abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1019526
Ik wil dan eignelijk maar meteen bekend maken wie de winnaar is: THE SIMPSONS!
Djespuwr
pi_1019888
Simpsons natuurlijk!
die serie is gewoon van een stuk hoger niveau, filosofisch! (zie ook artikel in de Volkskrant)

Grappig overigens dat nu de krant hier pas over schrijft...

South Park is meer vermakelijk...
neen, ze kunnen echt niet met elkaar vergeleken worden hoor...er zit gewoon zoveel meer in de Simpsons, wat nooit in South Park zou passen...

Trouwens, South Park gaat eigenlijk alleen over 1 onderwerp: dissen.

pi_1019892
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 15:27 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Ik wil dan eignelijk maar meteen bekend maken wie de winnaar is: THE SIMPSONS!
Woohoo!!!!! Simpsons roeleren! [tharrrrrrrr!]
pi_1020642
The Simpsons : A Complete Guide to Our Favorite Family
The Simpsons Forever! : A Complete Guide to Our Favorite Family Continued

Deze 2 boeken roeleren! Alle afleveringen van seizoen 1-10 staan erin beschreven, met grappen, dingen die je misschien niet opgevallen waren, plaatjes, persoonsbeschrijvingen.

Ik heb ze alle2

[OnTopic] The Simpsons zijn het coolste natuurlijk!

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_1021229
De Simpsons is VEEL en VEEL leuker, zelfs al zijn de nieuwe afleveringen slechts een schim van wat de serie was in seizoen 3 en 4..
pi_1021884
Simpsons

Maar in SP zit naast de platte humor soms ook wel maatschappijkritiek. Bijv. die aflevering met Big Gay Al, de aflevering met de jungle waarin de juf het heeft over die Help de Jungle-meeting o.i.d. voor rijke Amerikanen die zo hun schuld willen afkopen, de aflevering met de 'klaag-niet-aan-panda' of zo... maar hoe dan ook de Simpsons zijn leuker

It is much easier to be critical than to be correct.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:57:24 #32
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1021905
Ik vind southpark wel OK....

alleen de laatste afleveringen zijn wel saai

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  dinsdag 12 juni 2001 @ 22:02:53 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_1021946
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
Simpsons

Maar in SP zit naast de platte humor soms ook wel maatschappijkritiek. Bijv. die aflevering met Big Gay Al, de aflevering met de jungle waarin de juf het heeft over die Help de Jungle-meeting o.i.d. voor rijke Amerikanen die zo hun schuld willen afkopen, de aflevering met de 'klaag-niet-aan-panda' of zo... maar hoe dan ook de Simpsons zijn leuker

Ik wou net zeggen. South Park is gemaakt door twee Canadezen en staat dan ook bol van de kritiek op Amerika.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1021963
quote:
Simpsons

dat bedoel ik: dissen van de US-overheid: kijk eens hoe loos jullie bezig zijn?!

En bij Simpsons wil het ook nog wel eens over filosofische onderwerpen gaan

pi_1022648
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 22:04 schreef Lord_spawn het volgende:

[..]

dat bedoel ik: dissen van de US-overheid: kijk eens hoe loos jullie bezig zijn?!

En bij Simpsons wil het ook nog wel eens over filosofische onderwerpen gaan

Als ik 'filosofische onderwerpen' behandeld wil zien worden, kijk ik wel naar 'The Wonder Years'

Voor mij: South Park, vooral vanwege de Amerika-kritiek die in GROTE mate aanwezig is!!

P.S. Toch blijf ik Duckman nog de ALLERleukste tekenfilm vinden!!!

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_1022676
Wonder Years moeten terug!!!
  dinsdag 12 juni 2001 @ 23:32:14 #37
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1022716
Simpsons.. zeker weten!

Die serie zit zoo goed inelkaar, het halve dorp bestaat uit typetjes die tot in de kleinste detail zijn uitgeschreven.

Humor is top en er worden vaak nogmeer grappen gemaakt dan je denkt. Vooral tussen de regels door. Verwijzingen naar dagelijkse gebeurtenisssen, bekende figuren, stupide Amerikaanse dingen .Simpsons heeft echt alles, en het is nog leuk ook.

een andere serie (van dezelfde makers) die ook echt zeer zwaar regeert is Futurama. Het heeft iets minder diepgang, maar wel hele scherpe en harde humor, leuke types ook weer, mooier getekend dat wel maar iets minder diepgang

Daarnaast mogen Southpark, Duckman en velen Disney tekenfilmpjes er ook wel zijn!

woensdag 13 juni 2001 @ 00:08:46 #38
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1022927
Duckman en de Ren & Stimpy Show mis ik ook wel. Tieft die zoveelste A-Team en Knight Rider-herhalingen maar weg en zend die series weer uit!
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 13 juni 2001 @ 12:21:24 #39
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1024839
quote:
'klaag-niet-aan-panda'
Sexual Harassment Panda!!! lol
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1026123
Ik vind dit een hele goede vraag, want ik heb zelfs een site ter ere van South Park gemaakt, maar the simpsons blijven denk ik toch wel langer leuk. altijd als ik weer een aflevering van the simpsons zie, sta ik er weer versteld van, van hoe goed de karakters wel niet zijn uitgewerkt en ook hoe gaaf homer simpson wel niet is.
Bij south park kan je jezelf niet zo snel identificeren met een personage. Maar het is toch wel een hele leuke serie. Alleen the simpsons heeft meer in z'n mars dan South park.
Je leeft totdat je dood gaat
pi_1026541
Screw you guys (The Simpsons), I am going to watch South Park at home
"Walking about in the bush down under"
pi_1026779
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 12:21 schreef Marble het volgende:

[..]

Sexual Harassment Panda!!! lol

Hehe ja ik had alleen het eind gezien
pi_1026791
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 23:22 schreef diesel_boy het volgende:
P.S. Toch blijf ik Duckman nog de ALLERleukste tekenfilm vinden!!!
Jahh Duckman is inderdaad geweldig!!

Ik weet niet of ik het leuker vind dan The Simpsons, maar in ieder geval niet minder leuk

pi_1027628
Hoe durven jullie The Simpsons in dezelfde zin te noemen met de andere mindere tekenfilms
pi_1027840
simpsons is cool , maar duckman mag er ook wel weer opkomen ,dat was pas lachen
pi_1028148
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:58 schreef Todo het volgende:
Hoe durven jullie The Simpsons in dezelfde zin te noemen met de andere mindere tekenfilms
wilde het bijna zeggen
you're soooo right
pi_1030707
met stip de simpsons... zoals al een aantal keer is gezegt, SP moet het gewoon van z'n grofheid hebben en simpsons heeft gewoon unieke humor... alle kleine dingetjes zijn gewoon om je scheef van te lachen... en ik vind het zowieso leuk omdat ik op de een of andere manier mijn pa in homer simpson zie... haha ook zo'n droge gast...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  donderdag 14 juni 2001 @ 10:42:50 #48
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1030934
Duidelijk The Simpsons, gaat nooit vervelen (btw, hoeveel seizoenen draait die serie nou al?)
Duckman was trouwens ook zeer goed, geen aflevering gemist. Mogen ze van mij echter wel eens gaan herhalen.
"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
  dinsdag 4 september 2001 @ 16:54:40 #49
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1558676
Simpsons
pi_1559545
Simpsons
South park is niet slecht maar de humor van Simpsons is toch wat meer mijn smaak
I got a greeting can't say what it's all about but my middle finger is gonna carry it out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')