abonnement Unibet Coolblue
pi_14893973
Als vervolg op: Yess!!! Punk(rock) Topic Deel 4
Punk Rock Topic Deel 5

Wat zijn je favorite bands
Welke bands zijn je opgevallen
Nieuwe cd's
Punk Discussies
..........ect. ect.

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14894078
als ik mag beginnen?

Ik vind op het moment 1208 erg goed, in januarie komt hun nieuwe album uit waarvan de details al te zien zijn op www.epitaph.com

Verder heb ik de laatste tijd veel geluisterd naar Bodyjar met het album How it Works, erg lekker cd-tje

Nufan met Hard Rock Bottom, een wat meer punk album tegen de Hardcore punk albums die ze voorheen maakten vind ik.

en ik kan nog veel meer vertellen maar dat komt nog wel eerst jullie

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14894167
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 24-11-2003 18:46]

Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_14894483
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 24-11-2003 18:46]

Blackball, the new disease!
pi_14894579
ik vind pennywise heel goed,
Verder zit ik meer in de hardcore.
Het wordt wel allemaal minder nu ik wat ouder aan het worden ben, maar ik blijf het wel altijd een warm hart toedragen.
History became legend, legend became myth.
pi_14894636
pennywise is inderdaag goed, bad religion kan er ook wat van. en niet te vergeten NOFX...
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_14894664
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:50 schreef crossover het volgende:
pennywise is inderdaag goed, bad religion kan er ook wat van. en niet te vergeten NOFX...
allemaal zeer goed.
Allemaal oudjes maar zeker ok
History became legend, legend became myth.
pi_14894744
At the drive in. Nummers: Catatombs, one armed scissor, Invalid Litter Dept, cosmonaut. 2 bad dat ze niet meer bestaan
pi_14894890
In de Melkweg:
donderdag 22 januari : The Real McKenzies
maandag 2 februari : Sick Of It All
zondag 29 februari : Anti-Flag
dinsdag 23 maart : Good Riddance

Ik wil iig wel naar The Real McKenzies!

Blackball, the new disease!
pi_14895004
eej cool, the real mckenzies! en nog op een donderdag ook
pi_14895508
Iemand nog bij AFI geweest in de Melkweg in Mei, machtig concert was dat
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14895686
quote:
Op maandag 24 november 2003 19:23 schreef mikezwet het volgende:
Iemand nog bij AFI geweest in de Melkweg in Mei, machtig concert was dat
yup was erbij, heerlijk! bijna net zo goed als op Pukkelpop
pi_14895714
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:26 schreef mikezwet het volgende:
als ik mag beginnen?

Ik vind op het moment 1208 erg goed, in januarie komt hun nieuwe album uit waarvan de details al te zien zijn op www.epitaph.com

Verder heb ik de laatste tijd veel geluisterd naar Bodyjar met het album How it Works, erg lekker cd-tje

Nufan met Hard Rock Bottom, een wat meer punk album tegen de Hardcore punk albums die ze voorheen maakten vind ik.

en ik kan nog veel meer vertellen maar dat komt nog wel eerst jullie


1208 heb ik in maart ofzo in de Melkweg gezien, voorprogramma Guttermouth, wel grappig, niet bijsterend origineel oid.

Bodyjar: geweldige Australische band ja!

pi_14896498
quote:
Op maandag 24 november 2003 19:30 schreef superheist het volgende:

[..]

1208 heb ik in maart ofzo in de Melkweg gezien, voorprogramma Guttermouth, wel grappig, niet bijsterend origineel oid.

Bodyjar: geweldige Australische band ja!


Aha een echte AFI avatar
Damn was 1208 in de melkweg, wist ik niet anders had ik er ook geweest
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14896825
quote:
Op maandag 24 november 2003 19:58 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Aha een echte AFI avatar
Damn was 1208 in de melkweg, wist ik niet anders had ik er ook geweest


de avatar is ook maar van stinkylittlegods.be gejat hoor maarja, vond em wel leuk verder zou ik wel eens Frenzal Rhomb willen zien... alleen touren zij (Australisch..) niet zo vaak in Europa, Pukkelpop 2002... maar daar mocht ik niet heen
pi_14898083
Komt witlof trouwens nog op woensdag avond, heb ik al een tijd niet meer gehoord, aan de playlists te zien zenden ze toch wel betere muziek uit als een jaar terug ofzo.

Boy Sets Fire http://www.boysetsfire.com/

Vind ik ook erg goed klinken, ik heb dat nieuwe album van kazaa, zitten alleen veel biepjes in. Nummers als White Wedding Dress, Curtain Call, Management Vs Labor, Full Color Guilt klinken gewoon super, eigenlijk elk nummer op Tomorrow Comes Today

Strung Out http://www.strungout.com

Een band die ik pas sinds kort ken en waarvan ik de 1na laatste cd (An American Paradox) en dit klikt lekker melodisch met soms wat hardcore stukjes erin. Het nieuwe album ben ik nog aan toegekomen. Hoe is deze?

Sellfish http://www.sellfish.com/

Nederlandse Punk band die zeker voor fans van alle bovengenoemde bands de moeite waard is om eens te beluisteren. Ik krijg er geen genoeg van. En ik zie net dat ze 2 November in de melkweg zijn geweest. Moet ik toch die melkweg site in de gaten gaan houden wat ik mis al het moois
Mp3's zijn op hun site te downloaden en voor een paar euro's sturen ze je een mp3 cd op met als verassing een 2tal bonus cd's erop.

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14898332
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:39 schreef mikezwet het volgende:
Komt witlof trouwens nog op woensdag avond, heb ik al een tijd niet meer gehoord, aan de playlists te zien zenden ze toch wel betere muziek uit als een jaar terug ofzo.

Boy Sets Fire http://www.boysetsfire.com/
[afbeelding]
Vind ik ook erg goed klinken, ik heb dat nieuwe album van kazaa, zitten alleen veel biepjes in. Nummers als White Wedding Dress, Curtain Call, Management Vs Labor, Full Color Guilt klinken gewoon super, eigenlijk elk nummer op Tomorrow Comes Today
[afbeelding]

Strung Out http://www.strungout.com
[afbeelding]
Een band die ik pas sinds kort ken en waarvan ik de 1na laatste cd (An American Paradox) en dit klikt lekker melodisch met soms wat hardcore stukjes erin. Het nieuwe album ben ik nog aan toegekomen. Hoe is deze?

Sellfish http://www.sellfish.com/
[afbeelding]
Nederlandse Punk band die zeker voor fans van alle bovengenoemde bands de moeite waard is om eens te beluisteren. Ik krijg er geen genoeg van. En ik zie net dat ze 2 November in de melkweg zijn geweest. Moet ik toch die melkweg site in de gaten gaan houden wat ik mis al het moois
Mp3's zijn op hun site te downloaden en voor een paar euro's sturen ze je een mp3 cd op met als verassing een 2tal bonus cd's erop.


ja, Witlof is nogsteeds op woensdagavond ja, en ik was 2 November in de Melkweg Sellfish ,vond ik ook weer geinig maar niet geweldig. BSF heb ik op Pukkelpop gezien, geweldig optreden, tip: voor albums downloaden zie Soulseek of Emule.. (links mag niet, dus zoek maar op google ofzo)
pi_14899312
Strung Out - Cult of the Subterranean > Geweldig nummer

Pennywise in KROQ Accousic

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14900267
quote:
Op maandag 24 november 2003 19:00 schreef Jassie het volgende:
In de Melkweg:
donderdag 22 januari : The Real McKenzies
maandag 2 februari : Sick Of It All
zondag 29 februari : Anti-Flag
dinsdag 23 maart : Good Riddance
Yey, daar zit wat leuks tussen.
pi_14901206
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:39 schreef mikezwet het volgende:
Komt witlof trouwens nog op woensdag avond, heb ik al een tijd niet meer gehoord, aan de playlists te zien zenden ze toch wel betere muziek uit als een jaar terug ofzo.

Boy Sets Fire http://www.boysetsfire.com/
[afbeelding]
Vind ik ook erg goed klinken, ik heb dat nieuwe album van kazaa, zitten alleen veel biepjes in. Nummers als White Wedding Dress, Curtain Call, Management Vs Labor, Full Color Guilt klinken gewoon super, eigenlijk elk nummer op Tomorrow Comes Today
[afbeelding]

Strung Out http://www.strungout.com
[afbeelding]
Een band die ik pas sinds kort ken en waarvan ik de 1na laatste cd (An American Paradox) en dit klikt lekker melodisch met soms wat hardcore stukjes erin. Het nieuwe album ben ik nog aan toegekomen. Hoe is deze?

Sellfish http://www.sellfish.com/
[afbeelding]
Nederlandse Punk band die zeker voor fans van alle bovengenoemde bands de moeite waard is om eens te beluisteren. Ik krijg er geen genoeg van. En ik zie net dat ze 2 November in de melkweg zijn geweest. Moet ik toch die melkweg site in de gaten gaan houden wat ik mis al het moois
Mp3's zijn op hun site te downloaden en voor een paar euro's sturen ze je een mp3 cd op met als verassing een 2tal bonus cd's erop.


Geweldige bands!! Ken alleen Sellfish niet. Was gisteren in Willem II in Den Bosch bij Of No Avail, One in a Million en Motion City Soundtrack en was errug tof allemaal, jammer dat de laatste een beetje vroeg stopte (volgens mij veel te vroeg). Maar dat Of No Avail klonk echt errug gaaf, bij vlagen deed het me ook aan Strung Out denken. En wat het grappige is: ik kreeg van één die gasten van Of No Avail een flyer met daarop een aankondiging van een concert in het Patronaat in Haarlem op 28 november: Of No Avail én Sellfish!! Zou best kunnen dat ik daar eens ga kijken!!
The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_14903779
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:55 schreef diesel_boy het volgende:

[..]

Geweldige bands!! Ken alleen Sellfish niet.


Ik zou zeggen download wat nummers van hun site, tum tum, Till it's gone en Hysterical vind ik zelf bv erg goed.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14904537
Ik vindt Puk-Rock toch wel het vetste
vooral Nofx, pennywise, 1208,the ataris, Bad religion, millencolin, the misfits etc.

maar kent iemand van jullie de band " Raised Fist! " ?

ook zeer goed, tis een soort american hardcore punk ofzo.
aanrader!

[Dit bericht is gewijzigd door -Muse- op 24-11-2003 23:21]

pi_14908237
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:20 schreef -Muse- het volgende:
maar kent iemand van jullie de band " Raised Fist! " ?

ook zeer goed, tis een soort american hardcore punk ofzo.
aanrader!


Ga ik eens naar luisteren, zodra ik er wat van heb gehoort geef ik mijn mening

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tips

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  dinsdag 25 november 2003 @ 09:16:14 #24
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_14909154
Heb gister de bootleg van het optreden van NOFX in Zwolle (waar ik helaas niet bij kon zijn) besteld. Ik hoop dat die net zo goed klinkt als de andere bootlegs die ik gehoord heb van die gast (NOFX @ Melkweg!) Hij heeft echt zon beetje alles wat in Nederland gespeeld heeft opgenomen
Weet alleen niet of ik hier een link mag zetten.

Ik wacht op de nieuwe NOFX-dvd, The First 20 Years, komt ergens in 2004 uit!

En.. Komend weekend waarschijnlijk weer eens zelf optreden!

pi_14909578
Nog steeds het leukste punkconcert waar ik geweest ben:

Alweer heel wat jaartjes terug. Verder vind ik The Mummies altijd wel aardig en The Queers zijn ook leuk. Verder ben ik vooral van de oude stempel: Dead Kennedys, Exploited, GBH, Angelic Upstairs, dat werk.
Don't have sex man! It leads to kissing and pretty soon you have to start talking to them...
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:53:01 #26
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_14912253
quote:
de avatar is ook maar van stinkylittlegods.be gejat hoor maarja, vond em wel leuk verder zou ik wel eens Frenzal Rhomb willen zien... alleen touren zij (Australisch..) niet zo vaak in Europa, Pukkelpop 2002... maar daar mocht ik niet heen
Frenzal Rhomb staat in het voorprogramma van de Dropkick Murphys op 25 februari in 013.
Happiness... is not a fish that you can catch
pi_14913643
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:16 schreef Zuip het volgende:
Heb gister de bootleg van het optreden van NOFX in Zwolle (waar ik helaas niet bij kon zijn) besteld. Ik hoop dat die net zo goed klinkt als de andere bootlegs die ik gehoord heb van die gast (NOFX @ Melkweg!) Hij heeft echt zon beetje alles wat in Nederland gespeeld heeft opgenomen
Weet alleen niet of ik hier een link mag zetten.
NooWaag zeker. Hij heeft een punkrock site: http://www.noowaag.com/
Ik heb ook eens wat bootlegs besteld bij hem, prima verzorgd, goed opgenomen, ik heb AFI, Millencolin en No Use For a Name, alledrie in de Melkweg opgenomen. Cool gewoon dat iemand dat doet en aanbied.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14914341
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:53 schreef OLP_Moose het volgende:

[..]

Frenzal Rhomb staat in het voorprogramma van de Dropkick Murphys op 25 februari in 013.


waaat!? cool! fuck... waarom in de 013!? hmm, ga er toch maar heen dan. voor frenzal rhomb dus.

phew, ook in paradiso, kaartje kopen dus... ty btw!

edit2: 20 euro! en ik heb al zo weinig geld crap zooi, dat wordt kiezen..

[Dit bericht is gewijzigd door superheist op 25-11-2003 13:28]

pi_14914377
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:26 schreef mikezwet het volgende:Nufan met Hard Rock Bottom, een wat meer punk album tegen de Hardcore punk albums die ze voorheen maakten vind ik.
huh? Jij vindt Hard Rock Bottom meer punk? Ik vind het een matig album niet zo boeiend en de voorganger More Betterness! is echt een hele grote bagger cd, dat gaat gewoon nergens meer over, alles daarvoor is echt vet. maar sinds More Betterness! vind ik NOFAN niet meer boeiend. Hard Rock Bottom is ook maar matig, hopelijk komen ze de volgende keer met iets van de goeie oude tijd, die stijl is veel beter
That's The Way Things Go
pi_14914493
en over 1208, ja ik vind ze ook cool, niet super goed maar wel een aardig bandje, ik vond het echt jammer dat ik niet bij hun kon zijn en uiteraad ook niet bij Guttermouth, toen zij in de Melkweg stonden. Maar ach ja.
Raised Fist ken ik ook en ja ze zijn wel aardig, niet zo bijzonder
That's The Way Things Go
  dinsdag 25 november 2003 @ 13:29:34 #31
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_14914494
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:57 schreef mikezwet het volgende:

[..]

NooWaag zeker. Hij heeft een punkrock site: http://www.noowaag.com/
Ik heb ook eens wat bootlegs besteld bij hem, prima verzorgd, goed opgenomen, ik heb AFI, Millencolin en No Use For a Name, alledrie in de Melkweg opgenomen. Cool gewoon dat iemand dat doet en aanbied.


Ja die ja, weet alleen niet of je nou wel of niet mag linken naar bootleg sites.. Nou ja, het is iig een heel goeie aanrader! Kijk er maar es ff op!
pi_14914530
ej coole site, ik ga ook wat bestellen denk ik
That's The Way Things Go
pi_14914956
Die Fat_Mike die ook hier op FOK! zit heeft die filmpjes geschoten van 5 sept 2002, toen NOFX ook in de Melkweg was.
  dinsdag 25 november 2003 @ 13:50:33 #34
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_14915069
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:46 schreef =HellFire= het volgende:
Die Fat_Mike die ook hier op FOK! zit heeft die filmpjes geschoten van 5 sept 2002, toen NOFX ook in de Melkweg was.
Ja, daarop zie je mij ook nog ergens heen en weer geslingert worden..
Zijn die ook ergens allemaal te downloaden toevallig? Want ik heb er een stuk of 10 van gevonden her en der, maar nog lang niet allemaal..
pi_14915768
Mail me maar. Heb wel een ftptje... of die nog up is weet ik niet.
pi_14916728
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:20 schreef =HellFire= het volgende:
Mail me maar. Heb wel een ftptje... of die nog up is weet ik niet.
ik ben je ook gaan lastig vallen met een mail
That's The Way Things Go
pi_14919760
Oh zijn die van hem, ik heb idd wat filmpjes op kazaa gevonden, een stuk of 4 op hdd, de rest kon ie ff niet downloaden.

Ohja, Nufan met Hard rock bottom vind ik idd meer punk, ik heb wat andere albums van hun en dat vind ik meer hardcore achtig, HRB klinkt wat melodischer en dat spreekt mij wel aan och ieder zijn smaak, hehe

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  dinsdag 25 november 2003 @ 17:17:45 #38
15186 koetjeboe
gone in a second
pi_14921000
hmz, nufan vind ik toch niet echt hardcore, ook de oudere albums niet ... het laatste concert in de melkweg was ook niet echt een hardcore concert imo
pi_14921031
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:17 schreef koetjeboe het volgende:
hmz, nufan vind ik toch niet echt hardcore, ook de oudere albums niet ... het laatste concert in de melkweg was ook niet echt een hardcore concert imo
Was wel gezellig tho, en de muziek klonk iig beter live dan op cd.

Tis bijna emo met poppunkkantjes.

Anyways, mail verstuurd.

  dinsdag 25 november 2003 @ 17:52:16 #40
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14922083
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:53 schreef OLP_Moose het volgende:

[..]

Frenzal Rhomb staat in het voorprogramma van de Dropkick Murphys op 25 februari in 013.


Frenzal Rhomb is veel beter dan Dropkick, ik ga er misschien wel naartoe.
pi_14922145
ppff, de meeste bands die hier al genoemd zijn vind ik ook zwaar goed, zoals Bad Religion, AFI, NOFX, Boysetsfire, At the drive-in en Pennywise

Andere bands die ik ook erg goed vind zijn Propagandhi, Refused, The Ramones, The Exploited, The Offspring, System of a Down en Biohazard

Ik vind het echt jammer dat ik niet naar het concert van AFI in de Melkweg kon Ik ging de dag ervoor al naar een ander optreden in Leeuwarden, dus had geen geld meer

pi_14922284
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Andere bands die ik ook erg goed vind zijn Propagandhi, Refused, The Ramones, The Exploited, The Offspring, System of a Down en Biohazard
Ramones idd ook wel lache, Pet Sematary vind ik wel goed, maar ze maakten toch meer rock 'n' roll?
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik niet naar het concert van AFI in de Melkweg kon Ik ging de dag ervoor al naar een ander optreden in Leeuwarden, dus had geen geld meer
Jiez ga dan ff werken of, 15 euro voor een concertje is toch niet zoveel, weet niet hoeoud je bent maar met een bijbaantje verdien je toch snel 5 euro als 16 jarige ofzo, toch?

Niks gezegt als je al een baan hebt enz

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14922702
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Frenzal Rhomb is veel beter dan Dropkick, ik ga er misschien wel naartoe.


maar om weer 30 euro uit te geven aan alleen Frenzal Rhomb probeer wel kaartjes te winnen
pi_14922858
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:59 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ramones idd ook wel lache, Pet Sematary vind ik wel goed, maar ze maakten toch meer rock 'n' roll?
[..]

Jiez ga dan ff werken of, 15 euro voor een concertje is toch niet zoveel, weet niet hoeoud je bent maar met een bijbaantje verdien je toch snel 5 euro als 16 jarige ofzo, toch?

Niks gezegt als je al een baan hebt enz


uhm, ik heb wel een baan, bezorg kranten, alleen het gaat niet alleen om het concertkaartje, ik zal er ook moeten zien te komen, en ik was dan iets van 20 euro aan treinkaartje kwijt, dus was ik totaal 35 euro kwijt, en dat had ik niet, want het was aan het eind van de maand
  dinsdag 25 november 2003 @ 18:27:40 #45
17420 DeX090
bastard on parade
pi_14922914
Tsunami Bomb!!!

Echt een aanrader, vrouwelijke vocalist, echt een zeer strakke band. Take The Reins en Headlights On A Handgrenade zijn mijn favoriete songs, probeer ze eens!

Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 25 november 2003 @ 19:25:01 #46
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_14924442
Heb net eens wat Frenzal Rhomb beluisterd, en dat is inderdaad wel vet! Hebben ze een officiele site?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 25 november 2003 @ 19:34:20 #47
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14924670
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:59 schreef mikezwet het volgende:
Ramones maakten toch meer rock 'n' roll?
pi_14924695
Tsja ik hou het toch bij Snuff en Adhesive, wereldbands in mijn ogen.

Op de voet gevolgd door Propagandhi en Randy (t/m The rest is silence)

Jammer dat je zo weinig over snuff hoort hier op het forum.

Ieder zijn mening. Ik hou ook van smarties...
pi_14925945
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:25 schreef Rahl het volgende:
Heb net eens wat Frenzal Rhomb beluisterd, en dat is inderdaad wel vet! Hebben ze een officiele site?
astublieft, de officiele site
pi_14926363
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:35 schreef Feather het volgende:
Tsja ik hou het toch bij Snuff en Adhesive, wereldbands in mijn ogen.

Op de voet gevolgd door Propagandhi en Randy (t/m The rest is silence)

Jammer dat je zo weinig over snuff hoort hier op het forum.


Propagandhi
Lagwagon maakt ook supergoede muziek, ik ben ze hier nog niet tegengekomen
En natuurlijke de echte bekende: millencolin, pennywise, the offspring, nofx, bad religion.
nog wat andere bands waar ik graag naar luister: fenix tx, mxpx, strung out, guttermouth, big wig, en zo kan ik nog wel doorgaan
pi_14927751
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:59 schreef mikezwet het volgende:Jiez ga dan ff werken of, 15 euro voor een concertje is toch niet zoveel, weet niet hoeoud je bent maar met een bijbaantje verdien je toch snel 5 euro als 16 jarige ofzo, toch?
meestal komt er een treinkaartje bij en bij de melkweg nog lidmaatschap gedoe, misschien nog een t-shirt erbij. Trouwens 5 euro voor een 16-jarige, ik dacht het toch niet, eerder 2.50 a 3.00 euro. ja idd we worden met weinig afgescheept maar je kunt er weinig aan doen.
That's The Way Things Go
pi_14928368
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:20 schreef -Muse- het volgende:
Ik vindt Puk-Rock toch wel het vetste
vooral Nofx, pennywise, 1208,the ataris, Bad religion, millencolin, the misfits etc.

maar kent iemand van jullie de band " Raised Fist! " ?

ook zeer goed, tis een soort american hardcore punk ofzo.
aanrader!


Raised Fist komt zaterdag 27 maart 2004 waarschijnlijk naar nederland! t staat op de site van t patronaat bij 'verwacht'.
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14929186
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 21:32 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

meestal komt er een treinkaartje bij en bij de melkweg nog lidmaatschap gedoe, misschien nog een t-shirt erbij. Trouwens 5 euro voor een 16-jarige, ik dacht het toch niet, eerder 2.50 a 3.00 euro. ja idd we worden met weinig afgescheept maar je kunt er weinig aan doen.


haha, ik verdien 7 euro per uur hoor
pi_14931444
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:35 schreef Feather het volgende:


Jammer dat je zo weinig over snuff hoort hier op het forum.


Snuff

Probeer die maar te reviven.

pi_14931564
al gedaan

leuk, een snuff topic!

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14931696
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:21 schreef iroQuai het volgende:
al gedaan

leuk, een snuff topic!


Gelukkig hebben we nog iemand die kan reanimeren.
pi_14932115
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

uhm, ik heb wel een baan, bezorg kranten, alleen het gaat niet alleen om het concertkaartje, ik zal er ook moeten zien te komen, en ik was dan iets van 20 euro aan treinkaartje kwijt, dus was ik totaal 35 euro kwijt, en dat had ik niet, want het was aan het eind van de maand


Ik vat hem, dat vind ik altijd klote bij de melkweg dat je er dan weer helemaal heen moet met de trein en ik ben z'n superheld op stations met bussen enz , hehe. Maar met de auto is helemaal ballen.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14932694
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 21:51 schreef iroQuai het volgende:

[..]

Raised Fist komt zaterdag 27 maart 2004 waarschijnlijk naar nederland! t staat op de site van t patronaat bij 'verwacht'.


Tijd geleden dat ik ze had gezien in LVC in Leiden, samen met Bombshell Rocks. Hou in principe niet echt van hardcore, maar het klonk toch wel enorm goed zeg!!

Qua punkrock luister ik voornamelijk nog naar Adhesive, Satanic Surfers, Lagwagon, Astream en Strung Out.

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_14934684
quote:
Op woensdag 26 november 2003 00:12 schreef diesel_boy het volgende:

[..]
Qua punkrock luister ik voornamelijk nog naar Adhesive, Satanic Surfers, Lagwagon, Astream en Strung Out.


Adhesive vind ik zelf ook wel erg goed, alleen jammer dat ze gestopt zijn.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14938449
1208 komt trouwens met een nieuw album. Hij heet 'Turn Of The Screw' en 10 feb 2004 wordt hij gereleased.

site epitaph:
www.epitaph.com/bands/index.php?id=345

officieele site:
www.1208music.com

That's The Way Things Go
pi_14948873
Ik had eens twee nummers van www.epitaph.com uit de demo sectie gedownload van een band genaamd Friday Star. Ik vind het ze op het moment wel goed. Ze omschrijven zichzelf als volgt:
Italian Emo Indie Pop Punk Band

op hun site meer info http://www.fridaystar.net/
Check it out

[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 26-11-2003 17:54]

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14948965
De nieuwe shit op Epitaph heb ik nu al 3 maanden niet meer echt gevolgd... Het vertrouwen in nieuw goed spul is een beetje kwijt. Vindt het allemaal zo magertjes tegenwoordig.
  woensdag 26 november 2003 @ 19:54:02 #63
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_14952181
quote:
Op woensdag 26 november 2003 17:51 schreef =HellFire= het volgende:
De nieuwe shit op Epitaph heb ik nu al 3 maanden niet meer echt gevolgd... Het vertrouwen in nieuw goed spul is een beetje kwijt. Vindt het allemaal zo magertjes tegenwoordig.
Ik vindt die nieuwe cd van Matchbook Romance "stories and alibis" erg goed toch een nieuwe band van Epitaph

verder luister ik : Pulley, Pennywise, Less than Jake, MFGG, Reel big fish, Face to Face, Millencolin en niet te vergeten Down By Law

You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
pi_14952288
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:54 schreef FooFighters het volgende:
verder luister ik : Pulley, Pennywise, Less than Jake, MFGG, Reel big fish, Face to Face, Millencolin en niet te vergeten Down By Law
en de Foo Fighters
That's The Way Things Go
pi_14952754
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:54 schreef FooFighters het volgende:

[..]

Ik vindt die nieuwe cd van Matchbook Romance "stories and alibis" erg goed toch een nieuwe band van Epitaph


Ik vind er niks aan... saaie muziek. Live ook niet denderend. Totaal niet mijn ding.
pi_14953732
Momenteel zijn Boy sets Fire en Hell is for Heroes niet uit mijn cd spelertje te branden. Ook yellowcard mag er wezen, dit is volgens mij nog een redelijk onbekend bandje maar zeker de moeite waard! heb deze band ontdekt door de soundtrack van de snowboard game Amped.
pi_14954844
Ten Foot Pole heb ik nu opstaan, ook gewoon een keigoeie band.
Die zijn er toch mee gekapt?

Edit:
Idd komt er een nieuw album uit (Maart 2003) genaamd "Subliminable Messages", ben benieuwt

[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 26-11-2003 22:08]

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14955035
Volgens hun webste komt er in maart 2004 een nieuw album uit .
Goede band trouwens, heb een split van hen met Satanic Surfers.
  woensdag 26 november 2003 @ 21:39:01 #69
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14955541
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:19 schreef mikezwet het volgende:
Ten Foot Pole heb ik nu opstaan, ook gewoon een keigoeie band.
Die zijn er toch mee gekapt?
Niet gekapt. Wel weg bij Epitaph...
Nooit goed voor je carrière natuurlijk


En Dr. Dre: Is dat een quote van As Friends Rust in je sig of is dat een gewoon een bekende uitdrukking?

pi_14955705
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:39 schreef againstthegrain het volgende:
En Mr. Dre: Is dat een quote van As Friends Rust in je sig of is dat een gewoon een bekende uitdrukking?
Is inderdaad een quote van As Friends Rust, ben een groot fan van deze band. Jammer dat ze niet meer bestaan
pi_14956650
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 21:51 schreef iroQuai het volgende:

[..]

Raised Fist komt zaterdag 27 maart 2004 waarschijnlijk naar nederland! t staat op de site van t patronaat bij 'verwacht'.


duh dat eunt... wilk dus wel ff heen
pi_14957185
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:39 schreef againstthegrain het volgende:

[..]

Niet gekapt. Wel weg bij Epitaph...
Nooit goed voor je carrière natuurlijk


Wat? Bij Epitaph komen of gaan?
pi_14958322
quote:
Op woensdag 26 november 2003 17:51 schreef =HellFire= het volgende:
De nieuwe shit op Epitaph heb ik nu al 3 maanden niet meer echt gevolgd... Het vertrouwen in nieuw goed spul is een beetje kwijt. Vindt het allemaal zo magertjes tegenwoordig.
ben het al een hele tijd kwijt eigenlijk, bij por6 al eigenlijk.. die vond ik al niet veel soeps meer, en tis er niet beter op geworden in die tijd eigenlijk..
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14958425
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:03 schreef iroQuai het volgende:

[..]

ben het al een hele tijd kwijt eigenlijk, bij por6 al eigenlijk.. die vond ik al niet veel soeps meer, en tis er niet beter op geworden in die tijd eigenlijk..


I agree. Tis allemaal nog wel leuk, sommige nieuwe bands dan, maar geniaal nieuw spul erbij... nah dat allang niet meer.

PoR8 was ook zo'n deceptie. Gaf het niveau van het label tegenwoordig wel aan imo.

  woensdag 26 november 2003 @ 23:11:45 #75
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14958608
Hoe zit het eigenlijk met het nieuwe album van Millencolin?
pi_14958832
Writing new songs for a new album is what's up in the Millencolin schedule right now!

staat bij 'latest updates' op de site, onderaan in het lijstje. tis in ieder geval van voor 28 oktober.

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14958858
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:11 schreef Ixnay het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het nieuwe album van Millencolin?
Ze zoeken nog steeds naar z'n broer as we speak, bovendien zit de apparatuur onder het stof, kan nog wel paar maanden duren.
  woensdag 26 november 2003 @ 23:26:17 #78
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14959129
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:19 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ze zoeken nog steeds naar z'n broer as we speak, bovendien zit de apparatuur onder het stof, kan nog wel paar maanden duren.


Nog steeds?
pi_14959459
Op de nieuwe punk-o-rama staat idd niet echt veel goede bands op, en er staat zelfs rap op

mja verder staan de bekende bands er wel op met neiuwe nummers enzo. die zij wel goed. (pennywise,nofx,bad religion enz.)

(btw. onder de "nieuwe" por, bedoel ik dus de laatste)

  woensdag 26 november 2003 @ 23:45:36 #80
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14959727
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:43 schreef Mr.Dre het volgende:
Is inderdaad een quote van As Friends Rust, ben een groot fan van deze band. Jammer dat ze niet meer bestaan
Kewle band idd. Hebben zeer sterke nummers gemaakt

Ken je trouwens Bridgeburner? Bijproject van ze. Klinkt ook erg leuk...

pi_14959853
Hmm ach het -hoeft- niet vervelend te zijn als een punk-compilatie album ook een rapnummer heeft.

Cheap Shots 5 bijvoorbeeld, daar ook een rapnr op (Ambush in the Night), en die vind ik echt wel vet maar bij Punk-O-Rama had ik een andere verwachting, aangezien je op bijv. POR 1 of 2 nooit een rapnr had kunnen horen

(ik ken verder de andere delen uit de cheap shot serie niet, ik weet dus niet of het normaal is op een cheap shots cd zulke nummers er op te zetten)

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  woensdag 26 november 2003 @ 23:51:58 #82
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14959918
* DFL*
pi_14960394
Thought Control, Poison Idea!

edit: groezrock 2004 is trouwens op 24 april!

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14960815
wel raar dat ze die rap onder Epitaph brengen, want Brett heeft nog een ander label waar ze alle non-punk op uitbrengen, dan denk je toch breng al die rap gedoe daar op uit
Ook wel stom dat het niet 1 rap nummer is maar ook gelijk een paar nummers
That's The Way Things Go
pi_14963500
quote:
Op donderdag 27 november 2003 00:21 schreef Nitro_YE het volgende:
wel raar dat ze die rap onder Epitaph brengen, want Brett heeft nog een ander label waar ze alle non-punk op uitbrengen, dan denk je toch breng al die rap gedoe daar op uit
Ook wel stom dat het niet 1 rap nummer is maar ook gelijk een paar nummers
Ach aan alles komt een eind en als er dan nieuwe spelers in de markt komen is het niet erg,
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14965564
nou ja rap is op zijn eigen manier ook weer een soort punk ej
That's The Way Things Go
  donderdag 27 november 2003 @ 10:58:44 #87
15186 koetjeboe
gone in a second
pi_14965893
ja .. en bach en mozart ook
  donderdag 27 november 2003 @ 13:58:24 #88
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14970709
Wat vinden jullie van MXPX?

Ik luister het de laatste tijd vaak, en vind het wel relaxte muziek, en al zeker voor poppunk.

pi_14971100
quote:
Op donderdag 27 november 2003 00:21 schreef Nitro_YE het volgende:
wel raar dat ze die rap onder Epitaph brengen, want Brett heeft nog een ander label waar ze alle non-punk op uitbrengen, dan denk je toch breng al die rap gedoe daar op uit
Ook wel stom dat het niet 1 rap nummer is maar ook gelijk een paar nummers
Hebben ze die cds dan niet gewoon onder Anti- uitgebracht?

EDIT:

quote:
Atmosphere
Seven's Travels
Epitaph/Rhymesayers
Rhymesayers?! Ook goed

Zie trouwens op de Epitaph site dat ze echt tons of nieuwe bands hebben getekend. Ga ze maar eens checken...

pi_14973431
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:58 schreef Ixnay het volgende:
Wat vinden jullie van MXPX?

Ik luister het de laatste tijd vaak, en vind het wel relaxte muziek, en al zeker voor poppunk.


chick magnet en punk rock show zijn OK! barbie girl vind ik maar niks...
pi_14980284
Zitten inderdaad best leuke nrs tussen, bij MXPX. "Awsome God" vind ik erg leuk trouwens qua titel/tekst.
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14980807
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:09 schreef againstthegrain het volgende:

[..]

