je ff komen, Fokka Cola ze willen je een sponsorcontract aanbieden
Airraid: ja doe maar heb wel interesse
Bartoli: Airraid en Ik hebben wel interesse in een contract bij Fokka Cola.
Directeur : Zou u dan morgen kunnen komen samen met airraid omdat contract te ondertekenen?? we willen u per man € 3.500.000 aanbieden
Bartoli: Voor dat geld komen we wel, hoelaat moeten we dan bij u zijn en waar?
Directeur Fokka: Als u dan rond 8uur in Amsterdam bent bij ons Filliaal dan regelen we dat wel.
Bartoli: Komt voor elkaar we zijn morgen rond 8uur bij u
Directeur Fokka: Ok tot dan
Bartoli: Bedankt ook namens Airraid en tot morgen. Tot ziens
Directeur Fokka: Tot ziens en tot morgen
De telefoon vervolgens ophangt en een gat in de lucht springt, een sponsorcontract van € 3.500.000
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 01-12-2003 20:05]
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:08 schreef Bartoli het volgende:
waar blijft het Biergenoeg getraind voor vandaag
quote:ja maar dat van Fokka Cola was onder voorbehoud ze moesten het er nog over hebben kon nog richting 7 miljoen gaan
Op maandag 1 december 2003 20:13 schreef joda het volgende:
*joda aan de heren vermeldt dat hij wordt gesponsord door EF SPORTS en heeft meegedaan aan het motion capturen van Fok!Fa 2004 en daar even 4 miljoen voor gevangen heeft en nog een paar miljoen krijgt voor ieder verkocht exemplaar per kwartaal.*
Daar kan EF Sports niet aan tippen daar was je nog net niet goed genoeg voor. Ik heb het nagetrokken
quote:uhm dat heet portretrecht bij Fok!Fa 2004, dat heeft ieder speler
Op maandag 1 december 2003 20:13 schreef joda het volgende:
*joda aan de heren vermeldt dat hij wordt gesponsord door EF SPORTS en heeft meegedaan aan het motion capturen van Fok!Fa 2004 en daar even 4 miljoen voor gevangen heeft en nog een paar miljoen krijgt voor ieder verkocht exemplaar per kwartaal.*
paar miljoen per verkocht exemplaar, wat kost dat spel dan niet
quote:motion capture is iets anders dan portret recht. Ik verzorgde de bewegingen van de spelers namelijk en daar krijg ik veel geld voor. Overigens krijg ik ook nog reclame inkomsten omdat ik nog in het spotje meedoe.
uhm dat heet portretrecht bij Fok!Fa 2004, dat heeft ieder speler
quote:er staat ook per kwartaal
paar miljoen per verkocht exemplaar, wat kost dat spel dan niet
dat van Fifa 2004 geldt maar een jaar wij tekenen een contract van 5 jaar.
quote:beter speuren kerel,
Op maandag 1 december 2003 20:19 schreef Bartoli het volgende:[..]
ja maar dat van Fokka Cola was onder voorbehoud ze moesten het er nog over hebben kon nog richting 7 miljoen gaan
Daar kan EF Sports niet aan tippen daar was je nog net niet goed genoeg voor. Ik heb het nagetrokken
paragraaf in contract laat zien:
*....het dak van de verdiende inkomsten ligt op 10 miljoen indien de verkoop van het spel en de merchandise eromheen genoeg opleverd kan het oplopen tot 12 - 15 miljoen. *
quote:en dan heb ik nog spellen, t-shirts, caps blablabla en dat wereldwijd terwijl jullie het met een reclamespot moeten doen....
Op maandag 1 december 2003 20:28 schreef Bartoli het volgende:
Joda dat hebben we bij Fokka Cola ook voor ieder reclamespotje wat wereldwijd op TV komt waar wij reclame maken voor Fokka Cola.
quote:idd dus ik krijg als ik volgend jaar weer ergens anders teken weer een mooie *binnenkom* premie. Overigens zijn er voor volgend jaar ook al weer genoeg gegadigden die al aangeklopt hebben.
dat van Fifa 2004 geldt maar een jaar wij tekenen een contract van 5 jaar.
ik heb een contract van Fila en Fokka Cola
Bartoli van Fokka Cola
iedere speler krijgt portretrecht van Fok!Fa 2004
en de motion capture is gedaan door DelPapiero, Donaldio en Henny
ik heb daar een special over gezien, dus niet liegen joda
quote:ze komen de volgende wedstrijd kijken en daarna wordt alles doorgesproken
Op maandag 1 december 2003 20:40 schreef Bartoli het volgende:
netjes wanneer kunnen we die contracten tekenen
quote:Mooi zo
Op maandag 1 december 2003 20:43 schreef AirRaid het volgende:[..]
ze komen de volgende wedstrijd kijken en daarna wordt alles doorgesproken
quote:dan zou ik nog maar eens kijken DelPapiero heeft afgezegd...en daar kwam ik dus voor in de plaats.
