abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2004 @ 13:46:00 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17666543
Ninja Gaiden has NOT been censored for Europe.

Prachtig artikel... geen nood NG fans

Kleine stukje van het artikel

Indeed, although an official statement from Microsoft UK conceded that "minor changes may be made to ensure that the game satisfies ratings requirements in Europe," we were told categorically that the game will be submitted as is - with decapitations, head-stump blood geysers and exploding chest cavities intact. If, at that stage in production, the authorities in certain countries demand a few alterations, some changes may have to be made, but it's no more or less severe in this case than in any other. For heaven's sake, Tecmo's probably just worried about the bloody shurikens (throwing stars), regularly cut from similar titles in Europe without bothering anybody. In short: there is no pre-emptive policy of censorship in place at Microsoft UK, or any other European branch of the publisher.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 14:06:46 #27
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_17666970
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:03 schreef pkwarts het volgende:
* blaast het stof van dit topic af

Iemand al de reden gevonden waarom het releasen op PAL echt idioot lang duurt?
Vertalingen, om de een of andere reden released men een spel niet als het nog niet vertaald is naar duits, frans, italiaans, etc. Voor bv Nederland en de UK is dat natuurlijk belachelijk, omdat die het liefste engels zien.
Het zal dus wel uit het feit voortkomen dat het goedkoper om allemaal die schijfjes tegelijk te drukken, dan een aantal aparte releases waarbij er opnieuw gedrukt dient te worden.

Maar goed, dit is een gok, zeker weten doe ik het niet.
Het heeft in ieder geval niets met ntsc / pal te maken, want daar wordt tijdens development al rekening meegehouden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fliepke op 12-03-2004 14:15:05 ]
pi_17667119
Is niet echt mijn genre spel, maar misschien ga ik hem toch maar kopen. Het ziet er namelijk allemaal wel heel erg mooi uit
Xbox Live: Anormius
pi_17667134
Ik zag ook dat er een live optie opzit? wat houd de mp dan in? kan me er niet echt iets bij voorstellen
  vrijdag 12 maart 2004 @ 14:38:33 #30
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17667706
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 14:13 schreef Mister_T het volgende:
Ik zag ook dat er een live optie opzit? wat houd de mp dan in? kan me er niet echt iets bij voorstellen
Online scoreboard en downloadable new levels / weapons etc etc ! Geen multiplayer iig maar dat komt omdat dat spel daar ook niet echt geschikt voor is
  vrijdag 12 maart 2004 @ 14:52:41 #31
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_17668043

Voor mij reden genoeg om hem te kopen
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  vrijdag 12 maart 2004 @ 14:58:24 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17668173
pi_17669872
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 14:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geen multiplayer iig maar dat komt omdat dat spel daar ook niet echt geschikt voor is
Daarom snapte ik het al niet
  vrijdag 12 maart 2004 @ 16:21:51 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_17669969
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 01:16 schreef twi het volgende:
Als 1 van de twee overige consoles deze game zou kunnen trekken, zou het de GameCube wel zijn. Alleen twijfel ik eraan, de GC games hebben over het algemeen een heel andere tekenstijl en zitten anders in elkaar. Dat zet de GC ook zo af van de PS2 en Xbox, die min of meer op elkaar lijken, maar andere hardwaretypes bevatten.
Whehe, als ik de screens zie betwijfel ik het ten zeerste dat de GC dat zou trekken. Ik wou vooral zeggen dat als de GC hem niet trekt, dat de PS2 hem dan zeker niet trekt.

Dit is denk ik het eerste spel waar ik stevig van baal dat ie xbox exclusive is. Kheb best wat plezier beleefd aan Ninja Gaiden voor de NES.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 16:27:48 #35
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17670104
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 16:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Whehe, als ik de screens zie betwijfel ik het ten zeerste dat de GC dat zou trekken. Ik wou vooral zeggen dat als de GC hem niet trekt, dat de PS2 hem dan zeker niet trekt.

Dit is denk ik het eerste spel waar ik stevig van baal dat ie xbox exclusive is. Kheb best wat plezier beleefd aan Ninja Gaiden voor de NES.
Wat kost tegenwoordig een Xbox nou. Een hoop gameplezier met een spel wat je in het begin al leuk vond mag je jezelf toch niet ontzeggen
pi_17680621
Ninja Gaiden gaat toch ongesensureerd naar Europa!

http://www.xboxarena.nl/article.php?id=1585
  zaterdag 13 maart 2004 @ 08:21:16 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17683492
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:29 schreef taart het volgende:
Ninja Gaiden gaat toch ongesensureerd naar Europa!

http://www.xboxarena.nl/article.php?id=1585
http://forum.fok.nl/topic/430288/2/25#17666543
  zaterdag 13 maart 2004 @ 13:23:59 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17686509
  zaterdag 13 maart 2004 @ 13:30:16 #39
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17686622
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
Is dit zoiets als Devil May Cry?
Heb jij nooit het origineel gespeeld?
Vroeger leek het er niet eens op, al kan ik wel begrijpen dat je dit enigzins DMC achtig vindt.

Zou er bijna een XBOX voor kopen.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17695094
[copy/paste uit xbox topic]

Gisteren erg laat Ninja Gaiden voor de eerste keer uitgespeeld. Wat een game, wat een levels, wat een bosses. Zeker op het einde wordt het zo ongelovelijk moeilijk dat je serieus op tactiek moet gaan leunen wil je verder kunnen komen (niet echt een game voor button smashers dus). Mocht er behoefte aan zijn dan zal ik deze week wel een uitgebreide review plaatsen.

Heb er aan pure speeltijd bijna 25 uur over gedaan, en ben nu druk op weg voor een tweede keer om de oudere Ninja Gaiden games te unlocken. (Inmiddels NG1 en 2 al geunlocked).

Dé game van 2004 wat mij betreft.
pi_17695158
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 14:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Online scoreboard en downloadable new levels / weapons etc etc ! Geen multiplayer iig maar dat komt omdat dat spel daar ook niet echt geschikt voor is
Kleine aanvulling. Er is dus een tournament mode, dus later dit jaar (ik geloof in mei ergens) actief wordt gemaakt, waarin een online scoreboard zit (hierin wordt bijgehouden wie de hoogste scores op welk level had), downloadable levels zullen zitten, evt. wapens, EN..... een online tournament compleet met voorrondes etc.

Dit zou moeten betekenen dat iedereen die Ninja Gaiden 1x heeft uitgespeeld (is een vereiste) deel kan nemen aan dit tournament, speciaal hiervoor gemaakte levels kan downloaden en zich kan qualificeren om een ronde verder te komen.

Kom je verder dan kan je het weer opnemen tegen de winnaars van de vorige ronden in wederom compleet nieuwe levels. Erg gave feature lijkt me!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:30:03 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17697176
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:11 schreef Michel het volgende:

[..]

Kleine aanvulling. Er is dus een tournament mode, dus later dit jaar (ik geloof in mei ergens) actief wordt gemaakt, waarin een online scoreboard zit (hierin wordt bijgehouden wie de hoogste scores op welk level had), downloadable levels zullen zitten, evt. wapens, EN..... een online tournament compleet met voorrondes etc.

Dit zou moeten betekenen dat iedereen die Ninja Gaiden 1x heeft uitgespeeld (is een vereiste) deel kan nemen aan dit tournament, speciaal hiervoor gemaakte levels kan downloaden en zich kan qualificeren om een ronde verder te komen.

Kom je verder dan kan je het weer opnemen tegen de winnaars van de vorige ronden in wederom compleet nieuwe levels. Erg gave feature lijkt me!
Ik krijg serieus steeds meer kriebels als ik dit lees. Ik MOET dit spel hebben.
pi_17749275
Een soort van deathmatch free for all dus ? Ik vraag me af hoe ze dat uit willen werken, ik bedoel iedereen gewoon rondrennen en massaal koppensnellen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door piet_pelle op 16-03-2004 11:32:58 (typo) ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:21:44 #44
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17750041
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 10:38 schreef piet_pelle het volgende:
Een soort van deathmatch free for all dus ? Ik vraag me af hoe ze dat uit willen werken, ik bedoel iedereen gewoon rondrennen en massal koppensnellen ?
Nee ik denk eerder dat ze de score gaan vergelijken. Niks online met zijn allen. Of heb ik dat fout ?
  woensdag 17 maart 2004 @ 08:23:10 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17769803
Eindelijk de Eurogamer review,.. een graadmeter voor me

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54896

you've never played a game that's simultaneously as gorgeous, entertaining, inviting and downright hardcore as Ninja Gaiden. No other game manages to deliver on the potential of controlling a ninja with this much flair and authority - it is one of the finest action games ever made. Sever my spinal cord if I'm lying [snip -Ed].

pi_17807913
iemand enig idee of ninja gaiden ooit nog voor de pc uitgebracht word?
pi_17808727
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 19:46 schreef TonyMalony het volgende:
iemand enig idee of ninja gaiden ooit nog voor de pc uitgebracht word?
Nee, denk het niet. Tecmo brengt voor zover ik weet geen PC games uit.
-
pi_18427540
Kzit net ff de gamepro te lezen (ja, ik ben 1 van de kneuzen die daar lid van is) en ja hoor dat staat ie: NINJA GAIDEN!!! VETTE SHIT!!! Maar nu heb ik dus een paar vragen over NG:

1. Wanneer komt ie uit of issie al uit? Kzat t ff te lezen en zover ik eruit begrijp issie net uit ofzo...
2. Issie nou gecensureerd of niet? khad namelijk gehoord dat europa de gecensureerde versie zou krijgen (dus zonder bloed.... bespottelijk gewoon!).
3. (in het geval dat NG al uit is, deze vraag) Heeft iemand hem al en wat vind je ervan?

Kzit er wel aan te denken om m te scoren, mits ie niet gecensureerd is want ja zeg nou zelf ninja spelen zonder bloed? Dacht t niet.....
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_18427681
1. in europa 15 mei
2. niet
3. sommige hebben hem al geimporteerd hier, zij vonden het geloof ik een spel, maar anders kijk je ff naar de amerikaanse review van ign.com.

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  woensdag 14 april 2004 @ 21:59:50 #50
63302 rockstah
New World Disorder
pi_18427812
michel vond hem godlike, en pimpin heeft hem ook maar hij zei er niet veel over. verder zou ik niet weten wie hem nog meer heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')