quote:Lul toch op man, ga neukuhh!!
Op zondag 7 december 2003 22:40 schreef keeper het volgende:
Dit was echt 10x beter dan die flauwe Kerstens-afleveringen, maar dat zal het grote publiek wel niet met me eens zijn.
Hij was erg goed, voornamelijk die krakerssketch a/h eind... DAF - der mussolini
Alleen de cap van sinterklaas ging fout
quote:Ik vond 'm leuk ja....
Op maandag 8 december 2003 10:28 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er echt mensen die die Sinterklaasaflevering leuk vonden? Dat was gruwelijk slecht!
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:19 schreef Fillipe het volgende:
"Droge lul hier, door decor""Gewoon fles jenever over je lul"
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:36 schreef keeper het volgende:
"Amschterdam For Die Amschterdammers"
Iemand die toevallig wat meer er over weet. kon er zelf niet echt wat over vinden. Hoop dat dit beetje duidelijk is
quote:Hmm, ja dat komt me bekend voor ja. Was dat niet in de serie van vorig jaar of toen met oud en nieuw (toen er een compilatie van Jiskefet was)?
Op woensdag 10 december 2003 16:02 schreef DJ_Robbie het volgende:
Van de week schoot mij iets te binnen wat ik een paar jaar geleden had gezien.
Het was iig in een theater, aan gezien ze echt op een podium optraden en ook aan de zaal kon zien (stoelen, balkon).
Nou was het zeg maar het einde van de aflevering. en komen ze 1 voor 1 zingend op, maar op het balkon zitten kabouters (hun dus) te schelden en dingen te gooien van dat het slecht is enzo. Komen ze op een geven moment naar beneden met touwen, gaan ze crowdsurfen, harde punk muziek op de achtergrondIemand die toevallig wat meer er over weet. kon er zelf niet echt wat over vinden. Hoop dat dit beetje duidelijk is
quote:Weet het niet meer, tis te lang geleden om te herinneren waneer het was
Op woensdag 10 december 2003 17:19 schreef hinse het volgende:[..]
Hmm, ja dat komt me bekend voor ja. Was dat niet in de serie van vorig jaar of toen met oud en nieuw (toen er een compilatie van Jiskefet was)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |