Vertalingen, om de een of andere reden released men een spel niet als het nog niet vertaald is naar duits, frans, italiaans, etc. Voor bv Nederland en de UK is dat natuurlijk belachelijk, omdat die het liefste engels zien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:03 schreef pkwarts het volgende:
* blaast het stof van dit topic af
Iemand al de reden gevonden waarom het releasen op PAL echt idioot lang duurt?
Online scoreboard en downloadable new levels / weapons etc etc ! Geen multiplayer iig maar dat komt omdat dat spel daar ook niet echt geschikt voor isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:13 schreef Mister_T het volgende:
Ik zag ook dat er een live optie opzit? wat houd de mp dan in? kan me er niet echt iets bij voorstellen
Daarom snapte ik het al nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen multiplayer iig maar dat komt omdat dat spel daar ook niet echt geschikt voor is
Whehe, als ik de screens zie betwijfel ik het ten zeerste dat de GC dat zou trekken. Ik wou vooral zeggen dat als de GC hem niet trekt, dat de PS2 hem dan zeker niet trekt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:16 schreef twi het volgende:
Als 1 van de twee overige consoles deze game zou kunnen trekken, zou het de GameCube wel zijn. Alleen twijfel ik eraan, de GC games hebben over het algemeen een heel andere tekenstijl en zitten anders in elkaar. Dat zet de GC ook zo af van de PS2 en Xbox, die min of meer op elkaar lijken, maar andere hardwaretypes bevatten.
Wat kost tegenwoordig een Xbox nou. Een hoop gameplezier met een spel wat je in het begin al leuk vond mag je jezelf toch niet ontzeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Whehe, als ik de screens zie betwijfel ik het ten zeerste dat de GC dat zou trekken. Ik wou vooral zeggen dat als de GC hem niet trekt, dat de PS2 hem dan zeker niet trekt.
Dit is denk ik het eerste spel waar ik stevig van baal dat ie xbox exclusive is. Kheb best wat plezier beleefd aan Ninja Gaiden voor de NES.
http://forum.fok.nl/topic/430288/2/25#17666543quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:29 schreef taart het volgende:
Ninja Gaiden gaat toch ongesensureerd naar Europa!![]()
![]()
![]()
http://www.xboxarena.nl/article.php?id=1585
Heb jij nooit het origineel gespeeld?quote:Op maandag 24 november 2003 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
Is dit zoiets als Devil May Cry?
Kleine aanvulling. Er is dus een tournament mode, dus later dit jaar (ik geloof in mei ergens) actief wordt gemaakt, waarin een online scoreboard zit (hierin wordt bijgehouden wie de hoogste scores op welk level had), downloadable levels zullen zitten, evt. wapens, EN..... een online tournament compleet met voorrondes etc.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Online scoreboard en downloadable new levels / weapons etc etc ! Geen multiplayer iig maar dat komt omdat dat spel daar ook niet echt geschikt voor is
Ik krijg serieus steeds meer kriebels als ik dit lees. Ik MOET dit spel hebben.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:11 schreef Michel het volgende:
[..]
Kleine aanvulling. Er is dus een tournament mode, dus later dit jaar (ik geloof in mei ergens) actief wordt gemaakt, waarin een online scoreboard zit (hierin wordt bijgehouden wie de hoogste scores op welk level had), downloadable levels zullen zitten, evt. wapens, EN..... een online tournament compleet met voorrondes etc.
Dit zou moeten betekenen dat iedereen die Ninja Gaiden 1x heeft uitgespeeld (is een vereiste) deel kan nemen aan dit tournament, speciaal hiervoor gemaakte levels kan downloaden en zich kan qualificeren om een ronde verder te komen.
Kom je verder dan kan je het weer opnemen tegen de winnaars van de vorige ronden in wederom compleet nieuwe levels. Erg gave feature lijkt me!
Nee ik denk eerder dat ze de score gaan vergelijken. Niks online met zijn allen. Of heb ik dat fout ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:38 schreef piet_pelle het volgende:
Een soort van deathmatch free for all dus ? Ik vraag me af hoe ze dat uit willen werken, ik bedoel iedereen gewoon rondrennen en massal koppensnellen ?
Nee, denk het niet. Tecmo brengt voor zover ik weet geen PC games uit.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:46 schreef TonyMalony het volgende:
iemand enig idee of ninja gaiden ooit nog voor de pc uitgebracht word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |