abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14879083
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:11 schreef sweetgirly het volgende:
Jij bent ook niet te stoppen he!
Jawel hoor.
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:11 schreef sweetgirly het volgende:
Je lijkt wel een expert op het gebied van hoe beestjes te verorberen en hoe ze smaken
Ach, een mens hoort wel eens wat he.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_14879095
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:16 schreef 700MB het volgende:
Dekens ver over je heentrekken dan kan er niets weinig gebeuren.
Ja precies..zover dat ze met geen mogelijkheid naar binnen kunnenmoet ik alleen niet stikken
pi_14879108
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:24 schreef 700MB het volgende:
Snurk je? Want dan zit je ook goed. Dan blaas je ze namelijk steeds weer naar buiten als ze net je mond zijn binnengekropen.
lol

Heel soms wil ik nog weleens zachtjes snurken, maar eigenlijk zou ik volgens jou theorie dus maar beter hard moeten snurken wil ik geen enge beestjes naar binnen krijgen

ps. idd dondert en bliksemt het buiten en mijn tv kapt er ook steeds mee, net deed ie 10 min niks, waarschijnlijk door het weer.

pi_14879117
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:29 schreef sweetgirly het volgende:
Heel soms wil ik nog weleens zachtjes snurken, maar eigenlijk zou ik volgens jou theorie dus maar beter hard moeten snurken wil ik geen enge beestjes naar binnen krijgen
Nou ja, voor de kleinere spinnen is zachtjes snurken voldoende. Voor de grotere... nou ja... dat kan je zelf wel bedenken.
(Wel even af en toe kuchen/hoesten om te voorkomen dat ze je mond dichtwebben)
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:29 schreef sweetgirly het volgende:
ps. idd dondert en bliksemt het buiten en mijn tv kapt er ook steeds mee, net deed ie 10 min niks, waarschijnlijk door het weer.
Ook zoiets raars. Door de onweer zijn een aantal kanalen uitgevallen hier. Jarenlang hebben ze hooggeleerde professoren laten broeden als kippen op een ei op manieren om de tv-signalen zo goed mogelijk te kunnen vervoeren. Ze bedenken een systeem onder de grond met kabels, en nog heeft het last van lichtflitsjes 100den meters boven de grond.

Ok, ik word een beetje flauw, misschien tijd om te gaan slapen

You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  maandag 24 november 2003 @ 05:39:11 #105
14795 socko
"Have a nice day"
pi_14879119
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:34 schreef 700MB het volgende:

Ook zoiets raars. Door de onweer zijn een aantal kanalen uitgevallen hier. Jarenlang hebben ze hooggeleerde professoren laten broeden als kippen op een ei op manieren om de tv-signalen zo goed mogelijk te kunnen vervoeren. Ze bedenken een systeem onder de grond met kabels, en nog heeft het last van lichtflitsjes 100den meters boven de grond.

Ja idd tyd voor bed voor jouw
pi_14879121
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:39 schreef socko het volgende:

[..]

Ja idd tyd voor bed voor jouw

pi_14879122
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:34 schreef 700MB het volgende:
Nou ja, voor de kleinere spinnen is zachtjes snurken voldoende. Voor de grotere... nou ja... dat kan je zelf wel bedenken.
(Wel even af en toe kuchen/hoesten om te voorkomen dat ze je mond dichtwebben)

Bedankt voor je advies hoe het best te snurken met beestjes in de buurt! Zal proberen
af en toe te kuchen enzo..mag hijgen ook die is pas flauw Voor mij ook eigenlijk tijd om te slapen.

quote:

Haha is niet flauw, zijn wijze woorden.

Vreemd idd! Bij mij waren alle zenders weg en dus best een tijdje, een storing idd.

pi_14879123
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:43 schreef sweetgirly het volgende:
mag hijgen ook die is pas flauw
Hijgen zou ik niet aanraden, want dan adem je ook heel snel in en dan met name door je mond (bij snurken gaat het inademen vaak nog wel door de neus) en dan zuig je die beesten met bakken tegelijk naar binnen. Je blaast ze weliswaar wel weer weg als je weer uitsnurkt maar er blijven altijd wel een paar steken.
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:43 schreef sweetgirly het volgende:
Vreemd idd! Bij mij waren alle zenders weg en dus best een tijdje, een storing idd.
Hier altijd vaste prik. Als er onweer is, dan is er geen commerciele nederlandse tv.
Niet dat dat zo heel erg is maar het is toch een opvallende curiositeit.
pi_14879127
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:48 schreef 700MB het volgende:
Hijgen zou ik niet aanraden, want dan adem je ook heel snel in en dan met name door je mond (bij snurken gaat het inademen vaak nog wel door de neus) en dan zuig je die beesten met bakken tegelijk naar binnen. Je blaast ze weliswaar wel weer weg als je weer uitsnurkt maar er blijven altijd wel een paar steken.
Hoe offtopic kan iets worden, begon met het verorberen van een cavia of kangaroo en eindigt op de kwestie wel of niet hijgen ivm enge beesten.

Maar kan beter dus niet gaan hijgen. Ok, bedankt voor je uitleg weer
Je vertelt het serieus, al is het niet echt een serieus iets, maar ook weer wel!
Naja ik vind het getuigen van een apart gevoel voor humor of een zeer hoge mate van intelligentie in beide gevallen. Als je het echt serieus neemt en als je het niet serieus neemt maar er wel serieus op reageren kan..naja is het nog te snappen..moeilijk uit te leggen dit

quote:
Hier altijd vaste prik. Als er onweer is, dan is er geen commerciele nederlandse tv.
Niet dat dat zo heel erg is maar het is toch een opvallende curiositeit.
Waar is hier als ik vragen mag? Ik heb er namelijk ook vaak last van.
Tis zeker een opvallende curiositeit
pi_14879135
quote:
Op maandag 24 november 2003 05:57 schreef sweetgirly het volgende:
Hoe offtopic kan iets worden, begon met het verorberen van een cavia of kangaroo en eindigt op de kwestie wel of niet hijgen ivm enge beesten.
Oh, ik kan het nog veel meer offtopic krijgen als je wil hoor.
quote:
Maar kan beter dus niet gaan hijgen. Ok, bedankt voor je uitleg weer
Je vertelt het serieus, al is het niet echt een serieus iets, maar ook weer wel!
Naja ik vind het getuigen van een apart gevoel voor humor of een zeer hoge mate van intelligentie in beide gevallen. Als je het echt serieus neemt en als je het niet serieus neemt maar er wel serieus op reageren kan..naja is het nog te snappen..moeilijk uit te leggen dit
Op dit tijdstip is het minder goed te snappen dan wenselijk is, vrees is. Echter, ik veronderstel dat ik ruwweg je denkrichting juist interpreteer.
Maar voor de zekerheid zal ik het morgen nog eens opnieuw proberen
En ik ben ook bloedserieus.
quote:
Waar is hier als ik vragen mag? Ik heb er namelijk ook vaak last van.
Tis zeker een opvallende curiositeit
Hier is oostelijk Groningen. Tussen de turfstekers, je kent het wel.
  maandag 24 november 2003 @ 06:08:58 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14879144
quote:
Op maandag 24 november 2003 02:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even, serieuze reactie op TS.
Ik denk niet dat het een goed plan is om je Nederlandse gasten Cavia te serveren. Tenzij je ze zo goed kent, dat ze het wel aandurven.

In West-europa hangt er een beetje een vloek op alles wat "schattig/lief" is. Die dingen behoor je niet te eten. Mensen hebben hier al moeite met konijn eten

Vertel mij wat. Ik heb zelf echte haaievinnen soep (rete duur), gebakken wormen, sprinkhanen en één of andere vogel gegeten. Niet dat het allemaal even lekker was Maar ik ben niet te beroerd om dingen te proeven

Nog geen honden -of Kattenvlees trouwens maar goed dat lijkt me ook moeilijk om door me keel te krijgen eerlijk gezegd

mensen hebben hier in principe geebn enkel moeite met iets eten zoalng ze het maar niet bereid zien worden...

mensen kunnen er vaa absoluut niet tegen om eerst een beestje met z'n mooie grote knikkerogen te zien om vervolgens het beestje te laten slachten. Daar zijn we heel hypocriet in.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_14885259
quote:
Op maandag 24 november 2003 02:19 schreef Lucyfurr het volgende:
FYI: Volgens mij zijn tamme cavia's niet te vreten.. neem aan dat dit een geintje is?!
Nee hoor, geen geintje. Wel een geintje voor m'n vrienden, dat wel. Ben wel benieuwd hoe ze reageren als ze een cavia als tapa krijgen.
pi_14885316
quote:
Op maandag 24 november 2003 02:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Zeg, ga je de foto's van het slachtproces ook nog even plaatsen dan
Lijkt me leuk, ingewanden eruit peuteren via de achterkant, tanden lostrekken, ogen d'r uitsteken...

Volgens mij gaan d'r heel veel mensen over de nek bij die gedachte

Ik zal zeker foto's maken! Heb ik eindelijk ook 's iets om op m'n website te plaatsen: hoe een cavia te slachten en te bereiden.

Ik ga donderdagavond eens langs een dierenwinkel waarvan ik de eigenaar redelijk ken. Ben benieuwd of ik cavia's kan kopen voor de slacht.

Redactie Games maandag 24 november 2003 @ 13:08:14 #114
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14885465
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:01 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Ik zal zeker foto's maken! Heb ik eindelijk ook 's iets om op m'n website te plaatsen: hoe een cavia te slachten en te bereiden.

Ik ga donderdagavond eens langs een dierenwinkel waarvan ik de eigenaar redelijk ken. Ben benieuwd of ik cavia's kan kopen voor de slacht.

kewl..