Op maandag 1 december 2003 20:36 schreef AirRaid het volgende:en de motion capture is gedaan door DelPapiero, Donaldio en Henny
ik heb daar een special over gezien, dus niet liegen joda
quote:nee heb het spotje gezien DelPapiero was het echt en niet jij, Faker
Op maandag 1 december 2003 21:53 schreef joda het volgende:[..]
dan zou ik nog maar eens kijken DelPapiero heeft afgezegd...en daar kwam ik dus voor in de plaats.
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:03 schreef Bartoli het volgende:nee heb het spotje gezien DelPapiero was het echt en niet jij, Faker
en nu kappen ermee
quote:Nee jong dat is al gereleased vraag het maar aan airraid die heeft het ook gezien. Trouwens die van EF Sports hadden nog nooit van ene Joda gehoord.
Op maandag 1 december 2003 22:11 schreef joda het volgende:[..]
....zucht..... het spotje is volgende week pas op tv en nee je kunt het niet ergens anders gezien hebben zelfde geld ook voor de kaft van het spel en andere prularia dat komt volgende week pas. (en ja ook de presentatie ervan)
en nu kappen ermee
jullie blijven doorgaan he?
zo kan ik het ook een kort onderzoek bij Fokka! cola leverde het volgende op: airraid en bartoli zijn nooit gebeld of in contact gekomen met het bedrijf sterker nog het bedrijf gaat een rechtzaak tegen jullie aanspannen wegens het verspreiden van dit soort roddels.
quote:wat me opvalt is als 1 fok!kers iets krijgt dat er meteen een hele reutemeteut achteraan gaat huppelen die ook zo iets soort gelijks moeten hebben
Op maandag 1 december 2003 22:20 schreef joda het volgende:
diepe zuchtjullie blijven doorgaan he?
zo kan ik het ook een kort onderzoek bij Fokka! cola leverde het volgende op: airraid en bartoli zijn nooit gebeld of in contact gekomen met het bedrijf sterker nog het bedrijf gaat een rechtzaak tegen jullie aanspannen wegens het verspreiden van dit soort roddels.
wees eens orgineel en verzin zelf iets
"Zeg luitjes... moet dat nou met zoveel herrie?? Een beetje bakkelijen over sponsors en toestanden en zo. Doe effe gezellig!!"
* Ze kijkt de spelers allemaal even heel streng aan.
"Let wel: ik heb connecties met de plaatselijke autoriteiten hier, en als jullie zo door griepen, dan zal ik ervoor zorgen dat er helemaal geen reclame meer gemaakt kan worden in het FC Fok stadion!!"
* Phoenixx hoopt oprecht dat het zover niet hoeft te komen, want ze vond een plekkie in de bussiness lounge eigenlijke best wel okay...
quote:Helemaal schrikt van het binnenkomen stormen van Phoenixx
Op maandag 1 december 2003 22:42 schreef Phoenixx het volgende:........
kwam net onder de douche vandaan
Maar we zullen het niet meer doen phoenixx
Vergeef je ons en bij deze weer uitgenodigd in de Buisiness Lounge voor de volgende wedstrijd.
Eveneens schors ik Bartoli en joda disiplinair tot na de winterstop, kunnen ze eens lekeker afkoelen
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 01-12-2003 23:02]
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:01 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid is het gekibbel over de sponsoring ook helemaal zat en schakeld een expert in die er verstand van heeft.Eveneens schors ik Bartoli en joda disiplinair tot na de winterstop, kunnen ze eens lekeker afkoelen
Joda zullen we protest aantekenen?
Over het contract van Fila van nog niet veel te zeggen aangezien dat pas na de volgende thuiswedstrijd met de selectie wordt doorgenomen.
Zelfde geld voor het contract van AirRaid en Bartoli bij Fokka Cola.
Het contract van Fok!Fa 2004 is gebasserd op lulkoek, het enige waar de spelers van FC Fok! recht op hebben, is portretrecht, dit geld eveneens voor het contract van Sjampionship Fokker 03/04.
Joda heeft zich vergist het motion capture gebeuren dit geld pas voor FIFA 2005
Hiermee moeten julie het doen!
quote:he ik was wijs genoeg om hulp in te schakelen, je gaat ermee akkoord of ik schors je tot het einde van het seizoen
Op maandag 1 december 2003 23:06 schreef Bartoli het volgende:[..]
en dan te bedenken dat Airraid zelf ook nog meedeed met dat gekibbel.
Joda zullen we protest aantekenen?
quote:Ik ga al akkoord hoor zijn toch maar nog 2 wedstrijden
Op maandag 1 december 2003 23:10 schreef AirRaid het volgende:[..]
he ik was wijs genoeg om hulp in te schakelen, je gaat ermee akkoord of ik schors je tot het einde van het seizoen
quote:nou euh dat niet
Op maandag 1 december 2003 23:11 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ik ga al akkoord hoor zijn toch maar nog 2 wedstrijden
Competitie
KCR Paaldijk 3-dec
Willem 9 6-dec
Feyedam 12-dec
VSP 21-dec
Sjampionen League
Olymp. Marsijlen 9-dec
Hamster Cup
FC Rente - FC Fok! 16-dec
quote:
Rel FC Fok! kost 2 spelers de kopBij het de laatste tijd goed lopende FC Fok! is er een hevige ruzie staande n.a.v. sponsoring en rechten.
Coach AirRaid heeft besloten Joda en Bartoli disiplinair te schorsen tot de winterstop. De 2 spelers gaan waarschijnlijk bezwaar aantekenen.
Later meer...
quote:* Trainer AirRaid legt zijn speler meteen een media stilte op over dit onderwerp. Degene die hier woorden over naar buiten brengt, mag uitkijken naar een andere club.
Op maandag 1 december 2003 23:16 schreef pekel het volgende:
Klasse jongens, de media heeft alweer goed geluisterd:
[..]
quote:Ik zit hier in Nemme en ik hoor het net via het sportjournaal.
Op maandag 1 december 2003 23:19 schreef AirRaid het volgende:[..]
* Trainer AirRaid legt zijn speler meteen een media stilte op over dit onderwerp. Degene die hier woorden over naar buiten brengt, mag uitkijken naar een andere club.
quote:zolang je geen antwoorden geeft over deze gebeurtenis, mag je intervieuws geven
Op maandag 1 december 2003 23:22 schreef pekel het volgende:[..]
Ik zit hier in Nemme en ik hoor het net via het sportjournaal.
.
Ik ben net gebeld voor 2 intervieuws voor Studio Voetbal en RTL Sport.. Moet ik afbellen?
quote:Oke, afgesproken.
Op maandag 1 december 2003 23:23 schreef AirRaid het volgende:[..]
zolang je geen antwoorden geeft over deze gebeurtenis, mag je intervieuws geven
quote:Ga anders lekker in Egypte ofzo voetballen, lekker tot rust komen. Je laten verhuren dus.
Op maandag 1 december 2003 23:25 schreef Bartoli het volgende:
zolang je mijn naam niemt noemt is het goed anders dien ik ook net als vermeyde een aanklacht in tegen diegene die mijn naam schendt
quote:Neuj lijkt me niks ik kan nog steeds met gerritje op straat gaan voetballen zolang en zorgen dat die een jeugdteam bijelkaar krijgt
Op maandag 1 december 2003 23:27 schreef pekel het volgende:[..]
Ga anders lekker in Egypte ofzo voetballen, lekker tot rust komen. Je laten verhuren dus.
.
Zodat fc Fok ook nog een opleidingsploeg heeft.
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:27 schreef pekel het volgende:[..]
Ga anders lekker in Egypte ofzo voetballen, lekker tot rust komen. Je laten verhuren dus.
.
Wilfret:
Nou Atrimar, hoe staat het met jouw aandelen nu de beurzen weer wat bijtrekken?
Atrimar
Mwoa, gaat redelijk, al zou je mijn boekhouder moeten vragen naar de exacte bedragen. Het is in ieder geval zo dat het voor mij hobby is, gezien mijn goede contract bij de FC.
Wilfret
Nu je het er toch over hebt, het gaat de laatste tijd erg goed met je club, en je bent zelfs enkele malen geselecteerd voor oranje, hoe kijk jij tegen de loting van het Nederlands elftal aan?
Atrimar
De loting kon eigenlijk niet beter. Op deze manier moeten we scherp zijn, meteen aan het begin van het toernooi. En natuurlijk zijn we dan scherp, aangezien onze oosterburen als eerste tegenstander uit de bus zijn gerold. Het zal in ieder geval beter moeten dan tijdens de kwalificatie.
Wilfret
Over de kwalificatie gesproken. Het is algemeen bekend dat je een keuze hebt kunnen maken tussen het Nederlands elftal, en het Schotse, waarom heb je uiteindelijk voor het Nederlands elftal gekozen?
Atrimar
Tsja, die keuze was best moeilijk, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor de kans om op een groot toernooi te kunnen spelen. Het is toch jammer dat Ryan Gibbs nooit op een eindronde te bewonderen zal zijn?
Toch draag ik het Schotse elftal een warm hart toe, en heb dan ook regelmatig contact met enkele spelers bij wie ik in de jeugd nog samen heb gespeeld.
Wilfret
Atrimar, we zijn aan het einde van dit onderdeel ...
Atrimar
Jammer!
Wilfret
... maar als laatste nog dit ... Hoe groot acht je de kans om met de FC Fok! kampioen te worden dit jaar, en hoe groot acht je de kans op overwinteren in de Sjampionnen League?
Atrimar
Ik heb het gevoel dat we op beide podia hoge ogen kunnen, en moeten gooien. Uiteraard is de Sjampionnen League een loterij waar je ook wat geluk nodig hebt, maar met de kwaliteiten van ons team, inclusief de verhuurden, en bankzitters, moet je toch toegeven dat we een supersterke selectie hebben.
Het team is jong, maar zeker al ervaren, gezien de manier waarop we vorig jaar kampioen zijn geworden. Het is nu zaak om dit ook internationaal vol te houden.
In dit elftal spelen ook mannen als Dal Papiero, Moldini, Veera, Boffun, Tito, Inzaaki en nog een x-aantal italiaanse sterspelers.
quote:Non ha pensato, Copertura di Italie i Paesi Bassi sul FK
Op dinsdag 2 december 2003 19:26 schreef AirRaid het volgende:
Gefeliciteerd jong![]()
Als je maar weet dat jullie het loodje leggen tegen ons op het FK.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:30 schreef Bartoli het volgende:[..]
Non ha pensato, Copertura di Italie i Paesi Bassi sul FK
![]()
quote:Dat betekent: "Dat hadden julliie gedacht, Italie verslaat Nederland op het FK.
Op dinsdag 2 december 2003 19:32 schreef AirRaid het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:36 schreef Bartoli het volgende:[..]
Dat betekent: "Dat hadden julliie gedacht, Italie verslaat Nederland op het FK.
quote:niet volgens de regels van Fok!Eiland
Op woensdag 3 december 2003 00:13 schreef G.deVader het volgende:
Het is toch EK?
RV: Werik
CV: Sitthief
LV Karrel_Laaglawaai
RM: AirRaid
CM: Atrimar
LM: GotenSSJ
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 03-12-2003 12:59]
quote:Hoezo stond?? Die wedstrijd wordt toch gespeeld dus dan staat die er en niet stond die er
Op woensdag 3 december 2003 12:30 schreef AirRaid het volgende:
vanavond stond eigenlijk de wedstrijd tegen Paaldijk op het programma, de opstelling
Ik mag dan wel niet spelen maar ben wel nuchter
En ja was wat aan de late kant vertrokken thuis. heeft ook te maken met me schorsing
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 04-12-2003 00:25]
quote:Ik was er wel alleen te laat sorry
Op donderdag 4 december 2003 00:24 schreef AirRaid het volgende:
fijn is dat je komt dus niet eens op de tribune zittenje leest het dan ook maar in de krant
quote:dan moet je dus ook weten wat we gemaakt hebben
Op donderdag 4 december 2003 00:27 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ik was er wel alleen te laat sorry
Met de diciplinair geschorste spelers Bartoli en joda op de tribune, speelde Fok! toch een goede partij. Met twee snelle doelpunten was de wedstrijd als na vijftien minuten gespeeld
9 Vrije trap voor FC Fok! vanaf eigen helft, AirRaid trap de bal ver naar voren waar Forever stond, die de bal mooi met de borst aanneemt, aanlegt en de bal bijna door het net heen rost 1-0
13 Preliator de kleine ma o zo behendige middenvelder speelt zijn man fijnloos uit en past de bal naar Atrimar. Deze schiet op goal maar zijn schot wordt geblokkeerd door een verdediger, de bal komt opnieuw terecht bij Preliator die doordat de doelman nog op het verkeerde ben staat snel binnen kan tikken 2-0.
20 Gele kaart AirRaid wegens onderuit halen van Molzoek
27 Schot van Hoogenstand vliegt over
36 JJ maakt een wereldredding door de bal uit de linker bovenhoek te graaien a een vrije trap van Petrofiets
59 Lelijke_Aap eruit Jelminho erin
78 Een prachtige omhaal van Jelminho zorgt ervoor dat de 3-0 op het scorebord komt. Na een pas van Sitethief
85 AirRaid eruit Gerdo erin
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 04-12-2003 12:51]
"Spelers geschorst, sponsorperikelen, nieuw damesteam. Wat is er nou toch allemaal weer aan de hand? Ik hoop maar dat ik snel weer geïnformeerd wordt."
En de Voorzitter loopt maar naar de lounge om een cognacje te drinken.
* De Voorzitter gaat alvast achter de bar staan.
quote:Ja doe mij maar een pot bier, kan voorlopig toch niet voetballen met die schorsing zoals u al gehoord heeft.
Op donderdag 4 december 2003 22:53 schreef TheScienceMan het volgende:
Een goedenavond mijn waarde Bartoli. Kan ik je wat te drinken aanbieden?* De Voorzitter gaat alvast achter de bar staan.
quote:dankuwel meneer de voorzitter maar roept u Airraid maar op voor uitleg anders zal het nog meer paniek zaaien en ben ik voor de rest van het jaar geschorst als ik nu me mond zou opentrekken over het voorval
Op donderdag 4 december 2003 22:58 schreef TheScienceMan het volgende:
* Pot bier tapt
Ja, ik heb er iets van gelezen. Ik was en ben niet blij met die berichten. Volgens mij gaat het fout hier.
* Pot bier aan Bartoli geeft
quote:Dankuwel, hoe was u zakenreis btw?
Op donderdag 4 december 2003 23:01 schreef TheScienceMan het volgende:
Ik denk dat ik dat maar eens zal doen. Maar maak je geen zorgen over mogelijke schorsingen, die kan ik (gelukkig) terugdraaien.
Meneer de voorzitter ik wou u dalijk spreken in het kantoor. Dit gaat niet over de berichten in de krant. Maar over een andere aangelegenheid. Ik ben namelijk aan het proberen om met moviewars!pictures en fok!pictures een film te maken over fc fok!.
quote:Oh, de zakenreis ging voortreffelijk. Ik heb ook wat voetbalzaken gedaan. Zo heb ik ICSO&A opgericht, waarvan ik ook de voorzitter ben. Dat is Inter Country Soccer Organisation and Association en is bedoeld om tussen alle landen een competitie op te zetten, zodat we niet telkens op een WK hoeven te wachten. In de ICSO&A-competition doen alle landen mee. Alle landelijke voetbalorganisaties in de wereld zijn vertegenwoordigd.
Op donderdag 4 december 2003 23:04 schreef Bartoli het volgende:[..]
Dankuwel, hoe was u zakenreis btw?
Verder ben ik nog de grondlegger en voorzitter van IFSA (de International Female Soccer Association), speciaal voor vrouwenvoetbal. Alle deelnemende voetbalclubs van de IFSA doen automatisch mee in de competitie van het ICSO&A.
quote:Goedenmiddag AirRaid, lang niet gezien. Wil je wat drinken?
Op donderdag 4 december 2003 23:22 schreef AirRaid het volgende:goedendag voorzitter
quote:Een goedendag Joda. Dat klinkt goed. Ik denk dat ik zodadelijk wel naar mijn kantoor kom.
Op vrijdag 5 december 2003 09:01 schreef joda het volgende:
Joda komt het stadion binnen lopen en groet thescienceman vriendelijk.Meneer de voorzitter ik wou u dalijk spreken in het kantoor. Dit gaat niet over de berichten in de krant. Maar over een andere aangelegenheid. Ik ben namelijk aan het proberen om met moviewars!pictures en fok!pictures een film te maken over fc fok!.
quote:oke coach!
Op vrijdag 5 december 2003 23:37 schreef AirRaid het volgende:
Mannen dit weekeinde hebben we vrij, dus vanavond kunnen jullie eens goed gaan stappen, ik zie julie maandag wel weer op de training.
AirRaid?
Ja je spreekt met Werik hier.
Ik eh... ehm... heb een klein ongelukje gehad.
Wat er gebeurd is?
Nou eh... we waren stappen, omdat we dus de bloemetjes mochten buiten zetten en daarbij liep ik een ontzettend knap grietje tegen het lijf.
Dus wij een hotelletje geboekt, flesje chapmagne etc. Tot zover ging alles goed, maar toen ik dus uit bed wilde stappen lag daar de lege fles champagne waar ik op ging staan.
Resultaat is dus dat ik net uit het ziekenhuis kom en dus zo een anderhalve week / twee weken met krukken moet lopen. Licht gescheurde enkelbanden.
Volgens de doktoren heb ik geluk gehad.
Dat was eigenlijk wat ik even wilde laten weten.
* Telefoon weer op de hoorn legt
hij kon toch ook wel gewoon zegge dat hij vrij wou hebben voor de huwelijksreis, die had ie zo gekregen
quote:Als speler van de FC Fok ben ik vrijgezel hoor
Op maandag 8 december 2003 00:06 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid staat met de hoorn nog in zijn handen beetje stomverbaasd te kijken.hij kon toch ook wel gewoon zegge dat hij vrij wou hebben voor de huwelijksreis, die had ie zo gekregen
quote:ohw zit dat zo
Op maandag 8 december 2003 00:10 schreef Werik het volgende:[..]
Als speler van de FC Fok ben ik vrijgezel hoor
quote:was jij niet geschorst
Op maandag 8 december 2003 10:07 schreef Bartoli het volgende:
snap dat dan Airraid als speler van Fok wil die die jong blonde grieten allemaal hebben die om hem zitten te schreeuwen
quote:uh jawel maar betekent dat dat ik me helemaal niet meer mag laten zien
Op maandag 8 december 2003 10:41 schreef AirRaid het volgende:[..]
was jij niet geschorst
Ik lijk die gasten van Maar Vlot Vergeten wel
Maar ja heb tenslotte wel gelijk
Moderdrid heeft 1 punt meer
Poorto 1 punt minder
FC Fok! mist in iedergeval de geschorste Bartoli en joda. Ook Werik speelt niet mee, de verdediger heeft zijn enkelbandne licht gescheurd en is tot na de winterstop uit de running.
quote:
Op maandag 8 december 2003 13:56 schreef AirRaid het volgende:
FC Fok! mist in iedergeval de geschorste Bartoli en joda.
quote:en ik had vernomen dat de voorzitter het zou terugdraaien dat hij die schorsingen overbodig vond
Op maandag 8 december 2003 14:08 schreef joda het volgende:[..]
je hoeft het niet iedere keer te herhalen...
quote:moet je bij de kranten zijn
Op maandag 8 december 2003 14:08 schreef joda het volgende:[..]
je hoeft het niet iedere keer te herhalen...
quote:ik moet nog met de voorzitter overleggen over wat er gaat gebeuren
Op maandag 8 december 2003 14:12 schreef Bartoli het volgende:[..]
en ik had vernomen dat de voorzitter het zou terugdraaien dat hij die schorsingen overbodig vond
quote:k zal de betreffende journalist erop aanspreken.
Op maandag 8 december 2003 14:14 schreef AirRaid het volgende:[..]
moet je bij de kranten zijn
quote:P. Aparazzi
Op maandag 8 december 2003 14:18 schreef joda het volgende:[..]
k zal de betreffende journalist erop aanspreken.
code:Jan-jaap vinnyb Sitethief Karel_Laaglawaai
Bar_The_Grey
GotenSSJ Preliator Rhapsody
Atrimar
Lelijke_Aap Forever
Notitie maakt om veel knoflook te eten voor de wedstrijd, wellicht extra wapen om de bal af te pakken door de tegenstander in de nek te hijgen
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:12 schreef Bar_the_Grey het volgende:
ik is verdedigende middenvelder coach?
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:12 schreef Bar_the_Grey het volgende:
Notitie maakt om veel knoflook te eten voor de wedstrijd, wellicht extra wapen om de bal af te pakken door de tegenstander in de nek te hijgen
quote:Ja hallo, daar kom ik net vandaan...
Op dinsdag 9 december 2003 11:53 schreef Atrimar het volgende:
De eerste de beste FC Fokker die vanavond niet zijn best doet schop ik persoonlijk terug naar Methusalem!
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:53 schreef Atrimar het volgende:
De eerste de beste FC Fokker die vanavond niet zijn best doet schop ik persoonlijk terug naar Methusalem!
In een matige wedstrijd kwam Fok! vlak na rust op 1-0, Marsijlen vond het ook wel weleltjes voor hen stond er toch nix meer op het spel. De beste man van het veld was ook tegelijk de jongste, jeugd international GotenSSJ
24: Eerst reeële kans voor Fok! Atrimar mist op een haar na het doel
38: Een gele kaart voor vinnyb na een tackel op Midom
49: Een breedte pas van Rhapsody komt aan bij GotenSSJ die fraai om zijn tegenstander heen draait en versnelt, een schot volgt en de bal verdwijnt tegen de touwen 1-0
67: vinnyb eruit 2meter3 erin
78: Een vrije trap van Karrel_Laaglawaai wordt doorgekopt door GotenSSJ de bal vliegt net over
80: GotenSSJ eruit Gerdo erin
code:A W G V P DV DP
1 FC Fok! 6 3 3 0 12 8 3
2 Real Moederdrid 6 3 2 1 11 11 8
3 FC Poorto 6 2 3 1 9 8 8
4 Olymp. Marsijlen 6 0 0 5 0 5 13
Wow, de 2e ronde.
De 2e ronde.
Ik hoop eerlijk gezegd wel weer op een topper ala moederdrid.
Goed dat we gewonnen hebben, ook al hadden we gezien de uitslag van de andere wedstrijd met een nederlaag doorgegaan omdat ons onderling resultaat tegen Poorto beter is. Al dat gereken. Gewoon in eigen handen hebben dat is het beste, gelukkig vanaf nu knock out.
Trainer, ik kom net bij de fysio vandaan, mijn voet is helemaal opgezwollen, die hossamsam is er tegen het einde van de match op gaan staan met zijn schoenmaat 49
Ik moet minimaal 2 dagen rust houden, hopelijk ben ik voor de eerstvolgende wedstrijd weer inzetbaar, de fysio zei dat ik me daar niet druk over moest maken. Hopelijk heeft hij gelijk.
quote:ja dat moet gaan aangezien we vrijdag moetne spelen dus zondag zal iedereen wel aanwezig zijn
Op woensdag 10 december 2003 08:58 schreef joda het volgende:
* Nog een beetje slaperig komt joda de kleedkamer van fc fok! binnen gelopen en tikt airraid op zijn schouder...nadat deze zich is rotgeschrokken omdat joda achter hem stond vraagt hij of de selectie zondag in het stadion aanwezig kan zijn voor screentests voor Fc fok! The movie.
Willen de spelers en bestuursleden van fc fok! a.s. zondag aanwezig zijn voor screentests voor fc fok! the movie?
Screentests beginnen om 13.30 en er wordt op alfabetische volgorde gewerkt.
[sub]voordat er nog meer van dat soort grappen komen, dat geld voor de eerste letter die er in je naam voorkomt)
Bij voorbaat dank,
Joda
-ps- aangezien het nog top secret is dat er een fc fok! film komt graag geen mededelingen aan pers of fans (of iets anders).
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 10-12-2003 14:23]
grmmbll ... voorbeeldfunctie
quote:volgens mij ben ik de lul
Op woensdag 10 december 2003 14:45 schreef Atrimar het volgende:
Oh fijn, mag ik het spits zeker weer afbijten ...grmmbll ... voorbeeldfunctie
beide beginnen we met een A dus zal de 2de letter gaan tellen en de i komt voor de t
AirRaid
Atrimar
Bar_The_Grey
Bartoli
FANATIC
FC_De_Kampioenen
Forever
Gerdo
GotenSSJ
Jan-jaap
Jelminho
joda
Karrel_Laaglawaai
Lelijke_Aap
2meter3 (denk dat je hier wel op de m zal kijken)
Molz
pekel
Preliator
Rhapsody
Sitethief
vinnyb
Werik
quote:de screentest valt nog wel mee je hoeft alleen maar een paar zinnen zo natuurlijk mogelijk op te zeggen.
Op woensdag 10 december 2003 14:48 schreef AirRaid het volgende:volgens mij ben ik de lul
voor de fc fok! spelers dit is een uitzondering
Opstelling:
RV: vinnyb
CV: Karrel_Laaglawaai
LV: Rhapsody
CVM: Bar_The_Grey
RM: GotenSSJ
CM: Atrimar
die voor de tv verslagen zijn niet geschikt om te kunnen filmen
code:zwaarder konden we het haast niet getroffen hebbenVfB Schuttinggart - Chelski
FC Fok! - Vrouwchester United
Real Zozitdat - Olympik Lyon
Celta de Frigo - Sarsenal
Saaiern München - Real Moederdrid
Spartakus Praag - AC Nilam
Deportivo La Cocuracia - Nuventus
Lokomotiefje Moskou - AS MonnikenDe wedstrijden zullen gespeeld worden op 24 en 25 februari.
De returns op 9 en 10 maart.
quote:hebben wij nog een speciale club die we vervangen in de CL of niet ?
Op vrijdag 12 december 2003 16:16 schreef AirRaid het volgende:code:zwaarder konden we het haast niet getroffen hebbenVfB Schuttinggart - Chelski
FC Fok! - Vrouwchester United
Real Zozitdat - Olympik Lyon
Celta de Frigo - Sarsenal
Saaiern München - Real Moederdrid
Spartakus Praag - AC Nilam
Deportivo La Cocuracia - Nuventus
Lokomotiefje Moskou - AS MonnikenDe wedstrijden zullen gespeeld worden op 24 en 25 februari.
De returns op 9 en 10 maart.
quote:porto
Op vrijdag 12 december 2003 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
hebben wij nog een speciale club die we vervangen in de CL of niet ?
quote:ok als die nou uitgeschakeld worden
Op vrijdag 12 december 2003 16:32 schreef AirRaid het volgende:[..]
porto
quote:dat doet er niet toe
Op vrijdag 12 december 2003 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ok als die nou uitgeschakeld worden
quote:en vanavond de wedstrijd dan
Op vrijdag 12 december 2003 17:02 schreef joda het volgende:
Zo nog even de cooling-down en het zit er weer op.
In een bomvolle Boterkuip speelden Feyedam en FC Fok! een pracht van een wedstrijd. Het duel kende bijna alleen maar hoogtepunten. Fok! trok wederom aan het langste eind en na de ovwerinning mee terug naar het Eiland.
9: Rhapsody ont vangt een gele kaart wegens het tackelen van Onee. De vrije trap van Van Perski knalt op de lat.
14: Misverstand tussen Atrimar en Bartoli zorgt ervoor dat de bal bij Waterbuffel beland die via de linkrkant richting de goal van Fok! gaat. Karrel_Laaglawaai houdt hem echter tegen, dit kost de verdediger geel.