Hebben ze die cds dan niet gewoon onder Anti- uitgebracht?


dat weet ik niet meer, maar ik heb het geloof ik gehoord op de POR DVD, dus als je hem hebt moet je er maar is naar luisteren, het kwam iig een keer voorbij.

en over MxPx leuke band, maar niet super, typisch een band waar je bij elk album gewoon ff een paar goeie nummers moet uitpikken en die samen in een playlist zetten zodat je iets goeds krijgt

That's The Way Things Go
pi_14981271
ja, en ook niet te lang moet luisteren
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14984665
quote:
Op donderdag 27 november 2003 19:53 schreef iroQuai het volgende:
ja, en ook niet te lang moet luisteren
Goeie site heb je in je sig staan
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  donderdag 27 november 2003 @ 21:51:10 #95
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14984881
quote:
Op donderdag 27 november 2003 19:36 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

dat weet ik niet meer, maar ik heb het geloof ik gehoord op de POR DVD, dus als je hem hebt moet je er maar is naar luisteren, het kwam iig een keer voorbij.

en over MxPx leuke band, maar niet super, typisch een band waar je bij elk album gewoon ff een paar goeie nummers moet uitpikken en die samen in een playlist zetten zodat je iets goeds krijgt


Dan moet je die cd 10 Years And Running eens luisteren, dat zijn de beste nummers van ieder album bij elkaar gezet.
pi_14986193
ja daar staan wel een aantal toppers op, maar helaas niet mijn perfecte lijst maar ja je kan niet alles hebben
That's The Way Things Go
pi_14988680
quote:
Op donderdag 27 november 2003 21:44 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Goeie site heb je in je sig staan


Thank you

Wat vinden jullie van Oxymoron trouwens? je kunt hele albums downloaden op de oxymoron site. ik vind het echt vet

edit 1: http://www.oxys.de/
edit 2: ow, ik zie dat je geen hele albums kunt downloaden, alleen wat liedjes.
hoe kom ik dan aan al die complete albums?! *snapt er niks van*

[Dit bericht is gewijzigd door iroQuai op 27-11-2003 23:44]

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14988950
Trouwens, Beans en The Real McKenzies komen naar de melkweg!!

http://www.stack.nl/~clowntje/concerten.php?id=2766

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14989444
quote:
Op donderdag 27 november 2003 23:46 schreef iroQuai het volgende:
Trouwens, Beans en The Real McKenzies komen naar de melkweg!!

http://www.stack.nl/~clowntje/concerten.php?id=2766


Daar ga ik zo hard heen he.

Paul Mckenzie weer meeten, kijken of ie me nog herkent, de drunk bastard.

Ook leuk dat Beans komt... heb positieve dingen over ze gehoord.

pi_15007737
Jaaa beans is echt vet!

heb alle cd's (3) van beans

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_15008468
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:16 schreef iroQuai het volgende:
Jaaa beans is echt vet!

heb alle cd's (3) van beans


Ik heb Weapons for the Weak. is dat een beetje de beste?

Welke is de beste eik?

pi_15010419
ik vind "C'mon Get It On!!" net iets beter, maar dat kan ook zijn omdat ik "Weapons Of The Weak" te vaak geluisterd heb

ik vind de 3e cd een beetje tegenvallen in vergelijking met de 1e en 2e, maar tussen de eerste twee zit weinig verschil qua goed vind ik

trouwens, op het dutch punk message board stond dit:

nieuwe layout van punx.nl

ziet er al wat beter uit dan die die ze nu hebben. wat kleurrijker

tis alleen niet echt mijn stijl, iets te happy happy joy joy meer gericht op uiterlijk dan op functionaliteit...

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_15010464
Ach het is beter.

Maar, als ze nog steeds zulke amateuristische newsposts hebben, hoeft het van mij echt niet.

pi_15010622
klopt. kun je veel beter op punksquad kijken!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_15102783
Wie o wie heeft er een creditcard en/of een PayPal account?!

zo ja, dan kun je 7 compilatie cd's bestellen voor 10 dollar (en wat verzendkosten), met echt veel bekende bands er op. bijv. Hot Water Music, The Ataris, NOFX, Death By Stereo, Blink 182, RX Bandits, Sick Of It All, Strung Out, Against All Authority, Lagwagon, The Get Up Kids, 88 Fingers Louie, New Found Glory, Me First & The Gimme Gimmes, Home Grown, The Movielife, Mad Caddies, Teen Idols en SNUFF

http://www.stack.nl/~clowntje/nieuws.php?id=2639

echt goedkoop zeg! ik heb zelf geen creditcard, maar ik regel wel dat een vriend van me ze voor me besteld

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_15105477
ik heb er helaas ook geen, maar als ik er 1 had dan zou ik heel ebay onveilig maken
That's The Way Things Go
  woensdag 3 december 2003 @ 10:01:53 #107
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_15109552
[offtopic]
Moet je voor een creditcard een bepaald inkomen hebben btw?
Ik wil wel een Visa aanvragen, maar weet niet of ik daar voldoende inkomen voor heb.
[/offtopic]
pi_15279139
en toen was het still...............
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_15279160
The Offspring en Greenday
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_15279236
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:32 schreef Rood_schaap het volgende:
The Offspring en Greenday
zijn cool
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_15279315
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:32 schreef Rood_schaap het volgende:
The Offspring en Greenday
moet ik nog een keer live zien.
  dinsdag 9 december 2003 @ 17:42:59 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_15279390
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:32 schreef Rood_schaap het volgende:
The Offspring en Greenday
Goeie muzieksmaak!
pi_15289023
Bad Brains - Banned in D.C.; Their Greatest Riffs

WAT EEN GEWELDIGE CD!!!!!

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')