Trouwens SweetGirly je bent wel ziek om om 6:30 pas je bed in te kruipen, snurk ze trouwens

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_14885782
-edit-offtopic verwijderd

ps. jee bizar ts dat je echt die cavia op gaat eten

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 25-11-2003 14:32]

pi_14885884
Hihi. Wat een topic zeg!
Kijk, dat je nou in zuid-amerika caviaatjes hebt gegeten, oke, dat is daar vrij normaal. Ik heb in Australië ook kangoeroe gegeten. (Zijn ook hele lieve beestjes. )
Maar om dat nou zelf te gaan maken???
Kan me niet voorstellen dat iemand in staat is cavia's serieus bij de dierenwinkel te gaan kopen en dan zelf slachten!
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Games maandag 24 november 2003 @ 13:27:34 #117
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14885913
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:20 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

I know
Was wel wat erg laat geworden weeren ik had me nog wel voorgenomen zondag op tijd naar bed te gaan

Maar ben er nu dus alweer uit..al 2 uur lang zelfs

ps. jee bizar ts dat je echt die cavia op gaat eten

* Mr.Noodle om 6:00 pas in z'n nest lag i.v.m last minute leren van tentamen en om 8:00 er weer uit moest

Maar ontopic, waar hebben we het nu al die tijd over gehad...
Die jongen wil het zo graag en hij vindt het lekker, tis niet dat ie een hap uit jouw rechterbil neemt hoor

Alleen wij zijn weer zo hypocriet om het alleen bij Frikandellen, kroketten, kipcornen, kibellingetjes en struisvogelschnitzel te laten

maandag 24 november 2003 @ 13:28:52 #118
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_14885943
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:26 schreef Biancavia het volgende:
Hihi. Wat een topic zeg!
Kijk, dat je nou in zuid-amerika caviaatjes hebt gegeten, oke, dat is daar vrij normaal. Ik heb in Australië ook kangoeroe gegeten. (Zijn ook hele lieve beestjes. )
Kan me niet voorstellen dat iemand in staat is cavia's serieus bij de dierenwinkel te gaan kopen en dan zelf slachten!
Tss.. eigenbelang...
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  Redactie Games maandag 24 november 2003 @ 13:29:41 #119
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14885961
quote:
Hihi. Wat een topic zeg!
Nou ja, dan gaat ie toch even langs de lokale slager en vraagt het hem toch even te doen. Die Gast heeft ook geen moeite om de kop van een kip van z'n romp af te trekken, laat staan een cavia
pi_14886011
in dit post-nuclearire-oorlog-kookboek staan wel meer "interessante" gerechten:

http://www.nma-fallout.com/vault/cookbook.html

pi_14886105
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:31 schreef Byte_Me het volgende:
in dit post-nuclearire-oorlog-kookboek staan wel meer "interessante" gerechten:

http://www.nma-fallout.com/vault/cookbook.html

Deze lijkt me lekker:

Bob's Special Shiska-Bobs
Recipe liberated from Bob's Tent by Alex1

Ingredients:

2 Arms and a neck (Any humanoid is O.K.)
1/2 Pound of freshly cut Dogmeat
2 Slices of Tycho Brain
3 Fruits (The glowing kind are the best)
1 Bottle of "The Hard Stuff" (For flavor)
1 Spear *

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_14886575
quote:
Hihi. Wat een topic zeg!
Ik heb nooit zoveel met cavia's gehad. En konijnen slacht en eet ik ook terwijl sommigen die als huisdier houden (geen idee waarom trouwens, domme beesten die konijnen en cavia's).
Het is maar wat je gewend bent, ik neem aan dat jij cavia's liever als huisdier ziet dan op je bord.

Ik betwijfel nog wel of die tamme cavia's hier wel lekker zijn. Maar dat merk ik vanzelf wel. Ik zal de foto's hier wel posten.

En ik eet trouwens in nederland ook wel 's kangoeroe. Nooit geslacht, lijkt me wat lastig zo'n groot beest (en zal ook wel niet mogen).

Redactie Games maandag 24 november 2003 @ 13:56:36 #123
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14886727
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:51 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Ik heb nooit zoveel met cavia's gehad. En konijnen slacht en eet ik ook terwijl sommigen die als huisdier houden (geen idee waarom trouwens, domme beesten die konijnen en cavia's).
Het is maar wat je gewend bent, ik neem aan dat jij cavia's liever als huisdier ziet dan op je bord.

Ik betwijfel nog wel of die tamme cavia's hier wel lekker zijn. Maar dat merk ik vanzelf wel. Ik zal de foto's hier wel posten

En ik eet trouwens in nederland ook wel 's kangoeroe. Nooit geslacht, lijkt me wat lastig zo'n groot beest (en zal ook wel niet mogen).

Niet om te mierenneuken ofzo, maar zou dit volgens de Fok! policy mogen wordt volgens mij ranzige bende
pi_14886796
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Niet om te mierenneuken ofzo, maar zou dit volgens de Fok! policy mogen wordt volgens mij ranzige bende

Anders alleen een link, kan ook. Misschien beter om cavia knuffelaar niet tegen het hoofd te stoten.
pi_14887922
Dit topic krijgt nog een (klein) kansje.
Geen offtopic geleuter en rare foto's meer

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 25-11-2003 14:34]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')