18: Bar_The_Grey schiet de bal naar voren richting GotenSSJ, die de bal knap aanneemt en met een mooie schijnbeweging Sing a Song uitspeelt. En voorzet mist net niet Lelijke_Aap, maar komt per toeval terecht bij Prelitator die maar eens uithaalt. Klotewijks graait de bal net uit de linkerhoek.
26: Vrije trap voor Feyedam, maar de bal van Van Perski beland in de handen van doelman Jan-jap
30: De Boterkuip ontploft als Kluijt, de 1-0 op het scorebord zet. Een sterk opgezette aanval via Power en Waterbuffel, zorgt ervoor dat Kluit volkomen vrij binnen kan schieten
40: Vlak voor rust lijkt Fok! de gelijkmaker gemakt de hebben als het net zo was dat Forever buitspel stond om het moment dat Bartoli hem aanspeelde
44: Toch gingen beide ploegen met een 1-1 stand de kleedkamer in. In de 44ste minuut werd het alsnog 1-1. Een vrije trap aan de linker kant van het strafschop gebied wordt genomen door Bar_The_Grey en het is Bartoli die de bal binnenkopt
RUST
45: Sitethief is gewisseld en zijn vervanger is 2meter3
56: Gele kaart Bartoli voor het tackelen van Waterbuffel
59: Corner voor Feyedam wordt genomen door van Perski en het is de Pooijer die de bal over kopt.
60: GotenSSJ eruit joda erin
69: Snel genomen vrije trap van fok! de bal beland bij joda die hoge voorzet op Lelijke_Aap die direct uithaalt, maar de bal vliegt meters naast
70: Lelijk_Aap wordt gewisseld zijn vervanger heet Molz
73: Aanval door het midden opgezet door Molz en Atrimar, aan de rechterkant staat joda die de bal krijgt toegespeld en simpel kan doorlopen tot aan de achterlijn. Joda geeft de voorzet en Klotewijks vangt de bal maar laat deze weer los en het is Molz die kan intikken 1-2
80: Een aanval van Feyedam, maar Lazofiets verspeelt de bal aan vinnyb
84: Gele kaart voor joda nadat hij Lullig onderuit haalt
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 22:57 schreef Atrimar het volgende:
Dit zijn wedstrijden die ik wekelijks wil spelen
aahh...goedzo geen pers aanwezig mooizo.
joda pakt de scripts uit zijn tas en legt ze op de tafel neer.
Zo nog even wachten totdat de juryleden en de fc fok!kers hier zijn en dan kunnen we beginnen....
* neemt plaats op een comfortabele stoel en vraagt aan een hostess voor een kop koffie met 2 zoetjes.
Okay joda laat maar komen dat script.
2 verjaardagen irl vandaag dus ik ben binnen het halfuur pleite
*joda geeft airraid en bartoli ieder een script aan*
jullie kunnen meteen doorlopen naar die meneer daar.
* joda ziet dat er geen spelers zijn en loopt naar de meneer toe
kan ik beginnen?
Meneer: Ja, begin maar.
GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAALLLLLLLLLLL WAT EEN SCHI-TE-RENT DOELPUNT VAN JODA!! IN DE 56e MINUUT VAN DE WEDSTRIJD EEN FA-BU-LEU-ZE VRIJE TRAP VAN HEM RECHTSBOVEN IN DE KRUISING!!!!
Joda krijgt een papiertje overhandigt....
jongens van de mensen die net de test hebben afgelegd is iedereen geslaagd!
Gefeliciteerd jullie hebben de rol.
dikgedrukt zijn al geweest en hebben de rol te pakken.
iedereen speelt zichzelf
quote:ik probeer het ook maar een beetje in te vullen allemaal
Op zondag 14 december 2003 14:58 schreef AirRaid het volgende:hiep hiep hoi
maar is het niet allemaal beetje overdreven, voor een grotendeels biografische film
quote:Atrimar je kleur wat doe je ?
Op zondag 14 december 2003 15:03 schreef Atrimar het volgende:
Al dat gedoe buiten het voetballen om ... what's next? Een fokking CD opnemen?
quote:lijkt me logisch dat iedereen zichzelf speelt, ik kan slechts pekel spelen
Op zondag 14 december 2003 15:00 schreef joda het volgende:
AirRaid
Atrimar
Bar_The_Grey
Bartoli
FANATIC
FC_De_Kampioenen
Forever
Gerdo
GotenSSJ
Jan-jaap
Jelminho
joda
Karrel_Laaglawaai
Lelijke_Aap
2meter3 (denk dat je hier wel op de m zal kijken)
Molz
pekel
Preliator
Rhapsody
Sitethief
vinnyb
Werikdikgedrukt zijn al geweest en hebben de rol te pakken.
iedereen speelt zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |