Grappig overigens dat nu de krant hier pas over schrijft...
South Park is meer vermakelijk...
neen, ze kunnen echt niet met elkaar vergeleken worden hoor...er zit gewoon zoveel meer in de Simpsons, wat nooit in South Park zou passen...
Trouwens, South Park gaat eigenlijk alleen over 1 onderwerp: dissen.
quote:Woohoo!!!!! Simpsons roeleren! [tharrrrrrrr!]
Op dinsdag 12 juni 2001 15:27 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Ik wil dan eignelijk maar meteen bekend maken wie de winnaar is: THE SIMPSONS!
Deze 2 boeken roeleren! Alle afleveringen van seizoen 1-10 staan erin beschreven, met grappen, dingen die je misschien niet opgevallen waren, plaatjes, persoonsbeschrijvingen.
Ik heb ze alle2
[OnTopic] The Simpsons zijn het coolste natuurlijk!
Maar in SP zit naast de platte humor soms ook wel maatschappijkritiek. Bijv. die aflevering met Big Gay Al, de aflevering met de jungle waarin de juf het heeft over die Help de Jungle-meeting o.i.d. voor rijke Amerikanen die zo hun schuld willen afkopen, de aflevering met de 'klaag-niet-aan-panda' of zo... maar hoe dan ook de Simpsons zijn leuker
alleen de laatste afleveringen zijn wel saai
quote:Ik wou net zeggen. South Park is gemaakt door twee Canadezen en staat dan ook bol van de kritiek op Amerika.
Op dinsdag 12 juni 2001 21:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
SimpsonsMaar in SP zit naast de platte humor soms ook wel maatschappijkritiek. Bijv. die aflevering met Big Gay Al, de aflevering met de jungle waarin de juf het heeft over die Help de Jungle-meeting o.i.d. voor rijke Amerikanen die zo hun schuld willen afkopen, de aflevering met de 'klaag-niet-aan-panda' of zo... maar hoe dan ook de Simpsons zijn leuker
quote:dat bedoel ik: dissen van de US-overheid: kijk eens hoe loos jullie bezig zijn?!
SimpsonsMaar in SP zit naast de platte humor soms ook wel maatschappijkritiek. Bijv. die aflevering met Big Gay Al, de aflevering met de jungle waarin de juf het heeft over die Help de Jungle-meeting o.i.d. voor rijke Amerikanen die zo hun schuld willen afkopen, de aflevering met de 'klaag-niet-aan-panda' of zo... maar hoe dan ook de Simpsons zijn leuker
En bij Simpsons wil het ook nog wel eens over filosofische onderwerpen gaan
quote:Als ik 'filosofische onderwerpen' behandeld wil zien worden, kijk ik wel naar 'The Wonder Years'
Op dinsdag 12 juni 2001 22:04 schreef Lord_spawn het volgende:[..]
dat bedoel ik: dissen van de US-overheid: kijk eens hoe loos jullie bezig zijn?!
En bij Simpsons wil het ook nog wel eens over filosofische onderwerpen gaan
Voor mij: South Park, vooral vanwege de Amerika-kritiek die in GROTE mate aanwezig is!!
P.S. Toch blijf ik Duckman nog de ALLERleukste tekenfilm vinden!!!
Die serie zit zoo goed inelkaar, het halve dorp bestaat uit typetjes die tot in de kleinste detail zijn uitgeschreven.
Humor is top en er worden vaak nogmeer grappen gemaakt dan je denkt. Vooral tussen de regels door. Verwijzingen naar dagelijkse gebeurtenisssen, bekende figuren, stupide Amerikaanse dingen .Simpsons heeft echt alles, en het is nog leuk ook.
een andere serie (van dezelfde makers) die ook echt zeer zwaar regeert is Futurama. Het heeft iets minder diepgang, maar wel hele scherpe en harde humor, leuke types ook weer, mooier getekend dat wel maar iets minder diepgang
Daarnaast mogen Southpark, Duckman en velen Disney tekenfilmpjes er ook wel zijn!
quote:Sexual Harassment Panda!!!
'klaag-niet-aan-panda'
quote:Hehe ja ik had alleen het eind gezien
Op woensdag 13 juni 2001 12:21 schreef Marble het volgende:[..]
Sexual Harassment Panda!!!
![]()
lol
quote:Jahh Duckman is inderdaad geweldig!!
Op dinsdag 12 juni 2001 23:22 schreef diesel_boy het volgende:
P.S. Toch blijf ik Duckman nog de ALLERleukste tekenfilm vinden!!!
Ik weet niet of ik het leuker vind dan The Simpsons, maar in ieder geval niet minder leuk
quote:wilde het bijna zeggen
Op woensdag 13 juni 2001 18:58 schreef Todo het volgende:
Hoe durven jullie The Simpsons in dezelfde zin te noemen met de andere mindere tekenfilms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |